Καλησπέρα παιδιά και καλώς σας βρήκα.
Είμαι 23 χρονών και αποφάσισα να ξεκινήσω ποδήλατο σαν άθληση αλλά και για μετακινήσεις και βόλτες αργότερα* και όλα αυτά με ένα ποδήλατο που έχω γύρω στα 12 χρόνια τώρα.
Είναι ένα mtb αλουμινένιου σκελετού χωρίς αναρτήσεις και όλα πάνω είναι shimano.
Πάνω του έχω αλλάξει δισκοβραχίονα (τόσο δύναμη που έβαζα στο λύκειο όταν έκανα καθημερινά ποδήλατο γιατί μου άρεσε να τρέχω, είχαν τσαλακώσει μερικά σημεία πάνω στα γρανάζια και είχαν φύγει αρκετές μύτες), εμπ. εκτροχιαστή (ο παλιός χάλασε από ατύχημα) και νομίζω και κασέτα (και αυτή είχε θέμα με τις μύτες). Κοινώς η αλυσίδα καβάλαγε και άλλα τέτοια. Επίσης οι δισκοβραχίονες είχαν αποκτήσει υπερβολικά μπόσικα (κάθε 3 και λίγο στο ποδηλάτη της γειτονιάς ήμουν). Παρόλο που δεν το ζόριζα στις αλλαγές, όλες τις άλλες φορές του έδινα και καταλάβαινε, έκανα όσο χειρότερη ζημιά μπορούσα και αυτό επειδή έκανα πολύ γρήγορες επιταχύνσεις και δεν πήγαινα "χαλαρά". Επίσης έχω αλλάξει τον πίσω τροχό με έναν πιο ανθεκτικό γιατί ήμουν και είμαι πολλά κιλά και κάθε 3 και λίγο είχαμε ακτινολογίσεις και ιστορίες...λακκούβες, σαμαράκια, πεζοδρόμια...τα καβαλούσα όλα. Αναφέρω τη χρήση έκανα γιατί ας πούμε όταν πήγαινα γ$μ*&@%$ας και τύχαινε ο δισκοβραχίονας για άγνωστο λόγο να μαζέψει την αλυσίδα ο τεμπέλης από τον οπίσθιο εκτροχιαστή να έρθει προς το εμπρός και πάνω και να μαγκώσει στο σκελετό να μην σταμάταγα ακαριαία επειδή πχ ήμουν σε φάση ορθοπεταλιάς και να έτρωγε πολύ δύναμη και τώρα να είναι στραβός λέγοντας...(μου φαίνεται λίγο στραβός αλλά μπορεί να είναι και έτσι σχεδιασμένος). Επίσης αν καβάλαγε η αλυσίδα και ήμουν πάλι σε φάση ορθοπεταλιάς καταλαβαίνεται τι γινόταν...
Το ποδήλατο λοιπόν είχε μείνει 4-5 χρόνια τώρα σε πλήρη ακινησία και το έβγαλα να δω τι θα το κάνω... το έπλυνα καλά, και λάδωσα την αλυσίδα. Κοίταξα ότι ελληνικό οδηγό για ρύθμιση του εμπρός και πίσω εκτροχιαστή υπάρχει και το ρύθμισα, αλλάζει τις ταχύτητες (τις προβλεπόμενες εννοώ) όχι τέλεια όμως και γενικά μου ψιλοέβγαλε την πίστη. Βγήκα να το δοκιμάσω και 2-3 ταχύτητες δεν της αλλάζει (από το ανάποδα με το βόλτα διαφέρει λίγο) και αυτό που παρατήρησα είναι πως γενικά κροταλιάζει συνεχώς... δεν το ακούω δηλαδή να έχει smooth ήχο η αλυσίδα αλλά φοβάμαι πως ή θα μαγκώσει ή θα καβαλήσει γρανάζι-δίσκο πως το λένε...
Επίσης παρατήρησα πως ο σκελετός στο μπροστά μέρος κάτω κάτω πριν ξεκινήσουν τα πιρούνια έχει κάνει μια ρωγμή μήκους 5-6 εκατοστών και ξεκινάει το "άνοιγμα" από κάτω μισό και πιο λίγο χιλιοστό και ανεβαίνει προς τα πάνω κλείνοντας τελείως. Είναι κάτι ανησυχητικό αυτό; Παίζει να ανοίξει πουθενά στο δρόμο στο απρόοπτο και να χουμε άλλα;
*πρώτα θέλω να χάσω λίγο βάρος και επιπλέον θέλω να δω τι παίζει κυρίως με το σύστημα κίνησης για να ξέρω πόση αξιοπιστία έχω, δεν μπορώ τώρα να είμαι με το ποδήλατο πχ ακαδημίας/σταδίου και να μου κάνει κανένα περίεργο και να τρέχω...ούτε να ανοίξει κανας σκελετός και να πέσω κάτω και να με πατήσει κανα αμάξι...
Αυτά που θέλω να ρωτήσω είναι να μου πείτε γενικότερα την γνώμη σας περί του θέματος. Επίσης το κροταλιασμα τι παίζει να είναι; (τσέκαρα πως δεν ακουμπάει η αλυσίδα σε κάποιον δίσκο πάνω ή κάτω από αυτόν που είναι), μήπως είναι κάτι στραβό; μήπως έχει λασκάρει η αλυσίδα; μήπως είναι φυσιολογικό; (αν και δεν μου φαίνεται...είναι σαν να αναπνέει κάποιος που έχει φλέματα στα πνευμόνια, δεν ακούγεται "καθαρή" η ανάσα του..). Και δεν θέλω αυτό το πράγμα να προκαλέσει βλάβη στην κασετίνα ή δισκοβραχίονα ή σε άλλα μέρη του ποδηλάτου γενικά + ότι θέλω αξιοπιστία γιατί θα παίξουν και μακρινές βόλτες. Το θέμα είναι πως το πήγα και σε ποδηλατάδικο να το τσεκάρει να μου πει τι θέλει και πόσα χρόνια το έχω off και μου είπε για κάτι συρματόσκοινα και τέτοια...:/. Δεν νομίζω πως το τσέκαρε (γιατί μου έβαλε και εμπ. εκτροχιαστή (ο παλιός είχε χαλάσει που λέγαμε) και θα του το ξαναπάω να του πω τι παίζει κτλ να δω τι θα μου πει.
Κοίτα φίλε μου να βρεις ένα καλό μεταχειρισμένο ποδήλατο να κάνεις τη δουλειά σου μη τυχόν κ' πάθεις 'κάνα ατύχημα με αυτό το πράγμα...
Άποψή μου φυσικά,αλλά αυτή η ρωγμή που μας περιέγραψες δεν αφήνει και πολλά περιθώρια βλέπεις...
το παλιό τα έφαγε τα ψωμιά του απο όσα λές.Ίσως σου χρειαστεί μόνο για...practice! να μάθεις να επισκευάζεις, να διαλύεις και λοιπά...
Και ούτε.
Πάρε άλλο ποδήλατο, καλά σου λέει ο φίλος πάνω.Άμα έχεις κέφι βάλε και καμια φωτογραφία το κροταλία...μπάς και βγάλει κάποιος άλλος το φίδι απο τη τρύπα!
Καλώς ήλθες!
Αφου εχει ανοιξει ο σκελετος οπως λες, το ξεχνας. Ειναι επικινδυνο.
Δυστυχώς λεφτά για άλλο ποδήλατο δεν υπάρχουν αλλιώς ίσως είχα ήδη πάρει... Ακόμα και τα 30€ που χρειάστηκε για τον εμπ. εκτροχιαστή πολύ δύσκολα τα δωσα...
Λοιπόν, αυτές είναι οι φωτογραφίες του "κροταλία" :P
http://oi39.tinypic.com/ngo3o.jpg
http://oi44.tinypic.com/wmrr4.jpg
http://oi43.tinypic.com/2lnabeu.jpg
Για τον σκελετό έχω σκεφτεί κανένα σφιγκτήρα σκελετού όμως από την πίσω μεριά του σκελετού δεν υπάρχει περιθώριο για να κάτσει σωστά ένας σφιγκτήρας (επειδή έχει ένωση) εκτός αν έχει πάχος μόλις 6-7 χιλιοστά. Το άλλο που έχω σκεφτεί είναι να παίξει ειδική ηλεκτροκόλληση εκεί μπροστά...
Για το κροτάλισμα σκέφτομαι μήπως είναι θέμα αλυσίδας, και με μια αλλαγή είμαι κομπλέ, ή θέμα οπ. εκτροχιαστή. Όμως δεν ξέρω αν έχει στραβώσει ο σκελετός κάπου, ή αν κάποιο νύχι είναι στραβό και δεν ξέρω πως να το καταλάβω κιόλας...
Αυτά έχω υπόψιν μου προς στιγμήν και θα το πάω και στο μάστορα να δω τι θα μου πει αλλά θέλω και την γνώμη σας και γενικά, μπορεί κάτι άλλο να μην το έχω τσεκάρει επειδή είμαι και ψιλο-άσχετος με το θέμα και να χρειάζεται να το τσεκάρω.
είχε πεί ένας φίλος για τον Αμφιάραο?! 'ελα μωρέ...μια γραμμή είναι..΄!
(και άνοιξε τη γή ο Δίας, και τον κατάπιε!)
Αμαν, αμαν
καταρχάς το ποδήλατο σου είναι επικίνδυνο (βασικά ο σκελετός σου με τέτοιο άνοιγμα ) . Τα 30Ε μου φαίνονται πολλά είδη , απο οτι βλέπω έχεις πάει ψιλά το τιμόνι (λαιμός ) αρα λογικά σου είναι και μικρό (με αλλα λόγια δεν σου κάνει ).
Ψάξε σε γνωστούς και φίλους να βρεις κάτι παρόμοιο που δεν θέλουν (και είναι οκ το μέγεθος ) κρίμα να ρίξεις χρήματα σε κάτι που ούτε βολικό θα είναι ούτε ασφαλές
σαν παράδειγμα σου λέω οτι ακόμα και μια τέτοια αγορά θα ήταν καλύτερη http://www.car.gr/classifieds/bicycles/view/4439394/
πρόσεχε στα μαστόρια που θα πας , στο τέλος δεν θα σε συμφέρει
φιλικά στα λέμε
το ράγισμα δλδ δεν φτιάχνει με τίποτα λέτε;
το τιμόνι αν όντως είναι ανεβασμένο είναι επειδή το είχε ρυθμίσει έτσι ο πατέρας μου για υψηλότερη θέση οδήγησης. το ποδήλατο μου φαίνεται άνετο και βολικό αλλά δεν έχω ιδέα αν είναι σωστό για μένα και επίσης δεν έχω ιδέα πως να το ρυθμίσω γενικότερα εκτός από τη σέλα.
για μεταχειρισμένο δύσκολο μιας και είμαι άσχετος και αν είναι να έχει προβλήματα ή να είναι κανένα σαν το δικό μου τότε πάλι χαμένος θα είμαι.
τελικά η ιδέα "ποδήλατο" πιο πολλά προβλήματα μου έχει βγάλει παρά λύσεις...
βρίσκεις λόγο να παίξεις με την ασφάλεια σου ? Μπορεί να μην ανοίξει καθόλου μπορεί να γίνει και μαντάρα το θέμα .
κάνε αναζήτηση στο παρόν φορουμ να δεις τι παίζει και απο τα μεγέθη και το τι -πώς αγοράζουμε .Το να βρεις ενα παλιό σκελετό ή να κάνεις τράμπα σε άλλο σκελετό τα υπάρχοντα πράγματα είναι ποιο σωστό . Μην φοβάσαι τα μεταχ. δεν δαγκώνουν όλοι οι πωλητές.
επίσης προσωπικά θα ρώταγα γνωστούς φίλους κτλπ όλο και κάτι θα εχει μείνει σε κάποια αποθήκη
διάβασε και αυτό https://dl.dropboxusercontent.com/u/2963865/%CE%95%CE%B3%CF%87%CE%B5%CE%...
scarpedico δεν είπα πως θα κάνω βόλτες όπως είναι το ποδήλατο, ρωτάω αν κάπως φτιάχνεται.. αν πχ μπορέσει κάποιος μάστορας να του χτυπήσει μια ηλεκτροκόλληση για αλουμίνιο και το κάνει εκεί μπροστά όπως είναι και στις ενώσεις τότε δεν θα είμαι κομπλέ;
μάλλον δεν γίνομαι κατανοητός όταν απαντάω. αυτό που φοβάμαι με τα μεταχειρισμένα είναι πως αν πχ ο σκελετός είναι στραβός δεν θα το καταλάβω, ή αν κάποιο εξάρτημα είναι φθαρμένο πάλι δεν θα το καταλάβω, και στην τελική να αγοράσω κάτι με λεφτά που δεν έχω δεν γίνεται...γιαυτό και προσπαθώ να δω αν θα καταφέρω να φτιάξω τσάμπα το δικό μου ποδήλατο. αλλιώς όπως έχω πει και πιο πάνω θα αγόραζα ένα ideal με 300€ και θα τέλειωνε το θέμα, αλλά δεν τα έχω :/
έχω ήδη ρωτήσει φίλους, δεν υπάρχει κάτι. τον οδηγό αυτό τον είδα + κάτι άλλα στα χρήσιμα, αλλά δεν βλέπω κάτι στάνταρ ανάλογα πχ το ύψος μου. δεν με αφορά κιόλας προς το παρόν γιατί έτσι όπως έχουν τα πράγματα αυτό που βλέπω να γίνεται είναι my bike or no bike
όταν έγινε το κράου(ράγισμα) στο κούτελο...μήπως θυμάσαι τι είχε προηγηθεί; τα άτιμα τα αλουμίνια έχουν δικό τους θεό!
Δηλαδή, με μιάς το είδες το ρήγμα; ή άρχισε σιγά-σιγά; άμα δε βαριέσαι ρίξε ανταπόκριση να μαθαίνουμε και εμείς
χαχαχα το ρήγμα το είδα πριν 2 μέρες εντελώς τυχαία, ούτε ξέρω πως έγινε...
βέβαια με τέτοια κατάχρηση του ποδηλάτου ψιλολογικό μου φαίνεται.
εσείς γενικά πως οδηγείτε τα ποδήλατά σας; σιγανές επιταχύνσεις κλπ; κανα πεζοδρόμιο ανεβαίνετε;
για να δώσω να καταλάβετε τι παίζει τότε ήμουν 110 κιλά και γκάπα-γκούπα τα πεζοδρόμια, σούζες, έντο... δλδ αν είχα ένα ποδήλατο πόλης καινούργιο τώρα (αυτά με τους μεταλλικούς λασπωτήρες που μου φαίνονται πολύ γαμάτα ποδήλατα για πόλη (ευρώπης)) σε 3 βδομάδες με τη χρήση που έκανα παλιά θα έβρισκαν οι ρόδες τους στραβούς πλέον λασπωτήρες και τα πετάλια σίγουρα θα είχαν μπόσικα, μεσαία τριβή νεκρή :P
με έντο έσπασε, αλλα δε στο λέω!
Ψιλολογικό φαίνεται, αλλα φιλολογικά μιλώντας, καλό είναι αν θέλεις να ζήσει το επόμενό σου ποδήλατο να πηγαίνεις πιο βελούδινα!
Κρίμα είναι να χώνεις λεφτά, ειδικά αυτή την εποχή.Εδώ λάστιχο σκάμε και ψάχνουμε να βρούμε την αιτία και ΄σκάμε΄, και εσύ σπάς τo ποδήλατό σου;!
Δε πιστεύω να είσαι αντιποδηλάτης;!
ωραίο ράγισμα.
μη βγάλεις το αυτοκόλλητο γιατί θα προχωρήσει κ άλλο...
χωρίς πλάκα τώρα, είναι επικίνδυνο να το καβαλάς. Δεν ξέρεις πότε θα ανοίξει όλο σαν καρπούζι
καλά αυτά έγιναν όταν ήμουν 15-17...
αλλά δεν ξέρω και τα όρια του κάθε ποδηλάτου, αν θέλω να ανεβαίνω ανηφόρα γρήγορα με δύναμη και ορθοπεταλιά δεν πρέπει ξερω γώ;
τα βίντεο που βλέπουμε με κάτι κουρσάκια ή mtb που χοροπηδάνε πάνω σε δέντρα και εμπόδια και πέφτουν από ύψη κτλ δεν καταπονούν πολύ το ποδήλατο;
αύριο το πρωί θα πάω στον ποδηλατά και θα σας πω νέα..
αν είσαι Αθήνα πήγαινε Σπύρου Πάτση κάνουν κολλήσεις.
αλλά θα πρέπει να έχεις βγάλει το πηρούνι.
βρες καλύτερα ένα παλιό σιδερένιο σκελετό με 30 ευρώ, πέρνα του τα περιφερειακά σου και είσαι ΟΚ
πόσο λες να μου πάρουν αν το πάω; κανα 5ευρω;
είναι και μακρυά από την περιοχή μου...
και σκελετό να πάρω θα πρέπει να μου τα περάσει κάποιος μάστορας τα πράγματα και θα πάρει λεφτά για αυτό το πράγμα... οπότε πρέπει να τα ακουμπήσω και σε σκελετό και σε μάστορα...έλα ντε που δεν έχω μια
τα βίντεα που βλέπεις είναι πραγματικά, αλλά
α. το πηρούνι μόνο κάνει σχεδόν όσο ενα αυτοκίνητο μεταχειρισμένο στις περισσότερες περιπτώσεις
β. το ποδήλατο ολόκληρο κάνει παραπάνω από ένα καλό αυτοκίνητο μεταχειρισμένο
και έχει και βιντεάκι του Μακάσκιλ που κάνει τα γνωστά του κόλπα και σε ένα σκάσιμο από ύψος, κόπηκε το πηρούνι σαν αγγούρι.
Μη σου τύχει είναι.
κατάλαβα....ακριβό αλλά πολύ ωραίο χόμπυ
στο θέμα μας, το πήγα το πρωί στον ποδηλατά, τις ταχύτητες θα μου τις ρυθμίσει από την αρχή... όσο για το σκελετό μου λέει "πέταμα το ποδήλατο", τον ρώτησα για κόλληση και μου είπε πως μπορώ να ρωτήσω τον μάστορα που θα το πάω αν θα έχει αντοχή κτλ κτλ...
βρήκα μάστορα, θα το πάω το μεσημέρι να δω τι θα μου πει...
το πήγα στο μάστορα μου λέει φτιάχνεται και δεν θα έχει θέμα θα είναι πιο γερό κτλ... το πήρα πριν κανα 2ωρο, το έξυσε και του έκανε κόλληση μέσα-έξω και του έβαλε και ένα μικρό πλακάκι που του είπα για να κρατήσει 100%... μου πήρε βέβαια 20ευρώ αλλά τουλάχιστον έχω πλέον ποδήλατο λειτουργικό!
ξεκίνησα να τσεκάρω τα λάστιχα κλπ...ανακάλυψα ότι μπροστά ήταν στραβός ο άξονας...αλλαγή άξονα 2ευρώ. Πολύ περίεργα βέβαια τα πράγματα με το πόσο πρέπει να βιδωθεί, το βίδωσα μια χαρά αλλά περιμένω να ακούσω και πως γίνεται κανονικά;
Στο τιμόνι νιώθω μια ελαφριά δόνηση όταν το γυρνάω πέρα δώθε σε σχέση με πριν, το κατέβασα κιόλας τέρμα κάτω...
Τα φρένα θα μου βγάλουν την πίστη, το βλέπω... μου φαίνεται πολύ δύσκολο να τα βιδώσω στη θέση τους...
Αύριο έχει τσεκάρισμα πίσω τροχού-λαστιχου-σαμπρέλας και θα βγάλω τα αυτοκόλλητα για να μειωθεί το βάρος χαχαχαχαχα
αυτά...όποια γνώμη/ερώτηση μου λέτε!
Καταλαβαίνω οτι ΔΕΝ μπορείς να χαλάσεις λεφτά για το ποδήλατο και το συμμερίζομαι απολύτως. Η προσωπική μου εμπειρία όμως, έχει δείξει οτι με τον τρόπο που το χειρίζεσαι, μοιραία θα χαλάσεις περισσότερα από αυτά που θέλεις να αποφύγεις.
Μέχρι τώρα αν κατάλαβα καλά, έχεις δώσει ήδη 55 ευρώ και πάλι έχεις προβλήματα και έναν πολύ κακό σκελετό. Αν σου προκύψει ανάγκη να δώσεις άλλα 30-40 π.χ., ΜΗΝ το κάνεις. Πούλησε το 30 ευρώ σε κάποιον που ξέρει τι να το κάνει και πάρε συνολικά κάτι καλύτερο όπως στην αγγελία που σου έδειξαν πριν.
Η πρόθεση μου είναι απολύτως φιλική και δεν το λέω για να κάνω τον έξυπνο αλλά για να σε προστατεύσω επειδή με μαθηματική ακρίβεια λίγα λίγα θα χαλάσεις συνολικά πολύ περισσότερα.
Μολις μας είπες οτι έδωσες 50Ε οταν με τα ίδια έβρισκες ενα μεταχ. που κάλλιστα μπορεί να ήταν σε καλύτερη κατάσταση (εστω με λίγο δικιά σου προσπάθεια)
ο κύριος που στο κόλλησε έκανε απλά την δουλειά του
προφανώς και στα λέμε φιλικά , ούτε ποσοστά θα βγάλουμε ούτε προτείνουμε ν πάρεις ποδήλατο τον 300Ε
λοιπόν να πάρουμε λίγα τα πράγματα από την αρχή γιατί νομίζω πως έχω δώσει την εντύπωση ότι έχω ένα ποδήλατο μπουρδέλο.
οκ το κακομεταχειρίστηκα όταν ήμουν πιτσιρικάς, γιαυτό και τα 1000 μύρια όμως δισκοβραχίονας, πετάλια, αλυσίδα, εμπ. εκτροχιαστής, κασέτα και πίσω τροχός είναι καινούργια και ο πίσω εκτροχιαστής τελικά δεν είναι στραβός.
επίσης ο σκελετός πλέον είναι πιο γερός από ότι ήταν πριν.
θα θέλατε να μου πείτε γιατί νομίζεται πως το ποδήλατο μου είναι χρέπι;
α και για τα φρένα, απλά δεν έχω ιδέα πως να τα ρυθμίζω και όλο αυτό γιατί χαμήλωσα τέρμα το τιμόνι, έδωσα μπόσικο στο συρματόσκοινο του μπροστινού φρένου, το οποίο αν δεν μου το λέγατε δεν θα θυμόμουν καν ότι ήταν ανεβασμένο για άκυρο λόγο.. επίσης το κροτάλισμα δεν υπάρχει πλέον στις ταχύτητες.
να προσθέσω πως ο τρόπος που το χειρίζομαι και θα το χειρίζομαι και γενικότερα θα χειρίζομαι οποιοδήποτε ποδήλατο στο μέλλον, εκτός αν με πληρώνουν για να κάνω τούμπες θα είναι πολύ σωστός. ότι έκανα έκανα...
σωστά έχω δώσει 55ευρώ και όντως θα μπορούσα να αγοράσω το ποδήλατο της αγγελίας, όμως αυτό το πράγμα που ονομάζεται ποδήλατο στην αγγελία μου φαίνεται μάπα με πλαστικά περιφερειακά και αμφιβόλου ποιότητας περιφερειακών κίνησης... το μόνο που ζηλεύω σε αυτό το ποδήλατο είναι τα πιο λεπτά λάστιχα από τα γομάρια που έχω εγώ για λάστιχα + η σέλα που είμαι σίγουρος πως θα είναι καλύτερη...αλλά μέχρι εκεί.
εγώ να το πάρω και να το συμμαζέψω ή να έπαιρνα άλλο σκελετό και να έκανα τράμπα μου φαίνεται αστείο... εδώ το πιρούνι έβγαλα και στο βάλε μου εμφανίστηκαν θέματα...φανταστείτε όλο το ποδήλατο ή πολλά περισσότερα μέρη του + πάντα ότι δεν ξέρω τι σόι μεταχείριση έχει φάει το κάθε ποδήλατο και ούτε μπορώ να καταλάβω και να το δω και να το καβαλήσω... ένα πχ στραβωμένο κέντρο τροχού απλά δεν θα το καταλάβω ποτέ...προς το παρόν τουλάχιστον.
άλλα χρήματα δεν σκοπεύω να ξοδέψω, εκτός από εφεδρική σαμπρέλα γιατί σκοπεύω να συμμετέχω σε βόλτες που κανονίζονται στο δήμο μου και ίσως κάποιο freeday κτλ, και ίιισως αν έχω την άνεση μια σέλα. δεν τα βλέπω σαν χαμένα χρήματα γιατί δεν βλέπω άλλα προβλήματα στο ποδήλατο και ο στόχος μου είναι σε 1-2 χρόνια από τώρα να αγοράσω ένα καινούργιο ποδήλατο, δεν ξέρω ακόμα τι ακριβώς (κάτι σε δρόμου πάντως) και αυτό που έχω να μείνει για βουνό (μιας και μένω κάτω από την πάρνηθα).
προφανώς φιλικά μιλάμε παιδιά, δεν υπέθεσα καμία στιγμή το αντίθετο :) σορυ για το τεραστιο κειμενο :P
ας τα παρουμε λιγο με τη σειρα.
ο σκελετος ειναι το Α και το Ω.δε πα ναχεις τα καλυτερα περιφερειακα,αν εχεις βλαβη στο σκελετο εισαι για αλλον.τελος.
αλουμινιο+ρωγμη=τελος.
συγκεκριμενα εχεις ραγισια στο κουτελο του σκελετου απο τις σουζες που εκανες κ τις σκασιες που ετρωγε μετα.πρεπει να του γ@μησες τα πρεκια.δεν εξηγειται.δεν ησουν κ κατηγορια φτερου..οπως λες.
οποτε λοιπον για να μην αποκτησεις ραγισια κ στο δικο σου κουτελο,ΠΕΤΑ τωρα τον σκελετο κ ψαξε για μεταχειρο αλλο.η ολοκληρο ποδηλατο.
ναι πετα τον σκελετο κ μη τον καβαλας.
ημουν σαφης?μη το ξανακαβαλησεις.
ψαξε για ενα μεταχειρισμενο.δεν θα εχει βλαβη,ουτε στραβα κεντρα που δε θα δεις,ουτε τπτ αλλο διαστημικο.
διαβασε κ μαθε λιγο για επισκευες,η αν δε τοχεις πηγαινε στον ποδηλατα σου.
το ρεζουμε ειναι πως η ραγισια του σκελετου εκει που ειναι κ λογω του υλικου του,ειναι θεμα χρονου να ανοιξει σα γαρυφαλο κ να σαδειασει φαρδυ πλατυ.
α κ να μη ξεχασω.μη το ξανακαβαλησεις!
φιλικα.
το θέμα είναι πως χτες ο σκελετός φτιάχτηκε και δεν έχει ούτε ραγίσματα ούτε τίποτα... γιατί επιμένεις να τον πετάξω και να πάρω άλλον;
συγκεκριμένα για όσους δεν γνωρίζουν όταν γίνεται κόλληση μετάλλου (οποιουδήποτε μετάλλου) σε εκείνο το σημείο είναι πιο γερό από οποιοδήποτε άλλο σημείο του.
εάν διαφωνείτε κάπου πείτε μου με επιχειρήματα γιατί. το να πω πως φτιάχτηκε και να διαβάσω "έχει ρωγμή", δεν έχει κανέναν νόημα γιατί δεν έχει ρωγμή πλέον, πως να το κάνουμε..
όπως στα λέει ο ξιφίας και ο τασάκος. μπορεί να ειναι λίγο απότομοι, (και εγώ) αλλά στο λέμε για καλό
η ρωγμή που σου κόλλησαν δεν πρόκειται να σπάσει. δε σου εγγυάται κανείς όμως για το υπόλοιπο κούτελο τίποτα.
η θερμική κατεργασία των μετάλλων πρέπει να γίνεται σωστά. Σου κόλλησαν το ράγισμα, σου πήδηξαν το κούτελο όμως. Μπορεί και να μη σου σπάσει ποτέ.
μπορεί να πας να κατέβεις πεζοδρόμιο και να καρφωθεί το πηρούνι στο στήθος σου.
είναι κατι που δε θες να το μάθεις.
Δεν θες να το καταλαβεις και οτι και να σου λεμε ετσι και αλλιως δεν το λαμβανεις υποψιν σου. Να στα πω ολα μαζι.
Ο σκελετος σου ανοιξε στο κουτελο. Λες οτι ανοιξε λογω χρησης επειδη το ταλαιπωρουσες (που εαν δεις τι τραβανε καποια αλλα ποδηλατα θα αλλαξεις γνωμη αλλα δεν εχει σημασια). Δεν εχει σημασια το γιατι ανοιξε αλλα το οτι ανοιξε. Εαν ενας σκελετος ανοιξει στο συγκεκριμενο σημειο ειναι για πεταμα . Στο ειπαμε ολοι αυτο, αδιαφορησες.
Ενας σκελετος αλουμινιου οταν κατασκευαζεται μετα απο τις κολλησεις περναει καποιες επεξεργασιες ετσι ωστε να αντιστραφει η αλλαγη που επηλθε στο μεταλο απο την κολληση και να ερθει στην προηγουμενη (πριν την κολληση) κατασταση. Εαν δεν γινουν αυτα η δομη του μεταλλου δεν ειναι αυτη που πρεπει και μετα απο λιγο βγαζει προβλημα. Εσυ υποθετω απλως το κολλησατε (ανεβαζοντας φυσικα και την θερμοκρασια του μεταλλου) και απο εκει και περα καμμια αλλη επεξεργασια. Αυτο σημαινει οτι η περιοχη γυρω απο το κουτελο δεν ειναι αυτη που πρεπει θερμοδυναμικα σε σχεση με το πως θα επρεπε να ειναι.
Εγω λεω οτι το πιο πιθανο ειναι μετα απο χρηση θα δειξει προβλημα στο κατω μερος του κουτελου ακριβως μπροστα απο την κολληση της διαγωνιου δλδ πισω απο εκει που εχετε βαλει την ενισχυση για να κραταει και να μην ξαναανοιξει η κολληση.
Ο σκελετος σου ειναι επικινδυνος.
Ποσες φορες να στο πουμε;; Απο την αρχη μονο γι'αυτο σου λεμε.
και υπερτονίζω , δεν είμαστε εδώ ούτε πωλητές πλαισίων, ούτε παντογνώστες ,ούτε θέλουμε το κακό σου .Απλά γνωρίζοντας λίγο καλύτερα σου τονίζουμε την επικινδυνότητα του όλου σκηνικού .
Ποιο πολύ μπορεί να σε φαινόμαστε απότομοι αλλα στην πραγματικότητα είμαστε απόλυτοι (είναι επικίνδυνο )
Φιλε Ανδρεα λυπαμαι που το υφος θα ειναι οξυ, αλλα θεωρω οτι
το επιβαλλει η επιπολαιοτητα με την οποια αντιμετωπιζεις το θεμα.
Σου απηντησαν εμπεριστατωμενα ως προς γιατι ειναι επικινδυνη η επιλογη σου.
Ισως ειναι δικαιωμα σου να πας και να σκοτωθεις.
Δεν ειναι δικαιωμα σου να παρεις στο λαιμο σου κι αλλους ανθρωπους. Δεν σου φταινε σε τιποτε οι υπολοιποι χρηστες των οδων πεζοι ή εποχουμενοι...
Το να θελεις να γλυτωσεις 50ευρω βαζοντας σε σοβαρο κινδυνο αλλους ειναι το ακρον αωτο της ανευθυνοτητας, για να μην πω της παλιανθρωπιας.
Χιλιες φορες καλυτερα να κλεψεις παρα να κανεις αυτο που σκοπευεις να κανεις.
Τα πολλα λογια ειναι φτωχεια.
Τεσπα
μάλιστα παιδιά, κατάλαβα τι μου λέτε... αυτό ζητούσα και εγώ να γίνει διάλογος για να δω τι εννοείτε, μου είπατε τις απόψεις σας, θα κρίνω τώρα τι θα κάνω στη συνέχεια...
frigo τις ακραιότητες (σορρυ κιόλας) που έγραψες περί κλεψιάς και παλιανθρωπιάς δεν θα τις σχολιάσω, παρόλα αυτά κατάλαβα τι θες να πεις
ευχαριστώ
φάιναλυ :)
βρες κανα σκελετάκο οικονομικό για να κάνεις τη δουλειά σου.
βγάζεις τα περιφερειακά απ' το δικό σου, και ντύνεις το επόμενο.