Καλησπέρα παιδεία, θέλω να πάρω ένα καινούριο ποδήλατο trekking, το θέλω για μεταφορικό μέσω, να πηγαίνω π.χ στην δουλειά μου με αυτό ή για καφέ στο κέντρο (5,5χλμ περίπου), οι διαδρομές μου θα είναι εντός αλλά και εκτός πόλης, ασφαλτοστρωμένοι αλλά σε μερικά σημεία είναι πολύ χάλια οι δρόμοι και εκτός από αυτές τις διαδρομές, θέλω να κάνω και διαδρομές 10-15χλμ για άσκηση περισσότερο (αμφιβάλω αν θα τα καταφέρω με την πρώτη αλλά σε βάθος χρόνου θέλω να μπορώ να καλύπτω τέτοιες αποστάσεις ίσος και μεγαλύτερες.... .Έχω κάνει λίγο την ερευνά μου, έχω ρωτήσει και σε ποδηλατάδικα (και θα πάω ακόμα και σε μερικά ακόμα να ρωτήσω), αλλά προς το παρόν έχω καταλήξει στο Megisto 2018 τις Ideal.Από οικονομικό θέμα, δεν θέλω να πάω ποιο πάνω (αν και κάποια στιγμή το σκεφτόμουν για το Optimus 2018 τις Ideal αλλά δεν έχει πολλές διαφορές και δεν νομίζω να αξίζει), άρχιζα ώμος να προβληματίζομαι διαβάζοντας και κάποια θέματα στο φόρουμ, μήπως κάποια πράγματα που έχει το Megisto είναι περιττά (π.χ δισκόφρενα , αναρτήσεις κλπ) και μήπως θα ήταν καλύτερα να κατέβαινα (χρηματικά) και να έπαιρνα κάτι που ναι μεν δεν θα έχει αυτά τα "περιττά" αλλά να μην έρθει η στιγμή και τα λησμονήσω.
Θα ήθελα την άποψη σας πάνω σε αυτό, πρέπει να εμείνω σε τέτοιες τιμές για την χρήση που το θέλω ή μήπως είναι υπερβολή και πρέπει να κατέβω;
Θα εκτιμούσα επίσης και κάποιες προτάσεις κατά την άποψής σας που θα με καλύπτουν για την χρήση που το θέλω !!!
Οκ, είδα τα μοντέλα που πρότεινες και μπορώ να πω πως μου άρεσε καλύτερα το ideal cityrun (και έρχεται και ποιο οικονομικό) αλλά αυτά δεν είναι ποδήλατα πόλης... τα ποδήλατα πόλης δεν έχουν διαφορά με τα trekking ? θα με βολέψουν για την χρήση που θέλω να τους κάνω (μεγάλες αποστάσεις για άσκηση) ?
μεγάλες αποστάσεις για ασκηση και τρεκινγκ ΔΕΝ πανε μαζί.
Ο βασικοτερος λογος ειναι οτι εχεις όρθια στάση οδήγησης οπότε και στα πολλα χλμ θα την ακουσει η μέση σου τουλάχιστον.
Επίσης, δε νομιζω οτι μπορεις να εχεις κριτήριο για να αγοράσεις ποδήλατο το οτι οι δρόμοι ειναι χάλια σε ορισμένα σημεία.
Από την αλλη 10 -15 χλμ προπόνηση
α) βγαινουν πανευκολα με ενα τρεκιν
β) αν καβαλας το ποδηλάτο συχνά, σε μικρο χρονικο διάστημα τα 10-15 χλμ θα ειναι το ζέσταμα σου
σιγουρα θα πρότεινα ποδήλατο χωρίς δισκόφρενα και σίγουρα χωρις ανάρτηση (εφόσον θα κυκλοφορεις σε δρόμο κ οχι downhill - mtb.
Προσωπικά είμαι αλλης φιλοσοφίας και για καιρό ειχα κουρσα για μεσα στην πολη (ψιλο ταλαιπώρια θα σου πει καποιος)
Αν πρότεινα κατι θα ηταν fitness (με ίσιο τιμόνι). Αλλα φιτνες ποδηλατα εχουν γεωμετρια κούρσας με ισιο τιμόνι και αλλα πηγαινουν προς τρεκιν.
Μια χαρα ειναι η κουρσα για μεσα στην πολη, αρκει αν θες να πηγαινεις γρηγορα. Αν οχι τοτε μαλλον θα εισαι καλυτερα με κατι πιο ανετο. Αν θες μια καλη σχεση ανεσης/ταχυτητας κοιτα κατι σε gravel. Προσωπικα μου αρεσει το γυριστο τιμονι, εχεις πολλες θεσεις για να ξεπιαστεις λιγο και θα το εκτιμισεις σε μεγαλες αποστασεις καλυτερα απο ενα ισιο, ειδικα αν ειναι ισιο ΚΑΙ στενο για να ελισσεσαι στην κινηση.
συμφωνώ στις επιλογές
Άρα καλήτερα να πάω στο Cityrun λες, για την χρύση που το θέλω???
Πρόσφατα ανταλλάξαμε ποδήλατα με τον κουμπάρο μου (έχει ένα λαχανι fitness specialezed) και κάναμε την διαδρομή πειραιας - Π.Φώκαια (περίπου 90 κμ πήγαινε έλα ) . Η διάφορα από το δικό μου ποδήλατο που εχει ανάρτηση μπροστά (και λίγο ποιο φαρδιά λάστιχα ) ήταν τεράστια . Σε κάθε πετραδάκι, λούκι, σαμαρακι, πολύ μικρο πεζοδρόμιο, μικρή λακουβιτσα έπρεπε να σηκώνομαι από το ποδήλατο γιατί αλλιώς κοπανάει σε τέτοιο βαθμό που το λυπάται η καρδιά σου, ακόμα και σε πλακόστρωτο πεζόδρομο που το δοκίμασα παρακαλούσα να βγω πάλι στο δρόμο . Σίγουρα σε τέλειο οδόστρωμα τα 700χ25 λάστιχα και τα 3-4 κιλά λιγότερο βάρος κάνουν διαφορά στην ταχύτητα αλλα δεν σου προσφέρουν ενα ξεκούραστο ποδήλατο . Προσωπικά θεωρώ πως η μπροστινή ανάρτηση σε ενα ποδήλατο εαν εξασφαλίσεις 100% οτι θα δουλεύει είναι απο τα καλύτερα πράγματα που έχουν εφεύρει στο ποδήλατο . Βεβαία για να είμαι δίκαιος δεν ξέρω εαν το συγκεκριμένο ποδήλατο με εναν αναβάτη στα 70 κιλά και όχι στα 100 που είμαι εγώ προσφέρει μια διαφορετική εμπειρία . Στα δισκόφρενα θα σου πω πως οσο όμορφα είναι και καλα τοσο με εχουν παιδέψει π.χ καθε φορα που θα βγάλω εναν τροχο τα φρένα θέλουν ρυθμισμα αλλιώς ακούγονται πάνω στο δισκόφρενο. Γνωρίζω πως η γνώμη μου για την ανάρτηση και για τα fitness ποδήλατα δεν συμβαδίζει με την άποψη αρκετού κόσμου εδω μέσα αλλα ήθελα να σου πω κάτι διαφορετικό προτού πάρεις μια απόφαση για cityrun η megistro πχ.
Υ.Γ Ίσως τελικά αυτο το άβολο που ένιωσα πάνω στο ποδήλατο fitness να ειναι ακριβώς αυτό που λεει και το όνομα του δλδ . σε γυμνάζει περισσότερο με το να μην είναι τόσο άνετο .
Υ.Γ2 Μια λύση θα ήταν και η αγορά 2 ποδηλατών , ενα σπαστό για να πηγαινοέρχεσαι στην δουλειά και στα ψώνια σου και ένα trekking- fitness-road για τις μεγαλύτερες βόλτες σου
Υ.Γ3 Υπολόγισε στα έξοδα σου ενα κράνος μια τρόμπα σαμπρέλα φώτα κάνα τσαντάκι και 2-3 εργαλεία (ίσως και σέλα)
Θα σου πρότεινα και εγώ σε gravel. Και ξεκούραστο σε μεγάλες αποστάσεις και εύκολο στα εκτός.
το cityrun θα σε καλύψει καλύτερα από ότι το megisto σε μεγάλες αποστάσεις
θα έχει λιγότερο βάρος μπροστά
ελαφρός πιο καλή γεωμετρία
και μέσα στην πόλη θα είναι πιο νευρικό
βέβαια αν θέλεις ένα ποδήλατο που θα πεις ότι δεν θα χρειαστείς κάτι παραπάνω είναι αυτό
https://www.merida-bikes.com/en_int/bikes/road-fitne...
~600 ευρό
αλλά
και στο cityrun να πας
μια χαρά θα είσαι
Η χρήση που περιγράφεις δεν είναι trekking, μπορεί όμως άνετα να γίνει κ με ένα trekking ποδήλατο.
Τα 10-15 χλμ που λες, ΔΕΝ είναι μεγάλη απόσταση. Θα μου πεις ότι είναι υποκειμενικό. Σύμφωνοι. Θα σου πω την προσωπική μου εμπειρία... Αγόρασα ποδήλατο αρχές καλοκαιριού. Είχα πάνω απο 20 χρόνια να ποδηλατήσω συστηματικά. 90 κιλά βάρος κ εντελώς αγύμναστος. Σκεφτόμουν να κάνω μικρές κ λίγο μεγαλύτερες βόλτες κ υπολόγιζα 100-150 χλμ/μήνα. Πλέον κάνω τα διπλάσια κ συνεχίζω. Την πρώτη φορά που έκανα απόσταση γύρω στα 15 χλμ. τα έπαιξα, όμως από τη 2η κιόλας φορά άρχισα να βλεπω βελτίωση κ πλέον αυτές τις απόστασεις τις έχω για πλάκα. Θα εκπλαγείς από το πόσο γρήγορα βελτιώνεται η αντοχή σου αλλά κ από το πόσο πολύ ανοίγει η όρεξη σου για μεγαλύτερες διαδρομές.
Οι μεγαλύτερες διαδρομές που έχω κάνει είναι 40-50 χλμ. κ είχαν κ κάποια υψομετρική διαφορά. Εκεί, από τη μία ένιωσα ότι είμαι στα όρια μου κ από την άλλη ότι με δυσκολεύει το ποδήλατο. Προσπαθούσα να βρω διαφορετικές στάσεις για να ξεπιαστώ αλλά μάταια. Στα ανηφορικά τμήματα ακόμη κ με τη χαμηλότερη σχέση στις ταχύτητες κουραζόμουν αφάνταστα, σε σημείο που να νιώθω ότι δεν πάει άλλο κ συνέχιζα περπατώντας. Δεν αναφέρομαι σε απότομες ανηφόρες μικρού μήκους (όπου μπορείς να κάνεις ένα ντου κ να την βγάλεις) άλλα σε μικρότερες κλίσεις, μεγάλης όμως διάρκειας.
Η μικρή κ πρόσφατη προσωπική μου πείρα λέει ότι από τη μία δεν χρειάζεσαι ποδήλατο trekking για τη χρήση που σκέφτεσαι κ από την άλλη αν στο μέλλον ξεπεράσεις αυτή τη χρήση, το ποδήλατο trekking θα σε δυσκολέψει. Μάλλον, δεν χρειάζεσαι τέτοιο ποδήλατο.
Το gravel που προτάθηκε είναι καλό αλλά ακριβό.
Οι πρώτες προτάσεις που σου έγιναν μου φαίνονται πιο λογικές (σε σχέση κ με το μπάτζετ σου).
Εγώ σε δρόμους ψιλοχαλια όπως λες αλλά ασφαλτινους βολεύτηκα με το MTB Lombardo Siestriere 270. Κόστος 320 ευρώ. Το πήρα πρόσφατα, κάνω μέσα σε πολύ λίγες μέρες πολύ εύκολα 10 χλμ. Έχεις το πλεονέκτημα ότι μπαίνεις ανετότατα σε χωματόδρομο και επίσης ότι έχεις επιλογή ελαστικών να βάλεις λεπτότερα εάν το θες μόνο για άσφαλτο. Ισχύουν στο απόλυτο αυτά που γράφει ο armani81 όσον αφορά την αίσθηση σε πεζοδρομους, κακή κατασταση οδοστρώματος με fitness ποδήλατο
βασικά δεν μπορώ τα άσχετα κείμενα
1) η ανάρτηση σου είναι μπροστά
άρα αποροφάει κραδασμούς από μπροστά
που σημαίνει πως όσο σηκόνεσε στο fitness τόσο σηκόνεσε και στο trekking Που έχεις εσύ
2) καλό είναι όταν συγκρίνεις 2 ποδήλατα να έχεις όλα τα χαρακτηριστικά που έχει ένα ποδήλατο
εσύ δεν παρουσιάζεις κανένα
ή μάλλον μόνο ένα
το αν έχει ή όχι ανάρτηση
με εικόνες τώρα
http://www.ceepo.com/2012/wp-content/uploads/2016/08...
ποδήλατο χωρίς ανάρτηση
https://kefalasbikes.gr/4481-thickbox_default/ideal-...
και αυτό χωρίς ανάρτηση
να μαντέψω πως έχουν ίδια συμπεριφορά και διαβάζουν με ίδιο τρόπο τον δρόμο????
3) η μπροστινή ανάρτηση είναι όντως σημαντικό εξάρτημα σε ένα ποδήλατο
α) όταν το χρειάζεσαι
β) όταν είναι ανάρτηση και όχι 2 ελατήρια με χρώμα και αυτοκόλητα πάνω
4) το πιο πιθανό είναι το fitness Να είχε πάνω από 100 psi το λάστιχο του
και λογικό να διαβάζεις τον δρόμο
όπως και αν είναι κούρσα με ίσιο τιμόνι
να έχει πιο σκληρό σκελετό
και ανάρτηση να βάλεις στο fitness πάλι θα διαβάζεις τον δρόμο
:D
Φίλε μου έχεις δίκιο το ποδήλατο που έλεγα λέγετε Specialized Sirrus και το πρόβλημα ήταν στα λάστιχα που ήταν φουσκωμένα με τρόμπα χωρίς μανόμετρο "μέχρι εκεί που έπαιρνε " , δοκιμάζοντας το ίδιο ποδήλατο χθες σε μια κοντινή βόλτα (25km) και με 80/75 psi το ποδήλατο πέταγε , σε τέλεια ευθεία και άσφαλτο τα χιλιόμετρα που πιάνει δεν συγκρίνονται με το ποδήλατο που έχω και με έκανε γενικά να αναθεωρήσω πολλα πράγματα για το ποδήλατο και να καταλάβω την τρελά που έχει ο κόσμος με τα fitness ποδήλατα .
που να καβαλήσεις κάνα ωραίο κουρσάκι
και να φανταστείς πως υπάρχουν πολλές παράμετροι πάνω στο ποδήλατο που αλλάζουν τα πράγματα
και να φανταστείς πως υπάρχουν πολλές παράμετροι πάνω στο ποδήλατο που αλλάζουν τα πράγματα
Λοιπόν παιδιά έκανα άλλη μια τελευταία βόλτα στα ποδηλατάδικα και όλοι συμφώνησαν στο γεγονός ότι το cityrun (με 349€) είναι ένα πολύ καλό ποδήλατο και ότι θα με βολέψει από την άλλη όμως ένας μου πρότεινε και το merida crossway 15V (με 430€) το οποίο ώμος έχει ανάρτηση μπροστά και κάτι σαν ανάρτηση κάτω από την σέλα που απορροφά τους κραδασμούς (ή κάτι τέτοιο) και μου είπαν ότι θα με βολέψει και θα είναι ποιο άνετο εγώ επίσης τσέκαρα και το merida crossway 15 MD (με 380€)το οποίο απ' ότι κατάλαβα είναι ίδιο με το 15V , οπότε αν είναι και βρω στο νούμερο μου θα πάρω αυτό (αν είναι να πάρω το merida crossway 15V).
Εν τέλει είμαι ανάμεσα σε αυτά τα δύο, ποιο λέτε ότι είναι πιο ανώτερο, ποιο value for money και ποιο θα με βολέψει περισσότερο για την χρήση που το θέλω (δηλαδή βόλτες, άσκηση όπως ανέφερα παραπάνω), πείτε παρακαλώ την γνώμη σας.
ευχαριστώ εκ των προτέρων !!!
το cityrun με 24 ταχ. θα είναι ότι καλύτερα στην περιοχή των 400 ευρό
αν θες να πας παραπάνω θα σου έλεγα να δεις το
https://www.merida-bikes.com/en_int/bikes/road-fitne...
λιγότερο από 600
έχει κάποια ενδιαφέροντα καλούδια
όπως υδραυλικά δισκόφρενα που από ότι είδα ότι τα ζαχαρώνεις (δεν θα σου χρειαστούν πάντως)
αλλά το σημαντικότερο είναι το carbon πιρούνι που είναι η πιο δύσκολη και ακριβή αναβάθμιση
και λίγο που το είδα το merida πρέπει να έχει και πιο ποιοτικό σκελετό με πιο καλή γεωμετρία (πιο φιτνεςς)
ειδικά για μεγάλες αποστάσεις
απο εκεί και πέρα τα περιφεριακά είναι πάνω κάτω τα ίδια
με διαφορά στους τροχούς υπέρ του merida αλλά χωρίς καν να αξίζει να το πάρεις υπόψιν
οπότε αν πεις ότι θα δώσεις παραπάνω χρήματα
τότε καλή επιλογή το merida speeder 100
αν δεν θέλεις να δώσεις παραπάνω χρήματα
τότε την ίδια δουλειά θα την κάνεις με το ideal χωρίς κανέναν περιορισμό ή με περιορισμούς που δεν είναι τόσο σημαντικοί
Η ανάρτηση στη σέλα κ στο πιρούνι, θα βολέψουν για χαλαρές βόλτες όχι όμως για άσκηση, πολλά χλμ. κ ανηφόρες.
Αν σε ενδιαφέρουν τα Merida, κοίτα κ κάποιο merida crossway urban.
Όπου βλέπεις:
- V = V-brakes
- MD = Mechanical disc brakes
- D = Hydraulic Disc Brakes
Στην έρευνα αγορά, εχει μία σημασία να γνωρίζουμε κ ποιας χρονιάς είναι κάθε μοντέλο, για να μπορεί να γίνει σύγκριση.
Πχ ένα merida crossway 15V του '14, μπορεί να έχει σημαντικές διαφορές από ένα merida crossway 15V του '17.
Όλα τα μοντέλα ειναι του 2018 εκτος απο το MERIDA Crossway 15-MD που ανέφερα το οποιο είναι του 2017
πάνε πάρε το cityrun να τελειώνουμε :D
Φίλε μου εάν σου αρέσει το Merida δες και το MERIDA CROSSWAY 20-D 2016 το αγόρασε φίλος απο μαγαζί στην Π.Ραλλη 400 ευρώ σε προσφορά , πολύ τίμιο ποδήλατο με ΥΔ . Δισκόφρενα και λεπτα λαστιχα .
Στο μπάτζετ σου μπορείς να βρεις κ MERIDA Crossway 20-V. Σε σχέση με τα Crossway που κοιτάζεις, έχει κάποια περιφερειακά καλύτερα κ κλείδωμα στην ανάρτηση. ΑΝ πάρεις Crossway με ανάρτηση, πάρε το 20.
To Crossway urban που σου είπα πριν είναι αυτό:
https://www.merida-bikes.com/en_int/bikes/trekking-city/city/2017/crossway-urban-20-d-6533.html
Αυτό είναι σαν το cityrun, θα μας πει ο πλανετ κατά πόσο είναι καλύτερο. Βασική διαφορά είναι τα φρένα, έχει υδραυλικά δισκόφρενα τα οποία όμως δεν τα χρειάζεσαι. Είναι κ κάνα 50άρι ακριβότερο από το cityrun, όπότε μάλλον για cityrun σε βλέπω.
Το πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίσεις με το cityrun είναι ότι έχει λεπτά λάστιχα κ στους χάλια δρόμους που λες, θα σε δυσκολέψει.
το crossway είναι ίδιο με το cityrun σε γενικές γραμμές
απλά έχει τα δισκόφρενα που έτσι και αλλιώς δεν θα τα χρειαστεί
αν είναι να δώσει παραπάνω χρήματα σε merida θα πρέπει να δει το ποδήλατο που προτείνω πιο πάνω που έχει πιο fitness γεωμετρία
και παίρνει και φαρδύ λάστιχο
τα έχω δει και τα 2 από κοντά
το urban δεν μου άρεσε ούτε εμφανισιακά (κολοκυθοπιτα)
αλλά το speeder 100 θέλει άλλα 200 ευρό +
για αυτό και λέω ότι το cityrun είναι μονόδρομος από τα ποδήλατα που προτάθηκαν
Παιδιά, σας ευχαριστώ όλους σας για τις χρήσιμες συμβουλές και προτάσεις, τελικά, κατέληξα στο cityrun, το έχω είδη παραγγείλει και θα το πάρω την τρίτη, να είστε όλοι σας καλά και ας έχουμε καλές βόλτες !!!! :)
καλές βόλτες από εμένα
αν και θα προτιμούσα να πάρεις το merida
πέραν τούτου έκανες καλή επιλογή και το επόμενο ποδήλατο σου να είναι κούρσα :D
Για 2 μέρες είχα το ideal megisto 2016. Οι εντυπώσεις μάλλον αδιάφορες. Με κούρασε η ψηλή θέση οδήγησης και οι βαριές σχέσεις. Έκανα από 15 χλμ κάθε μέρα και ήμουν πιο κουρασμένος σε σχέση με την ίδια διαδρομή που κάνω με το MTB μου σε ασφαλτινο δρόμο. Τουλάχιστον κατάλαβα ότι έκανα καλά που είχα αποκλείσει την αγορά trekking ποδηλάτου όταν έψαχνα για νέο ποδήλατο.
@TRUSTWORTHY
τι λες??
ξέρεις να κάνεις ποδήλατο?