Το πεταλι ακουμπαει στο μπροστινο derailluer (looool)

23 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
LowInertia
Εικόνα LowInertia
Απών/απούσα

Οπως λεει και ο τιτλος, μολις εβαζα τον μεγαλυτερο δισκο και εκανα πεταλι ακουγα ενα τακ, τακ, τακ. Ελεγα, τι ειναι ρε γαμωτο, τι ειναι... Λογικα, λεω, θα ειναι η μεσαια τριβη γιατι ηδη μου κανει κατ περιεργα που και που. Το παρατηρησα σημερα κατα τυχη για να ρυθμισω το μπροστα derailleur. Καμια ιδεα πως να το φτιαξουμε? Επισης, το μπροστα derailleur σχεδον παντα μου βγαζει την αλυσιδα οταν παω να τη βαλω στο μεγαλο δισκο και μετα πρεπει να την ξαναβαλω στο μεγαλο δισκο σιγα σιγα ενω πεταλαρω.

Φωτογραφιες:

ΣυνημμένοΜέγεθος
Image icon 10082013084.JPG921.59 KB
Image icon 10082013085.JPG533.51 KB
Image icon 10082013086.JPG568.71 KB
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

Στην πρώτη Photo έχεις ΜΕγαλο δίσκο μπροστά και μεγάλο πίσω????

πρέπει να το ρυθμίσεις από την αρχή με τα βιδάκια low high, (ποιος απο τα 2...τα μπερδεύω συνέχεια)
Τραβιέται πολύ έξω το ντεραγιε(προς το πετάλι) στο μεγάλο δίσκο και αυτός ειναι και ο λόγος που σου πετάει την αλυσίδα.
κανονικά το ντεραγιέ πρέπει να είναι δεμένο έτσι ώστε να απέχει απο το μεγάλο γρανάζι ελάχιστα χιλιοστα (σε ύψος) ....και οταν ανεβάζεις στο μεγάλο δίσκο και μικρό πίσω η αλυσίδα είναι πολύ κοντά να ακουμπήσει στο ''εξωτερικό ' σίδερο του πλαισίου του ντεραγιερ (αλλα δεν ακουμπάει...εκεί ειναι το όριο του για να μην την πετάει)Μπακαλίστικα στα λεώ τώρα.
Γενικά αλλάζεις και τους 3 δίσκους κανονικά?
Στον μικρό κατεβαίνει?

LowInertia
Εικόνα LowInertia
Απών/απούσα

Στη φωτο ηταν μπροστα μεγαλος πισω μικρος. Τωρα το εφτιαξα και δεν πεταει την αλυσιδα οταν αλλαζω στο μεγαλο δισκο. Επισης επαιξα οπως ειπες με τα high low και εφτιαξα καπως το προβλημα αλλα και παλι ακουγεται, ΠΟΛΥ λιγοτερο βεβαια, αυτο το τακ τακ απο το πεταλι και το ντεραγιε. Στο μικρο κατεβαινε με μια μικρη δυσκολια αλλα τωρα που το πειραξα κατεβαινει gg.

kastellopower
Απών/απούσα

λασκάρεις λίγο το βιδάκι που πιάνει στο σκελετό, στρώνεις λίιιγο πιο μέσα, λίιιγο πιο πάνω...δοκιμάζεις πάλι λίιιγο το έξω βιδάκι...

kastellopower
Απών/απούσα

σου απάντησε ο Rοul και έκανες τις ρυθμίσεις!
Αν έχεις 7 γρανάζια πίσω και παλιού τύπου mtb, θέλει πολλή υπομονή και ρύθμιση στο 1/10 της τρίχας, παρουσιάζει αυτό το θέμα.

LowInertia
Εικόνα LowInertia
Απών/απούσα

Λοιπον, το εψαξα το θεμα αρκετα μονος μου, και καταλαβα οτι οσο και να το ρυθμιζω ή θα βρικσει το πεταλι στο ντεραγιε, ή το ντεραγιε στην αλυσιδα. Οποτε αποφασισα να λιμαρω το πεταλι ΕΛΑΧΙΣΤΑ εκει που βρισκει ωστε να αποφυγω θορυβους. Το καλο ειναι οτι τωρα σεταρα μια χαρα το μπροστα ντεραγιε. :D Ευχαριστω για τη βοηθεια παιδια, και θα σας πω πως πηγε το λιμαρισμα. :p

P.S. Οταν λεω πεταλι, εννοω το βραχιωνα του πεταλιου. :p

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...να ειναι τοποθετημενο στραβα το ντεραγιε.
Κοιτωντας το απο πανω, θα πρεπει το ντεραγιε να ειναι απολυτως παραλληλο με τους δισκους του δισκοβραχιονα.
Αν δεν ειναι, βαζεις το ντεραγιε στο μικρο δισκο μπροστα (για να μην τραβαει το ντεραγιε το συρματοσχοινο), και στη συνεχεια αφου λασκαρεις τη βιδα που σφιγκει το κολλιε του ντεραγιε στο σκελετο, γυριζεις το κολλιε ετσι ωστε το ντεραγιε να ειναι παραλληλο με τους δισκους.
Παραλληλα, φροντιζεις να το τοποθετησεις και στο καταλληλο υψος, κατα πως λεει ο Roul πιο πανω.
Και τα λιμαρισματα, καλο ειναι να τα ξεχασεις.

LowInertia
Εικόνα LowInertia
Απών/απούσα

Κολομβε, το δοκιμασα αυτο αλλα δεν ειχα πολυ τυχη. Δυστυχως ουτε υπομονη.

Μωρε να τα αφησω τα λιμαρισματα, μονο που

http://s15.postimg.org/4joxdw3kr/11082013086.jpg

Η εικονα δειχνει το λιμαρισμενο μου βραχιωνα. Δε νιωθω και πολυ καλα που του εκανα τετοια επεμβαση αλλα μα τω θεω, δεν κανει θορυβο.

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

WORD!

LowInertia
Εικόνα LowInertia
Απών/απούσα

Roul wrote:
WORD!

Damn straight!

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

LowInertia wrote:
Κολομβε, το δοκιμασα αυτο αλλα δεν ειχα πολυ τυχη. Δυστυχως ουτε υπομονη.

Μωρε να τα αφησω τα λιμαρισματα, μονο που

http://s15.postimg.org/4joxdw3kr/11082013086.jpg

Η εικονα δειχνει το λιμαρισμενο μου βραχιωνα. Δε νιωθω και πολυ καλα που του εκανα τετοια επεμβαση αλλα μα τω θεω, δεν κανει θορυβο.

Δεν πιστεύω στα μάτια μου.
Σου εύχομαι πολύ και καλή τύχη γιατί έχω την εντύπωση πως θα την χρειαστείς.

Vale
Απών/απούσα

scrabler wrote:

Δεν πιστεύω στα μάτια μου.
Σου εύχομαι πολύ και καλή τύχη γιατί έχω την εντύπωση πως θα την χρειαστείς.


Γιατί;

Σημ. Καλοπροαίρετα.

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Vale wrote:
Γιατί ρε συ;

Εγώ είμαι γνωστός "κατηφορίστας". Αρέσκομαι να στέκομαι όρθιος στα πετάλια σε παρατεταμενες κατηφόρες και να χοροπηδάω στις λακκούβες που βρίσκονται παντού μπροστά μου. Κάθε φορά που "σκάω" το βάρος μου διπλασιάζεται και 70 κιλά δύναμης ασκούνται σε κάθε πετάλι ταυτόχρονα και μεσω των βραχιόνων -που λειτουργούν ως μοχλοί- εξισσοροπούνται στον άξονα της μεσαία τριβής. Αν μου λιμάριζες τον ένα βραχίονα -εστω κανα δυο χιλιοστα- θα αισθανόμουν πως έχω προσθέσει ακόμα ένα point of failure στην αλυσίδα των πιθανών σφαλμάτων. Μπορεί βέβαια και όλα αυτά να είναι στο μυαλό μου και στην πράξη να μην συμβεί ποτέ τίποτα. Εσύ πως θα ένιωθες?

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

τώρα...ό,τι έγινε έγινε! άν το πάρεις απο την αρχή, νομίζω κάτι έχει συμβεί με τη "θέση " του ντεραγιέ, δηλαδή βασικότατον! τώρα στραβή είναι ? στραβό το ίδιο? δέ καταλαβαίνω και πολλά! στη θέση σου, εκτός απο αρκετά βιντεάκια στο γιου τιουμπ, θα χρησιμοποιούσα και το pdf του ίδιου του ντεραγιέ, του δικού σου.
π.χ. έστω οτι έχεις το ποδήλατο : http://www.specialized.com/gr/en/bikes/multi-use/sirrus/sirrus#specs

πηγαίνεις στα τεχνικά χαρακτηριστικά, τσιμπάς το μοντέλο του μπροστά ντεραγιέ : Shimano FDM-191

κόπυ(Προκόπη!) πέιστ στο γκούγκλ
μαζί με τη λέξη "pdf" και βγάζει
http://techdocs.shimano.com/media/techdocs/content/cycle/SI/Alivio-Acera...

το εκτυπώνεις, το διαβάζεις, βλέπεις τα βίδεα! και παρακαλάς να έρθει και η ...βοήθεια του κοινού!
Για να σοβαρευτώ όμως, όπως είπα στην αρχή είναι θέμα αρχικής τοποθέτησης, έ, αμα βρείς τα δύσκολα πήγαινε και σε ένα ποδηλατά!

Vale
Απών/απούσα

scrabler wrote:
Vale wrote:
Γιατί ρε συ;

Εγώ είμαι γνωστός "κατηφορίστας". Αρέσκομαι να στέκομαι όρθιος στα πετάλια σε παρατεταμενες κατηφόρες και να χοροπηδάω στις λακκούβες που βρίσκονται παντού μπροστά μου. Κάθε φορά που "σκάω" το βάρος μου διπλασιάζεται και 70 κιλά δύναμης ασκούνται σε κάθε πετάλι ταυτόχρονα και μεσω των βραχιόνων -που λειτουργούν ως μοχλοί- εξισσοροπούνται στον άξονα της μεσαία τριβής. Αν μου λιμάριζες τον ένα βραχίονα -εστω κανα δυο χιλιοστα- θα αισθανόμουν πως έχω προσθέσει ακόμα ένα point of failure στην αλυσίδα των πιθανών σφαλμάτων. Μπορεί βέβαια και όλα αυτά να είναι στο μυαλό μου και στην πράξη να μην συμβεί ποτέ τίποτα. Εσύ πως θα ένιωθες?


Ελπίζω να άκουσε ο φίλος τα παραπάνω.

Επικίνδυνες εικαστικές παρεμβάσεις.

Σημ. Είχα λάθος παράθεση ρε συ scrab. Απ' όλη την ιστορία.

strouf
Εικόνα strouf
Απών/απούσα

από όσο κατάλαβα στη φωτό, πρόκειται γιά σιδερένιο δισκοβραχίονα επενδεδυμένο με πλαστικό. Η λίμα έχει κατεβάσει το πλαστικό, ίσω και ελάχιστα το σίδερο.Σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Ainastros
Απών/απούσα

LowInertia φέρτο στα μέτρα σου... όπως νομίζεις και με τα μέσα που έχεις και αστους να λένε..

Vale wrote:
scrabler wrote:

Δεν πιστεύω στα μάτια μου.
Σου εύχομαι πολύ και καλή τύχη γιατί έχω την εντύπωση πως θα την χρειαστείς.


Γιατί;

Σημ. Καλοπροαίρετα.

αγορίνα στο ύψος σου..οι γιαλαντζί γκουρού φάγανε ή θα φάνε σύντομα χώμα.. χοχοχο...και αυτό επειδή τη βρίσκεις με τις καταστροφές.. :)

υ.γ αγορίνα ο Π. είναι για μένα καμμένο χαρτί...αλλά τον βάζω ως παράδειγμα προς αποφυγήν... για τα μάτια σου μόνο...:)..

LowInertia
Εικόνα LowInertia
Απών/απούσα

scrabler wrote:
LowInertia wrote:
Κολομβε, το δοκιμασα αυτο αλλα δεν ειχα πολυ τυχη. Δυστυχως ουτε υπομονη.

Μωρε να τα αφησω τα λιμαρισματα, μονο που

http://s15.postimg.org/4joxdw3kr/11082013086.jpg

Η εικονα δειχνει το λιμαρισμενο μου βραχιωνα. Δε νιωθω και πολυ καλα που του εκανα τετοια επεμβαση αλλα μα τω θεω, δεν κανει θορυβο.

Δεν πιστεύω στα μάτια μου.
Σου εύχομαι πολύ και καλή τύχη γιατί έχω την εντύπωση πως θα την χρειαστείς.

Οπως ειπε και ο στρουμφ, ο βραχιωνας ειναι μεταλλικος με επενδυση πλαστικου. Απλα εκοψα το πλαστικο. Προφανως και δε θα πειραζα την δομικη ακεραιοτητα (το λεω καλα?) του βραχιωνα. Το μονο που φοβαμαι ειναι μην πιασει σκουρια το σημειο αυτο. Ισως το καλυψω με κατι μονωτικο.

LowInertia
Εικόνα LowInertia
Απών/απούσα

Petaliaris wrote:
τώρα...ό,τι έγινε έγινε! άν το πάρεις απο την αρχή, νομίζω κάτι έχει συμβεί με τη "θέση " του ντεραγιέ, δηλαδή βασικότατον! τώρα στραβή είναι ? στραβό το ίδιο? δέ καταλαβαίνω και πολλά! στη θέση σου, εκτός απο αρκετά βιντεάκια στο γιου τιουμπ, θα χρησιμοποιούσα και το pdf του ίδιου του ντεραγιέ, του δικού σου.
π.χ. έστω οτι έχεις το ποδήλατο : http://www.specialized.com/gr/en/bikes/multi-use/sirrus/sirrus#specs

πηγαίνεις στα τεχνικά χαρακτηριστικά, τσιμπάς το μοντέλο του μπροστά ντεραγιέ : Shimano FDM-191

κόπυ(Προκόπη!) πέιστ στο γκούγκλ
μαζί με τη λέξη "pdf" και βγάζει
http://techdocs.shimano.com/media/techdocs/content/cycle/SI/Alivio-Acera...

το εκτυπώνεις, το διαβάζεις, βλέπεις τα βίδεα! και παρακαλάς να έρθει και η ...βοήθεια του κοινού!
Για να σοβαρευτώ όμως, όπως είπα στην αρχή είναι θέμα αρχικής τοποθέτησης, έ, αμα βρείς τα δύσκολα πήγαινε και σε ένα ποδηλατά!

Ουτε καν αδερφε. Ενα μεταχειρισμενο ποδηλατο ειναι, rotax νομιζω. Το εχω για τις καθημερινες μου βολτες. Παντως ευχαριστω για το manual. Θα μου χρειαστει πιστευω.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

rrrrr
...
απο αυτη τη φωτο φαινεται οτι ο βραχιωνας του εκτροχιαστη ειναι εντελως στραβα σε σχεση με τον μεγαλο σου δισκο.
αυτο σημαινει οτι ειτε εχει στραβωσει ο βραχιονας οποτε θελει ισιωμα ή αλλαγη
ή εχει περιστραφει ο εκτροχιαστης ολοκληρος γυρω απο τον αξονα του, οποτε κανεις ο,τι σου ειπε ο colombus.
οσον αφορα την "επεμβαση" ο,τι εγινε εγινε.
οποτε βαλe ενα Johnny ...
ουπς ενα αντισκωριακο ηθελα να πω (πχ τυπου τετοιου ας πουμε) για να μην σκουριασει το σιδερο στο σημειο που λιμαρες το πλαστικο.
...
φιλικα

LowInertia
Εικόνα LowInertia
Απών/απούσα

Και εγω πιστευω οτι απλα ηθελε καλυτερη ρυθμιση απλα εκεινη τη στιγμη δεν αντεχα αλλο καλιμπραρισμα. :p Παντως αυτο για το αντισκωριακο, αυτο που σκεφτομουν είναι, απλα να του ριξω αντισκωριακο και να το αφησω ή μετα το αντισκωριακο να το τυλιξω με κατι για καλυτερη μονωση?

Sotos62
Εικόνα Sotos62
Απών/απούσα

Πιστεύω, η καλύερη λύση είναι διάφανο βερνίκι μετάλλου ( η μάρκα αναφέρεται ενδεικτικά).

Vale
Απών/απούσα

Αγαπητέ φίλε.
Οι περισσότεροι, παραπάνω φίλοι, γνωρίζουν καλά το αντικείμενο, εγώ θα πω μόνο μια απλή γνώμη:

Ένα καλό service στον ποδηλατά:
- Ο εκτροχιαστής εάν έχει στραβώσει (εμπρόσθιος / οπίσθιος).
- Η αλυσίδα πόσα χλμ. έχει γράψει.
- Οι δίσκοι & τα γρανάζια επίσης, σε τι κατάσταση είναι τώρα (τα δόντια τους είναι κουρεμένα;).
- Θα ρωτούσα τιμές για καινούργιο δισκοβραχίονα.

Ασφαλώς και:
- Θα μάθαινα βασικές ρυθμίσεις του ποδηλάτου μου και σιγά-σιγά θα μαστόρευα το καλό μου ποδηλατάκι.
Εδώ, έχει χρυσά παιδιά και βοηθούν σε ό,τι πρόβλημα βγαίνει στην πορεία.

Να είσαι πάντα καλά.

contact