ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΤΟ ΤΡΑΜ ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΗΛΙΘΙΩΝ

18 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
politicsgr.blog...
Απών/απούσα

ΤΕΤΑΡΤΗ 4 ΙΟΥΝΙΟΥ 2008 ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΤΟ ΠΑΡΩΝ στο Νομαρχιακό Συμβούλιο Πειραιά (Ακτή Ποσειδώνος 14-16, 6ος όροφος, απέναντι από τα καραβάκια της Αίγινας στο λιμάνι του Πειραιά, ΩΡΑ 16.00), πλαισιώνοντας το Δίκτυο ΕΠΙΒΑΤΗΣ και άλλους φορείς για να στηρίξουμε το τραμ στη σχετική συζήτηση για την έγκριση (ή μη) της νέας μελέτης επέκτασης του τραμ στον Πειραιά.

Οι αντιίθετοι έχουν οργανωθεί για να παρέμβουν δυναμικά μέσα στην αίθουσα την ημέρα της συνεδρίασης με πανώ, φέιγ-βολάν και άλλα. Ηδη έχουν σκεπάσει με εμετικού περιεχομένου αφίσσες κατά του τραμ το κέντρο του Πειραιά.Τα σχέδιά τους δεν πρέπει αυτή τη φορά να βρούν ευήκοον ούς ή να αποτελέσουν άλλοθι για αρνητικές εξελίξεις. Το τραμ πρέπει να περάσει για να χαράξει τις προυποθέσεις για ένα καλύτερο και ανθρωπινότερο Πειραιά (εφαρμογή νέων καλύτερων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων και μονοδρομήσεων, ανάπλαση πλατειών και άλλων χώρων στο Κέντρο του Πειραιά, ταχύτερη και πιο αξιόπιστη σύνδεση του Πειραιά με τους παραλιακούς Δήμους και τη Νέα Σμύρνη τις ώρες αιχμής που η Ποσειδώνος μποτιλιάρεται, καταπολέμηση κυκλοφοριακού και ρύπανσης στην κεντρική περιοχή Πειραιά, βελτίωση της προσπελασιμότητας του λιμανιού από νοτιοανατολικά, νέες περαιτέρω συνδέσεις στο μέλλον με τραμ με τους Δυτικούς Δήμους Πειραιά πχ Κερατσίνι, Πέραμα και τις γειτονιές του Πειραιά πχ Πειραική Χερσόνησο, Καμίνια κλπ).

Για περισσότερα μπέστε στο τόπικ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΒΑΤΗΣ / Ανακοινώσεις, εκδηλώσεις κλπ του ΑΜΝΙΖΙΑ και στο http://www.epivatis.gr

ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΗΛΙΘΙΩΝ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ "ΑΜΥΝΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΤΡΑΜ"

ΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΔΙΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ = http://img217.imageshack.us/img217/1068/p1020112pc7.jpg

Γενικα βγηκαν καποια παιδια και εσχισαν τις αηδιαστικες αφισες τους. Πρεπει να υπαρξει δρασηστο Πειραια!!!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Τοσο ηλίθιοι δεν είναι μια και το τραμ όντως έκοψε παρα πολλά τεράστια δέντρα (Π.Φάληρο), πήρε πράγματι χώρο απο πεζοδρόμια (παραλιακή), έκανε τα αυτοκίνητα να μποτιλιάρονται (Ν.Κόσμο, Ν. Σμύρνη), συν οτι αν ως ποδηλάτης πέσεις στις ραγες του χάθηκες. Παίρνει χώρο που τον χρησιμοποιεί αποκλειστικά μόνο το ίδιο και γενικά είναι χαζό το να επενδύεις τοσα χρήματα με τη δικαιολογία οτι
1. δεν ρυπαίνει (πρώτον ρυπαίνει αλλά καπου αλλού και δεύτερον υπάρχουν και έχουμε και λεωφορεία που δεν ρυπαίνουν (ηλεκτρ. γκάζι)) και οτι
2. εχοντας το δικό του δρόμο δεν το εμποδίζουν άλλα οχήματα (και με τις λεωφορειολωρίδες δεν επιτυγχάνεται αυτό? Ας τις περιφρουρήσουν καλύτερα).
Στις άλλες χώρες είναι αλλιώς διότι και ο προγραμματισμός τους και οι δρόμοι απο τους οποίους περνούν τα τραμ είναι αλλιώς . Εδω δεν έχουν καταφέρει ακόμα να βάλουν το "πράσινο κύμα" προτεραιότητας του τραμ στις διασταυρώσεις και κάνεις 100 ΄ωρες για 5 χιλιόμετρα...
Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατι η ανάπλαση του Πειραιά εξαρτάται απο την κατασκευή του τραμ...Αν εκσυγχρονίσουν τα λεωφορεια και βελτιώσουν τις διαδρομές τους στους ήδη υπάρχοντες δρόμους (οικονομία σε εξοδα) γιατι να μη γίνουν οι πεζοδρομήσεις και τα πράσινα που δήθεν εξαρτώνται απο τη δημιουργία του τραμ???

bin podilanden
Εικόνα bin podilanden
Απών/απούσα

Το ΤΡΑΜ πρέπει να επιστρέψει στον τόπο που γεννήθηκε και που συνέδεε το λιμάνι με το Πέραμα και τις φτωχότερες γειτονιές. Καταργήθηκε από γνωστές πολιτικές των προηγούμενων δεκαετιών προς εξυπηρέτηση των αυτοκινήτων και της εξάπλωσης τους. Προτείνω λοιπόν μια ποδηλατοπορεία από την πλατεία Κοραή στον Πειραιά ως το Πέραμα και επιστροφή, με ημερομηνία άμεση. 14-15 Ιουνίου, τουλάχιστον μέσα στον Ιούνιο.

mr.linatsa69
Απών/απούσα

1000 φορές καλύτερα να γινόταν μετρό!!! Για μενα το τραμπ είναι εντελώς άχρηστο!!! Όχι μόνο να μη φτάσει Πειραιά,αλλά να αφαιρέσουν και το τμήμα που υπάρχει σήμερα! Το ότι βόλευε στην Αθήνα του 1950 δε σημαίνει ότι βολεύει και το 2010!
+1 lyhadj !!!

CptBill
Απών/απούσα

Συμφωνω με τα επιχειρήματα σου mr.linatsa69. Επισης ειμαι της γνωμης πως ολα τα ποδηλατα θα πρεπει να σταματησουν να κυκλοφορουν στην Αθηνα, πιο ανοητο πραγμα δεν υπαρχει απο το να κανεις ποδηλατο. Αυτοκινητα παντου. Στους δρομους, στα πεζοδρομιο, εξω απο το σπιτι (η και μεσα) του mr.linatsa69 αλλα και το δικο μου σπιτι. Πολλα αυτοκινητα να φτιαχνομαστε ομως.

Δεν θα γινουμε ποτε Ευρωπαιοι. Γιατι οι βλακες οι Γερμανοι εχουν γεμισει το τοπο με ποδηλατοδρομους και τραμ. Ευτυχως ειμαστε πιο εξυπνοι εμεις.

bin podilanden
Εικόνα bin podilanden
Απών/απούσα

...δε βολεύει ούτε το ποδήλατο. Επειδή το τραμ δε λειτουργεί σωστά στις διασταυρώσεις, και επειδή κάποιοι δεν έμαθαν ποτέ να προσέχουν ούτε που πατάνε (σκατά) μην το απαξιώνουμε τελείως. Οι πόλεις που έχετε για πρότυπο -Άμστερνταμ, Βιέννη, Βουδαπέστη, Ζυρίχη, Βασιλεία, Βέρνη, Γενεύη, Στουτγάρδη, Στρασβούργο κλπ γιατί έχουν τραμ; Εκεί δεν έχουν αυτοκίνητα;
Μου κάνει εντύπωση η στάση αυτή προς το τραμ, ένα ήσυχο, συνοικιακό μέσο μεταφοράς.

rasomon
Εικόνα rasomon
Απών/απούσα

παιδιά δεν είμαι και πολύ υπέρ του τραμ.
Με τα χρήματα που θα δαπανηθούν για την επέκτασή του, θα μπορούσε
να χρηματοδοτηθεί η κατασκευή νέων σταθμών μετρό.
Γιατί, όταν σκεφτόμαστε τη συγκοινωνία και τα μέσα μαζική μεταφοράς, πρέπει
να έχουμε στο μυαλό μας το πως είναι η Αθήνα και αν "ταιριάζει" στη δική
μας πόλη, δεν πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας πχ. το Στρασβούργο!!!
Φτιαχτηκε δήθεν επειδή ήταν το "όραμα" ενός πολιτικού και για τις "ανάγκες" των Ολυμπιακών Αγώνων.Κι εγώ που νόμιζα ότι θέλανε κάποιοι να τα
"μασήσουνε", τι πονηρό μυαλό έχω!
Η λύση για την Αθήνα είναι μονόδρομος και λέγεται ΜΕΤΡΟ + ΠΟΔΗΛΑΤΟ.
Όλα τα άλλα μέσα πρέπει να είναι σε "βοήθεια" των 2 παραπάνω....

I like my bike
Απών/απούσα

Έχει δει κανείς από που θέλουν να περάσουν το τραμ στον Πειραιά? Από την Γρηγορίου Λαμπράκη. Έχει δει κανείς τι γίνεται στην Γρηγορίου Λαμπράκη από δίπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα που ταλαιπωρούν και τους ίδιους τους οδηγούς? Και Δηλαδή ποια δέντρα θα κοπούν στον Πειραιά που φημίζεται ο Πειραιάς για την πλούσια χλωρίδα του? Όταν κόβονται δέντρα για να μπούνε διαφημιστικές πινακίδες της AA και της Master System όπως έγινε στην παραλιακή είναι καλύτερα δηλαδή? Και εάν ενισχυθούν τα λεωφορεία αντί για το τραμ, αυτή η ενίσχυση τι μορφή θα είχε? Περισσότερα λεωφορεία αλλά στους ίδιους μποτιλιαρισμένους δρόμους? Ή μήπως λεωφορειολορίδες τις οποίες θα καταλαμβάνουν παρκαρισμένα αυτοκίνητα? Το τραμ είναι ένα δοκιμασμένο, καλό, φιλικό για το περιβάλλον, αποδοτικό μέσο σταθερής τροχιάς, και δεν στοιχίζει ούτε το ένα τέταρτο από όσο στοιχίζει το μετρό. Ακόμα, το σχέδιο για τον Πειραιά είναι σε συνάρτηση με την επέκταση του μετρό από Αιγάλεω. Το μετρό θα έρθει και στον Πειραιά αλλά επειδή υπάρχει ένα συνολικό σχέδιο για την ανάπτυξη των ΜΜΜ στον Πειραιά, το τραμ θα λειτουργήσει συμπληρωματικά στον προαστιακό τον ΗΣΑΠ και το μετρό.

CptBill
Απών/απούσα

Μα φυσικα ο Πειραιας φημίζεται για τη πλουσια χλωριδα του!!!
Να συμπληρωσω και εγω σε αυτα που πολυ σωστα ειπε ο I like my bike πως το τραμ θα περασει απο τον Πειραια κατοπιν συγκοινωνιακών ρυθμίσεων πρωτα οπως της μονοδρομησης της Γρηγοριου Λαμπρακη (μονοδρομησεις που ετσι και αλλιως θα γίνονταν ασχετα απο το τραμ).
Ο Πειραιας ΔΕΝ χωραει αλλα αυτοκίνητα. Τι ακριβως περιμενετε να γίνει? Η Ηρωων πολυτεχνειου κατεχει το ρεκορ της χαμηλοτερης μεσης ταχυτητας σε ολη την Ελλαδα. Που σκατα θα κυκλοφορουν τα λεωφορεια οταν οι λεωφορειόδρομοι ειναι το μεγαλο ανέκδοτο για τον Πειραια?

CptBill
Απών/απούσα

Μην σε ανησυχει η σταση των λιγων. Οι πολιτες του Πειραια εχουν μιλησει και η πλειοψηφία ηδη επιθυμει το τραμ. Και οταν λεω πολιτες δεν αναφερομαι σε ατομα χωμένα σε πολιτικες παρατάξεις, τραμπουκους του Πειραια κ.α.
Το υπουργειο μεραφορων εχει ηδη στα χερια της αποτελεσμα μεγαλης δημοσκοπησης που εγινε στον Πειραια και δειχνει πως οι Πειραιωτες επιθυμουν να επιστρεψει το τραμ.

Εγω παντως στο Μοναχο της Γερμανιας δεν καταφερα να δω ποιο ειναι το αλλιώς των εκει δρομων. Και σε στενακια περναγε το τραμ και ποδηλατες το ακολουθουσαν απο πισω.

spili21
Απών/απούσα

παιδια γεια σας
για την προταση του φιλου rasomon αντι για τραμ μετρο να εχει κατα νου οτι η κατασκευη του μετρο διαρκει και στοιχιζει πολυ περισοτερο καθως επισης και το οτι το τραμ ειναι και το φιλικοτερο προς το ποδηλατο μεσο. προς το παρων απο το μετρο τρωμε τρελη πορτα.....
στο τραμ μπαινουμε απο τη μερα 1, και ολες τις ωρες

politicsgr.blog...
Απών/απούσα

η αναπλαση της παραλιακης και ο σχεδον ποδηλατοδρομος δηλαδη δεν ειναι εργο της ΤΡΑΜ Α.Ε.; μην λεμε οτι να ειναι. χωροι και πεζοδρομια που εχουν το πλατος να χρησιμοποιηθουν και απο ποδηλατα εγιναν.

bin podilanden
Εικόνα bin podilanden
Απών/απούσα

Όποιος στρέφεται ενάντια στο τραμ κατ΄επέκταση είναι σαν να στρέφεται ενάντια στο ποδήλατο. Σε αυτή την πόλη δεν υπάρχουν μόνο αυτοκινητιστές και ποδηλάτες. Το τραμ εξυπηρετεί μια μεγάλη ομάδα πολιτών που ούτε αμάξι έχουν ούτε ποδήλατο μπορούν ή θέλουν να κάνουν. Μειώνει τη χρήση του αυτοκινήτου διότι δεν υπάρχουν χώροι στάθμευσης σε σταθμούς τραμ, προκειμένου να πάρεις το τραμ, εν' αντιθέσει με το μετρό που ενισχύει τη χρήση του αυτοκινήτου με σταθμούς πάρκινγκ και όποιοι δε βρίσκουν καβαλάνε ότι βρουν. Επίσης είναι πιο άμεσο, με εύκολη πρόσβαση, κατάλληλο για ηλικιωμένους, μητέρες. Τα νέα του Σουφλιά τα μάθατε;

rodakino
Απών/απούσα

Ο Σουφλιάς κερνάει άσφαλτο όλη την Αττική ανακοίνωσε την κατασκευή 55 χλμ αυτοκινητόδρομων.

bin podilanden
Εικόνα bin podilanden
Απών/απούσα

Από Καισαριανή προς Γλυφάδα. Δηλαδή προδίδονται και μόνοι τους για τις φωτιές που έβαζαν πέρυσι σε Καισαριανή Καρέα και Ηλιούπολη. Ας επανέλθουμε στο τραμ. Μην μιλάτε σαν αυτοκινητιστές με ποδηλατικό καμουφλάζ γιατί μου φαίνεται ότι ως ποδηλάτες... έκανε η μύγα κώλο κι έχεσε τον κόσμο όλο....αλλά επειδή χρησιμοποιείτε και το αυτοκινητάκι δεν αποβάλλετε το μικρόβιο. ΤΡΑΜ-ΣΕΞΟΥΑΛ

CptBill
Απών/απούσα

Ως γνωστον ο Σουφλιας ειναι γνωστος πολεμιος του τραμ. Και του ποδηλατου για οσους ξερουν κατι παραπανω για το τι γινεται εκει στο ΥΠΕΧΩΔΕ.

Επειδη ακουσα και πως εαν πεσεις πανω στις ραγες του τραμ χαθηκες (τι εγινε ρε παιδια? τις τροφοδοτουν και με 10000volt τωρα τις ραγες?) αυτο το videaki που τραβηξα προ ολιγων ημερων στο Μοναχο δεν νομιζω να δειχνει καποιο ποδηλατη που κινδυνευει ενω ακολουθει απο πισω εαν τραμ
http://www.youtube.com/watch?v=7ztCMfSJN8A

I like my bike
Απών/απούσα

Ας μας πει κάποιος πόσα ατυχήματα υπήρξαν όπου ποδηλάτης χτυπήθηκε από τραμ στην Αθήνα και ας μας πει επίσης πόσα ατυχήματα όπου αυτοκίνητο παραβίασε την προτεραιότητα του τραμ και συγκρούστηκαν. Φαίνεται ότι κάποιοι οδηγοί θεωρούν αντίπαλο τους τα μέσα σταθερής τροχιάς. Ας θυμίσει ακόμα κάποιος στον κύριο Σουφλιά πως το ατύχημα που είχε στην Αγία Παρασκευή πριν από 5-6 χρόνια και τον οδήγησε για μεγάλο διάστημα στο νοσοκομείο ήταν με αυτοκίνητο. Δεν με βρίσκουν αντίθετο οι καινούργιοι δρόμοι, αρκεί να μην γίνουν σε βάρος του περιβάλλοντος και να μην είναι ένας τρόπος για να στρέψουν περισσότερο τις απαραίτητες μετακινήσεις από τα ΜΜΜ στα αυτοκίνητα. Μικρότεροι χρόνοι για ίδιες αποστάσεις σημαίνει λιγότερο CO2 στην ατμόσφαιρα. Καλό θα είναι, αρκεί να γίνει για το ευρύτερο καλό και όχι για να γεμίσουν κι’άλλο οι τσέπες των εργολάβων και των πολιτικών που χορηγούνε.

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

Οι Πειραιώτες είναι αυτοί που θα αποφασίσουν.Η γνώμη μου είναι πως απο όπου πέρασε το τραμ,υπήρξε εμφανής φωτισμός της περιοχής(ανάδειξη) είναι ένα μέσο το οποίο εξευγενίζει κατοίκους και περιοχές,η ηρεμία που προσδίδει είναι τρομερή σε σχέση με ένα θορυβώδες λεωφορείο ενω οι γραμμές αποτελούν πάντα έναν καλό οδηγό για όσους νοιώθουν χαμένοι στο διάστημα.Κάθε προσπάθεια που εναντιώνεται στα θετικά ενος πράγματος σίγουρα υποστηρίζει τα αντίθετα.Ο Πειραιάς πάντοτε ήταν σκοτεινός,αυτό βολευεί και τους κατοικούς του,αν θέλουν αλλάγή το τραμ είναι ένα βήμα καταπολέμησης της μιζέριας,μαυρίλας κλπ.
Τώρα να υποστηρίζεις κάτι είναι θεμιτό,όμως το να έρχεσαι αντιμέτωπος και σε αντιπαράθεση γι'αυτό δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο,υπάρχουν πολλοί τρόποι να αλλάξουμε τον κόσμο γύρω μας χωρίς να τραβάμε τα φώτα της δημοσιοτητάς πάνω μας.
(Με συγχωρείτε,αλλά ο τίτλος του θέματος είναι προσβλητικός και δεν ταιριάζει ούτε στην σημασία του θέματος αλλά ούτε και σε οτι τα παιδιά του σαιτ και γενικότερα οι ποδηλάτες αντιπροσωπεύουν.)
Με οση καλή διαθεση διαθέτω,ευχαριστώ.