Καλησπέρα και καλή χρονιά,
Θέλω να αγοράσω σπαστό ποδήλατο και απ΄ ότι ακούω και διαβάζω τα Dahon είναι καλά,αλλά τα βλέπω κάπως ακριβά... Το μάτι μου έπεσε στο Roo, που είναι σχετικά φτηνό και ελαφρύ και στο Ciao, το οποίο είναι αρκετά πιο ακριβό και δεν ξέρω αν αξίζει για τόσο μεγάλη διαφορά στην τιμή. Λέω λοιπόν να πάω στην αντιπροσωπεία να τα δω από κοντά και να δοκιμάσω κανένα.
Θέλω να ρωτήσω δύο πράγματα: α)τη γνώμη σας για ή την εμπειρία σας από κάποιο από τα δύο αυτά μοντέλα, β)αν ξέρει κανείς να μου προτείνει κανένα άλλο μαγαζί στην Αθήνα πλην της αντιπροσωπείας, κατά προτίμηση προς κέντρο, για πιο φτηνά και καλή εξυπηρέτηση μετά την αγορά.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Χριστιάνα
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
δεν μπορώ να σου πώ, έγω έχω ενα espresso και δεν έχω κανένα παράπονο, και φαντάσου ότι δεν είναι τόσο 'σπαστα' όσο το Roo & Ciao γιατι έχουν 26'' ρόδα
Έχε υπόψη ότι το ciao ειναι αρκετά βαρύ σε σχέση με το Roo και πολύ πιο ακριβό...γύρω στα 14,5 κιλά (Roo 11,3) , που σημένει ότι ίσως σε δυσκολέψει λίγο στις μετακινήσεις σου και double price σχεδόν
Καλή επιλογή ειναι και το MuP8 8τάχυτο, 11 κιλά και γύρο στα 150€ φτηνότερο απο το Ciao
Όσο για κατάστημα στο κέντρο ξέρω οτι το Frederik Bikes Στουρνάρη 51 (στοά),φέρνει dahon.
Πιο φτηνός δεν ήταν.Όσο για την εξυπηρέτηση δεν μου άφησε και την καλύτερη εντύωση αλλά αυτη είναι προσωπική άποψη.
Πήγαινε στην αντιπροσωπεία που έχει όλα τα μοντέλα να δοκιμάσεις ποιο σου αρέσει και μετά πήγαινε εκεί που σου λέει ο rearviewmirror να αγοράσεις ότι θες, αν σου κάνει και η εξυπηρέτηση.. Στην αντιπροσωπεία αν σε δουν και ζεστή ζεστή για αγορά, ( λέμε τώρα), στα δίνουν να τα δοκιμάσεις όλα... ( πολύ σημαντικό αυτό.. μην αγοράσεις γουρούνι στο σακί! )
...απο την αντιπροσωπεια, και το εχω κατααγαπησει...περα απο το οτι ειναι κουκλι, ειναι παρα, παρα πολυ πρακτικο και βολικο...με εντυπωσιασε επισης η ομορφη αισθηση που μου αφηνε οταν το δοκιμασα στην αντιπροσωπεια (αν και μικρουλι)...θα το νιωσεις μαλλον κι εσυ αν πας και κανεις test drive...το χρησιμοποιω πολυ για διαδρομες 5 με 10 χιλιομετρα και ειμαι πολυ ευχαριστημενη που το εχω...το ciao ειναι οντως βαρυ και πιστευω θα σε δυσκολεψει...καλες περιπτωσεις ειναι επισης και το entry level της dahon, το boardwalk, το speed και το mu (αν και το τελευταιο ειναι λιγακι ακριβουτσικο)...γενικα, ολα ειναι αξιαγαπητα ποδηλατακια και πολυ αξιοπιστα, διαλεξε αυτο που σου αρεσει περισσοτερο...
τωρα για τιμες, το roo το πηρα απο την αντιπροσωπεια 460 (χωρις παζαρι), αλλα ετυχε να μαθω πως ο ποδηλατας στην ελ. βενιζελου στη ν. σμυρνη το δινει γυρω στα 400 (και σ΄αφηνει να καβαλισεις για test drive και τα ακριβα μοντελα κι οχι μονο το boardwalk και το roo, οπως κανουν στην αντιπροσωπεια)...
αυτα απο μενα...
ορμα στο σπαστουλι, δε θα το μετανιωσεις!
Εχω το Vitesse D7HG εδώ και λίγες μέρες και είμαι ενθουσιασμένος. Είναι πολύ ευέλικτο, πρακτικό και νομίζω ότι θα κάνουμε καλή παρέα!! Η εμπειρία μου είναι σχετικά μικρή βέβαια, αλλά αρκεί για να σου προτείνω να μην προσπεράσεις χωρίς να δοκιμάσεις το Vitesse με το εσωτερικό σαζμάν (το Shimano Nexus 7 κυρϊως, με τις 7 ταχύτητες). Είναι εκπληκτικό. Θεωρητικά είναι και πιο αξιόπιστο και δεν χρειάζεται σέρβις όπως τα παραδοσιακά. Ένα βασικό πλεονέκτημα κατά τη γνώμη μου είναι ότι μπορείς να κάνεις αλλαγές σε στάση. Μειονεκτήματα ως τώρα δεν μπορώ να δώ, για ένα city bike, ίσως κάποιος με μεγαλύτερη εμπειρία να μπορεί να βοηθήσει.
Κάτι που ξέχασα και ίσως σου χρειαστεί: Υπάρχει η έκδοση Vitesse D7 με εξωτερικό κλασσικό σαζμάν 7άρι που δεν αναφέρεται στο site της αντιπροσωπείας (μπές στο αμερικάνικο site για να τα δεις) και Vitesse D7HG με το εσωτερικό 7άρι.
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες, θα πάω αύριο να τα δω κι από κοντά
Φίλε μου.
Μην αγοράσεις από Ελλάδα σπαστό.
Είτε είναι Dahon είτε είναι Brompton.
Από την Αγγλία συμφέρει πολύ πιο πολύ.
Θα έχεις κέρδος γύρω από 100 εώς 300 ευρώ.
Ιδικά αυτη την επόχη υπάρχουν προσφορές σε όλα τα μοντέλα του 2008 επείδη θέλουν να τα ξεπουλήσουν ώστε να αρχίσουνε με τα καινούρια του 2009.
Αν χρησιμοποιείς e-bay κοίταξε εκεί. (θα βρείς τις καλύτερς τιμές!)
Επίσης αυτό το site είναι καλό με δωρεάν μεταφορικα: http://www.chainreactioncycles.com/Categories.aspx?CategoryID=1134
κι αυτό: http://www.evanscycles.com/categories/complete-bikes/folding-bikes
κι αυτό: http://www.jejamescycles.co.uk/dahonfoldingbikesale.html
Ελπίζω να σε πρόλαβα και να μην αγόρασες από Ελλάδα.
Να συμφωνήσω και γώ με τον/την cookies. Πριν λίγες μέρες παρέλαβα σε τέλεια κατάσταση το νεό μου d7hg το οποίο βρήκα σε εξουσιοδοτημένο μεταπωλητή dahon στο ebay. Το πήρα συναρμολογημένο και με απόδειξη του 1ου dahon check.
Το ποδήλατο έκανε 289 λίρες ... αν σκεφτούμε πως εδώ κάνει 600 ευρώ συμφέρει ..
Με μεταφορικά και λάστιχα schwalbe το πήρα γύρω στα 380 ευρώ.
το κατάστημα ήταν το foldingbikebiz aλλά δεν ξέρω αν έχει μείνει τπτ στο stock
Επίσης προτείνω και τα fudges/evanscycles. Έχω πάει κ στα 2 καταστήματα (offline) και οι άνθρωποι ήταν πάντα εξυπηρετικοί.
τώρα με μπέρδεψες.
Από που πήρες το D7HG 289 λύρες?? Και πότε?
στο www.foldingbikes.biz το έχει 419.99
Τι εννοείς έχεις πάει και στα 2?
χεχε σορρυ για το μπέρδεμα!
>>Από που πήρες το D7HG 289 λύρες?? Και πότε?
Το πήρα από το ebay site του foldingbikebiz πριν 3 βδομάδες με buy it now NOWNOW:)
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&i...
>>Τι εννοείς έχεις πάει και στα 2?
το fudges cycles είναι στο Λονδίνο και το evans στο Brighton, όπου έμενα κάποια χρόνια. Λέω ότι έχω πάει στα καταστήματα τα ίδια κ είναι πολύ εντάξει. Συν στο fudges μίλησα κ τηλεφωνικά για κάποιες απορίες περί dahon, εγγυήσεις κλπ και ήταν εξυπηρετικοί.
Αυτά!
Καλησπέρα και απο μένα ,
Εδώ και λίγες μέρες ασχολούμαι με το να ενημερωθώ σχετικά με τα σπαστά ποδήλατα και έχω διαβάσει πολλά απο τα παραπάνω.
Ο ενδοιασμός μου για το αν θα τα καταφέρνω να διανύω τα 6-7 χιλ. απο κέντρο θεσσαλονίκης μέχρι Άγιο Παντελεήμωνα -Καλαμαριάς μάλλον ξεπεράστηκε. Αν κάποιος απο τους εδώ φίλους γνωρίζει και έχει άποψη , ας την καταθέσει , παρακαλώ πολύ.
Όσο αφορά την αγορά μέσω διαδικτύου πολύ διαφορετικές τιμές !!!
Πως είναι δυνατόν στο http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&i... η σημερινή τιμή να είναι US $594.99
Είναι δυνατόν το http://www.jejamescycles.co.uk/id42063.html το ίδιο ποδήλατο να το έχει 274,03 λιρες???
Παρακαλώ πολύ τον cookie να με διαφωτίσει σε ότι αφορά ιντερνικό ψάξιμο.
Ευχαριστώ πολύ
καλησπέρα,
το 1ο link που παραθέτεις είναι το ποδήλατο που αγόρασα εγώ πριν λίγες εβδομάδες και το πήρα 289 λίρες - δεν ξέρω πως βγήκαν τα 600 δολλάρια. Μια απλή μετατροπή μου τα βγάζει $430..To μαγαζί ήταν το foldingbikebiz, δεν χάνεις τπτ να τους ρωτήσεις αν βάλουν και άλλα στο στοκ.
Οπότε η διαφορά με το jejamescycles δεν είναι πολύ μεγάλη.
Μερικά πράγματα που βρήκα όταν έψαχνα για ποδήλατο στο ebay.
Αυτό που πρέπει να προσέξεις αν αγοράσεις από ebay είναι
1. Στέλνουν σίγουρα Ελλάδα; και αν ναι, πόσο κοστίζει; Οι τιμές κυμαινόντουσαν από 60 σε 90 λίρες!
2. Το ποδήλατο θα έχει περάσει το dahon authorised reseller 1st check? Μερικές φορές το d7hg το έβρισκα πολύ φτηνό κ αυτό ήταν γιατί στο στέλναν ασυναρμολόγητο στο κουτί. Αυτό μπορεί να έχει προβλήματα για εγγύηση μετά. Αν δεν ξέρεις από ποδήλατα (εγώ δεν έχω ιδέα) να σιγουρέψεις ότι θα στο στήσουν, θα το τεστάρουν κ θα στα επιβεβαιώσουν όλα αυτά και γραπτώς.
3. Είναι το ποδήλατο καινούριο ή όχι;
Έχω μιλήσει τηλεφωνικώς με fudges cycle store και cyclemotion (http://www.cyclemotion.co.uk/) (επίσημος αντιπρόσωπος της dahon στην Αγγλία). Σίγουρα αυτοί οι 2 στέλνουν ελλάδα και με περασμένο το 1ο check.
Νομίζω η συμβουλή σου δεν λαμβάνει υπόψη της διάφορες παραμέτρους...
Οσον αφορά την dahon έχω συζητήσει και έχω μάθει ότι ανα την Υφήλιο κυκλοφορούν τα ποδήλατα με πολύ διαφορέτικές προδιαγραφές...άρα π΄ροσεχε κάθε φορά τι πέρνεις. Αυτό εκτός των άλλων μπορέι να σου δημιουργήσει θέματα με το σέρβις άν τα ανταλλακτικά πού έχουν πάνω τους δέν εισάγονται στην Ελλάδα.
Στίς τιμές της Αμερικής πρέπει να προστεθούν ΦΠΑ και εκτελωνισμός ( πάνω από 20 %)...
Αλλά δέν είμαι και ο πλέον ειδικός για τα dahon.
Για το brompton όμως ξέρω και νομίζω συμφέρει τελικά να το πάρει κανείς απο Ελλάδα. Μήν αποφασίσεις πρίν επισκεφτείς και κάποιο ντήλερ στήν Ελλάδα...
Νομίζω ότι η αγορά ενός ποδηλατου από ένα Ελληνικό κατάστημα, είναι το ξεκίνημα μιας προσωπικής σχέσης από την οποία μόνο να κερδίσει έχει κανείς...
σχετική συζήτηση εχει γίνει εδώ και σε άλλο νήμα...
παραθέτω:
"
Ερώτηση:
Για ένα Brompton αγορασμένο στην παραγωγό χώρα (Αγγλία), η αντιπρόσωπος εταιρεία της Ελλάδας παρέχει service ή ο χρήστης πληρώνει μεν φτηνότερα, αλλά ουσιαστικά μένει ακάλυπτος από τεχνικές υπηρεσίες;
Απάντηση:
Για ένα brompton αγορασμένο οπουδήποτε στόν κόσμο η αντιπρόσωπος εταιρεία στήν Ελλάδα Αction3 και οι εξουσιοδοτημένοι ντήλερς παρέχουν σέρβις με την ανάλογη κάθε φορά χρέωση.
Τυχόν ανταλλακτικά πού δέν είναι διαθέσιμα, είτε επειδή τα συγκεκριμένα μοντέλα δέν εισάγονται στήν Ελλάδα ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο, μπορούν να παραγγελθούν επί τούτου μετά από την ενημέρωση του ενδιαφερόμενου για το κόστος και την συγκατάθεσή του.
Το δίκτυο τών εξουσιοδοτημένων ντήλερ θα επεκταθεί στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις της Ελλάδος εν καιρώ.
Αρχικές ρυθμίσεις και πρώτο σέρβις αποτελούν προσφορά του εξουσιοδοτημένου ντήλερ πού έκανε την πώληση...Αν το ποδήλατο έχει αγοραστεί από το εξωτερικό δέν είναι δυνατό να ζητήσουμε σε κάποιον Ελληνα ντήλερ να εργαστεί δωρεάν. Μπορεί όμως να κάνει όποιες εργασίες χρειάζονται, με την ανάλογη χρέωση.
Τυχόν θέματα πού άπτονται της εγγύησης θα πρέπει να απευθύνονται μέσω του ντήλερ που έκανε την πώληση στόν αντιπρόσωπο της περιοχής και από εκεί στόν κατασκευαστή, ο οποίος έχει και τον τελικό λόγο και την τεχνογνωσία να εξετάσει το θέμα.
Η Action3 μπορεί να κάνει την εξυπηρέτηση, σε κάποιον χρήστη πού βρίσκεται στήν Ελλάδα, αλλά αγόρασε το ποδήλατο στο εξωτερικό, να προωθήσει τυχόν αίτημα εγγύησης πρός τον ντηλερ πού έκανε την πώληση και τον κατασκευαστή και να λειτουργήσει και ώς εμπειρογνώμων, αλλά δεν μπορεί να αναλάβει τυχόν κόστος μεταφοράς προς την χώρα όπου έγινε η πώληση και πίσω, προκειμένου να γίνει κάποια επισκευή εντός εγγύησης.
Συμπέρασμα.
Οχι! Δεν είναι κανείς ακάλυπτος από τεχνικές υπηρεσίες, αλλά τα πράγματα είναι πολύ απλούστερα και φθηνότερα, αν έχει κάνει την αγορά από τον ντήλερ , στην Ελλάδα, πού θα γνωρίσει προσωπικά και θα συζητήσει μαζί του, που θα τον βοηθήσει σχετικά με τις προδιαγραφές του ποδηλάτου που θα αγοράσει, θα του εξηγήσει πώς πρέπει να φροντίζει το ποδήλατό του, τι πρέπει να προσέχει, να λιπαίνει κλπ. Μπορεί το brompton να έχει ένα από τα πιο λεπτομερή USER MANUAL στην αγορά, το οποίο μπορείτε να βρείτε ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ στο www.brompton.gr αλλά τα μάνουαλ όταν τα ρωτάς κάτι, έχουν την κακή συνήθεια να μην απαντάνε…
Τέλος όσον αφορά την εντύπωση ότι "...πληρώνει μεν φθηνότερα στο εξωτερικό...",είναι πολύ πιθανό να μήν πληρώνει φθηνότερα...Πιθανόν να υπήρξαν κάποιες ευκαιρίες με εκπτώσεις τέλους έτους σε μοντέλα 2008 και πολύ επωφελή ισοτιμία της λίρας πού δέν ισχύει πιά. Η προσπάθεια της Action3, όσον αφορά τις τιμές των μοντέλων 2009, είναι να μην διαφέρουν από τις μέσες τιμές της Ευρώπης και της χώρας παραγωγής, μετά την ενσωμάτωση του κόστους διακίνησης, προβλεπόμενης συναλλαγματικής ισοτιμίας, διαφοροποίησης τιμών ex factory του κατασκευαστού, ΦΠΑ κλπ.
"
Τέλος έχω αγοράσει αρκετά ποδήλατα από το εξωτερικό..
Άν είχα την δυνατότητα να τα αγοράσω από κατάστημα στήν Ελλάδα, έστω και λίγο ακριβότερα, σίγουρα θα το προτιμούσα...
Σίγουρα δέν θα με ένοιαζε να είχα δώσει 100 ευρώ παραπάνω και να μήν ανοίξω το κιβώτιο για να δώ ότι ο σκελετός είχε γδαρθεί λίγο στήν μεταφορά...
ή.. όταν το κιβώτιο, με το ήδη πληρωμένο ποδήλατό μου, δέν ερχόταν για ένα μήνα και κανείς δέν μπορούσε να μου πει πού βρίσκεται. Ο πωλητής μού έδινε τα στοιχεία ότι το φόρτωσε και απο κει και πέρα χάος...Χρειάστηκε να περάσω ένα μήνα αγωνία ότι χάθηκε και έμπλεξα, μέχρι να φανερωθεί ένα μεσημέρι το κιβώτιο στήν πόρτα μου...και είχα πληρώσει και αρκετά τσουχτερό ποσό για μεταφορικά..
ή ..όταν παρέλαβα το καινούργιο μου ΜΤΒ με τα υδραυλικά δισκόφρενα τοποθετημένα ανάποδα από ότι είχα ζητήσει ( οδηγώ με δεξί/μποστινό)...Χρειάστηκα να πάρω ένα σέτ σωληνάκια και τσιμούχες για να τα αλλάξω, και τελικά επειδή κάπου έκανα πατάτα να πάω και σε ποδηλατά και σχεδόν να τα ξαναπληρώσω...
η...όταν παρέλαβα την κουρσα μου με άλλη σέλλα από αυτή πού είχα παραγγείλει...
Και όταν ο πωλητής είναι μακριά ακόμα και να του μιλήσεις κοστίζει..πόσο μάλλον να του στείλεις κάτι πίσω να στο αλλάξει ή να του στείλεις τον σκελετό για βάψιμο...
Γιαυτό σου λέω
ΡΩΤΑ πρώτα στήν Ελλάδα...Γνωρισε από κοντα τον καταστηματάρχη. Κάνε τους λογαριασμούς σου σωστά, συνυπολογίζοντας τα τυχόν κρυμένα κόστη και μετά αποφάσισε!
@clair
Κοίτα, υπάρχει μία ίσως παγίδα με τα Dahon.
Επειδή όλα βγαίνουν έτοιμα και το 95% στην Ευρώπη είναι ίδια, μερικοί για να ρίξουν τις τιμές του πουλάνε ασυναρμολόγητα.
Αυτό δεν ξέρω πόσο επικίνδυνο είναι - μπορεί και να μην είναι καθόλου! Επίσης με αυτόν τον τρόπο δεν μπορείς να κάνεις το ποδήλατό σου register και να έχεις εγγύηση εφόρου ζωής (νομίζω όμως πως σκελετός δεν σπάει εύκολα να έχεις ανάγκη την εφόρου ζωής εγγύηση - γιατί μόνο για τον σκελετό είναι).
Πιο συγκεκριμένα το: http://www.jejamescycles.co.uk δεν είμαι σίγουρος αλλά στέλνει τα ποδήλατα ασυναρμολόγητα - δεν το γράφει ξεκάθαρα. Αν παρέις τηλέφωνο και τον ρωτήσεις αν θα μπορείς να εχεις lifetime warranty αν το κάνεις register τότε είναι οκ. Αλλά δεν γράφει κάπου ξεκάθαρα αν στέλνει Ελλάδα.
Δες εδώ http://shop.ebay.co.uk/merchant/rutlandcycling?_nkw=dahon&_sacat=0&_from...
Αυτός παίζει να έχει τις καλύτερες τιμές! (αλλά τα στέλνει ασυναρμολόγητα).
Α! και προσοχή...Όχι από ΗΠΑ - ίσως σου κοστίσει πιο ακριβά λόγω του τελωνείου με τους δασμούς!
@vang
έχουν μία λογική αυτά που λες.
Αλλά γιατί εσύ έχεις αγοράσει όλα σου τα ποδήλατα από το εξωτερικό?
Πάντως σίγουρα είναι ωραίο να έχεις μία καλή σχέση με τον πωλητή...αλλά άμα αυτή σου έχει κοστίσει 200 ευρώ (λόγω το ότι είναι πιο ακριβά στην Ελλάδα) δεν είναι κι ότι καλύτερο.
Και για αυτό το ζήτημα που αναφέρεσαι, ισχύουν οι νόμοι της προσφοράς και της ζήτησης. Εννοώ ότι ο καθένας κοιτάει τις οικονομικές του δυνατότητες και παράγοντες όπως το αν γίνεται εφ' όφου ζωής εγγύηση, μπορεί κάποιον που θέλει ένα συγκεκριμένο ποδήλατο και το βαλάντιο του δεν του επιτρέπει να το πάρει στην τρέχουσα τιμή καταστήματος, να μην είναι και τόσο σημαντικό.
Πάντως στα dahon για να ενεργοποιήσεις την εγγύηση τα δηλώνεις online. Άρα δεν ξέρω κατά πόσο μετράει το αν το πάρεις αποσυναρμολογημένο, ( με την προϋπόθεση ότι ξέρεις πως να το συναρμολογήσεις, ή υπάρχει τεχνικός να σου το κάνει αυτό), μετράει.
Στο διεθνές site τους το μόνο που σου ζητάνε είναι να μάθουν από που το αγόρασες και όχι σε τι μορφή το αγόρασες.
Τώρα όσον αφορά το τοπικό service στο οποίο αναφέρθηκε εκτενώς ο vang:
Σε πολλές περιπτώσεις οι τεχνικοί των αντιπροσωπειών δεν είναι και οι πιο σχετικοί με το αντικείμενο. Πολλοί από αυτούς ξέρουν να κάνουν μόνο τα βασικά, και αυτό δεν απασχολεί την μητρική εταιρία. Άλλωστε η τελευταία θέλει απλά κάποιους που να γνωρίζουν τα βασικά και φυσικά η συμφωνία για την αντιπροσωπεία, σε όποια χώρα γίνεται, γίνεται στην βάση της μεταπώλησης και όχι στην βάση της "τέλειας" τεχνικής υποστήριξης.
Το δικό μου Dahon π.χ δεν μου το ρύθμισαν όπως θα έπρεπε στην αντιπροσωπεία. Το πάω αλλού. Αυτό δεν επηρεάζει την εγγύηση του, ούτε καν οι ίδιοι στην εταιρία δεν επέμεναν σε κάποια τέτοια προοπτική, δηλαδή ότι θα ισχύει η εγγύηση μόνο αν το πηγαίνω σε αυτούς.. Για την ακρίβεια.. όταν κάποια στιγμή μετά την αγορά τηλεφώνησα δεν με θυμόντουσαν καν και δεν τους ενδιέφερε που και ποιος θα το συντηρεί.. (φαίνεται πάνε καλά οι δουλειές τους. ). Αρκεί την πρώτη "ρύθμιση", ( ότι και να ήταν αυτή), να την έχουν κάνει στο μαγαζί τους έτσι για τον τύπο.
Θα πρέπει να υπάρξει τελικά πολύ μεγάλη ζημιά, τύπου αστοχία υλικού, ( και σκελετού), για να ανακατευτεί η μητρική εταιρία, και φυσικά αυτό για να μην χαλάει το καλό της όνομα.
Γενικότερα τώρα.. Τα σπαστά ποδήλατα επώνυμων εταιριών, είναι πράγματα που ναι μεν τα αγοράζεις ακριβά αλλά, η ποιότητα τους είναι από ένα επίπεδο και πάνω.
Κάτι η μορφή του ποδηλάτου, που απαιτεί να τηρούνται κάποιοι κανόνες ασφάλειας, κάτι το γεγονός ότι δεν είναι, μέχρι στιγμής, ο κυρίαρχος τύπος ποδηλάτου στην αγορά, έχει κάνει τις εταιρίες να προσπαθούν για το καλύτερο, κάτι που μοιραία είναι καλό για τους τελικούς καταναλωτές, όπως και να το κάνουμε.
Από εκεί και πέρα είπαμε.. Ότι πληρώνει ο καθένας παίρνει. Η τιμή αντιστοιχεί ακριβώς σε αυτό που αγοράζεις. Αν έχεις να τα χώσεις παίρνεις αυτό που έχει τις πιο προχωρημένες τεχνολογικές εφαρμογές και τον πιο ψαγμένο σχεδιασμό. Αν δεν έχεις τότε πας σε κάτι πιο απλό που όμως πάλι δουλεύει και θα είναι λειτουργικό, απλά ίσως να μην είναι το πιο μικρό, το πιο ελαφρύ ή ίσως το πιο όμορφο και το πιο gudget-οειδές.
Εμείς να είμαστε καλά, και αν έχουμε λεφτά για να αγοράζουμε πολλά ποδήλατα δηλαδή! :)
Πάντως τα παιδιά στη dahon για να λέμε και του στραβού το δίκιο,είναι πολύ εξυπηρετικά..Έγώ το είχα πάρει απο κέντρο αλλά επειδή ήθελε ρύθμιση το πίσω ντεραγιέ και μένω δίπλα τους,δέχτηκαν αμέσως να το κοιτάξουν και να το έχουν έτοιμο την επόμενη μέρα [χωρίς να ζητήσουν κάτι u know :P]
Τουλάχιστον σε αυτό η αγορά ποδηλάτων είναι ακόμα ανθρώπινη![νομίζω:D]
..Γιατί ΔΕΝ υπηρχαν στην Ελλάδα...
Pixelsprite ,
σε ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις και τις συμβουλές!!!
Έγραψα στο 1ο λινκ , όπου μου είπαν οτι η τωρινή τιμή όντος είναι £419.99 και οτι δεν προβλέπεται να κατέβει . Έγραψα σε jejamescycles και e-bay ζητώντας διευκρινήσεις για το αν είναι συναρμολογημένα ή όχι και περιμένω . Όσο για το register δεν το ήξερα. Έχουμε και λέμε.
Πάντως η αγορά μέσω ιντερνετ δεν είναι και τόσο απλή υπόθεση και σίγουρα μέχρι την παραλαβή έχεις αγωνία. Τώρα το πόσο συμφέρει όλο αυτό δεν είμαι σίγουρη.
Αν κάποιος άλλος έχει να προσθέσει επι του θέματος, καλώς να ορίσει.
Αρχικά σκεφτόμουν να πάρω απο εδώ το πλέον απλό μοντελάκι, Boardwalk D7 mia kai έχω τους ενδοιασμούς μου για τα δρομολόγια που σκοπεύω να κάνω. Με την προοπτική της φθηνότερης αγοράς μέσω ιντερνετ , σκέφτηκα κάτι καλύτερο , την τιμή του οποίου βέβαια δεν προτίθεμαι να πληρώσω εδώ.
Νομίζω ότι έχει (αποκλειστικά) Dahon σ' ενα μαγαζί στην Αγ. Κωνσταντίνου 40 στο Μαρούσι (στάση προαστιακού-Παράδεισος).
Αν σε ενδιαφέρει όταν έψαχνα και εδώ για dahon, είχα βρεί μια πολύ καλή προσφορά στον κασσιμάτη επί της βουλιαγμένης (αρχές/μέσα Δεκέμβρη). Συγκεκριμένα έδινε το vitesse d3 με φτερά SKS μαύρα, σχάρα , φως led μπρος πίσω, την τσάντα El Bolso κ βάση στήριξης KlickFix με 450 (μετρητοίς) από 550. Με λίγα λόγια, ολοκληρωμένο πακέτο.
Δεν ξέρω αν έχει ακόμα την ίδια προσφορά, μπορείς να τους ρωτήσεις αν σε ενδιαφέρει. Δε χάνεις τίποτα να πάς και απο κεί να κάνεις test drive.
Για το boardwalk που λές, μου έχουν πεί τα καλύτερα.
καλή τύχη!
το συγκεκριμένο Vitesse D3 το δίνει στην ίδια τιμή κι η αντιπροσωπεία στο Μαρούσι
Να είστε καλά, αλλά ζω στη Θεσσαλονίκη και ή θα το πάρω απο δω ή μέσω ιντερνετ.
Έγραψα για διευκρινήσεις σε http://www.jejamescycles.co.uk/dahonfoldingbikesale.html και ebay , αλλά απάντήσεις γιοκ.
Πάντως σε τιμή 408 ευρω + 40 τουλάχιστον για μεταφορικά κ ποιός ξέρει τι άλλο θα βγάλουν στην πορεία, δεν ξέρω αν συμφέρει τόσο πολύ. Και βέβαια με την ασάφεια που υπάρχει σε σχέση με την εγγύηση.
το www.jejamescycles.co.uk πήρα τηλ. και δεν στέλνουν ελλάδα.
κοίταξε και το www.evanscycles.com Έχει φέρει τα μοντέλα του 2009 και για Ελλάδα έχει 40 λύρες μεταφορικά. πχ το Speed D7 2009 το έχει 279+40=319.
Τι να σου πω, νομίζω πως συμφέρει.
Εγώ για παράδειγμα κοιτάω μόνο μέσω ίντερνετ κι από Αγγλία.
Γεια χαρά. Εγώ δε θα ασχοληθώ με το από που θα το αγοράσεις. Αυτή είναι δική σου επιλογή. Έχω εδώ και δύο εβδομάδες ένα Vitesse D7 (καινούριο μοντέλο, ίδιο σε περιφερειακά με το speed D7 αλλά με αλουμινένιο σκελετό). Το αγόρασα 485 ευρώ από την αντιπροσωπεία (sigma) στο Μαρούσι. Το έκανα και test ride εκέι.
Έχει τύχει να οδηγήσω και το roo αλλά και το ακριβό speed (p8). Το σίγουρο είναι πως εκτός από την πρακτικότητά τους θα σε εντυπωσιάσει και η συμπεριφορά τους στο δρόμο και γενικότερα η αίσθηση που αφήνουν ως ποδήλατα. Εγώ πίστευα αρχικά πως θα είναι κάπως, πως θα ξενερώνω που θα το καβαλάω αλλά...τώρα δε θέλω να κατεβαίνω.
Το χρησιμοποιώ καθημερινά σε συνδυασμό με το μετρό για να πηγαίνω στη δουλειά μου (περίπου 10χλμ πετάλι πήγαινε-έλα) και δεν το παίρνω μόνο όταν ρίχνει καρέκλες! Πιστεύω πως το Roo ταιριάζει περισσότερο σε κοπέλες (λόγω χρώματος και σχεδίασης σκελετού). Αυτά...
Πριν πια καταλήξω στο τι θα πάρω και απο που , μπορει κάποιος να μου πει για την διαφορά των D7 ή MU P8. Πέρα απο την σχετικά μεγάλη διαφορά τιμής , 485 έναντι 680, ή καλίτερα η διαφορά κόστους είναι λόγω της 8ης ταχύτητας? Άραγε η χρήση της διευκολύνει πολύ σε ανηφοριές? Και το ρωτάω γιατί για να φτάσω σπίτι μου απο την παραλία της Θεσσαλονίκης έχω σχετική ανηφόρα και αυτή ήταν που απο την αρχή με προβλημάτιζε. Κατα την ταπεινή μου γνώμη αν όντως διευκολύνει τόσο , ναι αξίζει την διαφορά .Νομίζω οτι πιο εύκολα θα τα έδινα έναντι των 100 ευρω που έχουν διαφορά τα Vitesse D7(485) me to Vitesse D7HG (590)
Έχει κάποιος άποψη?
Στα Dahon, ο κωδικός D7 σημαίνει Deluxe σειρά εξαρτημάτων και 7 ταχύτητες. Η Deluxe είναι η φτηνότερη σειρά της Dahon. Ο κωδικός P8 σημαίνει Premium σειρά εξαρτημάτων και 8 ταχύτητες. Επομένως οι διαφορές δεν έχουν να κάνουν μόνο με τη μία παραπάνω ταχύτητα, αλλά είναι πολύ σημαντικότερες (=τροχοί, ταχύτητες, φρένα, σέλα κλπ)
Εγώ έχω το ιδιόρυθμο Ciao εδώ και πάνω από 2 χρόνια. Το πήρα από την αντιπροσωπεία και έχω κάνει πάρα πολλά χιλιόμετρα σε ένα σωρό διαφορετικά τερέν. Κάθε σειρά σε κάθε εταιρία έχει τα χαρακτηριστικά της. Το Ciao για παράδειγμα έχει υπέροχη κύλιση, είναι χαμηλό για να ανεβοκατεβαίνεις άνετα, έχει καταπληκτικά λάστιχα και έρχεται με δυναμό, σχαρίτσα, λασπωτήρες, πίσω φως με αισθητήρα φωτός και κίνησης, εσωτερικό σασμάν κλπ. Το πρώτο καλοκαίρι που το πήρα έβαζα την κόρη μου στη σχάρα (20 κιλά) και την πήγαινα παραλία στο εξοχικό μας. Το μόνο που του έχω κάνει είναι το πρώτο σέρβις που μου τέντωσαν τα συρματάκια και ακτινολόγηση (λόγω ταλαιπωρίας με τη μικρή). Συνεπώς ό,τι πληρώνεις παίρνεις. Επίσης, προσωπικά προτιμώ τα ποδήλατά μου να τα παίρνω από Ελλάδα γιατί υπάρχουν πια καλά καταστήματα και αντιπροσωπείες που ξέρουν τη δουλειά τους. Μια λάθος ρύθμιση και η ποδηλασία γίνεται κόλαση. Σας το λέω εκ πείρας.
Τώρα βέβαια μου αρέσουν φοβερά τα Brompton που έχουν πολύ πιο αρρενωπό στυλ από τα dahon και έχουν αυτό που λέμε κλάση. Όταν η κόρη μου πάρει το dahon μου με βλέπω να παίρνω ένα...
Πάντως πιστεύω ότι τα σπαστά ποδήλατα έχουν τεράστια ευελιξία να τα παίρνει κανείς όπου πηγαίνει, χωρίς σχάρες κλπ οπότε στην όποια εκδρομή του Σαββατοκύριακου έχεις μαζί σου και το ποδήλατο και κάνεις τη βόλτα σου. Αν δεν είχα το Ciao, λόγω της οικογένειας, θα έκανα τα μισά χιλιόμετρα.
Εγώ προτείνω να πάρεις το Speed D7 ή το Vitesse D7. (Η μόνη διαφορά είναι πως ο ένας σκελετός είναι ατσαλένιος(speed) κι ο άλλος αλουμινένιος(vitesse)). Εγώ προσωπικά θα προτιμούσα τον ατσαλένιο αν δεν με ενδιέφεραν τα 600γρ. παραπάνω στο βάρος, καθώς είναι πιο ανθεκτικός και πιο γλυκός στην οδήγηση σε αντίθεση με τον αλουμινένιο που είναι πιο γρήγορος. Η Brompton πάντως μόνο ατσαλένιους βγάζει- μπορεί να λέει κάτι κι αυτό.
Εκτός αν έχεις οικονομική άνεση, οπότε δώσε όσα περισσότερα μπορείς. Πάντως το Vitesse D7HG μου φαίνεται ακριβό! Έχει αυτή την τιμή κυρίως λόγω των εσωτερικών ταχυτήτων.
Μετά αν πας σε κάποιο από τα Mu όπως το P8 τότε ανεβαίνει πολύ η τιμή...αλλά λογικά θα παίρνεις κάτι καλύτερο κυρίως στα εξαρτήματα.
Εν κατακλείδι προτείνω το Speed D7 εκτός αν θέλεις να δώσεις αρκετά χρήματα.
Πέρασε μια βδομάδα παρέα με το νεοαποκτηθέν Vitesse D7 .Είμαι ενθουσιασμένη και πολύ χαρούμενη με την απίστευτη ελευθερία που προσφέρει.Την πρώτη μέρα το φόρτωσα στο αμάξι και πλησίασα στην παραλία Θεσσαλονίκης απ όπου πήγα μέχρι το κέντρο .Την επόμενη μέρα ξεκίνησα απ ευθείας απο το σπίτι μου για να δοκιμάσω πως θα τα βγάλω πέρα με την ανηφόρα της γειτονιάς μου. Όλα καλά !!! Μένει να δοκιμάσω να το φορτώσω σε λεοφωρείο της γραμμής , εννοείται όχι σε ώρες αιχμής.
Και βέβαια κάθε μέρα πάω στη δουλειά μου - σχολείο - με το ποδήλατο.περιτό να γράψω τα σχόλια των μαθητών μου.....
Με γειά το όχημα claire, καλά χιλιόμετρα!