Καλησπέρα σας , ενδιαφέρομαι για την αγορά ποδηλάτου δρόμου
Άνοιξα λοιπόν το θέμα προκειμένου να με βοηθήσετε με κάποιες απορίες που έχω.
To budjet μου είναι αρκετά μικρό αλλά κρίνοντας και από τις απαντήσεις θα δω εάν μπορέσω να ανεβάσω το ποσό. Ας πούμε ότι 500 ευρώ είναι μια ιδανική τιμή (γνωρίζοντας κιόλας ότι πιο κάτω θα είναι αρκετά δύσκολο να βρώ κατι αξιολογο ) .Να πω ότι δεν έχω προηγούμενη εμπειρία με κούρσα,κάνω όμως χρόνια mtb. Η χρήση της θα είναι κυρίως μέσα στη πόλη πρώτα από όλα για γυμναστική και έπειτα για βόλτες ή ακόμα και για κανένα ταξιδάκι σε κοντινά μέρη. Γενικά δεν έχω ιδέα από ποδήλατα δρόμου πράγμα νομίζω που θα φανεί και στις ερωτήσεις !
1) Θα ήθελα να μάθω εάν θα συνέφερε καλύτερα να πάρω ξεχωριστά σκελετό και τα εξαρτήματα (με τη λογική ότι θα βάλλω επάνω ότι πραγματικά θέλω εγώ χωρίς να περιορίζομαι στο τι σεταρισμα έχει το κάθε ποδήλατο )
2) Θα ήθελα μελλοντικά σε μια ενδεχόμενη(σχεδόν σίγουρη) αναβάθμιση να αξίζει να πέσουν κάποια χρήματα επάνω στο σκελετό ή επάνω γενικά στο σύνολο ( προφανώς δεν μιλάω για αγώνες ούτε για χρονομετρήσεις κτλ όμως υπολογίζω πως 700-800 χλμ το μήνα σίγουρα θα γίνονται για αρχή και θα ήθελα κάτι που να αξίζει να ασχοληθώ μαζί του και να μην πρέπει μετα απο 1 χρόνο να πρεπει να το δώσω για κατι αλλο )
3)Θα ήθελα να μάθω τι πρέπει να προσέξω στο ποδήλατο ( τι θα πρέπει να φοράει εάν πάρω κάποιο σετ )
4) Ποιές μάρκες θεωρούνται καλές ή καλύτερες από κάποιες άλλες και ποιες να αποφύγω-και που μπορώ να βρω στην ελληνική αγορά?(πχ IDEAL βρίσκω παντού ή SCOTT , SPECIALIZED αλλά διάβασα και για άλλες μάρκες που θεωρούνται καλές όπως οι Bianchi)
5)Τι ιδιαιτερότητες θα συναντήσω σε μία κούρσα ? ( η αλήθεια είναι πως δεν έχω καβαλήσει ποτέ, ακούω πολλούς που λένε για καποια αστάθεια λόγο λάστιχου , προφανώς για περισσότερη ταχύτητα κτλ ,αυτό όμως που δεν ξέρω είναι τι αίσθηση δίνει στο δρόμο έχοντας γνώμη μόνο για mtb ,νιώθεις ότι το ποδήλατο είναι πιο ελαφρύ ? αναπτύσσεις εύκολα ταχύτητα ή αλλάζει απλά η τελική ? η θέση που κάθεσαι στο ποδήλατο μπορεί να γίνει κουραστική για την μέση πχ -χωρις βεβαια να εχω καποιο θέμα ιατρικό! )
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποια απάντηση !
1)εαν το στησεις κομματι-κομματι οχι 500 αλλα 1500 θα σου βγει το οικονομικοτερο.
2)ξεχασε το για μελλοντικη αναβαθμιση. εκτος απο τα περιφεριακα εχει γινει εκπτωση και στο σκελετο για να βγει σε αυτην την τιμη. θα το λιωσεις στα χιλιομετρα και αμα χρειαστει καμια γερη επισκευη περνεις ενα αλλο.
3)αν προτιμας με 3πλο ή 2πλο δισκοβραχιονα. και απο ποιοτητα τουλαχιστον shimano claris
4)καλη μαρκα σημαινει(πιθανον) καλυτερος σκελετος. οποτε εκει θα πληρωσεις παραπανω απο 500 ευρω. σε αυτην την περιπτωση θα εχεις και περιθωριο αναβαθμισης.
5)εδω ειναι το ερωτημα που πρεπει να σκεφτεις πιο πολυ απο ολα. δεν μπορω να συνηθισω στην ιδεα να εχεις κουρσα με flat πεταλια για μεσα στην πολη. δεν ειναι αυτος ο σκοπος του ποδηλατου. δεν θα εχεις καλα φρενα, ουτε καλα κρατηματα και θα νιωθεις τρανταγμους σε ολο σου το σωμα ακομα και εαν η ασφαλτος δεν ειναι καλοστρωμενη. αν βρισκεις και σε λακουβες τοτε δεν ειναι πια διασκεδαστικο αλλα εκνευριστικο. ναι το ποδηλατο ειναι πιο ελαφρυ και αναπτυσεις ταχυτητα ευκολοτερα αλλα αυτο δεν βοηθαει στην ανεση. η θεση που καθεσαι δεν ειναι κουραστικη για την μεση αλλα αμα δεν εχεις ευλυγισία καπου θα πονεσεις.
το θέμα έχει συζητηθεί πολλάκις. Βασανίζει όλους τους νέοφερμένους, ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ FORA, παγκοσμίως.
Δεν υπάρχει μια λύση-πασπαρτού.
Μόνο προσωπικές σκέψεις θα σου παραθέσω, για να σε βάλω σε προβληματισμό.
- είτε μαζεύεις ένα αξιοπρεπες ποσό και αγοράζεις κάτι καλό, με το σκεπτικό ότι ΟΝΤΩΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΔΗΛΑΤΟ, ΟΝΤΩΣ ΘΑ ΑΠΟΣΒΕΣΕΙΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΟΥ,
... είτε πας σε κάτι πολυ-πολύ οικονομικό και βλέπεις αν τελικά σου αρέσει όλη αυτή η ιστορία.... (λιώνεις το οικονομικό ποδήλατο, μαζεύεις άλλα χρήματα, μετά αγοράζεις το "καλό")
Γιαυτό το σκοπό έχουν βγάλει τις "εισαγωγικές" σειρές τους, όλες οι εταιρείες, σε όλα τα αντίστοιχα χόμπις.
Είναι σύνηθες, να αγοράζεις κάτι και τελικά να το τρώει το μπαλκόνι ή η σκόνη (βλέπε πχ οικιακά μηχανήματα γυμναστικής). Αν χάσεις 500 ευρώ, το πολύ πολύ να το σκοτώσεις στα 300 και να χάσεις λίγα. Αν χώσεις 1000, θα χάσεις πολλά.
Το μόνο θέμα που υπάρχει σε πολύ οικονομικά αντικείμενα είναι να είναι τελικά τόσο χαμηλής ποιότητας που ο αγοραστής να αποθαρρύνεται να τα χρησιμοποιήσει, όχι γιατί δεν κόλλησε το μικρόβιο πχ της ποδηλασίας, αλλά γιατί το ποδήλατο είναι λάθος μέγεθος, λάθος κατηγορίας, τον δυσκολεύει τόοοοοσο πολύ που σιχτιρίζει την ώρα και την στιγμή που το καβαλάει.
Άρα, θέλει λίγο ψάξιμο.
- Εδώ μπαίνουν στην εξίσωση και τα μεταχειρισμένα. Στα ίδια χρήματα, αντί να πάρεις ένα πολύ μέτριο εισαγωγικό μοντέλο, μπορείς να πάρεις ένα αξιοπρεπέστατο μτχρ. Αν είναι σε καλή κατάσταση (πχ ο σκελετός του), μπορεί τελικά να σου βγει σε καλό. πχ ένας ΚΑΛΟΣ μτχρ σκελετός, αξίζει αναβάθμιση. Κάποια στιγμή ούτως ή άλλως θα αλλάξες τα περιφεριακά (που στο ποδήλατο είναι πλέον ΣΧΕΔΟΝ "αναλώσιμα"). Αν ο σκελετός είναι τζετ, αν κάνεις μπόλικα χλμ και δεις ότι κόλλησες με την ποδηλασία δρόμου, μπορείς σε 12 - 18 μήνες να συγκεντρώσεις ένα ποσό και να αλλάξεις πχ τροχούς. Βουαλά, έχεις την 1η σου αναβάθμιση.
- το βασικότερο όλων, ειδικά στην ποδηλασία, είναι να βρεις την ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ για αυτό που θέλεις να κάνεις. Είναι ευτύχημα, αλλά είναι και κατάρα. Πλέον υπάρχουν καμιά ντουζίνα κατηγορίες και υποκατηγορίες ποδηλάτων. Και υπάρχουν καμιά 20αριά εταιρείες στην Ελλάδα. Και κάθε μια έχει καμιά 20αριά μοντέλα..... Do the maths...!!!!!
Άρα ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ένα ποδήλατο, ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ για σένα, και στην ΣΩΣΤΗ ΤΙΜΗ. ΣΙΓΟΥΡΑ. Θέλει όμως ψάξιμο και εσωτερική αναζήτηση (χαχαχαχα...).
ΣΙΓΟΥΡΕΨΟΥ τι θέλεις να κάνεις με το ποδήλατο. Ξέρω, είναι δύσκολο, είσαι στην αρχή, ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ. Αλλά ψάξου, ρώτησε, τσέκαρε, και ΚΑΤΑΣΤΑΛΛΑΞΕ.
Θα πηγαίνεις βουνό ή άσφαλτο? Και όταν λέμε βουνό, εννοείς τον πατημένο χωματόδρομο του χωριού σου? ή τις γκρεμίλες-μονοπάτια του Υμηττού και της Πάρνηθας?
Θα πηγαίνεις δρόμο άσφαλτο? Και με τι ρυθμούς? Τι αποστάσεις. Μήπως θα ακολουθείς παρέα κουρσάδων χιλιομετροφάγων? Ή μήπως θα κάνεις την βολτίτσα σου μέχρι τη Γλυφάδα- καφεδάκι και πίσω?
Ή μήπως είσαι τύπος "Σούνιο και πίσω, σταμάτημα 15δτρλπτα μόνο για κατούρημα, πατάμε πετάλι και δεν σηκώνουμε το βλέμμα από το δρόμο..." ????
- Το επόμενο βασικό, ειδικά αν πας για πιο έντονη χρήση ποδηλάτου, είναι το σωστό μέγεθος σκελετού. ΑΦΟΥ αποφασίσεις τι κατηγορία ποδηλάτου θα αγοράσεις, μετά μετριέσαι και ψάχνεις μεγέθη σκελετού. Αν η χρήση δεν θα είναι "απλή χαλαρή βόλτα με φίλους" (που είναι ΥΠΕΡΟΧΟ, ειδικά αν γίνεται με καλή παρέα και ΣΥΧΝΑ), αλλά κάτιτις παραπάνω, θα πρέπει να ΚΟΥΜΠΩΣΕΙΣ σωστά πάνω στο ποδήλατο. Για να γίνει αυτό, βασική προϋπόθεση είναι το σωστό νούμερο σκελετού.
Μετριέσαι και διαβάζεις.... εδώ μέσα (φόρουμ) υπάρχουν αρκετά λινκς, στο ιντερνετ και στο γιουτούμπι υπάρχουν ακόμα περισσότερα. Θέλει αρκετή ενασχόληση, θέλει χρόνο και ψάξιμο.
Τα ίδια πάνω-κάτω ισχύουν είτε ψάχνεις για ποδήλατο, είτε για ενυδρείο, είτε για κιθάρα, είτε για drone, είτε για καταδυτικό εξοπλισμό.....
Καλές πεταλιές....
ΣΚΟΠΙΜΑ δεν σου έγραψα τίποτα για "κομμάτι-κομμάτι" στήσιμο ποδηλάτου κλπ κλπ.

Είναι κάτι που ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ είναι πιο ακριβό και προϋποθέτει ΚΑΛΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ του αντικειμένου.
Custom λύσεις απευθύνονται σε "γνώστες" που έχουν χρόνο - εμπειρία και βαθειές τσέπες.
... και φυσικά.... τα ίδια πάνω-κάτω ισχύουν είτε ψάχνεις για ποδήλατο, είτε για ενυδρείο, είτε για κιθάρα, είτε για drone, είτε για καταδυτικό εξοπλισμό.....
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!!!
γενικά κάνω αρκετά χιλιόμετρα την ημέρα με το ποδήλατο ήδη έχω ένα ideal hillmaster το οποίο το κάνω αρκετά συχνά βόλτες στο κοντινό "βουνό" αλλά μιας και έχω ήδη ένα ποδήλατο (Αξιόλογο για την χρήση που του κάνω ) και που κάνω χιλιόμετρα με αυτό ,θέλω και κάτι ακόμα για να μπορώ πχ να κάνω και μία απόσταση με γνωστούς μου κουρσάδες χωρίς να πρέπει να βάλλω εγώ διπλάσιο κόπο προκειμένου να συμβαδίζουμε είτε να πάω σε ασφαλτοστρωμενο πάντα δρόμο 60-70 χιλιόμετρα εκτός πόλης .
Οι αποστάσεις θα είναι μεγάλες τα σαββατοκύριακα αυτό είναι σίγουρο, καλαμάκι-Σούνιο θα είναι μία από τις υποψήφιες διαδρομές για όταν θα βρίσκομαι Αθήνα.
Την πιθανότητα για να μείνει το ποδήλατο στο μπαλκόνι και να το κοιτάω την θεωρώ ανύπαρκτη,το θέμα με την κούρσα όμως και με τις λακκούβες μέσα στην πόλη όντως με φοβίζει!!
Γενικά τι θα πρέπει να κοιτάξω σε ένα σκελετό και ένα πιρούνι ( που φαντάζομαι αυτά είναι τα βασικά ) προκειμένου να αξίζει σας ποδήλατο ,μιας και 1000ευρω να φθάσω θα μπορούσα να πάρω και ένα ποδήλατο των 700ων υπερκοστολογημένο και να μην το καταλαβω ,υπάρχει κάποιο-καποια αξιόπιστα καταστηματα που θα μπορούσα να κοιτάξω ?
Στον δισκοβραχίονα τωρα , εστω ότι διαλέξω 2πλο ή 3πλό , γιατι να διαλεξω 2ό εναντι του 3πλου πχ ?
Για μεταχειρισμένο δεν θα ήθελα ,προτιμώ να δώσω 200-300 ευρώ παραπάνω για ενα καινούργιο εκτός πια και αν βρώ κατι πολύ αξιόλογο με πολλά πιο κατω χρήματα απο την αρχική του τιμή !
Για το μέγεθος σκελετού λογικά προορίζομαι σε medium είμαι 176-177 ,85 κιλά με καβάλο 78-79 εκατοστά τώρα για την οριζόντια απόσταση αλλά και για την γεωμετρία του σκελετού η αλήθεια είναι πως θα πρέπει να παω σε μαγαζιά και να το κοιτάξω αρκετές φορές προκειμένου να κουμπώσω !
1. Η κούρσα ως εργαλείο προπόνησης απαιτεί ανοικτό δρόμο και
σταθερό ρυθμό. Αν μιλάμε για Αθήνα μέσα στον αστικό ιστό
με τα πολλά σταμάτα ξεκίνα, δεν μπορείς να κάνεις γυμνα-
στικη. Επομένως θα πρέπει να κινηθείς αρκετά χλμ προς τα
έξω.
2. Για να γίνουν αυτά που περιγράφεις με το ίδιο ποδήλατο, θα
πρέπει να κάνεις πολλές παραχωρήσεις. Μια κούρσα με "αγωνιστι-
κό" χαρακτήρα θα πάσχει σε θέματα άνεσης και χωροταξικά. Μια
κούρσα με "ταξιδιωτικό" χαρακτήρα θα πάσχει σε θέματα επιδόσεων.
Θα βοηθούσε απίστευτα εαν ξεκαθάριζες το τι πραγματικά θα κάνεις
με το ποδήλατο. Δεν αξίζει να περιορίζεις τις επιλογές σου επειδή
ίσως κάποτε στο μέλλον θα ήθελες να κάνεις ένα ταξίδι ή εαν γρά-
φοντας "γυμναστική" εννοείς χαλαρές βόλτες με 25χλμ την ώρα.
Αν δεν γράψεις χιλιόμετρα να ανοίξει το σώμα σου, να καβαλήσεις
και μερικά άλλα, να δεις αν θα κάνεις τουριστική ή "αγωνιστική"
χρήση, να δεις πόσα χλμ μπορείς να βγάζεις το μήνα, και σε τι
ρυθμό, μην ασχοληθείς με custom και μην σκέφτεσαι καν το θέμα
της αναβάθμισης.
Πάρε ένα ποδήλατο στα μέτρα σου, βάλτου λάστιχα και τακάκια,
λιώστο στα χιλιόμετρα και πούλα το.
Το Α και το Ω είναι να πάρεις σωστές διαστάσεις σκελετού ωστε
να μπορείς να το καβαλάς για πολλές ώρες. Είναι πολύ πιθανόν
οι ιδανικές διαστάσεις που θα σου δώσει μια σωματομέτρηση, να
διαφέρουν από τις πραγματικές διαστάσεις που μπορεί να καβαλή-
σει αυτή τη στιγμή το σώμα σου.
Η σειρά που θα φορά θα είναι κατά 99% Shimano. Το αν θα είναι
8/9/10 δεν έχει ιδιαίτερη σημασία. Αυτό όμως που έχει σημασία
είναι να πετύχεις σωστό γρανάζωμα ώστε να μην χρειάζεται στο
άμεσο μέλλον να πληρώνεις επιπλέον για κασέτα. Μια σίγουρη λύ-
ση είναι να πάς σε ποδήλατο με τριπλό δίσκο μπροστά.
Το πρόβλημα δεν είναι στις μάρκες αλλά στο να βρεις κάποιον
σωστό άνθρωπο να σε βάλει επάνω στο ποδήλατο και σε βοηθήσει
να επιλέξεις το κατάλληλο μέγεθος. Δυστυχώς το μέγεθος είναι
κάτι που δεν φαίνεται με μια βόλτα γύρω από το τετράγωνο αλλά
θα το καταλάβεις όταν θα μείνεις 2-3 ώρες επάνω στη σέλα. Αν
έχεις φίλους για να δανειστείς ποδήλατα για βόλτες έχεις καλώς,
διαφορετικά θα πρέπει να αφιερώσεις χρόνο δοκιμάζοντας και μι-
λώντας με τους πωλητές και καλή τύχη.
Έναν χονδρικό υπολογισμό μεγέθους μπορείς να κάνεις στο
http://www.competitivecyclist.com/Store/catalog/fitCalculatorBike.jsp
Ζήτα βοήθεια φίλου και κάντε 2-3 φορές της μετρήσεις. Στο
τέλος θα σου δώσει 3 διαφορετικά αποτελέσματα, ένα αγωνι-
στικό, ένα ενδιάμεσο και ένα χαλαρό. Για αρχή άσε το "αγω-
νιστικό" στην άκρη και ψάξει για τα άλλα δυο.
Σίγουρα θα φας περισσότερο ξύλο σε σχέση με το mountain ή
τουλάχιστον θα το φας σε διαφορετικά σημεία του σώματος.
Οι ταχύτητες είναι μέρα με τη νύχτα σε σχέση με το mountain.
Το γρανάζωμα είναι διαφορετικό και απαιτεί διαφορετική προσέ-
γγιση αλλά αυτό είναι κάτι που θα το δεις στην πράξη. Το πο-
δήλατο είναι μεν πιο ελαφρύ αλλά την αρχική σπιρτάδα του 26''
τροχού δεν θα την έχεις αλλά άπαξ και πιάσεις μια ταχύτητα θα
τη διατηρείς μάλλον πιο εύκολα. Ένα θέμα με τα spd πετάλια θα
το έχεις, εκτός αν παίξεις με καλουπιέδες. Εαν έρχεσαι από
υδραυλικά δισκόφρενα, θα πρέπει να μάθεις από την αρχή το
φρενάρισμα.
Κούραση θα υπάρξει λόγω διαφορετικής στάσης του σώματος αλλά
αν έχεις σωστό μέγεθος, μήκος λαιμούς κτλ τότε η κούραση δεν
θα εξελιχθεί σε δυσφορία και πόνο.
Ο διπλός 34/50 φαντάζει μεν ιδανικός για ξεκίνημα αλλά στην
πορείς θα δεις ότι το 34 είναι άχρηστο πλην ανηφόρας και θα
καταλήξεις να δουλεύεις το 50άρι σχεδόν παντού. Από την άλλη,
το 39/52 είναι πολύ πιο χρήσιμο σαν 39 αλλά το 52 μπορεί να
φανεί βαρύ. Ο τριπλός 30/39/52 με εξαίρεση κάτι χαζομάρες τύ-
που "είναι φλώρικος, βαρύτερος, άσχημος", έχει μόνο πλεονεκτή-
ματα.
Είναι καθαρά προσωπική επιλογή και σχετίζεται με το πόσα
χιλιόμετρα βάζεις, το πως ποδηλατείς, τι αντοχές έχεις, τι
συνήθειες θα κουβαλήσεις από το Mountain, τι διαδρομές θα
κάνεις κτλ.
Στα μεταχειρισμένα θα βρεις αρκετά καλές προσφορές. Γενικά
ένα μεταχειρισμένο των 700 Ευρώ παίζει να είναι πολύ καλύ-
τερο από θέμα εξαρτημάτων σε σχέση με ένα καινούργιο της
ίδιας τιμής.
Το "Medium" σαν μέγεθος δεν λεει κάτι. Πρέπει να δεις ακριβώς
διαστάσεις κυρίως οριζόντιου, κούτελου και σε δεύτερη φάση κά-
θετου και πόσο ψηλότερα θα βγει η σέλα σε σχέση με το τιμόνι.
τωρα ξεκαθαρισαν καπως τα πραγματα.
οτι χρειαζεσαι και θελεις μια κουρσα ειναι συγουρο. παρ'το πρωτα και θα αποφασισεις αργοτερα πιο σε βολευει πιο πολυ μεσα στην πολη. εμενα με βολευει το mtb.
ο τριπλος δισκος ειναι λιγο πιο βαρυς αλλα σου δινει παραπανω ευρος ταχυτητων. αν και νομιζω οτι αμα βρεις κατι σαν 34/28 μπρος/πισω θα εισαι ενταξει. το παραδοσιακο στα ποδηλατα δρομου ειναι ο διπλος.
το μεγεθος ειναι σημαντικο αλλα πιστευω πιο πολυ στην αισθηση. την σταση σου μπορεις να την ρυθμισεις. στο λεω για να μην ανυσηχεις αν εισαι αναμεσα σε δυο μεγεθη.
σε αυτα τα λεφτα δεν εχεις και πολλες επιλογες. ριξε μια ματια στα καταστηματα της περιοχης σου και γυρνα και πες μας τι βρικες και σε τι τιμη και το ξανασυζηταμε.
Γενικά δεν θα ήθελα κάτι μεταχειρισμένο ώστε να γνωρίζω ανα πάσα στιγμή πώς λειτουργεί φυσιολογικα , αυτό που θελω να πω είναι πως θα μπορούσα να εβρισκα ενα μεταχειρισμένο και πχ ενας θόρυβος μια δυσκολια στην αλλαγή ταχύτητας και γενικά ότι μπορεί να προκύψει να μην ξερω αν είναι φυσιολογικό για το ποδήλατο ή όχι,σίγουρα αυτό είναι λεπτομέρεια μιάς και κατα μεγάλο ποσοστό θα μπορώ να το αξιολογήσω ,παρολαυτά θα ήθελα να γνωρίζω όλη του την πορεία χωρίς κρυφα κουσουρια απο παλαιότερη χρήση,ξεκινησα στα 500 με βλέπω να μην γλυτώνω το 1000ρικο,σίγουρα θα γίνει η απόσβεση απλά θα αργήσει η αγορά...
έχω μια αρκετά καλή εμπειρία από mtb με συχνές εξορμήσεις αρκετά χιλιόμετρα (νομίζω πως 100χιλιόμετρα -πηγαινε-ελα-σε βουνό θεωρούνται ικανοποιητικά) σε χωματόδρομους αλλά και μέσα στην πόλη.Θα χρειαστώ ομως να μάθω το φρενάρισμα γιατί έχω μαθει όντως σε υδραυλικα φρενα. ( Αλλος τρόπος χειρισμού στο σταμάτημα ή απλα χειρότερο φραναρισμα λόγω κατασκευής ? )
Για να ξεκαθαρίσω την χρήση, βασική του εργασία θα είναι να μπορώ να πηγαίνω σε διάφορα χωριά κοντά στο Ηράκλειο Κρήτης αλλά και όταν ανεβαίνω Αθήνα να μπορώ να πάω μια γρήγορη βόλτα στη Βάρκιζα στο Σούνιο κτλ ....
Το εάν θα το χρησιμοποιήσω και για μια καθημερινή βόλτα για να πάω στην δουλειά μου (20χιλιόμετρα πηγαινε-ελα) ή ακόμα και για έναν καφέ δεν το γνωρίζω αλλά σίγουρα δεν θα είναι αυτή η βασική του χρήση μιάς και ήδη υπάρχει άλλο ποδήλατο.
Παρολαυτα σε ενα ενδεχόμενο που ο δρόμος ειναι ανώμαλος ( ασφαλτος αλλα με σκαμπανεβασματα μιας και δύσκολα να πετύχω παντα δρόμο άριστο ) φαντάζομαι πως δεν θα πάρω τις ζάντες στο χέρι.
Στα τεχνικα θεματα τώρα θεματα "φλωρικος,άσχημος και βαρύτερος" δεν νομίζω ότι θα με απασχολήσουν μιας και δεν πάω για τρελές επιδόσεις (όταν μιλαμε βέβαια και για +-300 γραμμαρια και όχι κιλα ολόκληρα ) ,μου αρκεί λοιπόν ένα ποδήλατο για ταξίδια και για γρήγορες βόλτες παραλιακά και όχι απαραίτητα μεσα στην πόλη(βασικη χρήση).Οπότε μάλλον μου κάνει ο τρίπλος καλύτερα.
Μίλησες πρίν για τουριστική ή αγωνιστική χρήση και γενικά και πιο πάνω αναφέρθηκαν τα διαφορα στυλ ποδηλάτου. Προφανώς με ενδιαφέρει η μεγαλύτερη ταχύτητα και οι μακρινές διαδρομές γιατι αλλιώς δεν θα ήθελα άλλο ποδήλατο ,αν μιλάμε όμως για το πώς θα πετύχω 2sec λιγότερα αυτή τη φορά και γενικά για τοσο μικρές λεπτομερειες (για άλλους μεγάλες) δεν με απασχολούν και σίγουρα δεν θα καταφέρω να πιασω την τελειότητα με τα χρήματα που θέλω να δώσω!
geatle τωρα είδα την απάντηση , ευχαριστώ για όλες τις πληροφορίες ,Παρασκευη και Σαββατο εχει εξόρμηση στα κοντινά ποδηλατάδικα !
Ο διπλός 34/50 φαντάζει μεν ιδανικός για ξεκίνημα αλλά στην
πορείς θα δεις ότι το 34 είναι άχρηστο πλην ανηφόρας και θα
καταλήξεις να δουλεύεις το 50άρι σχεδόν παντού. Από την άλλη,
το 39/52 είναι πολύ πιο χρήσιμο σαν 39 αλλά το 52 μπορεί να
φανεί βαρύ. Ο τριπλός 30/39/52 με εξαίρεση κάτι χαζομάρες τύ-
που "είναι φλώρικος, βαρύτερος, άσχημος", έχει μόνο πλεονεκτή-
ματα.
Είναι καθαρά προσωπική επιλογή και σχετίζεται με το πόσα
χιλιόμετρα βάζεις, το πως ποδηλατείς, τι αντοχές έχεις, τι
συνήθειες θα κουβαλήσεις από το Mountain, τι διαδρομές θα
κάνεις κτλ.
Διαφωνώ στο οτι το 34 είναι άχρηστο πλην ανηφόρας. Προσωπικά ο 34 άρης είναι αυτός που χρησιμοποιώ σε οποιαδήποτε ταχύτητα μικρότερη των 30km/h. Επίσης είναι αυτός με τον οποίο ξεκινώ την προπόνηση για τα πρώτα 7-10 km της διαδρομής ώστε να "ζεσταθούνε" τα πόδια. Αν τον συνδυάσεις με μια κασέτα 11-30 ή 12-32 πίσω, ανεβαίνεις οποιαδήποτε ανηφόρα και έτσι ο τριαντάρης του τριπλού είναι πραγματικά άχρηστος ενώ γλυτώνεις και το επιπλέον βάρος.
Σε ένα χρόνο από σήμερα και με πχ 7000 χιλιόμετρα στα
πόδια, τα 1000 Ευρώ θα πιάσουν τόπο. Σήμερα με μηδενι-
κή εμπειρία από κούρσες και όντως πρακτικά στο ξεκίνη-
μα, θα πάνε ψιλοάκλαφτα. Πόσο μάλλον από τη στιγμή που
δεν μιλάμε για custom σύνθεση οπότε κατά 99% θα αλλάξεις
τροχούς, σελα, κασέτα και ίσως δαγκάνες φρένων οπότε
να άλλο ένα 500-600άρι επιπλέον...
Δώσε 500-600 (έστω και για εισαγωγικό καινούργιο), πού-
λα το σε ένα χρόνο 400 Ευρώ και μετά πάρε "το καλό" έ-
χοντας ολοκληρωμένη εικόνα για το τι θες και που να κι-
νηθείς.
Στο θέμα των φρένων είναι άλλη λογική διότι το μπλοκάρι-
σμα τροχού στην κούρσα δεν είναι ότι καλύτερο. Οπότε μι-
λάμε για τελείως διαφορετικό χειρισμό και φυσικά άλλη αί-
σθηση. Λογικά θα σου φανούν πιο σκληρά και ότι χρειάζονται
δύναμη σε σχέση με τα υδραυλικά. Επίσης το φρενάρω με μισό
δάχτυλο το ξεχνάς :)
Τις ζάντες δεν θα τις πάρεις στο χέρι αλλά γενικά αν αρχί-
σεις να μετράς λακούβες θα χρειάζεσαι συχνότερα ακτινολό-
γηση. Με την κούρσα ανακαλύπτεις ότι ο μέχρι χθες τέλειος
δρόμος, δεν είναι τελικά τόσο τέλειος.
Ξαναλέω ότι το Α και το Ω είναι να πάρεις σωστό μέγεθος για
τη φάση που είσαι τώρα. Διαφορετικά δεν πρόκεται να κάνεις
πολλά καθώς θα σιχτυρίζεις.
Εγώ πάλι τον βάζω για 5-6 μέτρα και μετά γυρνάω σε κάτι του
στυλ 50/17 για να έχω τα 30χλμ στις 80 στροφές που με βολεύ-
ουν.
Αν είναι να σκίσουμε την κλιμάκωση της κασέτας, ας το κάνουμε
τότε σωστά. Βάλε 11-42 κασέτα και μονόδισκο μπροστά...
Ο τριπλός υπάρχει ακριβώς για να μην κάνουμε αυτό που περιγράφεις.
Δηλαδή, να μην χρειάζεται να κάνουμε λάστιχο την κασέτα χαλώντας
την ομαλή κλιμάκωση. Προφανώς και δεν θα βάλεις 11-30 ή 12-32 όταν
μπορείς να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα με κάτι σαν 12-25/26/27 το ο-
ποίο είναι και πολύ πιο μαζεμένο.
Βάρος γλυτώνεις μόνο αν κρατήσεις την ίδια κασέτα. Αν είναι να κό-
ψεις το δισκάκι μπροστά και μετά να πας σε 12-32 πίσω, τότε το μό-
νο που κατάφερες είναι να μεταφέρεις το βάρος στον τροχό.
κοιταξα καποιες κουρσες στο ιντερνετ και η αληθεια είναι πως δυσκολα θα βρώ με 3 δίσκους μιας και οι περισσότερες ειναι 50/34 που βλέπω.
Για τις λακουβες πάλι μιας και ότι έχω το προσέχω πιστεύω με λιγη παραπάνω προσοχή δεν θα έχω θέματα :)
Έχω ξεχωρίσει κάποιες ,αν και ολες ανεβαίνουν σε τιμή παρόλαυτα νομίζω οτι μπορώ να τις βρω και στο ηρακλειο αυτες! Αν είχατε καποιο ελληνικό eshop με μεγαλη γκαμα ή εστω με αξιολογες μαρκες περα απο Specialized , Scott , Ideal θα με ενδιέφερε !
η πρώτη (αν και λέει ότι είναι μοντελο του 2013...)
http://kefalasbikes.gr/podilata-dromou-agonistika/1343-scott-speedster-5...
η δευτερη
http://kefalasbikes.gr/podilata-dromou-agonistika/1119-ideal-onroad-2016...
και σαν ταβάνι εφόσον αξίζει
http://www.kassimatisbikes.gr/node/1559
προφανώς βεβαια και πρέπει να παω να τις δοκιμάσω να ξέρω ποια με βολευει καλυτερα κτλ!!Θα δώσω αρκετά μεγάλη σημασία στο μέγεθος ήδη έκανα καποιες μετρησεις τις οποίες και εβαλα στο πρόγραμμα σωματομέτρησης οπότε έχω μια εικόνα τι θα χρειαστώ , βεβαια θα ξανα επαναλάβω τις μετρησεις και με καποιον αλλον για πιο ακριβή μετρηση !
στην ίδια ακριβως φάση με εσενα φίλε λιγο καιρο πριν. Απο όσο βλεπω τωρα, ακολούθησα και εγω τις συμβουλές του Eaglos ....
Ριξε μια ματια και σε αυτό
http://www.merida-bikes.com/en_int/bikes/road/race/2014/scultura-900-326... προκειται για μοντέλο 2014 το αγόρασα σαφως κάτω απο 600 euro πριν κανα μηνα , απο οσο ξερω υπάρχουν ακομα κοματια . Εχει full carbon πηρουνι,claris 2400, tapered head tube, εσωτερικη καλωδίωση, και στα δικα μου τουλαχιστον ματια είναι πολύ ομορφο
Γενικά είναι πολύ όμορφο ! μου φαίνεται αρκετά καλή η τιμή οπότε και ας είναι μοντέλο του 2014 νομίζω ότι αξίζει ! θα ψάξω και εδω ,εαν βρω κάποιο σε τοπικό κατάστημα να το δοκιμάσω για να ξέρω ότι μου κάνει σίγουρα !
παντως είναι πολύ ωραίο σετ και σχετικά ελαφρύ !! θα το κοιτάξω εκτενέστερα !
Γενικά πιο πριν είχες καποια εμπειρία με κουρσα ?? τι χρήση του κανεις ? περα απο την εμφανιση σε εχει βολεψει ? :)
καμια προηγούμενη εμπειρια με κουρσα. Ειχα αρκετο καιρό φιτνες, (Spec. Sirrus) η μεταβαση ομως δεν με δυσκόλεψε ιδιαιτερα. Λίγο να συνηθίσω ταχύτητες , φρενα. Κατα τα άλλα η πιο σκυφτη θεση μου αρέσει , εχει και περισσότερες επιλογες στα πιασίματα.
Κοίτα δεν είμαι αθλητής και ουτε προκειται να γίνω στα γεραματα , μεσα στην πολη το χρησιμοποιω ελπίζοντας τα χλμ να γίνονται όλο και περισσότερα και μεχρι τωρα το χαιρομαι πραγματικα .
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση ,το μόνο που μένει είναι να πάω να τσεκάρω ποδήλατα από κοντά και ότι βρώ θα το μοιραστώ και εδώ όποιος θέλει να βοηθήσει στην επιλογή όταν πια θα εχω κιολας βρει τα ποδηλατα που με βολευουν ! :)
Εγώ πάλι τον βάζω για 5-6 μέτρα και μετά γυρνάω σε κάτι του
στυλ 50/17 για να έχω τα 30χλμ στις 80 στροφές που με βολεύ-
ουν.
Τον πενηντάρη που τον βρήκες? Αφού 52 προτείνεις στον άνθρωπο
Με στυλ 34/12 έχεις τα 30χλμ στις 85 στροφές επίσης
Αν είναι να σκίσουμε την κλιμάκωση της κασέτας, ας το κάνουμε
τότε σωστά. Βάλε 11-42 κασέτα και μονόδισκο μπροστά...
Ο τριπλός υπάρχει ακριβώς για να μην κάνουμε αυτό που περιγράφεις.
Δηλαδή, να μην χρειάζεται να κάνουμε λάστιχο την κασέτα χαλώντας
την ομαλή κλιμάκωση. Προφανώς και δεν θα βάλεις 11-30 ή 12-32 όταν
μπορείς να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα με κάτι σαν 12-25/26/27 το ο-
ποίο είναι και πολύ πιο μαζεμένο.
Βάρος γλυτώνεις μόνο αν κρατήσεις την ίδια κασέτα. Αν είναι να κό-
ψεις το δισκάκι μπροστά και μετά να πας σε 12-32 πίσω, τότε το μό-
νο που κατάφερες είναι να μεταφέρεις το βάρος στον τροχό.[/quote
Δηλαδή το 32 γρανάζι πίσω έχει τόση μεγαλύτερη διαφορά στο βάρος από το 27 ? ώστε να ισοφαρίσει τον μικρό δίσκο μπροστά?
Τέλος πάντων εγώ προτείνω στον άνθρωπο ένα compact 50-34 με 12-30 ή 12-32 άν θέλει να ανεβαίνει μεγάλες ανηφόρες και είμαι σίγουρος πως το ποδήλατο θαναι ελαφρύτερο, απλούστερο και πιο σύγχρονο από έναν τριπλό μπροστά. Ο τριπλός μπροστά αποτελεί παρελθόν για τις κούρσες εκτός αν υπάρχουν ειδικές περιπτώσεις: μεγάλο βάρος αναβάτη, πολλές αποσκευές κλπ
Το 50άρι το βρήκα στον 34/50 που έχω στην κούρσα.
Επειδή ακριβώς έχω 34/50 και έχω φάει τη φόλα σε
οτιδήποτε πλην ανηφόρας, προτείνω είτε να πάει σε
τριπλέτα με μαζεμένη κασέτα, είτε σε κλασικό διπλό
39/52 (προφανώς με απλωμένη κασέτα).
Το θέμα του βάρους είναι απλό. Αν θεωρείς πολλά τα
80γρ του 30α δίσκου, τότε πρέπει να θεωρείς πολλά
και τα 50γρ επιπλέον βάρους της 12-32 σε σχέση με
την 12-25.
Εγώ εγραψα εξαρχής ότι είναι χαζομάρα επιχείρημα και
διπλή χαζομάρα να κάνεις ακορντεόν την κασέτα αντί να
βάλεις τριπλέτα με compact κασετα. Την πρόταση να
έχεις 11-42 και μονόδισκο μπροστά δεν την έγραψα ειρω-
νικά. Αν είναι να το κάνεις, κάντο σωστά να γλυτώσεις
και μπροστά εκτροχιαστή και χειριστήριο και να γίνει
ακόμα πιο απλό και ελαφρύ.
Το ότι αποτελεί παρελθόν το ξέρω αλλά αυτό δεν αλ-
λάζει το γεγονός ότι έχει καλύτερη κλιμάκωση από
αυτό που προτείνεις.
@Bichardi
Μπες στο site που έβαλα πιο πάνω και κάνε τις μετρήσεις.
Το βάρος του ποδηλάτου παίζει ελάχιστο ρόλο όταν ποδηλατείς σε οδικά τμήματα χωρίς υψομετρικά. Αυτό δεν είναι άποψη, έχει αποδειχθεί και με δοκιμές. Τώρα, σε παρατεταμένα ανηφορικά κομμάτια, κάθε γραμμάριο μετράει αλλά όχι πάρα πολύ, απλώς προσφέρει μερικά δευτερόλεπτα κέρδος ανά λεπτό. Με λίγα λόγια, το γρανάζωμα μας το επιλέγουμε ανάλογα με το τι θέλουμε να κάνουμε με το ποδήλατο και ανάλογα με το τερέν που ποδηλατούμε. Για brevet εγώ προκρίνω ένα γρανάζωμα είτε 50-39-30 με κασέτα 11-28 ή 50-34 με κασέτα 11-32. Είναι σχεδόν οι ίδιες λύσεις αυτά τα δύο. Για αγωνιστική χρήση ο 53-39 με 25άρα κασέτα είναι το ιδανικό. Για να καταλήξω, θεωρώ αστείο να μιλάμε για 100-200 γραμμάρια διαφορά στο βάρος στην ερασιτεχνική χρήση. Άρα, επιλέγουμε γρανάζωμα όχι με βάση το βάρος αλλά με βάση το τι θέλουμε να κάνουμε με το ποδήλατο. Προσωπικά έχω 50-39-30 με κασέτα 12-30 και παρόλο που κουβαλάω επιπλέον βάρος, μπορώ να ποδηλατήσω σε όλα τα τερέν της Ελλάδας η οποία όπως γνωρίζουμε είναι ορεινή χώρα και ταυτόχρονα να τρέξω στην ευθεία με πολύ μεγάλη ταχύτητα καθώς όπως προείπα το βάρος στην ευθεία δεν παίζει ρόλο...
Συγνώμη για την επιμονή μου αλλά επειδή κι εγώ έχω 50/34 στην τωρινή μου κούρσα, έχοντας περάσει από τριπλέτα την προηγούμενη δεκαετία και επειδή είμαι πολύ ευχαριστημένος με την τωρινή μου διάταξη (50-34 μπροστά και 11-28 πίσω, ουσιαστικά μερα με νύχτα στην αποδοτικότητα, θορύβους, ρυθμίσεις ντεραγιέ, βγαλμένες αλυσίδες κλπ ) θα επιμείνω πως ο διπλός compact είναι καλύτερη πρόταση τουλάχιστον για μένα που μου αρέσει να ποδηλατώ πάνω από τις 90rpm . Και ναι σκέφτομαι σοβαρά τη μελλοντική αναβάθμιση σε 1Χ11 όταν πέσουν οι τιμές και όχι σε 3Χ10 και ούτε σε 3Χ8. Τη δική σου "φόλα" δε την κατάλαβα. Επίσης δεν κατάλαβα πως ποδηλατείς και μέσα σε 6 μέτρα πιάνεις 30km/h και ξεχνάς τον 34 άρη δίσκο απο κει και μετά. Προφανώς είσαι grinder και όχι spinner αλλά και πάλι δύσκολο και επίπονο μου φαίνεται.
Θα μπορούσα να παραθέσω εκατοντάδες forum όπου αναφέρονται στα πλεονεκτήματα του compact δίσκου αλλά είναι ανούσιο.
PS Η διαφορά βάρους μεταξύ των δύο δεν είναι 80γρ. Στην σειρά ultegra 6700 η διαφορά είναι 107 γρ. Δεν είναι μεγάλη αλλά αποτελεί περιστρεφόμενη μάζα.
Τέλος πάντων γνώμες είναι αυτές, κατά τα λοιπά συμφωνώ σε όλα όσα πρότεινες
@Brighadi
Μην ξεχάσεις να κάνεις τις μετρήσεις από το site.
@Rapid
Εσύ είσαι οκ στις 85 στροφές με στραβή αλυσίδα (34/12). Εγώ
είμαι οκ στις 80 στροφές με ίσια αλυσίδα (50/17).
Η φόλα είναι απλή. Μέσα στον αστικό ιστό θέλω γύρω στις 70
στροφές και 25χλμ. Σε πορεία σε ανοικτό δρόμο γύρω στις 85
και 30χλμ. To 34 δεν καλύπτει καμία περίπτωση οπότε η μόνη
του χρήση είναι για τα πρώτα μέτρα της εκκίνησης, τα φανά-
ρια αν σταματήσω και καμιά ανηφόρα που βρεθεί στο δρόμο.
Τώρα αν οι 85 στροφές θεωρούνται grinding, ας είναι :)
Για το βάρος μην τα ξαναλέμε , είναι άκυρο το επιχείρημα.
Ultegra 6800 11-32: 292γρ
Sram 1170 11-26: 247γρ
30άρις δίσκος: έστω 100γρ
Το τρομερό κέρδος το οποίο περιγράφεις είναι 55 ολόκληρα γραμμάρια
και το 34/32 είναι πρακτικά ίδιο με το 30/26. Δηλαδή μου λες να χα-
λάσω την ωραία σφικτή κλιμάκωση για να "κερδίσω" 55γρ... Ελπίζω να
καταλαβαίνεις το ανούσιο του επιχειρήματος, ειδικά όταν μιλάμε για
entry level ποδήλατα με 2,5 κιλά τροχούς.
Η σωστή απάντηση για εμένα θα ήταν "αντί για τριπλέτα σε 26, βάλε
34/50 με κάτι σε 27 και κάνε προπόνηση μέχρι να συνηθήσεις τις α-
νηφόρες".
[quote=Eaglos]@Brighadi
Μην ξεχάσεις να κάνεις τις μετρήσεις από το site.
@Rapid
Εσύ είσαι οκ στις 85 στροφές με στραβή αλυσίδα (34/12). Εγώ
είμαι οκ στις 80 στροφές με ίσια αλυσίδα (50/17).
Η φόλα είναι απλή. Μέσα στον αστικό ιστό θέλω γύρω στις 70
στροφές και 25χλμ. Σε πορεία σε ανοικτό δρόμο γύρω στις 85
και 30χλμ. To 34 δεν καλύπτει καμία περίπτωση οπότε η μόνη
του χρήση είναι για τα πρώτα μέτρα της εκκίνησης, τα φανά-
ρια αν σταματήσω και καμιά ανηφόρα που βρεθεί στο δρόμο.
Τώρα αν οι 85 στροφές θεωρούνται grinding, ας είναι :)
Για το βάρος μην τα ξαναλέμε , είναι άκυρο το επιχείρημα.
Ultegra 6800 11-32: 292γρ
Sram 1170 11-26: 247γρ
30άρις δίσκος: έστω 100γρ
Το τρομερό κέρδος το οποίο περιγράφεις είναι 55 ολόκληρα γραμμάρια
και το 34/32 είναι πρακτικά ίδιο με το 30/26. Δηλαδή μου λες να χα-
λάσω την ωραία σφικτή κλιμάκωση για να "κερδίσω" 55γρ... Ελπίζω να
καταλαβαίνεις το ανούσιο του επιχειρήματος, ειδικά όταν μιλάμε για
entry level ποδήλατα με 2,5 κιλά τροχούς.
Η σωστή απάντηση για εμένα θα ήταν "αντί για τριπλέτα σε 26, βάλε
34/50 με κάτι σε 27 και κάνε προπόνηση μέχρι να συνηθήσεις τις α-
νηφόρες"
Από τον υπολογισμό και μόνο που έκανες για τα βάρη καταλαβαίνω πως δεν έχει αξία η συνέχιση της κουβέντας, χάρηκα για τη γνωριμία και καλές βόλτες.
Και η πλάκα είναι ότι διαφωνείτε για το ποιόν δβ θα προτείνατε σε κάποιον ενώ και οι δύο 50-34 έχετε επάνω.
Φαντάσου τι θα γινότανε δηλαδή αν είχατε διαφορετικό.
...
Το site του Mike Sherman πολύ καλό και χρήσιμο παρεμπιπτόντως!
...
Πάντως πέρα από όλα αυτά τα απαραίτητα μαθηματικά, ας κρατήσουμε και το ότι η Ελλάδα δεν έχει μόνο την ανηφορα στα Λιμανάκια και εκείνες εκεί τις δύο ανηφόρες μετά την Ανάβυσσο.
Και ότι μπορεί κανείς με μιά κούρσα να θέλει να έχει μεγαλύτερο εύρος δρόμων στους οποίους να μπορεί με άνεση να έχει πρόσβαση.
Εγώ κρατάω αυτό που είπε πιό πάνω ο Alexandrosp73:
...
Μόνο ένα ερώτημα στον Alexandrosp73: Είσαι σίγουρος για το ότι είναι 50; Δεν είναι 52-39-30;
Μακάρι να ήταν 52/39/30 θα το προτιμούσα. Είναι όμως όπως είπα. Είναι η τριπλή σειρά tiagra που εβγαζε η σιμανό μέχρι πέρισυ, ίσως να την βγάζει ακόμα.
Υ.Γ. Ελάτε το καλοκαιρι να κάνετε ποδήλατο στη Σάμο, Χίο και Μυτιλήνη να δείτε τι σημαίνει ανηφόρα. Πρέπει να είσαι "τουμπανο" για να ανέβεις με "αξιοπρεπεια"... Χωρίς 30άρα κασέτα τα πράγματα ζορίζουν πολυ
Καλησπέρα φίλοι μου , επικοινωνώ μετα απο μέρες μιας και τωρα βρήκα χρόνο για να μπω ,ευτυχώς παλι χρόνος για ποδήλατο βρισκόταν !
Μαλλον βρήκα ποδήλατο και θα ηθελα την συμβουλή σας ,ειμαι 174 με 76 εκατοστά καβάλο ,σκεφτόμουν να αγοράσω ενα Scott speedster 40 τις τελευταίες μέρες μιας και είδα οτι στα αρχικά χρήματα που υπολόγιζα δεν ηταν τίποτα καλο ,ετσι είπα να κανω το ενα βήμα παραπανω .
έτυχε όμως να βρω τωρα ενα speedster Scott s20 με 105 σειρά κτλ ,εξαιρετικό ποδήλατο , του 2013 ...η τιμή ειναι εξαιρετική για εμενα οποτε σκέφτομαι να το αγοράσω κτλ θεμα ειναι πως λεει Large σκελετός νούμερο 53 ,μου κανει ?? δεν εχω κανει ποτε bike fit και δεν ξέρω και κάποιον ειδικό ,οποτε θα ηθελα να ρωτήσω αρχικά αν ειναι για τα μέτρα μου και αν ειναι έπειτα πάω και σε ενα ποδήλατα να με βοηθησει με το bike fit ! περιμενω εναγωνίως απάντηση αν ειναι να πάω αύριο να το παρω !
large νουμερο 53 σε ποδηλατο δρομου δεν γινετε. συγουρεψου για το μεγεθος και ξαναπες μας.
θα προτιμούσα το ποδήλατο του 2013 αν και δεν θυμάμαι αν η 105 του 2013 είναι με εσωτερικά καλώδια
αλλιώς μπορείς να δεις και το σ30 δλδ ένα μοντέλο πάνω από αυτό που κοιτάς και είναι με tiagra και νομίζω με hollowtech 2 δισκοβραχίονα
Ευχαριστω για τις απαντησεις φίλοι μου , ο άνθρωπος γράφει 53 νούμερο large ,μου φανηκε και εμενα περίεργο ,θα πάω κάποια στιγμη να το δω ! οτι και να εχει όμως πρεπει να βρω το νούμερο μου ... αν ειναι large όπως βλέπω όμως με κατάλληλες τροποποιήσεις δεν μου κανει ε ? θα το κοιτάξω πάντως !
Η αλήθεια ειναι πως ειναι το μοναδικό που εχω βρει και μιας και ειναι μεταχειρισμενο δεν εχω την επιλογή για να βρω αλλο μοντέλο και ειδικά στο Ηράκλειο μου ειμαι !