Απορία για τιμές ποδηλάτων δρόμου

6 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
angellore13
Απών/απούσα

Καλησπέρα!

Ψάχνω  για κουρσα γύρω στα 1000-1200 ευρώ..και με έχει προβληματίσει κάτι...

Μπορεί κάποιος γνώστης να μου εξηγήσει γιατι το CUBE ATTAIN (με claris) έχει 730 ευρώ και το κατα τα άλλα (εκτός αν μου διαφεύγει κάτι) ίδιο  αλλα με την σειρά ''105'' CUBE ATTAIN SL έχει 1150 ευρω την στιγμή που με ενα απλό googlaρισμα βλέπω οτι η σειρά ''105'' έχει 200-250 ευρώ παραπάνω απο την claris? Δεν επρεπε το SL να ειναι καπου στα 950-1000 ευρω;

Το ιδιο και με ΤΡΕΚ......659 ευρω το DOMANE AL2 και 1399 ευρω το AL5 όπου είναι το ίδιο ποδηλατο (με την πολυ καλύτερη βέβαια σειρά '105').. πως προκύπτει όμως αυτή η μεγάλη διαφορά στην τιμή?

Και ενώ ψήνομαι για ένα απο τα δυο αυτο με χαλάει........μπορεί κάποιος να μου πει τι μου διαφεύγει;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
5
Μέση αξιολόγηση: 5 (1 ψήφος)
redshift
Εικόνα redshift
Απών/απούσα

περα απο το ενα κιλο διαφορα που ειδα ,εχουν κ διαφορετικα περιφερειακα πχ τροχους, αλυσιδα, λαιμο κλπ οποτε δεν ειναι ιδια

https://www.cube.eu/en/products/road-race/attain/cube-attain-sl-blacknflashred-2016/

https://www.cube.eu/en/products/road-race/attain/cube-attain-bluenblack-black-fork-2016/

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

σε αυτό το σημείο που είσαι, και με βάσει το budget που διαθέτεις, το πιο βασικό είναι να αγοράσεις πλαίσιο στα μέτρα σου και τον υπόλοιπο εξοπλισμό που θα σε βοηθήσει να μπεις ομαλά / με ασφάλεια / με δύναμη στον θαυμαστό κόσμο της ποδηλασίας δρόμου [κράνος, πετάλια+παπούτσια clipless, ποδηλατικά ρούχα]...

Το αν θα έχει claris ή 105 ή ότι άλλο ενδιάμεσο, λίγη σημασία έχει, .... όπως και το αν θα έχει τροχούς αέρο ή carbon ή οποιοδήποτε (κατ' ελάχιστον όμως δίπατο) άλλο ζευγάρι κουρσοτροχών...

Καταλαβαίνω ότι παίζει ρόλο για το ΠΟΛΥ-ΜΟΥΡ εφφέ [προφανώς έχω περάσει γκουχ-γκουχ----- γκούχουοοουυυ .... και εγώ από αυτό το στάδιο....] αλλά από κει και πέρα το πιο βασικό είναι να "κουμπώσεις σωστά" πάνω στο ποδήλατο και να ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΣΥΧΝΑ [.... και να μάθεις να στροφάρεις σωστά....].

Πέραν αυτού, συνήθως, όταν τα μοντέλα γράφουν SL, ΣΥΝΗΘΩΣ (ή τουλάχιστον έτσι ήταν παλαιότερα που τα παρακολουθούσα πιο στενά....) αναφέρονται στο πλαίσιο και όχι στα περιφερειακά.... Τεχνικές hydroforming / double butted / tripple butted / wrinklesless κλπ κλπ (και όπως τα ονομάζει η κάθε εταιρεία) αφαιρούν γραμμάρια, προσθέτουν στην τιμή και συνήθως προσφέρουν και κάποια "τεχνολογία" είτε προς την άνεση είτε προς την βελτίωση των "επιδόσεων" (το γράφω πολύ γενικά και αόριστα γιατί είναι πολύ γενικό και αόριστο ....και επίσης για την φάση που είσαι, είναι και ΨΙΛΟΑΔΙΑΦΟΡΟ).

Κρατάω μια πισινή και μπορείς να παραβλέψεις ότι έχω γράψει, αν είσαι σε φάση: "αγοράζω την 3η μου κούρσα, για να έχω καλύτερες επιδόσεις στο πανελλήνιο προτάθλημα ποδηλασίας, ειδικά μετά τις συχνές προπονήσεις που βγαίνω με την ομάδα της ΑΕΚ"..... [το ΄πιασες το υποννοούμενο? whistle]

 

angellore13
Απών/απούσα

@redshift

Αυτά που έβαλες είναι του 2016...τα φετινά μοντέλα έχουν (απο οτι λενε τα specs) ιδιους τροχούς, λαιμούς κλπ.  Εχουν καπου 700 γραμμαρια διαφορα - λογικό φαντάζομαι απο την διαφορα Claris με 105, οπως και λογικό αλλη αλυσίδα αφου αν δεν κανω λαθος παει με το σετ

 
@RockaRolla

Συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λες και οντως ειμαι νεος και δεν νομιζω να καταλαβω-εκτιμήσω διαφορές, αλλά το ερώτημα μου παραμένει γιατι αυτη η διαφορα? Και για το πλαισιο ιδιες τεχνικες, advanced hydroforming κλπ λεει και στα δυο....δεν θα την διαφημιζαν εντονα την διαφορα του SL?

 

 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Για τα cube που εβαλες. Οντως η μονη εμφανη διαφορα ειναι το groupset. Μπορει να παιζουν ψιλοδιαφορες (πχ στο φτηνο οχι τα φρενα του groupset κτλ) αλλα και παλι δεν δικαιολογειται η διαφορα στην τιμη εαν το δεις με τα δεδομενα της πωλησης των groupset σε τιμη λιανικης. Αλλα οι εταιρειες δεν αγοραζουν σε τιμες λιανικης. Που σημαινει οτι μπορει η τιμη που εχει αγορασει το εργοστασιο να εχει μεγαλυτερη διαφορα ή να εχει αγορασει σε αλλη τιμη λογω προσφορας της shimano σε τιμη κατασκευαστη. Αυτο ειναι ομως το ενα. Το αλλο ειναι και το τι θελει να πουλησει και πως. Δλδ γυρναει και σου λεει η εταιρεια. Βαλε ενα πολυ μικρο ποσοστο κερδους στο βασικο μας μοντελο ωστε να ειναι κραχτης και να ερθει ο πελατης στην δικη μας εταιρεια. Απο εκει και περα στο μοντελο με το 105 (που ειναι αυτο που θα παρει ο πιο "εμπειρος" που δεν θα κοιταξει καν το βασικο) η τιμη ειναι αυτη που πρεπει με το κερδος που πρεπει. Να πεις οτι θα παρεις το φτηνο και θα αναβαθμισεις το groupset δεν συμφερει (η διαφορα ειναι πολυ μεγαλυτερη) οποτε εαν θελεις το "καλο" θα πληρωσεις. Εαν εχεις μπει και στο τριπακι της εταιρειας (στο εξωτερικο αυτο μετραει πολυ και δυσκολα καποιος αλλαζει εταιρεια δλδ εαν εχω specialized θα ξαναπαω σε specialized) σου εχει πεταξει το δολωμα με το φτηνο και μετα πληρωνεις το αλλο στην τιμη που πρεπει για την εταιρεια.

angellore13
Απών/απούσα

Μάλλον οπως τα λες ειναι τα πράγματα, στρατηγική των εταιρειών κλπ.. anyway ευχαριστώ για τις απαντήσεις!

contact