Καλημέρα σε όλους .
Έχω ένα dahon cadenza με μηχανικά δισκόφρενα και τις τελευταίες μέρες παρατήρησα πως όταν πατάω το μπροστινό φρένο, η ζάντα της μπροστινής ρόδας, κάνει μια κίνηση προς τα δεξία, κάτι σαν απότομο τίναγμα. Το δισκόφρενο είναι στην αριστερή πλευρά. Το εύρος της κίνησης δεν είναι μικρό, πρόκειται για αρκετά εκατοστά και μου φαίνεται πως είναι επικίνδυνο.
Έχει κανείς ιδέα σε τι μπορεί να οφείλεται;
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Πρεπει να σφιξεις οσο πιο πολυ γινεται το quick release του μπροστινου τροχου .
Λογικα ειναι πααααρα πολυ χαλαρο.
Επισης πρεπει να προσεξεις , οταν τοποθετησεις τον τροχο (πριν τον σφιξεις) να καθεται "σωστα" -δηλαδη ο αξονας του τροχου να ακουμπα μεχρι τελους και στις δυο υποδοχες του πιρουνιού.
Μαλλον εννοεις "πολλα χιλιοστα" - γιατι αν εννοεις "εκατοστα" τοτε..
Παλιοψιψινέλ πού χάθηκες;
Πατάς το τιμόνι ή το πηρούνι προς τα κάτω και μετά βιδώνεις το QR, όχι από τη μεριά του λεβιέ, ώστε το λεβιεδάκι να κλείνει ασκώντας αρκετή πίεση.
Δες και τι λέει το manual
http://files.dahon.com/support/manuals/2009/2009_dahon_user_manual_el.pdf
Η αλήθεια είναι ότι δοκίμασα το quick release, αλλά δεν τσέκαρα πως κάθεται η ρόδα πριν το σφίξω. Θα το δοκιμάσω λοιπόν, ευχαριστώ.
* Και είναι σίγουρα εκατοστά, για αυτό μου φάνηκε περίεργο. Αφού έκατσα και έκανα δοκιμές για κάμποση ώρα για να σιγουρευτώ ότι δεν είναι η φαντασία μου. Αναφέρομαι πάντως στην περιφέρεια της ζάντας και όχι το κέντρο .
Yparxei ke i periptosi na min ine sosta "ombrelarismenos" o troxos. Diladi otan plextike ne min egine sosto kendrarism tis zandas se sxesi me to kendro. Edo tha xreaisteis kapion me gnosis aktinologisis ke ompreladoro.
Εαν οι ακτινες του τροχου ΔΕΝ εχουν χαλαρωσει, και εαν το Quick release ειναι καλα σφιγμενο, τοτε αν ο τροχος(η ζαντα) εξακολουθει να κινειται δεξια-αριστερα οταν πατας φρενο(η και οταν με το χερι "ζοριζεις" τον τροχο δεξια-αριστερα), τοτε αυτο που φταιει, ειναι το ιδιο το κεντρο. Προφανως, για να μετατοπιζεται εκατοστα ολοκληρα η ζαντα, εχει ξερυθμιστει το κεντρο(κοινως εχουν λασκαρει-ξεβιδωθει οι κωνοι του κεντρου). Το ιδιο συμβαινει και οταν κοπει ο αξονας του τροχου, η οταν εχουν πλεον καταστραφει οι κωνοι και οι μπιλλιες του κεντρου του τροχου. Δεδομενου ομως οτι το ποδηλατο ειναι μαλλον καινουργιο, η σχετικα καινουριο, ειναι απιθανο να εχει παθει τοσο γρηγορα τετοια βλαβη. Οχι πως ειναι αδυνατον, αλλα κατι τετοιο συμβαινει τοσο γρηγορα συνηθως μονο σε ποδηλατα ποιοτητας super market.
Η σωστη κινηση αυτη τη στιγμη, ειναι να πας στο μαγαζι απο οπου αγορασες το ποδηλατο, και να ζητησεις να σου ελεγξουν το ποδηλατο, και στη συνεχεια να σου ρυθμισουν το κεντρο ΔΩΡΕΑΝ(αν αποδειχθει οτι οντως φταιει αυτο). Οπως και να'χει, θα πρεπει να σου το φτιαξουν μεσα στα πλαισια της εγγυησης.
Μονο μην το καθυστερεις, γιατι χρησιμοποιωντας το ετσι, μπορει οντως να παθει ζημια, τοσο το κεντρο, οσο και ο δισκος...