εχω το megisto 08' σε 56 νουμερο νομιζω (εχω υψος 1,83 περιπου υπολογιδτε γιατι εχω ξεχασει...)και εχει αρκετα μεγαλο τιμονι. Ρωτησα στο μαγαζι λοιπον και λενε πως ειναι καταλληλο για το μεγεθος(αναλογικα φανταζομαι?)και ειναι κριμα να το κοψεις. Σπανια εχω βρει καπου λογου μακρους αλλα φοβαμαι μη καμια φορα χωμενος στην κινηση σπασω κανα καθρεφτακι π.χ Κερδιζω στην ακριβεια με μεγαλο τιμονι βεβαια...Ακουω προτασεις ή τι αγνοώ... plannet φανταζομαι λογω Mtb κατι θα ξερεις.. Υ.Γ κερατα σε trekking μπαινουν?
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
οτι στο site της ideal.δεν βλεπω να υπαρχει νουμερο 56.εχει 53 και 58..το 53 σου ειναι μια χαρα ,αλλα το 58 μαλλον ειναι αρκετα μεγαλο, αλλα δεν ειναι και τοσο προβλημα αμα σε βολευει..το ιδιο θεμα με εσενα ειχα και εγω, και το συνειδητοποιησα γιατι εβλεπα οτι ασυναισθητα κρατουσα το τιμονι πιο μεσα απο οτι επρεπε!!!!!
τοτε θυμηθηκα το εξης αρθρο που ειχα διαβασει κάποτες:
http://www.kassimatiscycling.gr/pg/arthrografia/moto/110.htm
συμπερασμα:΅ΝΑΙ τα τιμονια κοβονται (εκτος απο τα κουρσαδικα!!!!!!!!!!) και πρεπει να το κανουμε προκειμενου να αισθανομαστε ανετα! για αρχη και μεχρι να βεβαιωθεις οτι εχεις το σωστο μήκος τιμονιου, μπορεις απλα να φερεις τα χειριστηρια και τα ελαστικα grip πιο μεσα μεχρι να βρεις που σε βολευουν ακριβως και οταν βεβαιωθεις για την επιλογη σου κοβεις οτι περισσευει!!!
κερατα σε trekking μπαινουν, αλλα δεν ειμαι και σιγουρος οτι θα τα χρειαστεις.....
υποτιθεται οτι βοηθανε στις πολυ αποτομες ανηφορες, για να πιανεσαι καλυτερα
λιγες υπαρχουν σε αστικες συνθήκες εκτος και αν μενεις ανω κυψελη βυρωνα ζωγραφου, οπου θα σε βοηθησουν αρκετα..ακομα βοηθανε σε μεγαλες διαδρομες για να αλλαζεις λιγο σταση σωματος και να μην πιανεσαι...
www.bikefitting.com
στο trekking δεν θα έκοβα τιμόνι
:D
δεν θα εκοβες τιμονι??
μιλαμε για κανονικο riser τιμονι οπως αυτο των mtb......
Σε τρια ποδηλατα που εχω αλλαξει μεχρι τωρα, εχω κοψει και στα 3 το τιμονι...γενικα μου αρεσουν περισσοτερο τα πιο μαζεμενα τιμονια απο αυτα που δινουν στα ποδηλατα απο το εργοστασιο...και απο αποψη εμφανισης,και απο ευκολια στην οδηγηση,με βολευουν περισσοτερο...το ελεγχο καλυτερα το ποδηλατο...Ειμαι υπερ του κοψιματος.
Το πλάτος του τιμονιού πρέπει να είναι όσο το πλάτος των ώμων σου. Άρα, αν είναι μακρύτερο κόβεις.
Τα κέρατα κυρίως ωφελούν στο να αλλάζεις θέση πιασίματος, για να καταπονούνται λιγότερο οι παλάμες.
είναι θέμα στάσης
δλδ σε ένα trekking δεν ανοίγει το διάφραγμα όσο πρέπει
αν το κόψεις θα κλείσει και άλλο
βέβαια αυτό είναι στη θεωρία:D
μαλλον θα το κοψω 2 ποντους απο καθε πλευρα...ασχετο που το βρηκες αυτο το τρελο site ρε plannet?απιστευτο...( www.bikefitting.com )
η fidusa χρησημοποιει την bikefitting για να βγάζει τις διαστάσεις των ποδηλάτων της :D
το bike - fitting
νομίζω ότι έχω πρόβλημα με το μέγεθος του σκελετού
(άσχετο)
γιατί το νομίζεις αυτό?
τεντώνω πάρα πολύ τα χέρια μου
ώστε να μπορώ να κρατάω το τιμόνι
ενώ κανόνικά θα πρεπε να μπορώ να έχω τα χέρια μου ελαφρώςλυγισμένα στους αγκώνες
όταν κατεβαίνω πχ μια κατηφόρα
και να μπορώ να φρενάρω σωστά.
επίσης μετά από αρκετές ώρες ποδηλασίας
πονάει η πλατη
που νομίζω ότι έχει να κανει και με το τεντωμα.
όταν προσπαθώ να κρατω και τα φρενα ταυτόχρονα
τα χερια είναι τεντωμενα (γιατί δεν φτάνω)
και οι καρποί είναι λυγισμένοι
ενώ θα πρεπε να είανι σε ευθεία γραμμή
με το υπόλοιπο χερι.
Γενικώς έχω μια αίσθηση τεντώματος και σκυψίματος
στο ποδήλατο (το οποίο είναι mountain)
αλλά παρόλα αυτά κανω ποδήλατο!
ουφ αυτά
πες μου ύψος και μέγεθος ποδηλάτου σε cm μην πεις large και τέτοια :D
είναι μεγάλο το μέγεθος του ποδηλάτου βάση αυτών που λες
αν είναι μικρή η διαφορά τότε ίσως με κάποιες μετατροπές να λύνεται το πρόβλημα
twra edw θα υπάρχει καποιο πρόβλημα
εννοείς το δικό μου ύψος ( 1,62 γράφει η ταυτότητα αλλά δεν είμαι σίγουρη)
και το μέγεθος του ποδηλάτου σε εκατοστά
θα πρέπει να βρω το βιβλιαράκι του (θα σου έλεγα medium :) )
πες μου και μάρκα
ειναι αυτό
http://scottusa.com/gb_en/product/245/848/contessa_50
Να πω και εγώ για τα τιμόνια?
Λέω: ήμουν μια χαρά με την τιμονάρα μου στο τρεκκιν και στο ΜΤΒ, μέχρι που πήρα κούρσα. Εκεί το τιμόνι - όπως και να το κάνεις - είναι αρκετά στενό. Πλησιάζει το άνοιγμα των όμων μου αλλά δεν.... (είμαστε άντρακλες....). Τώρα τα κανονικά τιμόνια στο τρέκκιν και ΜΒ μου φάινονται ΤΕΡΑΣΤΙΑ. Σκέφτομαι να τα ...ψαλιδίσω λιγουλάκι....(*)
Σχετικά με τα ακροτίμονα, αν σε βολεύουν μην διστάσεις. Εγώ τα βάζω πάντα, δίνουν κάποιες έξτρα "λαβές" που βοηθούν αν κάνεις πολύ ώρα ποδήλατο + στις ανηφόρες.
(*) γενικά όλο το στήσιμο στο τρεκκιν μου φαίνεται πλέον "ξεχειλωμένο", σε σχέση με την κούρσα... όπως όταν μετά από ΜΤΒ πρωτο-καβάλησα τρεκκιν με 700αρα ρόδα μου φάνηκε θεϊκό...
@tzamilia
δυστυχώς δεν ανοίγει σωστά το site της scott
για να δω
μια λύση είναι να αλλάξεις έναν λαιμό με ένα ποιο κοντό με κλίση προς τα κάτω
άλλη λύση είναι να πας σε αλλαγή σκελετού :D
@rockarolla
διάβασε στο site αναφέρει της διάφορές μικρού και μεγάλου τιμονιού :D
αυτο που γραφεις για το διαφραγμα δεν ειναι σωστο.
καθε ανθρωπος εχει τις διαστασεις του αρα χρειαζεται και το δικο του τιμονι.
γι αυτο οι εταιριες βαζουν μεγαλυτερα τιμονια απο αυτα που θα χρειαστει ο μεσος ποδηλατης ωστε ολοι να ειναι ευχαριστημενοι κοβοντασ το στο σωστο μεγεθος
το διαφραγμα ειναι ενας μυς που κινειται πανω κατω.δεν εχει σχεση πως κινειται το διαφραγμα με το ανοιγμα των ωμων .εχει σχεση μονο με το αν καμπουριαζεις ασχημα επανω στο ποδηλατο(κατι που δυσκολα γινεται σε τρεκινκγκ.)
αμα ισχυε αυτη η θεωρια που γραφεις οι κουρσες δεν θα ειχαν τοσο στενο τιμονι (που καμπουριαζεις λιγο παραπανω)
τα τιμονια που δεν κοβονται γιατι δεν εχει νοημα ειναι στα city και στα cruiser που το τιμονι ερχεται προς τα πισω...
σωστό το πρώτο σκέλος
δλδ εγώ πχ θέλω 60cm τιμόνι
οκ μέχρι εδώ
αν τώρα πάρω τιμόνι 54cm λόγο στάσης των χεριών το διάφραγμα πιέζετε νομίζω από τα πνευμόνια
αν πάρω 64cm το διάφραγμα θα ανοίξει αλλά θα πιέζονται οι ώμοι μου
βέβαια ανάλογα το τι ζητάς απο το ποδήλατο μπορείς να βάλεις διαφορετικό τιμόνι
στα trekking γενικός αυτή η στάση δεν μπορείς να έχεις ανοιχτό διάφραγμα γιατί πρέπει να σκύψεις λίγο για να το βοηθήσεις
στην κούρσα τα τιμόνια δεν είναι μικρά είναι αυτά που πρέπει :D και είναι γενικότερα διαφορετικά τα πράγματα μιας και δεν μπορούνε όλοι να έχουν σωστή στάση πάνω σε μια κούρσα :D είναι μεγάλη συζήτηση και δεν μπορω να την κάνω μιας και δεν είμαι κουρσάς
αν θέλεις πάνω σε αυτό που λες για τον μυ δοκίμασε να βάλεις χιαστί τα χέρια σου και να πάρεις βαθιά ανάπνοη και κάνε το ίδιο με ανοιχτά τα χέρια σαν να σε έχουν σταυρώσει
και θα δεις πως έχει διαφορά
γενικότερα δεν υπάρχει σωστό μέγεθος τιμονιού στον ερασιτέχνη μιας και ο καθένας μπορεί να ζητάει άλλα πράγματα απο το ποδήλατο δλδ αν κάνεις μονοπάτια θέλεις καλύτερο έλενχο και πας σε μεγάλο τιμόνι
αυτά απο μένα
περιμένω να μου πεις εντυπώσεις απο την άσκηση που σου είπα να κάνεις
ελα πάμε ολοί μαζι ενα-δυο ενα-δυο
οταν τα χερια ειναι σταυρωμενα εμποδιζουν τον θωρακα να εκπτυχθει οπως πρεπει..
αυτο ομως δεν συμβαινει ακομα και οταν απλα εχεις ευθεια και λιγο ,ελαχιστα ανοιγμενα τα χερια ακριβως οπως οταν κρατας το τιμονι...
μπορει δηλαδη να εμποδιζεται η αναπνοη με σταυρωμενα τα χερια αλλα απο την στιγμη που τα ξεσταυρωσεις και δεν πιεζεις με αυτα τον θωρακα σου η αναπνοη δεν επηρρεαζεται..
το ουσιαστικο θεμα με το μηκος της μπαρας του τιμονιου ειναι το οτι τον καθενα τον βολεβει ενα μηκος..απο προσωπικη εμπειρια λεω οτι παρατηρησα οτι ειχα ταση ασυναισθητα να πιανω τα grips του τιμονιου πιο μεσα απο οτι επρεπε, γιατι εκει με βολευε...εκει καταλαβα οτι το τιμονι ηταν μεγαλο,οποτε εβαλα τα grips πιο μεσα και ειδα οτι το χερι πηγαινε πλεον μονο του στη σωστη θεση..
ναι ο καθένας όπως τον βολεύει αυτό είναι αλήθεια
από την στιγμή που τα ξεστραβώσεις αλλά κάνεις ποδήλατο συνεχίζει να εμποδίζει το διάφραγμα απλά σε μικρότερο βαθμό
εδώ σου παραθέτω από www.bikefitting.com
"The handlebars
Research has been conducted into the relationship between the adjustment of the handlebars and a comfortable position on the bicycle (Bremmer 1994). The most important conclusion of this survey is that the distance between saddle and handlebars is very much a matter of personal preference. The disadvantage of this kind of practical research is that the element of habituation can have a substantial effect on the measuring results. The experience of bikefitting.com is that a cyclist does not experience an adjustment of distance and difference in height between saddle and handlebars as comfortable when the advice on this matter deviates from what the cyclist is used to. Our experience, however, also shows that eventually the majority of cyclists believes the new adjustment to be an improvement. The handlebar-width should correspond with the width of the shoulders. Handlebars that are too wide automatically increase the frontal surface area of the cyclist and lead to loss of aerodynamic advantage. An additional drawback is that the cyclist will also show a sagging between the shoulder blades. In the long run, this will lead to complaints of the neck and shoulders. Contrary to common belief, handlebars that are too narrow will not result in loss of oxygen intake; however, narrow handlebars often lead to more nervous steering than wide handlebars and, hence, to loss of comfort. The steering angle should be adjusted in such a manner that the lower arm and hand are positioned in one line, as much as possible. It is clear that a correct aerodynamic position and a comfortable position of the torso do not always go hand in hand. Depending on the discipline the cyclist is engaged in and the speed he develops, he will decide on his position accordingly. "
και κάτι ακόμα το μήκος στα mtb είναι ένα και συνίθος το κόβεις
για αυτό και τα καλά τιμόνια έχουν οδηγούς κοψίματος
"Contrary to common belief, handlebars that are too narrow will not result in loss of oxygen intake"..................... akrivws afto lew ki egw.
(kai pio panw leei oti to poli anoixto timoni enoxlei sthn plath....)
esi den katalavainw pou diafwneis se afto......
ουπσ ανάποδα το διάβασα απλά το έχω ακούσει από πολλούς να το λένε για το διάφραγμα όπως το είπα και εγώ και έχει και λογική δεν είναι παράλογο
:D