http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/Wide.jpg
Αυτο το project προκειτε για μετατροπη μιας κλασικης κουρσας ESKA σε ποδηλατο πολης.
Η κουρσα ηταν Τσεχοσλοβακικης κατασκευης με Ανατολικο-Γερμανικα περιφεριακα (Favorite), 3 ταχυτυητων.
Μετατραπικε σε City-bike.
Ολα τα περιφεριακα ειναι καινουρια.
Οι τροχοι ειναι 26" και το σασμαν, η κασσετα και οι αλλαγες ειναι Shimano 7 ταχυτητων.
Οriginal εμειναν ο σκελετος, το παλουκοσελο, τα πεταλια, οι δαγκανες των φρενων και το stand.
Το ποδηλατο ξεκινησε ετσι:
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/ESKA1.jpg
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/ESKA2.jpg
Λυθικε:
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/STRIP1.jpg
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/STRIP2.jpg
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/STRIP3.jpg
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/STRIP4.jpg
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/STRIP5.jpg
Δεθικε:
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/BUILD1.jpg
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/BUILD2.jpg
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/BUILD3.jpg
Και τελος ετοιμαστικε:
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/c1.jpg
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/c2.jpg
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/c3.jpg
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/c4.jpg
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/c5.jpg
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/c6.jpg
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/c7.jpg
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/c8.jpg
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/c9.jpg
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/c10.jpg
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/c11.jpg
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/c12.jpg
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/c13.jpg
http://i593.photobucket.com/albums/tt14/stevelavaue/c14.jpg
Διατηθεται και προς πωληση.
Το μεγεθος του ειναι 52 cm o καθετος και 55cm ο οριζοντιος.
Φανταστικη δουλεια!
τιμη δεν μας ειπες βεβαια ακομα!!!
Λυπάμαι που το λεω αλλα το ΠΡΙΝ ηταν εκπληκτικό και άξιας καθώς επροκειτο για πολύ σπάνια κούρσα. Προσωπικά θα το αγόραζα και σε (σχετικά) υψηλή τιμή...ακόμα και το αναλογικό κοντέρ εχει αξια (δείτε στο ebay σε τι τιμες πωλούνται ακόμα και 100 δολλάρια))...
kai itan toso omorfi prin....
Νομιζω οτι το σωστο ειναι υποκειμενικο και το αν κατι ειναι ομορφο ειναι πρωσωπικο θεμα γουστου. Η δουλεια που εχει γινει στο ποδηλατο ειναι παρα πολυ καλη και του εδωσε εναν αλλο αερα συγχρονο χωρις ομως να χασει τον κλασικο του χαρακτηρα. Προσωπικα δεν θα εβαζα φρενα και ταχυτητες με σασμαν αλλα κεντρο με εσωτερικες ταχυτητες και κοντρα. Θα αλλαζα το πιρουνι με ενα πιο ισιο. Επισης θα αλλαζα και το τιμονι και θα εβαζα τιμονι πεταλουδα με rise αλλα αναποδα!!! Ετσι θα εδινε μια πιο μοντερνα vintage εμφανιση. Αυτη ομως ειναι η δικη μου γνωμη. Και παλι μπραβο για την δουλεια που εριξες.
Για οποιον ενδιαφερεται υπαρχουν:
Το κοντερ (με τη ντιζα και το περιστοφικο)
Το δηναμο και τα φωτα (δουλευουν αλλα εχει καει το ενα λαμπακι)
Έχω ένα eska ακριβώς ίδιο με το δικό σου. Από τα αρχικά ανταλλακτικά, με τα χρόνια, είχαν μείνει μόνο οι δαγκάνες των φρένων. Κάποια στιγμή στράβωσε το πηρούνι και αντί να βάλω το κανονικό έβαλα από MTB (26") με v-brakes, και ως δια μαγείας το ποδήλατο άρχισε να σταματάει. Από αισθητικής άποψης μπορεί να μην είναι vintage ή αντικέ ή κάτι τέτοιο, αλλά δουλεύει καλύτερα από ό,τι δούλευε.
Μπράβο για το μεράκι σου!
αλλά πριν μου άρεσε περισοτερο