Σπαστό...

21 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
rasomon
Εικόνα rasomon
Απών/απούσα

Παιδιά γεια σας!
Εχω εδώ και κάμποσο καιρό ένα σπαστό ποδήλατο της Dahon; με 20άρες ρόδες και θα ήθελα να κάνω 2 ερωτήσεις
.
Καλό, χρυσό το σπαστό αλλά στις κατηφόρες θα μπορούσα να πάω πιο γρήγορα, αν είχε παραπάνω ταχύτητες, ενώ στις ανηφόρες μου βγάζει λίγο την παναγία(έως πολύ)!!
Οι 6 ταχύτητες είναι στην πίσω ρόδα και θα ήθελα να ρωτήσω αν γίνεται να βάλω μπροστά άλλα δύο γρανάζια.Θα δω κάποιο αποτέλεσμα;;;
Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω το εξής : γέρνοντας τη σέλα προς τα εμπρός θα "ανακουφιστεί" η ευαίσθητη περιοχή ή θα είναι χειρότερα;Κι έχω πάρει και ειδική σέλα !

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

kai ola afta pou lene oti to spasto einai idaniko podilato gia tin poli?
basika tha prepei na rotiseis apo ekei pou to peires sto thema ton granazion :D
an einai symbati me shimano sram ktl ktl tote logika tha mporeis na breis apo to emporio :D
gia mprosta den kserw :D

skywalker
Απών/απούσα

Παιδιά τρίχες...τα dahon είναι καλά για Λονδίνο όπου η μεγαλύτερη ανηφόρα έχει κλίση όσο έχεις η Πατησίων στην Αθήνα. Πάρτε ένα ποδήλατο πόλης με 28" ρόδες να βρείτε την υγειά σας για Αθήνα ή μια φτηνή κούρσα...ακόμα και αυτή καλύτερη θα είναι.

athenssun
Απών/απούσα

Είμαι κάτοχος ενός ROO της Dahon εδώ και ένα χρόνο και κάτι μήνες.
Εχει 7 ταχύτητες και γενικά να πω ότι εμένα μέσα στην Αθήνα με έχει βολέψει αρκετά και κάποιες φορές πηγαίνω και σε ανηφόρες τύπου ζωγράφου αλλά μέχρι πιο πάνω από τις εστίες/ Ναι είναι ένα θέμα καμιά φορά οι ταχύτητες αλλά το ποδήλατο έιναι τόσο ευέλικτο που στην τελική αν το βαρεθείς τότε το διπλώνεις και πάρε λεωφορείο....
Είχα 28αρι και ήταν τόσο βαρύ για μέσα στην πόλη και δυσκίνητο (για μένα) που το έδωσα (Mutigo)
Θέλω να πω ότι πρέπει να ξέρουμε πολύ καλά τι απιτούμε από ένα ποδήλατο. Ολα έχουν συν και πλην. Ζυγίζεις και παίρνεις.
Τώρα για τις ταχύτητες θα μπορούσες να βάλεις άλλες 2 σχετικά εύκολα με το να αλλάξεις πίσω την κασσέτα (καλά το λέω;;) Τες πάντων τα γρανάζια...
Επειδή το έψαξα λίγο κάνε μια επίσκεψη στον Νταχον στο Μαρούσι στο Αίθριο μίλα εκεί με Τόλη ή Σταύρο... Απλά εμένα η λύση που μου είπαν για να έιναι σωστή για το ποδήλατο πήγαινε καμιά 100 ευρώ και τα τσιγκουνεύομαι.
Αλλιώς σε κανα Αλτιπαρμάκη (καλά το γράφω) που είναι συζητίσιμος άνθρωπος μπες και βρείτε καμιά πιο οικονομική λύση αλλά μην χερουλιάζεις γενικά πολύ τα Νταχόν...
Αυτά
Φίλιπ

waterman
Απών/απούσα

για τις ανηφόρες μπορείς να τοποθετήσεις pull bars και πρόβλημα λυμένο με ανηφορικά κομμάτια

για αύξηση της ταχύτητας, δεν είναι ότι πιο ασφαλές για τους 20" τροχούς του ποδηλάτου, τουλάχιστον προσωπικά δεν νοιώθω ασφάλεια - αν θέλεις να κάνεις αγώνες ταχύτητας, κοιτάς λάθος ποδήλατο. Για την πόλη, και ειδικά με όλες τις εκπλήξεις που κρύβει (λακούβες, αυτοκίνητα, σκυλιά, γατιά, κλπ), φρόνιμο είναι να πηγαίνεις αργά - αυτό ισχύει για οποιοδήποτε τύπου ποδηλάτου.

όσο αφορά την σέλα, καλό θα είναι να αλλάξεις σέλα και να προσανατολιστείς σε κάτι μικρό - μπορεί στην αρχή να φαίνεται μισή με αυτή που είχες αρχικά, αλλά σε διαβεβαιώνω πως δεν είναι άβολη (τουλάχιστον για αστικές διαδρομές).

αυτά τα ολίγα και από εμένα (άλλος ένας κάτοχος Dahon Ιmpulse).

ΥΣ: την περασμένη εβδομάδα είχα ένα πέσιμο στην περιοχή του Hilton, αλλά ήταν καθαρά λόγω ποιότητας και κατάστασης οδοστρώματος - το "παπί" από πίσω μου πήγε να φύγει και αυτό να σκεφτείς! αποτέλεσμα: κάψιμο στο χέρι και πόδι και το ποδήλατο τίποτε (έσπασε από την βάση μόνο το πίσω φως) - γερή κατασκευή το άτιμο

pankat
Απών/απούσα

Είμαι και εγώ ένας ευχαριστημένος κάτοχος ενός Boardwalk D7 εδώ και 15μήνες περίπου, και ομολογώ πως στις ανηφόρες / κατηφόρες που κινούμαι δεν μπορώ να πω πως χρειάστηκα πολλές φορές παραπάνω σχέσεις.
Παρόλ'αυτά όμως αν χρειάζεσαι όντως κάτι παραπάνω, απ' όσα γνωρίζω γύρω από τα Dahon 20", δεν νομίζω ότι μπορείς να βάλεις διπλό/τριπλό δίσκο μπροστά.
Μία λύση όπως ήδη πρότεινε και ο athenssun είναι η αλλαγή/προσθήκη πίσω γραναζιών (κασσέτας) που όμως πρέπει να συνοδευτεί μάλλον και από αντίστοιχο χειριστήριο στο τιμόνι.
Δεύτερη λύση/μετατροπή που γίνεται και υπάρχει και σε άλλα μοντέλα της Dahon είναι η προσθήκη ενός πίσω hub (SRAM ή αντίστοιχο της Shimano φαντάζομαι) με 2 ή 3 εσωτερικές ταχύτητες. Οπότε συνολικά θα έχεις 2 ή 3 επί τις 6 σχέσεις που ήδη έχεις (και εδώ υπάρχει ανάγκη νέου χειριστήριου στο τιμόνι). Όταν είχα πάρει το δικό μου από τα παιδιά στο Αίθριο είχα δει εκεί αντίστοιχο μοντέλο. Από κόστος βέβαια δεν γνωρίζω να σου πω αν και φαντάζομαι ότι θα στοιχίζει αρκετά.

rasomon
Εικόνα rasomon
Απών/απούσα

τα pull bars; Εψαξα λίγο στο net, σε διάφορα ποδηλατικά site αλλα δεν βρήκα τίποτα!!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

logika einai akrompara
ayta boithane stin anifora.....
opos afta pou mpainoun sta mtb gia na trabas stis anyfores tora an exoun diaforetiki diastasi to timoni tou spastou logika tha prepei na breis eksidikevmena
:D

waterman
Απών/απούσα

pull bars: ακρόμπαρα
(sorry για το μπέρδεμα!)

στο Dahon τοποθετήθηκαν:
http://www.canecreek.com/ergo-control-ii-bar-ends.html

abyss
Απών/απούσα

Η Dahon βγάζει και μοντέλαμε 24 ταχύτητες, οπότε σχετική μετατροπή προφανώς θα γίνεται. Το θέμα είναι αν είναι και σκόπιμη...

To Speed TR (κόστους 980 ευρώ) έχει ένας εύρος ταχυτήτων σε ίντσες (GEAR INCHES) 21" - 114". Το Boardwalk D7 έχει 34" - 92". Θεωρώ ότι το κέρδος δεν είναι και τόσο μεγάλο - μάλλον θα επένδυα στην προσπάθειά μου να γίνω καλύτερος ποδηλάτης. :)

Προσωπικά οδηγώ σχεδόν αποκλειστικά την Αθήνα το Boardwalk αλλά έχω κι ένα fixed-gear κουρσάκι με τη μοναδική ταχύτητα του οποίου σπανίως νοιώθω περιορισμένος... και δεν είμαι και κανένας επαγγελματίας ποδηλάτης ή αθλητής... νομίζω πως όλα είναι στο μυαλό.

Σου συνιστώ να μην επέμβεις στο ποδήλατο σου. Προσωπικά θεωρώ ότι μέρος της γοητείας των Dahon είναι η αίσθηση μινιμαλισμού που αποπνέουν, άσε που προσθέτωντας μεταλλικά κινητά σε ένα ποδήλατο που ανοιγοκλείνει και εύκολα χτυπιέται αριστερά-δεξιά, ριψοκινδυνεύεις βλάβες.

Τι είναι αυτή η "ειδική" σέλα που έχεις πάρει φίλε rasomon;

Τα ακρόμπαρα που αναφέρθηκαν δε δημιουργούν πρόβλημα στο δίπλωμα; Νομίζω ότι στα μοντέλα που το τιμόνι διπλώμει από το εσωτερικό μέρος του ποδηλάτου, όπως το Boardway, δεν μπορούν να τοποθετηθούν ή, τέλος πάντων, θα θέλουν έξτρα κινήσεις στο δίπλωμα/ξεδίπλωμα.

www.paraschis.gr/citycycle

waterman
Απών/απούσα

τα ακρόμπαρα που ανάφερα δεν δημιουργούν κανένα πρόβλημα στο dahon impulse - μετά την τοποθέτηση η βελτίωση στην διαδρομή είναι απίστευτη

abyss
Απών/απούσα

Στο δίπλωμα του Impulse το τιμόνι είναι μεταξύ των τροχών ή έξω από αυτούς;

waterman
Απών/απούσα

στο δίπλωμα το τιμόνι είναι μέσα στους τροχούς (http://www.dahon.gr/images/bikes_large/Impulse_D7_l.jpg)

abyss
Απών/απούσα

Δηλαδή τα ακρόμπαρα τα έχεις με τον ίδιο προσανατολισμό που έχουν και οι μανέτες των φρένων, ώστε κατά το δίπλωμα, όταν απασφαλίζεις το quick release του τιμονιού και το περιστρέφεις, να έρχονται στην ευθεία παράλληλα των τροχών;

(ακόμα καλύτερα, δείξε μια φωτογραφία)

Ξέρω ότι σε μοντέλα όπως το Speed TR, που έχουν ακρόμπαρα από τη "μαμά" τους, το τιμόνι διπλώνει έξω από τους τροχούς (http://www.dahon.gr/images/bikes_large/Speed_TR_l.jpg)

rasomon
Εικόνα rasomon
Απών/απούσα

Σέλλα είναι μία απ'τις πολλές που κυκλοφορούν με εγκοπή για να μη βρίσκουν
τα "ιδιαίτερα".
Για να καταλάβω ρε παιδιά με τα ακρόμπαρα θα πιάνω καλύτερα το τιμόνι του ποδηλάτου;;
Κι αν ναι τι θα κερδίσω με αυτό;Στα πόδια είναι το πρόβλημα!
Αυτά κουράζονται, δε νομίζω να υπάρχει λόγος να προσθέσει κανείς έξτρα βάρος!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

apla me ta akrompara stin anifora kratise apo ta akrompara kai travas kai meta xeria opote boithas ousiastika ta podia sou :D

waterman
Απών/απούσα

τα ακρόμπαρα έχουν τοποθετηθεί ακριβώς όπως και στο μοντέλο speed_tr

KOBI
Απών/απούσα

σωστο!!
το σαιτ αυτο με βοηθησε, δεν ειχα ξανακουσει για ακρομπαρα, βοηθανε απιστευτα στην ανηφορα, ασε που ξεπιανεσαι αλλαζοντας θεση χεριων!
πολυ καλο το tip!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

τελικά αν και δεν έχω σπαστό έδωσα και συμβουλή για σπαστό
ακούς vang?

vang
Απών/απούσα

νάμαι και ΄γω...

Δεν έχω εμπειρία από dahon, εκτός από περιορισμένη δοκιμή με ποδήλατο φίλου.
Οι εμπειρίες μου έιναι από το brompton.

1. Ρύθμιση σέλλας: πρέπει να έιναι οριζόντια έτσι ώστε ούτε να σε "κτυπάει" από κάτω ούτε να γλυστράς μπρός και να κουράζονται τα χέρια σου... Προσπάθησε με αλλαγές και δοκιμή.
2. Τι ανηφόρα ανεβαίνεις και πόσο θές να τρέχεις στην κατηφόρα...έχεις κοντέρ να μας πείς με τι ταχυτητα πάς;

Δεν ξέρω για άλλα αναδιπλούμενα αλλά το δικό μου δέν έιναι καθόλου τρίχες...

Εχει βέβαια μικρότερο εύρος σχέσεων απο ένα τρέκκινγκ ή ένα ΜΤΒ αλλα είναι αρκετό για να πηγαίνω με 40 (στην κατηφοριά με πετάλι ή κολλημένος πίσω από κουρσά) και να ανεβαίνω ανηφοράκια όπως η Πεντέλη ( από τα Βριλήσσια μέχρι την πηγή) κλπ.
Και έχω το brompton με την στάνταρ γρανάζωση. Αν ήθελα πιό έλαφρύ μπορούσα να πάρω ένα με 12% ελαφρύτερες σχέσεις.
Με ρολάρισμα στήν κατηφόρα έχω ξεπεράσει τα 60 και δέν ένοιωσα ασάφεια στό τιμόνι μου.
Πάντως για την ανηφόρα, η συνήθεια και ενδυνάμωση έχει μεγάλη σημασία...Της ίδιες ανηφοριές πού έβγαζα στήν αρχή με 5 χιλιόμετρα ανά ώρα ( βαρύ και αργό πάτημα) τις βγάζω τώρα με 10+

Σιγουρέψου ότι έχεις πάντα καλά φουσκωμένα τα λάστιχά σου. Εχει μεγάλη σημασία σε αυτές τις μικρές ρόδες.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

βασικά μια καλή συμβουλή είναι να αυξήσεις το στροφάρισμα σου
90/100 στροφές το λεπτό
αυτό θα σε βοηθήσει στις ανηφόρες