Γνώμη για BLB City Classic

7 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
s-p3ci4L-K
Εικόνα s-p3ci4L-K
Απών/απούσα

Καλησπέρα θα ήθελα την άποψη σας για το μονοτάχυτο/φιξάκι της Brick Lane Bikes

https://www.bricklanebikes.co.uk/blb-city-classic-co...

Καταλαβαίνω οτι τα περιφεριάκα δεν ειναι και τα καλύτερα δυνατά, αλλά πιο πολύ με ενδιφέρει ο σκελετός και η ποιοτητά του για ένα απλό καθημερινό ποδήλατο πόλης.

Έχω δει και το Fuji feather αν θέλει κάποιος να μου αναλύσει μια παραπάνω επιλογή.

Κάποιο άλλο έτσι σε παλιό στυλ;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Vasscott
Εικόνα Vasscott
Παρών/παρούσα

 

Καλημέρα

Το συγκεκριμένο BLB είναι πολύ όμορφο και σε πολύ λογικά χρήματα σε σχέση με τις τιμές της εταιρία που είχε παλιότερα. Γενικά, πιστεύω ότι αξίζει.

Εσύ όμως για τι χρήση το θες?

Αν το θες για μονοτάχυτο, σα σύνολο είναι μια χαρά, αλλά δε νομίζω να σε βολέψει το συγκεκριμένο τιμόνι και η θέση από τις μανέτες (γενικά σε μονοτάχυτο έχω δοκιμάσει πολλούς, για να μην πω σχεδόν όλους, τους συνδυασμούς σε τιμόνι και μανέτες). Επίσης, θεωρώ ότι η σχέση 48x17 είναι αρκετά βαριά για μονοτάχυτο.

Επίσης, μια και ασχολείσαι σοβαρά, σίγουρα μπορείς να φτιάξεις κάτι και μόνος σου με βάση έναν καλό παλιό σκελετό, οπότε να έχεις και αυτή τη χαρά.

Αν πάλι το θες για fixed, τότε, όντως η σχέση του ταιριάζει, όπως και το τιμόνι, μια και δε θα έχεις φρένα μάλλον, εκεί όμως είναι που θα μπουν περιορισμοί, λόγω της ποιότητας των περιφερειακών (κυρίως στη μετάδοση). Εκεί λοιπόν, ίσως θα μπορούσες να κοιτάξεις κάτι πιο σοβαρό για το σκοπό.

Αλήθεια, το feather που ανέφερες, κυκλοφορεί ακόμα?

s-p3ci4L-K
Εικόνα s-p3ci4L-K
Απών/απούσα

Επανέρχομαι στο θέμα, για κάποιες συμπληρωματικές απαντήσεις και διευκρινίσεις.

Ο λόγος αγοράς του δεύτερου είναι οτι χρειάζομαι ένα ποδήλατο για την αστική μετακίνηση, που θα βγάζει λιγότερες ζημιές και θα είναι πιο εύκολο.

Το Kaff είναι τέλειο και ντελικάτο αλλα θα το κρατήσω για τα πιο ταξίδια και το ψιλολυπαμαι καθε φορα που το βγαζω στη κίνηση.

Οπότε θέλω να πάρω ένα φιξάκι με κάπως πιο συμβατικο γραν΄παζωμα μιας που έχω και το ανεβασμα. Με το Kaff παιζω μονιμα με τον 50 - 21, οπόιτε εαν έφτιαχνα πχ ενα με 46 - 18 ή και 44 πιστέυω θα μαι οκ;

Έχω βρει ενα Mercier Tour de France ενος γνωστού το οποιο είναι για campagnolo οπότε είναι τα ψιλοοριζόντια dropout

Αυτά. 

steliosp
Εικόνα steliosp
Απών/απούσα

s-p3ci4L-K wrote:

Έχω βρει ενα Mercier Tour de France ενος γνωστού το οποιο είναι για campagnolo οπότε είναι τα ψιλοοριζόντια dropout

Αυτά. 

Έχω κάνει το ίδιο με ένα πολύ έυκολο 42Χ17 σε Mercier. Είχα κάτι "δυσκολίες" με το chainline λόγω γαλλικής τριβής, αλλά τίποτα που να μη λύνεται.

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Παρών/παρούσα

Εγώ θα ρωτήσω ξανά. Θα το έχεις fixed ή μονοτάχυτο?

s-p3ci4L-K
Εικόνα s-p3ci4L-K
Απών/απούσα

Δεν έχω ιδέα, σκέφτομαι και τα δύο, λέω να το αρχίσω μονοτάχυτο. Παίζει ρόλο; Μπορεί να μου αρέσει να το έχω μονο σα φίξ. Γιατί ρωτάς;

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Παρών/παρούσα

Vasscott wrote:

Αν το θες για μονοτάχυτο, σα σύνολο είναι μια χαρά, αλλά δε νομίζω να σε βολέψει το συγκεκριμένο τιμόνι και η θέση από τις μανέτες (γενικά σε μονοτάχυτο έχω δοκιμάσει πολλούς, για να μην πω σχεδόν όλους, τους συνδυασμούς σε τιμόνι και μανέτες). Επίσης, θεωρώ ότι η σχέση 48x17 είναι αρκετά βαριά για μονοτάχυτο.

Επίσης, μια και ασχολείσαι σοβαρά, σίγουρα μπορείς να φτιάξεις κάτι και μόνος σου με βάση έναν καλό παλιό σκελετό, οπότε να έχεις και αυτή τη χαρά.

Αν πάλι το θες για fixed, τότε, όντως η σχέση του ταιριάζει, όπως και το τιμόνι, μια και δε θα έχεις φρένα μάλλον, εκεί όμως είναι που θα μπουν περιορισμοί, λόγω της ποιότητας των περιφερειακών (κυρίως στη μετάδοση). Εκεί λοιπόν, ίσως θα μπορούσες να κοιτάξεις κάτι πιο σοβαρό για το σκοπό.