ΠΟΙΑ ΜΑΡΚΑ? ΠΟΙΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ?6061 Η 6066 Η ΜΕ ΣΚΑΝΔΙΟ?

22 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
ooo7jb
Απών/απούσα

ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟ 28 ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΤΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΧΩΜΑ'
ΕΙΔΑ ΤA SPECIALIZED GLOBE ,UNIVEGA TERRENO 200 ,GIANT CYPRESS DX ,IDEAL MEGISTO KAI PEUGEOT CITY TOUR...
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ...
ΘΕΛΩ ΤΟ ΠΙΟ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΒΑΡΥΣ ΑΡΚΕΤΑ 120 ΚΙΛΑ ΚΑΙ ΥΨΟΣ 1.82Μ.
ΤΟ ΘΕΛΩ ΑΝΕΤΟ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟΛΑ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟ...
ΤΟ SPECIALIZED CARMEL ΚΑΛΟ,ΤΟ UNIVEGA TERRENO 200 ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΠΙΟ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟ.
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΩ ΑΝΕΣΗ ΓΙΑ ΑΝΤΟΧΗ?
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΜΑ ZERO STACK ΜΕ ΣΚΑΝΔΙΟ THS UNIVEGA ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ?ΘΕΛΩ ΤΟ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ ΑΠΟΛΑ ΑΥΤΑ!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
ooo7jb
Απών/απούσα

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ!

spirosta
Απών/απούσα

Να πάρεις ατσαλένιο ποδήλατο.

Hypersonic
Απών/απούσα

Δηλ τα αλουμινιου δεν ειναι "γερα" σε σχεση με τα υπολοιπα;

spirosta
Απών/απούσα

Ναι δεν τεκμηρίωσα την άποψη μου...
Αυτό που θέλω να πω είναι πως ένας βαρής αναβάτης είναι καλύτερα να επιλέξει ένα πιο μαλακό και αποροφητικό πλαίσιο. Το ατσάλι είναι τέτοιο υλικό. Θα προσφέρει άνεση στο δρόμο.
Επίσης στις ίδιες καταπονήσεις και για τον ίδιο αναβάτη το ατσάλι θα συμπεριφερθεί καλύτερα και μακροχρόνια θα προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια. Το αλουμίνιο παίζει κάποια στιγμή στα κάποια χρόνια και ανάλογα την χρήση να κάνει κρακ και να διαλυθεί μπαμ και κάτω. Το ατσάλι δεν θα το κάνει ποτέ αυτό.

Επίσης θέλει και προσοχή η ανάρτηση. Οι "φτηνές" αναρτήσεις δεν είναι για τέτοια βάρη. Δηλαδή αν πηγαίνεις βουνό ξέχνα το καλύτερα για την ασφάλεια σου πάντα.

Αυτα σε γενικές γραμμές.

Τώρα για το ποιο είναι το πιο γερό αλουμίνιο. Όλα πάνω κάτω ίδια είναι. Σημασία δεν έχει τόσο το υλικό αλλά η διαμόρφωση του σωλήνα και ο τρόπος των κολλήσςων. Αν μιλάμε για αλουμίνιο θα δεις ότι πολλές σοβαρές εταιρίες στον χώρο χρησιμοποιούν σωλήνες double και triple butted. Σε άλλες θα δεις ότι οι σωλήνες έχουν αυξημένη διατομή στο λαιμό και στις ενώσεις με την μεσαία τριβή. Τα ψαλίδια πίσω μπορεί να είναι πολύ "οβαλ" ή και "τετράγωνα" τελείως.

Που θέλω να καταλήξω? Άσε το τι είναι το κάθε αλουμίνιο και πάρε ένα ποδήλατο που είναι καλύτερα φτιαγμένο για αντοχή. Το καλύτερο στήσιμο του σκελετου είναι 10δες φορές καλύτερο και από το καλύτερο κράμα που μπορείς να πάρεις.

Η άποψη μου πάντως παραμένει πως ένα σχετικά παλιό ατσάλινο ποδήλατο "οικονομικό" που θα έχει χοντρούς σωλήνες (και ας είναι και hi-ten) θα είναι πολλές φορές καλύτερο για εσένα. Αλλιως προτίμησε κάποιο καλό mountain.

Βέβαια όπως είπαμε όλα είναι σχετικά... Πα΄ζει ρόλο και ο αναβάτης. ένας τύπος ξυλάγκουρο που δεν καταλαβαίνει η νιώθει τίποτε μπορεί να σπάει αλουμίνια και ατσάλια για πλάκα. Κάποιος άλλος που με το σώμα του "βοηθά" το ποδήλατο μπορεί να έχει το χειρότερο ποδήλατο και να είναι και 150 κιλά και να μην πάθει τίποτε τέτοιο...

Γενικα νομίζω σας έδωσα πολύ υλικό για προβληματισμό..

Nastybishop
Απών/απούσα

Το πρόβλημα είναι ότι δεν βρίσκεις και εύκολα πλέον ατσάλινα ποδήλατα. Αλλά εν πάση περιπτώσει, εγώ δεν πιστεύω ότι θα έχεις πρόβλημα και με ένα απλό ποδήλατο αλουμινίου.

Άσε το άλλο, που άπαξ και ασχοληθείς λίγο πιο σοβαρά με το ποδήλατο θα δεις και τα κιλά σου, αργά μεν συστηματικά δε, να μειώνονται.

vang
Απών/απούσα

...και μάλιστα πολύ καλής ποιότητας...

Στην χομπίστικη ποδηλατική αγορά,είναι λογικό όσοι αναζητούν ατσάλινο σκελετό να είναι πιο ψαγμένοι και να ζητούν καλύτερη ποιότητα σκελετού...

Υπάρχουν καινούργιοι ατσάλινοι σκελετοί με ατσάλινο πηρούνι πού αρχίζουν από 450 ευρώ με όλα τα καλά χαρακτηριστικά πού αναφέρθηκαν παραπάνω...

Επίσης υπάρχουν "ποδήλατα εργασίας" πού παράγονται κατά χιλιάδες σε αγορές όπως η Ινδία και η Κίνα πού έιναι ατσάλινα από σωλήνες πολύ χαμηλότερης ποιότητας χαρακτηριστικών και κατεργασίας...Γερά αλλά βαρια και όχι άνετα ( θυμηθείτε τα ταχυδρομικά των παπουδων σας)...

Nastybishop
Απών/απούσα

vang για πες κάνα μοντέλο και μαγαζί γιατί πλάκα πλάκα μου περνάνε ιδέες για ατσάλινο singlespeed τώρα τελευταία...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

βασικά το θέμα των μετάλλων
ένα βασικό στοιχείο όλων των μετάλλων είναι η επεξεργασία
κάτι τ4 τ6 που βλέπεται σε διάφορα ποδηλατικά εξαρτήματα
αυτά προσδιορίζουν κάποια πράγματα
όπως την αντοχή
την σκληρότητα
και το βάρος ενός ποδηλάτου
ο βασικότερος λόγος που το σίδερο έχει εξαφανιστεί από την αγορά την ποδηλατική είναι ότι τα κράματα αλουμινίου δέχονται περισσότερη επεξεργασία από ότι το σίδερο
και συνδυάζουν δυνατά τεχνικά χαρακτηριστικά σε σχέση με τα κράματα σιδήρου ή ατσαλιού
και όλα αυτά σε χαμηλότερο βάρος
ένα από τα στοιχεία που στα κράματα είναι η διάρκεια των χαρακτηριστικών που έχουν
π.χ. σε αλουμινίου ποδήλατο έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο της ελαστικότητας μετά από κάποια σκληρή χρήση
το πόσο γρήγορα θα παρατηρηθεί έχει να κάνει με την ποιότητα του μετάλλου

ένα μυστικό είναι ότι όλλες οι εταιρίες χρησιμοποιούν το ίδιο κραμά δλδ
70χχ σειρά και 60χχ σειρα
τώρα το 6061 και το 6066 είναι το ίδιο κράμα με διαφορετική επεξεργασία που σημαίνει διαφορετικά τεχνικά χαρακτηριστικά αν βρεις κράμα π.χ. 61χχ σημαίνει ότι είναι το ίδιο κράμα με διαφορετικές αναλογίες υλικών
αν κάνω λάθος με την αριθμολογία κραμάτων ας με διορθώσει κάποιος
που έχει σαν συμπέρασμα πως όλες οι εταιρίες χρησιμοποιούν 2 κράματα σειρά 7000 και σειρά 6000
η διαφορά και το κόστος ενός ποδηλάτου είναι στην θερμική επεξεργασία
ή οποία είναι χρονοβόρα και ανεβάζει το κόστος
στις φτηνές εταιρίες βλέπεις να βάζουν ενισχύσεις στα κούτελα γιατί είναι πιο φτηνό από το να φτιάξουν έναν πιο γερό σκελετό με θερμική επεξεργασία
αν π.χ. δεις το δικό μου ποδήλατο που έχει φτιαχτεί για τα κιλά μου 135 κιλά είχα δηλώσει
θα δεις ότι δεν έχει καμία επιπλέον ενίσχυση
θα ανεβάσω φωτογραφίες
τα ίδια ισχύουν και στα σιδερένια κράματα αλλά εδώ οι εταιρίες παίζουν πιο πολύ με τις αναλογίες υλικών
αυτό για να προσθέσουν περισσότερη σκληρότητα
αλλά το πρόβλημα είναι πως στο σίδερο δεν μπορούσες να έχεις σκληρό πλαίσιο
να αντέχει στην καταπόνηση της ασφάλτου και να είναι ταυτόχρονα και ελαφρύ
οπότε ο μόνος χώρος που έμεινε για σιδερένια ή ατσάλινα πλαίσια ήταν η πίστα
όσα ποδήλατα έχω δει για άλλες χρήσεις είναι υπερβολικά μαλακά
και όταν έχεις περισσότερο βάρος π.χ. σαν και μένα
η ταλάντωση σε κουράζει (εμένα τουλάχιστον)

βέβαια ναι συμφωνώ ότι το δέσιμο ενός ποδηλάτου είναι σημαντικό αλλά όταν μιλάμε για καλούς σωλήνες δεν τους δίνεις στον κυρ Μήτσο να τους κολλήσει αλλά το πας στον ανάλογο μάστορα που φτιάχνει μόνο ποδήλατα
και εκεί θα μετρήσει η θερμική επεξεργασία που θα περάσουν τα δεμένα πλέον ποδήλατα
μιας και η κόλληση τραυματίζει το μέταλλο και θέλει να επανέλθει στις αρχικές του αντοχές και ανοχές

η ερώτηση σίδερο η αλουμίνιο δεν ξέρω αν υπάρχει άνθρωπος να την απαντήσει
έχω δει columpus σιδερα
deda σιδερά
τα αντίστοιχα αλουμίνια
στις περισσότερες χρήσεις θα προτιμούσα αλουμίνιο
στο θέμα αντοχής ναι μεν το σίδερο αλλά το αλουμίνιο αν δεν είναι κάποιο high end ultra light tubeset δεν έχει ανάγκη
εδώ δεν έχει ανάγκη με μένα τον πλέον ατσούμπαλο αναβάτη
τώρα αν μετά από 10 χρόνια (να μην βάλω περισσότερα) θέλει άλλαγμα
δεν πειράζει
για 10 χρόνια απόλαυσα τα πλεονεκτήματα του αλουμινίου
(βέβαια έχω ήδη έναν σκελετό 10ετίας )
στο θέμα πιο ξεκούραστο θα μπορούσα να το παίξω τρελίτσα και να πω αν βάλεις μια ανάρτηση σέλας γλιτώνεις τους κραδασμούς
αλλά δεν θα το κάνω
θα πω πως για να δεις διαφορά θα πρέπει να κάνεις πολλά χλμ συνεχόμενα
και εκεί εξαρτάτε από τον αναβάτη
εγώ προσωπικά θα προτιμούσα έναν μη απορροφητικό σκελετό που να μου βγάζει πιο γρήγορα την διαδρομή

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

ναι nasty μπορείς να βρεις σιδερένια ποδήλατα
και σε καλή ποιότητα
αλλά το θέμα είναι ότι θα το μετανιώσεις :D

ooo7jb
Απών/απούσα

Spirosta thanx a lot man!

ooo7jb
Απών/απούσα

Plannet thanx too και ολουσ σασ που με βοηθησατε...κοιταω κατα peugeot pleyra

Nastybishop
Απών/απούσα

Γιατί όχι; Πλάκα θα έχει. Έχεις τίποτα υπόψη σου να πάρω μια γεύση;

ooo7jb
Απών/απούσα

ΤΟ CITY TOUR ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ!
ΣΕ ΑΛΛΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ?
ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΕΛΑΦΡΥ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟ TREKKING ON-OFF!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

δεν υπάρχουν δυνατά trekking
λόγο γεωμετρίας

Zendog
Εικόνα Zendog
Απών/απούσα

Tha mou epitrepsis na diafonisw file Plannet.
http://www.specialized.gr/component/page,shop.product_details/flypage,fl...

Geometria metaksi mountain kai city me bolikes xomatine anisixies. To apo pano ine to meseo mondelo pou erxete ellada , iparxoun alla dyo, ena "ftinotero" ke ena "kalitero" me deore sira ke SLX deragier piso ke Avid BB5 diskofrena. Gerotatos skeletos, arketa elafri ke poli wreo odigika. Sigoura den tha akolouthisi ena mountain se texnika monopatia alla se olla ta alla tha ine mazi tou. Mesa stin poli pigeni sfera ke epidi ine pio zoriko adimetopizi lakouves, skalia, pezodromia kalitera apo ta perisotera City/Treking.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

όταν λες ελαφρύ πόσο ζυγίζει ο σκελετός?
πέραν αυτού καλό φαίνεται
:D
βασικά βλέπω πως αρκετές εταιρίες παίρνουν urban Ποδήλατα και τους κοτσάρουν μια ανάρτηση μπροστά
χάος δεν ξέρεις τι παίρνεις
:D

Zendog
Εικόνα Zendog
Απών/απούσα

Sosta, ine liga ta podilata pou ine sosta sxediasmena. Ta perisotera ine opos les Urban me mia apli anartisi brosta. Oxi oti ine kako vevea, oi perisoteroi podilates den zitane kati pio eksidikevmeno. O skeletos monos tou den gnorizw poso zigizi alla tha dw an borw na zigisw ena kapia stigmi na sas pw.

ooo7jb
Απών/απούσα

ΤΗΑΝΧ ZENDOG KAI PLANNET!

vang
Απών/απούσα

Nastybishop wrote:
vang για πες κάνα μοντέλο και μαγαζί γιατί πλάκα πλάκα μου περνάνε ιδέες για ατσάλινο singlespeed τώρα τελευταία...

..στείλε ένα μέιλ στο info@action3.gr

Εγώ αντίθετα με τον Πλάννετ πήρα αλλουμίνιο σκελετο ΜΟΝΟ στ ποδήλατο full suspension ( δηλαδή με δύο αναρτήσεις ). Εκεί δέν ζητάμε από τον σκελετό να μας προσφέρει άνεση γιατί αυτό το κάνουν οι αναρτήσεις.

Τώρα για τα υλικά τών σκελετών...Δέν έχει σημασία τι λένε κάποιοι που στο τέλος τέλος δέν έχουν προσωπική εμπειρία...Διαβάστε τι λέει ο κόσμος όλος...

Μια φράση πού μου έχει μείνει σε ελεύθερη μετάφραση...

"Από τότε πού εμφανίστηκαν το αλουμίνιο, κάρμπον, τιτάνιο, προσπαθούν - και ακόμα δέν το έχουν καταφέρει - να φτιάξουν ένα σκελετό με τα χαρακτηριστικά ενός καλού ατσάλινου σκελετού..."

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@zendog
αρά δεν ξέρεις αν είναι ελαφρύ ή όχι ??
οχί για το συγκεκριμένο μου φέρνει σε urban με ανάρτηση
βασικά τα trekking δεν μπορούν να είναι γρήγορα ποδήλατα λόγο κακής γεωμετρίας
για αυτό και σπάνια προτείνω trekking
δλδ το γεγονός του ότι έχεις όρθια στάση δεν σε βοηθάει να πατάς με δύναμη σε αντίθεση με ένα urba Που είναι Mtb σκελετός με 28" ρόδες
κάτι σαν τα 29ers

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@vang
ποια είναι αυτά τα χαρακτηριστικά??? που προσπαθούν να φτιάξουν?

και το να έχεις καβαλήσει ένα ποδήλατο δεν σημαίνει ότι μπορείς να το κρίνεις κιόλας
εδώ αθλητές δεν κρίνουν που τα καβαλάνε για χλμ