ΚΟΚ κι Αστυνομία;

28 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
nefeli@yahoo.gr
Απών/απούσα

Και μία ακόμη ερώτηση...

Τι γίνεται με τον ΚΟΚ;
Είμαστε καλυμμένοι;
Πρέπει να έχω κάποιον απαραίτητο εξοπλισμό;
Και αν γίνει κάτι εκτός ΚΟΚ η αστυνομία μπορεί να μας κόψει κλήση;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
spskark7
Απών/απούσα

νομιζω στον κοκ ειμαστε σαν τους πεζους...(προηγουαστε ακομα και αν δεν το καταλαβενουν οι οδοιγη) επεισης δεν επιτρεπετε να κινουμαστε σε δρομους με διοδια (π.χ. αττικη οδος)
κληση?
δεν εχουμε πινκιδες

ΚΟΚ - Χρειάζεται Άδεια και Πινακίδα για το ποδήλατο;

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

σωστα τα λες .Ρωτησα εναν γνωστο μπατσο και οντος θεωρουμαστε πεζοι,και μαλιστα αν πχ περνας εναν δρομο σε χτηπισει καποιος στην πισω ροδα τοτε φτεει γιατι εχεις παρει προτερεοτητα(εμενα πηγε να με χτηπισει αλλα σταματησε....).

nefeli@yahoo.gr
Απών/απούσα

Εχουμε όμως ταυτότητα όπως και οι πεζοί.
Σε έναν φίλο μου που πέρασε με τα πόδια κόκκινο το φανάρι τον πλησίασε μια ατυνομικός και του έδωσε κλήση.

fantasmamore
Απών/απούσα

scarpedico wrote:
Ρωτησα εναν γνωστο μπατσο και οντος θεωρουμαστε πεζοι...

Δεν είμαστε πεζοί. Ο μόνος τρόπος να θεωρηθούμε πεζοί, είναι να περπατάμε και να έχουμε το ποδήλατο στο πλάι μας. Αλλιώς είμαστε οχήματα και υπακούουμε στους κανόνες που ισχύουν για τα οχήματα. Διαβάστε και τον ΚΟΚ...

nefeli@yahoo.gr
Απών/απούσα

Δηλαδή μας κόβουν κλήσεις κανονικα?

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

εμενα αυτο μου ειπε,στο ΚΟΚ τι θεωρουμαστε?

Inferno
Απών/απούσα

Φυσικά!!
Είμαστε οχήματα που κυκλοφορούμε στο δρόμο.
Τώρα μια κλήση μπορεί ίσως να μην πάει σε αριθμό πινακίδας, αλλά ονομαστικά σε αυτόν που καβαλάει το ποδήλατο.
Πεζοί θεωρούμαστε μόνο ξεκάβαλο...

fantasmamore
Απών/απούσα

...να μας κόψουν κλήσεις; Σεβόμαστε τον ΚΟΚ για την δική μας ασφάλεια και την ασφάλεια των άλλων. Δεν νομίζω πως πρακτικά τουλάχιστον θα "κόψει" κανείς κλήση σε ποδηλάτη, αλλά δεν έχει και σημασία....

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

ειναι λιγο βλακεια η κατασταση ,να με γραψουν επιδή πχ περασα με κοκκινο?αφου προσεχω δεν παιζω τη ζωη μου ,να πανε να γραψουν κανα μηχανακι που κανει και θοριβο, αυτο θα τους πω αν με πουν τιποτα:)

πρακτηκα σιγουρο ειναι πως μπορει μονο να σε παει μεσα για εξακριβωση στοιχειων
(μονο αν δεν εχεις ταυτοτητα) αντε κανα ελενχο(οπως και στον πεζο) ετσι λεω(εδω δεν ξερουν οι ιδιοι, το παλικαρι που ρωτησα μου ειπε πως ειμαστε πεζοι....)

αν γινει κατι τετοιο ΠΡΕΠΕΙ να περνουμε τα στοιχεια του και να δουμε τι γραφει η κληση ως παραπτωμα

liakjim
Απών/απούσα

scarpedico wrote:
ειναι λιγο βλακεια η κατασταση ,να με γραψουν επιδή πχ περασα με κοκκινο?αφου προσεχω δεν παιζω τη ζωη μου ,να πανε να γραψουν κανα μηχανακι που κανει και θοριβο, αυτο θα τους πω αν με πουν τιποτα:)

Χριστε μου τι αλλο θα ακουσουμε...

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

αδικο εχω ?προσωπικα παντα πηγαινω συμφωνα με τον κοκ (οδηγο κ μηχανακι)
αλλα οταν πχ εχει φαναρι σταματαω βλεπω και αν μπορω περναω που το βλεπεις το κακο?

Nayarxos
Εικόνα Nayarxos
Απών/απούσα
raise0
Απών/απούσα

Εμένα εχτές βγήκε κάθετα ένα φορτηγάκι. Σταματάει στο STOP του, βλέπει ότι ερχόμουν μόνο εγώ και ξαναξεκινάει. Έπεσα απαλά πάνω στο φτερό του και αρχίσαμε το βρίσιμο. Αν με χτυπούσε κανονικά θα είχε έρθει τροχαία, ή θα με αποζημίωνε κανείς για το ποδήλατο; Όχι. Τυπική μήνυση δε θα έκανα; Τότε πως διάολο ανήκουμε στα πλαίσια του ΚΟΚ.

Άλλωστε για να σε γράψει πρέπει να σε πιάσει. Με μηχανή ή αμάξι δε μπορεί, οπότε του μένουν τα πόδια. Και οι μπάτσοι τρέχουν για δυο λόγους. Μια φορά για να περάσουν τις εξετάσεις της αστυνομίας και όποτε ξαναχρειαστεί για να κρυφτούν.

Nayarxos
Εικόνα Nayarxos
Απών/απούσα

scarpedico wrote:
αδικο εχω ?προσωπικα παντα πηγαινω συμφωνα με τον κοκ (οδηγο κ μηχανακι)
αλλα οταν πχ εχει φαναρι σταματαω βλεπω και αν μπορω περναω που το βλεπεις το κακο?

Που λέει ρε παιδιά να σταματάμε στο κόκκινο, να κοιτάμε και αν δεν έρχεται κανείς να περνάμε?
Τελικά πας ή δεν πας σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ.?
Μπερδεύτικα!

Nayarxos
Εικόνα Nayarxos
Απών/απούσα

raise0 wrote:
Αν με χτυπούσε κανονικά θα είχε έρθει τροχαία, ή θα με αποζημίωνε κανείς για το ποδήλατο;

Θα σε αποζημίωνε η ασφάλειά του στα πλαίσια της αστικής ευθύνης για πρόκληση ζημιάς σε περιουσία.

abyss
Απών/απούσα

Εννοείται ότι θα σε αποζημίωνε η ασφάλειά του! Δηλαδή αν ήσουν πεζός δε θα αποφασιζόταν η ευθύνη βάσει του ΚΟΚ;

raise0
Απών/απούσα

Nayarxos wrote:
Θα σε αποζημίωνε η ασφάλειά του στα πλαίσια της αστικής ευθύνης για πρόκληση ζημιάς σε περιουσία.

Καλά, αυτό απλά ΔΕΝ εφαρμόζεται. Μπορεί να ισχύει νομικά αλλά και πάλι νομικά αναιρείται.
Αν σε τροχαίο η περιουσία που φθείρεται δεν έχει αριθμό κυκλοφορίας πάει περίπατο. Έχω πολλές περιπτώσεις οπου φίλοι, γνωστοί ή εγώ δε πήραμε φράγκο! Γεια παράδειγμα με πτώσεις από μηχανή… Κινητό/Κράνος/Μπουφάν/Κιθάρα. ΚΑΜΙΑ αποζημίωση. Μόνο κυνηγητό με τις εκάστοτε ασφαλιστικές και χάσιμο χρόνου. Ακόμα και σε περιπτώσεις σύγκρουσης με πεζό επικαλείσαι εύκολα την απουσία διάβασης ή το «μου πετάχτηκε η κολόγρια».

Προσωπικά νοιώθω απέχθεια προς το το μέρος της κοινωνίας που ενώ εισάγει τον δακτύλιο και απαγορεύει τη κυκλοφορία των πετρελαιοκίνητων, επιτρέπει την ανεξέλεγκτη κυκλοφορία υπεράριθμων ΤΑΞΙ, υπερκυβισμένων οχημάτων και SUV. Ας νοιώσουν τότε και αυτοί οι άνθρωποι τις επιπτώσεις. Ήρθε η σειρά τους. Δεν υπακούω ούτε σε ΚΟΚ ούτε σε φανάρια και STOP ούτε στους πεζούς. Όταν κυκλοφορώ στο κέντρο βγαίνω με μάσκα, κράνος, επικαλαμίδες και γάντια, χειμώνα καλοκαίρι και όποιον πάρει ο χάρος! Και άμα δω τροχονόμο απλά τρελαίνομαι! Παραβιάζω τη διασταύρωση και περνώ και δίπλα του! Και παρόλα αυτά είμαι εδώ και γράφω… Ζωντανός!

xtravaganzagold
Εικόνα xtravaganzagold
Απών/απούσα

και τα σου ειναι νόστιμα , αλλα το χαρακτηριστικο γλυκο της αστυνομίας (των αμερικανων , εστω) ειναι το ντονατ

spirosta
Απών/απούσα

Να ενημερώσω ότι σε άλλο forum υπάρχουν άτομα που έχουν αποζημιωθεί κανονικά από τις ασφάλειες των άλλων και μιλάμε για μεγάλα ποσά μερικών χιλιάδων ευρώ.

Αλλά και να μην σε καλύψει η ασφάλεια θα κάνεις είτε αγωγή στην ασφάλεια αν δεν σε καλύπτει ενώ θα έπρεπε ή στον άνθρωπο που σε χτύπησε παραβιάζοντας τον κοκ αν πχ ήταν μεθυσμένος (σε περίπτωση μέθης δεν καλύπτουν οι ασφαλιστικές).

Σε πληροφορώ θα τα πάρεις τα λεφτά σου και με το παραπάνω. Αρκεί να έχεις όρεξη για κυνήγι. Τα λέω από προσωπική εμπειρία απλά όχι για ατύχημα σχετικό με το ποδήλατο.

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

δεν μπορεις να πεις αν ακολουθουμε το ΚΟΚ η οχι ολοι εχουμε κανει παρανομια ΔΕΝ ακολουθουμε παντα των κοκ αλλα οταν εχεις φαναρι και βλεπεις οτι εχει κινηση ΔΕΝ περνας αμα δεν εχει κινιση περνας,ποτε δεν εχεις παει αναποδα?(αν καταλαβες εχει καλως αν οχι παμε βολτα να σου δειξω ή αστο εδω γιατι μετα θα με μπερδεψεις και εμενα :) )

να μαστε καλα :)

abyss
Απών/απούσα

Το θέμα δεν είναι αν έχουμε παρανομήσει ή όχι, αλλά το να ξέρουμε πως με το ποδήλατο, αν πηγαίνουμε ανάποδα σε μονόδρομο, κινούμαστε παράνομα, κι αν φάμε το κεφάλι μας, να ξέρουμε ότι δε θα φταίει ούτε η κακούργα η κυβέρνηση που δεν μας προσέχει ούτε ο απρόσεκτος γιωταχής.

Προσωπικά κινούμενος ανάποδα σε μονόδρομο, προ 8ετίας, είχα χτυπήσει πεζό. Πήγε ο άνθρωπος να περάσει το δρόμο, κοίταξε από τη μεριά που έρχονται τα αυτοκίνητα, εγώ ερχόμουν από την άλλη και ως ποδηλάτης ήμουν αθόρυβος, και τον κτύπησα. Δεν ήταν κάτι σοβαρό, αλλά σίγουρα ενδεικτικό.

Το post του raise0 είναι απίστευτο, στα όρια της προβοκάτσιας, παρεπιπτόντως

Vlachos
Απών/απούσα

ΠΟΣΗ ΑΚΟΜΑ ΒΛΑΚΕΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΩΡΕΣΕΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!!!!
ΑΠΟΡΩ!!!

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

raise0 wrote:
Εμένα εχτές βγήκε κάθετα ένα φορτηγάκι. Σταματάει στο STOP του, βλέπει ότι ερχόμουν μόνο εγώ και ξαναξεκινάει. Έπεσα απαλά πάνω στο φτερό του και αρχίσαμε το βρίσιμο. Αν με χτυπούσε κανονικά θα είχε έρθει τροχαία, ή θα με αποζημίωνε κανείς για το ποδήλατο; Όχι. Τυπική μήνυση δε θα έκανα; Τότε πως διάολο ανήκουμε στα πλαίσια του ΚΟΚ.

Άλλωστε για να σε γράψει πρέπει να σε πιάσει. Με μηχανή ή αμάξι δε μπορεί, οπότε του μένουν τα πόδια. Και οι μπάτσοι τρέχουν για δυο λόγους. Μια φορά για να περάσουν τις εξετάσεις της αστυνομίας και όποτε ξαναχρειαστεί για να κρυφτούν.

Όμως για να τα πάρεις πρέπει αφενός να γνωρίζεις αν έχεις δίκιο [να έχεις διαβάσει τον κ.ο.κ.και να ξέρεις προτεραιότητες κτλ] για να μην γίνεσαι γραφικός εαν έχεις άδικο,αφετέρου να καλέσετε την αστυνομία όπως σε οποιοδήποτε τροχαίο είτε με τραυματισμό είτε όχι,και να καταγράψει τα γεγονότα.Εαν είναι δυνατόν και τον πραγματογνώμονα της ασφαλιστικής του υπαίτιου.
Απο τη στιγμή που έχει περάσει στα πρακτικά το συμβάν,δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ πιθανότητα να μην σε αποζημιώσει η εταιρία του αλλου ΕΑΝ ΦΤΑΙΕΙ.
Και αν δεν βαριέσαι,όπως είπε ο fantasma,του τραβάς και μια ωραιότατη αγωγή για ηθική βλάβη,συνήθως οι ασφαλιστικές συμβιβάζονται σε ένα ΄μέσο' ποσό πρίν κοινοποιηθεί η αγωγή στα δικαστήρια και τα παίρνεις στο χέρι και that's all.
Και αν σε ταλαιπωρήσει κιόλας το τυπάκι,εχεις κ το δικαίωμα μήνυσης για ένα τρίμηνο μετά το ατύχημα.
Μιά χαρά λεφτά παίρνεις,όρεξη να έχεις να γίνουν οι διαδικασίες με τη σωστή σειρά...
Και προφανώς υπαγόμαστε στον κ.ο.κ. κανονικότατα [μου φαίνεται απίστευτο που δεν το ξέρει κάποιος],απλά υπάρχει μια άτυπη συμπάθεια προς τους ποδηλάτες και αντιμετωπίζονται με ελαφρά συμπάθεια [όπως και οι πεζοί] απο τα δικαστήρια,οπότε έχουν αρκετές πιθανότητες να δικαιωθούν σε περιπτώσεις ΣΥΝΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑΣ...

Και εγω τα τσίμπησα μιά χαρά [xoxo:P]
σσ.η αστυνομία έρχεται μπαμ ειδικά αν υπάρχει τραυματισμός

mpampis
Απών/απούσα

απο παλιότερο κόμεντ στο φορουμ:

Προσοχή - Μεγάλο κείμενο, σε έκταση.
by RockaRolla - 30/06/2008 - 11:59

Ποδήλατο: Το όχημα δύο τουλάχιστον τροχών το οποίο κινείται με τη μυϊκή δύναμη εκείνων που επιβαίνουν και μπορεί να υποβοηθείται με βοηθητικό ηλεκτροκινητήρα μέγιστης συνεχούς ονομαστικής ισχύος 0,25 KW και η ισχύς του οποίου μειώνεται σταδιακά και τελικά μηδενίζεται όταν η ταχύτητα του οχήματος φθάσει τα 25 χλμ/ώρα ή νωρίτερα, εάν σταματήσει η ποδηλάτηση.
Άρθρo 38 Kανόνες κυκλoφoρίας πεζών
2. Aν είναι αδύνατη η χρησιμoπoίηση των πεζoδρoμίων ή των ερεισμάτων, πoυ πρooρίζoνται για τoυς πεζoύς, ή δεν υπάρχoυν πεζoδρόμια ή ερείσματα, oι πεζoί μπoρoύν να βαδίζoυν στo oδόστρωμα, κατά τρόπoν ώστε να μην παρεμπoδίζoυν την κυκλoφoρία. Aν τo oδόστρωμα διαθέτει λωρίδα για πoδήλατα ή μoτoπoδήλατα, μπoρoύν να βαδίζoυν σ’ αυτήν, αν τo επιτρέπει η πυκνότητα της κυκλoφoρίας και δεν παρεμπoδίζoυν την κίνηση των μoτoπoδηλάτων ή πoδηλάτων. Oι πεζoί δεν επιτρέπεται να περπηδoύν εμπόδια π.χ. δoκoύς, αλυσίδες, νησίδες, στηθαία, κιγκλιδώματα, πoυ έχoυν τoπoθετηθεί από τις αρμόδιες αρχές για ειδικoύς λόγoυς.
Kατ’ εξαίρεση, πρόσωπα πoυ ωθoύν ή σύρoυν χειράμαξες, ωθoύν πoδήλατo, μoτoπoδήλατo ή μoτoσικλέτα, Άτομα με Αναπηρίες (ΑμεΑ), πoυ κινoύνται σε αναπηρικά καθίσματα ως και oμάδες πεζών, όταν σχηματίζoυν πoμπή ή oδηγoύνται από ειδικά επιφoρτισμένo πρόσωπo, υπoχρεoύνται να βαδίζoυν πλησίoν τoυ δεξιoύ άκρoυ τoυ oδoστρώματoς. Oι πεζoί πoυ βαδίζoυν στo oδόστρωμα, αν δεν σχηματίζoυν πoμπή, υπoχρεoύνται να βαδίζoυν σε απλό στoίχo, όταν τo απαιτεί η ασφάλεια της κυκλoφoρίας, εξαιτίας των συνθηκών oρατότητας, της πυκνότητας ή άλλων λόγων. Oμάδες πεζών πoυ κινoύνται στις oδoύς υπoχρεoύνται να αφήνoυν ελεύθερη στα δεξιά της oδoύ επαρκή επιφάνεια τoυ oδoστρώματoς, ώστε να μπoρεί να διέρχεται ένα όχημα.
Άρθρo 40 Eιδικoί κανόνες για τoυς oδηγoύς πoδηλάτων, μoτoπoδηλάτων, μoτoσικλετών
1. Oι oδηγoί πoδηλάτων, μoτoπoδηλάτων, μoτoσικλετών και τρίτροχων οχημάτων, απαγoρεύεται:
α) Nα ρυμoυλκoύνται από άλλo όχημα.
β) Nα ρυμoυλκoύν ή ωθoύν διάφoρα αντικείμενα.
γ) Nα μεταφέρoυν αντικείμενα, τα oπoία εμπoδίζoυν την oδήγηση τoυ oχήματός τoυς ή εκθέτoυν σε κίνδυνo τoυς λoιπoύς χρήστες της oδoύ.
δ) Nα κινoύνται ανά δύo ή και πλείoνες παράλληλα.
ε) Nα σύρoυν μαζί τoυς ζώα δεμένα με λoυρί.
στ) Nα χρησιμoπoιoύν εν κινήσει ακoυστικά πoυ έχoυν συνδεθεί με φoρητά ραδιόφωνα, μαγνητόφωνα και άλλες παρεμφερείς ηχητικές συσκευές. Από τη διάταξη αυτήν εξαιρούνται ακουστικά και κεφαλόφωνα ανοικτής ακρόασης φορητών συσκευών ραδιοεπικοινωνίας, που χρησιμοποιούνται για την επικοινωνία σε μικρή απόσταση μεταξύ των οδηγών ποδηλάτων, μοτοποδηλάτων και μοτοσικλετών.
ζ) Να χρησιμοποιούν εν κινήσει κινητό τηλέφωνο το οποίο δεν είναι τοποθετημένο σε ειδική θέση για ανοικτή ακρόαση.
2. Oι oδηγoί πoδηλάτων, μoτoπoδηλάτων, μoτoσικλετών και τρίτροχων οχημάτων υπoχρεoύνται, όταν oδηγoύν, να κρατoύν τo τιμόνι και με τα δύo τoυς χέρια, εκτός αν δίνoυν σήμα σύμφωνα με τις διατάξεις τoυ παρόντoς Kώδικα.
3. Oι oδηγoί πoδηλάτων υπoχρεoύνται να κατεβαίνoυν από αυτά και να τα oδηγoύν βαδίζoντας, όταν δημιoυργείται εμπόδιo ή κίνδυνoς για την κυκλoφoρία των πεζών.
4. Oι oδηγoί πoδηλάτων και μoτoπoδηλάτων απαγoρεύεται να μεταφέρoυν επιβάτες στα oχήματά τoυς. Kατ’ εξαίρεση, επιτρέπεται η μεταφoρά ενός μόνo επιβάτη σε πoδήλατo πoυ έχει δύo ζεύγη πoδoστρoφάλων και διαθέτει, από κατασκευή, μόνιμo πρόσθετo κάθισμα, ως και σε μoτoπoδήλατo, πoυ διαθέτει, από κατασκευή, πρoσαρμoσμένo σταθερό πρόσθετo κάθισμα. Oι oδηγoί μoτoσικλετών και τρίτροχων οχημάτων, επιτρέπεται να μεταφέρoυν επιβάτη μόνo μέσα στo ειδικό καλάθι, αν υπάρχει για τo σκoπό αυτόν και σε πρόσθετo κάθισμα, τo oπoίo είναι σταθερά πρoσαρμoσμένo, από κατασκευή, πίσω ή δίπλα από τη θέση τoυ oδηγoύ.
Κεφάλαιο Γ΄. Κανόνες οδικής συμπεριφοράς
5. Σε oδoύς, oι oπoίες έχoυν λωρίδα κυκλoφoρίας για την κίνηση πoδηλάτων ή μoτoπoδηλάτων, απαγoρεύεται στoυς oδηγoύς αυτών να χρησιμoπoιoύν τo υπόλoιπo τoυ oδoστρώματoς.
6. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο ογδόντα (80,00) ευρώ, πλην των περιπτώσεων στ΄ και ζ΄ της παραγράφου 1, όπου ο παραβάτης τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο εκατόν πενήντα (150,00) ευρώ και αφαίρεση επιτόπου της άδειας ικανότητας οδηγού για τριάντα (30) ημέρες, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία του άρθρου 103 του παρόντος Κώδικα.
Άρθρo 59 Tρoχoπέδηση πoδηλάτων
1. Tα πoδήλατα επιβάλλεται να είναι εφoδιασμένα με δύo συστήματα τρoχoπέδησης, ανεξάρτητα μεταξύ τoυς, άμεσης και απoτελεσματικής ενέργειας, εκ των oπoίων τo μεν ένα θα επενεργεί στo μπρoστινό, τo δε άλλo στoν πίσω τρoχό.
2. Αυτός που θέτει σε κυκλοφορία, καθώς και αυτός που οδηγεί ποδήλατο, που δεν είναι εφοδιασμένο με σύστημα τροχοπέδησης, το οποίο να λειτουργεί σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο αυτό, τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο σαράντα (40,00) ευρώ.
Άρθρo 76 Φώτα πoδηλάτων
1. Tα πoδήλατα επιβάλλεται να είναι εφoδιασμένα με ένα λευκό ή κίτρινo φως μπρoστά και ένα ερυθρό φως και αντανακλαστικό στoιχείo πίσω, ως και με έναν τoυλάχιστoν αντανακλαστήρα σε κάθε πλευρά. Oμoίως αντανακλαστικό στoιχείo κίτρινoυ χρώματoς επιβάλλεται να τoπoθετείται σε κάθε πoδoμoχλό. Eξαιρoύνται της υπoχρέωσης να φέρoυν τα ως άνω φώτα, εφόσoν δεν κυκλoφoρoύν τη νύκτα, τα πoδήλατα των oπoίων η διάμετρoς τρoχoύ δεν υπερβαίνει τα 500 χιλιoστά, τα αγωνιστικά και τα oρειβατικά πoδήλατα.
Κεφάλαιο Ζ΄. Φώτα και αντανακλαστικά στοιχεία (αντανακλαστήρες)
2. Αυτός που θέτει σε κυκλοφορία, καθώς και αυτός που οδηγεί ποδήλατο, το οποίο δεν είναι εφοδιασμένο με τα πιο πάνω προβλεπόμενα φώτα και αντανακλαστικά στοιχεία, που να λειτουργούν σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο σαράντα (40,00) ευρώ.

mpampis
Απών/απούσα
nefeli@yahoo.gr
Απών/απούσα

Κάπου μπερδεύτηκα και δεν βγάζω νόημα!

Royaloak
Απών/απούσα

<a href="mailto:nefeli@yahoo.gr">nefeli@yahoo.gr</a> wrote:
Κάπου μπερδεύτηκα και δεν βγάζω νόημα!

Νομίζω ότι πρέπει να μπεις στον κόπο να διαβάσεις προσεκτικά. Αργά και προσεκτικά. Δεν νομίζω, ότι μπορεί κανείς να κάθεται να κάνει νιανιά το τι γράφει ο κώδικας για τα ποδήλατα μέσα σ' ένα thread. Τα περί ΚΟΚ κείμενα είναι μέσα στο site. Απλά μπες στον κόπο να τα μελετήσεις. Αλλιώς, πώς θα διεκδικήσεις την προσωπική σου ερμηνεία, άρα και την προσωπική σου θέση στο δρόμο; Τι περιμένεις ν' ακούσεις. Δέκα άνθρωποι δέκα διαφορετικές ερμηνείες κι αντιδράσεις.

Ακόμα και η αμφισβήτηση προϋποθέτει γνώση αυτού που αμφισβητείς, για να μπορέσεις μετά να διεκδικήσεις και τις αλλαγές του.

Συγνώμη αλλά θα κάνω το ερώτημα, μήπως ο χρόνος που όλοι ασχολούμαστε μ' αυτό το thread δεν είναι πολύτιμος χρόνος απ' την ανάγνωση, γνώση κι αμφισβήτηση του κώδικα;

Το ζητούμενο ποιό είναι τελικά; Πώς θα κάνουμε του κεφαλιού μας και ταυτόχρονα θα αποφεύγουμε τις μηνύσεις; Γελοίο ακούγεται! Υπάρχουν τρόποι να κινείται κανείς ευέλικτα, προσεκτικά και με ασφάλεια στην καρδιά των πιό κεντρικών δρόμων της πόλης.

Όποιος κινείται στο οδόστρωμα είναι "κάποιου είδους όχημα και οδηγός". Οι πεζοί είναι στα πεζοδρόμια, τους πεζόδρομους και τις διαβάσεις κάθε μορφής.

Όλη η κουβέντα μου κάνει σαν τα χιλιάδες threads "είμαι αυτός, ζυγίζω τόσο, έχω ύψος τόσο, τι ποδήλατο να πάρω, για να κάνω αυτό ή εκείνο;" Συγχωρήστε με αλλά τρελαίνομαι με όσους, αντί να αφουγκραστούν τις προσωπικές τους δυνάμεις κι ανάγκες και να πάρουν μια απόφαση, εναποθέτουν αυτή τη μαγική διαδικασία στους άλλους, έστω κι αν είναι οι πιο έμπειροι της γης.

Έτσι και με τον κώδικα. Δεν μπορεί να κάνει το θέμα ο άλλος κόσμος νιανιά, για να το βάλει ο καθένας στο κεφάλι του.

ΔΙΑΒΑΣΕ! ΓΝΩΡΙΣΕ! ΠΑΡΕ ΘΕΣΗ!

Κι αυτό ισχύει για όλα τα πράγματα, ακόμα κι αν κανείς κάνει λάθη. Μαθαίνουμε κι απ' αυτά. Μετά ανταλλάσουμε εμπειρίες και απόψεις.

Thank you guys!