Αγορά ποδηλάτου και μια ντουζίνα απαιτήσεις / ερωτήσεις

16 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
warchiefw
Απών/απούσα

Χαιρετίζω το φόρουμ,

με λένε Γιώργο και θέλω να αγοράσω ποδήλατο (μπράβο αγόρι μου θα πείτε τώρα :-)

Στα ποιο διαδικαστικά τώρα, είμαι 25 χρονώ, 1.87 το ύψος και κάπου εκεί και το βάρος (~87kg), μένω στην Στοκχόλμη της Σουηδίας όπου υπάρχουν πολλοί ποδηλατόδρομοι και ποδηλατική νοοτροπία. Επίσης αρκετό μέρος του πλυθησμού ποδηλατεί - ειδικά την περίοδο του χρόνου που δεν έχει ψωφόκρυο - μιας και το κέντρο της πόλης δεν συμφέρει για καθημερινή μετακίνηση με αυτοκίνητο (διόδια διέλευσης κτλπ).

Για την ιστορία, έχω το ποδηλατικό μικρόβιο μιας και σαν προπαίδας και παίδας στην Ελλάδα (Νίκαια) ποδηλατούσα σε σύλλογο, έτρεχα κανένα διασυλλογικό, και γενικά είχα το ψώνιο με το ποδήλατο, τις βόλτες, και όλα τα ωραία συναισθήματα που προσφέρει η ενασχόληση με το άθλημα. Στις τελευταίες τάξεις του λυκείου και στο πανεπιστήμιο το παράμέλησα τελειώς, πριν ελάχιστων ποδηλατικών εξορμήσεων. Δεν ήταν πάντα εύκολο να βρίσκω παρέα δεδομένου ότι σαν άτομο μου αρέσει να ποδηλατώ με παρέα είτε για βόλτα / εξόρμηση είτε σαν "προπόνηση" / fitness. Απο το 1996 είμαι κάτοχος ενός Carrera Olympus το οποίο στην πορεία (1999/2000) απέκτησε μηχανικά full LX (ήταν η πρώτη χρονιά που η Shimano λάνσαρε την κασέτα με τα 9 γρανάζια αν θυμάμαι καλά) - στεφάνια Mavic - σχαράκια της Shimano (SPD) - και ένα φθηνό πιρούνι άερα της Sting (μετά την αναβάθμιση σε Shimano LX μου σώθηκε το χαρτζιλίκι για μια αξιοπρεπή Marzocci / Bomber, Μanitοu κλπ). Σαν σύνολο το ποδήλατο ήταν αρκετά αξιοπρεπές με μόνη ένσταση τον σιδερένιο σκελετό απομεινάρι των παιδικών χρόνων και το μέτριο (προς κακό) πιρούνι. Παρόλα αυτά το ποδήλατο αυτό έχει βγάλει αρκετά χιλιόμετρα και είναι ακόμη ευχάριστο στην οδήγηση αν και κάπως "βαρύ".

Στο σήμερα:

Ο μήνας είναι πλέον Μάιος (πάμε για τα μέσα) και ο καιρός στην Στοκχόλμη είναι πλέον γαμάτος (αυτός ο χειμώνας μας τάραξε). Επίσης βρήκα και παρεάκι με ποδήλατα που γουστάρει ποδηλατάδες, και θέλω να τους βάλω σε "πρόγραμμα" με εξορμήσεις και fitness (κυρίως θέλω να βάλω τον εαυτό μου). Μιας και δεν θέλω να ανεβάσω το Carrera απο Ελλάδα, Σουηδία (βρες μεταφορικές, κανόνισε, βάλε γονείς να το λύσουν, παραδώσουν, συν το κόστος αποστολής, συντήρησης και ρύμθισης, θα φτάσει Ιούλιος και ακόμα δεν θα έχω ποδήλατο) αποφάσησα να αγοράσω καινούργιο. Ετσι, μετά απο μια δεκαετία ξαναρχισα να ασχολούμαι με τα των ποδηλάτων. Νέες σειρές στα μηχανικά, rebranding σε αυτές που ήξερα, νέες εταιρείες, δισκόφρενα by default (τι έγιναν τα V-brakes ρε παιδιά), αναδιοργανώσεις στις εταιρείες (κάπου είδα ότι τα Cannondale δεν είναι πλέον made in the USA, και ότι η GT χρεωκόπησε...???). Οπως και να έχει θα χρειαστώ αρκετό χρόνο για να κάνω catch up τις τελευταίες εξελίξεις στην βιομηχανία καθώς επίσης και το τι είναι value for money γι αυτό και απευθύνομαι σε εσάς ώστε να γίνω up to date γρηγορότερα. Οικονομία κλίμακας με λίγα λόγια.

Στα τεχνο-οικονομικά ζητήματα:

Budget: 600 με 700Ε (ca 7000 Σουηδικά κορώνια)

Σκοπός:

ένα αξιοπρεπές ποδήλατο (δεν θέλω να πληρώνω φύκια για μεταξωτές κορδέλες) - value for money κοινώς -, με καλά μηχανικά (η εμπειρία μου απο την μετάβαση σε full LX πριν μια δεκαετία συνοψίζεται ώς: "worths every penny"), και κάτι ακόμα. Θα ήθελα το ποδήλατο να διατηρήσει μια καλή μεταπωλητική αξία σε περίπτωση που αποφασίσω να το πουλήσω εδώ και να μην το μεταφέρω Ελλάδα όταν με το καλό επαναπατριστώ.

Είδος:
έχω εμπειρία με MTB (hardtail). Δεν σκέφτομαι λεπτό τα full suspension. Αν ήταν MTB θα ήταν πάλι hardtail. Αλλά: με τρώει το μικρόβιο της κούρσας, έχω καβαλήσει κούρσα ελάχιστες φορές στα πλαίσια της προπόνησης με τον σύλλογο πριν μια δεκαετία, και οι εντυπώσεις μου είναι ανάμεικτες. Πολύ γρήγορα ποδήλατα, αλλά θέλουν προσοχή κατα την διάρκεια της ανάβασης, μιας και οι λακούβες της παραλιακής (μπάμ με όσα και φσσσσσσ = απαίσιο συναίσθημα!) μου είχαν χρεώσει αρκετές σαμπρέλες / ελαστικά, και πονοκέφαλο ακτινολογήσης στον ποδηλατά του συλλόγου :-)

Λογικό βέβαια είναι ο καθένας να υποστηρίξει το είδος που προτιμά, είτε αυτός είναι κουρσάς, είτε MTB, είτε Υβριδικός. Προσωπικά το ποδήλατο δεν θέλω να το τοποθετήσω σε χώμα (βέβαια δεν θα με χάλαγε, αν είχα την δυνατότητα να το κάνω (πχ με κάποιο υβρίδιο)) μιας και το προορίζω για ασφάλτινα χιλιόμετρα και fitness. Επίσης θα ήθελα να μπορεί να κινηθεί άνετα μέσα σε πόλη (ακαριαίο φρενάρισμα, και μια σειρά απο μηχανικά που να εγγυάτε γρήγορες αλλαγές ακριβείας), και να προσφέρει άνετη θέση οδήγησης (εδώ δεν ξέρω κατα πόσον ένα κουρσάκι κουράζει μετά απο συγκεκριμένο αριθμό χιλιομέτρων μέσα σε πόλη). Τέλος μιας και το προορίζω για fitness θα ήθελα να είναι γρήγορο, να έχει καλό πάτημα, και να μπορεί να μεταφέρει σωστά την δύναμη στον δρόμο (κάπου εδώ σας ακούω να λέτε, 'μόνο καφέ δεν θέλεις να κάνει για 700Ε').

Μετά απο κάποιο καιρό που ψάχνω το θέμα προσανατολίζομαι περισσότερο στα υβριδικά. Πιστεύω ότι με τα χρήματα που διαθέτω μπορώ να αποκτήσω κάποιο entry-level κουρσάκι (με Sora-like μηχανικά) ή κάποιο ποιοτικότερο υβριδικό - MTB. Σχετικά με τα υβριδικά παρατήρησα ότι κυκλοφορούν σε δύο τύπους. Αυτά που φέρνουν περισσότερο σε MTB και άλλα που φέρνουν περισσότερο σε κούρσες. Εχω αρχίσει να προσανατολίζομαι σε κάποιο υβριδικό με σκελετό - μηχανικά απο MTB και μέγεθος τροχών / διαστάσεις ελαστικών απο κουρσάκι. Ξερογλύφομαι για το Bad Boy 700 της Cannondale αν και πιστεύω ότι απο τα χρηματα που απαιτεί αρκετά μεγάλο μέρος πάει στο λογότυπο της Cannondale.

http://www.evanscycles.com/products/cannondale/bad-boy-700-2008-hybrid-b...

Στο φόρουμ έχω διαβάσει καλά λόγια για τα Kona, κάτι το οποίο μπορώ να το τσεκάρω και σε τοπικό ποδηλατάδικο μιας και είναι διαθέσιμα.

http://www.sportson.se/site/ilog/pdfform/showpdf.php?flytype=productinfo...

Αλλά και για τα Scott. Επίσης καλό value for money έχω εντοπίσει σε Specialized, Trek, και GT (αν και δεν ξέρω τι παίζει πλέον με αυτά τα ποδήλατα, έχω μείνει σε εποχές Zaskar Le).

Αντί να παραθέτω έναν σκασμό με links, θα ήθελα να μου πείτε την γνώμη σας γενικά για τα υβριδικά, αν στην τελική αξίζουν έναντι ενός MTB με slik ελαστικά, ή μιας καθαρόαιμης κούρσας. Επίσης με το price range που διαθέτω ποια είναι τα καλύτερα μηχανικά που θα μπορούσα να βρω απο Shimano, και λοιπούς κατασκευαστές (πχ Sram). Τέλος και όσων αφορά τους σκελετούς, ποιοι κατασκευαστές διαθέτουν "καλές γεωμετρίες" - βγάζουν καλύτερα την δύναμη στον δρόμο , ποιο ξεκούραστα ποδήλατα κλπ - για το συγκεκριμένο όριο τιμής.

Συγνώμη αν σας κούρασα.

Φιλικά,

/Γιώργος

ΥΓ: Πρέπει να ξαναρχίσω την ποδηλατική "μελέτη"

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

ας ξεκινήσουμε απο της κατηγορίες
για αυτά που λες θα προτιμούσα fitness
μιας και δεν σκοπεύεις να πατήσεις χώμα
οπότε θα σου προτείνω κάποια ποδήλατα από τα 2 links Που έβαλες
το cannondale δεν υπάρχει πλέον
http://www.evanscycles.com/products/trek/75-fx-2009-hybrid-bike-ec016514
αν και οι τροχοί του θέλουν προσοχή σε λακούβες
http://www.evanscycles.com/products/scott/sub-20-classic-2009-hybrid-bik...
αν και τα δισκόφρενα τα θεωρό υπερβολή αλλά θα τα γουστάρεις μάλλον
http://www.evanscycles.com/products/specialized/crosstrail-comp-2009-hyb...
σε κάτι διαφορετικό οπτικά

βασικά το scott μου άρεσε πολύ και θα έλεγα να πας σε αυτό
δες και στην Σουηδία πόσο το βρίσκεις
και το kona Που έδειξες είναι καλό
:D

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Γειά σου Γιώργο,
- καταρχήν ΕΙΣΑΙ ΨΗΛΟΣ,
- κατά δευτερον δεν είσαι υπέρβαρος,
- κατά τρίτον ΔΕΝ θα πας σε χώμα / γκρεμίλες/ κατσάβραχα,
- κατά τέταρτον θέλεις ταχύτητα / νευρική απόκριση από το ποδήλατο και μικρό βάρος.
- κατά πέμπτον έχεις εμεπιρία από διαφόρους τύπους ποδηλάτου και έχεις γενικά την ποδηλασία στο αίμα σου,

Εμένα όλα αυτά μου δείχνουν προς την κατέυθυνση ενός fitness (κουρσοειδές) ή στην χειρότερη περίπτωση υβριδικό με stiff πιρούνι και μικτά περιφερειακά (λίγο κούρσα - λίγο ΜΤΒ / τρεκκιν).
Σίγουρα δεν χρειάζεσαι πολύ λεπτό λάστιχο (πχ ΜΗΝ ΠΑΣ στοο 700χ23 κλασσικό κουρσάδικο) αλλά κάτι σε 700χ28, άνετο, γλιτώνεις τους εφιάλτες που έχει το πολύ λεπτό ελαστικό και έχεις το πλεονέκτημα μικρού βάρους / μικρών τριβών και αντιστάσεων.
ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ stiff πιρούνι ( νευρικό, χαμηλό βάρος, γρήγορες αποκρύσεις, ταχύτητα) και μάλιστα κοίτα για carbon, στον προϋπολογισμό που έχεις βάλει ΒΡΙΣΚΕΙΣ.

Τώρα υπάρχει το εξής θέμα, είτε πας σε σκελετό υβριδικού με μικτά περιφερειακά και ΜΕΝΕΙΣ ΕΚΕΙ, είτε πας σε καθαρό fitness με κουρσάδικα περιφερειακά και είσαι ανά πάσα στιγμή ψιλο-ΕΤΟΙΜΟΣ για την "επόμενη μετάβαση" ή την "φυσική εξέλιξη των ποδηλτών" (δηλαδή να το μετατρέψεις σε 100% κανονική κούρσα... χε χε).
Προσωπικά θα πήγαινα σε υβριδικό ΜΟΝΟ αν θεωρούσα ότι τα κουρσάδικα φρένα ΔΕΝ με καλύπτουν και ήθελα οπωσδήποτε δισκόφρενα ή V-brakes ή αν η γεωμετρία τους μου ήταν ανυπόφορη/πολύ κουραστική.
Νομίζω ότι - πέραν της γεωμετρίας στους σκελετούς - η επόμενη βασική διαφορά μεταξύ fitness/road και υβριδιων/τρεκκιν είναι το τι φρένα "παίρνουν".
Προσωπικά, θεωρώ ότι οποιοδήποτε ζευγάρι καλών φρένων, ΚΑΛΟΡΥΘΜΙΣΜΕΝΩΝ & ΣΩΣΤΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΩΝ, σε καθαρά στεφάνια, με καλά τακάκια ΦΡΕΝΑΡΟΥΝ μια χαρά (και είμαι αρκετά πιο ψηλος και βαρύς από εσένα 1,92 και κοντά στα 95 κιλά)

Φιλικά
Πέτρος

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

δεν πιστεύω να υπάρχει καθαρό fitness Που να παίρνει 700χ28 λάστιχο εδώ λίγα παίρνουν 700χ25

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Κοίτα εταιρείες όπως Merida / Orbea / Kona / Scott βγάζουν και φιτνες και τρεκκιν / υβρίδια στα χρήματα που έχεις βάλει ως όριο.

Αν θέλεις την προσωπική μου επιλογή:
- είναι το Orbea Bios, ψαξτο (κατηγορία Road / Fitness)
- ή αν ανέβεις λιγάκι στα χρήματα Orbea Neos με Carbon πιρούνι & παλουκόσελο, καλούς τροχούς (στα χρήματα και την κατηγορία αυτή) περιφερειακά Shimano Tiagra, τριπλό δίσκο μπροστά 30-39-50 και εννιάρα κασσέτα πίσω 12-25.
Αν θες και βάρος = 9,5 κιλά...!!!

Η Merida βγάζει την σειρά Speeder (τσέκαρε τα Τ3 & Τ5 πολύ καλά - με V-Brakes)
Η Scott βγάζει την σειρά Sportster αλλά είναι πιο βαρειά / με δισκόφρενα και ανάρτηση μπροστά (τσέκαρε P3 & P2)

Τέλος η ΚΟΝΑ βγάζει την σειρά asphalt (check Dew και PHD που πρέπει να ανεβαίνει πολύ στην τιμή αλλά είναι πολύ δυνατό)

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

plannet wrote:
δεν πιστεύω να υπάρχει καθαρό fitness Που να παίρνει 700χ28 λάστιχο εδώ λίγα παίρνουν 700χ25

ΝΑΙ πλάννετ, οι περισσότεροι κουρσάδικοι τροχοί που φορούν τα καθαρόαιμα fitness (πχ Shimano R500, Kronos Formula, Mavic Aksium δέχονται μέχρι και ελαστικό 700χ28.
Για τα τρεκκιν, δεν το συζητώ, πρέπει να φτάνουν άνετα το 700χ35 και το δικό μου τρεκkιν off road ήρθε με 700χ40 (το φωνάζω και τραχτέρ)

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

fitness δεν είναι ο τροχός αλλά ο σκελετός
ποιος σκελετός θα φορέσει χωρίς να ακουμπάνε τα λάστιχα στα ψαλίδια?

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ, τσέκαρέ το /διάβασε / ρώτα / μάθε.
Κατάλαβε ότι ΔΕΝ μιλάμε για σκελετούς time trial.... άστο να πάει... γράψε κάτι για ΜΤΒ... ξέρεις εσύ...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

ωραία θα στο εξηγήσω με εικόνες
εδώ έχουμε ένα κλασικό fitness (road with flatbar)
http://cyclist.gr/product.php?codenum=ORB09AOS
εδώ θα δεις πως φοράει 700χ23 και είναι οριακά στον κάθετο
που σημαίνει παίρνει δεν παίρνει 700χ25 πόσο μάλλον 700χ28
εδώ βλέπουμε ένα urban πάλι απο την αγαπημένη σου εταιρία
http://cyclist.gr/product.php?codenum=ORB09ANAYT
εδώ ξεκινάει από 700χ32 και έχει χώρο για μεγαλύτερο
και για μικρότερο βέβαια

ούτε εγώ μιλούσα για time trial

spskark7
Απών/απούσα

http://www.giant-bicycles.com/sv-SE/bikes/lifestyle/
απλα θα βρεις ενα ποδηλαταδικο απο το site που φερνει αυτα τα ποδηλατα
δες και αυτο
http://scottusa.com/gb_en/product/2419/11805/sportster_p4 (580 ευρο)

warchiefw
Απών/απούσα

Καταρχήν ευχαριστώ για τα σχόλια!

Τελικά είπα να κάνω το μεγάλο βήμα και απόκτησα ένα μεταχειρισμένο κουρσάκι.

Περι σκελετού ο λόγος:

Bianchi ML3 Aluminum μοντέλο 2004 με carbon πιρούνι.

http://www.evanscycles.com/products/bianchi/ml3-frameset-2004-ec003794?u...

Απο μηχανικά: το flight deck και πισο ντεραγιέ είναι Shimano Ultegra, ενώ όλα τα υπόλοιπα είναι της σειράς 105.

Πετάλια SPD της Look.

Τα κέντρα των τροχών είναι της Bianchi (δεν το έψαξα παραπάνω) και τα στεφάνια το ίδιο (Bianchi by Ambrosio).

Το ποδήλατο είναι σε πολύ καλή κατάσταση, αγορασμένο το 2005, και φέτος (απο Νοέμβρη 2008) δεν είχε χρησιμοποιηθεί καθόλου. Η τιμή που μου ζήτησε ο οικογενειάρχης που το πούλαγε ήταν 5000 Κορώνες Σουηδίας (δηλαδή 470Ε), ελπίζω να μην με έπιασε κορόιδιο. Βέβαια εξερευνώντας το προηγούμενο διάστημα την αγορά, παρατήρησα πως καινούργια κουρσάκια με αλουμινένιο σκελετό - καρμπον πιρούνι - Mixed Sora / Tiagra έπαιζαν στην τοπική αγορά απο 8500 Κορώνια (800Ε) και πάνω.

Οπως και να έχει ελπίζω να έχω καλές βόλτες τώρα που ο καιρός είναι καλός και με όσο το δυνατόν λιγότερες αναποδίες!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

έκανες καλή επιλογή
απλά να σου είναι οκ σαν μέγεθος
αυτό θα το δεις και στην πράξη
τώρα θα πρέπει να το κρατήσεις για ένα χρόνο ως έχει και μετά θα δούμε αν σου χρειάζεται κάτι καλύτερο
:D

warchiefw
Απών/απούσα

Λοιπον έβγαλα το κουρσάκι σημερα το πρωί σε μια ηλιόλουστη Στοκχόλμη. Οι πρώτες μου εντυπώσεις μπορούν να συνοψισθούν ως εξής:

(α) Θέση οδήγησης:

Ειναι χαμηλά, πολύ χαμηλά! Στην κατηφόρα νιώθω οτι με το χέρι μου μπορώ να μαζεύω της γόπες απο την άσφαλτο.

(β) Χειριστήρια:

Εδώ έσπασα πλάκα, πολύ πλάκα. Σαν κλασικός MTB rider είχα συνηθήσει να έχω τα χέρια σε flat bar τιμόνια. Η αλλαγή σε "κριάρι" δεν μου πολυάρεσε να πω την αλήθεια (εντάξει στην αρχή δεν μου άρεσαν και τα ρεβίθια, αλλά τώρα μια χαρά τα τρώω :-). Ο λόγος που μου ξύνησε η αλλαγή ήταν γιατι και στο κουρσάκι είχα τα χέρια στο flat bar κομμάτι του τιμονιού. Και ξαφνικά σκάει παππούς στην ποδηλατολωρίδα και εγώ είμαι χαλαρά με 30Km/h. Πανικός προς στιγμήν. Που διάολο πήγαν οι μανέτες? Κατέβασμα χεριών στα "κέρατα" του τιμονιού και φρενάρισμα πανικού, αφού η όλη διαδικασία πρέπει να πήρε κανένα δευτερόλεπτο. Γενικά την πάτησα κανένα δυο φορές με τα φρένα, και παραλίγον να μετρήσω και την σκληρότητα της Σουηδικής ασφάλτου :-). Πλέον στην κατηφόρα και στην ανηφόρα τα χέρια στα "κέρατα", και μόνο σε ανάβαση τα χέρια στο flat bar. Το θέμα με το να έχω τα χέρια στα κέρατα είναι ότι ο κορμός μου κατεβαίνει πολύ χαμηλά. Περίεργο συναίσθημα σε βαθμό που νιώθω οτι ο σκελετός είναι "μικρός" για τα μέτρα μου. Βέβαια και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν πάνω απο 1.80, οπότε δεν πιστεύω οτι ο σκελετός να μου έχει πέσει "κοντός".

(γ) Φρενάρισμα:

Το μπροστινό φρένο έχει καλή απόκριση, αλλά η μανέτα που ελέγχει τα πίσω φρένα πρέπει να διανύσει μεγάλη διαδρομή για να νιώσεις το πίσω μέρος να επιβραδύνει. Τα φρένα δεν συγκρίνονται με την απόκριση δίσκων / v-brakes. Δεν είναι ότι δεν σταματάει το ποδήλατο, απλά δεν υπάρχει το κοκκάλομα που οδηγεί σε ωραία endo :-). Κρίνεται αναγκαίο να ρυθμίσω τα φρένα (ειδικά το πίσω) ώστε να έχει αμεσότερη απόκριση στο φρενάρισμα.

(δ) Αλλαγές ταχυτήτων:

Αμεσες, δεν παρατήρησα κάποιο πρόβλημα στις αλλαγές αυτές καθ' αυτές. Σίγουρα άν έρχεσαι απο rapid-fire MTB χειριστήρια, τα flight-deck θα σου φανούν ποιο αργά, αλλά πιστεύω πως είναι θέμα συνήθειας και κυρίως διάταξης των χεριών στο τιμόνι.

(ε) Κύληση:

το ποδήλατο κοπανάει, νιώθεις τις ανωμαλίες της ασφάλτου στο πετσί σου (και στον κώλο σου, και στα χέρια, κτλπ). Εντάξει αυτό το θυμώμουν και στην προ δεκαετίας εμπειρία μου με κουρσάκι. Πραγματικά θα ήθελα να ξέρω, αν το πιρούνι δεν ήταν καρμπόν και ήταν μεταλικό πόσο παραπάνω θα ένιωθα τις ανωμαλίες.

(ζ) Ελαστικά - Τροχοί:

Το 700x23C είναι λεπτό. Το λάστιχο ζητάει σεβασμό σε κάθε πεταλιά. Στην παραμικρή λακούβα - πεζοδρόμιο ακούς την επαφή της ζάντας με το οδόστρωμα, κάτι το οποίο μου προκαλεί αφάνταστο άγχος. Παρακαλάω ο επόμενος ήχος που θα ακούσω να μην είναι ΦΣΣΣΣΣςςςςςςςςςς :-). Αν σκοπεύω να κυκλοφορήσω το ποδήλατο στην πόλη, νομίζω πρέπει να ανέβω κατηγορία στα ελαστικά. Ισως 700x25 ή 700χ28 άν μπαίνουν στην ζάντα και αν δεν βρίσκουν στο πιρούνι.

Σαν γενικά συμπεράσματα πιστεύω πως το ποδήλατο είναι γρήγορο. Επίσης τραβάει την ορθοπεταλιά, όχι σαν τα MTB που όταν σηκώνεσαι για ορθοπεταλιά νιώθεις κάπως "παράξενα" τον σκελετό κάτω απο τα πόδια σου (δεν ξέρω για εσάς, αλλά προσωπικά η ορθοπεταλιά στο MTB μου έβγαζε την γλώσσα κάθε φορά). Παρόλα αυτά θέλει πολύ περισσότερη προσοχή η οδήγηση σε κάθε επίπεδο. Απο το φρενάρισμα και τις αλλαγές μέχρι το ότι χρειάζεται συνεχή παρακολούθηση της ασφάλτου για λακουβίτσες κτλπ. Περάσματα απο πεζοδρόμια με όσα είναι πλέον θέματα εκτός ποδηλατικής ατζέντας.

Φιλικά,

/Γιώργος

ΥΓ: Προσωπικά θεωρώ ότι η πρώτη full - scale βόλτα θα γίνει όταν μου έρθουν και τα SPD shoes, αυτή την στιγμή ας μείνω στις πρώτες εντυπώσεις. :-)

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

το fuit από τι το έπαθες??
βασικά δες καλή φακαρόλα με ενίσχυση μονωτικής και χαρτοταινίας για να δίνεις περισσότερα psi για να μην πατιέται πολύ το λάστιχο
700χ28 δεν παίρνουν πολλές κούρσες οπότε πριν πας σε κάποια αγορά ρώτα για το αν δέχεται 28ρια λάστιχα

warchiefw
Απών/απούσα

Το φουιτ δεν το έπαθα, αγχώνομαι να μην το πάθω. Χαχα

Ναι απο ότι κατάλαβα στα παραπάνω λεγόμενα με τον ροκαρόλα υπάρχει ένα θέμα σχετικά με τα κουρσάκια για τα 700x28 αλλα σίγουρα θα το ψάξω, ακόμα και έτσι όμως το 700χ25 θα είναι καλύτερο απο το 23.

Πάρε και εσύ ενα κουρσάκι, μπορείς ! :-)

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

γενικότερα λίγα κουρσάκια έχω δει να παίρνουν
700χ28
οπότε ξεκινάμε με το σίγουρο τα 700χ23
ή έχω δει να τα παίρνει πίσω και όχι μπροστά
ή το αντίθετο