Καταστήματα - κριτικές/απόψεις/βαθμολόγηση

13 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
acp
Εικόνα acp
Απών/απούσα
Καλημέρα, δεδομένης της ανάγκης που φαίνεται να υπάρχει (βλ. [[http://www.podilates.gr/?q=node/9937|ΚΡΙΤΙΚΗ καταστημάτων πώλησης και επισκευής ποδηλάτων (ΑΘΗΝΑ)]], ή και τον χάρτη των ποδηλατάδικων της Αττικής) σκεφτόμουν μήπως θα έπρεπε να γίνει όλη αυτή η προσπάθεια κάπου κεντρικά. Με άλλα λόγια, θα ήταν καλύτερο πιστεύω να δημιουργηθεί ένα νέο είδος content type με στοιχεία καταστήματος (όνομα, διεύθυνση [μπορούμε να το συνδέσουμε με το google map για να αντικαταστήσουμε τον χάρτη που υπάρχει τώρα και που δεν ανανεώνεται πάντα) που θα μπορούν να προσθέσουν/διορθώσουν οι συνδεδεμένοι χρήστες. Μετά θα δίνεται η δυνατότητα αξιολόγησης (π.χ. με πολλαπλά κριτήρια όπως, λέω τώρα, εξυπηρέτηση, τιμή, ποιότητα υπηρεσίας, κλπ) από όλους. Επίσης θα μπορούμε να διευκολύνουμε την κατηγοριοποίηση των καταστημάτων (π.χ. με βάση την τοποθεσία τους, τις υπηρεσίες που παρέχουν, κλπ.). Καταλαβαίνω πως ενδεχομένως να προβληματίζει η ίδεα ότι θα υπάρχει πια μια "επίσημη" σελίδα στο podilates που θα ασχολείται με τα καταστήματα, αλλά έχουν δοθεί αρκετά επιχειρήματα περί της χρησιμότητας μιας τέτοιας προσπάθειας σε αρκετές συζητήσεις του forum) και εν τέλει θα μπορεί να γίνεται ξεκάθαρο στο πάνω μέρος της σελίδας πως τα όποια σχόλια επ' ουδενί δεν αποτελούν επίσημη θέση του podilates.
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

Ο καθένας μας ως καταναλωτής είτε ως άνθρωπος δύναται να αξιολογήσει εκ των προτέρων κάποιες καταστάσεις.

Εξάλλου γι' αυτό το λόγο υπάρχει κι η λεγόμενη "έρευνα αγοράς" ή κάπως έτσι...

Τα υπόλοιπα, κατ' εμένα, αν σου έκανε ο ένας ή ο άλλος κλικ είναι μπαρούφες.

Φιλικά
Σπύρος

acp
Εικόνα acp
Απών/απούσα

πιστεύω τι εννοείς. Παρόλα αυτά, πως γίνεται τώρα αυτή η περίφημη έρευνα αγοράς, τουλάχιστον από μεγάλο μέρος τον ανθρώπων που έρχονται στο φόρουμ για συμβουλές τέτοιου είδους;

Εγώ προσωπικά δεν είμαι λάτρης των βαθμολογήσεων διότι δυστυχώς πολλές φορές άδικα κάποιοι "θάβουν" αξιοσέβαστα καταστήματα, άλλοι μοιράζουν υπερβολικά εύκολα επαίνους, κλπ. Το κέρδος που έχεις όμως είναι ότι σιγά-σιγά μαζεύεται ένας σεβαστός αριθμός από αξιολογήσεις, με αποτέλεσμα ο μέσος όρος να δίνει μια εικόνα πιο "ορθή".

Τώρα για το αν σου κάνει κλικ ή όχι κάποιο μαγαζί (ή μαγαζάτορας), συμφωνώ μαζί σου πως κάθε άλλο παρά χρήσιμο είναι. Αλλά στην ευχέρεια σου είναι μετά να αξιολογήσεις εσύ..... τον αξιολογητή. Εν τέλει μια μορφή έρευνας αγοράς δεν είναι και αυτή; Αν κάποιος δίνει 10/10 σε όλα, χωρίς σχόλιο, αμέσως ξέρω πως δεν με βοηθάει.

Το μόνο που αλλάζει εδώ βασικά είναι ότι θα υπάρχει κεντροποιημένη η ήδη υπάρχουσα, διάσπαρτη στο φόρουμ, πληροφορία που αφορά τα καταστήματα. Ένα έξτρα εργαλείο είναι, το πως θα χρησιμοποιείται μετά το κρίνουμε ο καθένας διαφορετικά.

Εν τέλει, για ένα ζήτημα όπως το ποδηλατάδικο, πολύ συχνά διαλέγεις κάποιον στη γειτονιά σου. Αυτό που θα σου δίνει το εν λόγω εργαλείο τότε όμως θα είναι μια εικόνα του τι ενδεχομένως να περιμένεις. Δεν είναι ευαγγέλιο, αλλά ένας απλός ενημερωτικός οδηγός ας πούμε.

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

Ε τι να πούμε τώρα...
Για να κάνεις αποτίμηση το δείγμα πρέπει να 'ναι τυχαίο κι όχι κάποιος που του έτυχε κάτι ή στράβωσε με μια άλφα συμπεριφορά κι ήρθε και το έγραψε εδώ...

Αλίμονο αν αυτό λέγεται κριτική...

Π.χ. για τον Αλτιπαρμάκη, μου έχει δώσει σαφείς οδηγίες μαστορέματος στο ξεκίνημα μου καθώς και προσπέκτους εν μέσω συζητήσεων κι ας μην αγόρασα ποδήλατο απ΄ αυτόν... κάτι το οποίο υπερεκτιμώ γιατί ουδείς άλλος έπραξε ανάλογα πέραν των ΦτΠ.

Τώρα αν έδωσε σακούλα ή όχι (αφού δεν έχει) σε κάποιον και σπάστηκε τα θεωρώ αστεία έως γελοία.

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Καλή η κριτική και υποστηρίζω το αντιστοιχο θρεντ αλλά οι γνώμες παραμένουν γνώμες και δεν υπάρχει λόγος να τις "επισημοποιήσουμε-αντικειμενοποιήσουμε" βάζοντας τες σε ίδιο επίπεδο πραγματικότητας όσο πχ τη διεύθυνση του εκάστοτε καταστήματος. Οσο μένουν σε ένα θρεντ ο κόσμος μπορεί να πάρει μια γνώμη πριν σχηματίσει τη δική του -σε μια περίοπτη θεση όμως η αξία που έχουν οι γνώμες αυτές υπερεκτιμάται....

acp
Εικόνα acp
Απών/απούσα

Το σκεπτικό δεν ήταν κάτι ανάλογο με μέγα thread ανά κατάστημα όπου ο καθένας θα μπορούσε να πει το μακρύ και το κοντό του (ούτως ή άλλως, μια αξιολόγηση ανά χρήστη θα επιτρέπαμε). Επίσης, θα μπορούσε (πιστεύω, άποψη είναι κι αυτή, μπορεί να κάνω λάθος) να παρουσιάζεται με τέτοιο τρόπο ώστε να αποφεύγουμε τα γελοία σχόλια.

Ο στόχος δεν είναι να διαφημίσουμε (αντ. δυσφημίσουμε) ένα κατάστημα, απλά να αποτυπώσουμε την εξυπηρέτηση που λάβαμε. Δεν αντιλέγω, είμαι ίσως λίγο ουτοπιστής όταν θεωρώ πως σε γενικές γραμμές θα κρατηθεί ένα επίπεδο και ότι οι αξιολογήσεις θα γίνονται αντικειμενικά... Αλλά τώρα να βγάζουμε όλους τους επισκέπτες της ιστοσελίδας ανίκανους να κάνουν μια λογική, με επιχειρήματα, κριτική.... Ε δεν είναι κι αυτό λίγο ακραίο.

Τώρα το όσον αφορά το χαρακτήρα "επίσημου" λόγω της ιδιαίτερης θέσης/έμφασης στην ιστοσελίδα, συμφωνώ πως υπάρχει ένα θέμα εδώ. Αλλά θεωρώ πως κι για αυτό, λύσεις μπορούμε να βρούμε.

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

Αυτό που ΔΕΝ καταλαβαίνω και θέλω να μου εξηγήσεις είναι, γιατί πρέπει να συνδεθεί με το site;

Ξεκίνα το εσύ στο google και βάλε link ως προσωπική μελέτη...

acp
Εικόνα acp
Απών/απούσα

Όταν λες "συνδεθεί με το site", αν εννοείς να συνδεθεί (σαν ιδέα) με τους ΠΟΔΙΛΑΤισσΕΣ, εδώ διαφωνώ κάθετα, όπως και το είπα εξαρχής. Επουδενί δεν θα πρέπει να υπάρχει η υπόνοια ότι οι αξιολογήσεις/απόψεις εκπροσωπούν την ομάδα που τρέχει αυτήν την ιστοσελίδα. Το πως θα γίνει αυτό βέβαια είναι ένα ανοιχτό θέμα προς συζήτηση.

Αν από την άλλη ρωτάς γιατί να φιλοξενείται ως "υπηρεσία" εδώ, τότε να σου αντιστρέψω εύκολα το ερώτημα. Γιατί όχι; Στόχος της ιστοσελίδας δεν είναι να μοιραζόμαστε τις εμπειρίες και απόψεις; Στο φόρουμ συζητιόνται συχνά θέματα που αφορούν καταστήματα (ή πολύ απλά μερικοί ζητάνε "σε ποιο μαγαζί να πάω;"). Δεδομένουν του αριθμού επισκεπτών, το ποδιλάτες αποτελεί μια καλή ("ανεξάρτητη") πηγή συλλογής απόψεων.

Επίσης, επειδή αναφέρθηκε και πριν, η αναζήτηση μέσω google (διότι η μηχανή αναζήτησης του ποδιλάτες έχει κάποια προβληματάκια) θα αποφέρει αποτελέσματα αλλά ύστερα από αρκετό ψάξιμο και μόνο εφόσον το κατέχουμε το "άθλημα" (το ότι εμείς μπορούμε να το κάνουμε, δεν σημαίνει πως ισχύει για όλους: απόδειξη ο αριθμός θεμάτων που αφορούν ποδηλατάδικα [μπορείς να το ψάξεις αν θέλεις]).

Ιδανικά, μια τέτοια λύση θα δίνει πρόσβαση στην ίδια πληροφορία, όμως κεντρικά και θα είναι δυναμική (σε οποιαδήποτε στιγμή κάποιος μπορεί να προσθέσει τη δικιά του αξιολόγηση).

Αντίθετα, η πρόταση του να κάνω δικιά μου έρευνα είναι κάτι το στατικό, με διάρκεια ζωής συγκεκριμένη. Συν της άλλης, θα είχε λογική αν γινόταν από πολλούς (ποιος είμαι δηλαδή για να με εμπιστευτούν εμένα, και την οποιαδήποτε έρευνα μου, οι επισκέπτες του ποδιλάτες; ) και μόνο αν ανανεωνόταν τακτικά. Θα χρειαζόταν επίσης εργαλεία που δεν υπάρχουν απαραίτητα εδώ (π.χ. polls στο φόρουμ).

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

acp wrote:

Εγώ προσωπικά δεν είμαι λάτρης των βαθμολογήσεων διότι δυστυχώς πολλές φορές άδικα κάποιοι "θάβουν" αξιοσέβαστα καταστήματα, άλλοι μοιράζουν υπερβολικά εύκολα επαίνους, κλπ. Το κέρδος που έχεις όμως είναι ότι σιγά-σιγά μαζεύεται ένας σεβαστός αριθμός από αξιολογήσεις, με αποτέλεσμα ο μέσος όρος να δίνει μια εικόνα πιο "ορθή".

μην το λες αυτό
η αξιολόγηση βασίζεται στις γνώσεις του καθενός μας
αν είχαμε γνώσεις να αξιολογήσουμε την δουλειά κάποιου, τότε πολύ απλά δεν θα χρειαζόμασταν το forum
βέβαια και από την άλλη κάποια πράγματα τα καταλαβαίνουμε.
βέβαια ο καθένας διαφορετικά :D
Π.χ. εγώ όταν πάω σε ένα μαγαζί πρώτη φορά και μου κόβει από την τιμή τον θεωρώ ψεύτη

acp wrote:

Τώρα για το αν σου κάνει κλικ ή όχι κάποιο μαγαζί (ή μαγαζάτορας), συμφωνώ μαζί σου πως κάθε άλλο παρά χρήσιμο είναι. Αλλά στην ευχέρεια σου είναι μετά να αξιολογήσεις εσύ..... τον αξιολογητή. Εν τέλει μια μορφή έρευνας αγοράς δεν είναι και αυτή; Αν κάποιος δίνει 10/10 σε όλα, χωρίς σχόλιο, αμέσως ξέρω πως δεν με βοηθάει.

δλδ θέλεις να πείς ότι , δεν μπορώ να κρίνω το κατάστημα ευθύς εξαρχής
και θα κρίνω κάποιον που δεν ξέρω αν είναι ο γιος του καταστηματάρχη μόνο από τα γραπτά του
αυτό λες?
acp wrote:

Το μόνο που αλλάζει εδώ βασικά είναι ότι θα υπάρχει κεντροποιημένη η ήδη υπάρχουσα, διάσπαρτη στο φόρουμ, πληροφορία που αφορά τα καταστήματα. Ένα έξτρα εργαλείο είναι, το πως θα χρησιμοποιείται μετά το κρίνουμε ο καθένας διαφορετικά.

ένα εργαλείο είναι καλό όταν είναι λειτουργικό και χρήσιμο
το συγκεκριμένο δεν νομίζω
acp wrote:

Εν τέλει, για ένα ζήτημα όπως το ποδηλατάδικο, πολύ συχνά διαλέγεις κάποιον στη γειτονιά σου. Αυτό που θα σου δίνει το εν λόγω εργαλείο τότε όμως θα είναι μια εικόνα του τι ενδεχομένως να περιμένεις. Δεν είναι ευαγγέλιο, αλλά ένας απλός ενημερωτικός οδηγός ας πούμε.

οπότε αν είναι να γράφουμε θα πρέπει να γράφουμε τι πρέπει να περιμένουμε από ένα ποδηλατάδικο
π.χ. εγώ σπάζομαι με τον δικό μου
γιατί ότι δίνει το δίνει μέσα σε σακούλα
βέβαια το κάνει για να μην δώσει χύμα μία σαμπρέλα που είναι ήδη μέσα στο βρόμικο σακουλάκι του
εγώ όμως το βλέπω οικολογικά και δεν θέλω
οπότε αυτό ή άλλα παρόμοια θα πρέπει να συζητιώνται
π.χ.
όταν ο τροχός έχει πάνω κάτω
δεν γίνεται ακτινολόγηση με το μάτι
πρέπει να μπει στην ειδική βάση
οπότε έτσι θα κρίνουμε μόνοι μας αν ο μαγαζάτορας ασχολείθηκε σοβαρά με το πρόβλημα μας

όταν θα αυξήσουμε τις δικές μας γνώσεις θα ξεσκαρτάρουν τα καταστήματα από αυτά που αξίζουν και από αυτά που δεν άξιζουν

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

spyrosv wrote:
Ο καθένας μας ως καταναλωτής είτε ως άνθρωπος δύναται να αξιολογήσει εκ των προτέρων κάποιες καταστάσεις.

Εξάλλου γι' αυτό το λόγο υπάρχει κι η λεγόμενη "έρευνα αγοράς" ή κάπως έτσι...

Τα υπόλοιπα, κατ' εμένα, αν σου έκανε ο ένας ή ο άλλος κλικ είναι μπαρούφες.

Φιλικά
Σπύρος


συμφωνώ απόλυτα

acp
Εικόνα acp
Απών/απούσα

plannet wrote:
δλδ θέλεις να πείς ότι , δεν μπορώ να κρίνω το κατάστημα ευθύς εξαρχής
και θα κρίνω κάποιον που δεν ξέρω αν είναι ο γιος του καταστηματάρχη μόνο από τα γραπτά του
αυτό λες?

Όχι, αυτό που θέλω να πω εδώ είναι πως αν κάποιος κρίνει ένα κατάστημα ως πολύ κακό επειδή δεν του έκανε 50% έκπτωση (όπου είναι ξεκάθαρο πως ο καταστηματάρχης δεν φταίει σε τίποτα εδώ), τότε εσύ λογικά θα αξιολογήσεις την κριτική αυτή ως γελοία και δεν θα την λάβεις υπόψη σου στη γενική εικόνα που θα διατυπώσεις για το εν λόγω μαγαζί.

plannet wrote:
όταν θα αυξήσουμε τις δικές μας γνώσεις θα ξεσκαρτάρουν τα καταστήματα από αυτά που αξίζουν και από αυτά που δεν αξίζουν

Συμφωνώ μαζί σου, δυστυχώς όμως δεν έχουν απαραίτητα όλοι το χρόνο, τη βούληση ή/και την ικανότητα μερικές φορές, να ασχοληθούν και να μάθουν περισσότερα για το ποδήλατο και το πως μπορείς να το φτιάξεις. Και σε αυτές τις περιπτώσεις, επειδή ακριβώς δεν γνωρίζουν/μπορούν/προλαβαίνουν θα θελήσουν κάποιον αξιόπιστο επαγγελματία για να κάνουν τη δουλειά τους.

plannet wrote:
spyrosv wrote:
Ο καθένας μας ως καταναλωτής είτε ως άνθρωπος δύναται να αξιολογήσει εκ των προτέρων κάποιες καταστάσεις.

Εξάλλου γι' αυτό το λόγο υπάρχει κι η λεγόμενη "έρευνα αγοράς" ή κάπως έτσι...

Τα υπόλοιπα, κατ' εμένα, αν σου έκανε ο ένας ή ο άλλος κλικ είναι μπαρούφες.

Φιλικά
Σπύρος


συμφωνώ απόλυτα

Είμαστε λοιπόν τρεις, δεν αντιλέγω σε αυτά.

Μάλλον δεν ήμουν αρκετά σαφής στην περιγραφή μου του πως το βλέπω (αν και δεν έχω απόλυτη εικόνα και γι' αυτό ζητάω άλλες απόψεις εδώ). Ωρίστε ένα παράδειγμα κάτι ανάλογου: http://www.skroutz.gr/m/876/Pc%20Station (τυχαία επιλογή καταστήματος).

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

αν όντως οι κριτικές ήταν σωστές τότε δεν θα είχα πρόβλημα
αλλά θα πρέπει να ψάξω και να βρω και να γράψω ένα σεντόνι παραδείγματα

p.x.
πάω εγώ σε ένα κατάστημα
π.χ. στο cyclist (τυχαίο παράδειγμα)
και πάω στον τεχνικό τους και του λέω μπορείτε να μου φουσκώνεται τα λάστιχα
και μου λέει σε 5 λεπτά
και εγώ τα παίρνω και αρχίζω και γράφω και δεν με εξυπηρέτησε και ο έτσι και ο αλλιώς και αντί για 5 λεπτά περίμενα 10 και δεν έχουν εξυπηρέτηση και και και και
χωρίς να κρίνω αν ο τεχνικός απλά βαριότανε ή είχε λυμένη μια campagnolo ergopower Και προσπαθούσε να βρει γιατί σκαλώνει ανάμεσα στην 5η και στην 6η ταχύτητα

αυτός που θέλει να μάθει θα μάθει
αυτός που δεν θέλει να μάθει,ας μάθει να πληρώνει (με τον έναν ή τον άλλο τρόπο)

τώρα αν θέλεις να φτιάξεις ένα κομμάτι που να λέει απλά
δέχεται πληρωμές με πιστωτική μεταφορικά τόσο κτλ κτλ κτλ
εκεί λέω ναι αν και θέλει πολύ τρέξιμο
αλλά το Link είναι απο netshops

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

και ας μην ξεχνάμε πως πολλές φορές φταίμε και εμείς οι ίδιοι μας
π.χ. επείδη όποτε πάω θεσ/νικη
τα απογεύματα τα περνάω στον δικό μου
και βλέπω διάφορες καταστάσεις
και όταν έρχετε το σούργελο και νομίζει πως το κατάστημα του ανοίκει και και και
καταλαβαίνεις τι θέλω να πω
ε τότε και ο δικός μου ποδηλατάς
απλά δεν θα τον εξυπηρετήσει με τον συμπαθητικό πελάτη που ακούει αυτά που θα του πεις
που δεν θα έχει την απαίτηση να τους παρατήσεις όλους για να ασχοληθεί μαζί σου
και θα καταλάβει πως δεν είναι ο μόνος πελάτης μέσα στο μαγαζί
:D