Αναβαθμιση Ideal Hillmaster 29

28 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Mtber7
Απών/απούσα

Καλημερα.

Θελω να αναβαθμισω το συγκεκριμενο ποδηλατο.

Θα βαλω σειρα περιφερειακων shimano xt.

Σκεφτομουνα το "μοδατο" 1Χ12, αλλα επειδη η χρηση του εκτος απο mtb θα ειναι και αποστασεις ασφαλτινες μηπως θα πηγαινε καλυτερα το 2Χ11;

Παρακαλω τις γνωμες-γνωσεις σας.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Αναντα
Απών/απούσα

Το 1x12 θα χρειαστει και αλλο πισω κεντρο τροχου, το 11ρι μπορει και οχι. Αξιζει τα χρηματα? Δεν ειμαι σιγουρος. Εγω εχω καταληξει σε 3x10 για τα παντα, δρομο, χωμα και φορτωμα, με 11-32 κασεττα και 22/32/44 δισκοβραχιωνα. 

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

Mtber7 wrote:

Καλημερα.

Θελω να αναβαθμισω το συγκεκριμενο ποδηλατο.

Θα βαλω σειρα περιφερειακων shimano xt.

Σκεφτομουνα το "μοδατο" 1Χ12, αλλα επειδη η χρηση του εκτος απο mtb θα ειναι και αποστασεις ασφαλτινες μηπως θα πηγαινε καλυτερα το 2Χ11;

Παρακαλω τις γνωμες-γνωσεις σας.

 

Τι μετάδοση φοράει τώρα;

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

εαν θελεις πραγματικη αναβαθμιση τοτε δεν ξεκινας απο το τελευταιο, τα περιφερειακα. Ξεκινας απο αυτα που κανουν διαφορα δλδ αναρτηση και τροχους. Απο εκει και περα αναλογα την χρηση προσαρμοζεις τα υπολοιπα.

Mtber7
Απών/απούσα

3x9 με 11-34 κασεττα.

Εχουν καποια θεματακια και θελω να αλλαξω ολη την σειρα.

Μετα θα παρουν σειρα και αλλα πραγματα.

Αν παω σε 2Χ11 η κασεττα πρεπει να ειναι η 11-40 ή γινεται και η 11-42;

Γνωριζετε;

Mtber7
Απών/απούσα

Στην επίσημη σελίδα της Shimano γράφει ότι το 2Χ11 συνεργάζεται καλύτερα με κασέτα 11-40 και το 1Χ11 με την 11-42.

Σε μεγάλο ελληνικό μαγαζί από όπου θα αγοράσω τα περιφερειακά μου είπανε ότι η 11-42 μπορεί να μπει και σε 2Χ11 σύστημα.

Ποια η γνώμη σας; 

Πρέπει να ξεκινήσω τις αγορές. 

Επίσης μπροστά 26-36 ή 24-34 θα βάζατε για ευκολία στις ανηφόρες; 

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

Mtber7 wrote:

3x9 με 11-34 κασεττα.

Εχουν καποια θεματακια και θελω να αλλαξω ολη την σειρα.

Μετα θα παρουν σειρα και αλλα πραγματα.

Αν παω σε 2Χ11 η κασεττα πρεπει να ειναι η 11-40 ή γινεται και η 11-42;

Γνωριζετε;

 

Deore έχει; Γιατί αν έχει Deore μια χαρά είναι μην βάλεις ''καλύτερη'' μετάδοση κάνε άλλη αναβάθμιση, πχ ανάρτηση, ελαστικά, σέλα, τροχούς κτλ

Αναντα
Απών/απούσα

Mtber7 wrote:

Στην επίσημη σελίδα της Shimano γράφει ότι το 2Χ11 συνεργάζεται καλύτερα με κασέτα 11-40 και το 1Χ11 με την 11-42.

Σε μεγάλο ελληνικό μαγαζί από όπου θα αγοράσω τα περιφερειακά μου είπανε ότι η 11-42 μπορεί να μπει και σε 2Χ11 σύστημα.

Ποια η γνώμη σας; 

Πρέπει να ξεκινήσω τις αγορές. 

Επίσης μπροστά 26-36 ή 24-34 θα βάζατε για ευκολία στις ανηφόρες; 

Το 1x σε mtb εχει καποιο νοημα, πχ γλιτωνεις απο ενα χειριστιριο κι ενα εκτροχιαστη. Το 2x εχει νοημα σε ποδηλατα δρομου, δε χρειαζεσαι κατι παραπανω. Αυτο που πας να κανεις ομως δεν εχει κανενα απολυτως νοημα, την στιγμη που κανεις καλλιτερη δουλεια με 3x10 και με σημαντικα μικροτερο κοστος αναλωσιμων. Αλλα αν δε ξοδεψεις δε μαθαινεις.

Mtber7
Απών/απούσα

Kαταρχην να σας ευχαριστησω για τον χρονο που αφιερωνετε για να διαβασετε τα μηνυματα μου.

Το 2Χ11 το εμπνευστηκα απο το Ideal Race Pro 29.

Ποδηλατο που η Ideal το θεωρει ενα  απο τα καλυτερα της με carbon σκελετο και την σειρα της Shimano Deore XT 2X11.

 

 

Mtber7
Απών/απούσα

Επισης με μια ερευνα που εκανα σε σειρα Shimano Deore XT η διαφορα αναμεσα στα συστηματα 2Χ11 και 3Χ11 ειναι γυρω στα 60 ευρω.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Ναι οκ αλλά αυτά όλα θα τα ρίξεις σε ένα Hillmaster.
Το Hillmaster παραμένει Hillmaster. Καλό χρυσό αλλά παραμένει αυτό που είναι.
Το οποίο - για αυτό που είναι σαν συνολικό ποδήλατο (σκελετός, πιρούνι - ρόδες - φρένα - τιμόνι κλπ κλπ) μια χαρά μετάδοση έχει, και με ένα τεράστιο εύρος που σε καλύπτει σε 500 περιπτώσεις.
Δεν καταλαβαίνω τι ψάχνεις;
Μήπως ψάχνεις ένα άλλο ποδήλατο;
Σε αυτήν την περίπτωση γιατί δεν το πουλάς να πάρεις αυτό το άλλο ποδήλατο;
Και αν έπαιρνες αυτό το άλλο, ποιό θα ήταν;
Το Race pro; Για τι χρήση; Με ποιό σκεπτικό;
Μόνο η επιθυμία για άλλη μετάδοση δεν λέει προς τα που ακριβώς θες να το πας.
 

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

Μου θυμιζει εμένα, που είχα παλιά ένα Scott Voltage YZ35 του 2008 με Acera και είχα κολλήσει να του βάλω Shimano XT, αλλά δεν το έκανα, του είχα βάλει όμως ελαστικά Schwable Black Shark Mud, φτερά SKS, θυμάμαι το πέρασα με γυαλιστικό και έμοιαζε σαν carbon και.... μου το έκλεψαν!!!

Θέλω να πώ πως στην πραγματικότητα χρειαζόμουν ΑΛΛΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ όχι αναβάθμιση στο υπάρχων.. αυτό χρειάζεται κ ο φίλος.

Mtber7
Απών/απούσα

Προφανώς και αν είχα τώρα τα 2000+ ευρώ που κοστίζει το Race Pro θα το επερνα (ή κάποιο άλλο αντίστοιχο).

Ετσι προσπαθώ να το κάνω σιγά σιγά και με την ευχαρίστηση ότι δημιουργώ ένα "custom" ποδήλατο.

Δεν ψάχνω αυτοκόλλητα shimano XT αλλά πραγματικά περιφερειακά.

Επόμενος στόχος μου είναι ένα αξιοπρεπές πλαίσιο - περίπου στα 400 ευρώ (και εδώ θα ήθελα πραγματικά την βοήθεια σας για πρόταση αγοράς και από που) και ένα ζευγάρι τροχών αλλά τόσα.

Δηλαδή σε βάθος χρόνου με κόστος περίπου 1200 να έχω ένα ποδήλατο αξιοπρεπεστατο.

Μένουνε και υστερωντας από ένα πολύ ακριβότερο ποδήλατο τιμόνι και σέλα. 

Ας είναι. 

Αν όλα αυτά τα θεωρείτε λάθος, οκ ας τελειώσει το θέμα εδώ όμορφα και ωραία. 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

εγω θα στο ξαναγραψω. Αλλα δεν το βλεπω να γινεται κατανοητο. Το πλαισιακι σου ειναι μια χαρα. Ξεκινα με την αναρτηση ή τους τροχους. οταν θα τα βαλεις αυτα τοτε θα μπορεις να καταλαβεις και προς τα που θες να πας το ποδηλατο. Δλδ εαν θες να το πας τελειως χωμα θα βαλεις ενα 1χ11 ή 1χ12 με 11-42 ή και παραπανω και θα εισαι ΟΚ. Αλλα αυτο δεν μπορεις να το ξερεις εαν το στησιμο του ποδηλατου δεν ειναι τελειωμενο. Δλδ δεν ξεκινας απο την μεταδοση αλλα απο τα υπολοιπα. Και εκει θα δεις την μεγαλη διαφορα. Παρατηρησα οτι στην μεταδοση ψαχνεσαι για πιο ευκολες σχεσεις (ρωτας εαν στο 2χ11 μπορεις να βαλεις 11-42 αντι για 11-40). Και ρωταω για να σε προβληματισω απλα. Εαν βαζοντας ενα ζευγαρι τροχων βελτιωθει η κυλιση σου τοσο ωστε να μην χρειαζεσαι τοσο ελαφριες σχεσεις (πραγμα οχι δυσκολο με τα απλα κεντρα shimano που φορας) τοτε θα ξανααλλαζεις κασσετες?? Αρα μηπως θα επρεπε ν ξεκινουσες απο τους τροχους?? 

Mtber7
Απών/απούσα

kktsol wrote:

εγω θα στο ξαναγραψω. Αλλα δεν το βλεπω να γινεται κατανοητο. Το πλαισιακι σου ειναι μια χαρα. Ξεκινα με την αναρτηση ή τους τροχους. οταν θα τα βαλεις αυτα τοτε θα μπορεις να καταλαβεις και προς τα που θες να πας το ποδηλατο. Δλδ εαν θες να το πας τελειως χωμα θα βαλεις ενα 1χ11 ή 1χ12 με 11-42 ή και παραπανω και θα εισαι ΟΚ. Αλλα αυτο δεν μπορεις να το ξερεις εαν το στησιμο του ποδηλατου δεν ειναι τελειωμενο. Δλδ δεν ξεκινας απο την μεταδοση αλλα απο τα υπολοιπα. Και εκει θα δεις την μεγαλη διαφορα. Παρατηρησα οτι στην μεταδοση ψαχνεσαι για πιο ευκολες σχεσεις (ρωτας εαν στο 2χ11 μπορεις να βαλεις 11-42 αντι για 11-40). Και ρωταω για να σε προβληματισω απλα. Εαν βαζοντας ενα ζευγαρι τροχων βελτιωθει η κυλιση σου τοσο ωστε να μην χρειαζεσαι τοσο ελαφριες σχεσεις (πραγμα οχι δυσκολο με τα απλα κεντρα shimano που φορας) τοτε θα ξανααλλαζεις κασσετες?? Αρα μηπως θα επρεπε ν ξεκινουσες απο τους τροχους?? 

Κατά την γνώμη σου είναι καλά να αλλάξω όλοκληρους τους τροχούς;

Αν ναι, μπορείς να μου κάνεις μια πρόταση; 

Είδα shimano XT και πάνε περίπου 400 ευρώ.

Ή μπορώ να κρατήσω στεφάνια και να αλλάξω κέντρα και ακτίνες μόνο; 

 

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

Μπορείς να κρατήσεις κέντρα και να αλλάξεις στεφάνια και ακτίνες πχ να είναι full carbon κτλ να μπεί κ η XT κ υδραυλικά XT, πηρούνι Fox Gold κτλ κτλ αλλά  όλα αυτά το IDEAL?

Προσωπικά δεν θα το έκανα.. έχω ένα φίτνες COLNAGO IMPACT αγορασμένο στα 1300€, χάλασε η Shimano Claris και έβαλα Sram Rival αλλά μιλάμε για ΚΑΛΟ σκελετό όχι IDEAL. Με κάρμπον πηρούνι κτλ.. στις επόμενες σκέψεις(εάν ξανακάνω ποδήλατο) είναι υδραυλικά φρένα και σέλα Brooks αλλά μιλάμε για COLNAGO που βγάζει κορυφαία ποδήλατα, όχι την ταπεινή IDEAL και το συγκεκριμένο mtb που είναι κάτι μέτριο θα έλεγα. Να'χες ένα mtb carbon με deore οκ να πάς σε xt αλλά τώρα σ'αυτό τι ''αναβάθμιση'' να κάνεις, δεν τ'αξίζει το ποδήλατο ρε παιδί μου, πετάς τα λεφτά σου πιστεύω. Αυτό έχει deore οπότε είναι μία χαρά δεν θέλει κάτι άλλο, δεν θ'αλλάξει κάτι με την xt. Άποψη μου.

Στο λέω γιατί έχω ''πετάξει'' λεφτά άσκοπα σε ποδήλατα έτσι; Δεν θα αλλάξει κάτι. Βασικά ΚΑΛΥΤΕΡΟ ποδήλατο θέλεις.Υπάρχουν mtb ''καλά'' με 1200€... ένα σωρό.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

YokoChoco wrote:

Μπορείς να κρατήσεις κέντρα και να αλλάξεις στεφάνια και ακτίνες πχ να είναι full carbon κτλ να μπεί κ η XT κ υδραυλικά XT, πηρούνι Fox Gold κτλ κτλ αλλά  όλα αυτά το IDEAL?

Προσωπικά δεν θα το έκανα.. έχω ένα φίτνες COLNAGO IMPACT αγορασμένο στα 1300€, χάλασε η Shimano Claris και έβαλα Sram Rival αλλά μιλάμε για ΚΑΛΟ σκελετό όχι IDEAL. Με κάρμπον πηρούνι κτλ.. στις επόμενες σκέψεις(εάν ξανακάνω ποδήλατο) είναι υδραυλικά φρένα και σέλα Brooks αλλά μιλάμε για COLNAGO που βγάζει κορυφαία ποδήλατα, όχι την ταπεινή IDEAL και το συγκεκριμένο mtb που είναι κάτι μέτριο θα έλεγα. Να'χες ένα mtb carbon με deore οκ να πάς σε xt αλλά τώρα σ'αυτό τι ''αναβάθμιση'' να κάνεις, δεν τ'αξίζει το ποδήλατο ρε παιδί μου, πετάς τα λεφτά σου πιστεύω. Αυτό έχει deore οπότε είναι μία χαρά δεν θέλει κάτι άλλο, δεν θ'αλλάξει κάτι με την xt. Άποψη μου.

Στο λέω γιατί έχω ''πετάξει'' λεφτά άσκοπα σε ποδήλατα έτσι; Δεν θα αλλάξει κάτι. Βασικά ΚΑΛΥΤΕΡΟ ποδήλατο θέλεις.Υπάρχουν mtb ''καλά'' με 1200€... ένα σωρό.

αφου δεν ξερετε για τι πραγμα μιλατε γιατι μιλατε?? Πραγματικη απορια. Δλδ θα κρατησει τα κεντρα (απλα shimano στην καλυτερη περιπτωση) και θα πλεξει πανω τους κορυφαια στεφανια και ακτινες ωστε να τα χαντακωσει και αυτα. Μιλαμε για ΜΤΒ και αναφερουμε το colnago impact που ειναι fitness. Καμμια σχεση. Το συγκεκριμενο ποδηλατο εαν δεν κανω λαθος δεν φοραει καν deore (μην μου πεις κανενας οτι φοραει πισω ντεραγιε deore) φοραει κατι που ειναι 3χ9. 

Να επανελθουμε στο αρχικο θεμα. Οπως ειπα και παραπανω. Ενα ζευγαρι τροχων. Δεν κρατας ουτε κεντρα ουτε στεφανια ουτε ακτινες. Και βαζεις κατι συγχρονο με συγχρονο εσωτερικο στεφανιων. Δεν μπλεκεις με τροχους ΧΤ κτλ κτλ. Και απο εκει και περα βλεπεις τι θα κανεις αναλογα την χρηση. Mtber7 δες τα μυνηματα σου

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

kktsol wrote:

 

YokoChoco wrote:

 

Μπορείς να κρατήσεις κέντρα και να αλλάξεις στεφάνια και ακτίνες πχ να είναι full carbon κτλ να μπεί κ η XT κ υδραυλικά XT, πηρούνι Fox Gold κτλ κτλ αλλά  όλα αυτά το IDEAL?

Προσωπικά δεν θα το έκανα.. έχω ένα φίτνες COLNAGO IMPACT αγορασμένο στα 1300€, χάλασε η Shimano Claris και έβαλα Sram Rival αλλά μιλάμε για ΚΑΛΟ σκελετό όχι IDEAL. Με κάρμπον πηρούνι κτλ.. στις επόμενες σκέψεις(εάν ξανακάνω ποδήλατο) είναι υδραυλικά φρένα και σέλα Brooks αλλά μιλάμε για COLNAGO που βγάζει κορυφαία ποδήλατα, όχι την ταπεινή IDEAL και το συγκεκριμένο mtb που είναι κάτι μέτριο θα έλεγα. Να'χες ένα mtb carbon με deore οκ να πάς σε xt αλλά τώρα σ'αυτό τι ''αναβάθμιση'' να κάνεις, δεν τ'αξίζει το ποδήλατο ρε παιδί μου, πετάς τα λεφτά σου πιστεύω. Αυτό έχει deore οπότε είναι μία χαρά δεν θέλει κάτι άλλο, δεν θ'αλλάξει κάτι με την xt. Άποψη μου.

Στο λέω γιατί έχω ''πετάξει'' λεφτά άσκοπα σε ποδήλατα έτσι; Δεν θα αλλάξει κάτι. Βασικά ΚΑΛΥΤΕΡΟ ποδήλατο θέλεις.Υπάρχουν mtb ''καλά'' με 1200€... ένα σωρό.

 

αφου δεν ξερετε για τι πραγμα μιλατε γιατι μιλατε?? Πραγματικη απορια. Δλδ θα κρατησει τα κεντρα (απλα shimano στην καλυτερη περιπτωση) και θα πλεξει πανω τους κορυφαια στεφανια και ακτινες ωστε να τα χαντακωσει και αυτα. Μιλαμε για ΜΤΒ και αναφερουμε το colnago impact που ειναι fitness. Καμμια σχεση. Το συγκεκριμενο ποδηλατο εαν δεν κανω λαθος δεν φοραει καν deore (μην μου πεις κανενας οτι φοραει πισω ντεραγιε deore) φοραει κατι που ειναι 3χ9. 

 

Να επανελθουμε στο αρχικο θεμα. Οπως ειπα και παραπανω. Ενα ζευγαρι τροχων. Δεν κρατας ουτε κεντρα ουτε στεφανια ουτε ακτινες. Και βαζεις κατι συγχρονο με συγχρονο εσωτερικο στεφανιων. Δεν μπλεκεις με τροχους ΧΤ κτλ κτλ. Και απο εκει και περα βλεπεις τι θα κανεις αναλογα την χρηση. Mtber7 δες τα μυνηματα σου

 

Αγαπητέ ως παράδειγμα το έθεσα, αλλά εν συνεχεία ανέλυσα ότι δεν χρειάζεται και καλύτερα να πάει σε ΚΑΛΥΤΕΡΟ ποδήλατο. Για το Κολνάγκο έδωσα παράδειγμα την βελτίωση που έγινε, αλλά είπα άλλο Κολνάγκο άλλο Ideal. Λάθος λοιπόν κατάλαβες. Προσωπικά προτείνω να το πουλήσει και να πάρει καλύτερο ποδήλατο, δλδ στο Ideal θα δώσει ενα καρό λεφτά, για τροχούς, μεταδόσεις, πηρούνια κτλ να το κάνει Cannondale; Ας πάρει κατευθείαν ένα Cannondale ή Scott ή Specialized κτλ κτλ, με λίγα λόγια ας πάρει ένα έτοιμο. Βελτίωση κάνουμε, κατά την ταπεινή μου άποψη όταν αξίζει ο σκελετός, το συγκεκριμένο παραείναι μέτριο για να του ρίξει λεφτά. Να ήταν κάρμπον να πώ εντάξει..

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

https://www.idealbikes.net/?section=3477&language=el_GR&itemid1494=3545&detail1494=1

αυτό είχα δεί που έχει deore και ειναι μοντέλο του '19 αλλά δεν είχα προσέξει ότι είναι 2χ10, άρα μάλλον ο φίλος έχει άλλης χρονιάς, δεν μας έχει πει όμως ποιας και τι μετάδοση έχει επάνω, δλδ altus, acera, alivio κτλ να ξέρουμε

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

Λοιπόν το τελευταίο 3χ9 Hillmaster που έβγαλε η Ideal είναι αυτό εδώ https://www.idealbikes.net/?section=2534&language=el_GR&itemid1494=2549&detail1494=1 του 2014, με Shimano Altus όπως λέει. Εγώ σ'αυτό δεν θα έκανα ΚΑΜΙΑ μετατροπή θα το ΠΟΥΛΑΓΑ να βάλω και την διαφορά να πάρω ένα mtb καλό με 1000-1200€... δεν αξίζει να του ρίξει κανείς 400€ στην XT, άλλα 300€ σε τροχούς, άλλα 200€ σε πηρούνι κτλ, πεταμένα λεφτά.

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

https://www.scott-sports.com/it/it/product/scott-scale-965-bike?article=274598009 ορίστε με 1200€ μια χαρά ποδήλατο. Scott Scale να νοιώθεις όπως ο Nino Schurter ο παγκόσμιος πρωταθλητής.

Αναντα
Απών/απούσα

Ολοι εσεις που προτεινετε αλλους τροχους, εχετε πραγματικα καταλαβει καποια διαφορα μεταξυ στοκ και ακριβων τροχων σε mtb με τακουνατα λαστιχα 2.2+ των 700+ γραμμαριων και με πιεσεις της ταξης των 25 psi? 

 

Περαν αυτου και μιας και στο παιχνιδι παιζει και αλλο πλαισιο και αναρτηση, δεν εχει νοημα να δωσει κανεις χρηματα για τροχους τωρα την στιγμη που το επομενο πλαισιο/πηρουνι μπορει να ειναι boost.  Οποτε εδω που τα λεμε, το μονο κομματι που μπορει σιγουρα να περασει στο επομενο πλαισιο ειναι το drivetrain. Θα επιμενω σε 3x10 alivio μπρος, deore πισω, sunrace κασεττα. Επιτρεπει πυκνες σχεσεις με μικρα σε διαμετρο γραναζια και δε κοστιζει.

Εγω θα προτεινα στο φιλο να μην κανει τιποτα αλλο προς το παρον απο το να εξασφαλισει πως εχει ενα λειτουργικο ποδηλατο. Μετα να αποκτησει καποιες γνωσεις και εμπειρια που τωρα δεν εχει και σιγα σιγα να στησει ενα καλο ποδηλατο με το πλαισιο και περιφερειακα που χρειαζεται και οχι αυτα που ειναι της μοδας. Προσωπικα σε ενα mtb θα επενδυα σε καλη αναρτηση, καλα κεντρα και σε ενα καλο ατσαλινο πλαισιο.

 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Αναντα wrote:

Ολοι εσεις που προτεινετε αλλους τροχους, εχετε πραγματικα καταλαβει καποια διαφορα μεταξυ στοκ και ακριβων τροχων σε mtb με τακουνατα λαστιχα 2.2+ των 700+ γραμμαριων και με πιεσεις της ταξης των 25 psi? 

Παρα πολλες. Και οχι μεταξυ στοκ τροχων και ακριβων αλλα μεταξυ στοκ και μετριων τροχων. Και μονο η αλλαγη που απο απλα στοκ τροχους θα πας σε κατι που μπορει να γινει tubeless ειναι αρκετη. Αλλα δεν μιλαμε μονο για αυτο. Συζηταμε οτι αυτη την στιγμη εχει τροχους που εχουν εσωτερικο 19 ή 21 μμ. Θα παει σε κατι με εσωτερικο 25μμ. Το 2,2 ελαστικο θα απλωσει οπως πρεπει και η διαφορα του μεγαλυτερου volume δινει τελειως αλλη αισθηση. Προχωροντας παρακατω τα κεντρα που φοραει ειναι στην καλυτερη περιπτωση shimano TX ή RM. Υπαρχει συγκριση στο να παει σε κατι με κλειστα ρουλεμαν?? Υπαρχει συγκριση σε στιβαροτητα τα στεφανια των aftermarket σε σχεση με τα στοκ Χ-19 ή Χ-6 ή κατι παρομοιο που φοραει?? Αλλα και τιποτα απο αυτες τις διαφορες να μην υπηρχε μονο και μονο η διαφορα βαρους των περιπου 500 γραμμαριων απο την περιφερεια των τροχων ειναι αρκετη. Και ναι εχω οδηγησει αρκετα ποδηλατα με αλλους τροχους (μετριους δεν μιλαμε για carbon στεφανια κτλ κτλ) αμεσως μετα απο τους στοκ τροχους και η διαφορα ειναι εμφανης απο τις πρωτες πεταλιες ή απο τα πρωτα χωματινα μετρα.

Προχωρωντας παρακατω. Σωστη η παρατηρηση οτι εαν αλλαξει αναρτηση μπορει να παει σε διαφορετικο αξονα (απο το q/r που φοραει σε 15χ100). Απλα πρεπει να προσεξει το καινουργιο σετ που θα παρει να εχει διαθεσιμους ανταπτορες για την μετατροπη. Το ιδιο ισχυει και για τον πισω αν και δεν νομιζω οτι για την χρηση που εχει περιγραφει θα εχει νοημα η αλλαγη σκελετου.  

Αναφερθηκε παραπανω η αλλαγη ολου του ποδηλατου με καποιο με κοστος 1200 ευρω. Ξεπερνωντας το οτι και σε αυτο το ποδηλατο των 1200 η πρωτη αλλαγη που γινεται ειναι οι τροχοι, πιστευετε οτι εαν υπηρχαν τα 1200 μαζεμενα θα το συζηταγαμε τωρα?? Ο ανθρωπος οπως και παρα πολλοι αλλοι θελει να αναβαθμισει σιγα σιγα το ποδηλατο που ηδη εχει επειδη δεν εχει μαζεμενα τα 1200. Ασχετο το οτι εγω πιστευω οτι θα τον καλυπτει αυτο που θα κανει και δεν θα χρειαζεται αλλαγη και οτι το συνολικο κοστος θα ειναι αρκετα μικροτερο απο τα 1200 που λεμε. 

Mtber7
Απών/απούσα

Επειδή αναφερθήκατε στο τι φοράει το ποδήλατο τώρα.

Στην οικογένεια έχουμε 5 ποδήλατα. 

Τα δύο είναι παλιά των παιδιών, ένα 20αρι και ένα 24αρι που δεν τα υπολογίζουμε πλέον. 

Η σύζυγος μοιράζεται με την μικρή ενα Qube access 27.5

Ο ένας γιος μου έχει επίσης Ideal hillmaster 3X9 26αρι με σκελετό 7005, με ντεραγιε εμπρός πίσω και φρένα όλα Deore LX. Κέντρα ΧΤ και στεφάνια exal ZX19. Έτσι αγοράστηκε καινούριο. Αυτό δεν το πειράζω καθόλου. 

Εγώ και ο μεγαλος μου γιος μοιραζόμαστε το Ideal hillmaster 29 3Χ9 με σκελετό 6061, για το οποίο μιλάμε και το έχω αγοράσει από φίλο. Έχει επάνω εμπρός ντεραγιε Altus και πίσω SLX. Κέντρα RM66 και στεφάνια ID PROJECT GRX6. Ο δίσκοβραχιωνας και η μεσαία τριβή θέλουνε άμεση αλλαγή. Και σκέφτηκα (όπως έχω γράψει ήδη) να αλλάξω όλη την μετάδοση. Και επίσης έλεγα τα ντεραγιε και την κασέτα να τα βάλω μετά στο access της συζύγου. 

Αυτά. 

 

 

Αναντα
Απών/απούσα

kktsol wrote:

 

Αναντα wrote:

 

Ολοι εσεις που προτεινετε αλλους τροχους, εχετε πραγματικα καταλαβει καποια διαφορα μεταξυ στοκ και ακριβων τροχων σε mtb με τακουνατα λαστιχα 2.2+ των 700+ γραμμαριων και με πιεσεις της ταξης των 25 psi? 

 

Παρα πολλες. Και οχι μεταξυ στοκ τροχων και ακριβων αλλα μεταξυ στοκ και μετριων τροχων. Και μονο η αλλαγη που απο απλα στοκ τροχους θα πας σε κατι που μπορει να γινει tubeless ειναι αρκετη. Αλλα δεν μιλαμε μονο για αυτο. Συζηταμε οτι αυτη την στιγμη εχει τροχους που εχουν εσωτερικο 19 ή 21 μμ. Θα παει σε κατι με εσωτερικο 25μμ. Το 2,2 ελαστικο θα απλωσει οπως πρεπει και η διαφορα του μεγαλυτερου volume δινει τελειως αλλη αισθηση. Προχωροντας παρακατω τα κεντρα που φοραει ειναι στην καλυτερη περιπτωση shimano TX ή RM. Υπαρχει συγκριση στο να παει σε κατι με κλειστα ρουλεμαν?? Υπαρχει συγκριση σε στιβαροτητα τα στεφανια των aftermarket σε σχεση με τα στοκ Χ-19 ή Χ-6 ή κατι παρομοιο που φοραει?? Αλλα και τιποτα απο αυτες τις διαφορες να μην υπηρχε μονο και μονο η διαφορα βαρους των περιπου 500 γραμμαριων απο την περιφερεια των τροχων ειναι αρκετη. Και ναι εχω οδηγησει αρκετα ποδηλατα με αλλους τροχους (μετριους δεν μιλαμε για carbon στεφανια κτλ κτλ) αμεσως μετα απο τους στοκ τροχους και η διαφορα ειναι εμφανης απο τις πρωτες πεταλιες ή απο τα πρωτα χωματινα μετρα.

 

Προχωρωντας παρακατω. Σωστη η παρατηρηση οτι εαν αλλαξει αναρτηση μπορει να παει σε διαφορετικο αξονα (απο το q/r που φοραει σε 15χ100). Απλα πρεπει να προσεξει το καινουργιο σετ που θα παρει να εχει διαθεσιμους ανταπτορες για την μετατροπη. Το ιδιο ισχυει και για τον πισω αν και δεν νομιζω οτι για την χρηση που εχει περιγραφει θα εχει νοημα η αλλαγη σκελετου.  

Αναφερθηκε παραπανω η αλλαγη ολου του ποδηλατου με καποιο με κοστος 1200 ευρω. Ξεπερνωντας το οτι και σε αυτο το ποδηλατο των 1200 η πρωτη αλλαγη που γινεται ειναι οι τροχοι, πιστευετε οτι εαν υπηρχαν τα 1200 μαζεμενα θα το συζηταγαμε τωρα?? Ο ανθρωπος οπως και παρα πολλοι αλλοι θελει να αναβαθμισει σιγα σιγα το ποδηλατο που ηδη εχει επειδη δεν εχει μαζεμενα τα 1200. Ασχετο το οτι εγω πιστευω οτι θα τον καλυπτει αυτο που θα κανει και δεν θα χρειαζεται αλλαγη και οτι το συνολικο κοστος θα ειναι αρκετα μικροτερο απο τα 1200 που λεμε. 

 

500 γραμμαρια διαφορα τα ακριβα απο τα συνηθη στεφανια δεν εχουν. Αντε 100gr ανα στεφανι. Επισης σε mtb τα πιο βαρια στεφανια δεν ειναι απαραιτητα κατι τοσο τρομερο, γιατι ναι μεν καθυστερουν λιγο να επιταχυνουν, αλλα απο την αλλη εχουν και παραπανω στροφορμη και σε καποιες περιπτωσεις αυτο βοηθαει εναν ερασιτεχη. Παντως οι διαφορες αυτες οποιες και αν ειναι γινονται αντιληπτες στα πρωτα 5 λεπτα. Μετα συνηθιζεις και ολα ειναι οπως πριν. 

Σχετικα με το φαρδος των στεφανιων, εξαρταται τη χρηση και προφανως τα λαστιχα. Bigger is not always better!

Δεν χρειαζεται να πειθουμε ανθρωπους να ξοδευουν για πραγματα ανευ (ιδιαιτερης) ουσιας, ειδικα τις εποχες αυτες.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Αναντα wrote:

 

kktsol wrote:

 

 

Αναντα wrote:

 

Ολοι εσεις που προτεινετε αλλους τροχους, εχετε πραγματικα καταλαβει καποια διαφορα μεταξυ στοκ και ακριβων τροχων σε mtb με τακουνατα λαστιχα 2.2+ των 700+ γραμμαριων και με πιεσεις της ταξης των 25 psi? 

 

Παρα πολλες. Και......

 

.......α χρειαζεται αλλαγη και οτι το συνολικο κοστος θα ειναι αρκετα μικροτερο απο τα 1200 που λεμε. 

 

 

 

500 γραμμαρια διαφορα τα ακριβα απο τα συνηθη στεφανια δεν εχουν. Αντε 100gr ανα στεφανι. Επισης σε mtb τα πιο βαρια στεφανια δεν ειναι απαραιτητα κατι τοσο τρομερο, γιατι ναι μεν καθυστερουν λιγο να επιταχυνουν, αλλα απο την αλλη αποθηκευουν και παραπανω στροφορμη και σε καποιες περιπτωσεις αυτο βοηθαει εναν ερασιτεχη. Παντως οι διαφορες αυτες οποιες και αν ειναι γινονται αντιληπτες στα πρωτα 5 λεπτα. Μετα συνηθιζεις και ολα ειναι οπως πριν. 

Δεν χρειαζεται να πειθουμε ανθρωπους να ξοδευουν για πραγματα ανευ (ιδιαιτερης) ουσιας, ειδικα τις εποχες αυτες.

εγραψα πεντε διαφορες και μου λες μονο για το βαρος. Που και εκει εισαι λαθος (βαρος στεφανιου απο scott aspect (πολυ καλυτερου σε ποιοτητα απο του ideal) 590 γραμμαρια, βαρος aftermarket 380 (και δεν μιλαμε για crest) δλδ μονο απο στεφανια 210 γραμμαρια ανα τροχο. Με διαφορα βαρους απο ακτινες-ακτινοκεφαλα κτλ κτλ μπορει η διαφορα να ειναι και μεγαλυτερη. Και αυτο μονο για το βαρος. Για την δυνατοτητα tubeless??? Για το διαφορετικο εσωτερικο και καλυτερο απλωμα του ελαστικου?? Για την διαφορα στην στιβαροτητα?? Για την διαφορα στην κυλιση λογω των αλλων κεντρων?? Ολα αυτα ειναι ανευ ουσιας αλλα το να αλλαξει ολη την μεταδοση θα δει περισσοτερες διαφορες και πιο ουσιαστικες? 

Και επειδη κανουμε ΜΤΒ γενικως ολα αυτα που ανεφερα πιο πανω κανουν διαφορα. Ολα τα ανωτερω σου δινουν καλυτερο ελεγχο, καλυτερη αισθηση, σου εμπνεουν καλυτερη εμπιστοσυνη απο το ποδηλατο οποτε μπορεις να πιεσεις και παραπανω, εχεις καλυτερο "πατημα", γενικως ολα ειναι ενα κλικ πιο πανω. Αλλα οπως λες ολα αυτα ειναι αλλαγες ανευ ουσιας. 

Αρχικα ρωτησες εαν εχουμε καταλαβει καποια διαφορα. Μετα γραφεις οτι οι διαφορες αυτες οποιες και εαν ειναι γινονται αντιληπτες στα πρωτα πεντε λεπτα (αρα υπαρχουν διαφορες οι οποιες ειναι εμφανεις απο τα πρωτα λεπτα). Μετα συνηθιζεις και ολα ειναι οπως πριν. Και να ρωτησω τωρα εγω κατι. Αφου οι διαφορες ειναι τοσο εντονες που γινονται αντιληπτες απο τα πρωτα λεπτα πως μετα ειναι ολα οπως πριν??? Απο την ωρα που υπαρχουν διαφορες πως ολα μενουν ιδια?? Πως μπορει να ειναι οπως πριν που οταν κατεβαινες σε χωμα επαιζε ολος ο τροχος απο ελαστικοτητα και μετα ξερεις ακριβως που παταει?? 

Εαν θες να μιλησουμε για να μην ξοδευουμε για πραγματα ανευ (ιδιαιτερης) ουσιας ας πουμε για την αλλαγη μεταδοσης 

Αναντα
Απών/απούσα

kktsol wrote:

 

Αναντα wrote:

 

 

kktsol wrote:

 

 

Αναντα wrote:

 

Ολοι εσεις που προτεινετε αλλους τροχους, εχετε πραγματικα καταλαβει καποια διαφορα μεταξυ στοκ και ακριβων τροχων σε mtb με τακουνατα λαστιχα 2.2+ των 700+ γραμμαριων και με πιεσεις της ταξης των 25 psi? 

 

Παρα πολλες. Και......

 

.......α χρειαζεται αλλαγη και οτι το συνολικο κοστος θα ειναι αρκετα μικροτερο απο τα 1200 που λεμε. 

 

 

 

500 γραμμαρια διαφορα τα ακριβα απο τα συνηθη στεφανια δεν εχουν. Αντε 100gr ανα στεφανι. Επισης σε mtb τα πιο βαρια στεφανια δεν ειναι απαραιτητα κατι τοσο τρομερο, γιατι ναι μεν καθυστερουν λιγο να επιταχυνουν, αλλα απο την αλλη αποθηκευουν και παραπανω στροφορμη και σε καποιες περιπτωσεις αυτο βοηθαει εναν ερασιτεχη. Παντως οι διαφορες αυτες οποιες και αν ειναι γινονται αντιληπτες στα πρωτα 5 λεπτα. Μετα συνηθιζεις και ολα ειναι οπως πριν. 

Δεν χρειαζεται να πειθουμε ανθρωπους να ξοδευουν για πραγματα ανευ (ιδιαιτερης) ουσιας, ειδικα τις εποχες αυτες.

 

εγραψα πεντε διαφορες και μου λες μονο για το βαρος. Που και εκει εισαι λαθος (βαρος στεφανιου απο scott aspect (πολυ καλυτερου σε ποιοτητα απο του ideal) 590 γραμμαρια, βαρος aftermarket 380 (και δεν μιλαμε για crest) δλδ μονο απο στεφανια 210 γραμμαρια ανα τροχο. Με διαφορα βαρους απο ακτινες-ακτινοκεφαλα κτλ κτλ μπορει η διαφορα να ειναι και μεγαλυτερη. Και αυτο μονο για το βαρος. Για την δυνατοτητα tubeless??? Για το διαφορετικο εσωτερικο και καλυτερο απλωμα του ελαστικου?? Για την διαφορα στην στιβαροτητα?? Για την διαφορα στην κυλιση λογω των αλλων κεντρων?? Ολα αυτα ειναι ανευ ουσιας αλλα το να αλλαξει ολη την μεταδοση θα δει περισσοτερες διαφορες και πιο ουσιαστικες? 

 

Και επειδη κανουμε ΜΤΒ γενικως ολα αυτα που ανεφερα πιο πανω κανουν διαφορα. Ολα τα ανωτερω σου δινουν καλυτερο ελεγχο, καλυτερη αισθηση, σου εμπνεουν καλυτερη εμπιστοσυνη απο το ποδηλατο οποτε μπορεις να πιεσεις και παραπανω, εχεις καλυτερο "πατημα", γενικως ολα ειναι ενα κλικ πιο πανω. Αλλα οπως λες ολα αυτα ειναι αλλαγες ανευ ουσιας. 

Αρχικα ρωτησες εαν εχουμε καταλαβει καποια διαφορα. Μετα γραφεις οτι οι διαφορες αυτες οποιες και εαν ειναι γινονται αντιληπτες στα πρωτα πεντε λεπτα (αρα υπαρχουν διαφορες οι οποιες ειναι εμφανεις απο τα πρωτα λεπτα). Μετα συνηθιζεις και ολα ειναι οπως πριν. Και να ρωτησω τωρα εγω κατι. Αφου οι διαφορες ειναι τοσο εντονες που γινονται αντιληπτες απο τα πρωτα λεπτα πως μετα ειναι ολα οπως πριν??? Απο την ωρα που υπαρχουν διαφορες πως ολα μενουν ιδια?? Πως μπορει να ειναι οπως πριν που οταν κατεβαινες σε χωμα επαιζε ολος ο τροχος απο ελαστικοτητα και μετα ξερεις ακριβως που παταει?? 

Εαν θες να μιλησουμε για να μην ξοδευουμε για πραγματα ανευ (ιδιαιτερης) ουσιας ας πουμε για την αλλαγη μεταδοσης 

 

Εχω κι αλλες ασχολιες απο το να σχολιαζω το καθε τι που γραφει ο καθε ενας. Αλλα οκ. 

1. Εσυ αναφερθηκες στο βαρος της περιφερειας και αυτο σχολιασα. Ενταξει λοιπον μπορεις να δωσεις 200+ ευρω για να γλιτωσεις 400+ γραμμαρια απο τα στεφανια. Οσο ενα καλο κατουρημα δηλαδη. Στα κεντρα εχω ηδη αναφερθει οτι ειναι βασικο κομματι μιας ουσιαστικης αναβαθμισης. Το βαρος των τροχων σα συνολο ειναι, αν κυνηγας το χρονομετρο. Αν δε το κυνηγας δεν ειναι. Η δε αντοχη των τροχων ενος μετριου ideal ειναι επαρκης αν παλι δε κυνηγας το χρονομετρο η δεν εισαι 150 κιλα. Ο βαρυς τροχος εχει και τα καλα του, ειναι μια υπεροχη αποθηκη ενεργειας και εξασφαλιζει ευσταθεια. Καλα και τα δυο σε πολλες περιπτωσεις αν δεν εισαι αγωνιζομενος. Το ευρος των στεφανιων το σχολιασα ηδη. Κι εκει παραπονο εχεις? Οσο για το tubeless, εχεις δει πολλα στεφανια mtb που δεν δουλευουν επαρκως καλα σε μετατροπη tubeless? Δηλαδη προσπαθησες να κανεις την μετατροπη και απετυχες? Και στο κατω κατω επειδη σε σενα αρεσει το tubeless δε σημαινει πως αρεσει σε ολους. Εγω πχ ουτε να το βλεπω δε θελω. Και σορρυ δηλαδη, αλλα αν θες να δινεις χρηματα για να ελαφραινεις το ποδηλατο σου με γεια σου και χαρα σου. Η αντιρρηση μου ειναι στο ποσο διογκωνεις τα οφελη. Το σχολιο των 5 λεπτων εχει να κανει με την συνηθεια. Εχεις ποδηλατο των 15 κιλων και αυτο των 12 σου φαινεται πουπουλο. Μετα ανεβαινεις σε ποδηλατο των 10 κιλων και σου φαινεται παλι πουπουλο μεχρι να το συνηθισεις, η να ανεβεις σε ποδηλατο των 8 κιλων. Κλαιν μαιν....καλο παιδι να ναι που λεει και το ανεκδοτο. Ενα απο τα ποδηλατα μου ειχε στοκ λαστιχα του 1 κιλου + εκαστο. Τα αλλαξα καποια στιγμη με λαστιχα των 450 γραμμαριων. Στην πρωτη βολτα εντυπωσιαστηκα. Στην δευτερη ουτε που το καταλαβα. Τωρα ειμαι πισω στα στοκ του κιλου γιατι βγαζουν πολλα χιλιομετρα, δε σκανε ακομα και να προσπαθησεις και μπαινοβγαινουν στην ζαντα πανευκολα οποτε χρειαζομαι να βαλω τα χωματινα. Ο καθε ενας εχει αλλες αναγκες βλεπεις. 

2. Με σωστη ακτινολογηση η ελαστικοτητα οποιουδηποτε τροχου ειναι αμελητεα και οποια υπαρχει δεν διακρινεται απο την ελαστικοτητα .... ενος ελαστικου φουσκωμενου στα 25 psi. Το δε στεφανι εχει μικρη επιδραση στην "ελαστικοτητα", γιατι μετεχει λιγοτερο στην τριγωνοποιηση ενος τροχου. Το κεντρο περισσοτερο. Η οποια ακαμψια δεν ειναι καν το απολυτο ζητουμενο. Τα μελη μια δομικης κατασκευης πρεπει να ειναι τοσο ακαμπτα "...οσο...". Καλλιτερα να χασεις τροχο σε μια κρουση, παρα σκελετο η πηρουνι. 

3. Η μεταδοση θα ειναι το μονο κομματι που θα μπορει να μεταφερθει σιγουρα στο καινουργιο ποδηλατο, αυτος ειναι ο βασικος λογος για τον οποιο εχει νοημα. Πηρουνια και τροχοι δεν ειναι σιγουρο πως θα μπορουν. Νομισα πως ειχες καταλαβει το πνευμα.... 

 

Μου δινεις την αισθηση σε αυτα που λες οτι κανεις copy paste απο περιοδικα χωρις ιδιαν κριση. 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Αναντα wrote:
Εχω κι αλλες ασχολιες απο το να σχολιαζω το καθε τι που γραφει ο καθε ενας. Αλλα οκ. 

1. Εσυ αναφερθηκες στο βαρος της περιφερειας και αυτο σχολιασα. Ενταξει λοιπον μπορεις να δωσεις 200+ ευρω για να γλιτωσεις 400+ γραμμαρια απο τα στεφανια. Οσο ενα καλο κατουρημα δηλαδη. Στα κεντρα εχω ηδη αναφερθει οτι ειναι βασικο κομματι μιας ουσιαστικης αναβαθμισης. Το βαρος των τροχων σα συνολο ειναι, αν κυνηγας το χρονομετρο. Αν δε το κυνηγας δεν ειναι. Η δε αντοχη των τροχων ενος μετριου ideal ειναι επαρκης αν παλι δε κυνηγας το χρονομετρο η δεν εισαι 150 κιλα. Ο βαρυς τροχος εχει και τα καλα του, ειναι μια υπεροχη αποθηκη ενεργειας και εξασφαλιζει ευσταθεια. Καλα και τα δυο σε πολλες περιπτωσεις αν δεν εισαι αγωνιζομενος. Το ευρος των στεφανιων το σχολιασα ηδη. Κι εκει παραπονο εχεις? Οσο για το tubeless, εχεις δει πολλα στεφανια mtb που δεν δουλευουν επαρκως καλα σε μετατροπη tubeless? Δηλαδη προσπαθησες να κανεις την μετατροπη και απετυχες? Και στο κατω κατω επειδη σε σενα αρεσει το tubeless δε σημαινει πως αρεσει σε ολους. Εγω πχ ουτε να το βλεπω δε θελω. Και σορρυ δηλαδη, αλλα αν θες να δινεις χρηματα για να ελαφραινεις το ποδηλατο σου με γεια σου και χαρα σου. Η αντιρρηση μου ειναι στο ποσο διογκωνεις τα οφελη. Το σχολιο των 5 λεπτων εχει να κανει με την συνηθεια. Εχεις ποδηλατο των 15 κιλων και αυτο των 12 σου φαινεται πουπουλο. Μετα ανεβαινεις σε ποδηλατο των 10 κιλων και σου φαινεται παλι πουπουλο μεχρι να το συνηθισεις, η να ανεβεις σε ποδηλατο των 8 κιλων. Κλαιν μαιν....καλο παιδι να ναι που λεει και το ανεκδοτο. Ενα απο τα ποδηλατα μου ειχε στοκ λαστιχα του 1 κιλου + εκαστο. Τα αλλαξα καποια στιγμη με λαστιχα των 450 γραμμαριων. Στην πρωτη βολτα εντυπωσιαστηκα. Στην δευτερη ουτε που το καταλαβα. Τωρα ειμαι πισω στα στοκ του κιλου γιατι βγαζουν πολλα χιλιομετρα, δε σκανε ακομα και να προσπαθησεις και μπαινοβγαινουν στην ζαντα πανευκολα οποτε χρειαζομαι να βαλω τα χωματινα. Ο καθε ενας εχει αλλες αναγκες βλεπεις. 

2. Με σωστη ακτινολογηση η ελαστικοτητα οποιουδηποτε τροχου ειναι αμελητεα και οποια υπαρχει δεν διακρινεται απο την ελαστικοτητα .... ενος ελαστικου φουσκωμενου στα 25 psi. Το δε στεφανι εχει μικρη επιδραση στην "ελαστικοτητα", γιατι μετεχει λιγοτερο στην τριγωνοποιηση ενος τροχου. Το κεντρο περισσοτερο. Η οποια ακαμψια δεν ειναι καν το απολυτο ζητουμενο. Τα μελη μια δομικης κατασκευης πρεπει να ειναι τοσο ακαμπτα "...οσο...". Καλλιτερα να χασεις τροχο σε μια κρουση, παρα σκελετο η πηρουνι. 

3. Η μεταδοση θα ειναι το μονο κομματι που θα μπορει να μεταφερθει σιγουρα στο καινουργιο ποδηλατο, αυτος ειναι ο βασικος λογος για τον οποιο εχει νοημα. Πηρουνια και τροχοι δεν ειναι σιγουρο πως θα μπορουν. Νομισα πως ειχες καταλαβει το πνευμα.... 

 

Μου δινεις την αισθηση σε αυτα που λες οτι κανεις copy paste απο περιοδικα χωρις ιδιαν κριση. 

ολοι εχουμε και αλλες ασχολιες. Αλλα να ξερουμε και τι λεμε.

Λες πχ οτι τα κεντρα ειναι σημαντικο κομματι μια ουσιαστικης αναβαθμισης. Τα κεντρα ειναι ξεκαθαρα κομματι των τροχων. Και εαν υποθεσουμε οτι θα παρεις καποια καλα κεντρα θα χρησιμοποιησεις τις ακτινες του κιλου που εχουν οι τροχοι που φοραει τωρα ή θα βαλεις και αλλες ακτινες?? Θα βαλεις τα στεφανια που φοραει τωρα ή θα παρεις καποιο αξιοπρεπες στεφανι?? Μηπως τελικα συζηταμε για τροχο??

Λες επισης οτι οι τροχοι που φοραει το ιντεαλ ειναι επαρκης. Μηπως αντιστοιχα επαρκης ειναι και η μεταδοση?? Οποτε δεν υπαρχει καν θεμα να συζηταμε. Η απο την στιγμη που μιλαμε για βελτιωση κοιταμε που θα δει την μεγαλυτερη διαφορα??

Την αναφορα στο ευρος των στεφανιων ομολογω οτι δεν την συγκρατησα.

Για το σχολιο των πεντε λεπτων. Οπως λες τις διαφορες που θα δεις στα πεντε λεπτα (αρα υπαρκτες και σημαντικες για να τις δεις ετσι αμεσα) θα τις συνηθισεις πολυ γρηγορα. Αυτο ειναι σωστο και λογικο. Λογικο ειναι οτι θα συνηθισεις την καινουργια αισθηση που εχει το ποδηλατο. Θα κανεις ποδηλατο στο ιδιο επιπεδο ομως πριν και μετα. Μηπως μετα απο τοσες αλλαγες αφου τις συνηθισεις θα ποδηλατεις σε αλλο επιπεδο αφου και το ποδηλατο θα ειναι σε αλλο επιπεδο??

Για το 2. τωρα καταλαβες λαθος πραγμα. Δεν μιλαω για ελαστικοτητα τροχου αλλα ελαστικοτητα στεφανιου. Τα στεφανια που φοραει τωρα ειναι βουτυρο. Οτιδηποτε ανωμαλια βρουν αλλαζουν σχημα (επανερχεται δεν εννοω οτι χανουν την ακτινολογηση τους). Απλα "λαστιχαρουν". Ενα καλυτερο στεφανι ακριβως επειδη δεν εχει τετοιες ελαστικοτητες ειναι αυτο που λεμε πιο "ευθυβολο".

Κανονικα ειχε και αλλα αλλα κοιτα παρακατω.

Ξαναδιαβαζω ομως το σχολιο σου οποτε ξεχνα ολα τα παραπανω. Εγω μιλαω για βελτιωση ΜΤΒ δλδ χωματινο. Βλεποντας το δικο σου σχολιο λες οτι μπορεις και αφαιρεις πιο ευκολα τα ελαστικα ΟΠΟΤΕ θελεις να βαλεις τα χωματινα. Αρα δεν μιλαμε για χρηση ΜΤΒ αλλα μετακινησης. Οποτε σβησε οτι εχω γραψει. Μιλαμε για τελειως αλλο πραγμα. Αυτα που λες ισχυουν για την μετακινηση αλλα σιγουρα δεν ισχυουν για ΜΤΒ χρηση. Εαν η χρηση που κανει ο TC ειναι αντιστοιχη με την δικη σου τοτε η μονη βελτιωση που αξιζει ειναι να βαλει ενα σετ ασφαλτινα ελαστικα και να μην πειραξει τιποτα αλλο. Πεταμενα λεφτα. Εαν η χρηση ειναι ΜΤΒ (χωμα δλδ) τοτε μενω στην αρχικη μου θεση και επιμενω και παραπανω. 

wp