Γνώμες για KTM Ultra 3.29

43 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
kinslayer007
Απών/απούσα

Είμαι αρχάριος και αποφάσισα να κάνω το πρώτο μου βήμα στον χώρο του ποδηλάτου. Ύστερα απο ψάξιμο κατέληξα σε mountain 29er και συγκεκριμένα σκέφτομαι το ΚΤΜ ultra 3.29 στα 650 ευρώ. Δε ξέρω αν τα αξίζει τα λεφτά του όμως...

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
stolimer
Απών/απούσα

Για την κατηγορια του.... Κατα την γνωμη μου, η μονη παραφωνια(αν δεν κανω λαθος) ειναι οτι δεν εχει lock out στο πιρουνι....

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

καταρχήν γιατί θέλεις το συγκεκριμένο?
όχι σαν μάρκα αλλά σαν κατηγορία .....!!!

θα σου πω τι βλέπω στο συγκεκριμένο
μεσαία τριβή αν την πας χώμα θα θέλει άλλαγμα σε κάνα 3μήνο (και δεν θα καλύπτεται από εγγύηση)
η ανάρτηση το ίδιο άσε που δεν είναι για χώμα
τα δισκόφρενα μην τα εμπιστεύεσαι δεν έχουν σωστή θερμοαπαγογή
για απλές διαδρομές οκ θα πιάνουν ή θα προσπαθήσουν να το κάνουν
σε δύσκολες διαδρομές θα ζεσταθούν και μετά θα πας χωρίς αύριο :D
στην ουσιά το συγκεκριμένο ποδήλατο δεν κάνει για βουνό
όχι πως δεν θα μπει
απλά για να πεις να πας βουνό με αξιώσεις πρέπει να πας σε κάτι πιο ακριβό ή σε κάπιο πιο έξυπνα ντυμένο ποδήλατο κάτι το οποίο δεν είναι το κτμ
αν θέλεις ένα ποδήλατο για τας εξοχάς είναι μία χαρά το κτμ

α και δεν έχει Lock out (λες και έχει όλα τα άλλα) έλεος ρε μαλάκα

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

αν θέλεις να μπεις με αξιόσεις στο βουνό με 29ρι θέλεις κάτι τέτοιο
http://www.ktm-bikes.at/mountain/29er/hardtail-alu/Ultra129.php?lang=DE
και αφού το πάρεις μάζεψε κάνα 200ευρό να πάρεις κάνα δισκόφρενο της προκοπής
:D

uhu
Απών/απούσα

Μια χαρά είναι το ποδήλατο.
Ακόμα χειρότερη μεσαία τριβή, εχει κάνει σε μένα προσωπικά εδώ και ενάμιση χρόνο άφθονο χώμα τα Σαββατοκύριακα (καιρού επιτρέποντας) και πραγματικά την εχω ξεχάσει.
Καλύτερα βέβαια να είχε πεταλιέρα hallowtech και ανάλογη τριβή αλλά μια χαρά δουλεύουν και οι sealed με τετράγωνο ή οκτάγωνο καρέ.