ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ IDEAL INTERGRATOR 2009

29 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Interceptor
Απών/απούσα

Χαιρετώ όλους εσάς που δεν έχετε αποβάλει την "ιδέα" του ποδηλάτου από την ζωή σας και καλά κάνετε!
Ενδιαφέρομαι για αγορά ποδηλάτου trecking, κυρίως για μετακίνηση εντός πόλεως και ίσως κάποιους light χωματόδρομους.
Θα ήθελα να με διαφωτίσετε σχετικά λοιπόν.
Αν λοιπόν σε ένα ΜΤΒ βάλουμε λαστιχάκια ασφάλτινα και το συγκρίνουμε με ένα trecking τι αποτέλεσμα θα έχουμε;
Καταπονούμε τον οργανισμό μας κυκλοφορώντας στην πόλη με το ΜΤΒ;
Υπάρχουν τόσο μεγάλες διαφορές μεταξύ των 2 ειδών;
Το ποδήλατο λοιπόν που μου έχει κεντρίσει αρκετά το ενδιαφέρον είναι το IDEAL Intergrator 2009. Η τιμή του είναι 700 ευρώ.
Αξίζει να κάνω μια τέτοια αγορά;
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

Παραθέτω τα στοιχεία του:

INTEGRATOR
Specifications
FRAME-SIZES
KINESIS SUPER-LITE TRIPLE-BUTTED #7005 T4/T6, M 42/46/50/54/58/62cm, L 40/44/48/52cm
FORK-SHOCK
RST VITA-RL 60mm MAGNESIUM, REMOTE LOCKOUT
RD-FD-SHIFTERS
XT-M772-SHADOW RD, FD & HG50 CASSETTE
CRANKSET-BB
DEORE-M533 48T FC w/BB, DEORE-M530 SLs, DEORE-HG53 CHAIN
BRAKES
MAGURA HS-11 HYDRO RIM BRAKES or DEORE-M530 V-BRAKES
WHEELS
DEORE-M530 HUBS, DT STAINLESS SPOKES, EXAL ZX19 EYELET RIMS, SCHWALBE MARATHON RACER 700*35C REFLECTIVE TIRES*

ΣυνημμένοΜέγεθος
Image icon INTEGRATOR M.jpg0 bytes
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Από μια κατηγορία ποδηλάτων (trekking off road), μιας συγκεκριμένης μάρκας ποδηλάτων (Ideal), διαλέγεις το πιο ακριβό, το top of the line αν θες.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι σε τέτοια μοντέλα δεν ισχύει το "άραγε αξίζει τα χρήματά του?".
Δηλαδή, αν ζητας κάτι με καλή αναλογία "ποιότητα / τιμή" μάλλον δεν πρέπει να κοιτάς στα άκρα, είτε αυτό είναι η κορυφή είτε είναι ο πάτος. Κοιτάς στη μέση.
Το συγκεκριμένο θα το διάλεγα, ανάμεσα σε άλλα αντιστοιχα (πχ Megisto - Ergomax), επειδή μου αρέσει πολύ οπτικά, επειδή έχει ένα extra feature που δεν έχουν τα άλλα και το θέλω πολύ (πχ δισκόφρενα, τυχαίο παράδειγμα - δεν ξέρω αν τα άλλα έχουν δισκόφρενα), επειδή δεν είναι το πρώτο μου ποδήλατο - έχω κατασταλάξει - θα κάνω γερή χρήση - θα τα βγάλει τα λεφτά του και μου περισσεύουν τα συγκεκριμένα χρήματα.

Για να μην παρεξηγηθώ, κυκλοφορώ το Integrator 2007, ΔΕΝ το έχω μετανιώσει στιγμή, είναι καλό για τα χρήματά του, μου άρεσε το χρώμα του, ήταν το μόνο με lockout πιρούνι τότε και είχε καλά περιφερειακά που δικαιολογούσαν ΕΝ ΜΕΡΗ την τίμή του. Επέισης δεν ήταν το 1ο μου ποδήλατο (ήταν το 3ο) και τα λεφτά του τα βγάζει ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ (με πάει και με φέρνει στη δουλειά μου).

Αυτά, εντελώς φιλικά.
Πέτρος

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Interceptor wrote:

Αν λοιπόν σε ένα ΜΤΒ βάλουμε λαστιχάκια ασφάλτινα και το συγκρίνουμε με ένα trecking τι αποτέλεσμα θα έχουμε;
Καταπονούμε τον οργανισμό μας κυκλοφορώντας στην πόλη με το ΜΤΒ;

Απαντώ και σε αυτά τα ερωτήματά σου.
Τα ΜΤΒ είναι ποδήλατα βουνού.
Τα trekking είναι ποδήλατα για άσφαλτο, τα Trekking off road είναι ντεμί κατάσταση, πάνε καλά στην άσφαλτο, πάνε καλά και στο χωμα.
Το πρόβλημα (αν το ονομάσουμε έτσι) με τα ΜΤΒ είναι στο ότι έχουν ΒΑΡΕΙΑ - ΧΟΝΤΡΑ ελαστικά, ΜΙΚΡΕΣ σχέσεις / ταχύτητες (κατάλληλες για βουνό / ανηφόρες / γκρεμίλες), αμορτισερ με ΜΕΓΑΛΕΣ αποσβέσεις / διαδρομές (για τα κατσάβραχα). Αυτά είναι ΟΚ για off road καταστάσεις αλλά σου "τρώνε" δύναμη στην άσφαλτο. Σε ταλαιπωρούν λίγο παραπάνω.
ΦΥΣΙΚΑ και μπορείς να πας με ΜΤΒ στην άσφαλτο.
Φυσικά μπορείς να κυκλοφορείς με Hammer στο Κολωνάκι και στα στενά του Θησείου.... ΑΛΛΑ ποιός ο λόγος??????????
Και μην αρχίσετε με τις λακούβες και τα πεζοδρόμια. Κυκλοφορώ με πολύ λεπτά ελαστικά και τροχούς από κούρσα (τους παλιούς μου...). Μια χαρά πάω μέσα στην πόλη, δεν χρειάζομαι ελαστικά από τραΧΧτέρ...

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ, θα έπαιρνα (...πήρα...) Trekking OFF ROAD επειδή ήθελα ένα ποδήλατο για την καθημερινή μου μετακίνηση, για μεγάλες βόλτες (τότε θεωρούσα μεγάλη βόλτα τα 25 χλμ περίπου) και για να έχω την δυνατότα να πάω σε πατημένο χωματόδρομο, απλούς αγροτικούς δρόμους κλπ.
Συν το ότι ένιωθα άβολα στα μικρά ΜΤΒ (είμαι 1,92) ενώ ένιωθα πολύ άνετα σε ποδήλατα με μεγάλους τροχούς (διαστάσεις 700C, όπως οι κούρσες, κάποια τρεκκιν κλπ).
[Τελικά, λόγω προβλημάτων μέσης ΑΠΟΦΕΥΓΩ ΕΝΤΕΛΩΣ τις off road καταστάσεις και ψιλο-μετέτρεψα το ποδήλατο σε trekkin ΟΝ road....]

- Αν αλλάξεις ελαστικά σε ΜΤΒ, και βάλεις λεία και λεπτά (όσο πιο λεπτά μπορούν να "δεχθούν" τα στεφάνια του ΜΤΒ), αν φουσκώσεις με αέρα ΟΣΟ ΛΕΕΙ το ελαστικό (όσο περισσότερο τόσο καλύτερο, προσοχή στα όρια που γράφει το ελαστικό), αν κλειδώσεις / σκληρύνεις όσο παίρνει τις αναρτήσεις (ελπίζω να μην έχεις πίσω ανάρτηση... θα πάμε πολύ μακρυά...) θα κερδίσεις ταχύτητα στην άσφαλτο. Θα ανεβαίνεις πιο άνετα τις ανηφόρες, δεν θα χάνεις δύναμη στα αμορτισέρ σου, ότι δίνεις στο πετάλι θα πηγαίνει στους τροχούς (αυτό είναι το ζητούμενο ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ).

Nastybishop
Απών/απούσα

Εμένα δεν μου είναι σαφές γιατί ένα ποδήλατο που συνήθως θα κινείται μέσα στην πόλη πρέπει να έχει δισκόφρενα.

Θα σου πρότεινα να πάρεις ένα πιο φθηνό μοντέλο της ideal (στην ίδια κατηγορία). Λόγου χάρη το megistro.

Aπό την άλλη αν το ποδήλατο σου αρέσει και δεν σε πειράζει να δώσεις το κάτι παραπάνω...Καλοτάξιδο!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

συμφωνώ με nasty
αν θέλεις μπορώ να σου εξηγήσω γιατί να πάρεις Mtb

Interceptor
Απών/απούσα

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Φίλε RockaRolla, συμφωνώ ότι υπάρχουν και οικονομικά ποδήλατα στην κατηγορία αυτή, απλά είναι εντύπωση της πρώτης ματιάς πάντα. Δεν σου έχει τύχει ποτέ; Σίγουρα μπορώ να κάνω την δουλειά μου με κάπως οικονομικότερη λύση. Αυτό που με ελκύει περισσότερο στο intergrator είναι τα υδραυλικά φρένα και το πλάισιο του. ΄Οταν λέω "αξίζει τον κόπο" εννοώ αξίζει να πάρω trecking στα 700 ευρώ που κακά τα ψέματα σε περιορίζει κάπως, ή να διαθέσω αυτά τα χρήματα για ΜΤΒ που κινείται παντού; Αυτές τις διαφορές δεν γνωρίζω.Υπάρχουν τόσο μεγάλες διαφορές στην κύληση σε σχέση με τα ΜΤΒ εκτός των ελαστικών; Εγώ δεν έχω αλλάξει πολλά ποδήλατα, παλαιότερα είχα ένα Ideal και έπειτα ένα Gitane Rocks Dual Suspension με καλά περιφεριακά αλλά το βαρέθηκα...! Πρέπει να τονίσω ότι επανέρχομαι μετά από αρκετό καιρό στην ποδηλασία και θέλω στα χέρια μου κάτι "δυνατό" που κατά πολλούς μας ξανακάνει παιδιά (όχι ότι σταμάτησα να είμαι...8)).
Τώρα φίλοι μου Nasty και Plannet, ναι θέλω δισκόφρενα καθαρά για ψυχολογικούς λόγους (όχι δεν είμαι τρελός),
απλά θέλω κάτι άνετο σε αίσθηση και σίγουρο σαν αποτέλεσμα. Η δράση πάντα έχει αντίδραση! Από την άλλη πλευρά θέλω να κάνω ένα δώρο στον εαυτό μου. Αν έχεις διάθεση Plannet πες μου γιατί να πάρω ΜΤΒ ξανά;
Ξέρει κάποιος να μου πεί συγκεκριμένες διαφορές μεταξύ των 2 ειδών;

Interceptor
Απών/απούσα

Δεν διευκρίνησα παραπάνω ότι εννοώ trecking off road. Αρχικά ενδιαφερόμουν για το Ergomax. Όσο για τα χρήματα σίγουρα τα σκέφτομαι και γι΄αυτό ρωτάω την άποψη σας, παράλληλα όμως δεν σκοπεύω να αλλάξω ξανά ποδήλατο γι'αυτό και θέλω ένα καλό ποδήλατο εξ'αρχής μιας και σκοπεύω να ξανακαβαλήσω δίτροχο.

Nastybishop
Απών/απούσα

E, τότε χαλάλι! Σε καταλαβαίνω απόλυτα! Γιατί και εγώ σκέφτομαι να κάνω ένα δωράκι στον εαυτό μου μετά από κάποιους μήνες, αν επιτευχθεί αισίως κάτι που σχεδιάζω ...και δεν πρόκειται βέβαια να υπακούσω σε καμμία οικονομοτεχνική ανάλυση...απλά θα πάρω ότι γουστάρω!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

λοιπόν
αν δεν βαριέσαι ρίξε μια ματιά εδώ
http://podilates.gr/node/2251
γιατί θα διάλεγα mtb
καταρχήν είναι πιο οικονομικό σε σχέση με ένα αντίστοιχο 28ρι ποδήλατο
από εκεί και πέρα έχεις πιο πολλές επιλογές σε ανάρτηση και είναι πιο ποιοτική
αν πας σε κάτι με αέρα θα διαβάζει τα πάντα
κάτι που σε 28" δεν υπάρχει
στο mtb έχεις καλύτερη στάση οδήγησης από ένα trekking - city
είσαι πιο σκυφτός μπορείς και καταλάβεις περισσότερη δύναμη στις ανηφόρες
γυμνάζεις και τον άνω κορμό και όχι μόνο πόδια
δεν καταπονείς τόσο τα γόνατα
στο trekking λένε ότι έχεις πιο άνετη στάση οδήγησης λόγο όρθιας στάσης
αυτό δεν είναι απαραίτητα καλό γιατί αυτό σημαίνει ότι τρώει όλους τους κραδασμούς η μέση σου
το mtb είναι πιο αντοχής ακριβός επειδή ο αρχικός τους σχεδιασμός είναι για βουνό
στο mtb έχεις περισσότερες επιλογές σε λάστιχα
το mtb είναι πιο ευέλικτο λόγο μικρότερου τροχού και πιο μαζεμένων ψαλιδιών
το trekking έχει πιο βαριά πατήματα βολεύει σε μεγάλες πόλεις όπως η αθήνα και η θεσ/νικη
48 έναντι 44 36 έναντι 32 και 26 έναντι 22
αυτό μπορείς να το ζητήσεις και στο Mtb
αλλά αν κάνεις σωστά ποδήλατο από άποψη γυμναστικής και δεν είσαι κάνας παππούς που θέλει να πατάει μια φορά και να πάει 500 μέτρα
ακόμα και σε trekking θα χρειαστείς 44 και πολύ θα σου είναι
γενικότερα πολλοί μετακινούνται με Mtb σε αστικό περιβάλλον
και το σημαντικότερο
το Mtb πάει εκεί που πάει το trekking
το ανάποδο όμως δεν γίνεται

το μόνο πλεονέκτημα του 28" τροχού είναι ότι βολεύει στα μεγάλα ταξίδια
γιατί κρατάς πιο εύκολα tempo
:D

αυτά τα λίγα μου ήρθαν στο μυαλό

α και κάτι σχετικά με το intergrador
στην φώτο έχει δισκόφρενα
στα χαρακτηριστικά έχει υδραυλικά v-brake magura
αν είναι να προτιμήσεις τα υδραυλικά v-brake
:D έτσι για να ξεχωρίζεις

meridman
Απών/απούσα

μια ερώτηση εχω προς εσένα,το intergrator του 7 εχει magura hs 11 v-brakes,ε?τι λένε,γιατί λέω να βάλω αυτά η τα xtr,τα οποία είναι πολύ ακριβώτερα και δεν καταλαβαίνω γιατί μιας και τα magura είναι υδραυλικά,σε παρακαλώ δωσ'μου τα φώτα σου γιατί ανυπομονώ να τα πάρω,ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

μιας και με λένε πέτρο
θα απαντήσω
τα magura είναι πιο ξεκούραστα
έχουν υδραυλική υποβοήθηση
το μειονέκτημα είναι ότι δεν έχεις επιλογές σε τακάκια
π.χ. δεν μπορείς να τα βάλεις κεραμικό τακάκι
+ το βάρος

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Το Integrator 2007 έχει απλά αλλά καλά V-Brakes Shimano Deore.
Πίστεψέ με δεν χρειάστηκα ποτέ κάτι παραπάνω.... (εκτός από μια φορά που πήγαμε στα Βασιλικά - Τατόι - χωματόδρομος, τίγκα στη λάσπη .... γέμισαν τα στεφάνια, έτριζαν τα φρένα, ενώ η γυναίκα μου με Merida MTB με απλά μηχανικά δισκόφρενα δεν είχε κανέναν πρόβλημα. Φυσικά μιλάμε για μια περίπτωση που θα αντιμετώπιζαν παρομοιο πρόβλημα ΟΛΑ τα ποδήλατα που δεν θα είχαν δισκόφρενα).

Δισκόφρενα σε άσφαλτό, ακόμα και με βροχή.... χμ χμ, μάλλον ανεβάζουν την τιμή και το βάρος χωρίς να προσφέρουν κάτι το "αναγκαίο". Γούστα είναι αυτά... Για κάποιον λόγο το βγάζει η Ideal και με δισκόφρενα, σε κάποιο αγοραστικό κοινό αποβλέπει.

Για τον φίλο που άνοιξε το θέμα, ΠΡΕΠΕΙ να κατασταλάξεις ΠΟΥ θα κάνεις ποδήλατο. Αν σκέφτεσαι χώμα 60% - άσφαλτο 40% μάλλον θέλεις ΜΤΒ. Αν είναι ανάποδα τα ποσοστά κοίτα σε TOR.
Αν θέλεις την προσωπική μου άποψη, την καλύτερη σχέση ποιότητας τιμής την είχε ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ (μέχρι το 2007) το Megisto. Τα άλλα δύο Integrator - Ergomax ήταν λίγο ακριβούτσικα για αυτό που προσέφεραν και το άλλο Crosser παρα-ήταν απλό, αλλά μια χαρά για όποιον ξεκινούσε - ήθελε μια πρώτη επαφή με 28αρι τροχό και δυνατοτητα να πηγαίνει σε άσφαλτο και σε χώμα.

Στον συν-ονόματο, το θέμα "καλύτερα φρένα, καλύτερα αμορτισερ κλπ κλπ" μας αφορά ΜΟΝΟ στην περίπτωση "πάω χώμα - γκρεμίλες - βουνά - off road καταστάσεις". ΝΑΙ σε εκείνη την περίπτωση ΘΕΛΕΙΣ καλά φρένα - αμορτισερ κλπ κλπ Θέλεις καλό έλεγχο του ποδηλάτου σε δύσκολο τεραιν. Στην άσφαλτο τι να τα κάνεις? Στο χωματόδρομο τι να σου προσφέρει το μεγάλο πιρούνι ή η πίσω ανάρτηση?

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

meridman wrote:
μια ερώτηση εχω προς εσένα,το intergrator του 7 εχει magura hs 11 v-brakes,ε?τι λένε,γιατί λέω να βάλω αυτά η τα xtr,τα οποία είναι πολύ ακριβώτερα και δεν καταλαβαίνω γιατί μιας και τα magura είναι υδραυλικά,σε παρακαλώ δωσ'μου τα φώτα σου γιατί ανυπομονώ να τα πάρω,ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Δεν κατέχω πολλά από ΜΤΒ, αλλά τα Magura που αναφέρεις είναι καλά κλασσικά δισκόφρενα. Έχω γνωστούς που τα έχουν βάλει σε ακριβά ΜΤΒ και είναι ευχαριστημένοι.
Τακάκια βρίσκεις ΟΣΑ ΘΕΛΕΙΣ, ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ, ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΦΡΕΝΑ (φυσικά μην περιμένεις από ΕΛΛΑΝΤΑ, δες πχ Chain Reaction και άλλα αντίστοιχα ΤΕΡΑΣΤΙΑ e-shops)

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@rockarolla
ναι μόνο σε περίπτωση χωματόδρομου χρειάζεσαι μια καλή ανάρτηση
σε όλες τις άλλες περιπτώσεις θα προτιμούσα ένα ξερό πιρούνι
το θέμα είναι να έχεις την δυνατότητα της επιλογής
αν πας να πάρεις μία ανάρτηση για 28" με τα ίδια λεφτά παίρνεις καλύτερη ανάρτηση
η με λιγότερα παίρνεις μια ίδια ανάρτηση
οπότε εσύ τι θα προτιμούσες 28" ή 26"
όπως και με τα φρένα αν εσένα σου δίναν υδραυλικά deore έναντι τα deore v-brake
στην ίδια τιμή
τι θα είχες πάνω στο ποδήλατο
?????

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

Δεν κατέχω πολλά από ΜΤΒ, αλλά τα Magura που αναφέρεις είναι καλά κλασσικά δισκόφρενα. Έχω γνωστούς που τα έχουν βάλει σε ακριβά ΜΤΒ και είναι ευχαριστημένοι.
Τακάκια βρίσκεις ΟΣΑ ΘΕΛΕΙΣ, ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ, ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΦΡΕΝΑ (φυσικά μην περιμένεις από ΕΛΛΑΝΤΑ, δες πχ Chain Reaction και άλλα αντίστοιχα ΤΕΡΑΣΤΙΑ e-shops)

ναι ναι
εσύ πάνε πάρε τακάκια για δισκόφρενα όταν έχεις υδραυλικά v-brakes
:PPP

α και αν κάποιος δεν μπορεί να βρει τακάκια για δισκόφρενα ας μου πει να του βρω και από ελλαντα :D

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Εκεί που βρίσκεις μεγάλη ποικιλία σε τακάκια (ανέφερα το CRC) έχει και για δισκόφρενα και για υδραυλικά V-brakes και για μηχανικά v-brakes και για side-pull και για cantilever και για ότι κέρατο φρένο φανταστείς.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

πόσα σχέδια για hs-11 βρήκες?

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@rockarolla
δεν μου απάντησες σε 2 ερωτήσεις :D

asterimarp
Εικόνα asterimarp
Απών/απούσα

Για πείτε και σε μένα που με έβαλε ο plannet στο τριπάκι να αλλάξω τα ελαστικά στο ΜΤΒ μου προκειμένου να πηγαίνει καλύτερα στην άσφαλτο (όπου φυσικά το χρησιμοποιώ) τι να βάλω σε 26x1.25 (μάρκα) και πού θα το βρω στην Αθήνα ή site που μπορώ να το παραγγείλω απ' έξω. Και μία άλλη ερώτηση: οι τιμές που γράφουν αφορούν το ένα κομμάτι ή το ζευγάρι των ελαστικών;

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Εγώ φοράω εδώ και 2 χρόνια τα Kenda Kwest 1.25. Τα έχω πάει σε στεγνό, βρεγμένο, γλιτσιασμένο και χώμα. Δεν έχουν κανένα πρόβλημα, κανένα σκίσημο και γενικά είναι σκληρά ελαστικά. Γύρω στα 15 Ευρώ το ζευγάρι τα είχα πάρει. Αθήνα δεν ξέρω που μπορείς να τα βρεις, εμένα μου τα έστειλε ο ποδηλατάς μου από Θεσσαλονίκη.

Interceptor
Απών/απούσα

Να σε ευχαριστήσω Planet γιατί εκείνο το post που είχες συντάξει, με βοήθησε πολύ στο να καταλάβω κάποια πράγματα που αγνοούσα...!
Όμως παρ'όλα αυτά εξακολουθώ να επιθυμώ το Intergrator σαν λύση για εμένα.
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@interceptor
σημασία έχει να καταλαβαίνεις τι ποδήλατο αγοράζεις :D
εσύ θα το καβαλήσεις εσένα πρέπει να καλύπτει :D

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@asteri
σε όποιο post γράφω θα μου κάνεις και μία ερώτηση???
:P

asterimarp
Εικόνα asterimarp
Απών/απούσα

Ναιιιιι!!! Δε θες!!! Σε βλέπω, ζορίζεσαι...
Αφού ψοφάς, παραδέξου το!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

ναι δεν θέλω γιατί νιώθω μια αμηχανία μπορώ να πω όταν είμαι διπλά σε μία τόσο γοητευτική γυναίκα :P

bluescorpion
Εικόνα bluescorpion
Απών/απούσα

auta einai !!!!!!!!! xixixi euge plannet ! an kai vounisios me slikadoures tora milas omorfa ;) kali xronia se olous !

Kleo67
Απών/απούσα

Να πω κι' εγώ την άποψή μου, ασχέτως αν έχεις αποφασίσει τί θα αγοράσεις. Μέχρι πριν από λίγο καιρό είχα στην κατοχή μου ένα INTEGRATOR 2008 (το οποίο είχα αγοράσει σε προσφορά 560 € ενώ η αρχική του τιμή ήταν 640€), και ένα KONA DEW PLUS 2008,trekking και αυτό, το οποίο είχα αγοράσει 400 € και μου έκλεψαν πριν από μερικούς μήνες.
Σε βεβαιώνω ότι όσον αφορά την οδική τους συμπεριφορά και την ποιότητά τους δεν υπήρχε καμμία δαφορά. Το KONA αντικατέστησα με ένα MTB IDEAL PRORIDER, του φόρεσα λάστιχα semislick και διαπίστωσα ότι μπορούσα να κινηθώ στην άσφαλτο με μεγαλύτερη ευκινησία, αλλά δυσκολευόμουν στις μεγαλύτερες αποστάσεις σε σχέση πάντα με τα προηγούμενα ποδήλατα. Γι' αυτό το πήγα στο εξοχικό μου που έχει και δασικούς δρόμους που είναι το στοιχείο του.

@ROCKAROLLA, αξίζει τον κόπο να βάλω στο INTEGRATOR πιο στενό λάστιχο ή θα μεταβληθεί εντελώς σε "δρόμου" και θα έχω πρόβλημα με τις λακούβες της ασφάλτου; Σε ρωτάω γιατί μομίζω ότι κάποια τέτοια αλλαγή την είχες κάνει.

Posca
Απών/απούσα

den mpika sto kopo na diavasw tous parapano, to exoume sizitisei to thema ena karo fores.

To mono pou mporw na sou pw einai oti einai ena POLU kalo podilato to exw edw kai 8-9 mines kai tou exw piei to aima, den astievomai pragmatika tou exw piei to aima! Pera apo kati xaza me kati ftines vides (exei mia vida sto lemo kai mia sto paloukoselo egklimatikes) pou einai 4 euro ipothesi na tis alaksis einai panemorfo, apodotiko, gero sikwnei vari kai den klatarei pou elege kai h diafimish.

p.s. 1
an to vreis me ta magura protimise ta.

p.s. 2

An to vreis 700 euro min to pareis, toso eixe persi (egw to eixa parei 690) zita kaliterh timh