Καλημέρα!
Τελικά μετά την ανάγκη μου να ανέβω κατηγορία ποδηλάτου είπα να πάω για καινούργιο.
Το θέμα είναι απλό και σύνηθες.Ποιό να πάρω.Ελπίζω να βοηθείσετε και να καταλήξω.Τα χρήματα που θα διαθέσω τελικά είναι μέχρι 700€ . Όλα τα ποδήλατα που θα σας πώ παίζουν απο 600€-700€ . Επειδή κάποιες μάρκες δεν τις έχω τσεκάρει όπως η UNIVEGA, GT ,CANNONDALE ή όποια άλλη δεν έχω σκεφτεί και να μην υπερβαίνει τα 700€ το μοντέλο, κάντε μια πρόταση.Παραθέτω τα link:
FOCUS Fat Boy
http://www.focusbikesuk.com/focus-hardtail-mountain-bikes/mountain_bike_...
MERIDA TFS 300-D
http://www.togoparts.com/items/view_item.php?cid=4&bid=182&iid=8636
GIANT TERRAGO 2
http://www.giant-bicycles.com/el-GR/bikes/mountain/1626/30660/
IDEAL Boommax
http://www.idealbikes.net/bike.php?bike=121&PHPSESSID=aea74dda057c01d01c...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και..........καλό ψάξιμο!
Ξέχασα και την SPECIALIZED
Πάντος όσα έχεις ποστάρει, ΕΙΝΑΙ αξιόλογα ποδήλατα, με καλούς σκελετούς και καλά περιφερειακά. Για το budget που έχεις θέσει είναι καλές λύσεις και δεν θα κάνεις λάθος αγορά.
Μόνο μην μείνεις στις φωτος και στις περιγραφές από τα sites ή τους φίλους που τα έχουν δει...
Πήγαινε από κοντά, πιάστα, σήκωσέ τα, ΚΑΒΑΛΗΣΕ τα, δες πως σου κάθονται (ή μάλλον πως κάθεσαι εσύ σε αυτά).
Ακόμα και όλες τις διαστάσεις / γωνίες / υλικά να ξέρεις, με όλες τις λεπτομέρεις, μια επίσκεψη μπορεί να σου φέρει τα πάνω - κάτω.
να πω ότι σε αυτά τα χρήματα δεν αξίζουν τα δισκόφρενα???
θα με πάρετε με τις πέτρες
βασικά δες ποιο νούμερο σου ταιριάζει καλύτερα και όπως λέει ο πέτρος να τα δοκιμάσεις
αλλιώς η γνώμη μου είναι να μην βάλεις δισκόφρενα σε αυτά τα χρήματα
αν πας σε fidusa παίρνεις με όλη σχεδόν την Lx και καλούς τροχούς
η bianchi και βάζεις καλύτερη ανάρτηση αν σου ταιριάξει το νούμερο
:D
Έλα μωρέ Plannet, εντάξη, σε αυτά τα χρήματα, καποιοι βάζουν μηχανικά δισκόφρενα, κάτι σε shimano θα είναι, βαρειά θα είναι, δύσκολο να ρυθμιστούν θα είναι, αλλά χειρότερα από v-brakes δεν μπορεί να είναι.
Φυσικά ούτε καλύτερα θα είναι και ίσως να τα πληρώσεις και κάτι παραπάνω, αλλά μην τους αποπέρνεις και έτσι.
Ούτε νομίζω οτι αξίζει να πληρώσεις το ποδήλατο με (μαμίσια) δισκόφρενα και μετά να τα αλλάξεις με v-brakes. Άστο ως εχει, απλά κοίτα να είναι καλά ρυθμισμένα όταν το παραλάβεις και ρώτα πόσο θα σου χρεώνουν για service / ρυθμίσεις / τακάκαι κλπ
κοίταξε
δεν είναι θέμα δισκόφρενου-v-brake
αλλά για να χρειαστείς δισκόφρενο θα πρέπει και το υπόλοιπο ποδήλατο να μπορεί να ακολουθήσει
δλδ αν πάρω ένα ideal pro rider (Παραδιγμα )
και του βάλεις υδραυλικά δισκόφρενα
που θα τα χρειαστείς?
σε λασπουριές και περίεργες καταβάσεις
σωστά μέχρι εδώ?
αν ομως πας με ενα ποδήλατο κατηγορίας pro rider σε τετοιες καταστάσεις
θα χρειαστείς τροχούς αναρτήση για να μπορέσεις να κοινιθεις
και οταν μπορέσεις τότε θα χριαστείς φρένα για να σταματήσεις κιόλας
κατάλαβες την σκέψη μου τώρα?
απο εκεί και πέρα ο καθένας παίρνει ότι θέλει :D
Δεν διαφωνώ, σωστά τα γράφεις, αλλά θερώ ότι τους αποπαίρνεις λιγάκι με την όλη φάση του δισκόφρενου.
Αν τα έχει επάνω το ποδήλατο, και δεν το αγοράζεις μόνο και μόνο επειδή έχει δισκόφρενα, ούτε τα χρησιπληρώνεις... εντάξη αστα να ναι, έτσι όπως είναι.
ναι αλλά σε αυτά τα χρήματα αν βρει κάτι χωρίς θα είναι καλύτερα :D
kai otan paw sti laspi me ti 8a stamatisw re plannet?
8a valw to podi pisw sti roda?
Tha sou po ego, den paspoli apla.
Pas gia podilato otan brexei?
alla akoma kai na pas min nomizeis oti ta v brakes den tha se kalispoun.
Einai apli!
Ennoeite oti paw
όταν θα πας λάσπη θα πρέπει να έχεις ένα ποδήλατο με καλή ανάρτηση
καλούς τροχούς και καλά φρένα = 1000-1200 ευρό :D
όταν πας στα 700 κάτι θα απουσιάζει
Νομίζω ότι τα παιδιά έχουν δίκιο. Αν είσαι στη φάση που "μασάς" τα μονοπάτια και σ' αρέσει να "κυλιέσαι" και στη λάσπη, και θεωρείς ότι τα v-brakes δεν θα σε καλύψουν εκεί που θα κάνεις ποδήλατο, ΤΟΤΕ θέλεις ΚΑΛΟ / ΑΚΡΙΒΟ ποδήλατο.
Θεωρώ ότι 700 ευρώ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ για ποδήλατο, αλλά αν θέλεις ειδική χρήση, τότε θέλεις και ειδικό ποδήλατο.....
Φιλικά
Πέτρος
rockarolla
ένα είμαι
:P
Akrivws epeidi einai arketa ta xrimata 8elw na kanw tin kaluteri epilogi.
Kai nomizw oti me auta ta xrimata to podilato pou pairneis einai polu kalo gia xrisi vounou xwris vevaia na einai kati eksizitimeno. Kai kleinwntas i tapeini mou apopsi einai oti ena udravliko diskofreno einai kalutero apo ta apla frena.An kanw la8os dior8wste me
σε ποιο τομέα είναι καλύτερο?
Sto frenarisma.Nomizw oti einai pio apotelesmatiko
δεν είναι :D
άλλο?
8es na mou to eksigiseis?O logos?
Kai se laspi ti ginete?
όταν θα πας λάσπη θα πρέπει να έχεις ένα ποδήλατο με καλή ανάρτηση
καλούς τροχούς και καλά φρένα = 1000-1200 ευρό :D
όταν πας στα 700 κάτι θα απουσιάζει
δεν θα το ξαναπώ και τρίτη φορά
εσύ θα μου εξηγήσεις γιατί το δισκόφρενο είναι καλύτερο?
Kala gamise to giati den katalavaineis.Kales voltes me to fidusa sou
τι δεν κατάλαβα?
και δεν έχει σχέση με το ποδήλατο αλλά με τα φρένα
Η χρήση κάνει το φρένο.
Αν η χρήση που κάνεις είναι ακραία σε ακραίες συνθήκες τότε πας σε υδραυλικά δισκόφρενα.
Αν μιλάμε για κλασσικές βόλτες σε μονοπάτια τα Σαββατο-Κύριακα τότε βάζεις vbrakes και είσαι καλύτερα και από λεφτά και από βάρος.
βασικά θα μπορούσες να πεις απλά γουστάρω οπτικά τα δισκόφρενα
και τελείωσε:D
για να αποφύγουμε τις παρεξηγήσεις θα πω κάποια πράγματα για τον τρόπο που φρενάρει το v-brake και για τον τρόπο που φρενάρει το diskbrake και κάποια συν και πλην
δισκόφρενο:
θέλει τροχό με βάση για δίσκους όπου προσαρμόζετε μια δαγκάνα η οποία σταματάει τον δίσκο και αυτό με την συνέχεια μπλοκάρει τον κεντρικό άξονα του τροχού
v-brake :
η δαγκάνα σταματάει το στεφάνι σε αντίθεση με το δισκόφρενο
δύναμη που χρειάζεται: λόγο φυσικής επειδή ο δίσκος είναι ποιο μικρός από την ρόδα το δισκόφρενο θέλει περισσότερη δύναμη (για αυτό και οι 180-200mm ροτόρες έχουν ποιο δυνατό φρενάρισμα)
συντήρηση:
τα ανταλλακτικά των v-brake είναι ποιο φτηνά σε σχέση με τα δισκόφρενα και η συντήρηση δεν θέλει ιδιαίτερες γνώσεις σε αντίθεση με τα δισκόφρενα
διαδρομες:
όταν παθαίνει κάτι το v-brake δεν χάνουμε τελείως το φρένο εκτός από σπανίων περιπτώσεων όταν παθαίνει κάτι ο δίσκος συνήθως δεν έχεις φρένο είτε ανάψει η δισκόπλακα είτε μπλοκάρει η αντλία είτε πάρει αέρα το φρένο
λάσπες: στις λάσπες έχει το πλεονέκτημα το δισκόφρενο διότι η θέση που είναι δεν πιάνει λάσπη αν όμως πιάσει πας με τα πόδια στο v-brake θέλει προετοιμασία για να μην μαζεύει λάσπες η γέφυρα και για να φρενάρει ποιο σωστά θέλουμε ιδικά τακάκια π.χ.
http://www.bbbparts.com/products/bike_parts/brakes/mtbhybridbrakeshoes/b...
κιλά αναβάτη:
στα πολλά κιλά τα v-brake είναι καλύτερα
γιατί το δισκόφρενο σταματάει τον άξονα του τροχού με συνέπεια το στεφάνι λόγο ελαστικότητας να παλαντζάρει κάτι που όταν έχουμε μεγάλη ταχύτητα το φαινόμενο αυξάνετε και συνέπεια να μην υπάρχει σταθερότητα στους τροχούς
όσο αυξάνεις την ταχύτητα τόσο μεγαλώνει το πρόβλημα
όσο μικραίνεις τα κιλά μικραίνει το πρόβλημα
εδώ παίζει ρόλο και η ποιότητα και η σκληρότητα του τροχού
αυτά τα λίγα μου έρχονται στο μυαλό
απλά όταν πάμε στην μια η στην άλλη λύση θα πρέπει και το υπόλοιπο ποδήλατο να ακολουθεί
τα “φτηνα” ποδήλατα που έχουν δισκόφρενα καλό είναι να αποφεύγονται
ελπίζω να βοήθησα :D