Dahon και Πολιτική Εγγυήσεων

14 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
plastik
Απών/απούσα

Ψάχνοντας για σπαστό, βρήκα πολύ μεγάλη διαφορά τιμής στα ποδήλατα της παραπάνω φίρμας σε ξένα site (~ -20%) και μάλιστα με την μεταφορά.

Θα ήθελα την γνώμη ανθρώπων που πραγματικά γνωρίζουν:

α) νομικά η πολιτική που εκφράζεται στο http://www.dahon.gr/support.htm ευσταθεί??
Μπορεί δηλαδή μια εταιρία να μην αναγνωρίζει πώληση και εγγύηση για προϊόν της αγορασμένου εντός Ε.Ε? Περίεργο μου φαίνεται και το ότι σαν λήπτης εγγύησης φαίνεται ο πρώτος μόνο κάτοχός του. Εσάς στις εγγυήσεις των ποδηλάτων σας γράφει πουθενά το όνομα του πρώτου κατόχου?

β)Πόσο πιθανό είναι τελικά να χαλάσει κάτι σε ένα σπαστό, τόσο επώνυμο όσο τα Dahon.

γ)στο συγκεκριμένο -> http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=38710 ξέρει κανείς ποιο χρώμα είναι το "shadow"?

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

είναι λίγο περίεργο με τις εγγυήσεις γενικότερα
σαν εταιρία μπορεί να κάνει ότι θέλει αρκεί να το γράφει μέσα στην εγγύηση που κανείς μας δεν διαβάζει
αρκεί να μην παραβιάζει νόμους της Ε.Ε.
δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιο τηλέφωνο για να σου απαντήσουν πάνω σε αυτό

για το αν θα χαλάσει κάτι ή όχι κανείς δεν ξέρει
:D

geoponer
Απών/απούσα

Αυτό που ξέρω εγώ, έχοντας ρωτήσει, είναι ότι ακόμα και η Ελληνική εγγύηση σε καλύπτει μέσω του καταστήματος αγοράς και όχι η Ελληνική αντιπροσωπεία άμεσα.

Η Ελληνική αντιπροσωπεία φαίνεται να είναι καλυμένη με αυτά που γράφει. Εάν είναι νόμιμο ή όχι δεν το γνωρίζω αλλά μπορείς να απευθυνθείς στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, στο ΙΝΚΑ κλπ, προκειμένου να ενημερωθείς (αυτοί ξέρουν καλύτερα). Ίσως και άμεση επικοινωνία με την μαμά-Dahon να ξεκαθάριζε τα πράγματα. Ο σημαντικότερος λόγος που αγόρασα από την Ελλάδα είναι η εγγύηση, ειδικά για το lifetime warranty του σκελετού.

Το ποδήλατο δεν φαίνεται εύκολο να χαλάσει, παρά τους μηχανισμούς αναδίπλωσης. Σαν κατασκευή φαίνεται στιβαρή.
Εκτός από τον κεντρικό μηχανισμό στο σκελετό, οι υπόλοιποι είναι απλοί και εύκολο να αντικατασταθούν. Κάποιες μικροεπισκευές είτε τις κάνεις μόνος σου είτε σε οποιοδήποτε ποδηλατάδικο, ενώ αν χρειαστεί κάτι εξειδικευμένο (ελάχιστα είναι αυτά), μπορείς να πας σε κάποιο μεταπωλητή στην Ελλάδα και να σε εξυπηρετήσει για ανταλλακτικά κλπ.

plastik
Απών/απούσα

geoponer wrote:
Αυτό που ξέρω εγώ, έχοντας ρωτήσει, είναι ότι ακόμα και η Ελληνική εγγύηση σε καλύπτει μέσω του καταστήματος αγοράς και όχι η Ελληνική αντιπροσωπεία άμεσα.

καλά αυτό είναι ακόμα πιο παράδοξο, δεδομένου ότι τα Dahon πωλούνται και απο τον Παπασωτηρίου αλλά και από τα μαγαζιά με ήδη σκαφών!

σας ευχαριστώ πάντως για τα ταχυτατα replies.

Για να είμαι ειλικρινής, σαν καταναλωτής, όταν μια εταιρία βάζει εξ'αρχής τόσους περιορισμούς για να σου δώσει εγγύηση, σκεφτομαι τι πρόβλήματα και παραθυράκια μπορεί να δημιουργίσει όταν θα πρέπει ενδεχωμένως να την υποστηρίξει. Συνεπώς μάλλον θα πρέπει να σταματήσω να ασχολουμαι γενικότερα με την εγγύηση και να σκεφτώ καλύτερα, με τα νέα δεδομένα, αν με ενδιαφέρει η αγορά καθεαυτή ;-)

geoponer
Απών/απούσα

plastik wrote:
καλά αυτό είναι ακόμα πιο παράδοξο, δεδομένου ότι τα Dahon πωλούνται και απο τον Παπασωτηρίου αλλά και από τα μαγαζιά με ήδη σκαφών!

Πραγματικά δεν ξέρω τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις...υποθέτω ότι σε στέλνουν απευθείας στην αντιπροσωπεία.

Quote:
Για να είμαι ειλικρινής, σαν καταναλωτής, όταν μια εταιρία βάζει εξ'αρχής τόσους περιορισμούς για να σου δώσει εγγύηση, σκεφτομαι τι πρόβλήματα και παραθυράκια μπορεί να δημιουργίσει όταν θα πρέπει ενδεχωμένως να την υποστηρίξει. Συνεπώς μάλλον θα πρέπει να σταματήσω να ασχολουμαι γενικότερα με την εγγύηση και να σκεφτώ καλύτερα, με τα νέα δεδομένα, αν με ενδιαφέρει η αγορά καθεαυτή ;-)

Το μόνο που αξίζει όσον αφορά στην εγγύηση είναι η εφόρου ζωής εγγύηση για το σκελετό, ο οποίος φαίνεται αρκετά στιβαρός και δύσκολο να εμφανίσει πρόβλημα. τα υπόλοιπα μπορείς να τα επισκευάσεις με μικρό κόστος και αλλού. Η διαφορά στην τιμή του Vitesse είναι μεγάλη, και θα με έβαζε κι εμένα σε σκέψεις.

Αν πάρεις ως δεδομένο την αξιοπιστία του ποδηλάτου, με την αγορά από εξωτερικό σου μένουν αμέσως λεφτά στην τσέπη για την αγορά αξεσουάρ (κράνος, πέταλο, φώτα κλπ). Από την άλλη, αν τύχει και πέσεις σε ελαττωματικό κομμάτι και εμφανίσει πρόβλημα ο σκελετός θα πρέπει να τον στείλεις πισω στην Αγγλία για τα περαιτέρω...δύσκολη απόφαση!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

plastik wrote:

Για να είμαι ειλικρινής, σαν καταναλωτής, όταν μια εταιρία βάζει εξ'αρχής τόσους περιορισμούς για να σου δώσει εγγύηση, σκεφτομαι τι πρόβλήματα και παραθυράκια μπορεί να δημιουργίσει όταν θα πρέπει ενδεχωμένως να την υποστηρίξει. Συνεπώς μάλλον θα πρέπει να σταματήσω να ασχολουμαι γενικότερα με την εγγύηση και να σκεφτώ καλύτερα, με τα νέα δεδομένα, αν με ενδιαφέρει η αγορά καθεαυτή ;-)

αν δεν το δεις σαν καταναλωτής θα δεις πως απλά προστατεύει το δύκτιο μεταπωλητών
βέβαια δεν ξέρω αν έχει ή όχι
αλλά μιας και σου βάζει τέτοιου είδους περιορισμούς θα πρέπει λογικά να έχει και πολική τιμών
δλδ δεν μπορεί στην Ελλάδα να πουλιέται 10 ευρό και στο εξωτερικό 7 ευρό
βέβαια οι περισσότερες εταιρίες δεν τους νοιάζει

όσο αφορά την εγγύηση εφ'ορου ζωής καλό είναι να ξέρουμε τι σημαίνει
θα φτιάξω σε κάποια φάση ένα σχετικό άρθρο

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Η Dahon δεν δίνει κάποια γραπτή εγγύηση για την αγορά του ποδηλάτου. Ο αγοραστής του ποδηλάτου μπαίνει στο site της εταιρίας και καταχωρεί εκεί τον αριθμό που έχει ο σκελετός του ποδηλάτου του μαζί με τα στοιχεία του.
Η εγγύηση καλύπτει ισόβια τον σκελετό και για ένα χρόνο τα περιφερειακά.
Αν υπάρξει πρόβλημα, δηλαδή στον σκελετό, γιατί για τα περιφερειακά είναι μόνο ένας χρόνος η εγγύηση, πρέπει να απευθύνεστε στο κατάστημα της χώρας που είσαστε.

Ετούτοι δεν ξέρουν από που αγοράστηκε το ποδήλατο. Ξέρουν μόνο τον αριθμό και τον ιδιοκτήτη αλλά και αυτός αδιάφορος τους είναι αφού αρκεί να είναι καταχωρημένο το ποδήλατο στην σελίδα τους για να ισχύει η εγγύηση.

orck
Απών/απούσα

κατα την γνωμη μου αυτα ειναι μπακαλιστικα τεχνασματα
μια πραγματικα σοβαρη εταιρια μπορει να προσφερει παγκοσμια εγγυηση και το καθε καταστημα δεν εχει να χασει τιποτα (γιατι για καθε εργασια service μεσα στην εγγυηση πληρωνει η μητρικη εταιρια)

Plannet για να σου δωσω κινητρο να γραψεις αυτα που θελεις, τι θα ελεγες για την lifetime warranty του σπαστου ποδηλατου Orbea Balade η Orbea Randonee;

plastik
Απών/απούσα

marlene wrote:
Η Dahon δεν δίνει κάποια γραπτή εγγύηση για την αγορά του ποδηλάτου. Ο αγοραστής του ποδηλάτου μπαίνει στο site της εταιρίας και καταχωρεί εκεί τον αριθμό που έχει ο σκελετός του ποδηλάτου του μαζί με τα στοιχεία του.
Η εγγύηση καλύπτει ισόβια τον σκελετό και για ένα χρόνο τα περιφερειακά.
Αν υπάρξει πρόβλημα, δηλαδή στον σκελετό, γιατί για τα περιφερειακά είναι μόνο ένας χρόνος η εγγύηση, πρέπει να απευθύνεστε στο κατάστημα της χώρας που είσαστε.

Ετούτοι δεν ξέρουν από που αγοράστηκε το ποδήλατο. Ξέρουν μόνο τον αριθμό και τον ιδιοκτήτη αλλά και αυτός αδιάφορος τους είναι αφού αρκεί να είναι καταχωρημένο το ποδήλατο στην σελίδα τους για να ισχύει η εγγύηση.

πάντως και όλο αυτό με τις τιμολογιακές πολιτικές ανα χώρα μου προκαλεί πλέον αηδία... Η διαφορά τιμής είνα σχεδόν πάντα στην καλύτερη όσο τα μεταφορικά. Σε περιπτώσεις δε σαν τη specialized (που έχει δασκαλέψει πολλά eshop να μην εξάγουν ποδήλατα) είναι να αναρωτίεσαι αν συμφέρει ακόμα και τον ίδιο τον Έλληνα ποδηλατά να τα παίρνει λιανική από έξω και να τα πουλάει πάλι εδώ.

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

orck wrote:
κατα την γνωμη μου αυτα ειναι μπακαλιστικα τεχνασματα
μια πραγματικα σοβαρη εταιρια μπορει να προσφερει παγκοσμια εγγυηση και το καθε καταστημα δεν εχει να χασει τιποτα (γιατι για καθε εργασια service μεσα στην εγγυηση πληρωνει η μητρικη εταιρια)

Plannet για να σου δωσω κινητρο να γραψεις αυτα που θελεις, τι θα ελεγες για την lifetime warranty του σπαστου ποδηλατου Orbea Balade η Orbea Randonee;

Ε... παγκόσμια εγγύηση είναι αυτό. Η εγγύηση σε καλύπτει στην χώρα που είσαι. Αν δηλαδή σπάσει ο σκελετός το πας σε ένα κατάστημα με Dahon στην χώρα που βρίσκεσαι και στον αλλάζουν.
Δεν τους ενδιαφέρει ο ιδιοκτήτης. Αυτοί καταχωρούν τον αριθμό του σκελετού και έτσι, προφανώς, γνωρίζουν και που πουλήθηκε το κάθε κομμάτι.

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

plastik wrote:
marlene wrote:
Η Dahon δεν δίνει κάποια γραπτή εγγύηση για την αγορά του ποδηλάτου. Ο αγοραστής του ποδηλάτου μπαίνει στο site της εταιρίας και καταχωρεί εκεί τον αριθμό που έχει ο σκελετός του ποδηλάτου του μαζί με τα στοιχεία του.
Η εγγύηση καλύπτει ισόβια τον σκελετό και για ένα χρόνο τα περιφερειακά.
Αν υπάρξει πρόβλημα, δηλαδή στον σκελετό, γιατί για τα περιφερειακά είναι μόνο ένας χρόνος η εγγύηση, πρέπει να απευθύνεστε στο κατάστημα της χώρας που είσαστε.

Ετούτοι δεν ξέρουν από που αγοράστηκε το ποδήλατο. Ξέρουν μόνο τον αριθμό και τον ιδιοκτήτη αλλά και αυτός αδιάφορος τους είναι αφού αρκεί να είναι καταχωρημένο το ποδήλατο στην σελίδα τους για να ισχύει η εγγύηση.

πάντως και όλο αυτό με τις τιμολογιακές πολιτικές ανα χώρα μου προκαλεί πλέον αηδία... Η διαφορά τιμής είνα σχεδόν πάντα στην καλύτερη όσο τα μεταφορικά. Σε περιπτώσεις δε σαν τη specialized (που έχει δασκαλέψει πολλά eshop να μην εξάγουν ποδήλατα) είναι να αναρωτίεσαι αν συμφέρει ακόμα και τον ίδιο τον Έλληνα ποδηλατά να τα παίρνει λιανική από έξω και να τα πουλάει πάλι εδώ.

Σε αυτό έχεις απόλυτο δίκιο. Η τιμολογιακές πολιτικές θα έπρεπε να είναι κοινές σε όλες τις χώρες, ( πόσω μάλλον μέσα στην Ευρωπαική Ένωση). Αλλά εγώ πιστεύω ότι οι εταιρίες πουλάνε στην ίδια τιμή χοντρικής και ότι το καπέλο μπαίνει από τους φόρους και την πολιτική που ακολουθούν στην λιανική οι έμποροι.
Πάντως στην Ελλάδα, όπως πάντα, πωλούνται όλα πιο ακριβά.
Για την Specialized δεν ξέρω ακριβώς τι γίνεται. Πάντως έχω την αίσθηση ότι την έχουν δει και αυτοί ότι πουλάνε είδη πολυτελείας.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@orck
και κάθε σοβαρός αγοραστής
θα διάβαζε τους όρους της εγγύησης
μα δεν έχω πρόβλημα με την Life time της Orbea
οι οροί της κάθε Life time εγγύησης είναι παντού ίδιοι
:D

plastik
Απών/απούσα

τελικά δεν βρέθηκε κανείς να ξέρει ποιο χρώμα εννοούν ε;

ξέρω σίγουρα ότι δεν είναι αυτό το καταπληκτικό ματ μπλε/γκρι που βλέπεις στα εδώ μαγαζιά γιατι αυτό είναι το cobalt...

υποψιάζομαι ότι είναι ένα ματ μαυρο με γαλάζιο λογότυπο το οποίο είναι επίσης πολύ ωραίο, αλλα καλό θα ήταν να το επιβεβαίωνε και κάποιος.

vec
Απών/απούσα

plastik wrote:

Για να είμαι ειλικρινής, σαν καταναλωτής, όταν μια εταιρία βάζει εξ'αρχής τόσους περιορισμούς για να σου δώσει εγγύηση, σκεφτομαι τι πρόβλήματα και παραθυράκια μπορεί να δημιουργίσει όταν θα πρέπει ενδεχωμένως να την υποστηρίξει. Συνεπώς μάλλον θα πρέπει να σταματήσω να ασχολουμαι γενικότερα με την εγγύηση και να σκεφτώ καλύτερα, με τα νέα δεδομένα, αν με ενδιαφέρει η αγορά καθεαυτή ;-)

Μακάρι να σκεφτόντουσαν όλοι οι καταναλωτές έτσι και να μαύριζαν τις εταιρείες που εφαρμόζουν ανάλογες πρακτικές. Και μάλιστα λέγοντάς τους το στη μάπα: "Ωραίο το προϊόν σας κύριοι, αλλά αυτό που κάνετε δεν μου αρέσει και γι αυτό δεν αγοράζω από εσάς". Και δεν αναφέρομαι μόνο στα πιθανά παραθυράκια που αναφέρεις, αλλά γενικότερα στο νταβατζιλίκι.
(και επίσης δεν αναφέρομαι μόνο σε ποδήλατα ή σε εγγύηση. πρόσφατα είδα ένα πολύ καλό προϊόν να πωλείται στην Ευρώπη σε διπλή τιμή από ότι στην Αμερική, και μάλιστα είδα σε site να αναφέρουν ότι δεν μπορούμε να στείλουμε Ευρώπη γιατί μας απαγορεύει η εταιρεία.... άντε γεια)

contact