Καλησπέρα,
Αγαπητοί φιλοι θα ηθελα τα φώτα σας.
Μολις πριν λίγο καιρο έπεσε στα χερια μου ενα παλιό κουρσακι. Εδω και 2 χρόνια ποδηλατώ με ενα dual suspension και ενα απλο MTB. Ειδικά το πρωτο με κουράζει πολυ στα ανηφορικά κομμάτια. Παρόλο που εχω σχετικά καλη φυσική κατάσταση.
Το εν λόγω κουρσακι ηταν παρατημένο για πολλα χρονια σε αυλη πολυκατοικίας. Ο σκελετος δεν εχει καποιο στράβωμα η κάποια σοβαρη οξείδωση που να μην ειναι επιφανειακή. Αρχικα το ποδήλατο ειναι αυτο:
http://imageshack.us/photo/my-images/833/p5070011.jpg/
Δεν ξέρω τι μάρκα ειναι στο τιμόνι αναγράφει αυτό: SAKAE CUSTOM Japan
http://img823.imageshack.us/img823/7812/p5070013l.jpg
Κατέχω γνώσεις φανοποιιας και το ποδηλατο θα βαφτει ακρυλικο χρωμα διπλης. Μπλε σκουρο μεταλλικό λεω η ανθρακι μεταλλικό...
Τα ανταλλακτικά παρόλο που ειναι παλιά, λογω του οτι ειναι αλουμινένια και δεν εχουν κάποιο αλλο πρόβλημα, θεωρώ οτι αν καθαριστούν, λαδωθούν και ρυθμιστούν θα ειναι και παλι λειτουργικά.
Μάρκα αυτων δεν την ξέρω
http://img853.imageshack.us/img853/8637/p5070023.jpg
http://img199.imageshack.us/img199/2567/p5070017.JPG
http://img835.imageshack.us/img835/2074/p5070016b.jpg
Τα μονα που με απασχολούν ειναι ο δισκοβραχιωνας. Το ποσο ευκολο ειναι να βαλω άλλον πιο ελαφρύ και πως θα βρω κάποιον που να κάνει?
Οι ρόδες ειναι το σπάνιο 27 1 1/4. Ξέρω οτι μπορω να βάλω 28 αλλα θα εχω θέμα με τα φρένα?
Οριστε φωτο αυτών
πισω φρένο
http://img708.imageshack.us/img708/3362/p5070018.jpg
Εμπρος φρενο
http://img843.imageshack.us/img843/6715/p5070021c.jpg
Το πισω δεν εχει αλλο να κατεβει το τακακι, ενω το εμπρος μπορει..
Μηπως να αναπαλαιωσω τους παλιους? Ειναι ψιλο χαλια ομως.
http://img221.imageshack.us/img221/971/p5070024.jpg
Υπ όψιν δεν θελω να ξοδέψω αρκετά.
Τα φωτά σας. Το ποδήλατο θα γινει μεταφορικό μέσο καθημερινής χρησης, με σκοπό ανετα χλμ χωρίς πολυ κόπο (οπως στο MTB).
Όταν ξεκινήσει η αναπαλαίωση υπόσχομαι μπόλικο φωτορομάντζο με τα βήματα.
Ευχαριστώ
Για να βοηθήσω.
Οι εργασίες που εχω βαλει ως στόχο ειναι οι εξής:
* Τρίψιμο βάψιμο σκελετοί
* Καθάρισμα ανταλλακτικών με πετρέλαιο, καθάρισμα, λάδωμα με γρασσο και WD40 οπου απαιτείται.
* Το ιδιο θα γινει και με τα κέντρα, ρουλεμάν κτλ
* Αγορά νέων μακαρονιών - συρματόσχοινων
* Αγορά νεων ελαστικών - σαμπρελών
* Νεα σελα
* νεα τακάκια
* Με τον δισκοβραχιωνα τι κανω? Τον αλλάζω? Τον αναπαλαιώνω καθως 2 ταχ ειναι οκ?
* Πισω κασσετα μπαινει μεγαλύτερη απο 5αρα? Το ψαλιδι ειναι περιπου 12 cm απο ακρη σε ακρη
* Οι ρόδες??? 28αρες χωρις αλλαγή φρένων γίνεται? Καινούργιες αλουμινίου σε 27 1 1/4 βρισκω?
Ευχαριστώ
Αν οι ροδες δεις οτι ειναι χαλια γνωριζω οτι ο σερκος στο μοναστηρακι εχει αλουμινενιους 27ρηδες γυρω στα 35ε το ζευγος αν θυμαμαι καλα.
Πισω δεν εχεις κασσετα αλλα βιδωτο.Το προβλημα στο να βαλεις περισσοτερες ταχυτητες ειναι οτι ειναι πιθανο να μην φτανει το ανοιγμα των ψαλιδιων σου που ειναι 120mm ενω θες 126mm η 130mm για παραπανω γραναζια. Για περισσοτερες πληροφοριες και λυσεις
εδω: http://sheldonbrown.com/frame-spacing.html
Δεν αλλαζεις τον δισκοβραχιονα εαν δεν ειναι στραβος (ή με πολλα δοντια
πχ 42 κ πανω ο μικρος δισκος γιατι θα πεθανεις στις ανηφορες).
Καινουρια αλυσιδα και τακακια οπωσδηποτε.
Γενικα η λογικη ειναι αλλαζεις μονο ο,τι δεν επιδιορθωνεται ή ειναι επικινδυνο...
Καλη συνεχεια!
Ευχαριστω φιλε μου για την αποκριση.
Ο δισκοβραχιωνας δεν ειναι στραβος. Εχει 40 δοντια ο μικρος και 48 ο μεγαλος. Απλα θα ηθελα εναν αλουμινενιο με 3 δισκους.
Ο παλιος ηταν με σφηνα και η μεσαια τριβη ξεβιδωνει με δυο τρυπες ανω και κατω. Θελει ειδικο εργαλειο.
Οι ροδες εκτος την επιφανιακη σκουρια ειναι οκ. Η μια θελει λιγο ισιωμα. Απλα θε ηθελα νεες απο αλουμινιο για να μειωσω το βαρος οσο παει.
Αυτες μαλλον θα τις αλλαξω. Βουρ στο μοναστηρακι λοιπον.
Φωτο μεχρι που εχω προχωρισει ως τωρα
http://img268.imageshack.us/img268/3748/p5070029.JPG
http://img209.imageshack.us/img209/4585/p5070030.jpg
Και με αυτόν το δισκοβραχιονα μια χαρα κάνεις τη δουλεία σου. Έξαλλου ίσως μπλεξεις αφού η σφήνα μπορεί να σημαίνει γαλλικό σπιρωμα μεσαίας τριβής οπότε τρέχα γυρευε μετά. Άστο όπως είναι κ βλέπεις.
Η σφήνα δε θέλει ειδικό εργαλείο λιπανση κ σφυρί θέλει! ( δες κ εδω http://www.podilates.gr/node/23727) Μετά πιθανότατα θα θες κ άλλες σφήνες άλλα θα το δεις σιγά σιγά!
ο δισκοβραχιονας φίλε μου βγήκε. Τα ρούλμαν της μεσαίας τριβής θέλουν εργαλείο. έχει δύο ψιλές τρύπες πάνω κάτω, Μπορώ βέβαια με ένα κατσαβίδι και σφυρί την χαλαρώσω αλλά θα το τραυματίσει κάπως. 40 δόντια είναι ζόρικος ο δίσκος? Εχω και ανηφορές εδώ...
Εχω προχωρήσει λιγο με το καθάρισμα των ανταλλακτικών. Δεν εχω κανει κατι το σοβαρό καθώς κανω δόκιμες για να δω σε τι κατάσταση είναι.
Εδω ο δισκοβραχιωνας και η κατάσταση του
http://img703.imageshack.us/img703/7991/p5070031.jpg
Μετα απο λιγο τριψιμο και στιλβωμα το αποτέλεσμα δειχνει καλο. (εκανα μονο το μπρατσο)
http://img560.imageshack.us/img560/6431/p5070033.jpg
http://img22.imageshack.us/img22/7396/p5070032v.jpg
Εδω η μανετα, παρόλο που ειναι αλουμινένια εχει κάποιου ειδους οξείδωση σαν μπιμπικιασμα.
http://img12.imageshack.us/img12/9713/p5070039x.jpg
Με ''λιγο'' τρίψιμο και στίλβωμα ζωντάνεψε...
http://img834.imageshack.us/img834/7509/p5070042y.jpg
Ξέχασα να κάνω το βιδακι....Ξανά λύσιμο....
http://img853.imageshack.us/img853/5443/p5070045.jpg
Ολα τα ανταλλακτικά ειναι Japan. Οσο τα λυνω παρατηρώ οτι ο τότε Ιάπωνας έκανε τα πάντα απλά στην κατασκευή αλλα με γνώμονα να κρατήσουν για μια ζωή. Πολυ ποιοτικα εξαρτηματα και σχεδόν άφθαρτα..
http://img22.imageshack.us/img22/4135/p5070047.jpg
Υπαρχει τροπος οι φωτο να φαινονται κατευθειαν??
Ταπεινά σέβη για τη προσπάθεια, μου έκανε εντύπωση το ντεραγιέ προτέκτορ,
http://saving999.com/Images/Bikes/Accessories/DerailleurProtector1a.jpg
γεγονός που συνηγορεί στο οτι ο Ιάπων έκανε ό,τι μπορούσε να διατηρήσει το όχημα...
Άμα πείς σε σημερινούς ποδηλατέμπορους για το προτέκτορα, θα σου πούνε..."άαα, αυτό είναι παλιά ιστορία! δέν υπάρχουν τώρα " και λοιπές κλάσεν πότσεν δικαιολογίες ! τελευταία φορά που είδα τέτοιο αργαλείο ήτανε στο τζάιαντ σήκ...
πάντως θα το έβγαζα καί το προτέκτορ, καί το δίσκο που καλύπτει τις ακτίνες, αφού ένα καλορυθμισμένο ντεραγιέ, δέ γίνεται να "οδηγήσει " προς τις ακτίνες
νά ένα κοντινό θέμα :
http://alberta.kijiji.ca/c-ViewAdLargeImage?AdId=481924187
keep up to the good work !
Υ.Γ.: εκτός απο του γαμπρού μου, που δέ μετράει λόγω συγγένειας...
εμένα γιατί δέ μου τυχαίνουνε κουρσιά για φροντίδα και προδέρμ !??
Δεν ξερω φιλε αν θα το βαλω. Καθως σημερα που το καθαρισα ηταν χαλια και μαλιστα βαμμενο γκρι... Λογικα θα το βαψω νικελ που εχω σαν χρωμα, εαν δεν κατσει ωραια, τρωει σουτ...
Σήμερα συνέχισα λιγο και με τα υπόλοιπα ανταλλακτικά. Δεν τα εχω τελειοποιήσει καθώς ειναι κλειστά τα μαγαζιά και μου λείπουν υλικά..
Ακολουθεί φωτορομαντζο...
Εδω το πίσω ντεραγιε..Μάλλον ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το πότιζε αγνό παρθένο ελαιόλαδο...Δεν εξηγείται αλλιώς τέτοια μάκα. Άξιον απορίας πως άλλαζε ταχύτητες όταν το δοκίμασα....
http://img689.imageshack.us/img689/8581/p5080049.jpg
Εδω το λύθηκε και άρχισε το τρίψιμο...Κοιτάξτε τα ροδακια - οδηγοί της αλυσίδας μακα....!!!
http://img546.imageshack.us/img546/5497/p5080050.jpg
Το βούτηξα να μαλακώσει και έτριψα με στοργή σε πετρέλαιο ΕΚΟ Diesel..
http://img834.imageshack.us/img834/4176/p5080051r.jpg
Το αποτέλεσμα ηταν αυτό..Καλουτσικο.. Θα τελειοποιηθεί οταν μπει στο ποδήλατο με επιπλέον γυάλισμα - στίλβωμα και τοποθέτηση νέων παξιμαδιών - ρεγουλατορων.
http://img32.imageshack.us/img32/4652/p5080053d.jpg
Πάντως και αυτο έλεγε Japan. Κατα την διάρκεια του καθαρισμού βρήκα αυτό το logo.
http://img854.imageshack.us/img854/729/p5080057.jpg
Το εμπρός μας τα χάλασε Μας βγήκε Γαλλικό Murett νομίζω έλεγε..
http://img18.imageshack.us/img18/4703/p5080061u.jpg
Εδω και μια πατέντα που εκανα για την αλενοβιδα που το σφίγγει στο σκελετό. Είχε χαλάσει τελειως για να ξεβιδώσει..
http://img441.imageshack.us/img441/6858/p5080062.jpg
Ευτυχώς από βίδες έχω μπόλικη συλλογη...Τα παξιμαδια δεν βρίσκω.. :-(
http://img716.imageshack.us/img716/6375/p5080063.jpg
Το φρένο εαν θυμάστε ήταν έτσι..
http://img843.imageshack.us/img843/6715/p5070021c.jpg
Και με την κλασσική μέθοδο τρίψε - ξύσε κτλ.. έγιναν έτσι.... Ρεγουλατοροι και παξιμάδια αναμένουμε τα μαγαζιά..
http://img835.imageshack.us/img835/4993/p5080066b.jpg
Εδω καθαρίζοντας τα χειριστήρια αλλαγης των ταχυτήτων ανακάλυψα οτι ήταν sachs... Και εδω Γάλλοι αλλα τουλάχιστο σεβαστό ονομα. (Στα δισκοπλατω σήμερα. )
http://img4.imageshack.us/img4/7951/p5080069l.jpg
Αυτα για σημερα. Αυριο θα μου φερουν και τα χρωματα απο το φανοποιείο. Νομιζω οτι απο αυτα που υπάρχουν λογικα θα προτιμήσω το Μπλε σκούρο μεταλλικό απο BMW E36. Σαν χρώμα μου αρέσουν τα παιχνίδια που κανει οταν πέφτει ο ηλιος πανω του.
http://www.vintage-bike-shop.com/huret-challenger-front-derailleur-prod677
νομίζω γράφεται huret
Ωραίο το φωτορομάνς ! μιά χαρά το πάς ! βίδες υπάρχουν!
μπορείς να βάλεις και ένα "τσιμουχάκι" απο κομάτι σαμπρέλας, εκεί που πιάνει το μπροστά ντεραγιέ και τα λεβιεδάκια των ταχυτήτων, "αγκαλιάζουν" το νέο, φρεσκοβαμένο σκελετό !
Τα σέβη μου!
http://bike-vintage.com/front/1149-huret-5-hole-front-derailleur-vintage...
ο λαιμός γράφει sr ; ή nitto ;
αυτό με το παρθένο λάδι που λές μεγάλη αλήθεια ! δέν υπάρχει χειρότερο πράγμα, απο το να λαδώνεις (μόνο) βρώμικες αλυσίδες και ντεραγιέ !
Παράδειγμα προς αποφυγή για τους νεότερους !
είμαι στην αναμονή, οι αναπαλαιώσεις πιστεύω, πιό πολύ παρά ποτέ, είναι επίκαιρες και διδακτικές.
Τα δέ πόδια, και η φυσική κατάσταση είναι έτοιμα για σκληρότερο δισκοβραχίονα, το πολύ πολύ βάζεις 25άρι ελαστικό...
Ναι έχεις δίκιο hurret λέγεται. Μετά το καθάρισμα και λίγο σφίξιμο τις βίδες του, δούλεψε όμορφα.
Αυτό που λες με την σαμπελα το σκέφτηκα και εγώ. Στην πορεία λέω να βάλω από τη ταινία τιμονιού που περίσσεψε. Χε χε είμαι και εγώ ψειρας!!
Το τιμόνι φίλε μου έλεγε Sakae Custom Japan
όλα θα πάνε καλά..
http://farm9.staticflickr.com/8308/7832223706_38659d87c8_b.jpg
έχουμε πληροφορίες ;;!
δέ σε φοβάμαι, είσαι της δουλειάς εσύ !
αλλα οι ιδέες βοηθάνε !
http://www.youtube.com/watch?v=_bXaa5uTwWQ&list=PL1BAC712F3358B205
http://www.youtube.com/watch?v=59cC1fekacs
ε, ρεε μούσκιος που έπεσε !
Ναι σαν της πρωτης φωτο ειναι SR Sakae. Και ο λαιμος ιδιος ακριβως ειναι..
Η ιδια με το αλουμινοχαρτο που ειδα πιο κατω φαινεται καλη...
Για να δουμε.
Ευχαρστω πολυ για την στηριξη..
τίποτα, παρακαλώ..
Καλή δύναμη !
Ουπς ενα μικρο θεματακι.
Έβγαλα το συρματόσχοινο απο τις μανετες και το κεφαλάκι του ειναι έτσι... Μπαινει χωνευτο στην υποδοχη της μανετας.
http://img201.imageshack.us/img201/5264/p5080073.jpg
Θα βρω τέτοιο ακριβώς χωρις να ταλαιπωρηθώ? Το λεω γιατί ολα οσο έχω δει ν πουλάνε ειναι έτσι
http://www.impexhellas.eu/catalog/photos/800343.jpg
Ειναι δηλαδή σαν βαρέλι. Οχι οβαλ όπως το δικό μου.
Η δεν ειναι σπάνιο και υπαρχει σαν τυπος και λεω πατάτα απο την αμάθεια μου. Δεν εχω ρωτήσει σε μαγαζί ακομη.
Το πλαστικό δισκάκι οκ να το βγάλει. Το προστατευτικό όμως
άστο να υπάρχει καθώς σε μια πτώση ή κτύπημα θα σου σώσει
τον εκτροχιαστή.
Κατά τα άλλα, πρώτα μετράμε το σκελετό και μετά προχωράμε
σε περιπέτειες. Μέτρησε κάθετο και οριζόντιο σωλήνα και
πες μας πόσο ύψος έχεις. Κρίμα είναι να κάνεις όλη τη
διαδικασία και να ανακαλύψεις ότι δεν σου κάνει το μέ-
γεθος.
Επίσης, λύσε τριβές και ποτήρια λαιμού να δούμε τι λένε
από σπειρώματα.
Το εχω μετρησει φιλε μου ηδη. Ο καθετος σωληνας ειναι 52cm και εγω εχω υψος 1.70. Με οσα εχω διαβασει μου κανει. Σωστα?
Σημερα θα λυθουν τα ποτηρια και η μεσαια τριβη. Ειδικα η τελευταια θελει σφυρακι γιατι δεν εχω το εργαλειο με τα δυο δοντια που θελει για να βγει.
Καταρχάς μιλάμε για Center to Top μέτρηση, από τον άξονα
της πεταλιέρας μέχρι τέρμα επάνω από τη μούφα. Κατά τα
αλλα εγώ είμαι περίπου 1,80μ με 81 καβάλαο και καβαλάω
54 κάθετο και οριζόντιο. Οπότε το 52 για 1.70μ ίσως
είναι λίγο μεγάλο, μάλλον προς 48-49 μεριά είσαι.
Μέτρα πάντως και τον οριζόντιο από το μέσο του κάθετου
μέχρι το μέσο του κούτελου για να έχουμε και εκεί ιδέα.
Στην τελική το μήκος είναι πιο σημαντικό από το ύψος
του κάθετου.
Yπάρχει και αυτό
http://www.competitivecyclist.com/za/CCY?PAGE=FIT_CALCULATOR_INTRO
Η τριβή μια χαρά θα βγει με πλακέ κατσαβίδι και σφυράκι.
Δεν παθαίνει κάτι, μικρά αποφασιστικά χτυπήματα για να
ξεκολήσει. Ξεκίνα πάντως από εκεί μη τυχών σου προκύψει
κανένα γαλλικό σπείρωμα και αναθεωρήσεις.
Ακριβως 52cm απο την μεση του αξονα της μεσαιας τριβης. Και 54 οριζοντιος απο την κολληση πισω μεχρι την κολληση εμπρος στο κουτελο.
Ωραιος ο οδηγος θα μετρηθω σε λιγο.
Θα την βγαλω και θα ποσταρω φωτο.
Συμφωνα με το site θα επρεπε ως μεσο ορο καθως βγαζει 3 διαφορετικες μετρησεις ειναι στο 51. Βεβαια μετρηθηκα προχειρα. ξεκινησε απο 49 μεχρι 53.
Ο οριζοντιος ηταν οκ. μεχρι και μικροτερος εβγαινε στην french.
Παντως με αλλους οδηγους ειδα οτι ειναι οκ. Τωρα εαν εχουμε διαφορα 1 με 2 cm ποσο σημαντικο προβλημα θα μου δημιουργησει?
Σήμερα εβγαλα και την μεσαια τριβη. Δεν με ταλαιπώρησε και πολυ με το σφυράκι.
http://img40.imageshack.us/img40/238/p5090074.JPG
http://img12.imageshack.us/img12/9118/p5090075j.jpg
http://img543.imageshack.us/img543/4285/p5090076.jpg
Εχουμε ιδεα τι ειδους ειναι?
Το σπειρωμα με πολυ προχειρο τροπο εχει διαμετρο 3,6 με 3,7cm.
Όπως σου είπε και ο Eaglos, μέτρα πάλι τον οριζόντιο από το μέσο του κάθετου
μέχρι το μέσο του κούτελου όπως στο παρακάτω σχεδιάγραμμα.
http://community.terrybicycles.com/wordpress/wp-content/uploads/2011/02/...
Μας ενδιαφέρει το top tube
Με 1,70cm. ύψος το 52 οριζόντιος σου είναι σχετικά καλό. Μπορείς να το βολέψεις με μικρότερο λαιμό. Οριζόντιος κέντρο - κέντρο 54cm. σου είναι μεγάλο.
Μέχρι τώρα έχεις κάνει πολύ καλή δουλειά. Αναμένουμε την συνέχεια.
Κάνε τις μετρήσεις με βοήθεια για να είσαι σίγουρος.
Στον κάθετο σε ενδιαφέρει το αποτέλεσμα c-t, επίσης
σε ενδιαφέρει το stem length. Το inseam πόσο το έβγα-
λες;
Δεν υπάρχει μέσος όρος σε αυτά που σου δίνει το site.
Το Competitive είναι αυτό με τις πιο αγωνιστικές δια-
στάσεις με κοντό κάθετο, κοντό οριζόντιο, ψηλότερα το
παλουκόσελο, μακρύτερο λαιμό και περισσότερο σκύψιμο.
Το French είναι σχετικό μεγάλο με χαμηλά το παλουκόσελο,
κοντύτερο λαιμό, λίγο πιο απλωμένο το σώμα για να πιάσει
το τιμόνι.
Απλά μέτρα ακριβώς διαστάσεις σκελετού και τις δικές σου
διότι σε αυτά τα ποδήλατο, αν τα θες για πολλά χιλιόμετρα,
παίζει ρόλο το 2-3εκ διαφορά καθώς τα ύψη και οι γωνίες σε
λαιμό και τιμόνι δύσκολα αλλάζουν.
Αυτό που δεν λέει το site είναι ότι οι διαστάσεις γίνονται
με τη λογική ότι θα πάς σε σύγχρονο ποδήλατο όπου το ύψος
και η κλίση του λαιμού αλλάζουν πολύ εύκολα και έχεις πολ-
λά περιθώρια ρυθμίσεων. Στα κλασικά ποδήλατα το σύνηθες ύψος
του λαιμού είναι περίπου τα 6εκ από το παξιμάδι και η κλίση
είναι δεδομένη και δεν μπορεί να αλλάξει χωρίς να αλλάξεις
όλο το λαιμό. Οπότε σιγούεψέτο όσο μπορείς.
Για την τριβή, δες εδώ
http://en.wikipedia.org/wiki/Bottom_bracket#Sizes
Για τις ρόδες η τύχη τους θα κριθεί από το κατά πόσο
βρίσκει σαμπρέλες και λάστιχα για 27άρες ζάντες. Αν
δεν βρίσκεις τότε στοχεύεις κάποια στιγμή σε νέα στε-
φάνια, ακτίνες και πλέξιμο στα παλιά κέντρα αν είναι
σε καλή κατάσταση η φωλιές. Μαζί θα χρειαστείς και
long reach φρένα τα οποία βγάζουν οι Shimano, Tektro,
Dia Compe
Λοιπον επανερχομαι.
Μιας και το ποδηλατο ειναι πλεον λυμενο το μετρησα με ακριβεια οπως μου ειπατε.
Ο καθετος σωληνας απο το μεσον της μεσαιας τριβης μεχρι την κορυφη του σωληνα ειναι 53.3cm
Ο οριζοντιος απο την μεση του κουτελου μεχρι την μεση του καθετου ειναι 56cm
Σημερα βρηκα ενα φιλο και πηρα το αλφαδι και το μετρο και αρχισαμε τις μετρησεις. (επεσε και λιγο γελιο..).
http://img818.imageshack.us/img818/353/masures.jpg
Με βαση τα δεδομενα που προκυπτουν ο καθετος βγαινει και μικροτερος λιγα χιλιοστα.
Να προσθεσω οτι οταν το ποδηλατο ηταν συναρμολογημενο εκανα τις εξης ενεργεις για δοκιμη. (πριν μαθω πως τα μετρανε σωστα).
Λοιπον ορθιος πανω στο ποδηλατο ο οριζοντιος σωληνας ειχε αποσταση 2εκ απο εμενα. Καθιστος στην σελα σε θεση οδηγησης με το παλουκοσελλο στην μεση περιπου, το ποδι οταν κατεβαινε τερμα κατω ηταν ελαφρως λυγισμενο. Η θεση ηταν καπως σκυφτη αλλα θεωρω λογικη για δεδομενα κουρσας.
Με βαση οπως εχω συνηθισει να κανω ποδηλατο θα ηθελα και την σελα λιγο ψηλοτερα για να τεντωνει το ποδι λιγο περισσοτερο.
Το κυριο προβλημα μου με το dual suspension και το MTB ηταν οτι μετα απο καποια χλμ με πονουσαν μερη που ερχοντουσαν σε επαφη με την σελα!!! Με ποδια, μεση αντοχες κτλ δεν ειχα ποτε θεμα.
Λαστιχα βρισκω ευκολα στην γειτονια μου continental. Σαμπρελες μου ειπαν οτι κανουν και απο 700 κανονικα.
Τελος το ποδηλατο θα κανει καθημερινα σχεδον 10χλμ κατηφορα και 7χλμ ανηφορα μετριας κλισης.
Παμε στις ερωτησεις..
Θεωρω οτι με την θεση που θα εχω στην κουρσα αυτες οι περιοχες θα καταπονουνται λιγοτερο σωστα?
Τελος με βαση τον πινακα ειμαστε κοντα στο μεγεθος απο οτι καταλαβα. Η αυτες οι μικρες αποκλισεις παιζουν πολυ ρολο?
Ευχαριστω
Επειδή μου φάνηκαν περίεργα τα αποτελέσματα που σου έβγαλε δοκίμασα να τα αλλάξω και να βάλω άλλο ύψος (1,86), άλλο Sternal Notch (1,59)........
αλλά μου βγάζει τα ίδια αποτελέσματα με αυτά που έδωσες και εσύ. Μάλλον έχει κολλήσει.
Με βάση τις μετρήσεις που έκανες αλλά και γενικά το ύψος σου ο οριζόντιος είναι μακρύς. Πόσο μάλλον που έχεις και μεγάλο καβάλο.
Τώρα αν εσύ το νιώθεις καλά κάνε τις βόλτες σου και το ξαναβλέπεις. Δοκίμασε και ένα ποδήλατο φίλου σου με μικρότερο οριζόντιο.
Ευχαριστω.
Το ποδηλατο θα συνεχισει ως project. Ετσι και αλλιως σε budget δεν εχει κοστισει και τιποτα. Εχω βρει τα παντα συνολο 60 ευρω. Στην τελικη αμα δεν μου κανει το πουλαω. Ετσι οπως θα βγει δεν νομιζω να ειναι δυσκολο.
Ευχαριστω
Τελικά δεν έχει κολλήσει, δίνει τα παραπάνω αποτελέσματα για τον graphist83. Ξανατσέκαρα και τα δικά μου όπου με 1,80 ύψος και 82 καβάλο μας προτείνει ουσιαστικά το ίδιο ποδήλατο. Συγνώμη για το λάθος μου.
Αρα λοιπον με βαση τα δεδομενα που μας δινει ο οδηγος οι αποκλισεις που εχω με αυτο το ποδηλατο ειναι αμελητεες, σωστα?
Τα αποτελέσματα που σου δίνει έρχονται σε αντίθεση με τα όσα γνωρίζω αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει πως είμαι και σωστός.
Με βάση τα αποτελέσματα που σου δίνει, ναι έχεις μικρές αποκλίσεις που διορθώνονται σχετικά εύκολα.
Με βάση την μικρή μου εμπειρία θα σου πρότεινα κουρσάκι με 52 οριζόντιο και 11αρι λαιμό. Μεγάλη διαφορά από το 56cm. που σου προτείνει.
Συνήθως λέμε ότι καβαλάμε ποδήλατο δρόμου ανάλογα με το τι θέλουμε από την γεωμετρία του. Μικρός οριζόντιος πιο άκαμπτο, αγωνιστική θέση κ.λ.π, μεγάλος οριζόντιος πιο τουριστικό ποδήλατο. Βέβαια παίζουν και άλλα πράγματα ρόλο όπως η ευλυγισία του αναβάτη, αλλά το 56cm. οριζόντιος δεν θα σου το πρότεινα σε καμία περίπτωση καθώς (σε γενικές γραμμές) είναι για ύψη πάνω από 1,80. Θα μας απαντήσουν και οι πιο έμπειροι πάνω σε αυτό.
Με την λογική ότι η ανακατασκευή δεν θα σου στοιχίσει πολλά, προχώρα για την εμπειρία και το βλέπεις στο δρόμο.
Τα νούμερα που σου δίνει δείχνουν ότι θες 3εκ ψηλότερο κάθετο.
Αυτό σημαίνει ότι με τον 53 θα σου βγει ψηλότερα η σέλα από το
τιμόνι. Γενικά το 56+ είναι για 185+
Αν είσαι όντως 1,70 τότε πρέπει να έχει πολύ μακρυά πόδια,
πολύ μακριά χέρια και πολύ κοντό κορμό. Αν μπορείς, δείξε
μας και τα υπόλοιπα νούμερα από τις σωματικές σου μετρήσεις.