Αναβαθμίζεται ή να αγοράσω κάτι νέο;

36 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
vaguras
Απών/απούσα

Καλησπέρα στην παρέα! Χρειάζομαι  τα φώτα σας!

Αγόρασα ένα ποδήλατο πέρυσι το καλοκαίρι έτσι για να ξαναθυμηθώ τα νιάτα μου. Πήρα ένα φτηνό trekking ποδήλατο της romet, διότι δεν ήθελα να ξοδέψω ένα μεγαλο ποσό αν τελικά δεν έκανα και πολύ ποδήλατο. Το ποδήλατο είναι αυτό που φαίνεται στην φωτογραφία. Έχει μια βασική ανάρτηση, noname που δεν κλειδώνει. Περνώντας οι μήνες ανακάλυψα πόσο έχω εθιστεί και μου αρέσει να ποδηλατώ. Σιγά σιγά αγόρασα και κάποια βασικά πράγματα ρουχισμού, ποδηλατικό κολάν, δύο zersey, αντιναεμικό γιλέκο.

Πλέον, κάνω βόλτες των 30 έως 45 χιλιομέτρων, αλλά έχω φτάσει και τα 77 χιλιόμετρα σε κάτι λιγότερο απο 4 ώρες. Η φυσική μου κατάσταση έχει βελτιωθεί αλλά στις μεγάλες ανηφόρες ζορίζομαι, ειδικά αν είμαι μεγάλου μήκους. Η μέση μου ταχύτητα με τον σημερινο εξοπλισμό κυμάινεται στην καλύτερη περίπτωση στα 21 με 22 km/h. Το ερώτημα που προέκυψε λοιπόν έχει ώς εξής:

Επειδή θέλω να κάνω περισσότερο ποδήλατο (το 2ωράκι με 3ωρο είναι στανταρ για μένα πια), και να πάω μακρύτερα και πιο ξεκουραστα (ώστε να μπορώ να γυρίσω κιόλας wink grin ), αξίζει να αναβαθλμίσω το υπάρχον;

Μπορώ να βάλω σταθερό πηρούνι στη θέση  της  πιο βαριάς και σχεδόν "διακοσμητικής" ανάρτησης; Θα δω διαφορά;

Αν αλλάξω τα μαμά τρακτερωτά λάστιχα 700Χ38 με ας πουμέ ασφάλτινα 700Χ32 θα κερδίσω σε κύλιση, θα δω διαφορά;

Αξίζει να βάλω μια ανάρτηση που κλειδώνει σχεδόν καινούργια της RST και σε τιμή ευκαιρίας που πουλάει ένας φίλος;

Εναλλάκτικα σκέφτομαι να αγοράσω ένα καινούργιο ποδήλατο, και είμαι μεταξύ fitness και κούρσας. Επειδή το budget μου δεν μπορεί να πάει πάνω από 500 άντε το πολύ 600 €, τι προτείνετε;  Φαντάζομαι ότι για κουρσα μόνο σε μεταχειρισμένο βρίσκω σε αυτά τα χρήματα.

Επισυνάπτω τις δύο φωτογραφίες του ποδηλάτου μου, μία για την ανάρτηση και μία συνολική για να έχετε μια ιδέα.

Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας!!!

 

 

 

 

 

Συνημμένες εικόνες: 
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
5
Μέση αξιολόγηση: 5 (1 ψήφος)
κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

Γεια χαρά, κανονικά θα έλεγα το ότι δεν αξίζουνε τα φτηνά ποδήλατα για τούτο λόγο: Τη στιγμή που ποδηλατάς κάπου σε ωραίο τόπο, θα σ´εγκαταλείψει ένα κεντρικό ανταλλακτικό, σαν το ρουλεμάν. Άνοιξέ το, εάν μή σπάσει.

Γενικά, κάθε ποδήλατο έχει πάρα πολλά σμικρά και μεγαλύτερα ανταλλακτικά, οπότε θέλει λίγη σκέψη: Αξίζει το να βάλεις καινούρια, και πόσο κάνουν;

Εάν θα επιθυμούσες κάτι από τη Γερμανία, κοίταξε π.χ.

https://www.fahrrad.de/fahrraeder/trekkingraeder/trekkingraeder-herren/?srule=price-low-to-high

Ευχαρίστως θα σου βοηθάω με τη γλώσσα, θα σε παρακαλώ να έχεις υπομονή με μένα, για να συνεννοηθούμε, εάν το θέλεις. 

Ευχομαι μαγικό ΣΚ σε όλες:ους give heart

 

Theodore
Απών/απούσα

vaguras wrote:

Μπορώ να βάλω σταθερό πηρούνι στη θέση  της  πιο βαριάς και σχεδόν "διακοσμητικής" ανάρτησης; Θα δω διαφορά;

Έκανα αυτή την αλλαγή στο GT Avalanche του 2009 που έχω και είδα σημαντική διαφορά στην ευελιξία μέσα στην πόλη χωρίς να χάσω σε άνεση. Γλύτωσα επίσης πάνω από 1kg σε βάρος. Τώρα ποιο ακριβώς θα ταίριαζε και μέχρι πόσα αξίζεις να ξοδέψεις (αν αξίζει) για το συγκεκριμένο ποδήλατο θα στο απαντήσουν άλλοι.

vaguras wrote:

Αν αλλάξω τα μαμά τρακτερωτά λάστιχα 700Χ38 με ας πουμέ ασφάλτινα 700Χ32 θα κερδίσω σε κύλιση, θα δω διαφορά;

Εδώ σίγουρα θα δεις μεγάλη διαφορά - τα τρακτερωτά στην άσφαλτο είναι βαρίδια - και δεν χρειάζεται να ξοδέψεις και πολλά.

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Και εγώ trekking έχω κ αντιμετώπισα κάποια από τα προβλήματα που αναφέρεις.

Αλλαγές μπορείς να κάνεις κ θα έχουν κάποιο αποτέλεσμα αλλά δεν αξίζει πραγματικά. Δεν έχεις ένα καλό ποδήλατο ώστε να μπορείς να χτίσεις πάνω του. Αν υπήρχε μεγάλο οικονομικό ζόρι τότε να έβλεπες αυτό το ενδεχόμενο αλλά εφόσον υπάρχει μπατζετ 500-600€ προτείνω να πας σε αγορά νέου ποδηλάτου χωρίς 2η σκέψη.

Το ξερό πιρούνι κ τα ασφάλτινα ελαστικά θα βοηθήσουν σημαντικά. Η ανάρτηση με κλείδωμα όχι κ τόσο. Μία άλλη αλλαγή που θα βοηθούσε στο πρόβλημα με τις ανηφόρρες είναι η αλλαγή σχέσεων με πιο μαλακές. Αυτό επιτυγχάνεται με αλλαγή δισκοβραχίονα ή και κασσέτας. Εγώ άλλαξα δισκοβραχίονα κ είδα μια μικρή βελτίωση.

Προσωπικά θα πήγαινα 100% για νέο ποδήλατο. Στα 500-600€ που αναφέρεις έχεις συνυπολογίσει κ κάποιο ποσό από πώληση του τωρινού ποδηλάτου; Αν όχι, σκέψου ότι με ένα 200αρι που θα πάρεις άνετα από το Romet θα μπορούσες να κοιτάξεις κ για κούρσα. Αλλιώς ένα φτινοειδές των 500€ θα σε βολέψει μια χαρά.

johnny_alex
Εικόνα johnny_alex
Απών/απούσα

τίμιο ποδήλατο το Romet που σε έκανε να ανακαλυψεις την ποδηλασία και να εθιστείς. Απο αυτά που έγραψες δεν υπάρχει όυτε 1 περίπτωση στο εκατομύριο ότι αργά η γρήγορα θα πάς σε κούρσα, με τα 5-6 κατοστάρικα budjet, θα πάς σε ένα μεταχειρισμένο αλουμίνιο με carbon πιρουνι και θα το ευχαριστηθείς για πολλά χρονια μέχρι να σου μπει το μικρόβιο ενός αγώνα ή η επιθυμία να ακολουθησεις μια πολυ πιο δυνατή ποδηλατική παρέα. Οπότε αρχισε να βλέπεις αγγελίες. Πρόσφατα φίλος αγόρασε ένα canyon αλουμινιο 3 χρόνων με 105 σειρά και τιμιους τροχους με συνολικό βάρος 7,5 κιλά 550 ευρώ. Ευκαιρίες θα υπάρξουν.

vaguras
Απών/απούσα

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις! Θεωρείτε λοιπόν ότι καλύτερα κούρσα παρά fitness;

Ιπτάμενο μυρμήγκι, έχεις δίκιο δεν έχω υπολογίσει τα 150-200 € που μπορεί να πιάσει το τωρινό μου ποδήλατο. Τώρα μαζεύω χρήματα για να φτάσω το 500αρι ως budget. Όσο για τις προτάσεις με αλλαγές δισκοβραχίονα το έχω σκεφτεί κι εγώ, αλλά δεν ξέρω αν αξίζει να χώσω φραγκα για να αλλάξω απο 28-38-48 σε κάτι μικρότερο, εξαλλου  το ελεύθερο είναι τώρα 14-28.

Η βασική σκέψη ήταν το πηρούνι να γίνει σταθερό  και ίσως λάστιχα στενότερα και πιο λεία για αρχή. Φοβάμαι ότι όμως δεν θα βρω έυκολα σταθερό πηρούνι αντιστοιχο ώστε να μην αλλάξει και η γεωμετρία του ποδηλάτου. Ίσως τελικά να μην αξίζει τον κόπο να κάνω τρελές μετατροπές. Μπορεί να αλλάξω μονο λάστιχα, να φύγει το τακούνι για να έχω ομαλότερη κύλιση αφού μέχρι στιγμής μόνο άσφαλτο έχω πάει στο 98% των περιπτώσεων.

Το θέμα με τα μεταχειρισμένα είναι δελεαστικό, αλλά πρέπει να σου κάτσει και το μέγεθος. Δεν έχω ανέβει ποτέ σε κούρσα και τα ποδηλάτάδικα γενικά δεν έχουν ποδήλατα λόγω της κατάστασης, καθυστερούν πολύ να φέρουν. Έχω ύψος 1,74 και μήκος καβάλου 77 cm, τα περισσότερα site μου βγάζουν μέγεθος 53 ή 54 για κούρσα. Μήπως τελικά πρέπει να κάνω ένα bike fit και ποια καταστήματα το προσφέρουν;

 

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

vaguras wrote:
Θεωρείτε λοιπόν ότι καλύτερα κούρσα παρά fitness;
To fitness σε καλύπτει άνετα στις τωρινές σου ανάγκες κ μπορείς να το πάρεις με το διαθέσιμο μπάτζετ. Η κούρσα θα καλύπτει κ τις ενδεχόμενες μελλοντικές σου ανάγκες αλλά πρέπει να ανεβάσεις το μπάτζετ.

vaguras wrote:
Όσο για τις προτάσεις με αλλαγές δισκοβραχίονα το έχω σκεφτεί κι εγώ, αλλά δεν ξέρω αν αξίζει να χώσω φραγκα για να αλλάξω απο 28-38-48 σε κάτι μικρότερο, εξαλλου  το ελεύθερο είναι τώρα 14-28.
Δεν ήταν πραγματικά πρόταση. Η πρόταση μου είναι να πάρεις νέο ποδήλατο. Απλά επειδή ρωτούσες για αναβαθμίσεις έδωσα μία πληροφορία απο προσωπική εμπειρία.

morgoth
Απών/απούσα

Να πω και εγω επειδη περασα απο τα σταδια σου οτι ναι, το ξερο πηρουνι και το πισω δρομισιο λαστιχο κανουν μεγαλη διαφορα, επειδη βλεπω οτι οι διαθεσεις σου ειναι αγριες και βαζεις ηδη πολλα χιλιομετρα, πηγαινε σε μια εισαγωγικη κουρσα, γιατι αυτες οι μετατροπες θα σου κανουν διαφορα αλλα συντομα θα αρχισεις να ψαχνεσαι παλι και σε δρομισιες διαδρομες κοντα στο 100αρι η κουρσα ειναι ο ιδανικος τυπος ποδηλατου.

vaguras
Απών/απούσα

Καλημέρα και σας ευχαριστώ όλους για την ανταποκριση! Πολύτιμες οι συμβουλές σας! Προς το παρόν λέω να αλλάξω μονο λάστιχα, στο romet, λεπτότερα και χωρίς τακούνι και να μαζέψω λεφτά. Εξάλλου δεν βρίσκω τίποτα σε ποδήλατο ούτε καν σε λάθος μέγεθος για να το βλεφαριάσω απλά!

 

morgoth
Απών/απούσα

Τα λαστιχα ειναι η πιο φτηνη και vfm μετατροπη για αρχη. Για το πηρουνι επειδη θα πρεπει να σκασεις κανα 70αρι σκεψου το λιγο παραπανω αν ειναι να τα βγαλει τα λεφτα του, μην πας μετα απο 3 μηνες και πεις θελω να παω σε κουρσα τελικα, ειναι κριμα.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Ναι, αν μιλάμε για 70αρι δεν έχει νόημα. Έχω όμως την εντύπωση ότι με ένα 30αρι μπορεί να βάλει το κατάλληλο πιρούνι (και άλλα 5 € αν θέλει νέα ποτήρια.... λέμε τώρα...).

ΕDIT: ιδού τι εννοώ https://www.gatsoulis.gr/pd/pirouni-trekking-28-1-1-... , με 20 ευρώ

Υπάρχει και για 26", αλλά εδώ αναφέρει τρεκκιν, οπότε μάλλον μιλάμε για 28" τροχό. Ναι θέλει κόψιμο και θέλει μοντάρισμα, αλλά θεωρώ ότι είναι πανεύκολο και κυρίως ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΤΟΣ.

Μιλάμε προφανώς για πολύ εισαγωγικό πιρούνι, αλλά: Είναι ετοιμοπαράδοτο, από Ελλάδα, με πολύ χαμηλό κόστος, σίγουρα χαμηλότερο βάρος από την φτηνιάρικη ανάρτηση που έχει τώρα και σίγουρα με μηδενικές απώλειες δύναμης - σε σύγκριση με την ανάρτηση που έχει τώρα.

Win-Win φάση, για μένα.

[Τα ελαστικά επίσης θεωρούνται απαραίτητη αλλαγή.]

vaguras
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

Ναι, αν μιλάμε για 70αρι δεν έχει νόημα. Έχω όμως την εντύπωση ότι με ένα 30αρι μπορεί να βάλει το κατάλληλο πιρούνι (και άλλα 5 € αν θέλει νέα ποτήρια.... λέμε τώρα...).

ΕDIT: ιδού τι εννοώ https://www.gatsoulis.gr/pd/pirouni-trekking-28-1-1-8-mavro-392855-52927... , με 20 ευρώ

Υπάρχει και για 26", αλλά εδώ αναφέρει τρεκκιν, οπότε μάλλον μιλάμε για 28" τροχό. Ναι θέλει κόψιμο και θέλει μοντάρισμα, αλλά θεωρώ ότι είναι πανεύκολο και κυρίως ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΤΟΣ.

Μιλάμε προφανώς για πολύ εισαγωγικό πιρούνι, αλλά: Είναι ετοιμοπαράδοτο, από Ελλάδα, με πολύ χαμηλό κόστος, σίγουρα χαμηλότερο βάρος από την φτηνιάρικη ανάρτηση που έχει τώρα και σίγουρα με μηδενικές απώλειες δύναμης - σε σύγκριση με την ανάρτηση που έχει τώρα.

Win-Win φάση, για μένα.

[Τα ελαστικά επίσης θεωρούνται απαραίτητη αλλαγή.]

Ευχαριστώ για τις προτάσεις!!! Ναι τα λάστιχα έχω αποφασίσει να τα αλλάξω με κάποια σε 700Χ32. Λέω να βάλω schwalbe marathon που έξω τα βρισκώ αρκετά φτηνα. Εδώ δεν υπάρχει καθόλου διαθεσιμότητα και τα πιο "ανεβασμένα" marathon plus τα πουλάνε 37 με 40 ευρώ το ένα! Στο εξωτερικό έχουν 40% κάτω!

Θέλω να υποστηρίξω την ελληνική αγορά έχετε κανένα μοντέλο της continental να προτείνετε;

Τώρα για το πηρούνι όντως 28'' είναι το ROMET αλλά θα ταιριάζει αυτό του gatsouli; Και να μην αλλάξει η γεωμετρία του ποδηλάτου;

Με βάλατε σε τρεξιμο... Για να δούμε!

vaguras
Απών/απούσα

Τελικά, δεν άντεξα! Το πήγα χτες στον Γατσούλη και μου είπε πως με 40€ θα το έχω έτοιμο (20€, μία κουκουνάρα 5€, οι τυχόν αποστάτες και εργασία). Νομίζω ότι είναι καλή τιμή. Τώρα μένει να βάλω λάστιχα!

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Σε ελαστικά δεν είχε κάτι οικονομικό επώνυμο, να σε βολέψει?

Για μένα θέλεις κάτι σε 700χ28 ελαστικά ή 700χ30 το πολύ. Μην πας σε κάτι πολύ χοντρό, βαρύ, θα σου "κόψει" δύναμη τσάμπα....

vaguras
Απών/απούσα

Βασικά δεν βρήκα κάτι, μόνο continental sport contact 27 ευρώ το ένα είχε διαθέσιμα. Και σε διάσταση 700x38. Έλεγα να μην κατέβω κατω από 32 πλάτος διότι θα πρέπει να αλλάξω και σαμπρέλες από την μια, συν ότι αν βάλω 28 που είναι το όριο της ζάντας μου, θα χάσω σε άνεση και τέλος φοβάμαι αν το πηρούνι των 20 ευρώ τα καταφέρει να ανταποκριθεί. Σόρρυ για τις απορίες και το πρήξιμο αλλά είναι νέος στο σπορ μετά από σχεδόν 25 χρόνια αποχής.

 

vaguras
Απών/απούσα

Να συμπληρώσω ότι κάτω από 25 ευρώ γενικά δεν μπορώ να βρω λάστιχο. Αλήθεια όταν λες οικονομικό και επώνυμο ρίξε ένα παράδειγμα...

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

https://www.chainreactioncycles.com/gr/en/vittoria-r...

αν θυμάμαι 17 ευρώ το ένα. Λιγάκι βαρύ, λόγω του ότι είναι συρμάτινο και έχει επιπλέον προστασία για σκασίματα, είναι γενικά ελαστικό μεγάλης αντοχής [συνεχίζω να μιλάω για 700χ28, άντε 700χ30 (αν βρεις σε αυτή τη διάσταση)]

Το Conti sport contact, είναι από τα πολύ καλά - αθάνατα ελαστικά, με μεγάλη αντοχή, το φοράμε στο τάντεμ μας, σηκώνει βάρος άνω των 200κιλών και δεν καταλαβαίνει τίποτα.

Κοίτα και Schwalbe marathon , marathon plus, εξίσου καλά και μεγάλης αντοχής ελαστικά, κομματάκι πιο ακριβά αν θυμάμαι καλά...

vaguras
Απών/απούσα

Σε ευχαριστώ πολύ που με βοηθας RockaRolla! Μόλις με πήραν απο τον Gatsouli, το ποδηλατο είναι έτοιμο και τον ρώτησα για λάστιχα. Μου είπε ότι λόγω φάρδους της ζάντας να μην κατέβω κάτω απο 32 πλάτος σε λάστιχο. Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια. Στο κατάστημα που αγορασα το ROMET μου έιπαν ότι πάιρνει μέχρι 28 αν φυσικά αλλάξω και τις σαμπρελες. Με μπέρδεψαν.

Εν τω μεταξύ o Gats έχει μονο δύο είδη διαθέσιμα και σε διάσταση 700χ37 και 700χ32

https://www.gatsoulis.gr/pd/elastiko-continental-con...

https://www.gatsoulis.gr/pd/elastiko-continental-con...

το δεύτερο είναι και διπλωτο και δεν ξέρω αν ταιριαζει στη ζάντα μου.

Μου λέει λοιπόν 60 ευρώ για δύο λάστιχα με το κόστος για να μου τα περάσει.

Εγώ βεβαια στους Γερμανόυς βρίσκω τα marathon με 18 € το ένα και 10 τα μεταφορικά σύνολο 46.

https://www.rosebikes.com/schwalbe-marathon-clincher...

 

Μάλλον με βλέπω να αγοράζω τα Marathon απο τους Γερμανούς... Πόσο δύσκολο θα είναι να αλλάξω μόνος μου τα λαστιχα;

Έχω να το κάνω απο τα 16 μου με το BMX...

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

ΟΚ, 32αρι λοιπόν, για να μείνεις με ίδιες σαμπρέλες, και να κάτσουν "σωστά" στα στεφάνια σου....

Κοίτα να δεις, γενικά και αόριστα μιλώντας, τα συρμάτινα ελαστικά κάθονται λίγο πιο δύσκολα. Έχει να κάνει με τα στεφάνια σου, την υπομονή σου, την τεχνική σου, την ποιότητα των λεβιεδακίων  (!!) σου... και με την τύχη σου. Έχω αλλάξει πολλά πολλά πολλά ελαστικά, σε διαφορετικά στεφάνια. Μου έχει τύχει να γλιστρίσει όμορφα-γλυκά το ελαστικό και να μην πάρω χαμπάρι ότι "έκατσε" και μου έχει τύχει να βρίζω σαν λιμενεργάτης και να σπάω πλαστικό χοντρό λεβιεδάκι και να σπάω και τους αντίχειρες μου και να κοκκινίζουν τα τούβλα από αυτά που ξεστόμιζα.....

Γενικά, διάλεξε μια μέρα που θα είσαι σε καλή διάθεση, κάνε ζέσταμα πριν, κάτσε ήσυχα, ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΓΚΥΟΥΣ, κάνε το διαλογισμό σου και ξεκίνα. [Πριν, δες 5-6 βιντεάκια στο youtube περί αλλαγής ελαστικών / σαμπρέλας].

Θεωρώ ότι όποιος καβαλά ποδήλατο, θα πρέπει να ξέρει ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ να αλλάξει ελαστικό / σαμπρέλα. Οπότε, συμφωνώ με αυτό που λες για Γερμανό / μόνος σου. Άλλωστε το marathon είναι σούπερ ελαστικό.

vaguras
Απών/απούσα

Χαχα ωραίος! Θυμάμαι ότι είχαμε και με τα bmxακια δυσκολία στην αλλαγή ελαστικών. Τότε δεν είχαμε και λεβιεδακια αλλά για μοχλό, τουλάχιστον στις αλλαγές της σαμπρελας παίρναμε δύο η τρία κουταλιά της σούπας από την κουζίνα για να ανοίξουμε το λάστιχο και να βγάλουμε την σαμπρελα για να βρούμε το φουιτ!!!

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

RockaRolla wrote:
Γενικά, διάλεξε μια μέρα που θα είσαι σε καλή διάθεση, κάνε ζέσταμα πριν, κάτσε ήσυχα, ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΓΚΥΟΥΣ, κάνε το διαλογισμό σου και ξεκίνα.

Πιες κ ένα τσιγαράκι καλού-κακού wink grin πριν ξεκινήσεις.

minotavros
Απών/απούσα

Έχω το continental condact speed σε διπλωτο 32αρι και το λάστιχο έχω να πω ότι είναι σουπερ.

https://www.bike-components.de/en/Continental/Contac...

Επίσης στο παρελθόν είχα schwalbe marathon plus και schwalbe Supreme.

Το marathon πολύ καλό και κρατάει αιώνια αν δε σε νοιάζει το βάρος.

Το Supreme επίσης πολύ καλό αλλά δε μου άρεσε το κράτημα σε σχετικά λείο οδόστρωμα, κακή ποιότητα ασφάλτου.

Το contact speed το προτιμώ από τα τρία 

vaguras
Απών/απούσα

Minotavros, ευχαριστώ για την συμβουλή, θα το έχω στα υπόψη!

Έχω νέα! Το ποδήλατο το πήρα Πέμπτη και το έβγαλα χτες και σήμερα δύο βόλτες. Πρώτες εντυπώσεις: έχει χαμηλώσει η θέση ελαφρώς λόγω του νέου πηρουνιου. Μου πρόσθεσαν και αποστάτες για να είμαι και λίγο πιο ψηλά, διότι φαντάζομαι ότι σε σχέση με την αρχική ανάρτηση το απλό πηρούνι κατέβασε αρκετά το τιμόνι. 

Ένιωσα λοιπόν να σκύβω λίγο παραπάνω στη θέση, αφού παρατήρησα να έχω παραπάνω λυγισμένους τους αγκώνες μου. Τώρα στο δρόμο: το ποδηλατο κοπαναεο και στις πιο απλές λακούβες, αν δεν σηκωθώ από τη σέλα τρώω όλους τους κραδασμούς. Εντάξει είναι κάτι που το περίμενα, αλλά επειδή θεωρούσα ότι η ανάρτηση μου είναι εντελώς για κλάματα, θα αναθεωρήσω, κάτι μπορούσε να αποσβεσει η ερμη! Στις ανηφόρες δεν ένιωσα να χάνω τόση ενέργεια όσο με την ανάρτηση που είχα πριν. Αυτό που με προβληματίζει όμως με την νέα θέση οδήγησης είναι το εξής: επειδή βρίσκομαι λίγο πιο χαμηλά με λυγισμένους τους αγκώνες, πιανω τον εαυτό μου να φεύγει μπροστά στην σέλα, ελαφρώς προς τα έξω δηλαδή. Να σημειώσω ότι την σέλα την έχω τέρμα μπροστά στο παλουκοσελο, διότι επειδή αν και 1,75 δεν έχω πολύ μακριά χερια και ευλυγισία με λαιμό 90 στο τιμόνι. Άρα τώρα που σκύβω παραπάνω ίσως πρέπει να φέρω και την σέλα λίγο πίσω; Τέλος με αυτήν την αλλαγή πηρουνιου και θέσης άρχισαν οι πόνοι στο αριστερό χέρι στο εσωτερικό του καρπού, σαν να πέφτει όλο το βάρος από τη αριστερή ωμοπλάτη και να καταλήγει στον καρπό. Δεν ξέρω αν το εξηγώ καλά, αλλά αυτή είναι η δική μου αίσθηση. 

 

 

morgoth
Απών/απούσα

Αν νοιωθεις οτι "γλιστρας" προς τα μπροστα πρωτα να κοιταξεις την κλιση της σελας (οχι τοσο το μπρος πισω αλλα την κλιση πανω-κατω δλδ) και μετα την κλιση που εχουν οι μανετες. Καποια πονακια ειναι λογικα στην αρχη γιατι αλλαξες σταση (αν και κανονικα αυτος που σου εβαλε το πηρουνι επρεπε να φροντισει να ειναι στο ιδιο υψος αν δεν κανω λαθος αλλα δεν ειμαι μαστορας), εγω οταν αλλαξα τιμονι σε ενα ελαφρως πιο πλατυ στο παλιο μου τρεκινγκ ειχα πιασιμο στο εσωτερικο του αγκωνα για καμια εβδομαδα μεχρι να προσαρμοστω.

Για το κοπανημα θα προσαρμοστεις επισης, η καλυτερη αναρτηση ειναι τα χερια σου (ασε που για κοπανημα "πισω" δεν κανει τιποτα η αναρτηση) και το να κρατας σωστα το τιμονι. Με τι πιεση παιζεις στα ελαστικα αληθεια?

vaguras
Απών/απούσα

Σχετικά με την σέλα, την έχω ρύθμισει στην -1° με αλφάδι. Ο μάστορας μου έβαλε αποστάτες αλλά με το που ανέβηκα στο ποδήλατο κατάλαβα ότι άλλαξε η στάση μου, από το ότι γέρνω πιο μπροστά λίγο με συνέπεια να λυγίζουν και οι αγκώνες μου παραπάνω. Ίσως να είναι ένας δύο πόντοι αλλά μου φαίνονται σημαντικοί. Θα κάνω μερικές βόλτες ακόμη και θα δω πως θα είμαι. Η αλήθεια είναι ότι το πήρα μονοκόμματα και προχτές έκανα διαδρομή μεγάλη Μπραχάμι-αγ. Μαρίνα και πίσω σε 2μιση ώρες με αρκετά κόντρα αέρα στην επιστροφή που με ζορισε αρκετά.

Τώρα για τα λάστιχα έχω 38αρισ τρακτερωτα, και πίεση 65 εμπρός 75 πίσω. ίσως τελικά να μην κρατάω το τιμόνι σωστά. Ειδικά μετά την αλλαγή πηρουνιου και την ελαφρώς πιο σκυφτή θέση νιώθω ότι κρατάω πιο σφικτά το τιμόνι ασυναίσθητα προφανώς...

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Είναι αρχή ακόμα, δώσε στο σώμα σου τον απαραίτητο χρόνο. Και κάνε τις απαραίτητες ρυθμισεις.

Αφού άλλαξε η γωνία μπροστά, εννοείται ότι πρέπει να αλλάξεις γωνία στη σέλα σου. Θα την σηκώσεις τόσο ώστε να έρθει στην πρότερη κλίση της. Το γεγονός ότι φεύγεις μπροστά και ότι πονάνε οι καρποί (ίσως και οι ομοπλάτες) λέει αυτό ακριβώς.

Στις λακούβες ΣΗΚΩΝΟΜΑΣΤΕ ΕΛΑΧΙΣΤΑ, τόσο όσο να μην κοπανήσει το σώμα. Το καλύτερο αμορτισέρ είναι τα γόνατά σου / γενικά οι αρθρώσεις σου.

Γενικά ΠΟΤΕ δεν καθόμαστε πάνω στη σέλα / δεν ποδηλατούμε σαν κούτσουρα.

Όσο θέλεις να κερδίσεις σε ταχύτητα / βάρος / αμεσότητα μεταφοράς δύναμης, τόσο θα χάνεις σε άνεση. ΠΡΟΣΟΧΗ όμως. Η άνεση αυτή που χάνεις, είναι "φαινομενική άνεση" και το "χάσιμό της" ισχύει τώρα στην αρχή του μεταβατικού σταδίου και για μικρές / μεσαίες διαδρομές. Όσο το κορμί συνηθίζει, όσο βελτιώνεις τη στάση σου / στυλ σου, όσο αυξάνονται τα χλμ, θα δεις τελικά ότι κερδίζεις και σε άνεση. Θα πηγαίνεις πιο άνετα σε μεγάλες διαδρομές από ότι πριν που "κουβαλούσες" ολόκληρη ανάρτηση και έχανες δύναμη εκεί.

Για να μειώσεις τους κραδασμούς που περνούν στο σώμα σου από το μπροστά πιο_άκαμπτο_πλέον σύστημα, καλόν είναι να δεις και για κανα γαντάκι με τζελ. Και σταμάτα να κρατάς πολύ σφικτά το τιμόνι. Να είσαι πιο χαλαρός. Το τιμόνι το κρατάμε πολύ γερά ΜΟΝΟ όταν κάνουμε ορθοπέταλο και όταν κάνουμε καμιά τρελή κατάβαση που θέλουμε να έχουμε καλό έλεγχο.

Κάτι έγραψες για σέλα_πολύ_μπροστά κλπ. ΠΡΟΣΟΧΗ, αν κάνεις πολλά χλμ, πρέπει να ρυθμίσεις ΣΩΣΤΑ τη σέλα ως προς τους 3 άξονες. Ξεκινάμε με το ύψος της σέλας που έχει να κάνει με την κλίση της άρθρωσης (γόνατο). Μετά πάμε στο μπρος-πίσω πάνω στις ράγες, που έχει να κάνει με το γόνατο και το νήμα της στάθμης. Τελευταία πάμε στην κλίση / γωνία της σέλας, που έχει να κάνει με το να μην φεύγει το βάρος σου είτε μπροστά- είτε πίσω. Ψάξτο λίγο, έχει μεγάλη σημασία. Δεν πάμε έτσι-γενικά-και-αόριστα να ρυθμίσουμε τη σέλα.

 

 

vaguras
Απών/απούσα

RockaRolla, σε ευχαριστώ για τις συμβουλές και τις ιδέες, όπως και τα υπόλοπα παιδιά!

Σχετικά με τη σέλα, τα γνωρίζω όλα αυτά και τα έχω εφαρμόσει. Ίσως το μπροστά - πίσω να θέλει μια διόρθωση με το νήμα στάθμης όπως λες, και τώρα που άλλαξε η θέση οδήγησης πιιθανόν η -1 γωνία της σέλας να πρέπει να μηδενίσει ή να γίνει +1. Τώρα μένουν τα λαστιχα...

 

vaguras
Απών/απούσα

Τελικά είχατε δίκιο! Μετά την αλλαγή πηρουνιού και για κάποιον άγνωστο λόγο στο μαγαζί είχαν κατεβάσει 3-4 πόντους τη σέλα και δεν το είχα καταλάβει αρχικά... Ίσως να είχαν δοκιμάσει μια μικρή βόλτα μετά την εγκατάσταση του νέου σταθερού πηρουνιού, δεν ξέρω. 

Έτσι ξαναρύθμισα τη σέλα, την έφερα και αρκετά πίσω με το νήμα στάθμης (περίπου 5 πόντους) και τώρα είμαι πολύ καλύτερα!

Περιμένω τα marathon 700Χ32 να έρθουν τις επόμενες ημέρες, για να δούμε...

 

vaguras
Απών/απούσα

Παρέλαβα τις προάλλες τα λάστιχα. Κατάφερα να τα βάλω το Σάββατο το βράδυ, λόγω της έλλειψης χρόνου. Στάθηκα τυχερός: Δεν με δυσκόλεψαν καθόλου στο να κάτσουν στη ζάντα! Δεν χρειάστηκε ούτε να χρησιμοποιήσω τα λεβιεδάκια στο τελείωμα, με λίγο ζόρισμα με τα χέρια και τσουπ! καθίσανε! Αυτό που παρατήρησα βγάζοντας τα παλιά λάστιχα είναι ότι φόραγαν σαμπρέλες μικρές (απο 70Χ25 έως 700x38), αν το ήξερα ίσως να αγόραζα και λεπτότερο απο 700Χ32.

Την Κυριακή βγήκα για μια αναγνωριστική βόλτα και δεν πίστευα τη διαφορά! Άψογη κύλιση, πανεύκολη (πάντα σε σχέση με πριν) επιτάχυνση και διατήρηση της ταχύτητας! Από τη χαρά μου πήγα μέχρι τη Βάρκιζα και στα λιμανάκια ανέβηκα με μεσαίο δίσκο (κάτι απαγορευμένο μέ τα τρακτερωτά, μου έβγαινε η γλώσσα)!!!

Ποτέ ξανά τακουνάτα, θα μείνουν στην αποθήκη ή θα τα δωσω για κάποιον που πηγαίνει χώμα.

Σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές!

Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα στους δρόμους να έχουμε!!!

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

vaguras wrote:
.......Την Κυριακή βγήκα για μια αναγνωριστική βόλτα και δεν πίστευα τη διαφορά! Άψογη κύλιση, πανεύκολη (πάντα σε σχέση με πριν) επιτάχυνση και διατήρηση της ταχύτητας! Από τη χαρά μου πήγα μέχρι τη Βάρκιζα και στα λιμανάκια ανέβηκα με μεσαίο δίσκο (κάτι απαγορευμένο μέ τα τρακτερωτά, μου έβγαινε η γλώσσα)!!....

Αν είχα ένα ευρώ κάθε φορά που διάβαζα τέτοια σχόλια, μετά από σχετικές προτάσεις / αναβαθμίσεις θα αγόραζα το Colnago που έχω βάλει στο μάτι ....

Χχαχχαχαχα.

Καλά και ασφαλή χλμ. thumb up

Thessalos
Εικόνα Thessalos
Απών/απούσα

Καλές βόλτες!!! 

βάλε καμία φωτο το πρίν και το μετά!!!

contact