Τι ειπε ο τύπος

19 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Dimko
Εικόνα Dimko
Απών/απούσα

Κανοντας μια γρηγορη αναζήτηση στο διαδικτυο, προτείνω να παραθέσουμε πως είδαν τα "μεσα ενημέρωσης" τις πορείες
Μια ανταπόκριση που μου έκανε εντύπωση ειναι εδώ

"Ολοκληρώνεται σε λίγη ώρα η ποδηλατοδρομία διαμαρτυρίας των "φίλων του ποδηλάτου" στην Αθήνα, με τη συμμετοχή περίπου 800 ποδηλατων. Αυξημένη κυκλοφορία στους δρόμους του κέντρου της πρωτεύουσας."

Πηγή: http://www.e-tipos.com/newsitem?id=31567.

Σας μοιάζαμε για 800??
Ελεος ρε...

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
zakb
Απών/απούσα

na prosthesw to link se arthro tou in.gr http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=888182&lngDtrID=244 opou sth fwtografia prin thn arxh tou arthrou fainontai treis ki'o koukos kai oi tsoliades(profanws tavhgmenh apo thn poreia kapoias prosygkentrwshs)

bin podilanden
Εικόνα bin podilanden
Απών/απούσα

Μέσω του διαδικτύου οι εικόνες που κυκλοφορούν φαίνεται σαν να είμασταν 50 ποδηλάτες. Μόνο πριν από λίγο στην εκπομπή "Μένουμε Έλλάδα" οι παρουσιαστές ξεκίνησαν μιλώντας για αυτό που έγινε χθες σε 20 περίπου πόλεις της Ελλάδας και για την Αθήνα είπαν για περίπου 3.000 με 4.000 ποδήλατα!!! Πάντως να πω ότι η εκπομπή αυτή προέβαλλε καθημερινά την ποδηλατοπορεία αυτή αρκετό καιρό πριν χώρια τη γενικότερη προώθηση που κάνει για χρήση του ποδηλάτου στην πόλη ανεξαρτήτως των δράσεων που λαβαίνουν χώρα στην Αθήνα και στις άλλες πόλεις.Ο "ελεύθερος τύπος" κάνει καλό ρεπορτάζ απ' ότι είδα.

Argonaut
Απών/απούσα

Ρε παιδιά τι 1000 και 800... ήταν κάτι χιλιάδες και λένε για 1000;

Χμμμμ μάλλον όσοι τα έγραψαν θα είδαν μόνο μερικές από τις φωτογραφίες που θα έλαβαν στα γραφεία τους! χαχα :D

Dimko
Εικόνα Dimko
Απών/απούσα

Βλεπω πως οι περισσοτεροι "αγοραζουν" ειδησεις απο το ΑΠΕ (Αθηναικο Πρακτορειο Ειδησεων). Ο ελευθερος τυπος συγκεκριμενα το εθαψε λεγοντας 800 ποδηλατα.
ΜΗΝ ΜΑΣ ΘΑΒΕΤΑΙ ΡΕ.
ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ!!

yd
Απών/απούσα

Από ελευθεροτυπία και καθημερινή που γράφει ότι να 'ναι... 

Dimko
Εικόνα Dimko
Απών/απούσα

αναφερει πως την πανελλαδικη την οργανωσαν οι Οικολογοι Πρασινοι...
Οτι ναναι .
Ακριβως!!

skyclad
Απών/απούσα
bin podilanden
Εικόνα bin podilanden
Απών/απούσα

Χθες ζήσαμε με τα ίδια μας τα μάτια τη μεγαλύτερη ποδηλατοπορεία που έχει γίνει ποτέ. Ωστόσο αυτό το πράγμα δεν είχε καμία σχέση με αυτό που κατέγραψε ο ηλεκτρονικός τύπος και όχι μόνο. Φανταστείτε τί γίνεται και για όλα τα υπόλοιπα θέματα της επικαιρότητας. Μας ταΐζούν ότι θέλουν και απλά σήμερα αποδείχθηκε περίτρανα η αναξιοπιστία ΟΛΟΥ του τύπου πανελλήνιας κυκλοφορίας σε σχέση πάντα με αυτό που ζήσαμε χθες. Αντε τώρα να πιστέψεις όλα τα γεγονότα έτσι όπως καταγράφονται από τις δημοσιογραφάρες μας.

rodakino
Απών/απούσα

Πάντως σε ένα δελτίο τύπου που κυκλοφορεί με τις δηλώσεις υπουργού και δημάρχου,σου δίνεται η εντύπωση οτι αυτοί διοργανώσανε την πορεία.Τα δίκαια αιτήματα,η ανάγκη της πόλης για ποδήλατα και μπλα και θα και θαλαμπλαθαλα.Στις πορείες πάμε καλά το μεγάλο βήμα όμως είναι ,το κάθε μέρα και ένας καινούριος ποδηλάτης.Στη δουλεία μου λένε για τους δύο κλασικούς πρωινούς ποδηλάτες της κηφισίας,το θέμα είναι πώς αυτοί θα γίνουν τρείς και μετά τέσσερις.Κατά την γνώμη μου ένας ποδηλάτης που κάνει κάθε μέρα την ίδια διαδρομή ανοίγει χώρο και για άλλους ποδηλάτες,απο την στιγμή που γίνεται ένα νέο δεδομένο για την οδική συμπεριφόρα των μηχανοκίνητων οχημάτων.Αντε να μην συναντιόμαστε κάθε τρείς μήνες στις πορείες, αλλά κάθε μέρα στους δρόμους.

ebersi
Εικόνα ebersi
Απών/απούσα

Πριν από λίγο η online Καθημερινή κατέβασε τα περι οικολόγων πρασίνων

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_06/04/2008_228161

Βρέθηκε και η πηγή της παραπληροφόρησης. Είναι κάποιος από τη Θεσαλονίκη που δουλεύει στο Μακεδονικό ( ή στο αδελφόν Αθηναϊκό) Πρακτορείο Ειδήσεων- Το δημοσίευμα της Καθημερινής ήταν αναδημοσίευση του τηλεγραφήματος των ΑΠΕ-ΜΠΕ. Να και το τηλεγράφημα, όσοι βοηθήσατε στην οργάνωση και ξέρετε πώς στήθηκε αυτή η ιστορία, διαβάστε το με ψυχραιμία.

Θεσσαλονίκη, Greece 06/04/2008 14:36 (ΑΠΕ-ΜΠΕ)

Θεσσαλονίκη: περισσότερα από 500 άτομα έλαβαν μέρος στην "ποδηλατοπορεία", που έγινε στο κέντρο του πολεοδομικού συγκροτήματος.
Υπέρ της χρήσης του ποδηλάτου, ως του πιο φιλικού μέσου μεταφοράς, «διαδήλωσαν» σήμερα το μεσημέρι, πάνω από 500 άτομα με μη μηχανοκίνητα δίκυκλα από τη Θεσσαλονίκη, οι οποίοι συμμετείχαν σε πορεία με ποδήλατα στο πολεοδομικό συγκρότημα, στο πλαίσιο της πανελλήνιας ποδηλατοπορείας, η οποία πραγματοποιήθηκε ταυτόχρονα σε 18 πόλεις της Ελλάδας, με πρωτοβουλία των Οικολόγων Πρασίνων.

Η πορεία, που έγινε στη Θεσσαλονίκη και διοργανώθηκε από το σύλλογο «Ο Ποδηλάτης», την «Ένωση Δικαιωμάτων των Πεζών» και του «Streetpanthers», ξεκίνησε στις 12 το μεσημέρι από το άγαλμα του Βενιζέλου, στην οδό Εγνατία, και ακολούθησε τη διαδρομή Εγνατία - Δωδεκανήσου - Λεωφόρος Νίκης - Μεγάλου Αλεξάνδρου, έφθασε μέχρι τον Όμιλο Φίλων Θαλάσσης, απ´ όπου επέστρεψε στο Λευκό Πύργο, από το πλακόστρωτο της παραλίας.

Τα βασικά αιτήματα των ποδηλάτων ήταν να υλοποιηθεί δίκτυο ποδηλατοδρόμων στα πολεοδομικά συγκροτήματα, να προωθηθεί ο συνδυασμός ποδηλάτου - μέσων μαζικής μεταφοράς, να αναθεωρηθεί ο δυσμενής για τον ποδηλάτη ΚΟΚ, να δοθούν οικονομικά κίνητρα για την αγορά ποδηλάτων, καθώς και να καταρτιστούν ειδικά προγράμματα ενημέρωσης σε ό,τι αφορά στο μη μηχανοκίνητο δίκυκλο.

Ειδικότερα σε ό,τι αφορά στη Θεσσαλονίκη, οι συμμετέχοντες στην πορεία ζήτησαν να δημιουργηθεί δίκτυο διάθεσης κοινόχρηστων ποδηλάτων, σε συγκεκριμένα σημεία της πόλης - όπως οι πλατείες Βαρδαρίου και Αριστοτέλους αλλά και η περιοχή της Καμάρας - όπου, όπως υποστήριξαν, μπορούν να διατίθενται ποδήλατα για δημόσια χρήση, τα οποία να τα προμηθεύονται οι πολίτες δωρεάν, σε συγκεκριμένη ώρα, με τη χρήση πιστωτικής, ή άλλης ειδικής κάρτας.

(Τα τηλέφωνα του ΑΠΕ-ΜΠΕ στην Αθήνα είναι 2106405741-2, 2106400579 και το μειλ τους press@ana.gr)

blackass
Απών/απούσα

Kalispera padia. Neos stin parea. Mou esteile kapoios to parakatw kai skeftika oti isws tha itan kalo. "Psifiste oloi sto http://www.e-tipos.com/interactivity/polls?selectedpoll=1127". Isws etsi katalavoun posoi eimaste kai stamatisoun na mas "thavoun"...

Dimko
Εικόνα Dimko
Απών/απούσα

το εσωσε η Καθημερινη..
ΨΗΦΙΣΤΕ ΠΑΙΔΙΑ!!!

mairoula
Απών/απούσα

Γειά σας παιδιά!
Από μια γρήγορη ματιά βρήκα αυτό το άρθρο στο Pathfinder

Χιλιάδες ποδηλάτες ξεχύθηκαν στους δρόμους
Σε 21 Ελληνικούς δρόμους
ΕRΤ.GR
χτές | 15:03

Οι έλληνες ποδηλάτες αποφάσισαν να βγουν στο δρόμο και να αποδείξουν ότι το ποδήλατο είναι τρόπος ζωής

Κάθε ποδηλάτης ισοδυναμεί με ένα λιγότερο αυτοκίνητο στους ήδη πνιγμένους ελληνικούς δρόμους. Για το λόγο αυτό, οι έλληνες ποδηλάτες αποφάσισαν να βγουν στο δρόμο και να αποδείξουν ότι το ποδήλατο είναι τρόπος ζωής! Χιλιάδες ποδηλάτες ξεχύθηκαν στους δρόμους εικοσιενός ελληνικών πόλεων, ζητώντας να μπορούν να κινούνται ελεύθερα μόνο με το ποδήλατό τους. Ανάμεσα στα αιτήματα τους είναι να μπορούν να χρησιμοποιούν το μετρό, όταν είναι με ποδήλατο, αλλά και να γίνουν οι ελληνικοί δρόμοι πιο φιλικοί απέναντι στου ποδηλάτες.

Στην Αθήνα οι ποδηλάτες συγκεντρώθηκαν στο πεδίο του 'Αρεως και στη συνέχεια κατευθύνθηκαν προς τον μετρό των Αμπελοκήπων, το Σύνταγμα, αλλά και τη πλατεία Κοτζιά.

Ο δήμαρχος Αθηναίων εγγυήθηκε να καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για μια Αθήνα με περισσότερα ποδήλατα.
ΝΕΤ Ανδρέας Ροδίτης

(Αυτό είναι το αντίστοιχο link : http://news.pathfinder.gr/greece/news/468469.html)

Ήταν φανταστικά πάντως!
Αναμένω αγωνιωδώς την επόμενη πορεία!

to
Εικόνα to
Απών/απούσα

Δεν είναι η πρώτη φορά που οι Οικολόγοι Πράσινοι καπηλεύονται ποδηλατοπορεία. Είχε γίνει και στο παρελθόν, απλά δεν μπορώ να βρω τις αποδείξεις. Τότε είχανε απαντήσει φυσικά, ότι δεν το κάνανε οι ίδιοι σκοπίμως, αλλά ήταν δημοσιογραφικό λάθος ... Να προσέχουμε τα κομματόσκυλα ...

Επίσης γιατί άραγε μόνο η Καθημερινή έκανε το λάθος;

I like my bike
Απών/απούσα

Επειδή όντως το ποδήλατο πρέπει να είναι απολίτικο και επειδή όλα τα κόμματα θα έπρεπε να στηρίζουν τις εναλλακτικές μορφές μετακίνησης, και επειδή «καλοί» είναι όσοι στηρίζουν τις προσπάθειες για το ποδήλατο χωρίς να τις καπηλεύονται (όπως έκαναν για παράδειγμα κάποιες παρατάξεις με τις διαδηλώσεις για τις φωτιές, βλέπε salata.wordpress) παραθέτω αυτό που έχουν οι οικολόγοι πράσινοι στην αρχική τους σελίδα.
Από τα όσα γράφει εγώ τουλάχιστον διαπιστώνω ότι δεν καπηλεύονται τίποτα αντιθέτως δίνουν τα εύσημα σε αυτούς που πρέπει.

Οι ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ προσκαλούν τα μέλη, τους φίλους και τις φίλες τους, τους πολίτες γενικότερα, να πάρουν τους δρόμους με τα ποδήλατά τους και να συμμετάσχουν στην Πανελλαδική Ποδηλατοπορεία που διοργανώνεται από οργανώσεις ποδηλατιστών/τριών την Κυριακή 6 Απριλίου στις 12:00 σε πολλές πόλεις (Αθήνα, Βόλο Δράμα, Ηράκλειο, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Καλαμάτα, Καρδίτσα, Καρπενήσι, Καμένα Βούρλα, Κόρινθο, Λάρισα, Μυτιλήνη, Πάτρα, Πόρτο Ράφτη, Ρέθυμνο, Χανιά).
Το κίνημα πολιτών κάθε ηλικίας που με αξιοθαύμαστη επιμονή και συστηματικότητα, μέσα από μια υποδειγματική αυτό-οργάνωση και ανεξαρτησία από κόμματα, διεκδικεί το δικαίωμα στην οικολογική μετακίνηση αξίζει την υποστήριξη όλων μας.

Dimko
Εικόνα Dimko
Απών/απούσα

Οι οικολογοι πράσινοι δεν ειναι ανθρωποι που θα καπηλευτουν και θα καπελώσουν. Εχω αποψη περι αυτου επειδη εχω συναναστραφει και γνωριζω αρκετους. Δεν λειτουργουν μικροπολιτικα κανοντας τετοια παιχνιδια.Απλα δεν θελουμε να βγαίνουν λάθος εντυπώσεις προς τα έξω και ειδικα απο τα ειδησεογραφικα. ΚΑι γιατι στη τελικη ΕΜΕΙΣ τρέξαμε σαν συλλογικοτητα.
Η ebersi πιο πανω δινει ενα μαιλ. Στειλτε και κραξτε το ΑΠΕ. ΤΟ εκανα αλλα (φυσικα) απάντηση δεν πήρα.
Ετσι για να μην μας ταιζουν ο,τι ειδηση γουσταρουν

yd
Απών/απούσα

Μακεδονία (Θεσσαλονίκη - λέει κι εδώ για οικολόγους πράσσειν άλογα) Ανεξάρτητος (Σέρρες - με κάλεσμα για τις 13 Απρίλη) Ημερησία (Βέροια - πριν την πορεία) Πατρίς (Ηράκλειο)  

yd
Απών/απούσα

Από την εφημερίδα Μεσόγειος αλλά επειδή μου άρεσε σας κάνω copy όλο το κείμενο. Λέει λιγότερες τις πόλεις πανελληνίος αλλά κατα τα άλλα ότι καλύτερο είδα αυτές τις μέρες.

Οι φίλοι του ποδηλάτου διεκδικούν τα δίκαιά τους

Με κινητοποιήσεις και δικαστικές διεκδικήσεις απαντούν οι ποδηλάτες στον διαχρονικό παραγκωνισμό του ποδηλάτου από τις ελληνικές πόλεις. Σήμερα Κυριακή 6 Απριλίου πρόκειται να πραγματοποιηθούν ταυτόχρονες ποδηλατοπορίες στις 12 το μεσημέρι σε δεκατέσσερις ελληνικές πόλεις: Αθήνα, Δράμα, Μυτιλήνη, Πάτρα, Γιάννενα, Ρέθυμνο, Λάρισα, Ηράκλειο, Καρδίτσα, Καμένα Βούρλα, Καρπενήσι, Κόρινθο, Θεσσαλονίκη, Βόλο προκειμένου να αναδειχθούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η μετακίνηση με ποδήλατο σε κάθε πόλη ξεχωριστά.Στο Ηράκλειο η πορεία θα ξεκινήσει στις 12 το μεσημέρι από τα Λιοντάρια.
Παράλληλα, σε ημερίδα που οργάνωσαν στο Πολυτεχνείο, ομάδα ποδηλατών (www. podilates. gr) παρουσίασε τη μελέτη για τους ποδηλατικούς άξονες της πρωτεύουσας που έγινε με τη βοήθεια του καθηγητή του ΕΜΠ Θάνου Βλαστού.
Επιπλέον, άλλη ομάδα ποδηλατών δικηγόρων κατέθεσε στο Συμβούλιο της Επικρατείας αίτηση ακύρωσης της απόφασης με την οποία το μετρό αρνείται την είσοδο των ποδηλάτων στους συρμούς του. Η αίτηση στηρίζεται στην παραβίαση της αρχής της αναλογικότητας, καθώς ισχύει καθολική απαγόρευση, ανεξαρτήτως ώρας και διαδρομής, στην παραβίαση της αρχής της βιώσιμης ανάπτυξης αφού το ποδήλατο είναι αδιαμφισβήτητα το πλέον καθαρό μέσο και, τέλος, στην παραβίαση της αρχής της ισότητας, μιας και ήδη επιτρέπεται η είσοδος ποδηλάτων σε τραμ, προαστιακό και ηλεκτρικό σιδηρόδρομο
Σημειώνουμε - όπως πρόσφατα είχε αποκαλύψει η ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ, το Ηράκλειο θεωρείται από τις πιο εχθρικές στην Ελλάδα πόλεις προς το ποδήλατο, ενώ στη χώρα μας μόλις το 1% του πληθυσμού στην Ελλάδα χρησιμοποιεί ποδήλατο, όταν σε άλλες χώρες το ποσοστό αυτό ανέρχεται έως και στο 27. Μάλιστα σε ειδική μελέτη που έκανε και κυκλοφόρησε πρόσφατα το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας, το Ηράκλειο αναφέρεται μεταξύ των πόλεων στις οποίες προσφέρθηκε χρηματοδότηση αλλά δεν την αξιοποίησαν.
Βέβαια, ο δήμος Ηρακλείου προγραμματίζει την δημιουργία ποδηλατοδρομίου. Όμως αυτό είναι κάτι διαφορετικό από την διευκόλυνση των ποδηλατών στην κυκλοφορία στους εντός πόλεως δρόμους.
Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό ότι - σύμφωνα με άλλη μελέτη που εκπόνησαν οι επιστήμονες του ΕΜΠ - ανεξάρτητα από τις αδράνειες και τις αγκυλώσεις της ελληνικής διοίκησης και την εξαρτημένη από το αυτοκίνητο επικρατούσα νοοτροπία, η συζήτηση για το ποδήλατο έχει ενταχθεί στις τοπικές κοινωνίες και αυτό είναι αισιόδοξο.
Πιο αναλυτικά, η έκδοση του ΤΕΕ που κυκλοφόρησε πρόσφατα με τίτλο "Ποδήλατο - Οδηγός Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Δικτύων" και υπογράφουν οι επιστήμονες του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου Θάνος Βλαστός, Νίκος Μπαρμπόπουλος, Δημήτρης Μηλάκης έρχεται να καταδείξει τις ευκαιρίες που συνεχίζουν να διαγράφονται για τα αστικά περιβάλλοντα, παρά την υστέρηση που παρατηρείται στη χρήση του ποδηλάτου συγκριτικά πάντα με άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Η Ελλάδα βρίσκεται προτελευταία στη σχετική λίστα των ευρωπαϊκών χωρών με μόλις 1% του πληθυσμού να χρησιμοποιεί το ποδήλατο στις μετακινήσεις του, αντιθέτως με χώρες, όπως οι Ολλανδία, Σουηδία, Δανία Γερμανία, Βέλγιο όπου χρησιμοποιείται καθημερινά από το 10% έως το 27% των πολιτών.Στην ειδική έκδοση - μελέτη του ΤΕΕ τονίζεται ότι στην ελληνική πραγματικότητα το μεγαλύτερο ίσως πρόβλημα είναι ο χώρος που χρειάζεται να αποδοθεί στο ποδήλατο. Αυτό το δεύτερο πεζοδρόμιο δίπλα στο πεζοδρόμιο, ο χώρος που όταν δεν υπάρχουν ποδηλάτες θα ανήκει στους πεζούς. Ενας χώρος που για να υπάρξει θα πρέπει αναπόφευκτα να αφαιρεθεί από τα αυτοκίνητα. Κι αυτό ακριβώς είναι το στοίχημα που πρέπει να κερδηθεί από τις ελληνικές πόλεις.
Σύμφωνα με το ΤΕΕ το 2001 ανατέθηκε από το υπουργείο Μεταφορών στο ΕΜΠ ερευνητικό πρόγραμμα για την ένταξη του ποδηλάτου σε 17 ελληνικές πόλεις (Ρόδο, Κω, Κέρκυρα, Βόλο, Καρδίτσα, Λάρισα, Αθήνα, Νέο Ψυχικό, Παλαιό Ψυχικο, Ηράκλειο, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Αμαλιάδα, Τρίπολη και Λαμία).
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα ολοκληρώθηκε στα τέλη του 2003, οπότε και κατατέθηκαν στους δήμους, μελέτες με συγκεκριμένες λύσεις για την κατασκευή δικτύων ποδηλατοδρόμων, οι οποίες επικυρώθηκαν από τα δημοτικά συμβούλια. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του υπουργείου, οι χρηματοδοτήσεις δεν θα περιορίζονταν μόνον στις μελέτες αλλά θα κάλυπταν και την υλοποίησή τους. Μόνον τρεις πόλεις, η Καρδίτσα, η Λάρισα και το Μεσολόγγι εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία και δημιούργησαν δίκτυα αρκετών χιλιομέτρων. Οι υπόλοιπες, ανάμεσά τους οι Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Βόλος Ηράκλειο, οι μεγάλες δηλαδή πόλεις της χώρας, αν και τους προσφέρθηκε η απαιτούμενη χρηματοδότηση, δεν επωφελήθηκαν.

Γ.ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ

contact