«Ποδήλατο & Ανθρώπινες Πόλεις»

Πότε: 
Σάβ, 27/04/2013 - 18:15
Που: 
αμφιθέατρο του Μουσείου Μπενάκη, κτίριο οδού Πειραιώς 138
Επανάληψη: 
Όχι

«Ποδήλατο & Ανθρώπινες Πόλεις»
Η Πρεσβεία της Δανίας στην Ελλάδα και ο ΜΚΟ «Πόλεις για Ποδήλατο»,
σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Αρχιτεκτονικής, σας
προσκαλούν σε ένα απόγευμα αφιερωμένο στο ποδήλατο και το ρόλο
του στη βιώσιμη κινητικότητα.

Σάββατο, 27 Απριλίου και ώρα 18:15
στο αμφιθέατρο του Μουσείου Μπενάκη, κτίριο οδού Πειραιώς 138, Αθήνα

18:30: Ομιλία του καθηγητή Jan Gehl με θέμα «Ανθρώπινες Πόλεις».
Προλογίζoυν ο καθηγητής Ανδρέας Γιακουμακάτος και η Πρέσβειρα της Δανίας Mette Knudsen.
19:45: Συζήτηση με θέμα: «Τα βήματα προς μια βιώσιμη πόλη» και τη συμμετοχή των:
Γεωργίου Καμίνη, Δημάρχου Αθηναίων, Jahn Gehl, των Gehl Architects,
Θάνου Βλαστού, καθηγητή ΕΜΠ και Σπύρου Παπαγεωργίου, εκδότη του περιοδικού ΜΒΙΚΕ.
20:30: Παρουσίαση της ελληνικής έκδοσης του βιβλίου «Ανθρώπινες Πόλεις»
του Jan Gehl. Ο συγγραφέας θα υπογράψει αντίτυπα του βιβλίου.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ

ΣυνημμένοΜέγεθος
PDF icon athina_prosklisi_gr.pdf73.06 KB
PDF icon PressRelease_CitiesForPeople.pdf258.53 KB
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
aldro
Απών/απούσα

Τώρα καταλαβαινω γιατι δεν έκανε τον κόπο να απαντήσει σε όσους τον ρωτούσαν μετα την διαλεξη του την τελευταια φορά.
'Ηθελε να έχουμε αγοράσει το βιβλίο για να έχουμε το δικαίωμα να του μιλησουμε
Σίγουρα έχει γνώσεις και το βιβλίο του αξίζει να διαβαστεί αλλά με εξοργισε η συμπεριφορά του

.....................................................................
. http://www.blod.gr/lectures/Pages/viewspeaker.aspx?SpeakerID=539 .
. http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_world_2_23/10/2010_419858 .
. http://vimeo.com/53316566 .
. http://www.podilates.gr/node/2803 .

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

;;;
Σε διάλεξη και δική του αλλά παλαιότερα και των συνεργατών του, αφιερώθηκε αρκετός χρόνος σε ερωτήσεις και απαντήσεις, και δεν καταλαβαίνω το παράπονό σου! Το δε βιβλίο , δεν είναι νέα έκδοση, απλώς θα παρουσιαστεί επ΄ευκαιρία η ελληνική μετάφραση.
Αυτό που θυμάμαι είναι οτι είχε πει οτι έχει κουραστεί πολύ κάνοντας τόσα χρόνια παρουσιάσεις της δουλειάς του και νομίζω μας είχε προτείνει το βιβλίο του για μελέτη - δεν νομίζω να το εξέλαβε κανείς από τους ακροατές ως "διαφημιστικό τρυκ" (!) και αλίμονο αν ένα τέτοιο άτομο είχε ανάγκη από κάτι τέτοιο!!!!

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Η εκδήλωση μοιάζει να είναι η έναρξη των δράσεων της πρώτης; ποδηλατικής μη κερδοσκοπικής οργάνωσης,γνωστές ως ΜΚΟ,στην χώρα μας.
Ετσι κατάλαβα από την εκπομπή ποδήλατοδράσεις.
Επίσης θα εμφανιστούν και στην Θεσσαλονίκη την επόμενη μέρα.
Καλή επιτυχία στο έργο τους.

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

"Οι θέσεις είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας. Είναι απαραίτητο να δηλώσετε συμμετοχή:

Αθήνα, Σάββατο 27 Απριλίου και ώρα 18:15, Αμφιθέατρο του Μουσείου Μπενάκη, Κτίριο Πειραιώς 138.
Πατήστε εδώ για να δηλώσετε συμμετοχή.

Θεσσαλονίκη, Κυριακή 28 Απριλίου και ώρα 17:15, Αίθουσα Μωρίς Σαλτιέλ, Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.
Για να δηλώσετε συμμετοχή στείλτε email στο thessalonikiallios@gmail.com "

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Το πρόγραμμα της εκδήλωσης έχει ως εξής:

18:15 - Προβολή της ταινίας μικρού μήκους "Ανθρώπινη Κλίμακα"
18:30 - Ομιλία του καθηγητή Jan Gehl με θέμα "Ανθρώπινες Πόλεις"
19:45 - Συζήτηση με θέμα "Τα βήματα προς μια βιώσιμη πόλη". Στο πάνελ συμμετέχουν οι: Γιώργος Καμίνης, Δήμαρχος Αθηναίων, Jan Gehl, αρχιτέκτονας και συγγραφέας, Θάνος Βλαστός, καθηγητής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, και ο Σπύρος Παπαγεωργίου, εκδότης του περιοδικού MBIKE.
20:30 - Παρουσίαση της ελληνικής έκδοσης του βιβλίου "Ανθρώπινες Πόλεις". Ο συγγραφέας Jan Gehl θα υπογράψει αντίτυπα του βιβλίου, το οποίο μπορείτε να προμηθευτείτε επί τόπου.
Δεξίωση στο χώρο δίπλα από το Αμφιθέατρο

marina-katerina
Εικόνα marina-katerina
Απών/απούσα

Laou Laou wrote:
Η εκδήλωση μοιάζει να είναι η έναρξη των δράσεων της πρώτης; ποδηλατικής μη κερδοσκοπικής οργάνωσης,γνωστές ως ΜΚΟ,στην χώρα μας.
Ετσι κατάλαβα από την εκπομπή ποδήλατοδράσεις.
Επίσης θα εμφανιστούν και στην Θεσσαλονίκη την επόμενη μέρα.
Καλή επιτυχία στο έργο τους.

Ξερετε μηπως που μπορω να βρω πληροφοριες για τον συγκεκριμενο ΜΚΟ,η αν εχει καποια ιστιοσελιδα ?

retarded_crew
Εικόνα retarded_crew
Απών/απούσα

για τους εκτός αθήνας αυτές τις μέρες?

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

citiesforcycling.gr

Στο Ιντερνετ τους βρίσκεις στο cities for cycling αλλά λίγα πράγματα ακόμα.
Πάντως τα νήματα κινούν γνωστά άτομα του χώρου.

Ainastros
Απών/απούσα

ΜΚΟΧ στην ελλάδα = Μέσο Κατασπατάλησης χρημάτων
και η συγκεκριμένη δεν είναι η πρωτη ποδηλατική ΜΚΟ


πάντως μέχρι τώρα.. σκοπός δημιουργίας των περισσότερων, ειναι να αντλήσουν ευρωπαικά κεφάλαια για την τσέπη τους, με το πρόσχημα της οικολογίας και της βιώσιμης ανάπτυξης
.....με τη συνεργασία φυσικά των κυβερνησεων ή των ντόπιων αρχόντων...κατι ανάλογο αλλά σε μεγαλύτερη κλίμακα επιχειρεί να κάνει και το ίδρυμα Ωνάση..

Ainastros
Απών/απούσα
Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Η αίθουσα ήταν μισοάδεια. Η διάλεξη ήταν πολύ καλή.

Κάτι που έλειψε, κατά τη γνώμη μου, ήταν συζήτηση για το πώς δένει το "Ξανασκέψου την Αθήνα" με αυτά που ανέφερε ο Gehl. Στην αρχή είδαμε 30 λεπτά ντοκιμαντέρ για το πώς έβγαλαν τα αυτοκίνητα από την Times Square και από την Broadway και ενώ στην Αθήνα σχεδιάζεται να κάνουν δραστικότερη περέμβαση στην Πανεπιστημίου, δεν συζητήθηκε σχεδόν καθόλου.

aldro
Απών/απούσα

Ο χρόνος για ερωτησεις ηταν αξιολυπητα λιγος & η προτροπή να συνεχιστει ο διαλογος μετα παραπλανητικη αφου ηταν σημαντικο να ακουγονται τα επιχειρηματα όλων από ολους
Αν θυμάμαι καλά ο΄συνεργάτης του Γκιλ που εμφανιζόταν στο φιλμ είχε πει ότι δεν συμφωνούσε με την πεζοδρόμηση της Πανεπιστημιου.Κατι σπουδαίο που έδειξε το φίλμ για Ν Υόρκη είναι ότι ξεκινησαν δοκιμαστικά την πεζοδρόμηση ωστε να δοκιμαστουν πρωτα οι αντιδράσεις & οι κυκλοφοριακές ροές.Η πρόταση Καμίνη αν την κατάλαβα καλά να ανοιγουν όλα τα καταστήματα του κέντρου την Κυριακή θα είχε νοημα αν παραλληλα θεσμοθετουσε μια μέρα της εβδομάδας να μενουν κλειστά π.χ Τετάρτη.Αλλιως ζητά από τους εργαζόμενους να μην αρρωστησουν ποτε & να μην εχουν υποχρεωσεις ή κοινωνική ζωη

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Για την Πανεπιστημίου...bubbling...
για ποδηλατόδρομους...bubbling...
για ΚΟΚ...bubbling...
rethink what?
Μαγαζιά ανοιχτά; Ποιά; Αυτά που κλείνουν το ένα πίσω απ’ τ’ άλλο; Ποιοί εργαζόμενοι; Οι άνεργοι; Τα ολίγα που θα απομείνουν ας κάνουν βάρδιες...ο νέος νόμος που φουντάρισε στο γυαλό τους μισθούς επιτρέπει πια να δουλεύουν όσες βάρδιες θέλουνε...

Ποιός θα ψωνίζει;;;;

Κάποτε πρέπει να ευθυγραμιστούν οι μελέτες με την πραγματικότητα, που είναι αφοπλιστικά εύγλωτη, για να την καμουφλάρουμε...

Ιδρύματα, καθηγητές, δήμοι κι όλοι μαζί, αρχίστε να συνδέεστε με τον κόσμο...Αλλιώς μείνετε μόνοι σας...σαν τέτοιοι που είσαστε...

Και για να δείξω πόση γραμματική ξέρω, θα κλείνω σαν καλή μαθήτρια:
ο δικός, του δικού, τον δικό, ω, δικέ! οι δικοί, των δικών, τους δικούς, Ω ΔΙΚΟΙ!

cdouvis
Απών/απούσα

Filopodaros wrote:
Η αίθουσα ήταν μισοάδεια. Η διάλεξη ήταν πολύ καλή.

Παράξενο, αφού σου άρεσε η διάλεξη περίμενα οτι η αίθουσα θα σου είχε φανεί μισογεμάτη :Ρ
Ντάξει ρε συ, αφού η μέρα ήταν θαύμα. Κι εγώ παραλίγο να μην ερχόμουνα. Πολύ ισχυροί οι πειρασμοι εκεί έξω... Εμένα αντίθετα μου έκανε εντύπωση που ήρθε τόσο πολύς κόσμος. Καλό σημάδι για το μελλον της Αθήνας το τόσο έντονο ενδιαφέρον

Η διάλεξη ουσιαστικά έγινε με αφορμή την προώθηση του βιβλίου αλλά μέσα μέσα είχε και σαν στοχο να προωθήσει τις αλλαγές που τόσο χρειάζεται η Αθήνα. Και νομίζω ότι τα έκανε και τα δυο μια χαρά στο βαθμό που μπορούσε σαν μια απλή εκδήλωση που ήταν. Αντίθετα δεν περίμενα να ακούσω πολλά για την πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου γιατί πολύ απλά δεν ήταν καλεσμένοι οι άνθρωποι που την τρέχουν.

aldro wrote:
Αν θυμάμαι καλά ο΄συνεργάτης του Γκιλ που εμφανιζόταν στο φιλμ είχε πει ότι δεν συμφωνούσε με την πεζοδρόμηση της Πανεπιστημιου

Ειπώθηκε τέτοιο πράγμα;;;; Για ποιον λες; Ειναι κάποιος που έχει δουλέψει στην Αθήνα;

Εχω βαρεθεί να ακούω ανθρώπους να υποστηρίζουν την απόλυτη κουφαμάρα: Οτι είναι κακή ιδέα να διώξουμε τα ΙΧ από την Πανεπιστημίου. Και να μας το λένε και να μας το ξαναλένε σε κάθε ευκαιρία. Κυριοι, πολύ απλά δεν έχετε επιχειρήματα και δεν πειθετε ούτε για την ορθότητα των λόγων σας ούτε για την ειλικρίνεια των προθέσεών σας. Αν σας απασχολεί η υπόληψή σας αλλάξτε τακτική. Το να είναι κανείς σκεπτικιστής (δηλαδή με επιχειρήματα) στέκει. Στο κάτω κάτω οι λογικές αντιρρήσεις και ο γόνιμος διάλογος μπορεί να οδηγήσει και σε καλύτερο σχεδιασμό. Το να πετάς λάσπη ξεροσφύρι δεν στέκει με κανένα τρόπο και αυτό το καταλαβαίνει ο καθένας (Filopodaros & aldro, δεν το λέω για σας, καταλαβαίνουμε όλοι που αναφέρομαι)

aldro
Απών/απούσα

Tην παρατήρηση για την Πανεπιστημιου την έκανε ο Jeff Risom στο bikefestival το 2011 & το ίδιο έχει υποστηρίξει ο Νικος Φυντικακης . http://typo3.conferences.gr/4366.html . σε διαλεξη του στην Ελληνική Εταιρεια Περιβαλλοντος χαρακτηριζοντας το αν θυμάμαι καλά φαραωνικό έργο.
Επίσης ό ιδιος ο κ. Γκελ αν και κατα δική του μαρτυρια περιηγηθηκε σε όλη την Αθήνα από τον κ. Βλαστο , δεν ειπε τιποτα απολύτως για την πεζοδρόμηση, παρολο που οι αλλοι συνομιλητες του την ανεφεραν συνεχώς (Διορθώστε με αν κάνω λαθος ,αλλα μου θυμίζει το ρηθέν από τον Κάρολο της Αγγλίας :Είμαι πολύ ευγενής για να σας πω την γνώμη μου )

. http://www.podilates.gr/node/17970 .

. http://gehlcitiesforpeople.dk/2011/09/20/can-bicycles-help-save-greece/ .

Επίσης υπάρχουν διαφορα μέτρα διαχειρισης της κινητικότητας
“30 zone”, ο «κοινόχρηστος χώρος», το ολλανδικό "wonnerf," με τη βρετανική εκδοχή του, η «ζώνη κατοικιών» , η Ελβετική Begegnungszonen («ζώνη συνάντησης») και το μοντέλο Berner. Αυτά βασίζονται σε προσεγγίσεις και απόψεις που προωθούνται από σχεδιαστές αστικού χώρου /πολεοδόμους, όπως οι Donald Appleyard, Allan Jacobs, Jan Gehl και David Engwicht
http://streetswiki.wikispaces.com/Woonerf
http://www.streetsblog.org/2007/05/18/battery-park-city-the-perfect-spot...

http://en.wikipedia.org/wiki/20_mph_zone

http://www.vcs-sgap.ch/dossiers/Begegnungszonen/begegnungszonen.html

Για αυτά ομως δεν έγινε ποτε συζήτηση ωστε να φανει ποιο υπερτερεί
Τέλος κάτι άλλο που ανεφερε ο Γκέλ ηταν ότι πρώτα κάνουν μετρηση κυκλοφορίας των πεζών & ποδηλατών ,σε σχέση με τις υπάρχουσες υποδομές
& μετά αποφασίζουν τα αναγκαία μέτρα

Υ.Γ. Το βιβλίο είναι κορυφαίο

christopanagia
Εικόνα christopanagia
Απών/απούσα

Ainastros wrote:
ΜΚΟΧ στην ελλάδα = Μέσο Κατασπατάλησης χρημάτων
και η συγκεκριμένη δεν είναι η πρωτη ποδηλατική ΜΚΟ


πάντως μέχρι τώρα.. σκοπός δημιουργίας των περισσότερων, ειναι να αντλήσουν ευρωπαικά κεφάλαια για την τσέπη τους, με το πρόσχημα της οικολογίας και της βιώσιμης ανάπτυξης
.....με τη συνεργασία φυσικά των κυβερνησεων ή των ντόπιων αρχόντων...κατι ανάλογο αλλά σε μεγαλύτερη κλίμακα επιχειρεί να κάνει και το ίδρυμα Ωνάση..

...νομιζω οτι ειναι η πρωτη φορα που συμφωνω μαζι σου...

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Τα αντι-επιχειρήματα τα έχουμε γράψει και αποτελούν
κυρίως προβληματισμούς ως προς τη διαφαινόμενη ανυ-
παρξία διαχείρισης της εκτρεπόμενης κίνησης στους
γύρω δρόμους.

Όπως είπα αποτελούν κυρίως προβληματισμούς καθώς
σαφώς και θα θέλαμε μια πεζοδρομημένη Πανεπιστη-
μίου όπως θα θέλαμε και μια πεζοδρομημένη Υμηττού
από την Κατεχάκη μέχρι τέρμα Παραλία.

Υπάρχει όμως ένα τεράστιο ΑΛΛΑ το οποίο περιγράφει
το post της Royal Oak, "Κάποτε πρέπει να ευθυγραμ-
μιστούν οι μελέτες με την πραγματικότητα". Η πεζο-
δρόμιση της Πανεπιστημίου γίνεται κυρίως για εμπο
ρικούς σκοπούς, να "ξανανιώσει το κέντρο" δηλαδή
να γεμίσει χαρούμενα πρόβατα που θα ξοδεύουν δε-
ξιά και αριστερά και ο κάθε Καμίνης τα μετρά τα
dineros.

Πέραν όμως αυτών το βασικό πρόβλημα παραμένει άλυτο.
Σε μια πόλη με μηδενική περιβαλοντική συνείδηση, με
μηδενική αθλητική παιδεία, με επίτηδες υποβαθμισμέ-
νες συγκοινωνίες και με πάρα πολλά ΙΧ, εμείς θέλου-
με να ξεκινήσουμε από το κερασάκι και όχι από την
τούρτα.

Δε λέω, μπορεί και να δουλέψει αυτή η λογική αλλά
μοιάζει απλά μια εύκολη λύση μετατόπισης του προ-
βλήματος "στους άλλους" οι οποίοι και θα φάνε το
πακέτο των επιπτώσεων αυτών που περιγράφω στην
προηγούμενη παράγραφο.

Γενικά τα πράγματα χτίζονται από τη βάση προς τα
πάνω. Όπως δεν έχει νόημα να ξοδεύεις δημόσιο χρή-
μα για άχρηστους ποδηλατόδρομους των 500 μέτρων που
ξεκινούν από το πουθενά και καταλήγουν στο πουθενά,
έτσι δεν πολύ νόημα να κάνεις όνειρα για πεζοδρομίσεις
όταν δεν έχεις λύσει βασικά θέματα μετακίνησης.

cdouvis
Απών/απούσα

@ aldro

Σε ρώτησα για τα επιχειρήματα που έχουν ειπωθεί κατά της πεζοδρόμησης της Πανεπιστημίου. Ποιος είπε τι και αν το είπε έχοντας δουλέψει στην Αθήνα. Για το "ποιος" με κάλυψες αλλά το ζουμί είναι τα υπόλοιπα.

@ Eaglos

Η κυκλοφορία δεν θα πάθει τίποτα. Έχουν γίνει μελέτες και μπορείς να τις βρεις στο http://panepistimioupezodromos.gr/node/31. Το συμπέρασμα ήταν ότι θα πρέπει να προσεχτούν 5 πραγματάκια αλλά η πεζοδρόμηση μπορεί να γίνει και καλύτερα να γίνει. Εξάλλου η κυκλοφορία των ΙΧ έχει πεσει ήδη και συνεχίζει να πέφτει λόγω της κρίσης. Και βέβαια αναμένεται να ξαναπέσει σαν συνέπεια του έργου της πεζοδρόμησης

Αυτό με την κυκλοφορία ήταν το μόνο πράγμα που είπες με την απαιτούμενη σαφήνεια. Από κει και κάτω πραγματικά σε έχασα. Έμοιαζε να πηδάς από το ένα παράδοξο στο άλλο. Γράφω μερικές παρατηρήσεις για να καταλάβεις τι εννοώ και ελπιζω να μου απαντήσεις εξηγώντας το καλύτερα

- Δεν καταλαβαίνω τι πρόβλημα έχεις με το να ξαναρχίσει να κινείται το χρήμα στην αγορά. Έτσι όπως το λες είναι σαν να είσαι υπέρ της ανεργίας (η οποία θα μειωθεί αν ξαναρχίσει να κινείται η αγορά).

- Αν εισαι πραγματικά υπέρ της ανεργίας (σε πειράζω) τότε σκέψου το άλλο: Λιγότερα ΙΧ --> λιγότερες εισαγωγές (σε ΙΧ, ανταλλακτικά, καύσιμα, ασφάλειες κλπ) --> περισσότερο χρήμα διαθέσιμο για να κινηθεί στην εσωτερική αγορά --> λιγότερη ανεργία. Τους άτιμους, τι πάνε να μας κάνουν

- Η πόλη θα ξανανιώσει γιατί θα ομορφύνει και θα γεμίσει ανθρώπους. Όχι γιατί θα γεμίσει "χαρούμενα πρόβατα". Από που ήρθαν αυτά τα προβατα στο κέντρο της Αθήνας; Μπεεε! Ντάξει, σοβαρά τώρα, αν οι άλλοι γουστάρουν τον καταναλωτισμό (που μπράβο σου αν τον απεχθάνεσαι, κι εγώ μαζί σου) τι σημαίνει αυτό; Είναι λόγος για να καταδικάσουμε την πόλη μας σε αιώνια χάλια;

- Κερασάκι ο εξωραϊσμός του κέντρου της πόλης, η καλύτερη διευθέτηση της κυκλοφορίας, ένα γεναίο και στρατηγικό βήμα για την καταπολέμηση της κατάχρησης του ΙΧ; Δεν νομίζω. Πες καλύτρα ότι η Πανεπιστημίου είναι η ναυαρχίδα (του εχθρού) και η πεζοδρόμησή της είναι η άλωση (από εμας). Πάμε ωρέ να τους πάρουμε την πόλη πίσω! (με μικρό "π" η πόλη, για να μην παρεξηγηθούμε, μιλάω για την πόλη της Αθήνας)

Ainastros
Απών/απούσα

το θέμα της ιεράρχησης που έθεσε η oak και ο eaglos είναι εξίσου σοβαρό με την απουσία κυκλοφοριακης μελέτης ... που θες να μας παραμυθιασεις σα γνήσιος πολιτικάντης , ότι υπάρχει.. αλήθεια που μένεις είπαμε;

είναι τέτοια η υποβαθμιση στις γύρω γύρω περιοχές που μαζί με τη φτωχεια, και τους λοιπούς αποκλεισμούς που δημιουργεί η καταστασης που ζουμε.. κανει πιο εντονα τα προβλήματα, δημιουργεί μεγάλες αντιφάσεις και αποτελεί πρόκληση... 80 εκ ευρώ θα χρειαστει να αντλήσει από το εσπα..αυτό δεν είναι πρόκληση για σένα; με τα ίδια λεφτά θα μπορούσε να αναστηθεί όλη η Αθηνα με παρεμβασεις μικρότερες και ίσως λιγότερο θεαματικές ... γιατί αυτή η εμμονή στην πανεπιστημίου;.. μήπως επειδη το ίδρυμα ωναση έχει περισσότερα κοινά και είναι ο δρόμος που κάνει μπίζνες με μεγαλοστελεχη τραπεζων και κυβερνητικών? ο δημόσιος χώρος ανήκει στο δημόσιο και όχι σε μεγαλοαστούς ιδιώτες.. ούτε έχουν το δικαίωμα να συρρικνώνουν τον δημόσιο χώρο τον άλλων για να απολαμβάνουν τον δικό τους..

Ainastros
Απών/απούσα
Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
contact