Ενθαρρύνοντας την χρήση ποδηλάτου σε χρήστες ι.χ

Η αλλαγή της γνώμης ενός ατόμου που επικεντρώνεται στο αυτοκίνητο σχετικά με την ποδηλασία για μικρές αποστάσεις απαιτεί μια λεπτή προσέγγιση. Αντί να αντιμετωπίζετε άμεσα την αγάπη του για τα αυτοκίνητα, είναι πιο αποτελεσματικό να ορίσετε την ποδηλασία ως μια έξυπνη, πρακτική, ακόμη και ευχάριστη επιλογή που συμπληρώνει τον υπάρχοντα τρόπο ζωής του.

Ακολουθούν ορισμένες στρατηγικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, εστιάζοντας σε επιχειρήματα που είναι πιθανό να βρουν απήχηση σε κάποιον που εκτιμά την αποτελεσματικότητα, την απόδοση και την προσωπική απόλαυση.

1. Εστίαση στα Πρακτικά Οφέλη και την Αποδοτικότητα
Για έναν λάτρη του αυτοκινήτου, η συζήτηση θα πρέπει να ξεκινήσει με αυτό που εκτιμά: την ταχύτητα, την αποτελεσματικότητα και την απόδοση. Για ταξίδια έως και 5 χιλιομέτρων, η ποδηλασία συχνά κερδίζει σε αυτές τις μετρήσεις.
* Χρόνος από πόρτα σε πόρτα: Σε πολλά αστικά και προαστιακά περιβάλλοντα, η κυκλοφοριακή συμφόρηση και η αναζήτηση χώρου στάθμευσης καθιστούν την οδήγηση μια πιο αργή επιλογή για μικρές αποστάσεις. Επισημάνετε ότι ένα ποδήλατο μπορεί να παρακάμψει την κυκλοφοριακή συμφόρηση, να ακολουθήσει πιο άμεσες διαδρομές και να παρκάρει ακριβώς στον προορισμό, καθιστώντας τον συνολικό χρόνο ταξιδιού πιο γρήγορο και λιγότερο αγχωτικό.
* Εξοικονόμηση κόστους: Ορίστε αυτό ως οικονομική νίκη.  Αναγνωρίστε ότι αγαπούν το αυτοκίνητό τους και προτείνετε ότι η χρήση ποδηλάτου για σύντομα ταξίδια μπορεί να εξοικονομήσει χρήματα στη βενζίνη, να μειώσει τη φθορά του αυτοκινήτου και ακόμη και να μειώσει το κόστος συντήρησης. Αυτό απελευθερώνει τον προϋπολογισμό τους για χόμπι ή αναβαθμίσεις που σχετίζονται με το αυτοκίνητο.
* Πάρκινγκ: Η απογοήτευση της εύρεσης και της πληρωμής για χώρο στάθμευσης είναι ένα σημαντικό σημείο κόπωσης για τους οδηγούς. Επισημάνετε την ευκολία του να μπορούν να παρκάρουν ένα ποδήλατο δωρεάν σχεδόν οπουδήποτε.
2. Προσέλκυση της νοοτροπίας του "Αυτοκίνητοκεντρικού  ατομου"
Ένας λάτρης των αυτοκινήτων εκτιμά τη μηχανική, την απόδοση και την προσαρμογή. Μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτό το ενδιαφέρον μιλώντας για τα ποδήλατα με παρόμοιο τρόπο.
* Το "σωστό εργαλείο για τη δουλειά": Όπως ακριβώς ένας άνθρωπος των αυτοκινήτων καταλαβαίνει τη διαφορά μεταξύ ενός σπορ αυτοκινήτου και ενός φορτηγού εκτός δρόμου, μπορείτε να τοποθετήσετε το ποδήλατο ως το "σωστό εργαλείο" για ένα ταξίδι 5 χλμ. Είναι ένα πιο αποτελεσματικό και ειδικά κατασκευασμένο μηχάνημα για τη συγκεκριμένη εργασία.
* Απόδοση και τεχνολογία: Συζητήστε για τους διαφορετικούς τύπους ποδηλάτων, από ποδήλατα δρόμου μέχρι ποδήλατα βουνού και ηλεκτρικά ποδήλατα .  Ένα ηλεκτρικό ποδήλατο, ειδικότερα, μπορεί να είναι μια συναρπαστική επιλογή, καθώς προσφέρει ώθηση ισχύος και μπορεί να εξαλείψει τις ανησυχίες για την άφιξη σε έναν προορισμό ιδρωμένοι ή κουρασμένοι.
* Προσαρμογή: Αναφέρετε τις ατελείωτες δυνατότητες προσαρμογής ενός ποδηλάτου - από την προσθήκη φώτων και τσαντών έως την αναβάθμιση εξαρτημάτων. Αυτό μπορεί να προσελκύσει την επιθυμία τους να εξατομικεύσουν και να βελτιστοποιήσουν τα οχήματά τους.

3. Πλαισιώστε το ως εμπειρία, όχι ως αγγαρεία
Αντί να παρουσιάζετε την ποδηλασία ως μέσο μεταφοράς, παρουσιάστε την ως μια νέα εμπειρία που προσφέρει ένα διαφορετικό είδος ελευθερίας.
* Η χαρά της βόλτας: Μιλήστε για την αίσθηση του να είσαι έξω, την ελευθερία του να μην είσαι κολλημένος στην κίνηση και την ικανότητα να ανακαλύπτεις νέα μέρη της πόλης που χάνονται μέσα από ένα αυτοκίνητο. Μια σύντομη βόλτα με ποδήλατο μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αποφορτιστείς και να καθαρίσεις το μυαλό σου.
* Υγεία και ευεξία: Ενώ αυτό μπορεί να μην είναι το κύριο κίνητρο, μπορείτε να πλαισιώσετε τα οφέλη για την υγεία με τρόπο που να ευθυγραμμίζεται με τα ενδιαφέροντά τους. Για παράδειγμα, η τακτική ποδηλασία μπορεί να βελτιώσει την καρδιαγγειακή υγεία και φυσική κατάσταση, κάτι που μπορεί να θεωρηθεί ως ένας τρόπος για να παραμείνετε σε φόρμα για άλλα σωματικά χόμπι ή απλώς για να νιώθετε καλά. 
* Ξεκινήστε με μικρά βήματα: Μην πιέζετε για μια πλήρη ενασχοληση.

Προτείνετε να το δοκιμάσουν μόνο μία ή δύο φορές την εβδομάδα, ή ακόμα και μόνο για ένα μόνο ταξίδι, όπως να πάνε σε μια τοπική καφετέρια ή να κάνουν μια γρήγορη δουλειά. Ο στόχος είναι να τους κάνετε να βιώσουν τα οφέλη από πρώτο χέρι χωρίς να νιώθουν πιεσμένοι.

4. Δώστε το παράδειγμα και προσφερθείτε να κάνετε ποδήλατο μαζί
Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να πείσετε κάποιον είναι να του δείξετε πώς λειτουργεί για εσάς.
* Δώστε το παράδειγμα συμπεριφοράς: Συνεχίστε να μετακινείστε με ποδήλατο και μοιραστείτε τις θετικές σας εμπειρίες χωρίς να κάνετε κήρυγμα. Αν τους δείτε να ετοιμάζονται να μπουν στο αυτοκίνητό τους για ένα σύντομο ταξίδι, θα μπορούσατε να αναφέρετε αδιάφορα ότι απλώς θα ανεβείτε στο ποδήλατό σας και θα είστε εκεί σε λίγα λεπτά.
* Προσφερθείτε να είστε οδηγός: Προτείνετε μια σύντομη, χαμηλής πίεσης βόλτα μαζί. Επιλέξτε μια γραφική διαδρομή χαμηλής κυκλοφορίας και κάντε μια βόλτα με άνετο ρυθμό. Αυτό τους επιτρέπει να το δοκιμάσουν σε ένα υποστηρικτικό περιβάλλον και να δουν ότι δεν είναι μια δύσκολη ή δυσάρεστη εμπειρία.
 Εστιάζοντας σε αυτά τα πρακτικά επιχειρήματα που βασίζονται στο ενδιαφέρον και δίνοντας το παράδειγμα, μπορείτε να ανοίξετε το μυαλό ενός ατόμου που επικεντρώνεται στο αυτοκίνητο στην ιδέα ότι ένα ποδήλατο δεν αντικαθιστά το αυτοκίνητό του, αλλά μάλλον ένα ισχυρό, αποτελεσματικό και ευχάριστο εργαλείο για ένα συγκεκριμένο είδος ταξιδιού.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
aldro
Απών/απούσα
aldro
Απών/απούσα
aldro
Απών/απούσα
contact