συγκριση τεχνικα του dema ormea kai toy ballistic coaster1.0

5 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
green line
Απών/απούσα

Θελω μια συγκριση στα τεχνικα χαρακτηριστικα μεταξυ των δυο αυτων ποδηλατων οπως τα περιγραφο εδω

http://www.podilates.gr/node/19583

μεταξυ DEMA ORMEA και του τροποποιημενου ballistic COASTER 1.0 με ασερα σασμαν και χωρις αναρτηση.

κανω καλα που φοβαμε και για την επιλογη μου να μην 8ελω αναρτηση ?
Τι να κοψω για να χαμηλωσω το κοστος ενως ποδηλατου χωρις να κανω εκπτωσεις σε αλλα πιο συμαντικα χαρακτηριστικα για τον αναβατη και τις επιδωσεις του πεταλαροντας :)

Δεν ειμαι α8λητης αλλα εχω μια καλη φυσικη κατασταση, υψος 1.70 και 68 με 70 κιλα

υ.γ. σορρυ γα την επαναληψη αλλα αφου δεν μου απαντανε στο αγορα ποδηλατου ισως μου απαντησουν στα τεχνικα χαρακτηριστικα, 8α μπορουσε να μπει και εδω το τοπικ συμφωνα με το περιεχομενο του

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

αν είναι να σου κάνει αλλαγές στο coaster ζήτα να στο κάνει και 24 ταχ.
:D

green line
Απών/απούσα

οπως σου ειπα ειμαι μα8ημενος σε 18 ταχυτητες, δεν ξερω ποια ειναι η διαφορα με ενα που εχει 21 η 24 ταχυτητες.

μου το εξηγεις λιγο.
Εχουν 1 η 2 μεγαλυτερους δισκους πισω για τις ανηφορες?
εχουν καποιον πιο μικρο για μεγαλυτερες ταχυτητες στο ισιαδι? Εχουν καποιον δισκο παραπανω μεταξυ μαγαλου και μικρου δισκου ?

Δηλαδη σασμαν και αριθμος ταχυτητων ειναι το αλφα και το ομεγα ?
Γιατι εγω, εαν κρινω απο το ποσο χρησημοποιουσα τις ταχυτητες στο παλαιο μου ποδηλατο, εαν εβρισκα ενα με μονο εναν δισκο μπροστα και 6-8 πισω σε καλυτερη τιμη 8α το προτιμουσα.
Απο εκει και περα, 8ελω να εχει αντοχη στον χρονο, αντοχη στα πεζουλια, δεν 8ελω ταχυτητα στο δρομο αλλα ανεση και ευκολια στο πεταλι.

Ως προς το βαρος 8α με ενδιεφερε να ειναι ελαφρυ αλλα για 2 κιλα διαφορα απο 12-13 σε 14-15 κλα-ιν δεν με νοιαζει και τοσο.
Βεβαια για ολα αυτα πο λεω δεν ξερω εαν εχω δικιο και περιμενω καποιον να με αμφισβητησει και να μου προτινει πραγματα

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

green line wrote:
οπως σου ειπα ειμαι μα8ημενος σε 18 ταχυτητες, δεν ξερω ποια ειναι η διαφορα με ενα που εχει 21 η 24 ταχυτητες.

μου το εξηγεις λιγο.
Εχουν 1 η 2 μεγαλυτερους δισκους πισω για τις ανηφορες?
εχουν καποιον πιο μικρο για μεγαλυτερες ταχυτητες στο ισιαδι? Εχουν καποιον δισκο παραπανω μεταξυ μαγαλου και μικρου δισκου ?

Δηλαδη σασμαν και αριθμος ταχυτητων ειναι το αλφα και το ομεγα ?
Γιατι εγω, εαν κρινω απο το ποσο χρησημοποιουσα τις ταχυτητες στο παλαιο μου ποδηλατο, εαν εβρισκα ενα με μονο εναν δισκο μπροστα και 6-8 πισω σε καλυτερη τιμη 8α το προτιμουσα.
Απο εκει και περα, 8ελω να εχει αντοχη στον χρονο, αντοχη στα πεζουλια, δεν 8ελω ταχυτητα στο δρομο αλλα ανεση και ευκολια στο πεταλι.

Ως προς το βαρος 8α με ενδιεφερε να ειναι ελαφρυ αλλα για 2 κιλα διαφορα απο 12-13 σε 14-15 κλα-ιν δεν με νοιαζει και τοσο.
Βεβαια για ολα αυτα πο λεω δεν ξερω εαν εχω δικιο και περιμενω καποιον να με αμφισβητησει και να μου προτινει πραγματα


ουσιαστικά 18 με 21 ταχ. δεν θα βρεις διαφορές
όταν πας ομως σε 24 ταχ.
πας σε κασέτα πίσω
που σημαίνει
καλύτερο γρανάζι
καλύτερους τροχούς και αυτό για να το αλλάξεις αργότερα θέλει πολλά λεφτά
ενώ ένα σασμάν το αλλάζεις όποτε θέλεις
ουσιαστικά το θέμα είναι στην αντοχή
και όχι στο πόσα γρανάζια έχει το ποδήλατο
χωρίς να σημαίνει ότι αν έχεις 21 ταχ. θα βγάλει κέρατα το ποδήλατο
:D

green line
Απών/απούσα

να προσ8εσω οτι δεν με απασχολουν ιδιαιτερα τα χειριστηρια των ταχυτητων, η τα λεβγεδακια των φρενων στο τιμονι, ασ ειναι κατι φτηνο, αυτο που 8α με ενδιεφερε ειναι ο υπολοιπος μηχανισμος,το ψαλιδι για το φρενο η το σασμαν να εχουν αντοχες και επιδοσεις

contact