Kaffenback ή London Road ή κάτι άλλο;

32 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
petx79
Απών/απούσα

Παρότι έχω ποδήλατο θέλω κι άλλο ένα(τι πιο φυσικό) και θα ήθελα την άποψη σας. 

Έχω ένα Merida Crossway 100 με το οποίο έχουμε κάνει αρκετά πράγματα και έχει αποδειχθεί μια χαρά βασταγερό σκυλί του πολέμου. Είμαι ένας βαρύς αναβάτης και έχει ανταποκριθεί απίστευτα το μεριδάκι. 

Θέλω ένα do it all με γυριστό τιμόνι. Δεν θέλω να είναι κούρσα αγωνιστική. Θέλω να είναι καθημερινό «ταξιδιάρικο» ξεκούραστο. Προφανώς θέλω να είναι και γερό κι ανθεκτικό.  Μ’ αρέσουν τα Kaffenback και London Road από Planet X. Μήπως να έβαζα και κανένα Surly στην λίστα μου; 

Βασικά το Kaffenback μ’ αρέσει πιο πολύ αλλά σκέφτομαι αν πρέπει να παραμείνω σε σκελετό αλουμινίου που έχω συνηθίσει ή να δοκιμάσω chromoly. Τι θα προτείνατε;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων. 

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
click
Απών/απούσα

Εγώ θα σου έλεγα ούτε αλουμίνιο ούτε chromoly. Πάρε carbon κούρσα με γεωμετρία Endurance και με 28αρια ελαστικά και θα είναι μια χαρά για καθημερινό ξεκούραστο do it all. Αντίθετα με την γενική αντίληψη πως τα carbon ποδήλατα είναι μόνο για αγώνες και για τις απόλυτες επιδόσεις, στην πραγματικότητα είναι επιπλέον σαν υλικό το πιο ξεκούραστο, καθώς αποροφάει καλύτερα τους κραδασμούς και συνάμα πολύ ανθεκτικό, αρκεί βέβαια να κάνεις την χρήση για την οποία προορίζεται το ποδήλατο και όχι τίποτα off road downhill καταβάσεις, άλματα κλπ. Ξέρω πως σου ανεβάζω το budget σχεδόν στο διπλάσιο, όμως η αίσθηση στον δρόμο που σου δίνει το πανάλαφρο carbon ποδήλατο δεν συγκρίνεται με τίποτα, ειδικά αν το ζητούμενό σου είναι οι μεγάλες βόλτες εκτός πόλης, αλλά και εντός δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα, και το μεγάλο σου βάρος μην σε απασχολεί.

petx79
Απών/απούσα

Χμμμ μ’ αρέσει click που με βάζεις και σε άλλες σκέψεις να το ψάξω κι αλλιώς. Ευχαριστώ. 

christako
Εικόνα christako
Απών/απούσα

για την χρήση που το θέλεις

από το να πάρεις ένα οικονομικό carbon πλαίσιο καλύτερα ένα chromoly ή αλουμινίου.

 

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

κυκλοφορεί στις αγγελίες ένα ΝΤΑΛΕ_ΚΟΥΑΛΕ με αυτά που περιγράφεις.....

Kaffenback αν θυμάμαι καλά, γυριστό τιμόνι, ταξιδιάρικο, στημένο με μεράκι, με κριτήριο την αντοχή.... Κάνε ένα ψάξιμο.

 

s-p3ci4L-K
Εικόνα s-p3ci4L-K
Απών/απούσα

Δεν κυκλοφορει αδερφε, έχω κανονίσει αύριο με τον Γιάννη να το πάρω.

click
Απών/απούσα

christako wrote:

για την χρήση που το θέλεις

από το να πάρεις ένα οικονομικό carbon πλαίσιο καλύτερα ένα chromoly ή αλουμινίου.

Τα ποδήλατα που κοιτάει, χωρίς να τα γνωρίζω, βλεπω πως δεν είναι ιδιαίτερα φτηνά. Πρέπει να παίζουν γύρω στο 1000αρικο. Πλέον στην κατηγορία τιμής 1500-2000 ευρώ, υπάρχουν πολύ αξιόλογα carbon ποδήλατα που για αυτό που προσφέρουν και με βάση πάντα την συγκεκριμένη χρήση που ανέφερε, θεωρώ πως αξίζει και με το παραπάνω να κάνει κανείς την υπέρβαση.

 

petx79
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

κυκλοφορεί στις αγγελίες ένα ΝΤΑΛΕ_ΚΟΥΑΛΕ με αυτά που περιγράφεις.....

Kaffenback αν θυμάμαι καλά, γυριστό τιμόνι, ταξιδιάρικο, στημένο με μεράκι, με κριτήριο την αντοχή.... Κάνε ένα ψάξιμο.

 

 

Το ‘χα δει και θα το χτύπαγα αλλά δεν είναι το μέγεθος μου. Είμαι πιο ψηλός.

petx79
Απών/απούσα

s-p3ci4L-K wrote:

Δεν κυκλοφορει αδερφε, έχω κανονίσει αύριο με τον Γιάννη να το πάρω.

Τυχερέ. Καλές βόλτες. 

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

s-p3ci4L-K wrote:
Δεν κυκλοφορει αδερφε, έχω κανονίσει αύριο με τον Γιάννη να το πάρω.

Κοίτα να δεις, αναλαμβάνεις μια υποχρέωση. Το συγκεκριμένο ποδηλάτο έχει "μάθει" κάπως. Δεν είναι για βόλτα_μέχρι_το_περίπτερο.... θέλει τα δικά του, κατά πως το έχει μάθει ο προηγούμενος αναβάτης/ιδιοκτήτης. Κοινώς, ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ.....!!!!!

christako
Εικόνα christako
Απών/απούσα

Μπορεί να έχεις και δίκιο για τα carbon στα 1500 -2000€ 

αλλά το να δώσει κάποιος 1500€ και πάνω για ένα "καθημερινό «ταξιδιάρικο» ξεκούραστο" ποδήλατο νομίζω πως είναι πολλά.

Θα πρότεινα να δει και την εδώ αγορά ........όπως

http://www.bicyclon.gr/podilata/cross-gravel-bikes/fuji-jari-2-5-2018-detail 

click
Απών/απούσα

Το «ταξιδιάρικο» εγώ το εκλαμβάνω ως κάτι παραπάνω από το να πηγαίνει κανείς με το ποδήλατο στην γειτονιά για ψώνια. Αν είναι για τέτοια χρήση θα του έλεγα να μείνει με το trekking που έχει. Αν όμως θέλει να κάνει κάποιες αποστάσεις σε εβδομαδιαία βάση, έστω και αν δεν είναι αυτές ιδιαίτερα μεγάλες, της τάξης των 10-50 χλμ. και αν το βλέπει το ποδήλατο όχι απλά ως ένα μέσο μετακίνησης αλλά και ως ένα μέσο άθλησης και ευχαρίστησης, τότε να τα δώσει τα 1500€+. Δεν υπάρχει περίπτωση να το μετανοιώσει, το καλό carbon και άνεση θα του προσφέρει και πολύ μεγαλύτερες συγκινήσεις.

christako
Εικόνα christako
Απών/απούσα

θα είναι καλό να μας περιγράψει λίγο καλύτερα την χρήση που θα έχει το νέο ποδήλατο. 

Επίσης πρότεινε ένα carbon ποδήλατο για ανάλογη χρήση.

click
Απών/απούσα

Οποιοδήποτε carbon endurance επώνυμης εταιρίας που να ικανοποιεί το παραπάνω budget. Ενδεικτικά:

Canyon Endurace CF SL Disc 7.0

Giant Defy Advanced 2

Ghost Nivolet X 5.8 LC

και με κάποιους συμβιβασμούς υπάρχουν και ακόμα λιγο φτηνότερα μοντέλα από τις ίδιες εταιρίες.

petx79
Απών/απούσα

click wrote:

Το «ταξιδιάρικο» εγώ το εκλαμβάνω ως κάτι παραπάνω από το να πηγαίνει κανείς με το ποδήλατο στην γειτονιά για ψώνια.

Αυτό ακριβώς. Ήδη κάνω κάποιες καλές διαδρομές, σίγουρα όχι σε καθημερινή βάση. Το ποδήλατο που έχω μου προσφέρει αρκετά πράγματα και θα συνεχίσει γιατί το χρησιμοποιώ και για μέσο μετακίνησης για ψώνια, καφέ, φαΐ κλπ. Το αυτοκίνητο το χρησιμοποιώ μόνο για δουλειά, αναγκαστικά λόγω ωραρίου για εξόδους χρησιμοποιώ κυρίως ποδήλατο τα τελευταια χρόνια. Απλά θα ήθελα κάτι πιο "βολτιάρικο" . Κάτι για παραπάνω χιλιόμετρα.

ΥΓ. Μίνι εγκεφαλικό με τις τιμές των από πάνω ποδηλάτων ;-)

click
Απών/απούσα

petx79 wrote:

ΥΓ. Μίνι εγκεφαλικό με τις τιμές των από πάνω ποδηλάτων ;-)

Από τις παραπάνω επίσημες τιμές στα website, υπολόγισε πως προς το τέλος της σεζόν από Αύγουστο και μετά μπορείς να πέσεις και κανένα 200αρι ευρώ κάτω.

click
Απών/απούσα

Να στο πω και λίγο διαφορετικά. Αν τουλάχιστον 1 φορά την εβδομάδα βγαίνεις με το ποδήλατο εκτός πόλης, εκτός των συνθηκών του σταμάτα ξεκίνα στα φανάρια, και κάνεις μια διαδρομή σε επαρχιακό δρόμο για τουλάχιστον καμία ώρα, συν ότι άλλη χρήση κάνεις τις υπόλοιπες ημέρες στην πόλη, τότε δεν θεωρώ υπεβολή να ξοδέψεις τα παραπάνω χρήματα για ένα από αυτά τα ποδήλατα που προτείνω ή για κατί αντίστοιχο.

s-p3ci4L-K
Εικόνα s-p3ci4L-K
Απών/απούσα

Τέτοια να μου λες να με φτιάχνεις!

s-p3ci4L-K
Εικόνα s-p3ci4L-K
Απών/απούσα

Σε ευχαριστώ φίλε,

και μολις παρεις και εσυ το δικου σου, μαζι θα μαστε

Arxarios
Απών/απούσα

Καλή λύση είναι αυτή νομίζω https://www.tsirikosbikes.gr/kona-rove-al-2017.html χωρίς να αλαφρώνει πολύ το πορτοφόλι σου. Και από τη στιγμή που λες ότι πάς για ψώνια και καφέ οπότε το κλειδώνεις, σημαίνει ότι πρέπει να έχεις άλλα τόσα αύριο στην τσέπη, για να το αντικαταστήσεις εάν στο κλέψουν.

Τα ακριβά carbon που προτείνονται για αρχή είναι ακριβά, θέλουν προσοχή με πτώσεις και απευθείας χτυπήματα στο σκελετό καθώς με πάσης φύσεως σφιξίματα βιδών. Τα ατσάλια είναι βαριά και δυσανάλογα ακριβά. Νομίζω για τον αστικό ποδηλάτη το αλουμίνιο είναι μία καλή και οικονομική λύση.

Τώρα εάν θες να πας παραπάνω, νομίζω η κορυφή για τις ανάγκες σου είναι εδώ http://www.planetx.co.uk/c/q/bikes/cyclocross-bikes/... δεν νομίζω όμως ότι υπάρχει κανένας λόγος να πας τόσο ψηλά. Μία άλλη ελαφρώς ακριβότερη λύση είναι και αυτή https://www.evanscycles.com/pinnacle-arkose-1-2018-a... με λίγο κοντύτερο γρανάζωμα στο δισκοβραχίονα μάλιστα.

Σε κάθε περίπτωση όμως θα αναβαθμιστεί πολύ το ποδήλατο σου, εάν πας σε drop τιμόνι με σταθερό πηρούνι σε σχέση με ότι έχεις σήμερα. Και μόνο αυτή η διαφορά θα σου φανεί τεράστια.

click
Απών/απούσα

Με το carbon εννοιείται πως ξεχνάς το κλείδωμα σε δημόσιους χώρους. Όπου πας το έχεις πάντα μαζί σου, στο καφέ το έχεις στο τραπέζι έκει που κάθεσαι, στα μαγαζιά μπαίνεις μέσα με το ποδήλατο, στα ανσανσέρ επίσης κλπ. Εγώ έτσι κάνω. Το βολικό είναι πως επειδή είναι τόσο ελαφρύ, είναι πολύ έυκολο να το σηκώνεις και να το κουμαντάρεις σε κλειστούς χώρους, να ανεβαινεις σκαλοπάτια κλπ. δεν είναι πολύ βαρύτερο από ένα σακίδιο πλάτης με 1-2 βιβλια μεσά. Πρακτικά δεν σου είναι ποτέ βάρος.

Τώρα αν θες να κάνεις κάποια δουλειά στην πόλη κάπου που είσαι αναγκασμένος να αφήσεις έξω το ποδήλατο, τότε έχεις και το trekking για αυτές τις περιπτώσεις. Στα ψώνια σε κοντινές αποστάσεις εγώ πάντα το trekking χρησιμοποιώ, στο οποίο του έχω και τρέιλερ από πίσω για όταν χρειάζεται. Αλλά αν πας για ένα καφέ κάπου έξω το καλοκαίρι ή σε κάποιο σπίτι φίλου σου μια χαρά πας και με την κούρσα.

 

s-p3ci4L-K
Εικόνα s-p3ci4L-K
Απών/απούσα

Εγώ, αμα δε πας στο Kaffenback, να σου πρότεινα το sutra; Το βρίσκεις με 1400 με Deore. Δε ξέρω και πόσα διαθέτεις, αλλα μιας που είπες και για surly. Προσωπικά μου αρέσει το Ogre σα βαση

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

christako wrote:

Θα πρότεινα να δει και την εδώ αγορά ........όπως

http://www.bicyclon.gr/podilata/cross-gravel-bikes/fuji-jari-2-5-2018-detail 

 

thumb up

petx79
Απών/απούσα

s-p3ci4L-K wrote:

Εγώ, αμα δε πας στο Kaffenback, να σου πρότεινα το sutra; Το βρίσκεις με 1400 με Deore. Δε ξέρω και πόσα διαθέτεις, αλλα μιας που είπες και για surly. Προσωπικά μου αρέσει το Ogre σα βαση

Είσαι πολύ κοντά στο τι μ' αρέσει και είχα ήδη κοιτάξει

click wrote:

Με το carbon εννοείται πως ξεχνάς το κλείδωμα σε δημόσιους χώρους. Όπου πας το έχεις πάντα μαζί σου, στο καφέ το έχεις στο τραπέζι έκει που κάθεσαι, στα μαγαζιά μπαίνεις μέσα με το ποδήλατο, στα ανσανσέρ επίσης κλπ. Εγώ έτσι κάνω. Το βολικό είναι πως επειδή είναι τόσο ελαφρύ, είναι πολύ έυκολο να το σηκώνεις και να το κουμαντάρεις σε κλειστούς χώρους, να ανεβαινεις σκαλοπάτια κλπ. δεν είναι πολύ βαρύτερο από ένα σακίδιο πλάτης με 1-2 βιβλια μεσά. Πρακτικά δεν σου είναι ποτέ βάρος.

Τώρα αν θες να κάνεις κάποια δουλειά στην πόλη κάπου που είσαι αναγκασμένος να αφήσεις έξω το ποδήλατο, τότε έχεις και το trekking για αυτές τις περιπτώσεις. Στα ψώνια σε κοντινές αποστάσεις εγώ πάντα το trekking χρησιμοποιώ, στο οποίο του έχω και τρέιλερ από πίσω για όταν χρειάζεται. Αλλά αν πας για ένα καφέ κάπου έξω το καλοκαίρι ή σε κάποιο σπίτι φίλου σου μια χαρά πας και με την κούρσα.

 

 

Εννοείται πως κρατάω trekking για όλα τ αλλα και έχω το καινούργιο για πιο προχωρημένες καταστάσεις. Ευχαριστώ που μου έβαλες και carbon σκέψεις που δεν είχα. Θα το ψάξω και προς τα κει.

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας

click
Απών/απούσα

petx79 wrote:

Εννοείται πως κρατάω trekking για όλα τ αλλα και έχω το καινούργιο για πιο προχωρημένες καταστάσεις. Ευχαριστώ που μου έβαλες και carbon σκέψεις που δεν είχα. Θα το ψάξω και προς τα κει.

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας

Δεδομένου πως έχεις σκοπό να κρατήσεις το trekking και να συνεχίσεις να στο χρησιμοποιείς σε συχνή βάση, για εμένα δεν έχει πολύ νόημα να πας σε μία από τις λύσεις σαν αυτές που κοίταγες αρχικά ή σαν αυτές που προτάθηκαν με αλουμινένια/ατσάλινα πλαίσια. Αν είχες σκοπό να το αντικαταστήσεις τότε ΟΚ θα είχε ένα νόημα...

Αυτή την στιγμή έχεις ήδη ένα πολύ καλό σύγχρονο και ποιοτικό all around ποδήλατο. Για να κάνω έναν παραλληλισμό, είναι σαν να έχεις ένα αυτοκίνητο επιπέδου VW Golf 1.4 τελευταίας γενιάς, τα κάνει όλα πολύ αξιοπρεπώς και αξιόπιστα. Αν λοιπόν οι εισαγωγικές αλουμινένιες κούρσες είναι ας πούμε κάτι σαν Golf GTI, δηλαδή που σου επιτρέπουν να κάνεις πάνω κάτω τα ίδια πράγματα αλλά με λίγο καλύτερες επιδόσεις στον ανοιχτό δρόμο (=μακρινές βόλτες) και με λίγο χειρότερη άνεση σε κάποιες συνθήκες πόλης ή εκτός δρόμου, τότε, όσο υπερβολικό και αν ακούγεται αυτό, τα carbon ποδήλατα της πρότασής μου είναι αντίστοιχα Porsche 911 Carrera 4! 

Δεν είναι απλά το υλικό στο πλαίσιο που είναι πολύ καλύτερο, είναι και τα περιφερειακά ανώτερα και γενικότερα το όλο σύνολο παίζει σε εντελώς άλλη κατηγορία. Και δεν είναι ότι με το carbon θα πας πιο γρήγορα ή θα ανεβείς ψηλότερα βουνά, κάτι που σε τελική ανάλυση είναι περισσότερο θέμα ποδηλάτη και όχι ποδηλάτου, αλλά είναι η συνολική εμπειρία της ποδηλασίας που είναι πολύ διαφορετική. Τα 2-3 κιλά λιγότερα κάνουν τεράστια διαφορά σε ένα άθλημα όπου μετράνε ακόμα και τα γραμμάρια! Και για να προλάβω κάποιους που θα πούνε το κλασικό "έλα μωρέ, κάνε λίγη δίαιτα και το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο", ΟΧΙ έχει πολύ μεγάλη διαφορά όταν τα κιλά είναι κάτω από τον ποδηλάτη, στο σύστημα πάνω στο οποίο αυτός ισορροπεί και κυρίως στα κινητά μέρη, σε σχέση με το να είναι τα κιλά πάνω στον ίδιο. Αλλά και το ίδιο το υλικό των ανθρακονημάτων κάνει εξίσου μεγάλη διαφορά στο πως το όλο σύστημα προσαρμόζεται στους κραδασμούς του οδοστρώματος και στο πως η ενέργεια του σώματός σου περνάει στον δρόμο αλλά και πόσο σιγουριά αυτό αποπνέει στις μεγάλες ταχύτητες. 

Σίγουρα το κάθε ποδήλατο έχει τις ιδιαιτερότες του, αντίστοιχα όπως και το κάθε αυτοκίνητο. Όπως π.χ. στην Porsche θα πρέπει να βάζεις μόνο 100αρα βενζίνη σύμφωνα με τις προδιαγραφές, έτσι και στο carbon τις βίδες θα πρέπει να τις σφίγγεις με δυναμόκλειδο, αλλά αν ακολουθείς τους κανόνες χρήσης δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα να πας παντού και να κάνεις σχεδόν τα πάντα, και δεν χρειάζεται ούτε να είσαι σούπερ fit αθλητής με σώμα "φέτες" για να καβαλήσεις και να προσαρμοστείς στις συγκεκριμένες endurance κούρσες, όπως δεν χρειάζεται να είσαι Σουμάχερ για να οδηγήσεις μια σύγχρονη Porsche δρόμου. Σύνεση χρειάζεται και πολύ όρεξη για πετάλι.

Αν είχες λοιπόν εσύ ένα τελευταίας γενιάς VW Golf, τι θα ήθελες για δεύτερο αυτοκίνητο, ένα καλύτερο Golf ή μια Porsche;

christako
Εικόνα christako
Απών/απούσα

Νομίζω πώς οι παραλληλισμοί που κάνεις είναι υπερβολικοί. Οποιαδήποτε από τα ποδήλατα που προτάθηκαν θα είναι τεράστια αναβάθμιση από το merida που έχει τώρα, ( lada samara θα το έλεγα εγώ στο δικό σου συγκριτικό).

Σημ. Ελαφρύ ποδήλατο μέχρι τα 7,5 κιλά (κατω από αυτα έχουν προβάδισμα τα carbon )μπορείς να έχεις ανεξάρτητα από υλικό πλαισίου, αλλά το ποδήλατο πρέπει να το δούμε σαν σύνολο σύμφωνα με την χρήση. Εξακολουθώ να πιστεύω πως τα carbon ποδήλατα που πρότεινες δεν τα χρειάζεται ο φίλος μας. Ας γράψει αρκετά χλμ με κάτι ποιό οικονομικό ας δοκιμάσει ποδήλατα άλλων στις μεγάλες βόλτες που θα πάει και τότε, 3_4 χρόνια μετά βρίσκει καλύτερο ποδήλατο, πιθανά και carbon.

click
Απών/απούσα

christako wrote:

Σημ. Ελαφρύ ποδήλατο μέχρι τα 7,5 κιλά (κατω από αυτα έχουν προβάδισμα τα carbon )μπορείς να έχεις ανεξάρτητα από υλικό πλαισίου, αλλά το ποδήλατο πρέπει να το δούμε σαν σύνολο σύμφωνα με την χρήση. Εξακολουθώ να πιστεύω πως τα carbon ποδήλατα που πρότεινες δεν τα χρειάζεται ο φίλος μας. Ας γράψει αρκετά χλμ με κάτι ποιό οικονομικό ας δοκιμάσει ποδήλατα άλλων στις μεγάλες βόλτες που θα πάει και τότε, 3_4 χρόνια μετά βρίσκει καλύτερο ποδήλατο, πιθανά και carbon.

Δείξε μου εσύ ένα αλουμινένιο ποδήλατο με δισκόφρενα στα 8 kgr και με τιμή κάτω από τα 1500€ να τα βάλουμε κάτω να δούμε αν αξίζει περισσότερο ως αγορά. Ακόμα και το Planet-x από τιτάνιο που πρωτάθηκε πιο πάνω με την SRAM force σειρά ζυγίζει 9,5 κιλά στην καλύτερη, και το μόνο πλεονέκτημα του τιτανίου έναντι του αλουμίνιο και της chromoly είναι το χαμηλότερο βάρος του. Σε καμία περίπτωση δεν έχει τις ιδιότητες των ανθρακονημάτων τα οποία εκτός από το πολύ πιο χαμηλό βάρος δίνουν επιπλέον την δυνατότητα στον κατασκευαστή να σχεδιάσει όπως θέλει τον σκελετό, παίζοντας με την σκληρότητα και την ελαστικότητα στα διάφορα σημεία του, ώστε να κατανέμει τις διάφορες δυνάμεις που ασκούνται σε αυτόν όπως επιθυμεί προκειμένου να εξαλείφονται οι ανεπιθύμητες ταλαντώσεις και να αξιοποιείται η ενέργεια πάνω στο ποδήλατο κατά το βέλτιστο προς ώφελος του αναβάτη. 

Πριν κάποια χρόνια τα carbon ποδήλατα ήταν απλησίαστα, πλέον όχι πως είναι φτηνά αλλά αναλογικά με τι το προσφέρουν υπάρχουν ποδήλατα σε πολύ λογικές τιμές ενώ η τεχνολογική εξέλιξη στον σχεδιασμό των πλαισίων με χρήση Η/Υ δίνει σήμερα εκπληκτικά αποτελέσματα. 

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

click wrote:

Σε καμία περίπτωση δεν έχει τις ιδιότητες των ανθρακονημάτων τα οποία εκτός από το πολύ πιο χαμηλό βάρος δίνουν επιπλέον την δυνατότητα στον κατασκευαστή να σχεδιάσει όπως θέλει τον σκελετό, παίζοντας με την σκληρότητα και την ελαστικότητα στα διάφορα σημεία του, ώστε να κατανέμει τις διάφορες δυνάμεις που ασκούνται σε αυτόν όπως επιθυμεί προκειμένου να εξαλείφονται οι ανεπιθύμητες ταλαντώσεις και να αξιοποιείται η ενέργεια πάνω στο ποδήλατο κατά το βέλτιστο προς ώφελος του αναβάτη.

Η δουλειά του σχεδιαστή ποδηλάτων είναι ακριβώς αυτή, να σχεδιάσει ένα πλαίσιο ενισχυμένο εκεί που πρέπει με αυτές τις ιδιότητες. Ούτε όλα τα κάρμπον είναι ίδια, ούτε όλα τα αλουμίνια, ούτε όλα τα ατσάλια ή τα τιτάνια και βέβαια το τιτανιο δεν είναι ίδιο όπως η χρωμόλυ. Αλλά τέλος πάντων, αν οι επιδόσεις σε βάρος της αξιοπιστίας και το φτηνό κάρμπον είναι τα μόνα ζητούμενα, κανενα πρόβλημα να πάρει κάποιος ένα ποδήλατο που θα φοβάται μην του πέσει ακίνητο, μην το γρατζουνίσει και δεν τον ενοχλεί να το παίρνει μέσα στο ψιλικατζίδικο όταν σταματήσει να αγοράσει πατατάκια αφού φυσικά αυτά τα γνωρίζει όπως και ξέρει εξ' αρχής πως, λόγω της ευαισθησίας τους, δεν κρατανε τιμή και δεν φεύγουν εύκολα σαν μεταχειρισμένα.

Παρόλα αυτά νομίζω πως αν κάποιος να μπει στο φόρουμ των 4τροχών και ζητά γνώμες να αγοράσει ένα καλύτερο αυτοκίνητο γιατί το fiat panda που έχει του φαίνεται λίγο και του προτείνουν να πάρει πορσε καρέρα, μάλλον θα φαινόταν αστείο στους υπολοιπους αυτοκινητάδες!

wacko2

click
Απών/απούσα

scrabler wrote:

Η δουλειά του σχεδιαστή ποδηλάτων είναι ακριβώς αυτή, να σχεδιάσει ένα πλαίσιο ενισχυμένο εκεί που πρέπει με αυτές τις ιδιότητες. Ούτε όλα τα κάρμπον είναι ίδια, ούτε όλα τα αλουμίνια, ούτε όλα τα ατσάλια ή τα τιτάνια και βέβαια το τιτανιο δεν είναι ίδιο όπως η χρωμόλυ. Αλλά τέλος πάντων, αν οι επιδόσεις σε βάρος της αξιοπιστίας και το φτηνό κάρμπον είναι τα μόνα ζητούμενα, κανενα πρόβλημα να πάρει κάποιος ένα ποδήλατο που θα φοβάται μην του πέσει ακίνητο, μην το γρατζουνίσει και δεν τον ενοχλεί να το παίρνει μέσα στο ψιλικατζίδικο όταν σταματήσει να αγοράσει πατατάκια αφού φυσικά αυτά τα γνωρίζει όπως και ξέρει εξ' αρχής πως, λόγω της ευαισθησίας τους, δεν κρατανε τιμή και δεν φεύγουν εύκολα σαν μεταχειρισμένα.

Παρόλα αυτά νομίζω πως αν κάποιος να μπει στο φόρουμ των 4τροχών και ζητά γνώμες να αγοράσει ένα καλύτερο αυτοκίνητο γιατί το fiat panda που έχει του φαίνεται λίγο και του προτείνουν να πάρει πορσε καρέρα, μάλλον θα φαινόταν αστείο στους υπολοιπους αυτοκινητάδες!

wacko2

Καταρχάς ποιος μίλησε για φτηνά (δηλαδή ποιοτικά φτηνιάρικα) carbon;;; Οι προτάσεις μου περιλαμβάνουν πρωτοκλασάτους κατασκευαστές που προμηθεύουν διεθνούς φήμης αθλητές και ομάδες από αγώνες Tour de France μέχρι Red bull extreme sports. Μπορεί τα ποδήλατα αυτά να είναι στην εισαγωγική γκάμα των carbon, όμως τα πλαίσια τους είναι εξαιρετικά και σχεδιασμένα με τις τελευταίες τεχνολογίες.  Και οχι κανένα μέταλο δεν δίνει τις δυνατότητες και την ευελιξία στον σχεδιασμό που δίνει σαν υλικό το carbon. Αυτά τα ότι σπάνε τα carbon αν πέσουν ακίνητα κλπ. είναι μύθοι, τουλάχιστον για τις μάρκες που αναφέρω, αντιθέτως είναι πολύ ανθεκτικά.

Τώρα σχετικά με το παράδειγμα που έδωσα με τα αυτοκίνητα ήταν για να δείξω την χαοτική διαφορά που υπάρχει ως προς το θέμα της απόδοσης από το ένα μοντέλο στο άλλο, ασφαλώς και η αγορά ενός ποδηλατου δεν μπορεί να παρομιαστεί με την αγορά ενός αυτοκινήτου.

Όποιος έχει εμπειρία από κούσρα carbon γνωρίζει πως δεν υπάρχει επιστροφή. Προσωπικά γνωρίζω 2 περιπτώσεις φίλων που είχαν κακή εμπειρία με σπάσιμο carbon, και οι 2 ξαναγόρασαν carbon! Ο ένας είχε άσχημη πτώση με ταχύτητα κατά την διάρκεια αγώνα αντοχής στην Γαλλία και ο άλλος επίσης δυνατή πτώση με carbon mountain bike σε κατάβαση, δηλαδή και οι 2 περιπτώσεις ήταν σε extreme συνθήκες. Που για να πούμε την αλήθεια αν έχεις τέτοιο ατύχημα, το τελευταίο που σε απασχολεί είναι το ποδήλατο..

 

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Δηλαδή υπάρχει κάποια συγκεκριμμένη φθηνή αλλά όχι φτηνιάρικη πρόταση ενός πρωτοκλασσάτου κατασκευαστή?
Γιατί οι τρεις που υπέδειξες ξεπερνανε τα 2 χιλιάρικα. 

 

click
Απών/απούσα

Το είπα εξ αρχής πως τα καλά carbon δεν είναι φτηνά, όμως μπορείς να βρεις αρκετά καλό σε εύρος τιμών 1500-2000 που κατα την γνώμη μου αξίζει την υπέρβαση. Καμία από τις παραπάνω προτασεις δεν ξεπερνά τα 2 χιλιάρικα και υπάρχουν και ακόμα φτηνότερες επιλογές. 

contact