Αγορα trekking ποδήλατου....

77 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
NickAgg
Απών/απούσα

Καλησπέρα παιδεία, θέλω να πάρω ένα καινούριο ποδήλατο trekking, το θέλω για μεταφορικό μέσω, να πηγαίνω π.χ στην δουλειά μου με αυτό ή για καφέ στο κέντρο (5,5χλμ περίπου), οι διαδρομές μου θα είναι εντός αλλά και εκτός πόλης, ασφαλτοστρωμένοι αλλά σε μερικά σημεία είναι πολύ χάλια οι δρόμοι και εκτός από αυτές τις διαδρομές, θέλω να κάνω και διαδρομές 10-15χλμ για άσκηση περισσότερο (αμφιβάλω αν θα τα καταφέρω με την πρώτη αλλά σε βάθος χρόνου θέλω να μπορώ να καλύπτω τέτοιες αποστάσεις ίσος και μεγαλύτερες.... .Έχω κάνει λίγο την ερευνά μου, έχω ρωτήσει και σε ποδηλατάδικα (και θα πάω ακόμα και σε μερικά ακόμα να ρωτήσω), αλλά προς το παρόν έχω καταλήξει στο Megisto 2018 τις Ideal.Από οικονομικό θέμα, δεν θέλω να πάω ποιο πάνω (αν και κάποια στιγμή το σκεφτόμουν για το Optimus 2018 τις Ideal αλλά δεν έχει πολλές διαφορές και δεν νομίζω να αξίζει), άρχιζα ώμος να προβληματίζομαι διαβάζοντας και κάποια θέματα στο φόρουμ, μήπως κάποια πράγματα που έχει το Megisto είναι περιττά (π.χ δισκόφρενα , αναρτήσεις κλπ) και μήπως θα ήταν καλύτερα να κατέβαινα (χρηματικά) και να έπαιρνα κάτι που ναι μεν δεν θα έχει αυτά τα "περιττά" αλλά να μην έρθει η στιγμή και τα λησμονήσω.

Θα ήθελα την άποψη σας πάνω σε αυτό, πρέπει να εμείνω σε τέτοιες τιμές για την χρήση που το θέλω ή μήπως είναι υπερβολή και πρέπει να κατέβω;

Θα εκτιμούσα επίσης και κάποιες προτάσεις κατά την άποψής σας που θα με καλύπτουν για την χρήση που το θέλω !!!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
41ex
Απών/απούσα
Σταθερό πηρούνι  
Σταθερό τιμόνι 
V brakes επώνυμα 
Δες kona dew, ideal cityrun. 
 
Είχα το μεγκίστο και μετά πήρα το κόνα και οι διαφορές ήταν αισθητές. Αυτό δε σημαίνει οτι με το μεγκίστο δεν θα απολαμβάνεις βόλτες απλά τα παραπάνω τσουλάνε (στην άσφαλτο) καλύτερα. 
 
NickAgg
Απών/απούσα

Οκ, είδα τα μοντέλα που πρότεινες και μπορώ να πω πως μου άρεσε καλύτερα το ideal cityrun (και έρχεται και ποιο οικονομικό) αλλά αυτά δεν είναι ποδήλατα πόλης... τα ποδήλατα πόλης δεν έχουν διαφορά με τα trekking ? θα με βολέψουν για την χρήση που θέλω να τους κάνω (μεγάλες αποστάσεις για άσκηση) ?

41ex
Απών/απούσα
Το θέμα έχει συζητηθεί και οι απόψεις διαφέρουν.  
Τα ποδήλατα αυτά είναι για άσφαλτο όχι για κατσικοδρομο. 
Το ιδιο βέβαια ισχύει και για το μεγκιστο. Είχα παει σε βουνο - χωματοδρομο παρέα με mtb 29er και μπορεί να ολοκλήρωσα την βόλτα δεινοπάθησα όμως. 
Απο την άλλη στην άσφαλτο το ντιου με το μεγκιστο έχουν μεγάλη διαφορά. Υποθέτω το σιτιραν θα είναι σαν το ντιου πιο γρήγορο και πιο “μανιτζέβελο”. 
Επίσης είναι ποδήλατα που έχουν ζήτηση και ως μεταχειρισμένα οπότε αν αργότερα θέλεις κάτι πιο ειδικό το σπρώχνει βάζεις κι άλλα 500 ευρώ και παίρνεις κάτι διαφορετικό (κουρσα, φιτνεσσ, mtb, ταξιδιάρικο). Εκεί το φόρουμ θα σε βοηθήσει (αν έχεις όρεξη να χρησιμοποιήσεις την αναζήτηση) 
 
Οπότε με ‘γεια το σιτυραν και καλές βόλτες! 
Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

μεγάλες αποστάσεις για ασκηση και τρεκινγκ ΔΕΝ πανε μαζί.
Ο βασικοτερος λογος ειναι οτι εχεις όρθια στάση οδήγησης οπότε και στα πολλα χλμ θα την ακουσει η μέση σου τουλάχιστον.

Επίσης, δε νομιζω οτι μπορεις να εχεις κριτήριο για να αγοράσεις ποδήλατο το οτι οι δρόμοι ειναι χάλια σε ορισμένα σημεία.

Από την αλλη 10 -15 χλμ προπόνηση
α) βγαινουν πανευκολα με ενα τρεκιν
β) αν καβαλας το ποδηλάτο συχνά, σε μικρο χρονικο διάστημα τα 10-15 χλμ θα ειναι το ζέσταμα σου

σιγουρα θα πρότεινα ποδήλατο χωρίς δισκόφρενα και σίγουρα χωρις ανάρτηση (εφόσον θα κυκλοφορεις σε δρόμο κ οχι downhill - mtb.
Προσωπικά είμαι αλλης φιλοσοφίας και για καιρό ειχα κουρσα για μεσα στην πολη (ψιλο ταλαιπώρια θα σου πει καποιος)
 
Αν πρότεινα κατι θα ηταν fitness (με ίσιο τιμόνι). Αλλα φιτνες ποδηλατα εχουν γεωμετρια κούρσας με ισιο τιμόνι και αλλα πηγαινουν προς τρεκιν.

 

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Μια χαρα ειναι η κουρσα για μεσα στην πολη, αρκει αν θες να πηγαινεις γρηγορα. Αν οχι τοτε μαλλον θα εισαι καλυτερα με κατι πιο ανετο. Αν θες μια καλη σχεση ανεσης/ταχυτητας κοιτα κατι σε gravel. Προσωπικα μου αρεσει το γυριστο τιμονι, εχεις πολλες θεσεις για να ξεπιαστεις λιγο και θα το εκτιμισεις σε μεγαλες αποστασεις καλυτερα απο ενα ισιο, ειδικα αν ειναι ισιο ΚΑΙ στενο για να ελισσεσαι στην κινηση.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

41ex wrote:

Σταθερό πηρούνι  

Σταθερό τιμόνι 

V brakes επώνυμα 

Δες kona dew, ideal cityrun. 

 

Είχα το μεγκίστο και μετά πήρα το κόνα και οι διαφορές ήταν αισθητές. Αυτό δε σημαίνει οτι με το μεγκίστο δεν θα απολαμβάνεις βόλτες απλά τα παραπάνω τσουλάνε (στην άσφαλτο) καλύτερα. 

 

συμφωνώ στις επιλογές

 

NickAgg
Απών/απούσα

Άρα καλήτερα να πάω στο Cityrun λες, για την χρύση που το θέλω???

armani81
Εικόνα armani81
Απών/απούσα

Πρόσφατα ανταλλάξαμε ποδήλατα με τον κουμπάρο μου (έχει ένα λαχανι fitness specialezed) και κάναμε την διαδρομή πειραιας - Π.Φώκαια (περίπου 90 κμ πήγαινε έλα )  . Η διάφορα από το δικό μου ποδήλατο που εχει ανάρτηση μπροστά (και λίγο ποιο φαρδιά λάστιχα ) ήταν τεράστια . Σε κάθε πετραδάκι, λούκι, σαμαρακι, πολύ μικρο πεζοδρόμιο, μικρή λακουβιτσα έπρεπε να σηκώνομαι από το ποδήλατο γιατί αλλιώς κοπανάει σε τέτοιο βαθμό που το λυπάται η καρδιά σου, ακόμα και σε πλακόστρωτο πεζόδρομο που το δοκίμασα παρακαλούσα να βγω πάλι στο δρόμο . Σίγουρα σε τέλειο οδόστρωμα τα 700χ25 λάστιχα και τα 3-4 κιλά λιγότερο βάρος κάνουν διαφορά στην ταχύτητα αλλα δεν σου προσφέρουν ενα ξεκούραστο ποδήλατο . Προσωπικά θεωρώ πως η μπροστινή ανάρτηση σε ενα ποδήλατο εαν εξασφαλίσεις 100% οτι θα δουλεύει είναι απο τα καλύτερα πράγματα που έχουν εφεύρει στο ποδήλατο . Βεβαία για να είμαι δίκαιος δεν ξέρω εαν το συγκεκριμένο ποδήλατο με εναν αναβάτη στα 70 κιλά και όχι στα 100 που είμαι εγώ προσφέρει μια διαφορετική εμπειρία . Στα δισκόφρενα θα σου πω πως οσο όμορφα είναι και καλα τοσο με εχουν παιδέψει π.χ καθε φορα που θα  βγάλω εναν τροχο τα φρένα θέλουν ρυθμισμα αλλιώς ακούγονται πάνω στο δισκόφρενο.  Γνωρίζω πως η γνώμη μου για την ανάρτηση και για τα fitness ποδήλατα δεν συμβαδίζει με την άποψη αρκετού κόσμου εδω μέσα αλλα ήθελα να σου πω κάτι διαφορετικό προτού πάρεις μια απόφαση για cityrun η megistro πχ.

 

Υ.Γ Ίσως τελικά αυτο το άβολο που ένιωσα πάνω στο ποδήλατο fitness να ειναι ακριβώς αυτό που λεει και το όνομα του δλδ . σε γυμνάζει περισσότερο με το να μην είναι τόσο άνετο .

 

Υ.Γ2 Μια λύση θα ήταν και η αγορά 2 ποδηλατών , ενα σπαστό για να πηγαινοέρχεσαι στην δουλειά και στα ψώνια σου και ένα trekking- fitness-road για τις μεγαλύτερες βόλτες σου 

 

Υ.Γ3 Υπολόγισε στα έξοδα σου ενα κράνος μια τρόμπα σαμπρέλα φώτα κάνα τσαντάκι και 2-3 εργαλεία (ίσως και σέλα) 

s-p3ci4L-K
Εικόνα s-p3ci4L-K
Απών/απούσα

Θα σου πρότεινα και εγώ σε gravel. Και ξεκούραστο σε μεγάλες αποστάσεις και εύκολο στα εκτός.

41ex
Απών/απούσα
Το πιο σημαντικό είναι το μπατζετ σου. Αν είναι περιορισμένο 300-400 πάρε αυτά που σου είπα κι αν αργότερα θες κάτι παραπάνω επανέρχεσαι. Μέχρι 50-60 χλμ με μέση ταχύτητα 15-20 το κάνεις άνετα με τα παραπάνω. (Για το θέμα τις άνεσης στις λακούβες βάλε λίγο πιο χοντρό λάστιχο 32 –35 και θα είσαι ΟΚ.) 
Αν είναι μικρότερο 200 τότε πας σε κάτι παρόμοιο μεταχειρισμένο (ή και οποιοδήποτε επώνυμο τρεκινγκ αρχικής 400-450). 
Αν σε παίρνει να δώσεις 700+ τότε δες και τις άλλες προτάσεις.
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

NickAgg wrote:

Οκ, είδα τα μοντέλα που πρότεινες και μπορώ να πω πως μου άρεσε καλύτερα το ideal cityrun (και έρχεται και ποιο οικονομικό) αλλά αυτά δεν είναι ποδήλατα πόλης... τα ποδήλατα πόλης δεν έχουν διαφορά με τα trekking ? θα με βολέψουν για την χρήση που θέλω να τους κάνω (μεγάλες αποστάσεις για άσκηση) ?

το cityrun θα σε καλύψει καλύτερα από ότι το megisto σε μεγάλες αποστάσεις

θα έχει λιγότερο βάρος μπροστά

ελαφρός πιο καλή γεωμετρία

και μέσα στην πόλη θα είναι πιο νευρικό

βέβαια αν θέλεις ένα ποδήλατο που θα πεις ότι δεν θα χρειαστείς κάτι παραπάνω είναι αυτό

https://www.merida-bikes.com/en_int/bikes/road-fitne...

~600 ευρό

αλλά

και στο cityrun να πας

μια χαρά θα είσαι

 

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Η χρήση που περιγράφεις δεν είναι trekking, μπορεί όμως άνετα να γίνει κ με ένα trekking ποδήλατο.

Τα 10-15 χλμ που λες, ΔΕΝ είναι μεγάλη απόσταση. Θα μου πεις ότι είναι υποκειμενικό. Σύμφωνοι. Θα σου πω την προσωπική μου εμπειρία... Αγόρασα ποδήλατο αρχές καλοκαιριού. Είχα πάνω απο 20 χρόνια να ποδηλατήσω συστηματικά. 90 κιλά βάρος κ εντελώς αγύμναστος. Σκεφτόμουν να κάνω μικρές κ λίγο μεγαλύτερες βόλτες κ υπολόγιζα 100-150 χλμ/μήνα. Πλέον κάνω τα διπλάσια κ συνεχίζω. Την πρώτη φορά που έκανα απόσταση γύρω στα 15 χλμ. τα έπαιξα, όμως από τη 2η κιόλας φορά άρχισα να βλεπω βελτίωση κ πλέον αυτές τις απόστασεις τις έχω για πλάκα. Θα εκπλαγείς από το πόσο γρήγορα βελτιώνεται η αντοχή σου αλλά κ από το πόσο πολύ ανοίγει η όρεξη σου για μεγαλύτερες διαδρομές.

Οι μεγαλύτερες διαδρομές που έχω κάνει είναι 40-50 χλμ. κ είχαν κ κάποια υψομετρική διαφορά. Εκεί, από τη μία ένιωσα ότι είμαι στα όρια μου κ από την άλλη ότι με δυσκολεύει το ποδήλατο. Προσπαθούσα να βρω διαφορετικές στάσεις για να ξεπιαστώ αλλά μάταια. Στα ανηφορικά τμήματα ακόμη κ με τη χαμηλότερη σχέση στις ταχύτητες κουραζόμουν αφάνταστα, σε σημείο που να νιώθω ότι δεν πάει άλλο κ συνέχιζα περπατώντας. Δεν αναφέρομαι σε απότομες ανηφόρες μικρού μήκους (όπου μπορείς να κάνεις ένα ντου κ να την βγάλεις) άλλα σε μικρότερες κλίσεις, μεγάλης όμως διάρκειας.

Η μικρή κ πρόσφατη προσωπική μου πείρα λέει ότι από τη μία δεν χρειάζεσαι ποδήλατο trekking για τη χρήση που σκέφτεσαι κ από την άλλη αν στο μέλλον ξεπεράσεις αυτή τη χρήση, το ποδήλατο trekking θα σε δυσκολέψει. Μάλλον, δεν χρειάζεσαι τέτοιο ποδήλατο.

Το gravel που προτάθηκε είναι καλό αλλά ακριβό.

Οι πρώτες προτάσεις που σου έγιναν μου φαίνονται πιο λογικές (σε σχέση κ με το μπάτζετ σου).

Trustworthy
Απών/απούσα

Εγώ σε δρόμους ψιλοχαλια όπως λες αλλά ασφαλτινους βολεύτηκα με το MTB Lombardo Siestriere 270. Κόστος 320 ευρώ. Το πήρα πρόσφατα, κάνω μέσα σε πολύ λίγες μέρες πολύ εύκολα 10 χλμ. Έχεις το πλεονέκτημα ότι μπαίνεις ανετότατα σε χωματόδρομο και επίσης ότι έχεις επιλογή ελαστικών να βάλεις λεπτότερα εάν το θες μόνο για άσφαλτο. Ισχύουν στο απόλυτο αυτά που γράφει ο armani81 όσον αφορά την αίσθηση σε πεζοδρομους, κακή κατασταση οδοστρώματος με fitness ποδήλατο  

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

armani81 wrote:

Πρόσφατα ανταλλάξαμε ποδήλατα με τον κουμπάρο μου (έχει ένα λαχανι fitness specialezed) και κάναμε την διαδρομή πειραιας - Π.Φώκαια (περίπου 90 κμ πήγαινε έλα )  . Η διάφορα από το δικό μου ποδήλατο που εχει ανάρτηση μπροστά (και λίγο ποιο φαρδιά λάστιχα ) ήταν τεράστια . Σε κάθε πετραδάκι, λούκι, σαμαρακι, πολύ μικρο πεζοδρόμιο, μικρή λακουβιτσα έπρεπε να σηκώνομαι από το ποδήλατο γιατί αλλιώς κοπανάει σε τέτοιο βαθμό που το λυπάται η καρδιά σου, ακόμα και σε πλακόστρωτο πεζόδρομο που το δοκίμασα παρακαλούσα να βγω πάλι στο δρόμο . Σίγουρα σε τέλειο οδόστρωμα τα 700χ25 λάστιχα και τα 3-4 κιλά λιγότερο βάρος κάνουν διαφορά στην ταχύτητα αλλα δεν σου προσφέρουν ενα ξεκούραστο ποδήλατο . Προσωπικά θεωρώ πως η μπροστινή ανάρτηση σε ενα ποδήλατο εαν εξασφαλίσεις 100% οτι θα δουλεύει είναι απο τα καλύτερα πράγματα που έχουν εφεύρει στο ποδήλατο . Βεβαία για να είμαι δίκαιος δεν ξέρω εαν το συγκεκριμένο ποδήλατο με εναν αναβάτη στα 70 κιλά και όχι στα 100 που είμαι εγώ προσφέρει μια διαφορετική εμπειρία . Στα δισκόφρενα θα σου πω πως οσο όμορφα είναι και καλα τοσο με εχουν παιδέψει π.χ καθε φορα που θα  βγάλω εναν τροχο τα φρένα θέλουν ρυθμισμα αλλιώς ακούγονται πάνω στο δισκόφρενο.  Γνωρίζω πως η γνώμη μου για την ανάρτηση και για τα fitness ποδήλατα δεν συμβαδίζει με την άποψη αρκετού κόσμου εδω μέσα αλλα ήθελα να σου πω κάτι διαφορετικό προτού πάρεις μια απόφαση για cityrun η megistro πχ.

 

Υ.Γ Ίσως τελικά αυτο το άβολο που ένιωσα πάνω στο ποδήλατο fitness να ειναι ακριβώς αυτό που λεει και το όνομα του δλδ . σε γυμνάζει περισσότερο με το να μην είναι τόσο άνετο .

 

Υ.Γ2 Μια λύση θα ήταν και η αγορά 2 ποδηλατών , ενα σπαστό για να πηγαινοέρχεσαι στην δουλειά και στα ψώνια σου και ένα trekking- fitness-road για τις μεγαλύτερες βόλτες σου 

 

Υ.Γ3 Υπολόγισε στα έξοδα σου ενα κράνος μια τρόμπα σαμπρέλα φώτα κάνα τσαντάκι και 2-3 εργαλεία (ίσως και σέλα) 

βασικά δεν μπορώ τα άσχετα κείμενα

1) η ανάρτηση σου είναι μπροστά

άρα αποροφάει κραδασμούς από μπροστά

που σημαίνει πως όσο σηκόνεσε στο fitness τόσο σηκόνεσε και στο trekking Που έχεις εσύ

2) καλό είναι όταν συγκρίνεις 2 ποδήλατα να έχεις όλα τα χαρακτηριστικά που έχει ένα ποδήλατο

εσύ δεν παρουσιάζεις κανένα

ή μάλλον μόνο ένα

το αν έχει ή όχι ανάρτηση

με εικόνες τώρα

http://www.ceepo.com/2012/wp-content/uploads/2016/08...

ποδήλατο χωρίς ανάρτηση

https://kefalasbikes.gr/4481-thickbox_default/ideal-...

και αυτό χωρίς ανάρτηση

να μαντέψω πως έχουν ίδια συμπεριφορά και διαβάζουν με ίδιο τρόπο τον δρόμο????
3) η μπροστινή ανάρτηση είναι όντως σημαντικό εξάρτημα σε ένα ποδήλατο

α) όταν το χρειάζεσαι

β) όταν είναι ανάρτηση και όχι 2 ελατήρια με χρώμα και αυτοκόλητα πάνω

4) το πιο πιθανό είναι το fitness Να είχε πάνω από 100 psi το λάστιχο του

και λογικό να διαβάζεις τον δρόμο

όπως και αν είναι κούρσα με ίσιο τιμόνι

να έχει πιο σκληρό σκελετό

και ανάρτηση να βάλεις στο fitness πάλι θα διαβάζεις τον δρόμο

:D

 

armani81
Εικόνα armani81
Απών/απούσα

Φίλε μου έχεις δίκιο το ποδήλατο που έλεγα λέγετε Specialized Sirrus και το πρόβλημα ήταν στα λάστιχα που ήταν φουσκωμένα με τρόμπα χωρίς μανόμετρο "μέχρι εκεί που έπαιρνε " , δοκιμάζοντας το ίδιο ποδήλατο χθες σε μια κοντινή βόλτα (25km)  και με 80/75 psi το ποδήλατο πέταγε , σε τέλεια ευθεία και άσφαλτο τα χιλιόμετρα που πιάνει δεν συγκρίνονται με το ποδήλατο που έχω και με έκανε γενικά να αναθεωρήσω πολλα πράγματα για το ποδήλατο και να καταλάβω την τρελά που έχει ο κόσμος με τα fitness ποδήλατα .

s-p3ci4L-K
Εικόνα s-p3ci4L-K
Απών/απούσα

armani81 wrote:

Φίλε μου έχεις δίκιο το ποδήλατο που έλεγα λέγετε Specialized Sirrus και το πρόβλημα ήταν στα λάστιχα που ήταν φουσκωμένα με τρόμπα χωρίς μανόμετρο "μέχρι εκεί που έπαιρνε " , δοκιμάζοντας το ίδιο ποδήλατο χθες σε μια κοντινή βόλτα (25km)  και με 80/75 psi το ποδήλατο πέταγε , σε τέλεια ευθεία και άσφαλτο τα χιλιόμετρα που πιάνει δεν συγκρίνονται με το ποδήλατο που έχω και με έκανε γενικά να αναθεωρήσω πολλα πράγματα για το ποδήλατο και να καταλάβω την τρελά που έχει ο κόσμος με τα fitness ποδήλατα .

που να καβαλήσεις κάνα ωραίο κουρσάκι wacko1coolthumbs up

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

armani81 wrote:

Φίλε μου έχεις δίκιο το ποδήλατο που έλεγα λέγετε Specialized Sirrus και το πρόβλημα ήταν στα λάστιχα που ήταν φουσκωμένα με τρόμπα χωρίς μανόμετρο "μέχρι εκεί που έπαιρνε " , δοκιμάζοντας το ίδιο ποδήλατο χθες σε μια κοντινή βόλτα (25km)  και με 80/75 psi το ποδήλατο πέταγε , σε τέλεια ευθεία και άσφαλτο τα χιλιόμετρα που πιάνει δεν συγκρίνονται με το ποδήλατο που έχω και με έκανε γενικά να αναθεωρήσω πολλα πράγματα για το ποδήλατο και να καταλάβω την τρελά που έχει ο κόσμος με τα fitness ποδήλατα .

και να φανταστείς πως υπάρχουν πολλές παράμετροι πάνω στο ποδήλατο που αλλάζουν τα πράγματα

 

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

armani81 wrote:

Φίλε μου έχεις δίκιο το ποδήλατο που έλεγα λέγετε Specialized Sirrus και το πρόβλημα ήταν στα λάστιχα που ήταν φουσκωμένα με τρόμπα χωρίς μανόμετρο "μέχρι εκεί που έπαιρνε " , δοκιμάζοντας το ίδιο ποδήλατο χθες σε μια κοντινή βόλτα (25km)  και με 80/75 psi το ποδήλατο πέταγε , σε τέλεια ευθεία και άσφαλτο τα χιλιόμετρα που πιάνει δεν συγκρίνονται με το ποδήλατο που έχω και με έκανε γενικά να αναθεωρήσω πολλα πράγματα για το ποδήλατο και να καταλάβω την τρελά που έχει ο κόσμος με τα fitness ποδήλατα .

και να φανταστείς πως υπάρχουν πολλές παράμετροι πάνω στο ποδήλατο που αλλάζουν τα πράγματα

 

NickAgg
Απών/απούσα

Λοιπόν παιδιά έκανα άλλη μια τελευταία βόλτα στα ποδηλατάδικα και όλοι συμφώνησαν στο γεγονός ότι το cityrun (με 349€) είναι ένα πολύ καλό ποδήλατο και ότι θα με βολέψει από την άλλη όμως ένας μου πρότεινε και το merida crossway 15V (με 430€) το οποίο ώμος έχει ανάρτηση μπροστά και κάτι σαν ανάρτηση κάτω από την σέλα που απορροφά τους κραδασμούς (ή κάτι τέτοιο) και μου είπαν ότι θα με βολέψει και θα είναι ποιο άνετο εγώ επίσης τσέκαρα και το merida crossway 15 MD (με 380€)το οποίο απ' ότι κατάλαβα είναι ίδιο με το 15V , οπότε αν είναι και βρω στο νούμερο μου θα πάρω αυτό (αν είναι να πάρω το merida crossway 15V).

Εν τέλει είμαι ανάμεσα σε αυτά τα δύο, ποιο λέτε ότι είναι πιο ανώτερο, ποιο value for money και ποιο θα με βολέψει περισσότερο για την χρήση που το θέλω (δηλαδή βόλτες, άσκηση όπως ανέφερα παραπάνω), πείτε παρακαλώ την γνώμη σας.

ευχαριστώ εκ των προτέρων !!!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

το cityrun με 24 ταχ. θα είναι ότι καλύτερα στην περιοχή των 400 ευρό

αν θες να πας παραπάνω θα σου έλεγα να δεις το

https://www.merida-bikes.com/en_int/bikes/road-fitne...

λιγότερο από 600

έχει κάποια ενδιαφέροντα καλούδια

όπως υδραυλικά δισκόφρενα που από ότι είδα ότι τα ζαχαρώνεις (δεν θα σου χρειαστούν πάντως)

αλλά το σημαντικότερο είναι το carbon πιρούνι που είναι η πιο δύσκολη και ακριβή αναβάθμιση

και λίγο που το είδα το merida πρέπει να έχει και πιο ποιοτικό σκελετό με πιο καλή γεωμετρία (πιο φιτνεςς)

ειδικά για μεγάλες αποστάσεις

απο εκεί και πέρα τα περιφεριακά είναι πάνω κάτω τα ίδια

με διαφορά στους τροχούς υπέρ του merida αλλά χωρίς καν να αξίζει να το πάρεις υπόψιν

οπότε αν πεις ότι θα δώσεις παραπάνω χρήματα

τότε καλή επιλογή το merida speeder 100

αν δεν θέλεις να δώσεις παραπάνω χρήματα

τότε την ίδια δουλειά θα την κάνεις  με το ideal χωρίς κανέναν περιορισμό ή με περιορισμούς που δεν είναι τόσο σημαντικοί

 

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Η ανάρτηση στη σέλα κ στο πιρούνι, θα βολέψουν για χαλαρές βόλτες όχι όμως για άσκηση, πολλά χλμ. κ ανηφόρες.

Αν σε ενδιαφέρουν τα Merida, κοίτα κ κάποιο merida crossway urban.

Όπου βλέπεις:
- V = V-brakes
- MD = Mechanical disc brakes
- D = Hydraulic Disc Brakes

Στην έρευνα αγορά, εχει μία σημασία να γνωρίζουμε κ ποιας χρονιάς είναι κάθε μοντέλο, για να μπορεί να γίνει σύγκριση.
Πχ ένα merida crossway 15V του '14, μπορεί να έχει σημαντικές διαφορές από ένα merida crossway 15V του '17.

NickAgg
Απών/απούσα

Όλα τα μοντέλα ειναι του 2018 εκτος απο το MERIDA Crossway 15-MD που ανέφερα το οποιο είναι του 2017

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

πάνε πάρε το cityrun να τελειώνουμε :D

 

armani81
Εικόνα armani81
Απών/απούσα

Φίλε μου εάν σου αρέσει το Merida δες και το MERIDA CROSSWAY 20-D 2016 το αγόρασε φίλος απο μαγαζί στην Π.Ραλλη 400 ευρώ σε προσφορά , πολύ τίμιο ποδήλατο  με ΥΔ . Δισκόφρενα  και λεπτα λαστιχα . 

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

 Στο μπάτζετ σου μπορείς να βρεις κ MERIDA Crossway 20-V. Σε σχέση με τα Crossway που κοιτάζεις, έχει κάποια περιφερειακά καλύτερα κ κλείδωμα στην ανάρτηση. ΑΝ πάρεις Crossway με ανάρτηση, πάρε το 20.

To Crossway urban που σου είπα πριν είναι αυτό:
https://www.merida-bikes.com/en_int/bikes/trekking-city/city/2017/crossway-urban-20-d-6533.html
Αυτό είναι σαν το cityrun, θα μας πει ο πλανετ κατά πόσο είναι καλύτερο. Βασική διαφορά είναι τα φρένα, έχει υδραυλικά δισκόφρενα τα οποία όμως δεν τα χρειάζεσαι. Είναι κ κάνα 50άρι ακριβότερο από το cityrun, όπότε μάλλον για cityrun σε βλέπω.
Το πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίσεις με το cityrun είναι ότι έχει λεπτά λάστιχα κ στους χάλια δρόμους που λες, θα σε δυσκολέψει.
 

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

το crossway είναι ίδιο με το cityrun σε γενικές γραμμές

απλά έχει τα δισκόφρενα που έτσι και αλλιώς δεν θα τα χρειαστεί

αν είναι να δώσει παραπάνω χρήματα σε merida θα πρέπει να δει το ποδήλατο που προτείνω πιο πάνω που έχει πιο fitness γεωμετρία

και παίρνει και φαρδύ λάστιχο

τα έχω  δει και τα 2 από κοντά

το urban δεν μου άρεσε ούτε εμφανισιακά (κολοκυθοπιτα)

αλλά το speeder 100 θέλει άλλα 200 ευρό +

για αυτό και λέω ότι το cityrun είναι μονόδρομος από τα ποδήλατα που προτάθηκαν

 

NickAgg
Απών/απούσα

Παιδιά, σας ευχαριστώ όλους σας για τις χρήσιμες συμβουλές και προτάσεις, τελικά, κατέληξα στο cityrun, το έχω είδη παραγγείλει και θα το πάρω την τρίτη, να είστε όλοι σας καλά και ας έχουμε καλές βόλτες !!!! :)

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

καλές βόλτες από εμένα

αν και θα προτιμούσα να πάρεις το merida

πέραν τούτου έκανες καλή επιλογή και το επόμενο ποδήλατο σου να είναι κούρσα :D

 

Trustworthy
Απών/απούσα

Για 2 μέρες είχα το ideal megisto 2016. Οι εντυπώσεις μάλλον αδιάφορες. Με κούρασε η ψηλή θέση οδήγησης και οι βαριές σχέσεις. Έκανα από 15 χλμ κάθε μέρα και ήμουν πιο κουρασμένος σε σχέση με την ίδια διαδρομή που κάνω με το MTB μου σε ασφαλτινο δρόμο. Τουλάχιστον κατάλαβα ότι έκανα καλά που είχα αποκλείσει την αγορά trekking ποδηλάτου όταν έψαχνα για νέο ποδήλατο.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@TRUSTWORTHY

τι λες??
ξέρεις να κάνεις ποδήλατο?
 

contact