Γνώμη για DRAG Grand Canyon Team

33 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
ntioump
Απών/απούσα

Καλησπέρα, 

 

Θα ήθελα για όσους έχουν άποψη μια γνώμη για το ποδήλατο του τίτλου.

 

Σαν κατηγορία έχω καταλήξει όπως επίσης και το budget μου είναι ταβάνι τα 450. Υπάρχει κάτι πιο αξιόλογο σε αυτά τα χρήματα;

https://dragbicycles.com/bike/grand-canyon-te/

 

Ευχαριστώ

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
ntioump
Απών/απούσα

Επειδή δεν βλέπω συμμετοχή και με μικρό ψάξιμο που έκανα μάλλον καταλαβαίνω ότι δεν πρέπει να υπάρχει κόσμος με άποψη για το συγκεκριμενο, κοιταω εναλλακτικά και ideal megisto, optimus η και merida crossway 40D.

Υπάρχει κάποια άποψη για τα παραπανω;

 

ntioump
Απών/απούσα

Χαμουλης

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Καλώς όρισες κατ' αρχάς!
...
Μπες στον κόπο να διαβάσεις λίγο τις απόψεις των μελών του φόρουμ για ποδήλατα τρέκινγκ (στην "αναζήτηση" πάνω αριστερά) και θα καταλάβεις γιατί δεν έχει μπει κάποιος στον κόπο να αρχίσει (για άλλη μια φορά) τη  συζήτηση για αυτού του τύπου ποδήλατα. 

 

Gefer
Εικόνα Gefer
Απών/απούσα

Έχω το ideal optimus από το 2012 με άνετα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη (το χρησιμοποιώ κάθε μέρα για να πηγαίνω στην εργασία μου). Είναι μια καλή λύση ένα ποδήλατο τέτοιου τύπου και το έχω βολευτεί όλο αυτό το διάστημα αλλά μπορείς να κάνεις αστικά χιλιόμετρα και με ποδήλατο χωρίς αναρτήσεις και χωρίς δισκόφρενα αν θέλεις να γλιτώσεις τα παραπάνω λεφτά και παραπάνω βάρος. 

Στα συν των δισκοφρένων είναι ότι λειτουργούν το ίδιο ακόμα και αν μπεις σε λάσπες και γενικά μπίχλα και δίνουν την αίσθηση τουλάχιστον ότι είναι πιο άμεσα. Μου αρέσει και το canyon που έβαλες. Δες ότι είναι να αγοράσεις από κοντά έτσι ώστε να το δοκιμάσεις κι όλας και να διαλέξεις αυτό που σου αρέσει πραγματικά. Καλές αγορές.

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Τι θα κανεις με το ποδηλτο? Εαν το θες για πολη ειναι καλυτερα χωρις αναρτηση οπως λεει και ο gefer. Εαν δεν βγαινεις στη βροχη ειναι καλυτερα χωρις δισκοφρενα. Χωρις αυτα θα παρεις πιο ελαφρυ και/ή ποιοτικο ποδηλατο στα ιδια χρηματα.

Ενταξει μου φαινεται το drag, λεει ειναι και ελαφρυ, που δεν σημαινει τιποτα αφου δεν δινει καν εναν ενδεικτικο αριθμο. Επισεις δεν λεει τι αναρτηση εχει. Κατα τα αλλα ομως καλο φαινεται. Εαν η αναρτηση του ειναι αντιστοιχη των αλλων που ειπες θα το προτιμουσα. Στο συνδεσμο ομως εχεις βαλει την πιο ακριβη εκδοση, σιγουρα αυτη βρισκεις μεχρι 450?

Και το SPECIALIZED CROSSTRAIL μου αρεσε στα χρηματα και κατηγορια που κοιτας.

ntioump
Απών/απούσα

double post - delete

ntioump
Απών/απούσα

didotou wrote:

Καλώς όρισες κατ' αρχάς!
...
Μπες στον κόπο να διαβάσεις λίγο τις απόψεις των μελών του φόρουμ για ποδήλατα τρέκινγκ (στην "αναζήτηση" πάνω αριστερά) και θα καταλάβεις γιατί δεν έχει μπει κάποιος στον κόπο να αρχίσει (για άλλη μια φορά) τη  συζήτηση για αυτού του τύπου ποδήλατα. 
 

 

Δεν με ενδιαφέρει να αρχίσει για άλλη μια φορά αυτή η κουβέντα. Έχω διαβάσει τις απόψεις κι έχω τη δική μου. Αυτό που ζητάω είναι απόψεις γι αυτά τα ποδήλατα και όχι για την κατηγορία ποδηλάτου που χρειάζομαι. 

 

Σε ευχαριστώ για το καλωσόρισμα. 

ntioump
Απών/απούσα

Gefer wrote:

Έχω το ideal optimus από το 2012 με άνετα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη (το χρησιμοποιώ κάθε μέρα για να πηγαίνω στην εργασία μου). Είναι μια καλή λύση ένα ποδήλατο τέτοιου τύπου και το έχω βολευτεί όλο αυτό το διάστημα αλλά μπορείς να κάνεις αστικά χιλιόμετρα και με ποδήλατο χωρίς αναρτήσεις και χωρίς δισκόφρενα αν θέλεις να γλιτώσεις τα παραπάνω λεφτά και παραπάνω βάρος. 

Στα συν των δισκοφρένων είναι ότι λειτουργούν το ίδιο ακόμα και αν μπεις σε λάσπες και γενικά μπίχλα και δίνουν την αίσθηση τουλάχιστον ότι είναι πιο άμεσα. Μου αρέσει και το canyon που έβαλες. Δες ότι είναι να αγοράσεις από κοντά έτσι ώστε να το δοκιμάσεις κι όλας και να διαλέξεις αυτό που σου αρέσει πραγματικά. Καλές αγορές.

Γενικά στα χρήματα είμαι οκ οπότε δεν με ενδιαφέρει να γλιτώσω τα δισκόφρενα ή την ανάρτηση οπότε οκ...

Περίπου την ίδια χρήση θα κάνω κι εγώ. Είμαι σε φλαση δίαιτας και θέλω να αρχίσω να εξασκούμαι για να βοηθήσω τον μεταβολισμό μου. Σκοπεύω μετά από κάποιο καιρό να μπορώ να κάνω την απόσταση Χαϊδάρι - Καλλιθέα.

Έχω σκοπό να πάω να τα δω από κοντά, ίσως και σήμερα οπότε θα έχω άποψη. 

ntioump
Απών/απούσα

rnd wrote:

Τι θα κανεις με το ποδηλτο? Εαν το θες για πολη ειναι καλυτερα χωρις αναρτηση οπως λεει και ο gefer. Εαν δεν βγαινεις στη βροχη ειναι καλυτερα χωρις δισκοφρενα. Χωρις αυτα θα παρεις πιο ελαφρυ και/ή ποιοτικο ποδηλατο στα ιδια χρηματα.

Ενταξει μου φαινεται το drag, λεει ειναι και ελαφρυ, που δεν σημαινει τιποτα αφου δεν δινει καν εναν ενδεικτικο αριθμο. Επισεις δεν λεει τι αναρτηση εχει. Κατα τα αλλα ομως καλο φαινεται. Εαν η αναρτηση του ειναι αντιστοιχη των αλλων που ειπες θα το προτιμουσα. Στο συνδεσμο ομως εχεις βαλει την πιο ακριβη εκδοση, σιγουρα αυτη βρισκεις μεχρι 450?

Και το SPECIALIZED CROSSTRAIL μου αρεσε στα χρηματα και κατηγορια που κοιτας.

Έγραψα και πιο πάνω για το πρώτο σκέλος σου. 

Στο 2ο, δεν ξέρω αν είναι λάθος το link, αυτό βρίσκω στα 450. Όσο για την ανάρτηση, τι εννοείς αντίστοιχη, τί πρέπει να μάθω;

 

Η ανάρτηση είναι Suntour NEX με 63 mm διαδρομή, προφόρτιση και υδραυλικό κλείδωμα.

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Για τη χρηση που λες θα προτιμουσα ενα απο τα cityrun, funcore, crossway urban. Aλλα αφου εχεις καταληξει σε κατηγορια, απο τα 3 που λες θα προτιμουσα το drag, εχει καλυτερα περιφεριακα και lifetime warranty

ntioump
Απών/απούσα

rnd wrote:

Για τη χρηση που λες θα προτιμουσα ενα απο τα cityrun, funcore, crossway urban. Aλλα αφου εχεις καταληξει σε κατηγορια, απο τα 3 που λες θα προτιμουσα το drag, εχει καλυτερα περιφεριακα και lifetime warranty

Τα παραπάνω τα προτίνεις λόγω του σταθερού πιρουνιού; Δεν ειναι καλύτερα ένα με ανάρτηση που να μπορεί να κλειδώνει οπότε να έχεις την δυνατότητα 2 σε 1; Σημειωτέον είμαι αρκετά κιλά και ίσως να φανεί χρήσιμη. 

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Μεχρι πριν καποια χρονια και εγω το ιδιο ελεγα, μια χαρα η αναρτηση για την πολη, χρειαζεται γιατι οι δρομοι ειναι χαλια, δεν βλεπω καν το λογο να την κλειδωσω κτλ. Μου λεγανε και μου ξαναλεγανε και διαβαζω απο τους παλιους οτι ειναι περιττα κιλα αλλα δεν ακουγα τιποτα, ουτε μπορουσα να το δεχθω ή να το καταλαβω. Στους φιλους που με ρωτουσαν προτεινα και σε αυτους με αναρτηση.

Τωρα δεν θα επερνα για κανενα λογο ποδηλατο με αναρτηση για χρηση στην πολη. Με το καταληλο φαρδος ελαστικου θα παρεις οση ανεση χρειαζεσαι. Τα τρεκινγκ εχουν συνηθως μαλακες αναρτησεις με μικρη διαδρομη. Ειδικα αφου εισαι βαρυς νομιζω θα σου ειναι πιο πολυ προβλημα αφου και θα ειναι εξτρα βαρος αλλα και θα τρωει πολυ απο τη δυναμη που θα βαζεις στα ποδια.

Επισεις ξεκινισα με διαθεση να πηγαινω και στα βουνα και τα λαγκαδια οποτε ηθελα βουνου. Και οντως πηγαινα για μερικους μηνες. Εχω να παω πανω απο 5 χρονια οποτε το mountain που ειχα παρει απλα μαζευει σκονη. Μετακινουμαι καθημερινα με ποδηλατο στην πολη πια. Το αυτοκινητο το εχω μονο για ταξιδια ή μια μεγαλη αναγκη. Μου εδειχνε ο φρεδερικος ενα ατσαλακι που ειχε σε προσφορα τοτε 80-100ευρο πανω απο το prorider που πηρα, με ξερο πιρουνι και v-brakes. Γυρισα το κεφαλη απο την αλλη οταν μου το εδειξε, του το ξεκοψα αποτομα και γυρισα τη συζητηση στα ideal και cube με τα μπλινκγ-μπλινγκ που με ενδιεφεραν. Θα παρω τη σαχλαμαρα πιο ακριβα ενω μπορω να παρω και αναρτησεις και δισκοφρενα και μαλιστα φθηνοτερα, σκεφτομουν? Τρελος ειμαι? Ε λοιπον, πολλες φορες το σκεφτομαι και θα ηθελα να γυρισω πισω στο τοτε και να ειχα παρει το απλο που μου εδειχνε. Θα το χρησημοποιουσα ακομα.

 

Τα δισκοφρενα απο την αλλη εξαρταται. Ειναι αρκετα πιο βαρια και επιρρεπη στο να σκουζουν που κανει τη διαδρομη μη απολαυστικη. Εαν πηγαινεις σε δαση και κακοτραχυλα μονοπατια θες υδραβλικα δισκοφρενα γιατι το ποσο δυνατα ειναι χωρις να σου κουραζουν τους καρπους. Στην πολη τα μηχανικα ειναι αρκετα imho αλλα τα χρειαζεσαι μονο εαν βγαινεις με βροχη. Εαν κανεις τη καθημερινη σου μετακινηση με ποδηλατο και βγαινεις στη βροχη, θα υπαρξουν φορες που θα τα χρειαστεις οποτε καλυτερα να τα παρεις απο τωρα παρα να αναβαθμισεις αργοτερα. Εαν οταν βρεχει πας με αλλο μεσο, καλυτερα μη μπλεξεις

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Σκεψου επισεις οτι τα gravel, που ειναι για χρηση σε κακοτραχηλο εδαφος, δεν εχουν αναρτησεις, εχουν απλα φαδρια λαστιχα

ntioump
Απών/απούσα

Πολύ επεξηγηματικός, ευχαριστώ πολύ

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

+1

Ενα ποστ που πρεπει να γινει pinned

 

Ειχα mtb με φτηνή ανάρτηση που κλειδωνε.
Την είχα μόνιμα κλειδωμένη, εβαλα λεπτά λάστιχα

Δεν πηγα ποτέ σε βουνό

 

rnd wrote:

Μεχρι πριν καποια χρονια και εγω το ιδιο ελεγα, μια χαρα η αναρτηση για την πολη, χρειαζεται γιατι οι δρομοι ειναι χαλια, δεν βλεπω καν το λογο να την κλειδωσω κτλ. Μου λεγανε και μου ξαναλεγανε και διαβαζω απο τους παλιους οτι ειναι περιττα κιλα αλλα δεν ακουγα τιποτα, ουτε μπορουσα να το δεχθω ή να το καταλαβω. Στους φιλους που με ρωτουσαν προτεινα και σε αυτους με αναρτηση.

Τωρα δεν θα επερνα για κανενα λογο ποδηλατο με αναρτηση για χρηση στην πολη. Με το καταληλο φαρδος ελαστικου θα παρεις οση ανεση χρειαζεσαι. Τα τρεκινγκ εχουν συνηθως μαλακες αναρτησεις με μικρη διαδρομη. Ειδικα αφου εισαι βαρυς νομιζω θα σου ειναι πιο πολυ προβλημα αφου και θα ειναι εξτρα βαρος αλλα και θα τρωει πολυ απο τη δυναμη που θα βαζεις στα ποδια.

Επισεις ξεκινισα με διαθεση να πηγαινω και στα βουνα και τα λαγκαδια οποτε ηθελα βουνου. Και οντως πηγαινα για μερικους μηνες. Εχω να παω πανω απο 5 χρονια οποτε το mountain που ειχα παρει απλα μαζευει σκονη. Μετακινουμαι καθημερινα με ποδηλατο στην πολη πια. Το αυτοκινητο το εχω μονο για ταξιδια ή μια μεγαλη αναγκη. Μου εδειχνε ο φρεδερικος ενα ατσαλακι που ειχε σε προσφορα τοτε 80-100ευρο πανω απο το prorider που πηρα, με ξερο πιρουνι και v-brakes. Γυρισα το κεφαλη απο την αλλη οταν μου το εδειξε, του το ξεκοψα αποτομα και γυρισα τη συζητηση στα ideal και cube με τα μπλινκγ-μπλινγκ που με ενδιεφεραν. Θα παρω τη σαχλαμαρα πιο ακριβα ενω μπορω να παρω και αναρτησεις και δισκοφρενα και μαλιστα φθηνοτερα, σκεφτομουν? Τρελος ειμαι? Ε λοιπον, πολλες φορες το σκεφτομαι και θα ηθελα να γυρισω πισω στο τοτε και να ειχα παρει το απλο που μου εδειχνε. Θα το χρησημοποιουσα ακομα.

 

Τα δισκοφρενα απο την αλλη εξαρταται. Ειναι αρκετα πιο βαρια και επιρρεπη στο να σκουζουν που κανει τη διαδρομη μη απολαυστικη. Εαν πηγαινεις σε δαση και κακοτραχυλα μονοπατια θες υδραβλικα δισκοφρενα γιατι το ποσο δυνατα ειναι χωρις να σου κουραζουν τους καρπους. Στην πολη τα μηχανικα ειναι αρκετα imho αλλα τα χρειαζεσαι μονο εαν βγαινεις με βροχη. Εαν κανεις τη καθημερινη σου μετακινηση με ποδηλατο και βγαινεις στη βροχη, θα υπαρξουν φορες που θα τα χρειαστεις οποτε καλυτερα να τα παρεις απο τωρα παρα να αναβαθμισεις αργοτερα. Εαν οταν βρεχει πας με αλλο μεσο, καλυτερα μη μπλεξεις

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Να τονιστει οτι δεν ακουγε κιολας οταν του το λεγαμε και προτεινε με αναρτηση. Και μετα ειδε το φως !!!!!!!!!!!!!! Σιγουρα pinned.

Roul wrote:

+1

Ενα ποστ που πρεπει να γινει pinned

 

Ειχα mtb με φτηνή ανάρτηση που κλειδωνε.
Την είχα μόνιμα κλειδωμένη, εβαλα λεπτά λάστιχα

Δεν πηγα ποτέ σε βουνό

 

rnd wrote:

 

Μεχρι πριν καποια χρονια και εγω το ιδιο ελεγα, μια χαρα η αναρτηση για την πολη, χρειαζεται γιατι οι δρομοι ειναι χαλια, δεν βλεπω καν το λογο να την κλειδωσω κτλ. Μου λεγανε και μου ξαναλεγανε και διαβαζω απο τους παλιους οτι ειναι περιττα κιλα αλλα δεν ακουγα τιποτα, ουτε μπορουσα να το δεχθω ή να το καταλαβω. Στους φιλους που με ρωτουσαν προτεινα και σε αυτους με αναρτηση.

Τωρα δεν θα επερνα για κανενα λογο ποδηλατο με αναρτηση για χρηση στην πολη. Με το καταληλο φαρδος ελαστικου θα παρεις οση ανεση χρειαζεσαι. Τα τρεκινγκ εχουν συνηθως μαλακες αναρτησεις με μικρη διαδρομη. Ειδικα αφου εισαι βαρυς νομιζω θα σου ειναι πιο πολυ προβλημα αφου και θα ειναι εξτρα βαρος αλλα και θα τρωει πολυ απο τη δυναμη που θα βαζεις στα ποδια.

Επισεις ξεκινισα με διαθεση να πηγαινω και στα βουνα και τα λαγκαδια οποτε ηθελα βουνου. Και οντως πηγαινα για μερικους μηνες. Εχω να παω πανω απο 5 χρονια οποτε το mountain που ειχα παρει απλα μαζευει σκονη. Μετακινουμαι καθημερινα με ποδηλατο στην πολη πια. Το αυτοκινητο το εχω μονο για ταξιδια ή μια μεγαλη αναγκη. Μου εδειχνε ο φρεδερικος ενα ατσαλακι που ειχε σε προσφορα τοτε 80-100ευρο πανω απο το prorider που πηρα, με ξερο πιρουνι και v-brakes. Γυρισα το κεφαλη απο την αλλη οταν μου το εδειξε, του το ξεκοψα αποτομα και γυρισα τη συζητηση στα ideal και cube με τα μπλινκγ-μπλινγκ που με ενδιεφεραν. Θα παρω τη σαχλαμαρα πιο ακριβα ενω μπορω να παρω και αναρτησεις και δισκοφρενα και μαλιστα φθηνοτερα, σκεφτομουν? Τρελος ειμαι? Ε λοιπον, πολλες φορες το σκεφτομαι και θα ηθελα να γυρισω πισω στο τοτε και να ειχα παρει το απλο που μου εδειχνε. Θα το χρησημοποιουσα ακομα.

 

Τα δισκοφρενα απο την αλλη εξαρταται. Ειναι αρκετα πιο βαρια και επιρρεπη στο να σκουζουν που κανει τη διαδρομη μη απολαυστικη. Εαν πηγαινεις σε δαση και κακοτραχυλα μονοπατια θες υδραβλικα δισκοφρενα γιατι το ποσο δυνατα ειναι χωρις να σου κουραζουν τους καρπους. Στην πολη τα μηχανικα ειναι αρκετα imho αλλα τα χρειαζεσαι μονο εαν βγαινεις με βροχη. Εαν κανεις τη καθημερινη σου μετακινηση με ποδηλατο και βγαινεις στη βροχη, θα υπαρξουν φορες που θα τα χρειαστεις οποτε καλυτερα να τα παρεις απο τωρα παρα να αναβαθμισεις αργοτερα. Εαν οταν βρεχει πας με αλλο μεσο, καλυτερα μη μπλεξεις

 

 

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

ntioump wrote:

didotou wrote:

Καλώς όρισες κατ' αρχάς!
...
Μπες στον κόπο να διαβάσεις λίγο τις απόψεις των μελών του φόρουμ για ποδήλατα τρέκινγκ (στην "αναζήτηση" πάνω αριστερά) και θα καταλάβεις γιατί δεν έχει μπει κάποιος στον κόπο να αρχίσει (για άλλη μια φορά) τη  συζήτηση για αυτού του τύπου ποδήλατα.

Δεν με ενδιαφέρει να αρχίσει για άλλη μια φορά αυτή η κουβέντα. Έχω διαβάσει τις απόψεις κι έχω τη δική μου. Αυτό που ζητάω είναι απόψεις γι αυτά τα ποδήλατα και όχι για την κατηγορία ποδηλάτου που χρειάζομαι.

Σε ευχαριστώ για το καλωσόρισμα. 


To post του rnd απόπάνω είναι το απόσταγμα, το κονιάκ ή το τσίπουρο αν το θες, όοοοοολων όσων κατά καιρούς έχουν γραφτεί για το θέμα "τρέκινγκ-αναρτήσεις-λάστιχα-δισκόφρενα-χρήση στην πόλη με λίγο βουνό".
Άντε στην υγειά σου rnd!
...
Οπότε μετά απ' αυτό νομίζω καταλαβαίνεις φίλε ntioump, με ποιό (καλοπροαίρετο) σκεπτικό έγραψα τα παραπάνω.

ntioump
Απών/απούσα

Εννοείται ότι είναι καλοπροαίρετα όλα τα σχόλια απλώς ήθελα κι εγώ από την αρχή να ξεκαθαρίσω το τι ρωτάω στο αρχικό ποστ ώστε να μην κινηθεί η κουβέντα προς λάθος κατεύθυνση.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Ναι μωρέ. Προφανώς. Όλοι έτσι αρχίσαμε. Απλά επειδή έχουν γραφτεί τα άπειρα για το θέμα αυτο, γι αυτό και στο έγραψα.
...
Τελικά πως το βλέπεις; Προς τα πού πας; .....Kona dew, Cityrun ή Sirrus;.....smile
Τα αναφέρω απλά για να επιταχύνω λίγο τη συζήτηση γιατί στο τέλος τέλος, γι αυτά τα λεφτά, εκεί καταλήγει το 90% των συζητήσεων - προτάσεων κλπ. (Και καλά κάνει δηλαδή).

ntioump
Απών/απούσα

Για τα δισκόφρενα δεν διαπραγματεύομαι, για την μπροσιτνή ανάρτηση είμαι διαλλακτικός, δεν την βάζω  ως απαραίτητη προϋπόθεση. 

 

Με αυτά τα δεδομένα και βλέποντας τις αντίστοιχες τιμές αυτών που αναφέρεις, μάλλον κανένα από τα 3 δεν ταιριάζει. Προς funcore κοιτάω. 

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Μιά χαρά και το funcore.
Ένα cityrun με δισκόφρενα και καλύτερα περιφερειακά. Μια χαρά. Δεν στο πρότεινα γιατί είναι πιο ακριβό και κατά τη γνώμη μου - προσωπική - τα δισκόφρενα, όπως σου είπε και ο rnd πιο πάνω (με το τσίπουρο!), δεν προσφέρουν κάτι, εκτός κι αν πας σε βροχή και λάσπη. Προσφέρουν δηλαδή μπελά να αλλάξεις τακάκια, υγρά, ζουμιά, πιστόνια, κάποιο παραπάνω βάρος (εντάξει αυτό είναι αμελητέο), ενώ στα vbrakes, τσάκα-τσάκα εκεί πέρα, αλλάζεις σύρματάκι, αλλάζεις τακάκια και τέλος.
Αλλά αυτά είναι και γούστα.
Πάντως το funcore έχει καλύτερο δ/β (με πιο άνετη σχέση την 26/32 από την 28/32 του cityrun) και εκτροχιαστές, 9άρα κασέτα αντί για 8άρα και διάφορα άλλα περιφερειακά. Αλλά είναι και πιο ακριβό.
...
Κοίτα πάντως να μετρηθείς, να είναι στο νούμερό σου. Είναι πολύ πολύ βασικό.
Είναι το σημαντικότερο.

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

και της merida το αντιστοιχο εχει δισκοφρενα, καλυτερα περιφεριακα απο το cityrun και απο τιμη οταν τα κοιταξα θυμαμαι ηταν καπου αναμεσα, ισως πιο κοντα στην τιμη του cityrun. Αν θυμαμαι καλα και το zeus της vicini ειναι αντιστοιχο και οινοκομικοτερο?

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

λοιπόν, ίσως να μην βρεις άλλο μέλος τόσο κάθετα αντίθετο στις αναρτήσεις για ασφάλτινη / αστική χρήση, από εμένα.....

Για να πω την αλήθεια, δεν βρίσκω καν έναν λόγο ύπαρξης αναρτήσεων/ κούνια_μπέλα_σουστών σε ποδήλατα, αφού (α) όλοι ξέρουμε ότι το ποδήλατο είναι για άσφλατο και για ταχύτητες και για fast&light καταστάσεις, και (β) ότι όσοι θέλουν να κοπανηθούν σε γκρεμίλες και λασπουριές κακό_του_κεφαλιού_τους_και_πρόβλημά_τους..... cool

Επίσης, σου βάζω στόιχημα ότι αν τελικά κολλήσεις το μικρόβιο της ποδηλασίας και αν δεις το φως το αληθινό και αποτάξεις τις γκρεμίλες και τις λασπουριές (... απεταξάμην....), είναι σίγουρο ότι θα καταλήξεις σε ποδήλατο με ξερό πιρούνι, λεπτά ελαστικά, φουσκωμένα σε μεγάλη πίεση και κάπως_σκυφτή_αεροδυναμική στάση επάνω σε αυτό.....

... αλλά..... μέχρι εκείνο το σημείο, μέχρι να έρθει εκείνη η στιγμή, μέχρι να βγάλει κάλο ο πισινός σου στη σέλα, μέχρι να σφίξουν πόδια/πνευμόνια/χέρια/όμοι κλπ, μέχρι να γράψεις πολλά πολλά χλμ, ίσως, λέω ΙΣΩΣ, η ύπαρξη της ανάρτησης μπροστά να μην είναι και τελείως εκτός θέματος. Τί θέλω να πω. Όλοι εδώ πέρα γράφουμε με βάση την εμπειρία μας και την κατάσταση που είμαστε τώρα. Αλλά όλοι μας λίγο_πολύ, ξεκινήσαμε με μπροστινή ανάρτηση, χοντρολάστιχα, ΜΤΒειδές ποδήλατο κλπ κλπ κλπ. ΦΥΣΙΚΑ, σε κάποια φάση, είδαμε το φως το αληθινό και προχωρίσαμε σε διορθωτικές κινήσεις. Αλλά το είδαμε το φως, επειδή ακριβώς δεν αποθαρρυνθήκαμε και επειδή συνεχίσαμε και επειδή νιώσαμε ότι ένα τέτοιο "φορτωμένο" ποδήλατο μας δυσκολεύει παρά μας διευκολύνει, παρόλες τις φιοριτούρες που έχει επάνω του. Τί ξανα-μανα-επανα θέλω να ξανα-ματα-πω..... Ότι ένα σκληρό άκαμπτο ποδήλατο με ξερό πιρούνι ίσως να σου φανεί λίγο σκληρό και άκαμπτο και αβολο στην αρχή (αν όντως τώρα "ξεκινάς").... Έχε το υπόψη σου και κάνε τα κουμάντα σου.... ή στην καλύτερη δανείσου κανα ποδήλατο με αναρτήσεις και χωρίς αναρτήσεις και δες τι σου ταιρείαζει ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ. Είπαμε.... αν κολλήσεις, και μείνεις στην άσφαλτο, σε αυτά που σου λέμε θα καταλήξεις... [και λεφτά θα έχεις χάσει]... αλλά ίσως να έχεις κάνει πιο ομαλή την ένταξη και την μετάβασή σου, και ίσως να μην έχεις αποθαρρυνθεί....

Το ίδιο πάνω-κάτω συμβαίνει με πολλά χόμπυς... άλλα λέει η εμπειρία, άλλα "προστάζει" η μόδα και το μάτι, άλλα ίσως είναι τα πιο κατάλληλα για να ξεκινήσει κανείς.....

[καλές πεταλιές, με ότι τελικά διαλέξεις thumbs up]

 

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Φυσικα και στεκει αυτο που λες. Ετσι για την κουβεντα, μερικα παραδειγματα τριτων...

Ο ενας ηταν αθλιτικος τυπος, πηρε fitness με κουρσαδικο προσανατολισμο και αισθανοταν οτι κοπανουσε τοσο πολυ που το σκωτωσε μεσα σε ενα μηνα και πηρε mtb που χρησημοποιουσε που και που για μερικα χρονια. Την ολοκληρωτηκη στοφη την εκανε οταν εγινε συναδελφος και τον φεραν διπλα μου. Ξεκινησε την καθημερινη μετακινηση με ποδηλατο, σκωτωσε το mtb και πηρε gravel. Στην αρχη του εβαλε 46αρια λαστιχα αλλα συντομα τα κατεβασε σε 32αρι. Πλεων κατεβαινει τη μεσωγιων με 40-50 και πιανει σχεδον 30 πλαγιαζοντας το σε στροφες :)

Ο αλλος καμια σχεση με αθλητισμο. Πησω απο ενα παγκο ολη μερα καπνιζοντας. Το πρωτο του ποδηλατο ηταν carbon κουρσα. Εκοψε μαχαιρι το καπνισμα και ξεκινησε προπονιση με στοχο σε ενα χρονο να παρει μερος σε τριαθλο. Εχω καποιους μηνες να τον δω αλλα συνεχιζει ερασιτεχνικα.

Ο τριτος περπατουσε ατελειωτα χιλιομετρα μιας και μετακινουνταν παντου στην πατρα μονο με τα ποδια. Το σπιτι του ηταν σχεδον μια ωρα απο το κεντρο. Αθλιτικος τυπος και αυτος. Ξεκινησε με καρμπον φιτνες για να μετακινηται πιο γρηγορα και να κανει περισσοτερες διαδρομες. Αλλαξε πολυ συντομα και τους τροχους σε καρμπον και γρηγοροτερα λαστιχα. Απο την αρχη εδινε οσο μπορουσε να δωσει στο πεταλι. Τσακιστικε μερικες φορες λογο απειριας. Εσπασε χερι ποδια. Χρονια μετα συνεχιζει σβελτος και χωρις να τσακιζεται πια να γραφει ατελειωτα χιλιομετρα βρεξει/χιονισει στην πολη :)

Ο τεταρτος καμια απολυτως σχεση καα αυτος με αθλιτισμο, ουτε καν περπατημα. Ξενικησε με ενα φθηνο ποδηλατο πολης, με καλαθακι μπροστα για τη μπαγκετα, το κρασι και τα ψωνια και σχαρα πισω. Πρεπει να πηγαινε 20+ κιλα. Εμενε κεντρο οποτε οι μεκινησεις του ηταν μικρες. Οταν του το "φαγανε" απο το κλιμακοστασιο που το αφηνε πηρε ενα οικονομικο χαλαρο fitness το οποιο φυλαει μεσα στο σπιτι πια και ξεκινησε να πηγαινει στη δουλεια με αυτο, αφου του εβααλε τις απραιτιτες τσαντες γι να αντικταστισει τα καλαθακια που εχασε. Κοντα 20χλμ τη μερα πηγαινε-ελα. Δεν τρεχει, απολαμβανει τη διαδρομη. Χρονια μετα συνεχιζει να το χρησημοποιει με αυτο τον τροπο.

Ο πεμτος ξεκινησε με mtb. Εκανε χωματινες διαδρομες και καταβασεις αλλα και μεγαλουτσικες βολτες στην πολη τα σ/κ (30-60χλμ). Το εκανε για δυο περιπου χρονια. Το ποδηλατο του ειναι στην αποθηκη μερικα χρονια τωρα. Δεν κανει καθολου πια.

 

Συμπερασμα #1: Εξαρταται πως θα σου κατσει η κατασταση, πως βλεπεις τα πραγματα ανα πασα στιγμη και πως αυτα αλλαζουν. Μπορει ετσι, μπορει αλλιως.

Το οτι αποφασισα τυχαια, out of blue που λεμε, να παρω ποδηλτο στα 32 μου, αντι για μηχανη, ηταν μια απο της καλυτερες επιλογες που εχω κανει. Οπως και καποιοι απο τους φιλους που αναφερω πραπανω, οσω ειμαι σε θεση ν το καβαλω θα το καβαλω για παντα, ειναι πια μερος μου. Ηταν πολλοι ομως οι τυχαοι κι μη παραγωντες που συντελεσαν σε αυτο.

Συμπερασμα #2: Πεταλι να εχεις ορεξη να κανεις και ας ειναι απο την ινδια, λαθος νουμερο και full suspension με 200ευρο smoke

ntioump
Απών/απούσα

Ωραία πραγματάκια γράφονται νομίζω. 

johnny_alex
Απών/απούσα

kktsol wrote:

Να τονιστει οτι δεν ακουγε κιολας οταν του το λεγαμε και προτεινε με αναρτηση. Και μετα ειδε το φως !!!!!!!!!!!!!! Σιγουρα pinned.

 

Roul wrote:

 

+1

Ενα ποστ που πρεπει να γινει pinned

 

Ειχα mtb με φτηνή ανάρτηση που κλειδωνε.
Την είχα μόνιμα κλειδωμένη, εβαλα λεπτά λάστιχα

Δεν πηγα ποτέ σε βουνό

 

Προσεχε, γιατί και γω δεν άκουγα!!!

laugh

ntioump
Απών/απούσα

Τελικά αποφάσισα να κάνω το λάθος και εύχομαι να χρησιμοποιήσω τόσο το ποδήλατο ώστε να καταλήξω στο συμπέρασμα ότι όντως έκανα λάθος.

 

Θα πάω με εμπρος ανάρτηση και μετά από μια βόλτα στο action bikes ερωτεύτηκα το παρακάτω.

 

Merida crossway 100

https://www.action-bikes.gr/shop/podhlata/polhs/trec...

 

Επίσης το Drag Grand Canyon Team πολύ καλό και το μόνο που με χάλασε είναι το φινίρισμα του καψίματος στον σκελετό, δεν με τρέλανε.

 

Τα ideal τελικά από κοντά τα απέρριψα.

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Και καλα θα κανεις. Τα συζητησες, τα σκεφτηκες εκανες του γυρους σου και κατεληξες καπου. Αυτο που θα θες να βγαζεις βολτα περισσοτερο ειναι το καλυτερο ποδηλατο. Ολα τα αλλα θα τα βρεις με τον καιρο.

Λοιπον, ανοιξε κι ο καιρος... αντε καλες βολτες :)

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

καλές βόλτες κ πάντα όρθιος

ntioump
Απών/απούσα

Άργησα κάπως να κάνω την αγορά και τα πρώτα χιλιόμετρα γίνονται στην εξοχή με την ευκαιρία της απόδρασης λόγω Πάσχα.

 

Το ποδήλατο εξαιρετικό, εγώ ακόμα προσπαθώ να συνθω από το σοκ του πόσο πιο δύσκολο είναι μετά από τόσα χρόνια. Κάθε πεταλιά και πόνος...

 

Καλά χιλιόμετρα σε όλους. Χρόνια πολλα