ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΕΓΩ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΓΙΑ ΒΟΛΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ. ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΠΗΓΑΜΕ ΜΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΤΟ N-ERGETIC... ΣΕ ΜΙΑ ΤΙΜΗ ΟΡΙΑΚΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΥΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΟΥΜΕ. ΕΙΔΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΟ CROSSMO ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 60-70 ΕΥΡΩ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ. ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΡΗΜΑΤΑ...???(ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΑΣΗ...). ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ N-ERGETIC. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ:
CROSSMO-> http://www.idealbikes.net/?section=2150&language=el_GR&itemid1494=2193
N-ERGETIC-> http://www.idealbikes.net/?section=2150&language=el_GR&itemid1494=2195
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
το λιγότερο κακό θα έλεγα
δλδ crosmo
και ναι αξίζει τα 70 ευρό παραπάνω
το nergetic είναι ποδηλατική απάτη κατ εμέ
το crosmo το ίδιο
αλλά τουλάχιστον το crosmo δεν θα διαλύσει :D
ΔΗΛΑΔΗ ΛΕΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ...ΑΠΛΑ ΤΟ CROSSMO ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ? ΟΥΤΕ ΣΑΝ ΣΧΕΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ-ΤΙΜΗΣ???
εξαρτάτε τι εννοείς με το καλό και το κακό
το crosmo έχει 24 ταχ. και αυτό είναι πολύ καλό
αλλά παραμένει trekking
αυτό είναι αρκετά κακό
απλά μιας και αποφάσησες να πάρεις trekking πάρε το crosmo
οι 24 ταχ. είναι πολύ σημαντικές
:D
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ CROSSMO? ΓΕΝΙΚΑ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ IDEAL ΤΩΝ TREKKKING Ή ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ? ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 300 ΕΥΡΩ?
δεν έχω πρόβλημα με τα Ideal ίσως στις κούρσες που δεν μου αρέσουν
ούτε με τα trekking έχω πρόβλημα
πρόβλημα έχουν οι κάτοχοι των trekking απλά δεν το ξέρουν
καλύτερο από πια άποψη???
δεν ξέρω τι ακριβώς θέλεις να κάνεις για να σου πω κάτι καλύτερο
μπορεί να είσαι κάνας τουρίστας ή κάνας παππούς και να σε βολέψει το trekking
:D
η διαφορά είναι ότι το crosmo για να έχει 24 ταχ φωράει άλλης τεχνοτροπίας κέντρο
και καλύτερο σύστημα ταχυτήτων
δεν είναι το πλήθος των ταχυτήτων αλλά η ποιότητα τους
ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΤΟ ΘΕΛΩ ΓΙΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ (ΤΟ ΠΟΛΥ 25ΧΛΜ ΠΗΓΑΙΝΕ-ΕΛΑ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ...ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΑΡΧΗ) ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΧΗ ΑΣΦΑΛΤΟ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΣΤΡΩΜΕΝΟ ΧΩΜΑΤΟΔΡΟΜΟ. ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ EXTREME...HELP ME!!!!
Κοίταξε το πρόβλημα σύμφωνα με αυτά που λες
είναι ότι έχεις ορθια στάση πάνω σε ένα trekking
τι σημαίνει αυτό
κουβαλάς το σώμα σου
και αυτό είναι κουραστικό
αν κάνεις μικρές αποστάσεις π.χ. 10 χλμ
δεν θα έχεις τόσο πρόβλημα
αν αρχήσεις και ανεβάζεις χλμ θα δεις ότι θα πονάς στον ]
πισινό σου και γενικότερα δεν θα βολεύεσαι τόσο εύκολα
σε μια πιο σκυφτή στάση όπως τα mtb kai fitness
το βάρος του σώματος μοιράζεται σε χέρα και πισινό
και αυτό είναι πάντα καλύτερο
δλδ μιας και μιλάμε για Ideal καλύτερα να πάρεις το strobe που είναι στα ίδια χρηματα με το crosmo 24 ταχ. v-brake
και να έχεις ένα ποδήλατο με καλύτερη γεωμετρία
του βάζεις και το αντίστοιχο λάστιχο για την χρήση που θέλεις και είσαι άρχοντας
απλά το πλενέκτημα του trekking είναι ότι έχει 28ρι τροχό και ίσως το μοναδικό πλεονέκτημα κατ εμε
αυτό το κάνει πιο γρήγορο κατά ένα 10-15%
δλδ εκεί που πας με 25 με το Mtb με το trekking θα πηγαίνεις 28-30
Αν είναι να επιλέξεις μεταξύ των 2 μάλλον κι εγώ θα σου πρότεινα το crossmo.
Με τη μικρή σχετικά εμπειρία που έχω μπορώ να σου πω τα εξής:
Γενικότερα περί trekking και mtb για τη χρήση που λες ότι θα κάνεις νομίζω ότι δεν θα έχεις πρόβλημα με το trekking δεδομένου και του πλεονεκτήματος των μεγαλύτερων τροχών (28'' vs 26''). Από εκεί και πέρα και όσον αφορά τη γεωμετρία ο plannet έχει δίκιο ότι θα έχει πιθανότατα μεγαλύτερη καταπόνηση η μέση, αλλά και αυτό είναι σχετικό και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες νομίζω (σωστή θέση στο ποδήλατο, τρόπος που ποδηλατείς, κλπ.). Οπότε δεν ξέρω κατά πόσο θα πρέπει να σε απασχολήσει το δίλημμα trekking ή mtb. Δες ποιο ποδήλατο σου αρέσει, ποιο σου κάνει "κλικ" και πάρε αυτό.
Κ πεταγομαι κ εγω σαν σφηνα (χαχα ελπιζω να μην πειραζει την κοπελα που ανοιξε το θεμα.Ισα ισα που θα θεσω το θεμα αγορας αλλα μιας σεζον πισω)
Να ρωτησω λοιπον αναμεσα στα παραπανω που εχουν προταθει κ τα Ιdeal Μegisto(2010) κ Κona DEW (2010) που παιζουν σε αυτην την κατηγορια τιμης τι λετε??
Αν παμε σε ΜΒ εκτος απο Strobe εχουμε κ το Kona Lanai (2010)
Γενικα απο ολα αυτα ποιο ειναι η καλυτερη επιλογη??
ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ...ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΤΟ N-ERGETIC??? ΓΙΑΤΙ ΒΑΣΙΚΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΗΓΑΙΝΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΓΙΑ ΤΙ ΧΡΗΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩΣΩ...ΤΟ CROSSMO TO ΕΙΔΑ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ...
δεν υπάρχει ανταλλακτικό πάνω στο nrgetic που να είναι καλό :D
θέλεις να σου κάνω ανάλυση του ποδηλάτου??
Το μόνο πρόβλημα βρίσκεται στο 'εγκέφαλό' σου.
Με απλά λόγια τα δύο βασικά πλεονεκτήματα του crossmo είναι στο σύστημα των ταχυτήτων και στην ανάρτηση. Από εκεί και πέρα υπάρχουν και άλλες διαφορές όπως πχ τιμόνι, λεβιέδες, κέντρα τροχών κ.α.
Δε λέω ότι με το n-ergetic δε θα κάνεις τη δουλειά σου. Απλά πολλά από τα εξαρτήματα είναι ποιοτικά υποδεέστερα και ίσως πιο ευαίσθητα. Αν δεν κάνεις ζόρικα πράγματα θα είσαι εντάξει. Προσωπικά πιστεύω ότι αξίζει την διαφορά.
Όσο αφορά την σχετικά πιο όρθια θέση οδήγησης, είναι πιο ξεκούραστη από την σκυφτή στην οποία καταπονείς περισσότερο τα χέρια και τον αυχένα. Το να δίνεις βάρος στο πισινό είναι απόλυτα φυσιολογικό. Οπότε πρόσεχε τα λεγόμενα του γνωστού αερολόγου που λέει το αντίθετο γιατί απλά απεχθάνεται τα trekking.
δλδ με λίγα λόγια λες ότι είναι καλύτερα να δίνεις όλο σου το βάρος σε ένα σημείο (να κουβαλάς το βάρος σου ουσιαστικά) παρά να το μοιράσεις σε πόδια χέρια ?????
λογικό μου ακούγεται ε παιδιά δεν είναι τόσο μα τόσο λογικό????
:D
Εδώ έχεις λάθος. Αυτό που λέει ο plannet ισχύει και για τα ποδήλατα και για τις μηχανές και ισχύει έτσι ακριβώς όπως το λέει.
- Για μικρές διαδρομές η όρθια ή σχεδόν όρθια θέση οδήγησης είναι σαφώς πιο άνετη. Το βάρος πέφτει στην σέλα, είσαι σε πιο βολική και ανετη θέση καθίσματος και φυσικά συνολικά δεν καταπονείσαι διότι οι διαδρομή είναι μικρή και δεν προλαβαίνεις να καταπονηθείς. Για τέτοιες μικρές διαδρομές πόλης ή για κάποιον μεγάλο σε ηλικία η θέση οδήγησης ενός city ή ενός treking είναι σαφώς πιο καλή επιλογή. Πχ στις μικρές πόλεις όπως η Λάρισα το MTB δεν έχει κάποιο πλεονέκτημα όσο το χρησιμοποιείς για την καθημερινή σου μετακίνηση.
- Εαν η διαδρομή μεγαλώσει και γίνει μέτριας απόστασης (ή χρόνου) τότε η όρθια θέση οδήγησης αρχίζει να κουράζει. Η σπονδυλική στήλη καταπονείται περισσότερο και τα οπίσθια αρχίζουν να υποφέρουν. Σε τέτοιες διαδρομές η πιο σκυφτή θέση οδήγησης βοηθάει πολύ. Είναι μεν πιο άβολη σαφώς αλλά τελικά το ίδιο το σώμα σου την αναζητάει σαν πιο ξεκούραστη. Το βάρος μοιράζεται σε καρπούς και οπίσθια και μπορείς να διανύσεις μεγαλύτερες αποστάσεις με λιγότερο κόπο και επιβάρυνση. Σε πόλεις σαν την Αθήνα/Θεσσαλονίκη και αναλόγως πάντα την χρήση, αυτό βολεύει. Φυσικά βολευει σίγουρα αυτούς που θα κάνουν και κάποιες μικρές διαδρομές εκτός πόλης άσχετα με το πόσο χαλαρές θα είναι αυτές.
Εαν πάμε σε διαδρομές με ανηφορο-κατηφόρες και γενικά κάποιας στοιχειώδους έντασης, τότε η πιο σκυφτή θέση οδήγησης είναι και η πιο αποδοτική. Είναι αυτή που θα μας κουράσει λιγότερο και θα μας βοηθήσει να βγάλουμε την διαδρομή πιο εύκολα. Αυτό εξηγείται απλά διότι όντας σκυφτοί, οι κοιλιακοί μυς οι οποίοι και έχουν μεγάλο ποσοστό συμμετοχής στην κίνηση (και οι οποίοι δουλευουν συνέχεια πάνω στο ποδήλατο) βρίσκονται σε καλύτερη γωνία σε σχέση με τους μηρούς μας. Δεν είναι δηλαδή τόσο τεντωμένοι και είναι σε περίπου 90ο γωνία οπότε αποδίδουν με λιγότερο κόπο. Δεν μπαίνω σε περίπλοκες εργομετρικές αναλύσεις μυικών ομάδων κλπ αλλά δοκιμάστε ξαπλωμένοι στο πάτωμα να σηκώσετε τα πόδια σας ψηλά (όσο το δυνατόν χωρίς να τα λυγίσετε) μέχρι τις 45 μοίρες γωνία και ξαναδοκιμάστε το ίδιο έχοντας ήδη τα πόδια σας στις 45 μοίρες να τα σηκώσετε μέχρι τις 90. Σαφέστατα θα δείτε ότι είναι εξαιρετικά πιο εύκολο το δεύτερο.
Τα παραπάνω δεν είναι υποκειμενικές απόψεις αλλά είναι απλά η πραγματικότητα όπως ισχύει. Όποιος έχει κάνει αποστάσεις με οποιοδήποτε μέσο το ξέρει αυτό. Ακόμη και στο λεωφορείο μετά από κάποια ώρα πιάνεσαι και αναζητάς μια πιο ξεκούραστη στάση από την όρθια. Όποιος είχε μηχανή on-off, street & supersport ξέρει ποια είναι πιο ξεκούραστη στην πόλη και ποια είναι στον ανοιχτό δρόμο και στο ταξίδι και το έχει συνειδητοποιήσει το γιατί χωρίς να του το εξηγήσει κανένας.
@senninha
τι λες εκεί
είπα ο άνθρωπός έχει φτιαχτεί για να κάθεται όρθιος όχι σκυφτός
το έχουν πει οι προφέσορες του forum
άσε που κοτσάνες λέω μόνο εγώ
εγώ θα συμφωνήσω με τον μέγα greatg και θα πω ότι ΔΕΝ πρέπει να μοιραζόμαστε το βάρος σε χέρια πόδια
θα πρέπει να το έχουμε σε ένα σημείο άσε που όταν πιαστεί ο κώλος σου υπάρχουν ειδικές ασκήσεις για να ξεπιάνεσαι
http://farm1.static.flickr.com/203/503097039_11d6e0e9b5.jpg
δες εδώ
έλεος δλδ
:D
Οποιαδήποτε θέση οδήγησης κουράζει μετά από πολύ ώρα και μια αλλαγή είναι πάντα ευπρόσδεκτη. Ακόμη και οι αγωνιζόμενοι (από τον πιο ασήμαντο αγώνα μέχρι τον γύρο της Γαλλίας) όταν βρουν ευκαιρία σηκώνονται είτε όρθιοι (για λίγο) είτε πιάνουν το πάνω μέρος του τιμονιού. Όταν οι περιστάσεις απαιτήσουν καλύτερη αεροδυναμική τότε σκύβουν. Αν ήταν πιο ξεκούραστο να δίναμε βάρος στα χέρια θα μας είχαν στα λεωφορεία στα τέσσερα και όχι καθιστούς. Αντιλαμβάνομαι ότι ο plannet βολεύεται στα τέσσερα για να θυμάται την καταγωγή του αλλά δε νομίζω να ισχύει για τους άλλους. Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε την ευαίσθητη περιοχή του άνδρα η οποία κινδυνεύει περισσότερο στη σκυφτή θέση και σίγουρα απαιτείται η προσεκτική τοποθέτηση των οργάνων. Ο αυχένας καταπονείται από την μεγάλη γωνία του με το σώμα, ενώ στην όρθια θέση είναι καλύτερα.
@SeNNinhA: Το παράδειγμα που δίνεις με τους κοιλιακούς ναι μεν ισχύει αλλά δεν έχει σχέση με το ποδήλατο γιατί αλλάζει φορά το διάνυσμα του βάρους. Σωστότερο θα ήταν να υποθέσουμε ότι το σώμα κάθεται σε όρθια θέση ή σκυφτή και να προσπαθήσουμε να σηκώσουμε τα πόδια μέχρι κάποια γωνία.
Εξακολουθείς να είσαι λάθος και να προσπαθείς να το αποδείξεις και με λάθος συλλογισμούς.
Άλλο πράγμα το αλλάζω στάση για να ξεπιαστούν οι μυες και άλλο πράγμα ποια είναι το ποια στάση είναι πιο βολική και πιο ξεκούραστη. Πχ σαφέστατα και η πιο ξεκούραστη από όλες τις στάσεις είναι να είσαι ξαπλωμένος, αλλά παρόλα αυτά αμα ξαπλώσεις πολλές ώρες και πάλι θέλεις να αλλάξεις στάση για να ξεπιαστείς.
Στα λεωφορεία έχεις την ακόμη καλύτερη επιλογή να αλλάξεις θεση προς το πιο ξαπλωτό. Και εκεί δεν παράγεις έργο, ούτε και έχεις την υποχρέωση να οδηγείς και να κατευθύνεις. Μπορείς να πάρεις και τσοπεροειδές ποδήλατο να οδηγήσεις αλλά θα δεις ότι τελικά θα κουραστείς περισσότερο, θα νοιώσεις πιο άβολα και με ελάχιστο έλεγχο του ποδηλάτου. Δες καλύτερα την στάση σώματος στις touring μηχανές για να καταλάβεις. Πάντα φέρνουν ενα βάρος προς τους καρπούς με αρκετά σκυφτή θέση οδήγησης. Δεν είναι σαν τα Supersport διπλωμένος στα δύο αλλά ούτε και τα ΜΤΒ είναι σαν τα ποδήλατα πίστας. Πίστεψέ με. Έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα πανω σε σέλλες και ξέρω
Δεν βλέπω κάποια διαφορά στο θέμα σε σχέση με τις μοιρες του κορμού. Είναι κατα βάση θέμα σέλας και όχι στάσης του κορμού. Δεν έχει σχέση αυτό που λες και σαφώς δεν έχει σχεση με την ανεση.
Δεν έχεις άδικο σε αυτό αλλά η καταπόνηση του αυχένα είναι σαφώς μικρότερη ενόχληση από την καταπόνηση της μέσης σου και του υπολοίπου σώματός σου και όταν εμφανιστεί αυτή η κόπωση θα έχει ήδη προ πολλού εμφανιστεί η κόπωση σε μέση, οπίσθια.
Είπα να δώσω ενα απλό παράδειγμα και μην μπω σε λεπτομέρειες εργοφυσιολογίας και να προτείνω περίεργες ασκήσεις αν και μπορώ να το κάνω. Και μόνο το γεγονός ότι τα αγωνιστικά ποδήλατα έχουν συγκεκριμένες γωνίες και τοποθέτηση σώματος θα έπρεπε κάποιον να τον πείθει για την αποδοτικότητα της σκυφτής θέσης αλλά και της σχετικής θέσης των πεταλιών. Πχ επειδή μπορεί να πει κάποιος ότι η σκυφτή θέση είναι μόνο θέμα αεροδυναμικής, τότε εαν η γωνία δεν βόλευε θα είχαν τοποθετηθεί τα πετάλια πιο πίσω στον σκελετό ώστε να αποδίδεις καλύτερα. Δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος να παραθέσω αποσπάσματα από εργομετρικές μετρήσεις για να γίνει κατανοητό το παραπάνω.
ρε sennihna
τι κάνεις εκεί
τα βάζεις με τον θεό της μηχανολογίας
τον μηχανολόγο μηχανικό ????
ρε αυτός είναι ο θεός τι λέω θεός ημίθεος και βάλε :D
Κάτσε να δεις που θα σου πει πως λες κοτσάνες τώρα ή θα πει πως εγώ σε βάζω να τα λες
Καλή η μηχανολογία αλλα εδω μιλάμε για εργοφυσιολογια. Αλλος τομέας. Εργοφυσιολόγος δεν είμαι αλλα με 15 χρόνια πρωταθλητισμού (όχι ποδηλασίας), 10 χρόνια με μηχανές όλων των τύπων με πολλα Rally Raid, και αλλα τόσα ενασχολησης με κάθε τύπου X-treme sport (και MTB) νομίζω ότι μπορω να εχω άποψη για το θέμα. Δεν θα το αναλύσω άλλο γιατί μετα θα μπούμε σε εξειδικευμένες γνώσεις και είναι άσκοπο να παραθέτω αποσπάσματα απο επιστημονικές αναλύσεις του θέματος.
Άλλωστε ο καθένας δικαιούται να εχει μια γνωμη ακόμη και λανθασμένη. Μπορει να είμαι κι εγώ.....
Σαφέστατα πιο ειδικός απο όλους θα είναι κάποιος αθλητής ποδηλάτης ή ένας προπονητής ποδηλασίας. Οπότε εάν υπάρχει κάποιος εδω ας μας διαφωτίσει περισσότερο.
Να ανοίξουμε νέο θέμα καλύτερα γιατί το καταστρεψαμε αυτό εδω πάλι;
@sennina
ουσιαστικά υπάρχουν 2 πράγματα
1) τι θέλεις να κάνεις
π.χ. μπορεί να είμαι κατά των trekking σαν ποδήλατα
αλλά στον παππού μου θα έπαιρνα γιατί είναι αυτό που θέλει
2) όλοι μπορεί να έχουμε λάθος και εγώ και εσύ και όλλοι μας
το θέμα είναι να έχουμε την δυνατότητα της συζήτησης
και όχι να λέμε ότι μας κατέβει απλά και μόνο γιατί δεν γουστάρουμε κάποιον
οι περισσότεροι εδώ μέσα έχουν κάποια στερεότυπα π.χ. 80 άσφαλτο 20 χώμα
Πάρε trekking
που είναι λάθος όχι σαν ποδήλατο αλλά σαν τρόπος σκέψης
μπορεί το 20 χώμα να είναι extreme καταστάσεις που ούτε το trekking αλλά ούτε ένα ht θα μπορούσε να τα κάνει
και πάει λέγοντας
απλά έτσι μάθανε να προτείνουν και έτσι προτείνουν
θα μου πεις και εγώ συνήθως προτείνω εύκολα ένα Mtb
αλλά το κάνω γιατί ξέρω ότι θα καλύψει απόλυτα το χώμα εκτός απο extreme καταστάσεις
και θα πάει σε περισσότερα τερέν
:D
τέσπα
Το θέμα βόλτα σε χώμα το εχω ξαναπεί ότι κατα 80% εξαρτάται απο το τι λάστιχα φοράς. Πήγαινε με MTB και λάστιχα πόλης και πήγαινε και με City με χωματινα λάστιχα. Με το City θα το κανεις πιο άνετα τελικά.
Κι εγω συμφωνώ ότι ένα MTB δεν τα κάνει όλα καλα αλλα τα κάνει όλα με τους ελάχιστους συμβιβασμούς και με καλύτερη τιμη/ποιότητα. Το βασικό του προσόν ειναι κυρίως ότι εάν ανέβουν ή αλλάξουν οι απαιτήσεις σου απο αυτό δεν ειναι απαραίτητο να αλλάξεις και ποδήλατο.
Ειδικά όταν μιλάμε για entry level καταστάσεις στις οποίες σαφώς και δεν είσαι κατασταλαγμενος τότε αυτό ειναι σημαντικο. Επίσης σημαντικο ότι ειναι λίγο πιο φθηνο για τις ίδιας ποιότητας κατασκευη και περιφερειακά. Για να μόνον ότι και μεταπωλητικα το δίνεις σαφως πιο εύκολα.
Όταν μιλάμε για κοπέλες (συνήθως) ή για μεγαλύτερους σε ηλικία η όρθια θέση ειναι προσόν πάντως και αυτό δεν μπορείς να το αγνοήσεις γιατί θα καταλήξουν με ένα ποδήλατο που δεν τους αρέσει. Επίσης οταν ακούω το θελω για πόλη αλλα και λίγο χώμα αυτό σημαίνει κατα 99% ότι χώμα θα πανε το πολυ 3 φορές το χρόνο. Και εκει δεν εχει στην πράξη νόημα να μιλάς για χωμάτινες επιδόσεις.
Εάν δεις πάλι το τι ποδήλατα κυκλοφορούν στην Λαρισα θα πάθεις. Παλια σιδερένια και σαφώς σκουριασμένα. Αυτό δεν εμποδίζει κανέναν να τα χρησιμοποιεί καθημερινά για να παει στην δουλεια του χωρίς κανένα πρόβλημα. Σαφώς βέβαια οι αποστάσεις εδω ειναι μικρές και φλατ.
Τα υπόλοιπα έχουνε ξαναειπωθεί
Φυσικά ο καθένας μαθαίνει, κρίνει και τελικά αποφασίζει με τα δικα του κριτήρια τα οποία μπορει απλά να ειναι μόνο η εμφάνιση πχ. Σωστό κι αυτό. Περι ορεξεως...
ναι ρε
απλά το θέμα είναι πως εσύ αντιλαμβάνεσαι λίγο πολύ τι προσφέρει πραγματικά το ποδήλατο και τι όχι
πιστεύω και εγώ το ίδιο
βέβαια όσο αφορά τις γυναίκες εξαρτάτε και πάλι για τι γυναίκες μιλάς
π.χ. δες εδώ μια
http://www.cyclingnews.gr/UserFiles/Image/general/mtb_rider_enkinisi.jpg
@SeNNinhA: Θα συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε σε κάποια πράγματα. Δε χρειάζεται να πω τα ίδια. Ειδικά όμως σε ότι αφορά τις μοτοσυκλέτες θα διαφωνήσουμε. Οι ταξιδιάρικες μοτό έχουν αρκετά όρθια θέση οδήγησης, σχεδόν όρθια. Δες δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα:
http://www.motorcycle.com/manufacturer/honda/2012-honda-gold-wing-unveil...
http://www.motorcycle.com/manufacturer/bmw/2012-bmw-k1600gtl-review-9046...
Γενικά όπου έχουμε ταξιδιάρικο προσανατολισμό, άρα πολύωρα ταξίδια τότε έχουμε πιο όρθια θέση με ελάχιστο βάρος στους καρπούς. Το ίδιο συμβαίνει και στην κατηγορία των mega on-off που φυσικά ο βασικός προσανατολισμός είναι το ταξίδι. Γιατί άραγε;
http://www.motorcycle-usa.com/photogallerys/2005-aprilia-evt-1000-capono...
http://www.honda-motorcycles.gr/images/gallery/main_230_3.gif
Γενικά όπου δεν υπάρχουν 'αεροδυναμικές ανάγκες' η θέση τείνει στο όρθιο.
Δεν είναι ανάγκη να μου κάνεις κοπλιμέντα.
Μόνο σε 'σένα χρησιμοποιώ τέτοιες εκφράσεις γιατί αυτές αξίζουν στα troll.
Greatg θα διαφωνησω μαζι σου. Οι μηχανες βεβαια ειναι τελειως διαφορετικο πραγμα αλλα ολοι παραδεχονται οτι η πιο ξεκουραστη θεση (για δρομο) ειναι η ελαφρως σκυφτη μπροστα (Fazer, cb, gsx-f) γιατι οσο αυξανει η ταχυτητα τοσο αυξανει η πιεση του αερα στους ωμους οποτε χαλαρωνει η πιεση ατα χερια και η μεση δεν ταλαιπωρειται λογω θεσης. Δεν ξερω αν εχεις κανει ποτε ταξιδι με μοτο αλλα συνηθως αυτοι με τα mega on-off ειναι που ζητανε πρωτοι σταση και αρχιζουν τις αλλαγες στη θεση για να ξεπιαστουν.Τα αλλα που ανεφερες δεν τα θεωρω καν μηχανες (goldwing=πολυθρονακι με ροδες). Και για να ξαναμπω on-topic
Ολοι εμεις που προτεινουμε διαφορετικους τυπους ποδηλατων ξεχναμε το βασικο. Το ποδηλατο πρεπει να αρεσει στον χρηστη του. Αν ισχυει αυτο τοτε ο χρηστης παραβλεπει πολλα μειονεκτηματα. Αυτο γινεται σε ολα τα οχηματα. Να ξαναφερω το παραδειγμα των μηχανων, αν ισχυε το οτι παιρνουμε οτι χρειαζομαστε δεν θα κυκλοφορουσαν τοσα supersport. Εμενα πχ μου αρεσουν τα mtb και δεν εχω κανενα προβλημα να πηγαινω με τα τακουνια στην ασφαλτο γιατι μου αρεσει το ποδηλατο οπως το βλεπω. Ας μην ξεχναμε αυτον τον πολυ σημαντικο παραγοντα (το τι αρεσει στον καθενα)
Όσον αφορά τις μοτοσυκλέτες, επιτρέψτε μου να σας πω πως η όρθια στάση με μεγάλη ζελατίνα(παρμπριζ) για να μην έχεις αεροδυναμικές αντιστάσεις, είναι η πλέον βολική και ξεκούραστη στο πολύωρο ταξίδι. Έχω αλλάξει αρκετές μηχανές και το λέω εκ πείρας (45 χρονών γαρ!).