Σκεφτόμουν την αγορά ενός σπαστού ποδηλάτου, και κατέληξα ότι 20άρι μάλλον δεν μου ταιριάζει τόσο και ίσως να έπαιρνα 26άρι. Η Dahon έχει το μοντέλο Espresso, έχει κάποιος να μου πει εντυπώσεις;
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Σκεφτόμουν την αγορά ενός σπαστού ποδηλάτου, και κατέληξα ότι 20άρι μάλλον δεν μου ταιριάζει τόσο και ίσως να έπαιρνα 26άρι. Η Dahon έχει το μοντέλο Espresso, έχει κάποιος να μου πει εντυπώσεις;
Καλησπέρα.
Είχα ένα dahon espresso και το πούλησα όταν άλλαξα σπίτι.. ( τώρα κινούμαι σε δρόμους με χώμα και πήρα κάτι διαφορετικό).
Το Espresso είναι ένα κανονικό ποδήλατο με 26" ρόδες το οποίο διπλώνει στην μέση για να το αποθηκεύεις στο σπίτι σου πιο εύκολα ή για να χωράει σε κάποιο στενό ασανσέρ ( για αυτό τον λόγο το είχα πάρει και εγώ). Δεν πρόκειται για ένα κλασικό σπαστό, δηλαδή πιάνει αρκετό χώρο ακόμα και διπλωμένο, χωρίς αυτό φυσικά να σημαίνει ότι δεν μπορείς να το βάλεις στο τρένο αν το έχεις διπλώσει, ( βέβαια δεν ξέρω τι παίζει με το Μετρό τώρα που απαιτούν να το έχεις μέσα σε τσάντα), ή στο πορτ μπαγκάζ αν θες να το κουβαλάς με αυτοκίνητο. Εγώ το έβαζα και στο πίσω μέρος ενός σμαρτ αυτοκινήτου.
Είναι πολύ στιβαρό ποδήλατο, έχει πολύ καλές ταχύτητες, και μπορείς λόγο μεγέθους ρόδας να το χρησιμοποιείς και για μεγαλύτερες αποστάσεις χωρίς να έχεις κάποιο πρόβλημα.. Εννοώ ότι τα σπαστά ποδήλατα με μικρότερους τροχούς, ( και ανάλογα πάντα την μάρκα και το μοντέλο) ενδεχομένως να μην είναι και ότι καλύτερο για αποστάσεις πολλών χιλιομέτρων.
Το Espresso είναι για τέτοιες αποστάσεις.
Το Espresso δεν είναι για να το πηγαίνεις σε χώμα. Σε πατημένο χωμάτινο μονοπάτι πάει αλλά δεν είναι για κατσάβραχα ή οτιδήποτε άλλο.
Ένα μειονέκτημα του θα μπορούσα να πω ότι είναι το βάρος του. Είναι στα 14 κιλά, κάτι που δεν σε επηρεάζει όταν το καβαλάς αλλά είναι λίγο πρόβλημα αν το κουβαλάς, ειδικά αν δεν είσαι και το πρώτο μπόι όπως εγώ.
Κατά τα άλλα όμως είναι ένα πολύ καλό ποδήλατο για την κατηγορία του, σε αξιοπρεπέστατη τιμή.