Αγορά κούρσας: Endurance η Race γεωμετρία, από Ελλάδα ή εξωτερικό;

92 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
abadlot
Απών/απούσα

Χαιρετώ όλη την παρέα,
Με το post αυτό θα ήθελα να θέσω κάποια ερωτήματα που με προβληματίζουν εδώ και μερικούς μήνες που έχω μπει στη διαδικασία αναζήτησης ποδηλάτου ώστε να με βοηθήσετε σχετικά.

Είμαι 45 ετών, 1.83, 85kg και σχετικά γυμνασμένος. Λόγω κάποιων προβλημάτων στα γόνατα δεν μπορώ να κάνω άλλη αερόβια άσκηση όπως περπάτημα και τρέξιμο κι έτσι το ποδήλατο είναι η μόνη μου διέξοδος (δεν γουστάρω το κολύμπι).

Η σχέση μου με το ποδήλατο είναι ένα MTB το οποίο το καβαλάω συχνά για μετακινήσεις εντός της πόλης. Τον τελευταίο μήνα έκανα για πρώτη φορά βόλτες των 30 χλμ. Καταλαβαίνω όμως ότι δεν μπορώ να πάω παραπάνω με αυτό κι έτσι ξεκίνησα να ψάχνω για κάποιο trekking/fitness. Έλα όμως που κάποια φιλαράκια με έχουν πείσει να πάω σε κούρσα και μάλλον θα τους εμπιστευτώ…

Σκοπός μου δεν είναι σε καμία περίπτωση οι αγώνες αλλά θέλω κάτι γρήγορο με το οποίο να μπορώ να κάνω καλή αερόβια άσκηση, αρκετά χιλιόμετρα ή/και ανηφορικά κομμάτια πιο εύκολα. Επίσης στα σχέδια είναι και ένα προπονητήριο για τις βαριές νύχτες του χειμώνα.

Επειδή η ηλικία δεν έρχεται μόνη της βέβαια θέλω και τη σχετική άνεση μιας και η μέση δεν είναι και το δυνατότερο μου σημείο. Στόχος μου είναι να αγοράσω ένα ποδήλατο που θα με βολέψει και θα με κάνει να ασχοληθώ με την ποδηλασία όλο και περισσότερο.

Συνεπώς μετά την εισαγωγή το ερώτημα είναι ποια κούρσα και ποια γεωμετρία.
Από αυτά που διαβάζω μάλλον ο προσανατολισμός μου είναι προς κάτι με endurance γεωμετρία αν δεν κάνω λάθος.

Να πω επίσης ότι έχω δοκιμάσει Specialized Allez κάποιου φίλου (νούμερό 56) για καμιά ώρα και δεν μου φάνηκε τόσο δύσκολο ή κουραστικό στη στάση του σώματος και στη μέση. Το γεγονός αυτό με κάνει να σκέφτομαι και τα σχετικά race μοντέλα. Και επίσης μπορώ να πιάσω και τα δάχτυλά των ποδιών μου, ένα τεστ που είδα ότι πολλοί συστήνουν για να δεις αν θα μπορούσες να πας σε race γεωμετρία

Το budget μου (ενώ είχα ξεκινήσει από τα 500) αυτή τη στιγμή είναι γύρω στα 700-800 αλλά με λίγη υπομονή και οικονομία θα μπορούσα να πάω μέχρι τα 1000 ευρώ.

Κάτι ακόμα που με προβληματίζει είναι αν πρέπει να αγοράσω από την τοπική αγορά ή μέσω internet. Οι προσφορές και οι τιμές από το internet είτε σε ποδήλατα καθαρά value for money (π.χ. Canyon Endurance, Rose Pro SL) είτε σε Εγγλέζικα sites όπως evanscycles, tredz.co.uk κλπ με δελεάζουν πάρα πολύ αφού είναι πολύ μεγάλες οι διαφορές με την Ελλάδα. Και βέβαια για μένα έχει σημασία να αγοράσω το καλύτερο που μπορώ να πάρω με τα χρήματά μου όπως για παράδειγμα έναν καλό αλουμινένιο σκελετό με carbon πιρούνι και αξιόπιστο groupset (νομίζω ότι δεν πρέπει να πάω κάτω από tiagra αλλά θα συμβιβαζόμουν και με sora αν ο σκελετός είχε να προσφέρει κάτι διαφορετικό/σημαντικό)

Στην αγορά μέσω internet (αλλά και γενικότερα) με προβληματίζει το μέγεθος που πρέπει να επιλέξω. Για το λόγο αυτό σκέφτομαι να κάνω μια σωματομέτρηση πριν την αγορά σε κάποιον αντιπρόσωπο του bikefitting.com στην Ελλάδα ώστε να είμαι σίγουρος για το μέγεθος του σκελετού που πρέπει να αγοράσω. Οι περισσότερες σελίδες bike size calculator, με υψος 1.83 μισό και inseam 86 που έχω, μoυ βγάζουν μέγεθος 58 και στο competitive cycling προέκυψαν τα παρακάτω :

The Eddy Fit (cm)

Seat Tube Range c–c: 57.2 - 57.7 cm
Seat Tube Range c–t: 59 - 59.5 cm
Top Tube Length: 55.5 - 55.9 cm
Stem Length: 10.5 - 11.1 cm
BB–Saddle Position: 73.3 - 75.3 cm
Saddle Handlebar: 56 - 56.6 cm
Saddle Setback: 7.5 - 7.9 cm

Τέλος τα μοντέλα που μ ’αρέσουν είναι τα παρακάτω :

  • Canyon Endurance AL5.0 & AL6.0
  • Rose Pro SL 1000 & Pro SL 2000
  • Specialized Allez Elite (και το Roubaix αλλά είναι πολύ ακριβό για μένα)
  • Merida Ride 200 & Scultura 200
  • Cannondale CAAD8 & Synapse Sora 7

Συνοψίζοντας γιατί αρκετά σας κούρασα :

  • Endurance ή race γεωμετρία;
  • Αγορά από Ελλάδα ή από το εξωτερικό; Είναι τόσο σημαντική η σχέση με τον τοπικό εμπορο/αντιπρόσωπο
  • Σωματομέτρηση, ή όχι; Θα βοηθήσει στην σωστή επιλογή μεγέθους σκελετού ή/και γεωμετρίας;
  • Να δώσω ιδιαίτερο βάρος στον σκελετό, στο groupset, στον συνδυασμό τους;
  • Ποιο μοντέλο από τα παραπάνω, ή οποιοδήποτε άλλο πιστεύετε ότι ανταποκρίνεται στις ανάγκες μου;

Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Σπίθας Στο Σκοτάδι
Εικόνα Σπίθας Στο Σκοτάδι
Απών/απούσα

Το CANNONDALE έχει τον καλύτερο σκελετό από αυτά που αναφέρεις.
Αλλά έχει SHIMANO CLARIS οπότε ΟΟΟΧΙΙ μην το πάρεις, δεν αποδίδει καλά η CLARIS δεν έχει καλά κουμπώματα και χαλάει εύκολα.
Τώρα την αλλάζω μετά από 2 χρόνια ταλαιπωρίας και βάζω SRAM RIVAL.
Σε φίτνες..τέσπα

Δες αυτό εδώ.. έχει υπέροχο ντιζάιν..
https://racycles.azureedge.net/assets/standard/50067/Pinarello_Trionfo_S...
είναι το Pinarello Trionfo με Shimano Sora. Καλό ποδήλατο στα 1240 ευρώπουλα.
Α, η FIDUSA δεν σου αρέσει? έχει καλά ποδήλατα...(είναι και 100% Ελληνική)

TL
Εικόνα TL
Απών/απούσα

Από αυτά που λες πας για κατηγορία endurance.
Για αγορά απ'έξω ''value for money'' πας σε Canyon η σε κάτι επώνυμο με αντίστοιχο εξοπλισμό σε προσφορά πιθανόν.
Η Canyon υπερτερεί από την Rose στο τμήμα έρευνας και εξέλιξης και τα ποδήλατα της κάθε χρόνο καταλαμβάνουν κορυφαίες θέσεις στα συγκριτικά.
Η σωματομέτρηση από άνθρωπο που ΞΕΡΕΙ στο κατάστημα που θα ψωνίσεις είναι αρκετά σημαντική αλλά αν δεν βρίσκεις κάτι εδώ (πιθανόν κανένα Cube) που να μην έχει χαοτική διαφορά με έξω,με την βασική μέτρηση που έκανες μόνος σου από αυτές που κυκλοφορούν στο νετ μια χαρά θα είσαι.
Γενικά κοιτάς μεγέθη με TopTube 56cm-57cm.
Δεν πας και για Tour de France.
Κάτω από Tiagra σε εξοπλισμό μην πέσεις
Καλές τιμές επίσης θα βρεις τέλος του χρόνου με αρχές του επομένου που βγάζουν προσφορά τα ''παλιά'' του 2016.

....Σπίθας Στο Σκοτάδι...γιατί το Cannondale έχει το καλύτερο πλαίσιο;

Rapid
Εικόνα Rapid
Απών/απούσα

abadlot wrote:
Χαιρετώ όλη την παρέα,
Με το post αυτό θα ήθελα να θέσω κάποια ερωτήματα που με προβληματίζουν εδώ και μερικούς μήνες που έχω μπει στη διαδικασία αναζήτησης ποδηλάτου ώστε να με βοηθήσετε σχετικά.

Είμαι 45 ετών, 1.83, 85kg και σχετικά γυμνασμένος. Λόγω κάποιων προβλημάτων στα γόνατα δεν μπορώ να κάνω άλλη αερόβια άσκηση όπως περπάτημα και τρέξιμο κι έτσι το ποδήλατο είναι η μόνη μου διέξοδος (δεν γουστάρω το κολύμπι).

Η σχέση μου με το ποδήλατο είναι ένα MTB το οποίο το καβαλάω συχνά για μετακινήσεις εντός της πόλης. Τον τελευταίο μήνα έκανα για πρώτη φορά βόλτες των 30 χλμ. Καταλαβαίνω όμως ότι δεν μπορώ να πάω παραπάνω με αυτό κι έτσι ξεκίνησα να ψάχνω για κάποιο trekking/fitness. Έλα όμως που κάποια φιλαράκια με έχουν πείσει να πάω σε κούρσα και μάλλον θα τους εμπιστευτώ…

Σκοπός μου δεν είναι σε καμία περίπτωση οι αγώνες αλλά θέλω κάτι γρήγορο με το οποίο να μπορώ να κάνω καλή αερόβια άσκηση, αρκετά χιλιόμετρα ή/και ανηφορικά κομμάτια πιο εύκολα. Επίσης στα σχέδια είναι και ένα προπονητήριο για τις βαριές νύχτες του χειμώνα.

Επειδή η ηλικία δεν έρχεται μόνη της βέβαια θέλω και τη σχετική άνεση μιας και η μέση δεν είναι και το δυνατότερο μου σημείο. Στόχος μου είναι να αγοράσω ένα ποδήλατο που θα με βολέψει και θα με κάνει να ασχοληθώ με την ποδηλασία όλο και περισσότερο.

Συνεπώς μετά την εισαγωγή το ερώτημα είναι ποια κούρσα και ποια γεωμετρία.
Από αυτά που διαβάζω μάλλον ο προσανατολισμός μου είναι προς κάτι με endurance γεωμετρία αν δεν κάνω λάθος.

Να πω επίσης ότι έχω δοκιμάσει Specialized Allez κάποιου φίλου (νούμερό 56) για καμιά ώρα και δεν μου φάνηκε τόσο δύσκολο ή κουραστικό στη στάση του σώματος και στη μέση. Το γεγονός αυτό με κάνει να σκέφτομαι και τα σχετικά race μοντέλα. Και επίσης μπορώ να πιάσω και τα δάχτυλά των ποδιών μου, ένα τεστ που είδα ότι πολλοί συστήνουν για να δεις αν θα μπορούσες να πας σε race γεωμετρία

Το budget μου (ενώ είχα ξεκινήσει από τα 500) αυτή τη στιγμή είναι γύρω στα 700-800 αλλά με λίγη υπομονή και οικονομία θα μπορούσα να πάω μέχρι τα 1000 ευρώ.

Κάτι ακόμα που με προβληματίζει είναι αν πρέπει να αγοράσω από την τοπική αγορά ή μέσω internet. Οι προσφορές και οι τιμές από το internet είτε σε ποδήλατα καθαρά value for money (π.χ. Canyon Endurance, Rose Pro SL) είτε σε Εγγλέζικα sites όπως evanscycles, tredz.co.uk κλπ με δελεάζουν πάρα πολύ αφού είναι πολύ μεγάλες οι διαφορές με την Ελλάδα. Και βέβαια για μένα έχει σημασία να αγοράσω το καλύτερο που μπορώ να πάρω με τα χρήματά μου όπως για παράδειγμα έναν καλό αλουμινένιο σκελετό με carbon πιρούνι και αξιόπιστο groupset (νομίζω ότι δεν πρέπει να πάω κάτω από tiagra αλλά θα συμβιβαζόμουν και με sora αν ο σκελετός είχε να προσφέρει κάτι διαφορετικό/σημαντικό)

Στην αγορά μέσω internet (αλλά και γενικότερα) με προβληματίζει το μέγεθος που πρέπει να επιλέξω. Για το λόγο αυτό σκέφτομαι να κάνω μια σωματομέτρηση πριν την αγορά σε κάποιον αντιπρόσωπο του bikefitting.com στην Ελλάδα ώστε να είμαι σίγουρος για το μέγεθος του σκελετού που πρέπει να αγοράσω. Οι περισσότερες σελίδες bike size calculator, με υψος 1.83 μισό και inseam 86 που έχω, μoυ βγάζουν μέγεθος 58 και στο competitive cycling προέκυψαν τα παρακάτω :

The Eddy Fit (cm)

Seat Tube Range c–c: 57.2 - 57.7 cm
Seat Tube Range c–t: 59 - 59.5 cm
Top Tube Length: 55.5 - 55.9 cm
Stem Length: 10.5 - 11.1 cm
BB–Saddle Position: 73.3 - 75.3 cm
Saddle Handlebar: 56 - 56.6 cm
Saddle Setback: 7.5 - 7.9 cm

Τέλος τα μοντέλα που μ ’αρέσουν είναι τα παρακάτω :

  • Canyon Endurance AL5.0 & AL6.0
  • Rose Pro SL 1000 & Pro SL 2000
  • Specialized Allez Elite (και το Roubaix αλλά είναι πολύ ακριβό για μένα)
  • Merida Ride 200 & Scultura 200
  • Cannondale CAAD8 & Synapse Sora 7

Συνοψίζοντας γιατί αρκετά σας κούρασα :

  • Endurance ή race γεωμετρία;
  • Αγορά από Ελλάδα ή από το εξωτερικό; Είναι τόσο σημαντική η σχέση με τον τοπικό εμπορο/αντιπρόσωπο
  • Σωματομέτρηση, ή όχι; Θα βοηθήσει στην σωστή επιλογή μεγέθους σκελετού ή/και γεωμετρίας;
  • Να δώσω ιδιαίτερο βάρος στον σκελετό, στο groupset, στον συνδυασμό τους;
  • Ποιο μοντέλο από τα παραπάνω, ή οποιοδήποτε άλλο πιστεύετε ότι ανταποκρίνεται στις ανάγκες μου;

Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.

Δε ξέρω αν θα δεις αισθητή διαφορά από την endurance γεωμετρία, πάντως αυτό που ξέρω να σου πω σίγουρα είναι πως canyon και Rose είναι οι πιο value for money επιλογές. Η δική μου εμπειρία: Εγώ ήμουν μεταξύ Canyon και Rose σε μια κούρσα Race, επικοινώνησα και με τις δύο εταιρίες ζητώντας πληροφορίες για τα μοντέλα και τα μεγέθη που μου ταίριαζαν. Η Canyon δεν έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον, μου είπαν πως ο χρόνος παράδοσης ήταν (το 2012) 4 μήνες τουλάχιστον και για το μέγεθος έπρεπε να το ρισκάρω. H Rose αντίθετα μου ζήτησε στοιχεία από το σωματότυπο μου, μου έκανε 3 προσφορές με δυνατότητα επιλογής και αλλαγής εντός ενός μήνα σε εξαρτήματα αν δε μου ταιριάζουν (σέλα, λαιμός τιμόνι κλπ). Επίσης μου πρότειναν αν θέλω να πάω στη Γερμανία για 2 μέρες με έξοδα δικά τους στη διαμονή και να δοκιμάσω όποιο ποδήλατο θέλω στις εγκαταστάσεις τους και να μου κάνουν και δωρεάν σωματομέτρηση. Τελικά κατέληξα σε Rose. To ποδήλατο ήταν ελαφρύτερο κατά 250 gr από το αντίστοιχο Canyon, με καλύτερους τροχούς στην ίδια σχεδόν τιμή και 4 χρόνια και με πάνω από 25000km μετά, θεωρώ πως έκανα την καλύτερη αγορά. Δεν έχω δει και στο διαδίκτυο δυσαρεστημένο πελάτη από ποδήλατο της Rose

geatle
Απών/απούσα

εγω απο αυτα που αναφερες θα διαλεγα το merida ride 200

NikniS
Εικόνα NikniS
Απών/απούσα

Απο αυτά που κοιτάς Rose και πάλι Rose. Οι άνθρωποι απλά δεν παίζονται απο άποψη εξυπηρέτησης, ποιότητας και τιμών για αυτά που προσφέρουν, χώρια την πληθώρα εξαρτημάτων που διαθέτουν που δεν βρίσκεις πιστεύω αλλού.

Επιπλέον δές αν θές και απο PLANNETX σε sram apex και rival 11. Έχει και εκεί καλές και value for money επιλογές που επίσης έχουν απήχηση και φανατικό κοινό. Επιπλέον plannetx και on one (η ίδια εταιρεία) έχουν τις πιο ανταγωνιστικές τιμές σε ευρωπαικό επίπεδο σε αξεσουάρ - ρουχισμό και εξαρτήματα απλά δεν έχουν την ποικιλία και τις επιλογές που έχει κάποιος απο Rose.

Τα παραπάνω στα γράφω διότι θα σου χρειαστούν αυτές οι πληροφορίες στο άμεσο μελλον.

Alexandrosp73
Εικόνα Alexandrosp73
Απών/απούσα

Στα 1000 ευρώ δεν υπάρχει καλύτερο ποδήλατο από το Rose. Εκτός αν βρεις κάποιο μεταχειρισμένο από γνωστό σου. Υπολόγιζε και 50-60 μεταφορά και συσκευασία. Επίσης αν κάνεις 3 μηνες υπομονή θα βρεις απίστευτες προσφορές στα ιντερνετομάγαζα. Ενδεικτικά είχα βρει Ridley foul carbon με shimano 105 στα 1050 ευρώ. Ολοκαίνουργιο. Δεν το πήρα, αλλά το έχω μετανιώσει.

TL
Εικόνα TL
Απών/απούσα

Xμμμ... στα 999 ευρώ που έχει το Canyon Endurace έχει 105 σειρά και εισαγωγικούς Mavic τροχούς.Το Rose στην race μόνο κατηγορία στα 920 δίνει Tiagra και καλύτερους Mavic τροχούς.
Για να πάρεις και 105 σειρά στο Rose πας στα 1.123....θέλει σκέψη...αν θεωρήσουμε πως πάντα ποιο σημαντικοί είναι οι τροχοί πας στην Rose με Tiagra (τριπλή όμως)....αλλά απ'την άλλη επειδή έχω βάλει την 105 5800...είναι καταπληκτική....
Σε κάθε περίπτωση βέβαια το ξαναλέω θα περίμενα τις προσφορές και ψάξιμο σε μεταχειρισμένα.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Επιγραμματικές ερωτήσεις, επιγραμματικές απαντήσεις

Ε: Endurance ή race γεωμετρία;
Α: Endurance δηλαδή χαλαρές γωνίες και ψηλό κούτελο

Ε: Αγορά από Ελλάδα ή από το εξωτερικό;
Α: Αν μιλάμε μισή τιμή, τότε εξωτερικό. Αν μιλάμε για
100-150 Ευρώ, Ελλάδα.

Ε: Είναι τόσο σημαντική η σχέση με τον τοπικό εμπορο/αντιπρόσωπο
Α: Αν δεν έχεις ιδέα από τεχνικά, ναι διότι δεν θες να σου πιάνει
τον κώλο στις τιμές.

Ε: Σωματομέτρηση, ή όχι; Θα βοηθήσει στην σωστή επιλογή μεγέθους;
Α: Η μέτρηση θα σου δώσει κάποια νούμερα τα οποία μετά από ΧΧΧΧ
χιλιόμετρα απλά δεν θα ισχύουν διότι το σώμα σου θα έχει ανοίξει.
Σε πρώτη φάση καλό είναι και το μέτρημα από το competitive.

Ε: Να δώσω ιδιαίτερο βάρος στον σκελετό, στο groupset...
Α: Όχι. Να δώσεις ιδιαίτερο βάρος στις σωστές διαστάσεις.

Κατά τα άλλα, εγώ για 1η κούρσα θα πήγαινα σε μεταχειρισμένη με
400 Ευρώ και αφού την έλιωνα στα χλμ, θα έπαιρνα την "καλή".

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

abadlot wrote:

Η σχέση μου με το ποδήλατο είναι ένα MTB το οποίο το καβαλάω συχνά για μετακινήσεις εντός της πόλης. Τον τελευταίο μήνα έκανα για πρώτη φορά βόλτες των 30 χλμ. Καταλαβαίνω όμως ότι δεν μπορώ να πάω παραπάνω με αυτό κι έτσι ξεκίνησα να ψάχνω για κάποιο trekking/fitness. Έλα όμως που κάποια φιλαράκια με έχουν πείσει να πάω σε κούρσα και μάλλον θα τους εμπιστευτώ…

θα μείνω σε αυτό
και όχι γιατί δεν πρέπει να πάρεις κούρσα για αυτό που θέλεις να κάνεις
αλλά για να λες ότι με το mtb δεν μπορείς να βγάλεις πάνω από 30 χλμ
σημαίνει πως ή το mtb είναι παντελώς ακατάλληλο (μοντέλο ποιότητα κτλ )
ή κάνεις κάτι λάθος
η άποψη μου είναι να δεις πρώτα τι κάνεις λάθος με το υπάρχον ποδήλατο
και μετά να πας σε αγορά καινούργιου

από εκεί και πέρα αν θέλεις ταχύητητα θα πας σε racing αν όχι σε endurance

abadlot
Απών/απούσα

Plannet wrote:

θα μείνω σε αυτό
και όχι γιατί δεν πρέπει να πάρεις κούρσα για αυτό που θέλεις να κάνεις
αλλά για να λες ότι με το mtb δεν μπορείς να βγάλεις πάνω από 30 χλμ
σημαίνει πως ή το mtb είναι παντελώς ακατάλληλο (μοντέλο ποιότητα κτλ )
ή κάνεις κάτι λάθος
η άποψη μου είναι να δεις πρώτα τι κάνεις λάθος με το υπάρχον ποδήλατο
και μετά να πας σε αγορά καινούργιου

από εκεί και πέρα αν θέλεις ταχύητητα θα πας σε racing αν όχι σε endurance

Κατά την άποψή μου το υφιστάμενο MTB ποδήλατο είναι παντελώς ακατάλληλο για να κάνω παραπάνω χιλιόμετρα ή πιο γρήγορα. Πρόκειται για ένα MTB Beretta δεκαετίας με groupset shimano το πιο απλό που υπάρχει 3Χ6, 26αρηδες τροχούς με λάστιχα τρακτερωτα και δεν είναι και ακριβώς στο μέγεθός μου.
Με κουράζει πάρα πολύ στoυς καρπούς και στη μέση και όσο κι αν προσπαθώ να σετάρω τη σέλα εξακολουθεί να με πονάει και η κλείδωση πίσω από το δεξί γόνατο.
Αυτοί είναι οι λόγοι που θέλω να πάω σε κάτι άλλο πιο ξεκούραστο. Ο λόγος που ανάφερα τη σωματομέτρηση είναι ακριβώ αυτός. Να πάρω κάτι αξιόπιστο που θα είναι ακριβώς στα μέτρα μου και από κει και πέρα να το παλέψω όσο μπορώ περισσότερο βελτιώνοντας τη φυσική μου κατάσταση.

Eaglos wrote:

Κατά τα άλλα, εγώ για 1η κούρσα θα πήγαινα σε μεταχειρισμένη με
400 Ευρώ και αφού την έλιωνα στα χλμ, θα έπαιρνα την "καλή".

Μακάρι να έβρισκα κάτι μεταχειρισμένο στα μέτρα μου. Δυστυχώς όμως εδώ και δυό μήνες δεν βρίσκω κάτι αξιόλογο σε αυτά τα χρήματα. Αν έχετε κάτι υπόψη σας προτείνετέ το. Αυτή θα ήταν καλή περίπτωση γιατί θα δοκίμαζα και θα μάθαινα πρώτα τις ιδιαιτερότητες της κούρσας και στη συνεχεια θα πήγαινα για καλύτερο. Αυτό που διαπιστώνω είναι ότι οι τιμές, ειδικά στις κούρσες δεν πέφτουν. Αν είναι να πάρω με 600 κάτι που πέρυσι έκανε 700 και στο εξωτερικό παίρνεις το νέο μοντέλο με τα ίδια λεφτά θα επιλέξω το τελευταίο.

TL wrote:
Xμμμ... στα 999 ευρώ που έχει το Canyon Endurace έχει 105 σειρά και εισαγωγικούς Mavic τροχούς.Το Rose στην race μόνο κατηγορία στα 920 δίνει Tiagra και καλύτερους Mavic τροχούς.
Για να πάρεις και 105 σειρά στο Rose πας στα 1.123....θέλει σκέψη...αν θεωρήσουμε πως πάντα ποιο σημαντικοί είναι οι τροχοί πας στην Rose με Tiagra (τριπλή όμως)....αλλά απ'την άλλη επειδή έχω βάλει την 105 5800...είναι καταπληκτική....
Σε κάθε περίπτωση βέβαια το ξαναλέω θα περίμενα τις προσφορές και ψάξιμο σε μεταχειρισμένα.

Και τα δύο φαίνονται εκπληκτικά ποδήλατα και όπως οι περισσότεροι λέτε πρόκειται για τις καλύτερες επιλογές. Βέβαια το ένα είναι endurance και το άλλο race γεωμετρία. Αν είναι να μην δω διαφορές ΟΚ, αλλά αν το Canyon βοηθήσει περισσότερο στον να εξοικοιωθώ με τη θεση οδήγησης και την πολύωρη ποδηλασία τότε ίσως να ήταν καλύτερη επιλογή.
Το να περιμένω μέχρι το τέλος της χρονιάς θα ήταν λίγο δύσκολο αφού ξέρετε πως είναι όταν σου μπαίνει τέτοιο σαράκι αγοράς...
Βεβαια αν ηταν να βρω στο 1000αρικο από 1250 το Roubaix SL4 Sportμε 105 σειρά και carbon σκελετό θα περίμενα ευχαρίστως (οπως καταλάβατε αυτό είναι που μ'αρέσει περισσότερο σαν ποδήλατο αλλά έχουμε ξεφύγει στα φράγκα)

TL wrote:
..
Η σωματομέτρηση από άνθρωπο που ΞΕΡΕΙ στο κατάστημα που θα ψωνίσεις είναι αρκετά σημαντική αλλά αν δεν βρίσκεις κάτι εδώ (πιθανόν κανένα Cube) που να μην έχει χαοτική διαφορά με έξω,με την βασική μέτρηση που έκανες μόνος σου από αυτές που κυκλοφορούν στο νετ μια χαρά θα είσαι.
Γενικά κοιτάς μεγέθη με TopTube 56cm-57cm.
...

Eaglos wrote:
...
Ε: Σωματομέτρηση, ή όχι; Θα βοηθήσει στην σωστή επιλογή μεγέθους;
Α: Η μέτρηση θα σου δώσει κάποια νούμερα τα οποία μετά από ΧΧΧΧ
χιλιόμετρα απλά δεν θα ισχύουν διότι το σώμα σου θα έχει ανοίξει.
Σε πρώτη φάση καλό είναι και το μέτρημα από το competitive.
...

Αρα για αρχή να κοιτάω online για 56-57 TopTube και αν κάνω και τη σωματομέτρηση βλέπουμε...αν θα βγαλει κατι διαφορετικό.
Και στις δύο γεωμετρίες το ίδιο κοιτάω;;;;

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

όντως δεν κάνει

:D

Tasakos10
Απών/απούσα

Να πω κι εγω την άποψη μου:
1. Για το ύψος σου, κοιτάς 56αρι οριζόντιο, που στις περισσότερες εταιρείες αντιστοιχεί και σε 56αρι μέγεθος (ή και μικρότερο αν εχει slopping ο σκελετος).
2. Στην Ελλαδα βρίσκεις αρκετά αλουμίνια με 105 κοντά στο χιλιαρικο και carbon με 105 κοντά στα 1500.
3. Rose και Canyon εχουν όντως πολυ καλή σχέση τιμής ποιότητας αλλά ειναι λανθασμενη η αντίληψη οτι οι τιμές Ελλάδας ειναι τρελές (όχι πλέον).
4. Το roubaix εχει πολυ απορροφητικό σκελετό αλλα υπερβολικά ψηλό κούτελο. Αν εισαι λίγο αθλητικός , σύντομα θα προσπαθείς να βρεις λαιμούς με αρνητική κλίση για να μπορέσεις να "κατέβεις" όσο μπορείς και παλι θα νιώθεις ψηλά.
Καλή τύχη στην αγορά και με το καλο να ξεκινήσεις τις βόλτες.

abadlot
Απών/απούσα

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.

Ας δούμε και κάτι mainstream...
Τι άποψη έχετε για το Merida Ride 300 και το Giant Defy 2 και τα δύο με tiagra, παίζουν κάτι προσφορές που βγαίνουν στα 710 ευρώ.

Tasakos, ποια ποδήλατα με 105 σειρά βγαίνουν στα 1000 στην Ελλάδα;

ntpro
Απών/απούσα

Επειδή πολλά σχόλια διαβάζω σχετικά με την ποιότητα και την αντιστοιχία μεταξύ SHIMANO-SRAM-CAMPA μια παρατήρηση.

Σημασία δεν έχει μόνο το όνομα της σειράς αλλά και το μοντέλο πχ Tiagra (4700) 105 (5700 ή 5800). Η καινούργια Tiagra 4700 διαφέρει από τις προηγούμενες καθώς είναι μια 5800 με 10 ταχύτητες οπτικά είναι ίδιες αλλά και το indexing της 4700 είναι το ίδιο με τα συστήματα 11 ταχυτήτων και όχι με αυτά των 10 των προηγούμενων χρόνων.
Στην ουσία η SHIMANO έχει καταργήσει την 105 (10ταχ) και έχει αναβαθμίσει την Tiagra στη θέση της.
Οπότε αν δεν σε ενδιαφέρει να έχεις 11 ταχ μπορείς να βάλεις tiagra αρκεί να είναι η 4700 (μπορείς εύκολα να ξεχωρίσεις ότι είναι η 4700 από την εσωτερική καλωδίωση στις ταχύτητες και στα φρένα).
Στην τιμή που ψάχνεις μπορείς να βρεις να μοντέλα με VELOCE (CAMPANOGNOLO) που το 2010 ήταν αντίστοιχη με την 105 αλλά τώρα έχει μείνει λίγο πίσω.
Μην σε προβληματίζει λοιπόν η Tiagra αρκεί να είναι του 2016.

Και τα δύο που αναφέρεις έχουν την προηγούμενη Tiagra αν και στην τιμή αυτή και τα δύο είναι καλές αγορές. Με την καινούργια Tiagra πλησιάζουν στο 1000 (λίγο κάτω).

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

ntpro wrote:
Επειδή πολλά σχ........ουν στο 1000 (λίγο κάτω).

στην tiagra που λες
περνάνε τα καλώδια εσωτερικά όπως και στην 105???

abadlot
Απών/απούσα

ntpro πολύ χρήσιμη η διευκρίνηση αυτή!!!
Από τις φώτο πάντως μου φαίνεται ότι και τα δύο έχουν την 4700. Για το Merida Ride 300 είμαι σχεδόν σίγουρος αφού αναφέρεται και σε αυτό το άρθρο.

Το Merida μ'αρέσει εμφανισιακά περισσότερο (πάιζει κι αυτό τον ρόλο του, έτσι δεν είναι) αλλά με προβληματίζει η σχετικά ψηλότερη θέση σε σχέση με τα υπόλοιπα.
Παίρνω υπόψη και το σχόλιο του tasakos παραπάνω σχετικά με την όρθια θέση του Roubaix αφού νομίζω ότι οι γεωμετρίες τους μοιάζουν πολύ, ίσως να είναι και πιο όρθιο.

ntpro
Απών/απούσα

http://road.cc/content/review/182657-shimano-tiagra-4700-groupset
Αν κρύψεις το λογοτυπο αμφιβάλλω αν καταλάβει κανείς τη διαφορά με την 105.
Βέβαια η τιμή είναι ίδια με την 105 (5700) σε προσφορά. Marketing υποθέτω για να μην χάνει πελάτες η 5800.
http://www.chainreactioncycles.com/gr/en/shimano-tiagra-4700-10-speed-gr...
Μέχρι και 52\36 δισκο έχει με το ίδιο BCD με την 105.

ntpro
Απών/απούσα

Αυτό που έχει το άρθρο ναι. Αλλά είναι κοντά στα 1000€ (750£)? Στα 700€ είναι με την προηγούμενη. Αν το βρεις στα 700€ με την 4700 μην το χάσεις.

abadlot
Απών/απούσα

Εδώ είναι σε προσφορά...
600 λίρες = 710 ευρώ
Το έχει βεβαια σε L/56 και δεν είμαι σίγουρος ότι μου κάνει γιατί το site της Merida με βγαζει για 58 μεγεθος με 86 inseam. Βεβαια στα 85 inseam προτεινει το 56αρι...
Μεθαυριο θα κανω παντως και τη σωματομετρηση για να ειμαι σιγουρος...

Η θέση πως θα είναι;;; πολύ όρθια;;; (κοιτα που θελει να απλωνεται κιολας ο παππούς ακόμα δεν καβάλησε!!!)

update
Ωχ! μόλις το έβαλα στο καλάθι εριξε στο κεφαλι και 140 λίρες μεταφορικά! Τσάμπα η χαρά!!!

ntpro
Απών/απούσα

Τα 56cm είναι ασφαλής επιλογή. Εγώ 189 έχω 56cm με 100mm λαιμό και δεν είναι μικρό.
Επίσης πρόσεξε λίγο γιατί κάτι μου βρωμάει. Στη φωτο είναι η 4700 αλλά στη περιγραφή γράφει bottom bracket octalink (4700 hollowtech) chain hg500 που είναι για τα κλασικά 10sp ενώ η 4700 θέλει αλυσίδα 11sp.
Δηλαδή άλλο δείχνουν και άλλο.. και αυτό που μετράει είναι η περιγραφή.

ntpro
Απών/απούσα

Για χαμηλότερα υπάρχουν τα spacers και μπορείς να κατέβεις4-5cm.

Rapid
Εικόνα Rapid
Απών/απούσα

ntpro wrote:
Για χαμηλότερα υπάρχουν τα spacers και μπορείς να κατέβεις 4-5cm.

Με τόσο μακρύ head tube στο συγκεκριμένο ποδήλατο δε μπορεί να κατέβει, θα είναι πάντα εκεί ψηλά αλλά θα αγναντεύει καλύτερα

abadlot
Απών/απούσα

Για ποιο ποδήλατο μιλάμε; για το roubaix η το merida ride η και τα δύο;
Η γενικά μιλάμε για οποιοδήποτε έχει stack to reach ratio μεγαλύτερο από 1,50.
Η μιλαμε για το head tube length; Γιατί σε αυτή την περίπτωση το roubaix και το ride έχουν ίδιο λαιμό, 19 εκατοστά στο μέγεθος που κοιτάω. Αλλά τόσο έχει και το defy και το canyon!!!!
Άρα; ισχύει για όλα τα endurance;
Μπερδεύτηκα τώρα....

ntpro
Απών/απούσα

Στο roubaix από ότι είδα το Head Tube είναι 190mm αλλά στο Ride 300 είναι 215mm και τα δύο σε 56cm. Προφανώς η endurance γεωμετρία προϋποθέτει μεγάλο Head tube το πόσο μεγάλο εξαρτάται από την εταιρεία.
Χωρίς να μπλέξουμε με ακριβή υπολογισμούς με το RIDE 300 η σέλα και το τιμόνι θα είναι περίπου στο ίδιο ύψος και στο Roubaix το τιμόνι -1cm χαμηλότερα. Γενικά αυτό είναι και το ζητούμενο για μια "άνετη" θέση το τιμόνι και η σέλα να είναι στην ίδια ευθεία.
Εγώ βέβαια θα τολμούσα και το 54cm Ride 300 (που είναι όμως 55cm top tube) και 190mm Head tube. Βέβαια αν ήταν να ανέβω στην τιμή του Roubaix θα έπαιρνα

http://www.bike-discount.de/en/buy/colnago-strada-sl-516569/wg_id-6668

Μόνο και μόνο επειδή είναι Colnago.

Συμβουλή: αν δεν σε ενδιαφέρει να μείνεις στις γνωστές μάρκες μπορείς να βρεις καλές τιμές σε αγγλικά ποδήλατα που λόγο νομοθεσίας τα αγγλικής συναρμολόγησης - κατασκευής κάτω των 1000Λ απαλλάσσονται από τον ΦΠΑ (20%).

http://www.wiggle.co.uk/eastway-emitter-r4-tiagra-2016/ που είναι full carbon,
ή από το planetx.co.uk

Rapid
Εικόνα Rapid
Απών/απούσα

abadlot wrote:
Για ποιο ποδήλατο μιλάμε; για το roubaix η το merida ride η και τα δύο;
Η γενικά μιλάμε για οποιοδήποτε έχει stack to reach ratio μεγαλύτερο από 1,50.
Η μιλαμε για το head tube length; Γιατί σε αυτή την περίπτωση το roubaix και το ride έχουν ίδιο λαιμό, 19 εκατοστά στο μέγεθος που κοιτάω. Αλλά τόσο έχει και το defy και το canyon!!!!
Άρα; ισχύει για όλα τα endurance;
Μπερδεύτηκα τώρα....

όλα τα endurance έχουν γενικά μακρύ head tube και δύσκολα θα βρεις πολύ σκυφτή θέση σε αυτά.Το αντίστροφο γίνεται..δηλαδή γεωμετρία race αφημένο μακρύ το πηρούνι και τοποθετημένα spacers που τα βγάζεις σιγά σιγά και χαμηλώνεις αν θες. Το ζήτημα είναι τι σε ενδιαφέρει περισσότερο, δηλαδή θα θυσίαζες κάποια άνεση για μεγαλύτερη ταχύτητα ή όχι? Θα προτιμούσες πχ όπως εγώ μικρότερες διαδρομές με τη μέγιστη δυνατή ταχύτητα, ή πολύωρες διαδρομές και πιο αργές λόγω αντίστασης ανέμου στην πιο όρθια θέση? Αυτά πρέπει να τα αποφασίσεις πριν διαλέξεις αλλά η χρυσή τομή αν δεν είσαι απόλυτα αποφασισμένος είναι race γεωμετρία με περισσότερα spacers την οποία και σου συνιστώ

ntpro
Απών/απούσα

Αφημένο μακρύ πιρούνι μπορείς να έχεις μόνο αν συναρμολογήσεις μόνος σου το ποδήλατο αγοράζοντας το frameset. Αλλιώς στην καλύτερη περίπτωση έχεις περιθώριο 4-5 cm.
Αλλά το endurance δεν έχει να κάνει μόνο με την γεωμετρία του πλαισίου αλλά με την σκληρότητα, το μέγιστο πλάτος ελαστικών που επιτρέπει και τέλος στα περιφερειακά που φοράει.

Rapid
Εικόνα Rapid
Απών/απούσα

ntpro wrote:
Αφημένο μακρύ πιρούνι μπορείς να έχεις μόνο αν συναρμολογήσεις μόνος σου το ποδήλατο αγοράζοντας το frameset. Αλλιώς στην καλύτερη περίπτωση έχεις περιθώριο 4-5 cm.
Αλλά το endurance δεν έχει να κάνει μόνο με την γεωμετρία του πλαισίου αλλά με την σκληρότητα, το μέγιστο πλάτος ελαστικών που επιτρέπει και τέλος στα περιφερειακά που φοράει.

Όχι μόνο όταν συναρμολογείς μόνος αλλά και σε περίπτωση που αγοράσεις από Rose (σίγουρα το κάνουν αν το ζητήσει κανείς προ της παραγγελίας οπότε και επιλέγει στη φόρμα που συμπληρώνει πόσα spacers θέλει, τί άλλες αλλαγές ζητάει πχ μπροστινό φρένο δεξιά, αλλαγές σε σειρές κλπ) ή από Canyon.
To δεύτερο ισχύει όσο αφορά τη γεωμετρία endurance γιαυτό και μίλησα για χρυσή τομή δηλαδή για συμβιβασμό στις απαιτήσεις από άνετη γεωμετρία

abadlot
Απών/απούσα

Ξέρω το ρητό your mileage may vary, αλλά τι θα έπρεπε να θεωρήσω "πολύωρες" διαδρομές;
για μένα αυτή τη στιγμή πχ οι τρεις ώρες θεωρούνται πολλές...
Δεν με απασχολεί αυτή τη στιγμή αν θα βγάλω 80 η 90 χλμ σε αυτή την ώρα αλλά θα ήθελα να το κάνω όσο πιο ξεκούραστα μπορώ και πιο αποδοτικά...
Αυτό είναι το ζητούμενο μου

Rapid
Εικόνα Rapid
Απών/απούσα

abadlot wrote:
Ξέρω το ρητό your mileage may vary, αλλά τι θα έπρεπε να θεωρήσω "πολύωρες" διαδρομές;
για μένα αυτή τη στιγμή πχ οι τρεις ώρες θεωρούνται πολλές...
Δεν με απασχολεί αυτή τη στιγμή αν θα βγάλω 80 η 90 χλμ σε αυτή την ώρα αλλά θα ήθελα να το κάνω όσο πιο ξεκούραστα μπορώ και πιο αποδοτικά...
Αυτό είναι το ζητούμενο μου

Άν σε απασχολεί να βγάλεις όσο το δυνατό περισσότερα χιλιόμετρα και να ολοκληρώσεις με άνεση brevet 200 και 300 km ή αυτό θαναι το μοναδικό σου ποδήλατο πήγαινε σε endurance.
Άν ανήκεις στη δική μου περίπτωση που κάνω καθημερινά 40km μόνο (την ίδια διαδρομή συνήθως)όσο γρηγορότερα μπορώ και μετράω με ακρίβεια τη μέση ταχύτητα ώστε να μη πέσω ποτέ κάτω από 30km/h και να βελτιώνομαι σε αυτό μόνο τότε πήγαινε σε race.
Άν είσαι αναποφάσιστος συμβιβάσου λίγο ως προς την άνεση και πάρε μια κούρσα Race με πολλά spacers
Aυτά από μένα, καλή επιλογή

abadlot
Απών/απούσα

Ευχαριστώ rapid για την πολύτιμη βοήθεια!!!

contact