Πολύ όμορφο ποδήλατο! Και μου φαίνεται εντάξει και η τιμή του. Από που το πήρες;
Βάρος;
Επίσης παρατηρώ στους σκελετούς (ανεξαρτήτως μάρκας) συνεχώς ένα νούμερο ...6060, 7005 κοκ. Μπορεί κάποιος να μας διαφωτίσει τι είναι καλύτερο για να ξέρουμε και τι αγοράζουμε;
θα πω τι δεν μου άρεσε
δεν μου άρεσαν οι τροχοί απλά αλουμινίου κέντρα
τα φρένα αλλά μπορείς αργότερα με 100 ευρό να βάλεις υδραυλικά
η ανάρτηση μου άρεσε δεν είναι κάτι ιδιαίτερο αλλα στην συγκεκριμένη κατηγορία ειναι καλή
το πρόβλημα μου είναι καθαρά στα φρένα που είναι μηχανικά δισκόφρενα
που σε κάποια φάση θα πρέπει να τα αναβαθμίσεις σε υδραυλικά μετά θα χρειαστείς καλύτερη ανάρτηση μετά καλύτερους τροχούς και πάει λέγοντας
αυτή η κατηγορία ποδηλάτων είναι για v-brake
αν έπρεπε να πάρω κάτι σε gt θα έπαιρνα το avalance 3 χωρίς δισκόφρενα :D
@nasty
είναι η κωδικός αλουμινίου που αναφέρεται στην κραμματοσή του υλικού :D
σε πρωταρχικό στάδιο η σειρά 6000 είναι πιο μαλακή πιο ελαφριά αλλά η 7000 δέχεται πιο καλή επεξεργασία νομίζω οπότε μπορείς να το φέρεις σε πιο ελαφρύ σκελετό με την ίδια αντοχή :D
α και η σειρά 7000 οξειδώνετε πιο εύκολα :D
Πάντως και εμένα μου φαίνεται ότι τα δισκόφρενα περισσότερο για να γουστάρεις είναι...στην πράξη και με τα v-brakes μια χαρά φρενάρεις (εκτός αν σκοπεύεις να κατέβεις τις Άνδεις μαλλιοκούβαρα!).
Με σκελετό 6600.
Τα δισκόφρενα μου, είναι μηχανικά, αλλά τα δοκίμασα σε λάσπες και χώμα και δουλεύουν μια χαρά.
Το μπροστινό σύστημα ( το δικό μου) ήταν χάλια, σκέτο ελατήριο, το άλλαξα, αλλά στοίχισε αρκετά.
Δεν είχα τα λεφτά απ΄την αρχή και το πλήρωσα, αργ'οτερα.
Κατά τα άλλα είναι πολύ καλό ποδήλατο, αλλά πρόσεξε, αν θελήσεις να βάλεις σχάρα, πίσω για κανένα ταξίδι, δεν έχει ο σκελετός υποδοχή, κάτω στο ψαλίδι. Δες αυτό το σημείο.
Μια χαρά είναι και τα μηχανικά δισκόφρενα, φρενάρουν όσο καλά φρενάρουν και τα v-brakes. Απλά ΊΣΩΣ να είναι λιγουλάκι πιο βαριά, λιγουλάκι πιο ακριβά (και στην συντήρηση - ανταλλακτικά κλπ) και λιγουλάκι πιο δύσκολα στην ρύθμιση.
Φυσικά, είναι θέμα συνήθειας, θα μάθεις να τα λειτουργείς και να τα ρυθμίζεις ΤΕΛΕΙΑ όπως και τα φρένα που είχες μέχρι τώρα.
Η μόνη μου αντίρρηση θα ήταν αν διάλεγες το συγκεκριμένο ποδήλατο, έναντι άλλων, λόγω των δισκόφρενων. Αυτό και μόνο αυτό.
Η αγορά μας λέει ότι είναι το μέλλον των φρένων (ναι ΟΚ - τα υδραυλικά, αλλά και τα μηχανικά κατά κει "κοιτάνε").
(προβλέπω εποχές με κούρσες που θα φοράνε δισκόφρενα - the horror, the horror..)
Όσον αφορά τη μάρκα, δεν την θυμάμαι, αλλά, πηγαίνοντας Τήνο, που άφησα το ποδήλατο, θα την σημειώσω και θα σου απαντήσω σε κάποια άλλη συζήτηση.
Είναι υδροπνευματική, με προφόρτιση, και ελαφριά σα πούπουλο. Κόστισε 380 ευρώ και στις "αγριάδες" που πήγα το ποδήλατο, τα έβγαλε μιά χαρά, ανταποκρινόμενη πολύ καλά σε κάποια μικρά κατεβάσματα που έκανα.
Αυτά για τώρα και αργότερα θα έχεις και την μάρκα της
Η ανάτηση είναι αρκετά καλή, για ντεραγιέ δεν νομίζω ότι χρειάζεται κάτι καλύτερο, ο σκελετός είναι hydroformed... όσο για τα δισκόφρενα που λένε οι άλλοι, εγώ πιστεύω ότι ειδικά αν το ποδήλατο χρησιμοποιηθεί στο βουνό είναι μονόδρομος (το νερό και ειδικά η λάσπη είναι θάνατος για τα τακάκια των v-brake). επίσης ρυθμίζονται πολύ ευκολότερα και καλύτερα από τα v-brake, ομορφαίνουν το ποδήλατο και πιάνουν λίγο καλύτερα. Όμως τα φρένα που έχει το συγκεκριμένο ποδήλατο μου φαίνονται λίγο μάρκα με έκαψες (αν κάποιος ξέρει καλύτερα από tektro ας διαφωνήσει ελεύθερα). Και η τιμή του είναι αδικαιολόγητα υψηλή για αυτά που προσφέρει.
Όμως τα φρένα που έχει το συγκεκριμένο ποδήλατο μου φαίνονται λίγο μάρκα με έκαψες (αν κάποιος ξέρει καλύτερα από tektro ας διαφωνήσει ελεύθερα). Και η τιμή του είναι αδικαιολόγητα υψηλή για αυτά που προσφέρει.
Τα φρένα, όντως μου φάνηκαν κι' εμένα, λίγο μάρκα μ' έκαψες, αλλά το ίδιο συμβαίνει και με τα υπόλοιπα περιφερειακά του.
Πάντως την δουλειά τους την έκαναν καλά.
Φρόντισε, όμως να δεις και τον σκελετό πίσω αν παίρνει σχάρα.
Πολύ όμορφο ποδήλατο! Και μου φαίνεται εντάξει και η τιμή του. Από που το πήρες;
Βάρος;
Επίσης παρατηρώ στους σκελετούς (ανεξαρτήτως μάρκας) συνεχώς ένα νούμερο ...6060, 7005 κοκ. Μπορεί κάποιος να μας διαφωτίσει τι είναι καλύτερο για να ξέρουμε και τι αγοράζουμε;
δεν το έχω αγοράσει ακόμα περιμένω να ακουσω καμία άποψη από κανενα πιο ειδικό
... πωλειται το ιδιο μοντελο εδω GT Avalance 3 ... δεν ριχνεις μια ματια :)
θα πω τι δεν μου άρεσε
δεν μου άρεσαν οι τροχοί απλά αλουμινίου κέντρα
τα φρένα αλλά μπορείς αργότερα με 100 ευρό να βάλεις υδραυλικά
η ανάρτηση μου άρεσε δεν είναι κάτι ιδιαίτερο αλλα στην συγκεκριμένη κατηγορία ειναι καλή
το πρόβλημα μου είναι καθαρά στα φρένα που είναι μηχανικά δισκόφρενα
που σε κάποια φάση θα πρέπει να τα αναβαθμίσεις σε υδραυλικά μετά θα χρειαστείς καλύτερη ανάρτηση μετά καλύτερους τροχούς και πάει λέγοντας
αυτή η κατηγορία ποδηλάτων είναι για v-brake
αν έπρεπε να πάρω κάτι σε gt θα έπαιρνα το avalance 3 χωρίς δισκόφρενα :D
@nasty
είναι η κωδικός αλουμινίου που αναφέρεται στην κραμματοσή του υλικού :D
σε πρωταρχικό στάδιο η σειρά 6000 είναι πιο μαλακή πιο ελαφριά αλλά η 7000 δέχεται πιο καλή επεξεργασία νομίζω οπότε μπορείς να το φέρεις σε πιο ελαφρύ σκελετό με την ίδια αντοχή :D
α και η σειρά 7000 οξειδώνετε πιο εύκολα :D
Άρα να υποθέσω ότι η σειρά 7000 είναι πιο ακριβή;
Πάντως και εμένα μου φαίνεται ότι τα δισκόφρενα περισσότερο για να γουστάρεις είναι...στην πράξη και με τα v-brakes μια χαρά φρενάρεις (εκτός αν σκοπεύεις να κατέβεις τις Άνδεις μαλλιοκούβαρα!).
ναι
αν και η διαφορά τιμής σε ένα ποδήλατο δεν είναι το υλικό αλλά η κατεργασία που δέχεται + το marketing :D
Με σκελετό 6600.
Τα δισκόφρενα μου, είναι μηχανικά, αλλά τα δοκίμασα σε λάσπες και χώμα και δουλεύουν μια χαρά.
Το μπροστινό σύστημα ( το δικό μου) ήταν χάλια, σκέτο ελατήριο, το άλλαξα, αλλά στοίχισε αρκετά.
Δεν είχα τα λεφτά απ΄την αρχή και το πλήρωσα, αργ'οτερα.
Κατά τα άλλα είναι πολύ καλό ποδήλατο, αλλά πρόσεξε, αν θελήσεις να βάλεις σχάρα, πίσω για κανένα ταξίδι, δεν έχει ο σκελετός υποδοχή, κάτω στο ψαλίδι. Δες αυτό το σημείο.
Μην αγχώνεστε και μην μαλώνετε για τα δισκόφρενα.
Μια χαρά είναι και τα μηχανικά δισκόφρενα, φρενάρουν όσο καλά φρενάρουν και τα v-brakes. Απλά ΊΣΩΣ να είναι λιγουλάκι πιο βαριά, λιγουλάκι πιο ακριβά (και στην συντήρηση - ανταλλακτικά κλπ) και λιγουλάκι πιο δύσκολα στην ρύθμιση.
Φυσικά, είναι θέμα συνήθειας, θα μάθεις να τα λειτουργείς και να τα ρυθμίζεις ΤΕΛΕΙΑ όπως και τα φρένα που είχες μέχρι τώρα.
Η μόνη μου αντίρρηση θα ήταν αν διάλεγες το συγκεκριμένο ποδήλατο, έναντι άλλων, λόγω των δισκόφρενων. Αυτό και μόνο αυτό.
Η αγορά μας λέει ότι είναι το μέλλον των φρένων (ναι ΟΚ - τα υδραυλικά, αλλά και τα μηχανικά κατά κει "κοιτάνε").
(προβλέπω εποχές με κούρσες που θα φοράνε δισκόφρενα - the horror, the horror..)
@rihardos
τι ανάρτηση έβαλες μετά και πόσο σου στοίχισε?
Όσον αφορά τη μάρκα, δεν την θυμάμαι, αλλά, πηγαίνοντας Τήνο, που άφησα το ποδήλατο, θα την σημειώσω και θα σου απαντήσω σε κάποια άλλη συζήτηση.
Είναι υδροπνευματική, με προφόρτιση, και ελαφριά σα πούπουλο. Κόστισε 380 ευρώ και στις "αγριάδες" που πήγα το ποδήλατο, τα έβγαλε μιά χαρά, ανταποκρινόμενη πολύ καλά σε κάποια μικρά κατεβάσματα που έκανα.
Αυτά για τώρα και αργότερα θα έχεις και την μάρκα της
Η ανάτηση είναι αρκετά καλή, για ντεραγιέ δεν νομίζω ότι χρειάζεται κάτι καλύτερο, ο σκελετός είναι hydroformed... όσο για τα δισκόφρενα που λένε οι άλλοι, εγώ πιστεύω ότι ειδικά αν το ποδήλατο χρησιμοποιηθεί στο βουνό είναι μονόδρομος (το νερό και ειδικά η λάσπη είναι θάνατος για τα τακάκια των v-brake). επίσης ρυθμίζονται πολύ ευκολότερα και καλύτερα από τα v-brake, ομορφαίνουν το ποδήλατο και πιάνουν λίγο καλύτερα. Όμως τα φρένα που έχει το συγκεκριμένο ποδήλατο μου φαίνονται λίγο μάρκα με έκαψες (αν κάποιος ξέρει καλύτερα από tektro ας διαφωνήσει ελεύθερα). Και η τιμή του είναι αδικαιολόγητα υψηλή για αυτά που προσφέρει.
hydroformed είναι μόνο ο downtube όπως αναφέρει
βέβαια από το τίποτα καλό και αυτό :D
για νερό και λάσπη παίζουν ιδικά τακάκια :D
Τα φρένα, όντως μου φάνηκαν κι' εμένα, λίγο μάρκα μ' έκαψες, αλλά το ίδιο συμβαίνει και με τα υπόλοιπα περιφερειακά του.
Πάντως την δουλειά τους την έκαναν καλά.
Φρόντισε, όμως να δεις και τον σκελετό πίσω αν παίρνει σχάρα.