Καλησπέρα, θα ήθελα την βοήθεια όποιου έχει εμπειρία από τα δύο παραπάνω ποδήλατα.
Σκέφτομαι την αγορά ενός σπαστού ποδηλάτου. Δεν είμαι δεινός ποδηλάτης, ούτε νομίζω πως θα αποτελέσει το κύριο μέσο μεταφοράς μου (ποτέ δεν ξέρει κανείς βέβαια μέχρι να το δοκιμάσει). Με ενδιαφέρει ένα ποδήλατο κυρίως για βόλτες, για συχνή ποδηλασία 4-5 χιλιομέτρων ομαλού δρόμου για λόγους γυμναστικής και πιθανόν για να το παίρνω μαζί μου σε εκδρομές-διακοπές, οπότε θα κάνει και κάποια χιλιόμετρα σε όχι τόσο ομαλό δρόμο (μονοπάτι, χωριό, camping).
Θεωρώ ότι τόσο τις βόλτες στην πόλη όσο και τις περιστασιακές εκδρομές ένα σπαστό ποδήλατο τις καλύπτει. Με προβληματίζει ή χρήση του για ερασιτεχνική ποδηλασία χιλιομέτρων ομαλού δρόμου, και επειδή δεν μπορώ να αγοράσω ένα επιπλέον on road bike, ήθελα την γνώμη σας.
Υπερτερεί το Dahon έναντι του Brompton, λόγω των 18 ταχυτήτων , έναντι 6 (Brompton) και των 20 ιντσών τροχού έναντι 16 (Brompton) για συχνή ποδηλασία 4-5 χιλιομέτρων σε ομαλό δρόμο? Και αν ναι, υπερτερεί σε άνεση ή σε δυνατότητα κάλυψης αποστάσεων?
Θα εκτιμούσα αν απαντούσε κάποιος που έχει εμπειρία πάνω στο θέμα και όχι να ξεκινήσει μια κουβέντα περί διαφοράς των δύο ποδηλάτων στο βάρος, στην ποιότητα κατασκευής των δύο εταιρειών, στο ποιο από τα δύο είναι πιο εύκολα πτυσσόμενο κλπ.
Ευχαριστώ.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
κοίτα αναφορικά με την ποιότητα σαν ποδήλατο, το Brompton υπερτερει σε όλα.
η βασική διαφορά είναι στο δίπλωμά του, το οποίο γίνεται στο μισό όγκο και κάνει την παντός είδους αποθήκευση και μεταφορά του (σε ΜΜΜ, αυτοκίνητο, σπίτι, γραφείο) πολυ πιο πρακτική.
ακόμη θεωρώ πως το Brompton είναι κατ' αρχήν πιο όμορφο (υποκειμενικό), αρκετά πιο σταθερό στην οδήγηση, σίγουρα πιο ποιοτικό σαν κατασκευή, πιο εύκολο και πρακτικό στο δίπλωμα (και πιο απροβλημάτιστο, το ντάχον με τηλεσκοπικό τιμόνι βγάζει θεματάκια στο δίπλωμά του), πιο ανθεκτικό σα σκελετός (χρωμολυ) και έχει εσωτερικές ταχύτητες (αλλάζουν σε στάση). Λόγω των εσωτερικών ταχυτήτων η σύγκριση καλύτερα να γίνεται με το Dahon Vitesse D7HG.
Προσωπικά είχα πρώτα το Dahon Vitesse D7HG, μετά το έδωσα και πήρα Brompton και δεν το έχω μετανιώσει γιατί το ποδηλατάκι αυτό απλά το ερωτεύεσαι.
ΟΜΩΣ:
Μιλάμε για τα διπλά λεφτά. Πολύ σημαντικό κριτήριο αυτό. Και επειδή τα ποδήλατα τα κλέβουν, όσο πιο ακριβό το ποδήλατό σου τόσο μεγαλύτερο το άγχος σου μη χαθεί (φυσικά τα σπαστά μπαίνουν σπίτι κλπ).
καλή επιλογή
Επειδή στην απορία πού εκφράζεις, μία ημέρα οδήγησης είναι καλύτερη από 10.000 λέξεις, οι ντήλερ της Brompton διαθέτουν ποδήλατο για δοκιμή.
Μπορείς να το πάρεις μετά από τηλεφωνική συνεννόηση για να εξασφαλίσεις ότι την συγκεκριμένη μέρα δεν το έχει κάποιος άλλος και να δοκιμάσεις την διαφορά από μόνος σου.
Σαν μια αρχική απάντηση θα σου πώ ότι πρίν αποκτήσω κουρσα, ακολουθούσα τις κουρσάδικες βόλτες με το Brompton μου. ( για σπορτιβ χρήση δρόμου, το bromton δέχεται και λάστιχα σλικ kojak schwalbe.)
Για αποστάσεις 4-5 χιλιομέτρων, σε ομαλό ή μη δρόμο, δε νομίζω ότι υπάρχει ποδήλατο που δε σε καλύπτει, πολλώ δε μάλλον στις δικές σου επιλογές, που είναι μεταξύ ΚΑΛΩΝ ποδηλάτων.
Οι αντιπρόσωποι και των δύο ποδηλάτων πάντως διαθέτουν ποδήλατα για test drive, οπότε μπορείς να διαπιστώσεις κάποια πράγματα με προσωπική επαφή.
βασικά
όσο αφορά την ποιότητα είναι δύσκολο να βγάλεις άκρη ουσιαστικά θα κοιτάξεις του συνδέσμους σε ένα μεταχειρησμένο ποδήλατο
μετά για να κρίνεις 2 ποδήλατα θα πρέπει όλα τα ανταλλακτικά ίδια
αν δλδ πάρεις ένα φτηνό dahon με ένα ακριβό brompton
σιγουρα το ένα θα σου φανεί πολύ χειρότερο από το άλλο
και το αντίθετο βέβαια
και το φτηνό ακριβό έχει σχέση όχι με την τελική τιμή αλλά με την πραγματική αξία των ανταλλακτικών
π.χ.
ο ίδιος λαιμός μπορεί να έχει άλλο αυτοκόλητο πάνω και η αξία του να αλλάξει
και εννοείτε πως με μια βόλτα δεν θα καταλάβεις τίποτα
και να θέλεις να δεις τι θέλω να σου πω
πάρε το ίδιο ποδήλατο
βάλτου 40 Psi και μετά βάλτου 65 Psi
αν το λάστιχό βέβαια είναι 40-65 psi
θα δεις πως είναι άλλο ποδήλατο
στο μόνο που μπορούμε να είμαστε σίγουροι είναι ότι τα brompton όταν μαζεύουν γίνοντε πολύ μικρά
και ότι είναι πολύ πιο ακριβά από ένα dahon
κάτι ακόμα
για τις βόλτες 4-5 χλμ και 20 χλμ δεν θα έχεις πρόβλημα
και αν σκοπεύεις να το βάσεις μμμ και σε τραμ και σε τρένα κτλ κτλ
αν όμως το θέλεις για εξοχικό και για χωματόδρομους κτλ κτλ κτλ
απλά θα σου έλεγα να πάρεις dahon και με τα ρέστα να πάρεις ένα συμβατικό ποδήλατο
κατά προτίμηση ένα Mtb
Να επαναλάβω λίγο την ερώτηση, όσον αφορά στην ποδηλασία σε ομαλό δρόμο για αποστάσεις λίγων χιλιομέτρων:
-οι λιγότερες ταχύτητες (Brompton=6 - Dahon=18), καθώς και
-η μικρότερη διάμετρος του τροχού (Brompton=16" - Dahon=20")
θα είναι εμφανείς διαφορές ή αμεληταίες? Το ένα θα υπερτερεί σε αυτόν τον τομέα έναντι του άλλου? Θα είναι πιο γρήγορο?
Ευχαριστώ
o τροχός δεν πρέπει να σε προβληματίζει
οι ταχύτητες εξαρτάτε από τι διαδρομές θα συναντήσεις
αν έχεις δυνατά πόδια
ουσιαστικά κανεις δεν μπορεί να απαντήσει σε αυτό
π.χ εγώ στο χωριό βάζω 2-3 ταχ.
να μην πω με μία
:D
Με κλειστα ματια Dahon vitesse p18 !!! Ειναι το δευτερο αναδιπλουμενο που παιρνω ως αναβαθμιση του παλιου (Vitesse D7) και ειμαι πολυ ευχαριστημενος εχοντας κανει πολλα χιλιομετρα μεσα στα ορια της πολης!! Τα περιφερειακα του δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα απο ενα καλο συμβατικο ποδηλατο και εχω κανει μεχρι 70χλμ χωρις κανενα προβλημα απο μεριας ποδηλατου.Η τιμη βεβαια παρολο τα ποιοτικα περιφερειακα που εχει και τα βρισκεις μονο σε ακριβα ποδηλατα νομιζω οτι ειναι υπιρεκτημημενη (800.00 E). Οι ταχυτητες βοηθανε σιγουρα...αλλα η φυσικη σου κατασταση παιζει τον πρωτο ρολο οπως παντα!! Οτι σου κανει κλικ...χτυπατο!!