Καλησπέρα στην ομάδα και συγχαρητήρια για την προσπάθειά σας και την βοήθεια που δίνετε στα νέα μέλη.
Ενδιαφέρομαι για άμεση αγορά ενός ποδηλάτου δρόμου με σκοπό την καθημερινή μετακίνηση απο την δουλειά στο σπίτι και πίσω.
Ποδήλατο έκανα σαν παιδί και εγώ, κλασσικά με ένα οικονομικό IDEAL mtb και χτές ανέβηκα πρώτη φορά σε κούρσα. Περιττό να σας πώ ότι εντυπωσιάστηκα( ναι, έφτασα τα 30 για να ανέβω σε κούρσα!).
Στο προκείμενο: Ψάχνω για ένα ποδήλατο για αποκλειστική χρήση δρόμου. Η διαδρομή που θα κάνω καθημερινά είναι Πεντέλη - Μαρούσι συνεπώς το γύρνα θα είναι 9 χιλιόμετρα μόνιμη ανηφόρα, με μικρή κλίση στην αρχή ( λεοφώρο Πεντέλης ) και στη συνέχεια τα τελευταία 3-4 χιλιόμετρα, μεγαλύτερη κλίση (μετά από τη στροφή μελισσίων δηλαδή Αναπάυσεως και Πεντέλης, μέχρι την πλατεία της Παλαιάς Πεντέλης για όσους γνωρίζουν.)
Δεν ευελπιστώ να βγάζω τη διαδρομή κατευθείαν αλλά με κάποιο training να φτάσω σε αυτό το level και μετά γιατί όχι, να κάνω και μεγαλύτερες βόλτες. Με βοηθάει σε αυτό το γεγονός ότι είμαι 1.76 και 71 κιλά και γενικά με εξαίρεση τους τελευταίους 6 μήνες που είχα ένα διάστρεμα, κάποια άσκηση έκανα ( συνήθως ένα ματσάκι 7x7 τη βδομάδα, όχι κάτι τρελό).
Προσανατολίζομαι λοιπόν στην αγορά ενός ποδηλάτου, ναι μεν entry level, αλλά λόγω του ότι θα εξελιχθώ αρκετά τους πρώτους μήνες, ένα ποδήλατο που θα με καλύψει για τα πρώτα 1-2 χρόνια τουλάχιστον, και δεν θα θέλω να το αλλάξω μετά το πρώτο 6μηνο. Έχοντας διαβάσει εδώ τις τελευταίες μέρες, προσανατολίζομαι σε ένα ποδήλατο με v-brakes, αλουμινένιο (με carbon πιρούνι ενδεχομένως;), χωρίς ανάρτηση. Προφανώς θα φροντίσω να είναι στο σωστό μέγεθος, μετρήθηκα ήδη σε ένα ποδηλατάδικο. Το budget μου φτάνει στα 1000 euro, βέβαια αν για αυτά που θέλω φτάνουν τα 500-600 ευρώ, τόσο το καλύτερο.
Από μια αναζήτηση που έκανα έχω καταλήξει σε 3 υποψήφια, αλλά είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν πολλές ακόμα επιλογές:
http://www.wiggle.com/vitus-razor-vr-road-bike/
http://www.wiggle.com/felt-fr50-road-bike-sora-2018/
http://www.marathonbikes.gr/podilata/bianchi-via-nir...
Στα του wiggle βάζω και 80 ευρώ καπέλο (30 μεταφορικά + 50 η συναρμολόγηση;)
Η ερώτησή μου συνεπώς είναι η εξής: Κοιτάω σωστά ποδήλατα για αρχή; Αξίζει να δώσω αυτά τα χρήματα για τη χρήση που θα του κάνω;
Σε δεύτερη φάση προφανώς όποια πρόταση για συγκεκριμένα ποδήλατα είναι καλοδεχούμενη.
Ευχαριστώ πολύ και ελπίζω να τα πούμε σε κάποια βόλτα σύντομα!
Ωραία φαίνονται τα τρία ποδήλατα που υποψηφίζειες.
Αναρωτιέμαι άν ταιριάσουνε με τα μέτρα σου, σαν το μήκος ποδιών.
Υπάρχει η δυνατότητα να κάνεις πρόβα ποδηλασίας με το ένα ή το άλλο; Τότε, θα ξέρεις τι αγοράς κι άν αξίζει τα χρήματα που δίνεις.
Σου εύχομαι καλήν επιτυχία και πολύ χαρά.
Σας εύχομαι κάθε καλό
Γεία σου Κωστάντζα,
Δυστυχώς το FELT δεν το έχω βρει ελλάδα για να το δοκιμάσω. Ίσως θα μπορούσα να δοκιμάσω το Bianchi βέβαια. Το θέμα όμως είναι αν κοιτάω σωστά ποδήλατα για αρχή. 500 ευρώ είναι το minimum που θα δώσω καθώς όπως προανέφερα, δεν θα είναι μόνο για δουλειά σπίτι αλλά και για κάτι παραπάνω σιγά σιγά , καθώς θα αυξάνονται οι αντοχές μου και η τεχνική μου.
Σε ευχαριστώ.
είσαι σίγουρος ότι θέλεις να πας σε κούρσα για αστικές μετακινήσεις
????
απλά 1-2 πράγματα πριν την αγορά
η κούρσα θα σε ταλεπορήσει στην ορατότητα σε σχέση με το Mtb
ακριβό ποδήλατο θα πρέπει να έχεις ενα πολύ ασφαλές μέρος το οποιό να είναι σε ένα πιο ασφαλές μερόες και να το κλειδώνεις με αλυσίδα που να μην κόβετε ούτε με τροχό
έχεις σκεφτεί την λύση να έχεις το Mtb για σπίτι δουλειά
και την κούρσα για βόλτες μεγάλες περιμετρικά της αθήνας?
από εκεί και πέρα
θα σου έλεγα να ξεφύγεις λίγο στο budget σου
δλδ κοιτάς σε sora/claris
αυτό σημαίνει πως αν αργότερα θέλεις κάτι παραπάνω από την σειρά
θα πρέπει να αλλάξεις ποδήλατο
γιατί οι αλλαγές θα είναι σαν να αλλάζεις όλο το ποδήλατο
οπότε εγώ θα σου έλεγα να δεις κάτι με 105 τουλάχιστον
11 speed έτσι αν αργότερα θέλεις (που δεν θα χρειαστεί) να αναβαθμίσεις κάτι θα μπορείς πολύ πιο εύκολα
http://www.custombicycles.gr/index.php?act=viewProd&...
κάτι τέτοιο π.χ.
όχι απαρέτητα στην συγκεκριμένη μάρκα
αλλά με το συγκεκριμένο configuration
αν θέλεις μπορώ να στο βρω και σε noname σκελετό να σου βγει πιο φτηνά (σαν αυτούς του wiggle)
αλλα αυτό δεν είναι τόσο σημαντικό όσο να πάρεις ένα ποδήλατο που θα αργήσει να σου ζητήσει χρήματα
γενικότερα σε αυτά τα λεφτά έχεις επιλογές
για αυτό να διαλέξεις αυτή που δεν θα σου ζητήσει λεφτά γρήγορα
ξέρεις ο γεροντοέρωτας είναι ο χειρότερος
Σε ευχαριστώ Plannet για την απάντησή σου.
Δυστυχώς το budget δεν μπορεί να πάει παραπάνω, ήδη τα 1000 ευρώ είναι υπέρβαση και ο μόνος λόγος που φτάνω μέχρι εκεί αντί για τα 500 είναι για να μην χρειαστεί να ρίξω χρήματα στο ποδήλατο γρήγορα και το μετανιώσω.
Για την ασφάλεια ευτυχώς υπάρχει χώρος στη δουλειά για να τα δένουμε ο οποίος οπτικά επιβλέπεται απο τον security, δεν έχει αναφερθεί κάποια κλοπή, θεωρώ ότι θα είμαι οκ. Προφανώς θα πάρω πολύ καλη αλυσίδα να το δένω.
Το θέμα αγοράς mtb και αλλαγής ελαστικών με δρόμου το έχω σκεφτεί. Η ένστασή μου έγκειται στο εξής: Δεν μπορώ να καλύψω την αγορά 2 ποδηλάτων ( παίρνοντας ένα καλο entry level δρόμου).
Έκανα χτες δοκιμή σε ένα ποδήλατο δρόμου με σκελετό αλουμινίου ideal (όχι τίποτα extreme) και ενός trek mtb με λάστιχα δρόμου. Η διαφορά ήταν χαοτική ( βέβαια επαναλαμβάνω, πρώτη φορά ανέβαινα σε κούρσα) οπότε το σκέφτομαι λίγο ως εξής: Γιατί να κουράζομαι να κάνω τα 9 χλμ ανηφόρα με το mtb και να μην έχω καλύτερη αναλογία πεταλιάς-απόστασης με την κούρσα; Με αυτό τον τρόπο, θα μπορέσω βα κάνω όλο και μεγαλύτερες διαδρομές σιγά σιγά και να έχω μεγαλύτερη βελτίωση σε τεχνική αντοχή απο ότι με το mtb μιας και θα γουστάρω το ότι στο ίδιο επίπεδο, θα μπορώ να κάνω περισσότερα χλμ με την κούρσα πριν τα "φτύσω";
Κρίνοντας απο αυτά που προτείνεις και έχοντας σίγουρα περισσότερη εμπειρία, οδηγούμαι σε 3 επιλογές:
1)Να ξεχάσω την κούρσα για τώρα, να πάρω ένα mtb, να του βάλω λάστιχα δρόμου και να κάνω τη δουλειά μου και σε ένα 6μηνο να πάρω μια κούρσα. Περισσότερα χρήματα, αλλά θα χω 2 ποδήλατα για διαφορετική χρήση.
2)Να πάρω μια κούρσα budget (800-1000 ευρώ), ελπίζοντας ότι θα με καλύψει για 2 χρόνια, και μετά, βλέποντας και κάνοντας.
3)Αγορά ενός city ποδηλάτου, στα 400-500 ευρώ αντι για mtb με σκοπό αγοράς κούρσας σε 1-2 χρόνια.
Σε γενικές γραμμές δεν θέλω να το πάω στα extreme αλλά το ποδήλατο θα είναι η μόνη μου αερόβια άσκηση και ο κύριος λόγος που θέλω να το αγοράσω και να ξεκινήσω να πηγαίνω στη δουλειά.
Προφανώς καταλαβαίνετε ότι απο άποψη κ..ας ( με συγχρωρείτε για την έκφραση) κλίνω προς την κούρσα. Αλλά σκοπός μου είναι να γίνει η σωστή επιλογή, αλλιώς θα την είχα αγοράσει ήδη και δεν θα σας έπρηζα :P
δεν σου είπα να αγοράσεις ένα Mtb
αλλά να κρατήσεις αυτό που ήδη έχεις (αφού μας πεις κάποια πράγματα σχετικά με αυτό)
αν το budget σου περιορίζετε αυστηρά στα 1000
ή άλλη λύση ενός πιο φτηνού πλαισιού ίσως να μπορούσε να μπει με 105 που είναι 11ταχύτητη και θα σε καλύψει για περισσότερα χρόνια
:D
αυτό θέλει ψάξιμο
και θα πρέπει και εγώ με την σειρά μου να ρωτήσω αν φτάνουν τα 1000 για να κάνεις κάτι τέτοιο
για αυτό και πρότεινα να ανέβεις λίγο στα χρήματα
Αφου πουλας ποδηλατα δεν μου βρισκεις και ενα μιξερακι ηλεκτρικο για φραπε, με σεβασμο,δεος εκτιμηση.
Παρακαλώ πολύ μην μου χαλάτε το thread κύριε Κώστα
Ασχετο με την αγορα του ποδηλατου αλλα επειδη εκανα την διαδρομη που λες πριν κατι μερες, δεν ειναι καθολου ευκολη, ειδικα το κομματι μετα την Αναπαυσεως μιλαμε για ανηφορα 3 χιλιομετρα με 170 μετρα υψομετρικο, καθολου αμελητεο για αρχαριο, θα σου ελεγα να κανεις καμια προβα την διαδρομη πριν χωθεις με τα μπουνια γιατι τις πρωτες φορες θα σε δυσκολεψει πολυ.
Πριν σου πω την άποψή μου, βασική ερώτηση:
Στον χώρο της δουλειάς υπάρει ντουζιέρα;
Υπάρχει! Να σημειώσω ότι στο πήγαινε είναι όλο κατηφόρα. Παίζει να μην έχει 0% κλίση ούτε σε 100 μέτρα.
Και φυσικά αυτό δίνει και δίκιο στον morgoth που λέει για το ζόρικο του γυρισμού. Με την ευκαιρία να σε ευχαριστήσω φίλε morgoth για την συμβολή σου στη συζήτηση. Το γνωρίζω και για αυτό το πλάνο μου είναι στην αρχή να κατεβαίνω με το αυτοκίνητο μέχρι ένα σημείο και να παίρνω το ποδήλατο απο εκεί και μετά. Σιγά σιγά θα αφήνω το αυτοκίνητο όλο και πιο κοντά στο σπίτι μου με σκοπό σε 1-2 μήνες, να μπορώ να βγάζω το ανέβα μόνο με το ποδήλατο.
Είναι λοιπόν ζόρικη η διαδρομή στο γύρνα λόγω του ότι είναι μόνιμη ανηφόρα, δεν σταματάει ούτε για λίγο. Ευελπιστώ λοιπόν στο πήγαινε να μην κάνω πετάλι, καθόλου σχεδόν ( και να μην ιδρώνω;)
Η δουλειά έχει ντουσιέρα, θέλω να το αποφύγω να κάνω ντους, αλλά θα την κάνω την παραχώρηση. Παρακαλώ, αναμένω την άποψή σας.
για να καταλάβω
η ανηφόρα είναι στην επιστροφή από την δουλεια?
Ακριβώς!
οπότε θέλει απλά υπομονή η επιστροφή
καλό είναι να το κάνεις το σ/κ την διαδρομή για να δεις αν την βγάζεις
ίσως να θέλει λίγο προπόνηση πριν πας με το ποδήλατο στην δουλεια
Λοιπόν καθώς μόλις βγήκα από το ντούς της δουλειάς, έκατσα στο γραφείο μου και άνοιξα τον υπολογιστή, είπα να σου απαντήσω:
Καταρχάς το νόημα της κούσρας ως ποδήλατο δεν είναι απλά να σε πηγαίνει από το ένα σημείο στο άλλο. Είναι να σε πηγαίνει γρήγορα, σβέλτα, αθλητικά, να σε βοηθάει να ανεβαίνεις δύσκολες ανηφόρες και γενικά το νόημα είναι να σε κάνει να ιδρώνεις. Αν όπως λες η διαδρομή σου στο πήγαινε είναι κυρίως κατηφόρα και μέσα σε πόλη με φανάρια που σε κάνουν συνέχεια να σταματάς, τότε ίσως πράγματι να μην ιδρώνεις πολύ, αν και εκτιμώ πως ακόμα και έτσι τους καλοκαιρινούς και ανοιξιάτικους μήνες στην Αθήνα που βράζει, ύστερα από μια διαδρομή 9 χλμ. θα φτάνεις στο γραφείο παπί στο ιδρώτα έτσι και αλλιώς.
Επίσης δεν είναι πως η κούσρα έχει κάποιο πρόβλημα στο να κινείται μέσα στην πόλη, ούτε από θέμα ορατότητας, ούτε από θέμα στάσης σώματος, ούτε από θέμα ρόδας και ελαστικών κλπ, όμως η κούσρα δείχνει τις χάρες της στον ανοιχτό δρόμο, εκεί που δεν έχεις φανάρια και μπορείς να πηγαίνεις για μεγάλα χρονικά διαστήματα με έναν σταθερό ρυθμό, έστω και αν αυτός δεν είναι ιδιαίτερα γρήγορος, αλλά όμως το πετάλι είναι συνεχόμενο.
Να σου πω ακόμα πως και η δική μου χρήση είναι παρόμοια με αυτή που αναφέρεις, κυρίως πήγαινε-έλα στην δουλειά μια απόσταση 2 x 12 χλμ. περίπου, αν και συχνά τα 12 χλμ. γίνονται 13, 14, μέχρι και 16 καθώς επίτηδες επιλέγω μεγαλύτερες διαδρομές κάνοντας κύκλο για να ευχαριστιέμαι περισσότερη ώρα ποδήλατο. Δεν υπάρχει περίπτωση να φτάσω στην δουλειά και να μην κάνω ντους πριν κάτσω στο γραφείο, και αυτό γιατί η κούσρα που χρησιμοποιώ δεν είναι απλά το μεταφορικό μου μέσο, είναι και το μέσο γυμναστικής μου που μου δίνει την δυνατότητα να κάνω 2 καλές προπονήσεις των 25-40 λεπτών καθημερινά και να μην περνάω όλη την ημέρα καθησμένος στο γραφείο, στο αυτοκίνητο και στο σπίτι. Όμως στην περίπτωσή μου ένα μεγάλο μέρος της διαδρομής είναι εκτός πόλης σε ανοιχτό δρόμο.
Στην δουλειά μου υπάρχουν και άλλοι συνάδελφοι που έρχονται με κούσρες, με fitness, με trekking, με MTB ανάλογα με την χρήση που κάνει ο καθένας και την διαδρομή του. Μια συνάδελφος έρχεται από από 30χλμ. μακριά με e-bike με χαλαρούς ρυθμούς και φτάνει χωρίς να έχει ιδρώσει καθόλου. Το κάθε ποδήλατο έχει και την συγκεκριμένη χρήση.
Αν λοιπόν η χρήση σου είναι παρόμοια με την δική μου, αν έχεις σκοπό να ιδρώσεις πάνω στο ποδήλατο και να μην κάνεις αποκλειστκή χρήση μέσα στην πολυσύχναστη Αθήνα της κίνησης και των φαναριών, τότε σχετικά με το ερώτημα σου ναι καλά κάνεις και κοιτάς κούρσα για να πηγαίνεις στην δουλειά σου. Αν όχι υπάρχουν άλλα πιο κατάλληλα ποδήλατα για αυτή την χρήση όπως π.χ. ένα e-bike που θα ήταν ιδανικό αν απλά σε ενδιαφέρει μια οικολογική μετακίνηση ώστε να γλυτώνεις την βενζίνη του αυτοκινήτου ή τα εισιτήρια του λεωφορείου συνδυασμένη με μια βασική σωματική άσκηση χωρίς όμως να ιδρώνεις πολύ. Αν τελικά θέλεις πράγματι κούσρσα, η δική μου συμβουλή είναι να μην πάρεις κούσρσα με 1000 ευρώ για 1-2 χρόνια χρήσης, είτε να πάρεις κάτι φτηνότερο, είτε να πάρεις εξάρχης full carbon κούρσα ανεβάζοντας το budget στα 1500+ ευρώ με σκοπό να την κρατήσεις 6-7 χρόνια τουλάχιστο.
Μια συμβουλη, δεν χρειαζεται να ανεβαινεις την αναπαυσεως, μπορεις να κοβεις απο τσαλδαρη στον προεδρο. Και πιο ηπια κλιση και πιο ασφαλης δρομος.
Με κουρσα θα πηγαινεις πιο ανετα, ενδεχομενως και με 3ο δισκοβραχιονα να εισουν οκ για να βγαζεις την ανηφορα πιο ανετα.
Μετα απο ενα μηνα προπονηση δεν ειναι κατι ιδιαιτερο, τα ποδια σου θα θελουν ξεκουραση.
Αργο και σταθερο ρυθμο και ολο το υπολοιπο βγαινει, η Λ πεντελης μαρουσιου δεν ειναι καν ανηφορα και θα το καταλαβεις μετα τις πρωτες βολτες.
Και οπου κολλησεις ή κουραστεις δεν ειναι ντροπη, ξεκαβαλας και πας με τα ποδια. Κανεις δε ξεκινησε και εβγαλε μονοκοπανιας ολο το δρομο.
Το θεμα ειναι, το ποδηλατο θα το εχεις αυστηρα για αυτην την διαδρομη, ή στο πισω μερος του μυαλλου σου ψήνεσαι για ποδηλατο βολτα γενικα; Διοτι αν το 2ο καλο ειναι ή μα παρεις κατι πιο φτηνο απο τα 1000 για τη διαδρομη που το θες, και μολις σφιξεις να πας για πιο ακριβο.
Το οτι μετα απο καποιο καιρο αν συνεχισεις να κανεις ποδηλατο θα θελησεις κατι καλυτερο πιο ελαφρυο πιο «οτι θες» ειναι εγγυημενο.
Γνωμη μου ξεκινα με ενα απο αυτα που λες για να κανεις τη δουλεια σου πχ το biancchi και σε κανα εξαμηνο το ξαναβλεπεις.
Για οικονομικο carbon να σου προτεινω αμα θες ενα μαγαζι, ειναι στη κηφισια αμα θες παμε μαζι ριχνεις μια ματια να παρεις μια γνωμη.
εγώ διαφωνώ με το παίρνεις ένα ποδηλατο και μετά το βλέπεις ξανά
σκοπός είναι να πάρει ποδήλατο και να μην ξαναδεί τπτ
εκτός αν μιλάμε για ρουχισμό κάνα λάστιχο και τέτοια
δλδ θα δώσει 800 ευρό για να του ζητήσει μετά από 6 μήνες αλλά τόσα για αναβαθμίσεις?
κακή συμβουλή
η κούρσα καλή επιλογή
αλλά τα shimano από όσο θυμάμε δεν έχουν καλό φρενάρισμα από τα hoods δεν ξέρω αν το βελτίωσαν
οπότε θα πρέπει να πάει σε campagnolo και ξεφεύγει από το budget
Εμπειρια απο 2ο χερι δεν περνεις. Συμβουλες ναι, εμπειρια οχι.
Οποτε θα πω και εγω τη γνωμη και τις σκεψεις μου
Το ποδηλατο μου ειναι 10 κιλα. Ειμαι μικροσωμος, αγυμναστος και χρειαζεται να το ανεβοκατεβαζω στον ωμο απο τον 3ο οροφο. Οποτε τα 10παρα κιλα και των 3ων, οσο δεν σε νοιαζει να πας σε αγωνες, δεν μου φαινονται ασχημα, ειδικα κοιτοντας και το οικονομικο κομματι.
Δεν θα πηγαινα στο nirome λογο του οτι ειναι 8αρι και αν αποφασισεις οτι θες να αναβαθμισεις τις σχεσεις θα σου παει ακριβοτερα. Εκτος και αν σε νοιαζει το κοστος οποτε μπορεις να πας στην πιο απλη εκδοση του vitus στα €479.59 που εχει τον ιδιο σκελετο/πιρουνι με αυτο που εβαλες και σου μεινουν και 400τοσα ευρο στην τσεπη (εκτος και αν οι πιο εμπειροι πουν οτι ο σκελετος του nirome αξιζει τα 400 παραπανω).
Αφηνοντας αυτο στην ακρη, απο 9 σε 10 ταχητητες πας αλλαζοντας απλα το ενα χειριστιριο και την κασσεττα. Οποτε παλι
Προσωπικα δεν ξαναγυριζω σε MTB για μετακινηση στην πολη. Τα city/trecking ειναι συνηθως βαρια και απο την πλευρα σου τα βλεπω σαν συμβιβασμο εκτος και αν πας σε κατι ελαφρι (και ακριβο). Ειναι ενα ειδος ποδηλατου που με τη σταση που εχεις ηδη σε βλεπω συντομα να κοιτας για αναβαθμιση ή αλλαγη. Οποτε καλυτερα να πας απο τωρα στην κατηγορια που θες και θα σε τραβαει να καβαλισεις. Εαν σε νοιαζει η ταχυτητα στη μετακινηση τοτε κουρσα ή fitness, αναλογως την ανεση που θες και την ευλυγισια σου, για εμενα με τη λιγη εμπειρια μου, ειναι ιδανικα.
Επισεις για εμενα οι διαφορες στις σειρες δεν ειναι τοσο τραγικες οσο τις λενε. Αν αγοραζα, συλλεγα, πουλουσα, εφτιαχνα, ετρεχα σε αγονες και γενικος ετρωγα στη μαπα το ποδηλατο 30+ χρονια μπορει να με ενοιαζαν οι μικρο-διαφορες στις αλλαγες και το βαρος. Αλλα για απλο χρηστη το αν οι αλλαγες ειναι σαν βιταμ στα 300g ή Lurpak στα 280g δεν νομιζω οτι ειναι κατι που θα σε κανει να χασεις τον υπνο σου, ουτε και θα επρεπε. Ειδικα αν το lurpak εχει 50ευρο και το βιταμ 20. Το γλυκο ωραιο θα βγει και στις 2 περιπτωσεις και θα φαγωθει. Το να πει καποιος οτι το γλυκο δεν ειναι καλο και δεν θα φαει γιατι εχει βιταμ αντι για lurpak... ε, περι ορεξεως... Μετα ειναι θεμα του ποσο σε τρωει η τσεπη σου και ποσα χρηματα εχεις/θες να ξοδεψεις σε πολυτελειες.
Αυτο που σκοπευεις να κανεις με το αυτοκινητο, φοβαμαι θα σε κουρασει πολυ συντομα, πριν καταφερεις να βγαζεις ανετα το δρομο της επιστροφης. Οποτε ισως δεν πρεπει να το λαβεις υποψην.
Τελος, δες τι επιλογες εχεις και απο chain reaction που εχει δωρεαν μεταφορικα για αγορες πανω απο 99ευρο και αυτο πιανει ΚΑΙ ολοκληρα ποδηλατα
γενικότερα συμφωνώ στα λεγόμενα σου
απλά να δευκρινήσω κάτι
δεν μπορείς να συγκρίνεις την bianchi με την vitus και με καμία αντίστοιχη μάρκα
άσχετα αν βλέπω πως σιγά σιγά ρίχνει την ποιότητα της
και είναι λογικό μιας και μπήκε σε μεγάλο όμηλο που εκεί λειτουργούν διαφορετικά τα πράγματα
δεν μπορεις να την συγκρίνεις γιατί πολύ απλά η μία είναι εταιρεία που είναι στν χώρο 120 χρόνια
και η άλλη είναι ο μπαρμπα θωμάς που πήγε taiwan αγόρασε βαμένα πλαίσια και τα βάφτισε vitus
ο σκελετός όχι δεν αξίζει 400 ευρό παραπάνω
αλλά το όνομα Bianchi τα αξίζει
βέβαια επείδη δεν κάνουμε ποδήλατο με το όνομα
και εγώ από τα 2 θα διάλεγα το vitus
φτηνό εισαγωγικό
αλλά με claris στα 500 ευρό βρίσκεις νομίζω και ελλάδα
αρκεί να μην πας σε μάρκα
και κάτι ακόμα
δεν μπορείς να συγκρίνεις τιμές
από ένα internetiko shop αγγλία με ένα φυσικό κατάστημα ελλάδα
που έχει αντιπρόσωπο (καλό ή κακό)
και δεν είσαι χωρίς εγγύηση από την μέρα 1
γιατί δύσκολα θα στήλεις ποδήλατο πίσω στην αγγλία
(και μην αρχίσετε να λέτε με ποιον τρόπο θα στείλουμε ένα ποδήλατο αγγλία)
στο θέμα σειράς
η τοπ σειρά δεν είναι με 10
10 έχει μόνο η tiagra
πλέον πας σε 11 και ίσως και σε 12 αν έχεις αν τα χώσεις
οπότε θα προτιμούσα η μια πολύ φτηνή λύση που αργότερα το πετάς και δεν σε νοιάζει
η να πάρει κάτι με 105/centaur εξ αρχής
όχι για να αναβαθμήσει
αλλά για να μην αναβαθμίσει και να μην ψάχνει έχτρα γραννάζια
το τι σειρά θα πάρουμε δεν είναι το βάρος
ούτε και η λειτουργικότητα στην συγκεκριμένη περίπτωση
είναι το να μην χρειαστεί να αναβαθμίσει αργότερα τίποτα απολύτος
Καλησπέρα
Σκέπτομαι και εγώ να ξαναρχίσω το ποδήλατο μετά από χρόνια. Για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα και ίσως βοηθήσει και τον φίλο είμαι ανάμεσα στα σε αυτά τα δυο canyon
https://www.canyon.com/en-gr/tools/bike-comparison/#biketype=1&bike1=4306&bike2=4143
Έχουν σχεδόν τα ιδία χαρακτηριστικά εκτός το πλαίσιο και την τιμή 1000 ευρώ το αλουμίνιο και 1400 το καρμπόν
Το ερώτημα μου αξίζουν τα 400 για 700 γραμμάρια ελαφρύτερο ποδήλατο ?
ευχαριστώ εκ των προτέρων
Καλησπέρα και πάλι,
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. Με βοηθήσατε πολύ, στο mindset για την αγορά ποδηλάτου.
Δυστυχώς δεν είχα χρόνο απο τη δουλειά τις τελευταίες μέρες να μπω να σας απαντήσω. Δεν είχα χρόνο ούτε να πάω στα μαγαζιά εδώ, οπότε μοιραία είχα αναβάλει την αναζήτηση για την άλλη εβδομάδα. Χτες βράδυ μπαίνοντας να δω κάνα ποδηλατάκι στο ιντερνετ, πέφτω πάνω σε αυτό:
http://www.wiggle.co.uk/felt-fr40-road-bike-tiagra-2...
Επειδή δεν ξέρω για πόσο καιρό θα είναι το λινκ ενεργό, αναφέρω ότι είναι το Felt FR40 Tiagra 2018, σε τιμή που θεωρώ αρκετά καλή, στα 720 ευρώ.
Long story short το παρρείγγειλα και αναμένεται η παράδοση μέχρι την άλλη Παρασκευή!
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για την βοήθεια, όπως φαντάζεστε κάθομαι σε αναμμένα κάρβουνα :D
Άποψή μου είναι πως αν σε παίρνει το budget σου για να πας στο carbon, τα αξίζουν και τα παραξίζουν τα 400 ευρώ της διαφοράς! Όχι τόσο για τα 700 γραμμάρια, τα οποία φυσικά και δεν είναι αμελητέα, αλλά κυρίως για την συμπεριφορά του υλικού στον δρόμο και την άισθηση που δίνει στον ποδηλάτη. Το carbon υλικό έχει ιδιαίτερες ιδιότητες, αποροφάει κραδασμούς, εξαλείφει ταλαντώσεις και περνάει την δύναμη του ποδηλάτη καλύτερα στον δρόμο, γενικά είναι άλλη κατηγορία εντελώς!
Για το θεμα τωρα. Εαν το παιδι που ρωταει παει στο φτηνο ΟΚ. Εαν παει στο ακριβο μηπως θα ηταν καλυτερο να δει για ποδηλατο με δισκοφρενα?? Χωρις να τα θεωρω απαραιτητα ολη η αγορα παει προς τα εκει οποτε μηπως θα ηταν καλυτερο να παρει ενα ποδηλατο που θα συμβαδιζει με τις συγχρονες τασεις της αγορας??
Σωστό αυτό που λες, το υλικό από μόνο του δεν λέει τίποτα, αλλά εγώ αναφέρομαι στο συγκεκριμένο ποδήλατο της Canyon, που τον ίδιο συγκεκριμένο σκελετό EnduRace CF SL τυχαίνει να έχω και εγώ στο ποδήλατό μου. Μιλάω εκ πείρας.
η διαφορά δεν είναι στο βάρος
η διαφορά είναι ότι θα έχεις διαφορετική οδηγική συμπεριφορά
η κρίσημη ερώτηση είναι αν το συγκεκριμένο πλαίσιο είναι ένα πλαίσιο τόσο καλό ώστε να μην θέλεις να το αλλάξεις για τα επόμενα 5-6 χρόνια τουλάχιστον
τα περιφεριακά του είναι οκ για τα επόμενα 5-6 χρόνια
αν από την άλλη θεωρείς πως υπάρχει περίπτωση να το αλλάξεις
τότε εγώ θα πήγαινα στο φτηνότερο ποδήλατο
καλή επιλογή
ενδιαφέρον μου προκάλεας οι τροχοί pou είναι tubeless ready
ενδιαφέρον χαρακτηριστικό
άντε να έρθει να πας στο ραντεβού σου με τις ανηφόρες
Απλα επειδη ετσι που το εγραψες παρεξηγιεται οτι ισχυει για ολα τα carbon (κατι που δεν ισχυει) για αυτο εγραψα την απαντηση.
Συνεχιζω ομως να λεω οτι εαν πηγαινα για το "ακριβο" θα κοιταζα κατι με δισκοφρενα για τους λογους που ανεφερα πιο πανω.
Και εγώ όταν πήγα σε carbon κούρσα επέλεξα δισκόφρενα, και θεωρώ πως γενικότερα είναι καλυτερη λύση και ας προσθέτουν κάποια γραμμάρια παραπάνω (πολύ καλύτερο και ελεγχόμενο φρενάρισμα σε όλες της συνθήκες, μεγαλύτερη ευελιξία σε επιλογή ελασικών κλπ.). Όμως πάντα υπάρχει και ο παράγοντας budget, και ανάλογα με τις οικονομικές δυνατότητες και την χρήση, ο καθενένας πρέπει να ζυγίζει τις προτεραιότητες του στην επιλογή του.
Και εμένα μου αρέσουν τα δισκόφρενα εμφανισιακά αλλά ξεφεύγουν.
Ταβάνι είχα 800 και βρήκα το 6 στα 900 βλέπω μετά το 7 στα 1000 οπότε λέω οκ που έχει σειρά 105 για 100 € παραπάνω από το 6 και 200 από το σύνολο.
Αλλά τα 400 είναι σχεδόν το 1/3 της τιμής παραπάνω. Και η ίδια η Canyon γράφει ότι σε μία τετραωρη διαδρομή θα δεις διαφορά. Οπότε εγώ ως νέος στο χώρο που θα έχω κάποιο σαββατοκύριακο χρόνο να κάνω αξίζει τα χρήματα?
Αν δεν σε παίρνει για δισκόφρενα άστο, αλλά αν σε παίρνει για Carbon, όπως είπα ΝΑΙ! αξίζει ακόμα και για ένα νέο στον χώρο σαν και εσένα, αρκεί να κάνεις πολύ ποδήλατο.
Βασικά ο χρόνος θα το κρίνει. Υπάρχουν 2 ενδεχόμενα:
Το πρώτο είναι να κάνεις λίγο ποδήλατο στην αρχή, να δεις μετά από λίγο καιρό πως το βαριέσαι ή πως οι περιοχές στις οποίες κινείσαι ή ο ελεύθερος χρόνος που έχεις δεν ευνοούν την ποδηλασία, και μετά από κανένα χρόνο να το παρατήσεις. Σε αυτή την περίπτωση ούτε τα 800 ευρώ αξίζουν να τα ξοδέψεις, απλά αν ξοδέψεις 800 θα κλαίς τα χρήματα λιγότερο σε σχέση με το να ξοδέψεις 1400 ευρώ.
Το δεύτερο ενδεχόμενο είναι να σου αρέσει, να κάνεις όλο και περισσότερο ποδήλατο, σιγά σιγά να κάνεις και μεγάλες και διαφορετικές διαδρομές, να μετράς τους χρόνους και τις επιδόσεις σου, να αρχίζεις να ξοδεύεις χρήματα για επιπλεόν ειδικά αξεσουάρ, ρούχα, παπούτσια, GPS tracking κλπ., να βρεις και παρέες να κάνετε πολλά χιλιόμετρα μαζί κλπ. Σε αυτή την περίπτωση αν δεν έχεις carbon ποδήλατο μετά από 1-2 χρόνια θα αρχίσεις να ψήνεσαι να το αλλάξεις σε carbon, άν έχεις την οικονομική άνεση τότε έχει καλώς και θα το κάνεις, αν όχι θα συμβιβαστείς με αυτό που έχεις για κάποια χρόνια ακόμα μέχρι να μαζέψεις τα απαράιτητα χρήματα. Αν έχεις carbon κούρσα εξ´ αρχής και δεν έχεις κάποιο απρόοπτο ατύχημα εντομεταξύ, είναι σίγουρο πως θα το κρατήσεις για πολλά χρόνια μέχρι να εμφανιστούν άλλες πιο ριζοσπαστικές τεχνολογίες στην ποδηλασία, και πάντα θα λες ευτυχώς που είχα τότε επιλέξει carbon.