Θα ήθελα να με πληροφορήσετε ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ εσωτερικών (με εσωτερικό σασμάν) και εξωτερικών ταχυτήτων?
Γνωρίζω ότι έχουν καλύτερη αντοχή στον χρόνο, χρειάζονται λιγότερο service και μπορείς να τις αλλάξεις χωρίς να κάνεις πεντάλ. Αλλά το αρνητικό τους είναι πως είναι πιο βαριές για το ποδήλατο.
Δηλαδή το μόνο πλεονέκτημα στις γνωστές εξωτερικές ταχύτητες με τις σκάλες είναι ότι είναι πιο ελάφριές?
Βρήκα και κάτι άλλο σε αντίστοιχο φόρουμ..αν μπορείτε βοήθηστε με κι εδώ.
Κιρίως για σπαστό ενδιαφέρομαι.
Ευχαριστώ προκαταβολικώς
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
θα πω και εγώ την άποψη μου
στα ανοιχτά κέντρα δεν υπάρχει τεχνογνωσία στα ποδηλατάδικα
σε περιπτώση βλάβης δεν ξέρω πόσο εύκολα μπορείς να βρεις ανταλλακτικά
είναι πιο ακριβά
πιο βαριά όπως είπες
αλλάζουν σε στάση
αυτά γενικότερα δεν έχω δει από κοντά οπότε όλα είναι θεωρητικά
:)
Εκτός απο τις Rohloff που είναι αθάνατες και με πολλή καλή λειτουργία, οι άλλες (πχ. Nexus, Sturmey archer κλπ) παρουσιάζουν γρήγορα (δηλ. μετα απο λίγες χιλιάδες χιλιόμετρα)διάφορα προβλήματα και φαντάζομαι οτι όντως εδω το σερβις πρέπει να είναι ανύπαρκτο.
Κατα τα άλλα αν τις φοράει ενα ποδήλατο που κάνει λίγα χιλιόμετρα ίσα ίσα γύρω απο το τετράγωνο, θα τις προτιμούσα μια και είναι πολύ βολικές, εύχρηστες, και δεν θέλουν καθόλου συντήρηση - ξεχνας οτι έχεις ταχύτητες.
Διάβασε αν θέλεις το περιοδικό ΠΟΔΗΛΑΤΗΣ Νο13, νομίζω είναι το τελευτέο,έχει ένα σχετικό άρθρο που θα σε κατατοπίσει.
Θέλεις να μου πεις τι λέει έστω και περιληπτικά, γιατί έψαξα σε τόσα σημεία και δεν το είχε κανένας?
Ευχαριστώ
Αναφέρετε σε όλα τα συστίματα εσωτερικών ταχυτήτων με συγριτικα τεστ, σε ποιές περιπτοσεις χρισιμοποιούνται, και ελατόματα και προτερίματα σε σχέση με τα συστίματα εξωτερικών ταχυτήτων.Δεν ξέρο αν αυτο σε κατατοπίζει αλλα το άρθρο είναι 5 σελιδες, κύτα αν θελεις στον frederik ή στο panorama bikes νομίζω οτι έχουν περιοδικό.