μετατροπη κουρσας παλιου τυπου σε καινουργιου τυπου

6 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
polpot
Απών/απούσα

παλιου τυπου αγορασμενη απο τσιπιδη σε καινουργιου τυπου.

θα ηθελα την γνωμη σας αν συμφερει η μετραποπη η καλυτερα να κοιταξω σε κατι μεταχειρισμενο... και μηπως γνωριζει κανεις ποσο θα κοστισει περιπου?

ευχαριστω πολυ!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
spirosmtb
Εικόνα spirosmtb
Απών/απούσα

αν θελεις να κανεις κατι που θα εχει το δικο σου στυλ τοτε καντο και μην υπολογιζεις το κοστος.αλλιως υπολογισε για μια μεταχειρισμενη πανω απο 400 ευρω.
εγω εφτιαξα ενα κουρσακι απο τσιπιδη(ηταν φιτνες πρωτα) πριν λιγο καιρο και μου κοστισε γυρω στα 350 ευρω,αγορα-βαψιμο-σελλα τιμονια κτλ.δεν ειναι κατι σπουδαιο σαν θεμα επιδοσεων(βαρος 12 κιλα,12 ταχυτητες)αλλα ειναι κατι το οποιο απλα το βλεπω και χαιρομαι.
δες και τα pm σου να δεις πως εγινε

polpot
Απών/απούσα

το ποδηλατο σου... ανταλακτικα αγορασες καινουργια? γιατι θα χρειαστω σιγουρα καποια(σελα, πισω εκτροχιαστη και ισως λεβιεδομανετες) και λεω να αρχισω να ψαχνω...

spirosmtb
Εικόνα spirosmtb
Απών/απούσα

σ ευχαριστω για το κοπλιμεντο.
ανταλλακτικα καινουργια ολα.οσο για λεβιεδομανετες ειναι πανακριβοι και δεν κανουν στα ποδηλατα μας.πρεπει να αλλαξεις μετα και ντεραγιε πισω κασετες,ισως να μην χωραει στα ψαλιδια η νεα κασετα.
εγω εκανα κατι πιο απλο.ανεβασα τις ταχυτητες στον λαιμο με σκοπο αν θελω καποια στιγμη να το κανω φιτνες να ειναι πιο ευκολη η μετατροπη.
χωρις να θελω να σε αποτρεψω θα σε συμβουλευα να μην εριχνες πολλα λεφτα σε τοσο παλιο ποδηλατο.αν ειναι να το κανεις πιο συγχρονο καλυτερα παρε ενα πιο καινουργιο.και κοπο και χρημα θα γλιτωσεις και το αποτελεσμα δεν θα ειναι φυσικα το ιδιο

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Τι σε χαλάει ή δε σου φτάνει στο παλιό και θέλεις να το αλλάξεις; Αναβάθμιση σε παλιά κούρσα έχει νόημα μόνο όταν έχουμε κάτι ιδιαίτερο από πλευράς πλαισίου. Αναβάθμιση εννοούμε είτε αλλαγή τροχών είτε αλλαγές στα συστήματα ταχυτήτων και πέδησης.

Τα τελευταία είναι και τα πιο εύκολα, υπάρχουν πολλές επιλογές σε σκέτες μανέτες φρένων, σε δαγκάνες και σε λεβιεδάκια ταχυτήτων στον διαγώνιο (υποθέτω ότι έχεις τέτοια). Βέβαια, εαν δεν προϋπάρχει πρόβλημα, η όποια βελτίωση θα είναι κυρίως οπτική-ψυχολογική.

Αλλαγή τροχών είναι μια καλή περίπτωση αλλά κάπως περίεργή. Το πιο "φθηνό" είναι να κρατήσεις τα κέντρα σου και απλά να αλλάξεις στεφάνια και ακτίνες. Tο υπολογίζω 100-150 Ευρώ μαζί με τα εργατικά για το πλέξιμο.

Εαν επιλέξεις να αλλάξεις και τα κέντρα με κάποια ιδίου τύπου που να έχουν και ποιοτική διαφορά, ενδέχεται να πληρώσεις αρκετά καθώς θα κινηθείς σε vintage/retro/classic ανταλλακτικά τυλιγμένα στο μύθο.

Τέλος, το να πας σε σύγχρονο σύστημα με 8άρα κασέτα προϋποθέτει να έχεις χώρο πίσω για το νέο κέντρο ή εαν δεν έχεις να δημιουργήσεις ανοίγοντας τα ψαλίδια σου. Στη συνέχεια δίνεις λεφτά για νέους τροχούς, κασέτα, αλυδίδα, εκτροχιαστές, λεβιεδομανέτες.

Γενικά δεν αξίζει σε ότι να 'ναι σκελετό.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

polpot wrote:
παλιου τυπου αγορασμενη απο τσιπιδη σε καινουργιου τυπου.

θα ηθελα την γνωμη σας αν συμφερει η μετραποπη η καλυτερα να κοιταξω σε κατι μεταχειρισμενο... και μηπως γνωριζει κανεις ποσο θα κοστισει περιπου?

ευχαριστω πολυ!

Γράψε μας τι θέλεις να πετύχεις με την "μετατροπή".
Πιο άνετη, πιο γρήγορη, πιο ελαφρυά, πιο μουράτη...????
Επίσης τι budget διαθέτεις?
Τέλος, θα πρέπει να ανεβάσεις αναλυτικές φωτογραφίες και περιγραφή του τι έχει τώρα η κούρσα σου.

Αλλιώς, ότι και να γράψουμε..... "άλλα λόγια να αγαπιόμαστε..."

contact