Εχω ενα Executive 1970-1980 μοντελο, φτιαγμενο στην Πορτογαλλια, ψιλοσκουριασμενο και θα ηθελα να αρχισω να του κανω βολτες.
Το Ποδηλατο ομως δεν ειναι σε θεση να τις πραγματοποιησει λογω κλασσικων προβληματων.
Θα ηθελα να μαθω τι πρεπει να κανω και ποσα περιπου θα μου χρειαστουν για να το φτιαξω.
Επισης οι ταχυτητες ειναι στον σκελετο και θα ηθελα να μπουν στο τιμονι.
Παραθετω Μερικες φωτος.
Ευχαριστω πολυ για το χρονο οποιος διαθεσει.
Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
![]() | 0 bytes |
![]() | 0 bytes |
![]() | 0 bytes |
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
..να σου πω ο,τι ξερω. Οι ταχυτητες στο σκελετο εχουν αλλη χαρη (θυμιζουν παλια μοτοσυκλετα) .Μουρλια !!!
Γι αυτο ηθελα να με παρεις τηλεφωνο!
Θα τα πουμε το βραδυ Κωστα!!!
Αν αυτο που ειδα (και αν ειδα καλα) στην πρωτη φωτο (εκει που ερχεται ο σωληνας του σκελετου στο νυχι που πιανει το σασμαν και βιδωνει η ροδα) και στην δευτερη φωτο (στην ενωση του πανω σωληνα με τον σωληνα του παλουκοσελου, απο την κατω μερια) ειναι κολησεις με ηλεκτροκοληση η αλλο μεσο κολησης, τοτε καλητερα να μην προχωρησεις στην ανακατασκευη.
τελικα?
Συμφωνώ...
μάλλον μοιάζει με κακοκολλημένη νεροσωλήνα...
Θα ξοδέψεις πολλά και ποδήλατο δέν θά 'χεις
Οντως, στο σημειο που ενωνεται το δεξι chainstay με το νυχι,μοιαζει να εχει κολληθει μετα απο σπασιμο. Μπορει ομως να ειναι και απλη σκουρια η βρωμια. Μια καλυτερη φωτογραφια τοπικα, θα λυσει το μυστηριο.
Οσο για τις υπολοιπες "χοντροκομενες" κολλησεις, νομιζω ειναι κλασσικες κολλησεις ΜIG, χαμηλης ομως ποιοτητας, οπως εξαλλου και ο σκελετος.
Αν ο σκελετος δεν ειναι τελικα σπασμενος και ξανακολλημενος στο νυχι, και θελεις οπωσδηποτε να παιξεις, χωρις ομως να δωσεις πολλα χρηματα, (τι να λεμε τωρα, με τετοιες ζαντες και περιφερειακα...), τοτε ξεκινα...Τουλαχιστον θα μαθεις να μαστορευεις...
Υ.Γ. Παντως, στη θεση σου, δεν θα βιαζομουν να πουλησω το Megisto...
κανονισουμε να βρεθουμε σπιτι μου, να το δειτε, ολοι οι τεχνιτες.
Δεν με ενδιαφερει τιποτα παρα η εμπειρικη γνωμη σας.
Ουτε λεφτα, ουτε αν κλανει το μπαρμπουνι.
Σχετικα με το ποδηλατο, με πληροφορησε ενας παππους τεχνιτης, οτι θα πρεπει να αλλαχτουν τα παντα και να κανω και μια "αμμοβολη".
Πρωτα απο ολα, τι ειναι η αμμοβολη.
Δευτερον υπαρχουν τα ανταλλακτικα, εαν και εφοσων γνωριζετε, με το ματι.
Τριτον πως βγαζω την σκουρια απο πανω του, και ειδικα εκει πισω που ειναι η κολληση, οπως επισης και αν υπαρχει περιπτωση να σπασει η κολληση - αν και νομιζω πως αυτο θα το δειτε απο κοντα-.
Προσωπικα δεν εχω προβλημα, σιγα σιγα, με υπομονη και επιμονη, να το φτιαξω.
Αλλωστε θα γνωριζω ανα πασα στιγμη, κατα πολυ μεγαλο ποσοστο, αν κατι χαλασει, τι θα ειναι συν οτι θα αποκτησω και καποια εμπειρια.
φιλε Χαριλαε καλη αρχη.Το restoring η ανακατασκευη επι το ελληνικοτερο ειναι μια πολυ ωραια ασχολια η χομπυ που μπορει να ευχαριστιθεις παρα πολυ και ιδικα οταν μετα αυτο που εφτιαξες μπορεις να το πας και μια βολτα ( αλλιως θα εφτιαχνες συναρμολογουμενα ).Ομως πρεπει να προσεξεις κατι.Οσο light και να γινει θα κοστισει μερικα η αρκετα χρηματα για να βγει κατι καλο στον δρομο.Και δεν σου μηλαω για την περιπτωση που πρεπει να ανακατασκευασεις το ταδε εξοτικο Colnago Mexico του τοτε,οπου μπλεκεις με ακριβα πραγματα,αλλα για οχηματα σαν το δικο σου .Μην περιμενεις να καθαρισεις με λιγοτερο απο 200€ εκτος αν ηθελες μονο πλυσιμο , λαδωμα ,ντιζες και δυο φτηνα λαστιχα.Το εχω δει το εργο ακρετες φορες.Περα ομως απο το οικονομικο ειναι και ο χρονος.Εχεις δικιο οτι θα μαθεις πολλα ( αν δεν χαλασεις δεν μαθενεις ) .Βλεπω ομως οπως και οι προιγουμενοι οτι ο σκελετος σου ( γιατι οτι οικονομικο της εποχης ειχε περιπου ιδια περιφεριακα )ειναι πολυ low end υλοποιηση,χωρις να θελω να υποτιμισω το ποδηλατο σου ,εκτος εαν εχεις καποιο συνεσθηματικο δεσιμο μαζι του κρατα το για καποια ανταλλατικα και ψαξε για κατι παλιο ατσαλινο αλλα με μουφες εκει που συνδεοντε τρεις σωληνες,μπορεις να βρει πολυ φτηνο υλικο για να αρχισεις.Καλο κουραγιο.
Τα καταφερα!!!!!
Μετα απο μηνες ασχολιας, τα καταφερα!!!!
Επιτελους!!!!!
2 δισκοι και 8 ταχυτητες!!!!!.
Μπροστινη και πισω ροδα διαφορετικη η μια απο την αλλη και οι 2 ομως ειναι 28αρες!!!
Το φρενο παιζει μονο πισω, μπροστινο δεν μπορω να το βαλω, συνεχως φευγει.
Ολα αγοραστηκαν απο το ebay, τον Πιρανχα και τον Αλτι.
Θελοντας να το τελιωποιησω θα ηθελα να μαθω τι ειδος μπογιας παιρνει για να το βαψω, που την προμηθευομαι και ποσο κανει.
Επισης θα ηθελα να μαθω που μπορω να βρω Αυτοκολλητα για το Ποδηλατο αν και καθαρο νομιζω πως θα ειναι οκ.
Επισης θα ηθελα να μου πει καποιος πως μπορω να αλλαξω το τιμονι και να εχει μανετες πανω του και οχι στο πλαι που ειναι τωρα.
Θελω να ευχαριστησω πολυ οσους βοηθησαν με τις συμβουλες τους πχ τον Τασσο απο Γαλατσι - Υψηλάντου, τον xtravaganzagold, τον Ποδηλατιξ, τον Κοναν, Τον 21st century για την εμπιστοσυνη που μου εδειξε -Δεν ξεχνω οτι σου χρωστω 50 ευρω - και οσους με βοηθησαν απο το youtube.