Καλησπέρα σε όλους σας,
Παιδιά θα εκτιμούσα ιδιαίτερα τη βοήθεια σας, γιατί έχω χαθεί άσχημα!
Ενδιαφέρομαι για ένα αρκετά καλό Trekking ποδήλατο (70% άσφαλτο, 30% χώμα). Μετά από ψάξιμο των καταλόγων (2010) των GIANT, SCOTT, SPECIALIZED, CANNONDALE, TREK, GT και KTM έχω καταλήξει στα ακόλουθα δύο:
1. GIANT ROAM XR0 (2010), € 1.830
http://www.giant-bicycles.com/sv-se/bikes/model/roam.xr.0/6564/42165/
2. KTM CHRONOS LC MASTER (2010), € 1.999
http://www.ktm-bikes.at/trekking/offroad/hardtail-carbon/Chronoslc.php
Το GIANT, κατά την ταπεινή μου γνώμη (παρακαλώ διαφωνείστε ελεύθερα, εάν πιστεύετε το αντίθετο), έχει καλύτερο (ή καλλίτερο) περιφερειακών εξοπλισμό, αλλά το πλαίσιο του KTM δεν είναι καθόλου άσχημο και είναι carbon! Η GIANT και οι υπόλοιπες προαναφερόμενες εταιρείες, είναι μόνο κατασκευαστές ποδηλάτων (με Research & Development Department) ή KTM είναι ένα μεγάλο ερωτηματικό για εμένα, δείχνει όμως καλή!
Ερώτηση:
1) Ποιό από τα δύο θεωρείτε ως καλύτερη αγορά?
2) Γνωρίζει κανείς τον Έλληνα αντιπρόσωπο της KTM bicycles (Στο google πάντως που έψαξα δεν τον βρήκα, ίσως να μην έψαξα καλά!)
3) Κάποια άλλη καλή πρόταση (με full shimano ΧΤ εξοπλισμό κατά προτίμηση)?
Εκτιμώ τη βοήθεια σας και σας ευχαριστώ πολύ όλους εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
να ρωτήσω τι θα το κάνεις το xt πάνω στο trekking???
Πολύ ευχαρίστως,
Είναι από τα καλύτερα κιβώτια, συμβάλλει στην ποιότητα κύλισης, ας μη ξεχνάμε ότι 30% θα πηγαίνει και σε χωμάτινες διαδρομές (ωστόσο ήπιες), μπορεί να το ζορίσω και λίγο (πάντα τηρουμένων των αναλογιών, ξέρω τι ποδήλατο αγοράζω!) και θα μου επιτρέψετε, με όλο τον σεβασμό και θάρρος, να αναφέρω ότι με την ίδια λογική, τι να κάνω και τo Rock Shox Tora Race Solo-Air 80mm πιρούνι (του GIANT). Ας αναφερθεί ότι και το Sportster Limited (2009) της SCOTT (αντίστοιχο Trekking bike) εφοδιασμένο με full Shimano XT σειρά ήταν, όπως επίσης και στα δύο προαναφερόμενα ποδήλατα που ενδιαφέρομαι τα περισσότερα περιφερειακά τους Shimano XT είναι(κάτι περισσότερο από εμένα θα ξέρουν οι κατασκευαστές).
Ωστόσο ο προβληματισμός σας είναι πολύ σωστός, δεν έχετε άδικο. Ίσως είναι υπερβολή εάν ψάξουμε για value for money επιλογή, που είναι και η ορθολογικότερη. Ωστόσο προτίμηση μου είναι η αγορά πολύ καλού Trekking σε αυτά περίπου τα όρια τιμών. Άλλωστε και η Ferrari βγάζει περισσότερες βλάβες και μάλλον έχει μικρότερη διάρκεια ζωής (εάν κάνουμε την ίδια χρήση) από ένα Toyota, αλλά είναι θέμα προτίμησης
Σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και την αμεσότητα.
μάλλον το giant είναι πίο καλή επιλογή. έχει και το πλεονέκτημα του 48/36/24 δισκοβραχίονα μπροστά, που έχεις πιό ξεκούραστο πεταλάρισμα στις ανηφόρες.(στα περσινά μοντέλα, δισκοβραχίονα με τέτοια σχέση, είχαν και πιό φθηνά μοντέλλα της σειράς. δεν ξέρω γιατί εφέτος τον κατάργησαν και τον έχουν μόνο τα ακριβά.)
μήπως είναι λίγο υπερβολή carbon σε treking ποδήλατο( για το ktm)???
Πολύ ενδιαφέρουσα η άποψη σου df,
Σε ευχαριστώ πολύ.
αναφέρθικα στο xt γιατί τα trekking δεν φιμήζοντε για την αεροδυναμική τους
θα μπορούσες να δεις κάτι σαν scott sub ή bianchi chameleon Που είναι λόγο γεωμετρίας πιο γρήγορα ποδήλατα
:D
βέβαια εγώ προσωπικά ούτε σε αυτά θα έδινα τόσα χρήματα μιας και η xt θα την δεις μόνο πάνω στο βουνό
και σε καταστάσεις αγωνιστικές, σε καταστάσεις που θα σε πάει το συγκεκριμένο ποδήλατο δεν χρειάζεσαι xt
καλές βόλτες ότι και να διαλέξεις
και τα 2 είναι πολύ καλά εξοπλισμένα ποδήλατα
μιας και λόγο κατηγορίας δεν σκοπεύεις να γυμναστείς διάλεξε αυτό με τον 48ρι δίσκο
αν και πιο κουραστικό θα σου δώσει τα χλμ και την επιτάχυνση που θα θέλεις
:D
Σε ευχαριστώ για την απάντηση φίλε μου :)
ktm φερνουν ο Μαλατεστας και η ideal action στην Αθηνα.
Στην επαρχια δεν ξερω
Thanx a lot bike_master, θα το ψάξω!
καλησπερα, και συγγνωμη που παρεμβαινω στο thread χωρις ουσιαστικες πληροφοριες..
Αλλα ρε φιλε πλαννετ, επειδη εχω ξαναδιαβασει να το λες αυτο, και τα επιχειρηματα περι στασης σωματος, μυικες ομαδες κλπ, δεν μπορεις να λες κατι ετσι οπως το λες, ειναι εντελως λαθος..
'δεν σκοπευεις να γυμναστεις λογο κατηγοριας'..
δηλαδη αν καποιος παρει τρεκκιν και κανει 100 χιλιομετρα τη μερα δεν γυμναζεται?
Υπερβολικο αυτο που λεω μεν, αλλα σκοπιμα διαλεγω την υπερβολη γιατι και εσυ γραφεις κατι με τετοιο τροπο που ειναι τελειως off ..
Εγω μενω σε μερος με κακης ποιοτητας ασφαλτινους δρομους (οπως σε ολη την ελλαδα σχεδον), πηρα ενα τρεκκιν ποδηλατο, παω στη δουλεια μου, παω βολτες, εχω αρχισει πιο μακρινες αποστασεις κλπ - δηλαδη με την απλοτητα που το λες 'δεν γυμναζομαι', καλυτερα να πηγαινα με ταξι ...
Ημαρτον ..
Και επι του θεματος ..
Φιλε, εγω εχω ενα τρεκκιν ποδηλατο περιπου 8 μηνες τωρα, και δεν εχω μετανοιωσει καθολου. Σε χωμα εχω μπει ελαχιστα, σε καποιους πατημενους χωματοδρομους, και πηγαινα πολυ προσεκτικα (εχω λεπτα ασφαλτινα λαστιχα) αλλα δεν ειχα προβλημα. Την αναρτηση την εχω σχεδον μονιμα ελευθερη για τις διαφορες λακουβες-πεζοδρομια, την κλειδωνω μονο σε ανηφορες. Κραταω πιο ευκολα μια μεση ταχυτητα απο mountain ποδηλατα, πραγμα που με ενδιαφερει σε μεγαλες βολτες. ΟΚ, οι κουρσες πανε πιο γρηγορα και σβελτα, αλλα ακολουθω, δεν με νοιαζει. Μια χαρα θα σε βολεψει η κατηγορια
Γενικως, κατι σημαντικο ρε παιδια ... Ψαχνουμε καμια φορα 500 λεπτομερειες στα ποδηλατα, ενω ο ποδηλατης ειναι αυτος που καθοριζει την ουσια, εχω δει ατομα σε σιδερενια θεοβαρια mtb να αφηνουν πισω κουρσες που ζυγιζουν 7-8 κιλα σε ανηφορες. Βεβαια, καλο ειναι να παρεις σωστο ποδηλατο και να το γουσταρεις, δεν λεω, αλλα μην τρελλαινομαστε.
Θα σου προτεινα τελος, να ριξεις και μια ματια στα καινουρια ideal, το integrator 02 (το ακριβοτερο της σειρας τρεκκιν δηλαδη, νομιζω τα λεει cross trekking) ειναι πολυ καλα εξοπλισμενο, ομορφο πιστευω (υποκειμενικο αυτο) και αρκετα φτηνο (καπου 800 ευρω νομιζω)..
Καλες βολτες οπως και να χει ...
άνοιγμα παρένθεσης
χμμμ ναι έχεις δίκιο έτσι πως το θέτεις
οπότε θα εξειγηθώ πως βλέπω τα πράγματα
1) με οτιδήποτε και να κάνεις τα 100 χλμ
πατίνι ποδήλατο πόδια
θα δουλέψει η καρδιά
αυτό σημαίνει ότι αποκτάς φυσική κατάσταση και ότι γυμνάζεσαι
αλλά γυμναστική δεν είναι μόνο φυσική κατάσταση
αλλά και ενδυνάμωση του μυικού μας ιστού
οπότε ναι δουλέψει η καρδιά αλλά αυτό το πετυχαίνει με το που θα αρχίσεις να κίνησε με οτιδήποτε
και πέραν αυτού πρέπει να αυξάνουμε την φυσική μας κατάσταση χωρίς τραυματισμούς που σημαίνει ότι η στάση του σώματος είναι πολύ σημαντική
2) γιατί να μην διαλέξω trekking για γυμναστική
γιατί δεν έχουν καλή αεροδυναμική και αυτό αν ρωτήσεις προπονητή ποδηλασίας
θα σου το εξηγήσει (βασικά από τα λίγα που ξέρω είναι λόγο σταθερότητας στο tempo)
γιατί έχουν λάθος γεωμετρία (αν και τα Off road τα φέρνουν όλο πιο κοντά στα Mtb)
Που σημαινει ότι είσαι σε όρθια στάση ή πιο όρθια και
γυμνάζεις και χέρια και πόδια και κοιλιά και μέση
αυτό πλέον βελτιώνεται με τα νέα μοντέλα (μια περίεργη και συνάμα παράλογη κατάσταση)
3) για να γυρίσουμε στο θέμα
για πιο λόγο να διαλέξεις αν και εφόσον θέλεις να γυμναστείς ένα trekking Και να μην πας σε urban σε fitness Κούρσα ή ακόμα και σε mtb που έχουν σωστότερη στάση πάνω
θα πεις άνεση .... ναι αλλά no pain no gain Λένε οι Αμερικάνοι βέβαια στην προκειμένη και η άνεση είναι ένας μύθος για τους τεμπέληδες λέω εγώ
4) αν ήταν να πλησιάσω τα 2000 ευρό θα πήγαινα σε mtb Που δεν χρειάζετε να δόσεις τόσα για να πάρεις xt και καλή ανάρτηση
ή θα διάλεγα ακόμα ακόμα αν θέλουμε συνδιασμό 28" και ανάρτηση μπρωστά
ένα 29er που σε αυτά τα χρήματα παίρνεις xt και fox όχι tora
5)από τα 2 θα διάλεγα το ktm έχει Mtb γεωμετρία από τα λίγα που βλέπω αν και δεν μπορώ να υπολογίσω καλά το μάκρος του ελπίζω να το κάνανε αρκετά μακρύ
και ελπίζω η sountur να είναι το ίδιο καλή στα 28ρια πιρούνια όπως είναι και στα 26ρια
:D
κλείσιμο παρένθεσης
να πρωτείνω μια εναλατική λύση
αυτό ελλάδα βγαίνει στα 1350 ευρό
http://www.authorbicycles.com/en/kola/katalog/&cid=4842&pid=625966
με reba πάνω και όχι με tora
και με παρόμοια ανταλλακτικά
:D
Σας ευχαριστώ πολύ και τους δύο για τις ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες απόψεις σας.
- Belalik (εμπνευσμένο username!) θεωρώ ότι έχεις δίκιο όσον αφορά τη γυμναστική! Το θέμα είναι να ασχολείσαι, γιατί ακόμα και το καλύτερο ποδήλατο του κόσμου να έχεις, εάν καταλήξει κρεμάστρα για ρούχα δεν έχει καμία αξία!
- Όσον αφορά τη χρήση... κατάληξα ύστερα από πολύ σκέψη στα ποδήλατα Trekking (Το παλιό μου MTB ήταν ένα ωραιότατο Giant Terrago 2, μοντέλο 2008: Ανάρτηση: Rock Shox Dart 2, 100mm, lockout, Οπίσθιος εκτροχιαστής: Shimano LX, εμπρόσθιος εκτροχιαστής: Shimano Deore, Shifters: Shimano Deore rapidfire και υδραυλικά δισκόφρενα Shimano Deore). 2 χρόνια μετά διαπίστωσα ότι το ιδανικό ποδήλατο για την πόλη είναι ένα καλό Trekking ποδήλατο και σε καμία περίπτωση MTB (βέβαια το Terrago στον Υμμητό ή την Πεντέλη δε καταλάβαινε τίποτα!!), διότι προσφέρει μεγαλύτερες ταχύτητες (μικρότερες τριβές), χωρίς τις απώλειες ενέργειας που απαιτεί ένα MTB, αλλά και τις ευαισθησίες μιας κούρσας, άλλωστε σε Ελληνική πόλη ζούμε, ήτοι την χαρά της λακκούβας!!!
- Αγαπητέ Plannet για την γεωμετρία των Trekking επέτρεψε μου, από τα ειλικρινά, πολύ λίγα που ξέρω να έχω λίγο διαφορετική γνώμη! Το τεκμηριώνω αυτό παραθέτοντας από το link της Giant το κάτωθι αναφερόμενο κειμενάκι που αναφέρεται στο Giant Roam XR 0:
CITY SLICKER OR OFF-ROAD MEAN MACHINE? THE CHOICE IS YOURS. THE ALL-NEW ROAM XR IS HERE TO BRIDGE THE GAP IN YOUR CYCLING WARDROBE. MULTI USUAGE, MULTI FUN.
The fast and light, Roam XR, with aggressive mountain bike frame and 700c wheels says bring it on to pot holes as well as the local dirt path. Featuring Giants custom tuned, stiff and light AluxX SL aluminium, Fluid Formed frame - whatever the path you take Roam has you covered.
- Αναφέρει λοιπόν ότι το συγκεκριμένο πλαίσιο είναι ένα επιθετικότατο MTB πλαίσιο (άρα και η γεωμετρία του ανάλογη). Φαντάζομαι το ίδιο ισχύει και για το KTM όπως πολύ ορθά παρατήρησες ως αρκετά πιο έμπειρος από εμένα.
Γι' αυτό και το δίλημμα μου είναι ποιό από τα δύο?
γιατί τότε δεν βλέπεις την λύση του 29ers?
και πως γίνετε να είναι trekking με γεωμετρία mtb ???
λίγο οξύμωρο δεν είναι?
Για να είμαι ειλικρινής, προσωπικά δε το βρίσκω ιδιαίτερα οξύμωρο! Άλλωστε το συγκεκριμένο είναι off road trekking (70% άσφαλτος – 30% χώμα). Πολλά Trekking έχουν γεωμετρία MTB’s (άλλωστε στην περίπτωση του Giant Roam XR 0 δεν το ισχυρίζομαι εγώ αυτό, αλλά ο κατασκευαστής!), απλά οι σκελετοί τους μερικές φορές είναι ελαφρώς πιο λεπτοί (για θέμα βάρους υποθέτω) γιατί για άλλη χρήση προορίζονται. Υποψιάζομαι ότι εσύ θα εννοείς την κατηγορία City bikes. Τα City bikes έχουν πιο όρθια θέση, αλλά δεν είναι Trekking!
Και το ερώτημα, όπως άλλωστε και η απορία παραμένει:
Giant Roam XR0 (2010) ή KTM CHRONOS MASTER (2010 Carbon)?
1. GIANT ROAM XR0 (2010), € 1.830
http://www.giant-bicycles.com/sv-se/bikes/model/roam.xr.0/6564/42165/
2. KTM CHRONOS LC MASTER (2010), € 1.999
http://www.ktm-bikes.at/trekking/offroad/hardtail-carbon/Chronoslc.php
Κάποια άλλη ενδιαφέρουσα άποψη σχετικά με το παραπάνω ερώτημα ??
Το Giant απλά και μόνο γιατί είναι από αλουμίνιο και όχι carbon. Δεν θα έδινα τόσα λεφτά για έναν σκελετό ( δεδομένου ότι προσωπικά θα θεωρούσα αυτό το ποσό ως μία επένδυση για ένα χ χρονικό διάστημα), που στα πέντε χρόνια θα άρχιζε να παραδίδει πνεύμα, ειδικά αν είχα την πρόθεση να τον χρησιμοποιήσω πολύ. Τα carbon έχουν μεν κάποια πλεονεκτήματα αλλά έχουν και ημερομηνία λήξεως.
Εκτός αν γνωρίζεις ότι θα έχεις μελλοντικά το budget και την διάθεση να αγοράσεις άλλο ποδήλατο οπότε αυτόν τον παράγοντα μπορείς να τον αγνοήσεις. ( όπως είπα άλλωστε αυτή είναι μία προσωπική άποψη και εκτίμηση περί value for money).
@Marlene: θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω... το carbon ΔΕΝ έχει ημερομηνία λήξεως, όπως δεν έχουν και το αλουμίνιο και το τιτάνιο και το κράμα CrMo. Μην μένεις μόνο στα ποδήλατα, σκέψου ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο (εξωτικό σε σχεδίαση και τιμή - να μην αναφέρω μάρκες) που πχ όλο το σασί είναι από carbon, το ίδιο carbon με τις ίδιες ρητίνες που κατασκευάζονται και οι ποδηλατικοί σκελετοί. Φαντάζεσαι να δίνεις πχ 200.000 ευρώ για κάτι που έχει ημερομηνία λήξης?
Θεωρώ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ τα χρήματα που θέλεις να διαθέσεις. ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΤΑΚΡΙΝΩ, αλλά νομίζω ότι το τρεκκιν είναι μια μεταβατική φάση που δεν αξίζει να ξοδέψεις ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ. Πιστεύω (χωρίς να σε ξέρω, απλά από εμπειρία) ότι σύντομα ή θα πας σε κούρσα ή θα γυρίσεις σε ΜΤΒ.
ΤΟΤΕ, και αφού θα έχεις καβαλίσει κάποια πλαίσια και δοκιμάσει κάποιες σειρές περιφερειακών, ρίξε όσα θέλεις. Θα έχεις κατασταλάξει, θα ξεκινάς για κάτι δυνατό, πχ προπόνηση, συμμετοχή σε αγώνες κλπ που νομίζω ότι θα αξίζει πολύ περισσότερο να επενδύσεις και να κρατήσεις την επένδυσή σου για καιρό.
Για χαλαρή βόλτα σε χωματόδρομο (με τρεκκιν πας άνετα σε χωματόδρομο, αλλά δεν μπορείς να κάνεις και πολλά παιχνίδια στο χώμα) και για απλές - μακρυνές βόλτες σε άσφαλτο (σε καλό τρεκκιν φορτώνεις και πας και σε άλλη ήπειρο, αλλά δεν χρειάζεσαι τέτοιο "εξωτικό" τρέκκιν για τέτοια χρήση) δεν νομίζω ότι αξίζει να χώσεις τόσα πολλά.
Η λύση του Integrator είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ (καβαλάω ένα τέτοιο από το 2006 ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ, με έχει πάει αρκετά μακρυά και ΠΑΝΤΑ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ). Τα 800 ευρώ που στοιχίζει ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ, αλλά θεωρώ ότι τα αξίζει - αν πρόκειται να το κρατήσεις και να κάνεις έντονη χρήση.
Τέλος, αν ήταν να διαθέσω ΤΟΣΑ χρήματα και ήθελα και χώμα και άσφαλτο, θα σκεφτόμουν να ΑΓΟΡΑΣΩ ΔΥΟ ποδήλατα, ένα ΜΤΒ για το χώμα (με πχ 600 ευρώ υπάρχουν ΑΞΙΟΛΟΓΟΤΑΤΑ ΜΤΒ) και ένα φιτνες ή κούρσα με 1000 ευρώ (για τις γρήγορες - μακρυνές βόλτες, τα brevets κλπ κλπ). Αν περίσσευε κάτι θα πήγαινε σε ρούχα - παπούτσια - κράνος και λοιπό εξοπλισμό.
Το Giant λόγω 80mm ανάρτησης αέρος έναντι 63 ή 50mm του ΚΤΜ. Επίσης το Giant λόγω ελαφρύτερου μικρού δισκου και την Full XT σειρά (πλην φρένων). Από εκεί και μετά κανένα από τα δυο δεν αξίζει τα λεφτά του, ιδιαίτερα το KTM.
Πρακτικά το Giant είναι ένα mountain 29er σαν αυτό με χειρότερη ανάρτηση και λεπτότερα ελαστικά. Οπότε μην έχεις αυταπάτες ότι αγοράζεις "Trekking" ποδήλατο. Ένα mountain παίρνεις με μεγάλους τροχούς και λιγότερο χωμάτινα ελαστικά.
(Για το ΚΤΜ δεν γράφω κάτι γιατί με SLX και αυτή την ανάρτηση είναι η κλεψιά του αιώνα....).
Η δικιά μου λογική είναι να έχω ένα ποδήλατο που να κάνει ένα πράγμα καλά και να συμβιβάζομαι στα υπόλοιπα. Αυτά που κοιτάς ούτε άσφαλτο κάνουν καλά, ούτε χώμα. Σαφώς και θα πάνε καλύτερα από το Terrago (στην ασφαλτο) αλλά πάλι μισές δουλειές. Αν το χώμα που σκέφτεσαι είναι πατημένο και χαλαρό τότε μήπως να κοιτάξεις για CycloCross κουρσάκι με φαρδύτερα και σχετικα χωμάτινα ελαστικά;
http://www.konaworld.com/bike.cfm?content=majorjake
Καλές αγορές.
@eaglos
στο ktm Πληρώνεις λίγο όνομα λίγο άνθρακα
:D
Όπως είπα και πιο πάνω, για μένα η αγορά ενός ποδηλάτου είναι στην ουσία μία επένδυση ενός χρηματικού ποσού για ένα χ χρονικό διάστημα ( disclaimer: βέβαια ο καθένας διαχειρίζεται και διαθέτει κατά τα γούστα του και την κρίση του τα λεφτά του- εγώ τα διαχειρίζομαι με αυτό το κριτήριο).
Θέλω όταν τα διαθέτω να "διαρκούν", όχι απαραίτητα για πάντα, αλλά για κάμποσο... Το carbon δεν το θεωρώ υλικό για "κάμποσο" αλλά υλικό για χρήση περιορισμένου χρόνου, ( δεν το λέω εγώ αυτό, οι αντοχές του υλικού το λένε), το οποίο το αγοράζεις έχοντας γνώση τι παίρνεις. Το τι δίνεις είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο, καθώς προσωπικά θεωρώ το carbon και πολύ ακριβό. Όμως για κάποιους που μπορεί να το θέλουν για συγκεκριμένη χρήση, και αυτοί θα είναι μάλλον κουρσάδες αφού το carbon το αγοράζεις για το βάρος του, δεν τους κρίνω, αν έχουν να διαθέσουν τα λεφτά και ξέρουν και τι ψωνίζουν, ας το αγοράσουν.
Εδώ το παιδί μας δίνει δύο επιλογές. Δεν μας ρωτάει να του πούμε τρίτη. Αφού λοιπόν οι επιλογές είναι αυτές από την αρχή, εγώ απλά έχω να του πω αλουμίνιο.
Επίσης δεν μας ρωτάει αν θα πρέπει να αγοράσει mtb ή άλλο τύπο ποδηλάτου από άλλο υλικό κτλ., οπότε θεωρώ και εκτός θέματος τις προτάσεις για αλλαγή τύπου ποδηλάτου.
Θέλει trekking και τεκμηριώνει στα παραπάνω μηνύματα γιατί έχει κάνει αυτή την επιλογή. Ας απαντάμε και εμείς λοιπόν τεκμηριωμένα, στην ερώτηση που μας κάνει, δηλαδή το Giant ή το KTM;; Εγώ λέω Giant για αυτόν τον λόγο και νομίζω ότι τεκμηρίωσα επαρκώς γιατί κατά την γνώμη μου πάντα, θα αγόραζα το συγκεκριμένο και όχι το άλλο.
Αν με ρώταγε τι θα έπαιρνα για τον εαυτό μου με τα λεφτά μου, η απάντηση φυσικά θα ήταν άλλη. Αλλά αυτό νομίζω ανήκει σε άλλο τόπικ. :)
Σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια σας Marlene, RockaRolla και Eaglos.
Άρχισε το πράγμα να συγκεκριμενοποιείται.
Άρα το μέχρι τώρα συμπέρασμα είναι Giant, να υποθέσω!
Κι εμένα, για να είμαι ειλικρινής, μου φαίνεται αρτιότερο! Το KTM είναι αρκετά, κατά τη γνώμη μου, πιο όμορφο και λόγω του carbon, οι ενώσεις του πλαισίου του είναι τέλειες (σε σχέση με τις οξυγονοκολλημένες του GIANT). Ωστόσο ο εξοπλισμός του KTM (περιφερειακά) είναι σαφώς υποδεέστερος (σε σχέση με εκείνον του GIANT) και για το carbon πλαίσιο που διαθέτει είναι μόνο 900gr. ελαφρύτερο (όχι πως είναι και λίγο, αλλά δε νομίζω ότι στην κατηγορία Trekking κάνει τη φοβερή διαφορά). Επιπρόσθετα η GIANT είναι ίσως ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ποδηλάτων σήμερα! Η KTM? Κατασκευάζει? Σχεδιάζει? ή παίρνει τα πλαίσια από άλλους κατασκευαστές και απλά τα συναρμολογεί? (βλ. IDEAL), δεν έχω ιδέα τι γίνεται εκεί! Όσον αφορά την αντοχή του σκελετού carbon, δε γνωρίζω, δεν έχω άποψη, αλλά μιας που χρησιμοποιείται ευρέως και από σοβαρές εταιρείες, υποθέτω ότι θα είναι το ίδιο ανθεκτικός σκελετός.
Κάθε γνώμη για το συγκεκριμένο θέμα είναι φυσικά ευπρόσδεκτη.