Χθες πήγα πρώτη φορά να μου αλλάξουν τα λαστιχα μου στο trekking μου.Ηθελα να βάλω slick και ποιο λεπτό απο το 35 που φορούσα.Διαλεξα τα Hutchinson nitro 28 αλλα τελικα δεν κατάφερε να μου τα περάσει στη ζαντα μου.Το ποδηλατο μου ειναι το ktm manhattan 2013 με 28 τροχό.Φυσικά προσπαθούσε να τα περάσει με το χέρι.Ο λόγος που δεν κατάφερε ήταν επειδή δεν γνώριζε;υπαρχει κάποια πατεντα να μπαίνουν πιο εύκολα;
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
...εεεε;
Δηλαδη λες οτι πηγαν να περασουν τα λαστιχα στη ζαντα με το χερι, χωρις να χρησιμοποιησουν λεβιεδακια, και δεν τα καταφεραν και τα παρατησαν;
Καταλαβα καλα, η συμβαινει κατι αλλο;
Σοβαρα τωρα:
Υπαρχουν καποιοι συνδυασμοι λαστιχων και ζαντων, οπου το λαστιχο μπαινει απο δυσκολα εως πολυ δυσκολα στη ζαντα. Μπαινει ομως.
Τεχνικη θελει, και λιγο ζορι.
Μονο μια λογικη εξηγηση περναει απο το μυαλο μου.
Δεν ηταν ο τεχνικος-ποδηλατας αλλα ο καφετζης που πηγε να δωσει καφεδες και καθησε για λιγο στο ποδι του ποδηλατα γιατι τον ποδηλατα τον επιασε κοψιμο.
πολλες πατεντες αλλα ετσι και αλλιως, ειτε με βοηθεια με λεβιεδακια, ειτε με πεντακοσιους αλλους τροπους τα λαστιχα επρεπε να μπουν. Εκτος εαν δεν ηταν 700χ28 και ηταν λαθος νουμερο.
Δεν θα βαρεθώ να το ποστάρω
https://www.youtube.com/watch?v=-XUFVrl0UT4
επειδη ημουν μπροστα στη προσπαθεια αλλαγης δεν εμπαιναν με τιποτα.και ηταν οντως 28 το λαστιχο.η δικαιολογια που μου ειπε ηταν οτι η ζαντα μου ειναι διπλοστεφανη.τι λετε;
Η Remerx Dragon που φοράς έχει 19mm εσωτερικό πλάτος
το οποίο είναι ψιλο-οριακό για 28άρι ελαστικό. Ίσως
σε κάποια άλλη ζάντα με λίγο διαφορετικό σχήμα να
καθόταν ευκολότερα αλλά δεν χάλασε ο κόσμος.
Σαφώς και θα μπορούσε να στο περάσει με λεβιεδάκια
αλλά αν είναι να τραβάς τα μαλιά σου κάθε φορά που
θα πρέπει να το βγάζεις και να το βάζεις, άστο κα-
λύτερα.
Το "διπλοστέφανη" δεν βγάζει νόημα. Παίζει να εννούσε
δίπατη αλλά και πάλι δεν έχει σχέση. Καθαρά θέμα δια-
στάσεων και σχεδιασμού της ζάντας.
Δοκίμασε άλλο ελαστικό, κάποιο διπλωτό (folding) ώστε
να είναι μαλακότερο και να περαστεί ευκολότερα.
Kαι εγω πρόσφατα αλαξα το 40αρι Schwalbe που ειχε το ποδήλατο μου με 28αρι λάστιχο(maxiss re-fuse) με 19mm εσωτερικό πλάτος ζαντας και ο ποδηλατας δεν δυσκολεύτηκε καθόλου αντε να εκανε 2-3 λεπτα, μάλιστα του το ειπα οτι ειχα διαβάσει οτι αυτα τα λαστιχα μπαίνουν λίγο δύσκολα,βεβαια το συγκεκριμένο ειναι διπλωτο.
Μάλλον αυτο εννοούσε οτι ειναι περίεργη η ζαντα μου...δηλαδή ποιο λαστιχα κι σε 28 θα έμπαινε σχετικά άνετα σε αυτή τη ζαντα;
Πολύ θάθελα να το δω αυτό. Να τον βλέπω να παιδεύεται και να μη μπαίνει. XD
Μια φορά θυμάμαι το αντίθετο, ένα λάστιχο άνοιγε μόνο του επειδή ήταν πολύ φαρδύ... εκεί που λες τα είδα όλα, βλέπεις κάτι ακόμα...
Επειδή δεν γνωρίζω ποια η διάφορα με τα δίπλωμα λαστιχα;
μπαινουν κανονικότατα! Ο ποδηλατας μου έβαλε σε Manhattan (οχι το δικό μου) αλλά σε φίλου 700x25 schwalbe lugano!
Και εγώ άλλαξα λάστιχα! Έβαλα Schwalbe Active Spicer 700x30! Το λάστιχο είναι αποκάλυψη! Η μέρα με την νύχτα!
25άρια λάστιχα σε 19άρες ζάντες είναι λογικό δηλαδή? Πατάει σωστά το λάστιχο και η σαμπρέλα στο στεφάνι? Μήπως είναι λίγο επικίνδυνο??? (λέω εγώ τώρα)
(Το ότι η διαφορά απο τα 35άρια και 40άρια πασπαρτού λάστιχα φυσικά και την κατανοώ)
Και μερικές ζάντες απλά είναι σπάσιμο νεύρων. Οι Rigida (ryde), που φοράει το γκρι μου, θέλουν ένα σετ λεβιεδάκια τη φορά. Και με τα διπλωτά kojak....