Aγορά Ποδηλάτου

28 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Salvador Gunzerker
Απών/απούσα

Για σας με λένε Βαγγέλη,

μόλις γράφτηκα στην ιστοσελίδα διότι ενδιαφέρομαι για μία αγορά ποδηλάτου.
Έχω να ασχοληθώ αρκετό καιρό με ποδήλατο και με το να κάνεις μία δυό βόλτες το 2μηνο δεν μπορείς να πεις ότι ασχολείσαι.
Είμαι 21 χρονών και όπως σας είπα θέλω να αγοράσω ένα ποδήλατο, mountain bike για την ακρίβεια. Επισκέφτηκα όλα τα ποδηλατάδικα της πόλης μου (Ιωάννινα) και πραγματικά δεν μπορώ να βγάλω άκρη γιατί με έχουν μπερδέψει.
Ένας μου είπε σήμερα ότι αν είναι να πάρω ποδήλατο με δισκόφρενα να πάω κατευθείαν στα υδραυλικά γιατί τα μηχανικά είναι απλά για να λες ότι έχεις δισκόφρενα, και μάλιστα αυτός προτιμούσε τα V-Brake παρά τα μηχανικά. Μου παρουσίασε το Ideal Freeder (300€) και το ideal strobe (380€)με V-Brake και τα δύο. Μου εξιγούσε ότι αν παω στα φτηνά ποδήλατα με δισκόφρενα σίγουρα θα μου παρουσιάσουν προβλήματα από εκεί που δεν το περιμένω π.χ τροχούς, βαρος ποδηλάτου, ανάρτηση κλπ.
Εγώ λοιπόν είπα στον εαυτό μου ότι αν είναι να πάρω κάτι θα κάνω μία καλή επένδυση και ας περιμένω 3-6 μήνες παραπάνω ώστε να μου κρατήσει χρόνια, παρά μία φτηνή και γρήγορη που μετά θα τρέχω να δίνω τα λευτά μου για να το επιδιωρθώνω συνεχώς. Έτσι κατέληξα να έχω βάλει στο μάτι το Ιdeal Zig Zag.

Χαρακτηριστικά:

Σκελετός Hardtail, AL7005-T4/T6
Μεγέθη 40/44/48/52/56 cm
Πηρούνι RST Blaze-ML, 100 mm, mechanical lock out, adjustable preload

Εμπρόσθιο Ντεραγιέρ Shimano FD-M310
Οπίσθιο Ντεραγιέρ Shimano Acera, RD-M390
Χειριστήρια Shimano SL-M310
Δισκοβραχίονας Shimano FC-M311, 44-32-22T,

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
paris.gr
Εικόνα paris.gr
Απών/απούσα

Σε γενικες γραμμες στα ειπε σωστα. Επισης και εσυ σκεφτεσαι σωστα. Καλυτερα να μαζεψεις περισσοτερα χρηματα και να πας σε κατι καλυτερο η να παρεις καποιο μεταχειρισμενο.

Αυτο βεβαια με την προυποθεση οτι θες ποδηλατο οχι απλα για χαλαρες βολτες αλλα και για βουνο, μονοπατια κτλ. Δυστυχως τα "καλα" ποδηλατα εχουν ξεφυγει και αργα η γρηγορα θα δεις οτι θα αρχισεις να ζητας παντα κατι παραπανω.

Μια συμβουλη ειναι να σκεφτεις αρχικα τι χρηση θα κανεις; XC, Trial, AM, DH και να παρεις το καταλληλο ποδηλατο γιατι αν δεν σου περισσευουν τα χρηματα μια λαθος επιλογη θα σου κοστισει.

Salvador Gunzerker
Απών/απούσα

Εγώ το θέλω για αρκετούς λόγους το ποδήλατο. Θέλω να το χρησιμοποιώ μέσα στην πόλη, για γυμνατική, συχνά πάω και στο χωριό μου το οποίο δεν έχει παντού άσφαλτο και δεν θα ήθελα να έχω ένα trekking με το οποιό να μην μπορώ να πατήσω σε ανώμαλο δρόμο επειδή φοβάμαι μην πάθει ζημειά.
Αξίζει όμως λες να πάρω το μεταχειρισμενο? Είμαι λίγο τυχερός σε αυτό γιατί ο πωλητής είναι στην πόλη μου και μπορώ να το δω αλλά και να το πάμε μαζί σε κάποιον ποδηλατά να το δει. Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι το μεταχειρισμενο έχει μηχανικά δισκόφρενα.

paris.gr
Εικόνα paris.gr
Απών/απούσα

Ολα ειναι θεμα χρηματων. Το ποδηλατο δεν ειναι κακο αλλα απο μια φωτογραφια δεν μπορεις να κρινεις. Επισης ειναι medium. Εσυ το υψος εχεις; Τα μηχανικα δεν ειναι οτι καλυτερο, δεν ειναι κακα κατ αναγκη αλλα δεν συγκρινονται με τα υδραυλικα. Επιπλεον να ξερεις πως θεωρητικα η εγγυηση δεν μεταβιβαζεται οποτε καλο ειναι να τσεκαρεις καλα το ποδηλατο και να συμφωνησεις με τον πωλητη να σε καλυψει σε καποια στραβη.

liakomyr
Εικόνα liakomyr
Απών/απούσα

Ως ιδιοκτήτης ενός νεώτερου (2012) θα σου πρότεινα να πάρεις το καινούριο, αν φυσικά έχεις την οικονομικού δυνατότητα.
Λίγα σχόλια για το ποδήλατο που έχω.

Τα κακά
Η ανάρτηση έιναι κάτω από το μέτριο.Το καλό είναι ότι κλειδώνει, αλλά στις ανωμαλίες του δρόμου θα ακούς και θα νιώθεις ένα "παιξιμο" .
Ο εμπρός εκτροχιαστής ειναι απλά εκνευριστικός και δεν ρυθμίζεται με σχεδόν τίποτα.
Τα στεφάνια των τροχων στραβώνου πολύ εύκολα .
Η σελα ειναι εντελώς άκαμπτη (αυτο ξεπερνιέται )
Τα πετάλια γλυστρουν.

Τα καλά
Εχει πολύ ξεκούραση γεωμετρία.
Εχει πολύ καλα ( υδραυλικά ) φρένα
Καλα χειριστήρια και λάστιχα
Ο πίσω εκτροχιαστής ειναι άψογος

Ολα τα παραπάνω ειναι συνηθισμένα για ποδηλατα αυτής της τάξης, θυμήσου ότι μιλάω για το μοντέλο του 2012, αν περιμένεις θα το βρεις αρκετά φθηνότερα απο περίπου 500€ που έκανε, στο νούμερο σου και με την εγγύηση του.
Με μερικές ψιλόαλλαγές για μένα έγινε θηρίο και κάθε σ/κ παίρνω τα βουνά.
(Τροχοί-αναρτηση)

Οτι κι αν διαλέξεις να το χαρείς.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

οσο αφορά τα δισκόφρενα
http://www.podilates.gr/node/21908
οπότε v-brake
μιας και κοιτάς ideal
μια καλή λύση είναι το pro rider με v-brake
έτσι και αλλιώς πάνω από το pro rider λογικά θα πας στα 800-1000 ευρό για να δεις διαφορά
στα ideal δεν νομίζω να παίζει πρόβλημα με την εγγύηση αλλά δεν έχει και πολλά χρόνια
λογικά είναι ήδη εκτός εγγύησης
καλό είναι να ενημερωθείς από την ideal για το θέμα της εγγύησης αν πας σε μεταχειρησμένο

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

liakomyr wrote:
Ως ιδιοκτήτης ενός νεώτερου (2012) θα σου πρότεινα να πάρεις το καινούριο, αν φυσικά έχεις την οικονομικού δυνατότητα.
Λίγα σχόλια για το ποδήλατο που έχω.

Τα κακά
Η ανάρτηση έιναι κάτω από το μέτριο.Το καλό είναι ότι κλειδώνει, αλλά στις ανωμαλίες του δρόμου θα ακούς και θα νιώθεις ένα "παιξιμο" .
Ο εμπρός εκτροχιαστής ειναι απλά εκνευριστικός και δεν ρυθμίζεται με σχεδόν τίποτα.
Τα στεφάνια των τροχων στραβώνου πολύ εύκολα .
Η σελα ειναι εντελώς άκαμπτη (αυτο ξεπερνιέται )
Τα πετάλια γλυστρουν.

Τα καλά
Εχει πολύ ξεκούραση γεωμετρία.
Εχει πολύ καλα ( υδραυλικά ) φρένα
Καλα χειριστήρια και λάστιχα
Ο πίσω εκτροχιαστής ειναι άψογος

Ολα τα παραπάνω ειναι συνηθισμένα για ποδηλατα αυτής της τάξης, θυμήσου ότι μιλάω για το μοντέλο του 2012, αν περιμένεις θα το βρεις αρκετά φθηνότερα απο περίπου 500€ που έκανε, στο νούμερο σου και με την εγγύηση του.
Με μερικές ψιλόαλλαγές για μένα έγινε θηρίο και κάθε σ/κ παίρνω τα βουνά.
(Τροχοί-αναρτηση)

Οτι κι αν διαλέξεις να το χαρείς.


φαντάζομε ότι αναφέρεσαι στο zig zag 2012
και αναρωτιέμε βάση πιας λογικής γράφεις αυτα που γράφεις
ανάρτηση δεν θα βρεις καλύτερα σε αυτά τα λεφτά
βέβαια σκατά είναι οπότε συμφωνώ σε αυτό το κομμάτι
αν δεν μπορείς να ρυθμίσεις τον μπροστά εκτορχιαστή να το πας σε κάποιον που ξέρει
πριν πας έλεγξε τα καλώδια αν είναι shimano ή κάτι αντίστοιχα καλό
αν δεν είναι να βάλεις καλώδια shimano
τα συγκεκριμένα στεφάνια δεν ξέρω πόσο καλά είναι
αλλά πιστεύω με μία καλή ακτινολόγιση θα στρόσουν
την σέλα την ξέρω
είναι υπερβολικά εύκαμπτη
το ότι δεν ξέρεις να κάθεσε πάνω στο ποδήλατο δεν σου φταίει η σέλα
:D
τι θα πει ξεκούραστη γεωμετρία για εσένα?? για να καταλάβω τι θέλεις να πεις
έχει κακά υδραυλικά φρένα
αυτό θα το καταλάβεις όταν θα τα χρειαστείς πραγματικά για παραπάνω από 1-2 συνεχόμενα φρεναρίσματα
τα χειρηστήρια του είναι απλά
απλά δεν έχουν πλαστικά καπάκια αν θυμάμαι καλά

γενικότερα αν και δεν έχω καβαλήσει το ποδήλατο σου
ξέρω τα ανταλλακτικά που φοράει
απλά το να καβαλήσεις κάτι δεν μπορείς να το κρίνεις κατά πόσο καλό είναι ή όχι μιας και πέζουν πολλά πράγματα ρόλο
:D

liakomyr
Εικόνα liakomyr
Απών/απούσα

Plannet wrote:

φαντάζομε ότι αναφέρεσαι στο zig zag 2012
και αναρωτιέμε βάση πιας λογικής γράφεις αυτα που γράφεις
ανάρτηση δεν θα βρεις καλύτερα σε αυτά τα λεφτά
βέβαια σκατά είναι οπότε συμφωνώ σε αυτό το κομμάτι
αν δεν μπορείς να ρυθμίσεις τον μπροστά εκτορχιαστή να το πας σε κάποιον που ξέρει
πριν πας έλεγξε τα καλώδια αν είναι shimano ή κάτι αντίστοιχα καλό
αν δεν είναι να βάλεις καλώδια shimano
τα συγκεκριμένα στεφάνια δεν ξέρω πόσο καλά είναι
αλλά πιστεύω με μία καλή ακτινολόγιση θα στρόσουν
την σέλα την ξέρω
είναι υπερβολικά εύκαμπτη
το ότι δεν ξέρεις να κάθεσε πάνω στο ποδήλατο δεν σου φταίει η σέλα
:D
τι θα πει ξεκούραστη γεωμετρία για εσένα?? για να καταλάβω τι θέλεις να πεις
έχει κακά υδραυλικά φρένα
αυτό θα το καταλάβεις όταν θα τα χρειαστείς πραγματικά για παραπάνω από 1-2 συνεχόμενα φρεναρίσματα
τα χειρηστήρια του είναι απλά
απλά δεν έχουν πλαστικά καπάκια αν θυμάμαι καλά

γενικότερα αν και δεν έχω καβαλήσει το ποδήλατο σου
ξέρω τα ανταλλακτικά που φοράει
απλά το να καβαλήσεις κάτι δεν μπορείς να το κρίνεις κατά πόσο καλό είναι ή όχι μιας και πέζουν πολλά πράγματα ρόλο
:D

Πλανετ
Είσαι λίγο επιθετικός νομίζω.
Με τη λογική το ιδιοκτήτη και όχι του ξερόλα.
Για αναρτηση των 60€ τι περίμενες;
Ο εκτροχιαστής δεν έιναι σόι και έχει ντίζες shimano.
Τα στεφάνια έιναι x6 ideal με δυο βόλτες στο βουνό θέλουν ακτινολογηση -ξανά και όχι δεν στρώνουν γιατί ειναι σαν βούτυρο.
Η σέλα Italia q-bik πουλιέται στα 15 € έξω και ειναι άκαμπτη σαν κοκαλο.Το άλλο το παίρνω σαν αστείο.
Ξεκούραστη γεωμετρία παγκοσμίως θεωρείται η όρθια θέση.
Τα φρένα αντιθέτως γράφω πως είναι καλά.
Τα χειριστήρια είναι m3xx δεν ειναι άσχημα.Τη δουλειά τους την κάνουν μια χαρά.
Και ναι μπορώ να κρίνω αν κάτι ειναι καλό αν το Καβαλαω για 3000km....

Φιλικά πάντα .

Kostikas
Εικόνα Kostikas
Απών/απούσα

liakomyr wrote:
Plannet wrote:

φαντάζομε ότι αναφέρεσαι στο zig zag 2012
και αναρωτιέμε βάση πιας λογικής γράφεις αυτα που γράφεις
ανάρτηση δεν θα βρεις καλύτερα σε αυτά τα λεφτά
βέβαια σκατά είναι οπότε συμφωνώ σε αυτό το κομμάτι
αν δεν μπορείς να ρυθμίσεις τον μπροστά εκτορχιαστή να το πας σε κάποιον που ξέρει
πριν πας έλεγξε τα καλώδια αν είναι shimano ή κάτι αντίστοιχα καλό
αν δεν είναι να βάλεις καλώδια shimano
τα συγκεκριμένα στεφάνια δεν ξέρω πόσο καλά είναι
αλλά πιστεύω με μία καλή ακτινολόγιση θα στρόσουν
την σέλα την ξέρω
είναι υπερβολικά εύκαμπτη
το ότι δεν ξέρεις να κάθεσε πάνω στο ποδήλατο δεν σου φταίει η σέλα
:D
τι θα πει ξεκούραστη γεωμετρία για εσένα?? για να καταλάβω τι θέλεις να πεις
έχει κακά υδραυλικά φρένα
αυτό θα το καταλάβεις όταν θα τα χρειαστείς πραγματικά για παραπάνω από 1-2 συνεχόμενα φρεναρίσματα
τα χειρηστήρια του είναι απλά
απλά δεν έχουν πλαστικά καπάκια αν θυμάμαι καλά

γενικότερα αν και δεν έχω καβαλήσει το ποδήλατο σου
ξέρω τα ανταλλακτικά που φοράει
απλά το να καβαλήσεις κάτι δεν μπορείς να το κρίνεις κατά πόσο καλό είναι ή όχι μιας και πέζουν πολλά πράγματα ρόλο
:D

Πλανετ
Είσαι λίγο επιθετικός νομίζω.
Με τη λογική το ιδιοκτήτη και όχι του ξερόλα.
Για αναρτηση των 60€ τι περίμενες;
Ο εκτροχιαστής δεν έιναι σόι και έχει ντίζες shimano.
Τα στεφάνια έιναι x6 ideal με δυο βόλτες στο βουνό θέλουν ακτινολογηση -ξανά και όχι δεν στρώνουν γιατί ειναι σαν βούτυρο.
Η σέλα Italia q-bik πουλιέται στα 15 € έξω και ειναι άκαμπτη σαν κοκαλο.Το άλλο το παίρνω σαν αστείο.
Ξεκούραστη γεωμετρία παγκοσμίως θεωρείται η όρθια θέση.
Τα φρένα αντιθέτως γράφω πως είναι καλά.
Τα χειριστήρια είναι m3xx δεν ειναι άσχημα.Τη δουλειά τους την κάνουν μια χαρά.
Και ναι μπορώ να κρίνω αν κάτι ειναι καλό αν το Καβαλαω για 3000km....

Φιλικά πάντα .

Ξεκουραστη θεση η ορθια;;; Τοτε τον γυρο της Γαλλιας επρεπε να τον κανουν με διπλοσκελετα!! (Δεν ειρωνευομαι, χιουμορ κανω)!
Περα απο την πλακα ξανασκεψου αυτο που ειπες (ανεφερες και παγκοσμιως γνωστο), γιατι ο Πλανετ θα βγει εξω απο τα ρουχα του και θα χει και δικιο!

paris.gr
Εικόνα paris.gr
Απών/απούσα

Οι κουρσες δεν εχουν αυτη τη θεση για λόγους ανεσης αλλα για αεροδυναμικους κυριως λογους και μαλιστα λέγεται και σταση aero (αναφερομαι στην πιο επιθετικη σταση). Επισης στις κουρσες υπαρχουν διαφορετικες παραλλαγες και καποιων η γεωμετρια οδηγει σε μια πιο ορθια, ξεκουραστη θεση.

Kostikas
Εικόνα Kostikas
Απών/απούσα

paris.gr wrote:
Οι κουρσες δεν εχουν αυτη τη θεση για λόγους ανεσης αλλα για αεροδυναμικους κυριως λογους και μαλιστα λέγεται και σταση aero (αναφερομαι στην πιο επιθετικη σταση). Επισης στις κουρσες υπαρχουν διαφορετικες παραλλαγες και καποιων η γεωμετρια οδηγει σε μια πιο ορθια, ξεκουραστη θεση.

Λες ε;; Και τα μαουντεν γιαρι εχουν και αυτα σκυφτη θεση;; Για αεροδυναμικη, η μηπως για να μην κατεβασεις δυο τρεις δισκους σρην σπονδυλικη στηλη απο τα χτυπηματα;;
Ειναι δυνατον μαουντεν με ορθια θεση;;
Οσο για τις κουρσες, σιγουρα ειναι ΚΑΙ θεμα αεροδυναμικης, αλλα πιστεψε με δεν θελεις να κανεις 150 χλμ σε ορθια θεση, εκτος εαν καβαλας μια 1200 GS Adventure!
Τελος παντων, δεν εχω σκοπο να ερθω σε αντιπαραθεση με κανεναν για την θεση, ειδικα για ποδηλατα που δεν ειναι πραγματικα για αθληση στο βουνο, παρα μονο για βολτουλα χαλαρα!

paris.gr
Εικόνα paris.gr
Απών/απούσα

Τα mountain δεν εχουν ολα σκυφτη θεση. Θα ελεγα το αντιθετο γιατι καθως πηγαινεις απο XC σε Trial, AM, DH, FR η θέση γινεται ολο και πιο ορθια. Στα mtb και κυριως στα XC η σκυφτη θεση εχει σκοπο να φέρει τον ποδηλατη πιο κοντα στον μπροστά αξονα και να τον βοηθησει σε ανηφορες κτλ αλλα οσοι ενδιαφερονται περισσότερο για κατηφορες εχουν το εντελως αντιθετο setup, ενω τωρα με τα υδραυλικα παλουκοσελα μπορουν να εχουν και τα δυο.

Και μην αναησυχεις δεν ειναι θεμα αντιπαραθεσης. Απλη κουβέντα κανουμε. Απλα σε αυτο το φορουμ δυστυχως πολλες φορες η αντιθετη αποψη συνεπάγεται προσβολες κτλ.

Kostikas
Εικόνα Kostikas
Απών/απούσα

paris.gr wrote:
Τα mountain δεν εχουν ολα σκυφτη θεση. Θα ελεγα το αντιθετο γιατι καθως πηγαινεις απο XC σε Trial, AM, DH, FR η θέση γινεται ολο και πιο ορθια. Στα mtb και κυριως στα XC η σκυφτη θεση εχει σκοπο να φέρει τον ποδηλατη πιο κοντα στον μπροστά αξονα και να τον βοηθησει σε ανηφορες κτλ αλλα οσοι ενδιαφερονται περισσότερο για κατηφορες εχουν το εντελως αντιθετο setup, ενω τωρα με τα υδραυλικα παλουκοσελα μπορουν να εχουν και τα δυο.

Και μην αναησυχεις δεν ειναι θεμα αντιπαραθεσης. Απλη κουβέντα κανουμε. Απλα σε αυτο το φορουμ δυστυχως πολλες φορες η αντιθετη αποψη συνεπάγεται προσβολες κτλ.

Φοβαμαι οτι κανεις λαθος! Δεν υπαρχει μαουντεν με ορθια θεση! Τα DH δεν εχουν καν θεση! Ορθιος εισαι! Εχουν μια σελιτσα χαμηλα τοποθετημενη για να ειναι ελευθερο το σωμα να κανει κινησεις και να αλλαζει θεσεις αναλογα τις συνθηκες! Την σελιτσα αυτη την εχουν σε καποιο ισωμα να κταει λιγο ο αναβατης να χαλαρωσει υεωρητικα μεχρι να ξανασηκωθει! Δεν ειναι για να ποδηλατει σε αυτη την θεση!
Τα All Mountain με τα πτυσσομενα παλουκοσελα ειναι και αυτα σκυφτα (και πολυ θα ελεγα) οταν το παλουκι ειναι ανεβασμενο για να πεταλαρεις καθιστος! Το κατεβαΕις οταν εχεις τεχνικα κομματια η καποια καταβασουλα για τους παραπανω λογους!
Εδω βλεπεις πλεον οι κατασκευστες στα απο μαμα στα (πραγματικα) μαουντεν, εχουν γυρισμενο τον λαιμο προς τα κατω για ακομα πιο σκυφτη θεση! Και τα XC, και ολα!
Γι αυτο εγραψα πριν! Στα μαουντεν που προοριζονται για πραγματικο μαουντεν, οχι βολτουλα στο δασος!

paris.gr
Εικόνα paris.gr
Απών/απούσα

Αυτο που λες για τους αναποδους λαιμους ισχυει στα ΧC και ιδιαίτερα στη νεα φουρνια των 29αριων. Δεν νομιζω πως υπαρχουν πολλα Trial ή AM με αναποδο λαιμο. Ασε που τα περισσοτερα εχουν και riser bars για πιο ορθια θεση.

Τελοσπαντων ας συμφωνησουμε πως διαφωνουμε και ας παμε παρακάτω.

Kostikas
Εικόνα Kostikas
Απών/απούσα

paris.gr wrote:
Αυτο που λες για τους αναποδους λαιμους ισχυει στα ΧC και ιδιαίτερα στη νεα φουρνια των 29αριων. Δεν νομιζω πως υπαρχουν πολλα Trial ή AM με αναποδο λαιμο. Ασε που τα περισσοτερα εχουν και riser bars για πιο ορθια θεση.

Τελοσπαντων ας συμφωνησουμε πως διαφωνουμε και ας παμε παρακάτω.

Εχεις δικιο για τους αναποδους λαιμους και τα 29αρια!
Αυτο που ειπα ειναι οτι τους βαζουν αναποδα για ακομα περισσοτερο σκυφτη θεση! Και με κανονικα τοποθετημενο τον λαιμο παλι σκυφτη ειναι!
Ψαξε στο Google και δες φωτο απο αγωνες να δεις την θεση οδηγησης!
Επειδη εχω καβαλησει και εχω και στην κατοχη μου τα ειδη που προανεφερες, γι αυτο και σου το λεω με σιγουρια!
Ορθιος εισαι μονο οταν το ποδηλατο σου ειναι μεγαλο!
Riser bars πλεον εχουν σχεδον ολα τα μαουντεν!

Υγ: σκυφτη θεση οταν λεω δεν εννοω τοσο σκυφτη οπως της κουρσας ετσι;; Μιλαω για θεση ενδιαμεση της ορθιας ενος Τρεκινγκ και της απολυτα σκυφτης μιας κουρσας!

paris.gr
Εικόνα paris.gr
Απών/απούσα

Ναι το καταλαβα. Αντε να βοηθήσουμε τον φιλο να επιλεξει τωρα.

Kostikas
Εικόνα Kostikas
Απών/απούσα

Κατα την γνωμη μου παντα εαν διαθετεις κατω απο 700-800 ευρω δεν αγοραζεις καινουργιο μαουντεν (και κουρσα δλδ, αλλα αυτο ας το απαντησουν οι πιο ειδικοι στις κουρσες απο εμενα)!
Πας σε μεταχειρισμενο που θα ειναι σαφως ενα αξιοπρεπεστατο ποδηλατο για να ξεκινησεις βουνο!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

liakomyr wrote:

Πλανετ
Είσαι λίγο επιθετικός νομίζω.
Με τη λογική το ιδιοκτήτη και όχι του ξερόλα.
Για αναρτηση των 60€ τι περίμενες;
Ο εκτροχιαστής δεν έιναι σόι και έχει ντίζες shimano.
Τα στεφάνια έιναι x6 ideal με δυο βόλτες στο βουνό θέλουν ακτινολογηση -ξανά και όχι δεν στρώνουν γιατί ειναι σαν βούτυρο.
Η σέλα Italia q-bik πουλιέται στα 15 € έξω και ειναι άκαμπτη σαν κοκαλο.Το άλλο το παίρνω σαν αστείο.
Ξεκούραστη γεωμετρία παγκοσμίως θεωρείται η όρθια θέση.
Τα φρένα αντιθέτως γράφω πως είναι καλά.
Τα χειριστήρια είναι m3xx δεν ειναι άσχημα.Τη δουλειά τους την κάνουν μια χαρά.
Και ναι μπορώ να κρίνω αν κάτι ειναι καλό αν το Καβαλαω για 3000km....

Φιλικά πάντα .


δεν είμαι επιθετικός
απλά το ότι είσαι ιδιοκτήτης δεν σημαίνει ότι μπορείς να κρίνεις
και αυτό φαίνετε γιατί τα μισά τα έκρινες λάθος
ανάρτηση όπως σου είπα
φτηνή κατηγορία ποδηλάτου φτηνή και η ανάρτηση
σε ατά τα ποδήλατα θα βρεις xcm και blaze
καλύτερη η xcm αλλά δεν τις θεωρώ αναρτήσεις βουνού
ο εκτροχιαστής είναι μια χαρά
απλά θέλει ρύθμισμά στο δικό μου έχω το ίδιο σασμάν και λειτουργεί μια χαρά
το ίδιο και τα οι τροχοί
πιστεύω πως με μία καλή ακτινολόγιση θα στρόσους
αλλά όπως προείπα δεν τους ξέρω τους συκγκεκριμένους τους τροχούς
οπότε δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά
για την σέλα
δεν είπα κάτι για να πάρεις σαν αστείο
η σέλα είναι μαλακιά την ξέρω την σέλα
απλά δεν είναι η κλασική φακλανόσελα
αλλά και ούτε κάποια σκλήρη που να βολεύει σε αποστάσεις
από εκεί και πέρα μάθε να κάθεσε πάνω στο ποδήλατο
τα φρένα είναι άθλια
απλά δεν είχες μάλλον ποτέ δισκόφρενο τις προκοπής
ακόμα και τα 615 ή 596 που είναι μια σειρά πάνω από το 448 να βάλεις η διαφορά είναι τεράστεια βρες δοκίμασε και μετά κλάψε
όσο αφορά τα χειρηστήρια
και στα στεφ 40 να δοκιμάσεις την ίδια και ίσως και καλύτερη αίσθηση θα σου δόσουν οι αλλαγές
δεν είναι κάτι που το βάζεις στα καλά του ποδηλάτου
δλδ το κακό τι θα ήταν???
να μην είχε χειρηστήρια?

για την γεωμετρία
παίζει ρόλο το τι θα κάνεις με το ποδήλατο
ναι για αποστάσεις 3-5 χλμ η όρθια στάση είναι
όσο αυξάνεις την απόσταση ανακαλύπτεις
ότι η όρθια στάση πάνω στο ποδήλατο σε κουράζει
και σε κουράζει για 2 λόγους
1) δεν έχεις αποδοτικό πεταλάρισμα
2) κουβαλάς το βάρος σου
βέβαια το ξεκούραστω πάνω στο ποδήλατο έχει πολλούς παράγοντες ακόμα και το στροφάρισμα σου
αλλά εσύ αυτά τα παίρνεις ως αστεία
:D

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

paris.gr wrote:
Οι κουρσες δεν εχουν αυτη τη θεση για λόγους ανεσης αλλα για αεροδυναμικους κυριως λογους και μαλιστα λέγεται και σταση aero (αναφερομαι στην πιο επιθετικη σταση). Επισης στις κουρσες υπαρχουν διαφορετικες παραλλαγες και καποιων η γεωμετρια οδηγει σε μια πιο ορθια, ξεκουραστη θεση.

οι παραλαγές είναι με τα χρονομέτρου
όπους διπλώνεις τελείως το κορμί σου για λόγους αεροδυναμικής
το όποιο δεν το αντέχει το κορμί σου
από εκεί και πέρα οι κούρσες αντοχής δεν έχουν όρθια θέση οδήγησης αλλά σκηφτή
και απλά οι αγωνιστικές κούρσες έχουν πιο κοντό κούτελο αν δεν κάνω λάθος
γιατί αναφέρονται σε ποδηλάτες που κάνουν πρωταθλητισμό και έχουν την ευελιξία στο σώμα τους για να τις καβαλήσουν χωρίς καταπόνηση
από εκεί και πέρα έχω και κούρσα με ανάρτηση
αλλά ας μην πλατιάσουμε το θέμα

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

paris.gr wrote:
Τα mountain δεν εχουν ολα σκυφτη θεση. Θα ελεγα το αντιθετο γιατι καθως πηγαινεις απο XC σε Trial, AM, DH, FR η θέση γινεται ολο και πιο ορθια. Στα mtb και κυριως στα XC η σκυφτη θεση εχει σκοπο να φέρει τον ποδηλατη πιο κοντα στον μπροστά αξονα και να τον βοηθησει σε ανηφορες κτλ αλλα οσοι ενδιαφερονται περισσότερο για κατηφορες εχουν το εντελως αντιθετο setup, ενω τωρα με τα υδραυλικα παλουκοσελα μπορουν να εχουν και τα δυο.

Και μην αναησυχεις δεν ειναι θεμα αντιπαραθεσης. Απλη κουβέντα κανουμε. Απλα σε αυτο το φορουμ δυστυχως πολλες φορες η αντιθετη αποψη συνεπάγεται προσβολες κτλ.


https://www.youtube.com/watch?v=szA983CnNPg
το πρώτο βιντεο που βρήκα για πες μου που βλέπεις όρθια θέση οδήγησης ????
α το βρήκα
εκεί που έχει στον όμο το ποδήλατο και ανεβένει με τα πόδια
μάλλον δεν έχεις δει αγώνα dh από κοντά
εγώ είχα την τύχη να δω 2 αγώνες εδώ στην βέροια
και trust με όρθιοι ήταν όταν σηκώναν τα κουτάκια της μπύρας

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

paris.gr wrote:
Αυτο που λες για τους αναποδους λαιμους ισχυει στα ΧC και ιδιαίτερα στη νεα φουρνια των 29αριων. Δεν νομιζω πως υπαρχουν πολλα Trial ή AM με αναποδο λαιμο. Ασε που τα περισσοτερα εχουν και riser bars για πιο ορθια θεση.

Τελοσπαντων ας συμφωνησουμε πως διαφωνουμε και ας παμε παρακάτω.


τα riser Bars τα έχουν για καλύτερο έλεγχο στα μονοπάτια
απλά επείδη έχουν κοντούς λαιμούς σηκώνουν λίγο το τιμόνι

η μοναδική περίπτωση που ξέρω που επιβάλει όρθια θέση οδήγησης στο βουνό είναι αυτή
https://www.youtube.com/watch?v=1uPznTbus3g

Ntimitris
Απών/απούσα

paris.gr wrote:
Οι κουρσες δεν εχουν αυτη τη θεση για λόγους ανεσης αλλα για αεροδυναμικους κυριως λογους και μαλιστα λέγεται και σταση aero (αναφερομαι στην πιο επιθετικη σταση). Επισης στις κουρσες υπαρχουν διαφορετικες παραλλαγες και καποιων η γεωμετρια οδηγει σε μια πιο ορθια, ξεκουραστη θεση.
αν κανεις μεγαλη αποσταση και καθεται ολο το βαρος στην σελα θα υποφερεις, δεν θα εισαι ανετα.
ΑΝ αφησουμε εξω τους χρονους και και και
παλι για μεγαλη αποσταση θα επαιρνες κατι που να μοιραζει το βαρος του σωματος σε σελα και τιμονι γιατι διαφορετικα θα αναβες φωτια και θα ηθελες διάλειμμα καθε λιγο και λιγακι
Καμια κουρσα δεν εχει ορθια σταση, ολες σκυφτες ειναι, αλλες περισστερο αλλες ελαχιστα λιγοτερο.
Οταν λεμε μτβ, συνηθως εννοουμε ποδηλατα xc και αυτα εχουν σκυφτη σταση σαν γεωμετρια, το αν προσαρμοζονται(τα τελευταια χρονια κυριως) αναλογα τη χρηση με κοντους λαιμους και ριζερ ειναι αλλη ιστορια, οπως αλλη ιστορια ειναι και αν βγαινουν συνεχως παραλλαγες των μτβ εστιασμενα σε χρησεις πχ trail, all mtb και και και
Εξαλλου μπορει η σταση να φαινεται πιο ορθια στον φιλο αν εχει παρει μικροτερο νουμερο ποδηλατο
Παντως σε καμια περιπτωση δεν ακουω mtb και το μυαλο παει σε ορθια σταση
και σε καμια περιπτωση δεν ακουω ορθια σταση και το μυαλο παει σε ανετη μεγαλη αποσταση
edit προλαβε ο πλανετ

paris.gr
Εικόνα paris.gr
Απών/απούσα

Επειδη δυστυχως το φορουμ δεν εχει ignore list προσπερναω μονος μου καποια ποστ και αναφερομαι στον φιλο που ανοιξε το θεμα αν θελει να διαβασει μονος του καποια επιπλεον πραγματα

Σταση σωματος σε mtb.
http://www.bikeradar.com/fitness/article/beginner-technique-how-to-set-u...

Σταση σωματος σε road bike.
http://rovobikereviews.com/road-bike-type-categories/

Ntimitris
Απών/απούσα

[quote=paris.gr]
Αυτα που εβαλες επιβεβαιωνουν αυτα που σου ειπα και που εχει καταλαβει οποιος εχει κανει λιγο ποδηλατο.
..
ο οριζοντιος σε μια κουρσα ειναι πιο μιρκος απο ενα μτβ για να φτανεις τα κερατα. Ολα τα ποδηλατα με κερατα (οχι οι καστομιες απο χρηστες σε τρεκνικ) εχουν σκυφτη σταση αλλα περισσοτερο αλλα λιγοτερο οπως λεει και στο κειμενο These bikes place the rider in a more upright position, but still basically in a traditional road position.
Αν σε ποδηλατο κουρσα στο μεγεθος σου αφαιρεσεις τα κερατα και βαλεις ισιο τιμονι θα εισαι πιο κοντα απο πριν μιας και ο οριζοντιος θα ειναι υπολογισμενος για τα κερατα.
ΑΚομα και τα φιτνεσ σκυφτη σταση εχουν, οπως και τα μτβ, εχεις μπερδευτει και αφηνεις ενα πεισμα, που εχεις με αλλον μαλιστα, να σε επηρεαζει στην κουβεντα,
οποτε ασε τα ιγκνορε λιστ και δεξου τα επιχειρηματα στα οποια δεν απαντας τιποτα. ΔΕν θα κατσω να αποδειξω αν ο γαιδαρος πεταει και αν η σκυφτη σταση ειναι κουραστικη σε μεγαλες αποστασεις. Παω μια βολτα να το διαπιστωσω τωρα που πεφτει και η ζεστη.
Καλο πεταλι σε ολους

paris.gr
Εικόνα paris.gr
Απών/απούσα

Μην το κανουμε και αυτο το θεμα off topic. Μιλαμε για σταση σωματος και οι φωτογραφιες μιλανε απο μονες τους. Δες στο πρωτο λινκ την θεση σωματος στο mtb και πες μου αν ειναι σκυφτη; Και φυσικα μην την συγκρινεις με το πως καθεσαι σε μια καρεκλα.

Επισης δες στο αλλο λινκ οτι αναφερει 3 διαφορετικους τυπους road bike με 3 διαφορετικες θεσεις σωματος και οχι τον ιδιο με αλλαγμενο τιμονι.

Δεν υπαρχει λογος να πεισει ο ενας τον αλλο.

Ntimitris
Απών/απούσα

Σε ολες τις φωτο η σταση ειναι σκυφτη, εκτος απο το φιτνεσ (στις φωτο τουλαχιστον) και σου εξηγησα γιατι γινεται αυτο. Πχ μτβ εγω αν παρω θελω οριζοτιο 58 ενω κουρσα 55.
Και στο μτβ και στο relaxed road position παλι σκυφτος ειναι ο αναβατης.
Τελος παντων , δε εχει νοημα, οι αποψεις ακουστηκαν, ο φιλος μπορει να εντοιπισει μια ακρη με το δικο του μυαλο. ΑΠλα πριν τσουβαλιασες δες πως σου μιλαει ο καθενας ξεχωριστα.= γαιτι πλεον εισαι ετοιμος να μπαναρεις και την αντιθετη αποψη, οχι μονο τις προσβολες

paris.gr
Εικόνα paris.gr
Απών/απούσα

Οπως βλεπεις σου απανταω και εσυ εμενα χωρις προσβολες και βρισιες ακομα και αν διαφωνουμε. Οσο για το ban που λες ειλικρινα δεν εχω πλεον καμια ορεξη να ακουσω τι εχει να πει (σωστο η λαθος) οποιοσδηποτε με προσβαλλει τωρα η σε προηγουμενα μηνυματα.

Salvador Gunzerker
Απών/απούσα

Παιδιά απ'ότι βλέπω ξεφύγαμε λίγο από το θέμα και εμένα με καίει η αγορά ποδηλάτου αυτήν την στιγμή. Την στάση που θα κάθομαι στο ποδήλατο όταν το πάρω θα ρωτήσω τον γυμναστή μου που τον ξέρω χρόνια για να μου πει ώστε να μην υπάρχει κάποιος τραυματισμός ή οτιδήποτε άλλο. Εγώ προσωπικά κοιτάω το Zig Zag γιατί τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα θέλω να πάω στο χωριό μου και μιλάμε για απόσταση 20-25 χιλιωμέτρων που κάποια από αυτά είναι σε χωματόδρομο. Εμένα με καίει εκεί που θα το πάω να αντέχει και να μην χρειάζεται το παίρνω στο χέρι. Το budget μου είναι μέχρι 500€ εντάξει αν είναι 20 παραπάνω δεν με πειράζει εννοείτε αυτό. Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω τί διαφορα έχει ας πούμε το Zig Zag 2013 με το Zig Zag 2012 ξέρω μόνο ότι του 2011 έχει μηχανικά δισκόφρενα αντί για υδραυλικά.

contact