καλησπερα προβλημα φρενων απο νεο ποδηλατη mtb

7 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
scott bidas
Απών/απούσα

καλησπερα σε ολους εχω παρει ενα scott aspect55 γενικα ειμαι ικανοποιημενος αλλα εχω προβλημα με τα μηχανικα του δισκοφρενα που δεν πιανουν καλα και ασ το εχω παει σε 2 διαφορετικους μαστορες και ας εχω αλαξει κ τακακια καμια ιδεα.....

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
strouf
Εικόνα strouf
Απών/απούσα

...τα μηχανικά δισκόφρενα κατά κανόνα υστερούν σε σχέση με τα καλά v-brake. Χρειάζεται τέλεια ρύθμιση, έτσι ώστε τα δύο τακάκια να πατάνε ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ και ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΑ στο δίσκο, την ώρα που πατάς τη μανέτα. Παρατήρησε το δίσκο (εν στάσει) την ώρα που φρενάρεις. Πιθανότατα το έξω τακάκι ακουμπάει πρώτο και κάμπτει ελαφρά το δίσκο. Αν συμβαίνει αυτό, δοκίμασε να λασκαρεις τις βίδες που κρατάνε τη δαγκάνα στη βάση της. ΚΡΑΤΑ ΠΑΤΗΜΕΝΟ το φρένο και σφίξε ξανά τις βίδες. Υπάρχουν επίσης άλλες μικρορυθμίσεις, πού όμως δύσκολα περιγράφονται ,αλλά και εξαρτώνται από τα διάφορα μοντέλα.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...θα συμφωνησω με τον strouf, με την εξαιρεση 1-2 μοντελλων μηχανικων δισκοφρενων, που οντως αποδιδουν σχετικα καλα. Δυστυχως τα μηχανικα δισκοφρενα υπολειπονται της απλοτητας κατασκευης, της ευκολιας ρυθμισης, και της αξιοπιστιας ενος καλου V-brake. Συνηθως υπολοιπονται και της αποδοσης. Μαλλον τοποθετουνται απο τους κατασκευαστες, για λογους marketing, και εντυπωσιασμου.
Αν θελει κανεις πραγματικα να εκμεταλευτει τα προνομια των δισκοφρενων εναντι των υπολοιπων τυπων φρενων, τοτε θα πρεπει να στραφει σε ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ δισκοφρενα, και μαλιστα καλα...

Υ.Γ.:Ο σκελετος σου εχει υποδοχες για V-brake? Αν ναι, "καθαριζεις" σχετικα οικονομικα...
Αν οχι, τοτε μαλλον πρεπει να χωσεις το χερι βαθεια στην τσεπη, και να πας για καποιο set υδραυλικων δισκοφρενων...

slayerarg
Εικόνα slayerarg
Απών/απούσα

να προσθέσω οτι δεν πρεπει να τσιγκουνευτείς και τις δισκόπλακες..

giospy
Εικόνα giospy
Απών/απούσα

Μην αλλαξεις κατι. Μεινε με τα μηχανικα και απλα οταν βλεπεις να χαλαρωνει η μανετα, και να μην πιανει καλα, θα πηγαινεις απο τον ποδηλατα που το πηρες,να σου τα ρυθμιζει. Σιγα το πραγμα, σιγα μην πας να βαλεις v-brakes. Πολλες φορες, μαζευει σκονη το τακακι του δισκοφρενου,και θα ακους ενα σφυριγμα οταν γυρναει η ροδα. Θα το φυσας με αερα στο βενζιναδικο και θα καθαριζει.

Οταν εχεις την ευκαιρια, κανε μια αναβαθμιση σε υδραυλικα...Η μερα με την νυχτα στην αποδοση. Αλλα μην σου γινει εμμονη να τα αλλαξεις αμεσα αν δεν βγαινεις οικονομικα..

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

ουσιαστικά ειπώθικαν όλα
και εγώ είμαι της άποψης ή να βάλεις v-brake ένα καλό set κάνει 20-25 ευρό
ή να πας σε υδραυλικά
ένα καλό set ξεκινάει από 150 ευρό και πάνω
να αποφύγεις τα 486 καλύτερα πάνε σε slx αν είναι να βάλεις shimano

από εκεί και πέρα μιας και άκουσα ότι είναι καινούργιο το ποδήλατο σίγουρα θα θέλουν στρώσιμο τα δισκόφρενα

jijiconi
Απών/απούσα

strouf wrote:
Χρειάζεται τέλεια ρύθμιση, έτσι ώστε τα δύο τακάκια να πατάνε ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ και ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΑ στο δίσκο, την ώρα που πατάς τη μανέτα. Παρατήρησε το δίσκο (εν στάσει) την ώρα που φρενάρεις. Πιθανότατα το έξω τακάκι ακουμπάει πρώτο και κάμπτει ελαφρά το δίσκο.

Για 2 τουλάχιστον μοντέλα της shimano που έχω προσωπική εμπειρία αυτό δεν ισχύει. Μετακινείται μόνο το ένα τακάκι (εξωτερικό) και σπρώχνει τον δίσκο πανω στο άλλο. Όποτε δεδομένα θα ακουμπήσει πρώτο.

Ξέσφιξε το δισκόφρενο και σφίξτο έτσι ώστε να απέχει ελάχιστα (εως 2mm) το εσωτερικό τακάκι από την δισκόπλακα. Αν είναι καινούρια υπομονή μέχρι να στρώσουν. Κάθε μοντέλο έχει δυνατότητα ρύθμισης για την ένταση του φρένου στην μανέτα και στο δισκόφρενο.

Με την ως τώρα εμπειρία μου, θεωρώ πως με σωστή ρύθμιση που είναι εύκολη τα μηχ. δισκόφρενα υπερέχουν των v-brakes ειδικά σε λάσπη.

contact