Για να κάτσει δισκόφρενο σε ποδήλατο, πρώτα από όλα πρέπει να το "δέχεται" ο τροχός σου (συγκεκριμένα το κέντρο του τροχού να "είναι" για δισκόφρενο).
Μετά πάμε στη φάση "ψαλίδια".
Το νύχι είναι το εξάρτημα που συγκρατεί το πίσω ντεραγιέ. Κάποιες φορές είναι αποσπώμενο και κάποιες ενσωματωμένο στο σκελετό (δεξί ψαλίδι). Δεν έχει σχέση με τα φρένα.
Πέραν όλων αυτών, γιατί θέλεις δισκόφρενο ΠΙΣΩ?
Έχεις μπροστά και θέλεις να τα κάνεις ζευγάρι?
Συνήθως θέλουμε το ΔΥΝΑΤΟ - ΚΑΛΟ φρένο ΜΠΡΟΣΤΑ και όχι πίσω.
Αν οδηγείς σε άσφαλτο / πατημένο χωματόδρομο, τα v-brakes σωστά τοποθετημένα, ρυθμισμένα και καθαρά ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΑΨΟΓΑ.
Θα συμφωνησω με RockaRolla...
,και θα προσθεσω οτι ο σκελετος πρεπει να εχει υποδοχες για δισκοφρενο..(δυο τρυπιτσες που πανω πιανει το ανταπτορακι του δισκοφρενου!)
Ασε το νύχι, δεν κολλάει στο θέμα μας.
Το νύχι αφορά μόνο στο πίσω ντεραγιέ.
Εσύ μιλάς για φρένα και μάλιστα δισκόφρενα.
Πρέπει ο σκελετός σου να έχει κατάλληλη υποδοχή για να μπορέσεις να στερεώσεις τη δαγκάνα του δισκόφρενου και πρέπει το κέντρο του τροχού σου να έχει "υποδοχή" για να στερεωθεί η δισκόπλακα του δισκόφρενου.
ΟΚ?
Κάνε το πιο εύκολο: ΓΡΑΨΕ ΜΑΣ ΠΟΙΟ ΕΧΕΙΣ ή ΔΕΙΞΕ ΜΑΣ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΜΕ...!!!
Παλαιοτερα και μολις ειχαν προτοκυκλοφορισει τα δισκοφρενα, υπηρχαν κατι κιτ που μπορουσες να βαλεις δισκοφρενο σε σκελετο που δεν εχει βαση για δισκοφρενο. Ηταν μια βαση που επιανε τον σωληνα του σκελετου που ξεκιναει απο πισω απο την σελα και καταλιγει στο νυχι (αριστερα). Χρειαζοταν ομως να αλλαξεις και το κεντρο της πισω ροδας. Δεν ξερω αν υπαρχουν ακομα αυτα τα κιτακια. Μπορει να εχουν ξεμεινει σε κανενα ποδηλαταδικο. Σιγουρα ομως δεν θα εχει το δισκοφρενο την ιδια αποδοση με εκεινο που ακουμπαει σε σταθερη βαση.
Απο την αλλη μερια υπαρχει και η πατεντα. Εχω κολησει βαση για δισκοφρενο σε ποδηλατο που δεν ειχε. Χρειαζεται πολυ καλο μετρημα και χρηση σωστου υλικου για το κομματι που θα κοληθει. Επισης το κολημα στους αλουμινενιους σκελετους το εκανα σε μαστορα που κολαει αποκλειστικα αλουμινιο. Το κακο με αυτη την πατεντα ειναι οτι το ποδηαλατο δεν μπορει να παρει μεγαλητερο δισκο περαν του 160mm.
έχω το ίδιο ποδήλατο και σκέφτομαι να βάλω δισκόφρενο μπροστά (Deore 585).
Η ζάντα που φοράει το escaper παίρνει δίσκο ή πάμε και για αλλαγή ζάντας?
Μπορώ να δω με κάποιο τρόπο αν παίρνει δίσκο?
Στο δικό σου πόσο κόστισε συνολικά η μετατροπή?
Χρειάστηκε ν' αλλάξεις και χειριστήριο για ταχύτητες?
Μπορώ ν' αλλάξω μόνο κέντρα ή απαιτείται αλλαγή όλου του τροχού?
πριν απο 1 μήνα αγόρασα καινουργιο σκελετό..με βάσεις και superior του escaper..
Για να περάσω τώρα σε υδραυλικά μπρός πίσω (αλλάζοντας τροχούς βέβαια) κανα 400αρι μου βγαίνει.. (Σκέφτομαι Mavic crossride & SLX δισκοφρενα..) δεν βιάζομαι όμως γιατί και τα vbrake ΧΤ καλα κάνουν την δουλειά τους.. χρησιμοποιώ λεβιεδομανέτες XTR οπότε ασκώντας πίεση με τον δείκτη ΜΟΝΟ φρενάρω καλά.
Για να κάτσει δισκόφρενο σε ποδήλατο, πρώτα από όλα πρέπει να το "δέχεται" ο τροχός σου (συγκεκριμένα το κέντρο του τροχού να "είναι" για δισκόφρενο).
Μετά πάμε στη φάση "ψαλίδια".
Το νύχι είναι το εξάρτημα που συγκρατεί το πίσω ντεραγιέ. Κάποιες φορές είναι αποσπώμενο και κάποιες ενσωματωμένο στο σκελετό (δεξί ψαλίδι). Δεν έχει σχέση με τα φρένα.
Πέραν όλων αυτών, γιατί θέλεις δισκόφρενο ΠΙΣΩ?
Έχεις μπροστά και θέλεις να τα κάνεις ζευγάρι?
Συνήθως θέλουμε το ΔΥΝΑΤΟ - ΚΑΛΟ φρένο ΜΠΡΟΣΤΑ και όχι πίσω.
Αν οδηγείς σε άσφαλτο / πατημένο χωματόδρομο, τα v-brakes σωστά τοποθετημένα, ρυθμισμένα και καθαρά ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΑΨΟΓΑ.
Θα συμφωνησω με RockaRolla...
,και θα προσθεσω οτι ο σκελετος πρεπει να εχει υποδοχες για δισκοφρενο..(δυο τρυπιτσες που πανω πιανει το ανταπτορακι του δισκοφρενου!)
π.χ: http://img23.imageshack.us/img23/336/ninerjet9framese0.jpg
Ακριβώς, στην αριστερή μεριά του ψαλιδιού πίσω και του πιρουνιού μπροστά.
χωρίς το "νύχι" δεν υπάρχει περίπτωση να προσαρμόζεται δισκόφρενο??
Ασε το νύχι, δεν κολλάει στο θέμα μας.
Το νύχι αφορά μόνο στο πίσω ντεραγιέ.
Εσύ μιλάς για φρένα και μάλιστα δισκόφρενα.
Πρέπει ο σκελετός σου να έχει κατάλληλη υποδοχή για να μπορέσεις να στερεώσεις τη δαγκάνα του δισκόφρενου και πρέπει το κέντρο του τροχού σου να έχει "υποδοχή" για να στερεωθεί η δισκόπλακα του δισκόφρενου.
ΟΚ?
Κάνε το πιο εύκολο: ΓΡΑΨΕ ΜΑΣ ΠΟΙΟ ΕΧΕΙΣ ή ΔΕΙΞΕ ΜΑΣ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΜΕ...!!!
Δεν γίνεται. Για μπροστά έχω για πίσω δεν έχει ο σκελετός.
Παλαιοτερα και μολις ειχαν προτοκυκλοφορισει τα δισκοφρενα, υπηρχαν κατι κιτ που μπορουσες να βαλεις δισκοφρενο σε σκελετο που δεν εχει βαση για δισκοφρενο. Ηταν μια βαση που επιανε τον σωληνα του σκελετου που ξεκιναει απο πισω απο την σελα και καταλιγει στο νυχι (αριστερα). Χρειαζοταν ομως να αλλαξεις και το κεντρο της πισω ροδας. Δεν ξερω αν υπαρχουν ακομα αυτα τα κιτακια. Μπορει να εχουν ξεμεινει σε κανενα ποδηλαταδικο. Σιγουρα ομως δεν θα εχει το δισκοφρενο την ιδια αποδοση με εκεινο που ακουμπαει σε σταθερη βαση.
Απο την αλλη μερια υπαρχει και η πατεντα. Εχω κολησει βαση για δισκοφρενο σε ποδηλατο που δεν ειχε. Χρειαζεται πολυ καλο μετρημα και χρηση σωστου υλικου για το κομματι που θα κοληθει. Επισης το κολημα στους αλουμινενιους σκελετους το εκανα σε μαστορα που κολαει αποκλειστικα αλουμινιο. Το κακο με αυτη την πατεντα ειναι οτι το ποδηαλατο δεν μπορει να παρει μεγαλητερο δισκο περαν του 160mm.
@slayer
τελικά τι ποδήλατο έχεις?
εγκυκλοπαιδική.
Το escaper της GIANT έχω.
Δεν πρόκειται να του βάλω τίποτα.\
Θα μείνει ώς έχει με τα Vbrakes
καλημέρα σε όλους,
έχω το ίδιο ποδήλατο και σκέφτομαι να βάλω δισκόφρενο μπροστά (Deore 585).
Η ζάντα που φοράει το escaper παίρνει δίσκο ή πάμε και για αλλαγή ζάντας?
Μπορώ να δω με κάποιο τρόπο αν παίρνει δίσκο?
Ευχαριστώ πολύ
δέχεται πας και για αλλαγή τροχού δηλ...
Στο δικό σου πόσο κόστισε συνολικά η μετατροπή?
Χρειάστηκε ν' αλλάξεις και χειριστήριο για ταχύτητες?
Μπορώ ν' αλλάξω μόνο κέντρα ή απαιτείται αλλαγή όλου του τροχού?
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις
πριν απο 1 μήνα αγόρασα καινουργιο σκελετό..με βάσεις και superior του escaper..
Για να περάσω τώρα σε υδραυλικά μπρός πίσω (αλλάζοντας τροχούς βέβαια) κανα 400αρι μου βγαίνει.. (Σκέφτομαι Mavic crossride & SLX δισκοφρενα..) δεν βιάζομαι όμως γιατί και τα vbrake ΧΤ καλα κάνουν την δουλειά τους.. χρησιμοποιώ λεβιεδομανέτες XTR οπότε ασκώντας πίεση με τον δείκτη ΜΟΝΟ φρενάρω καλά.