Κατάρχην καλήσπέρα σε όλους σας, θα ήθελα και εγώ μέσω του forum να λύσω την απόρια μου.
Είμαι χομπίστας ποδηλάτης (κατά κύριο λόγο μου αρέσει η ορεινή ποδηλασία) και μέτα από μία επίπονη και γεμάτη αδρεναλίνη κατάβαση από το βουνό διαπίστωσα ότι "άρπαξε" λίγο ο πίσω τροχός.
Τον πηγα λοιπόν στον ποδηλατά και μου είπε ότι για τόσο λίγο στράβωμα δεν χρειάζεται ακτινολόγηση.
Εγώ πάλι όταν τον βλέπω διαπιστώνω ότι χρειάζεται αφού όταν πατάω το v-brake σταματάει ο τροχός σε εκείνο το σημείο.
Η άποψη σας ποιά είναι;
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
αν δεν δω δεν μπορώ να πω με σιγουριά
αν ήταν να σε χρεώσει για την ακτινολόγιση θα έλεγα πως έχει δίκιο
αν ήταν να την κάνει δωρεάν μπορεί να βαριέται να την κάνει
παίζει και το γεγονός να μην μπορεί τα πολύ ψιλά
οπότε παίζουν πολλές παράμετροι που δεν τους ξέρουμε
τι ποδήλατο έχεις??
αν από μία κατάβαση θέλεις ακτινολόγηση ίσως να μην έχεις το κατάλληλο ποδήλατο
:D
Έτσι όπως το περιγράφεις νομίζω ότι καλό είναι να κάνεις.
Πάρε ένα κλειδάκι για ακτίνες (είναι φτηνά) και πάλεψέ το. Είναι πιο εύκολο από ότι νομίζεις. Οδηγίες.
Σίγουρα δεν μπορώ να δείξω το πρόβλημα και θεώρω ό,τι η χρέωση είναι καλή (€5)απλά μου δόθηκε η εντύπωση ό,τι έχει δουλειά και δεν θα ασχοληθεί για €5.Καταρχήν μου είπε να το αφήσω εκεί και να το παραλάβω αύριο για μια υπόθεση 10 λεπτών.Έχω το Cube Aim 2011 και το έχω γύρω στους 2 μήνες(ζάντες mach1 exe ακτίνες mach1 18/0 κέντρα shimano).Τα περισσότερα χλμ που έχω κάνει είναι στο βουνό.Το ποδήλατο είναι cross country και οι διαδρομές που επιλέγω είναι βατές και τίποτα περισσότερο απ' αυτό που μπορώ να κάνω(σχετικά άπειρος).Η ατυχία ήτανε ό,τι καθώς κατέβαινα δεν πρόσεξα μία μεγάλη πέτρα (νύχτωνε κιόλας)που ήτανε χωνευτή στον δρόμο με αποτέλεσμα να σκάσω πάνω της άτσαλα σε σημείο που κατάλαβα ό,τι κάτι έγινε.Τώρα όσον αφορά κάποιους ποδηλατάδες μου έχουν δώσει την εντύπωση ό,τι αν δεν έχεις ακριβό ποδήλατο και δεν μπεις μέσα με ακριβά ποδηλατικά ρούχα και εξοπλισμό,δεν ασχολούνται μαζί σου.Βέβαια ίσως να είμαι εγώ ο στραβός και να το βλέπω έτσι.Πάντως υπάρχει και η άλλη όψη όπου έχω πάει σε ποδηλατάδες που είναι πρόθυμοι να σε βοηθήσουνε και να σε εξυπηρετήσουνε για το παραμικρό,το πρόβλημα ειναι ό,τι αυτοί βρίσκονται μακρυά από εμένα.Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
Φίλε maranx ίσως τελικά κάνω αυτό,απλά θέλω να ξέρω αν χρειάζεται ακτινολόγιση,γιατί αν το αφήσω ίσως μου δημιουργήσει κάποιο πιο σοβαρό πρόβλημα.Ευχαριστώ για τον χρόνο σου.
Μην το αφήνεις. Πάρε έναν ακτινολογάκο και φτιάξτο μόνος σου.
Άμεσα μάλλον δε θα έχεις σοβαρό πρόβλημα.
Το θέμα είναι πως δεν ξέρεις ακριβώς τί είναι το θέμα στον τροχό. Αν έχει χάσει την ακτινολόγηση γιατί χαλαρώσανε κάποιες ακτίνες, σιγά σιγά μπορεί να χειροτερεύει και με την καταπόνηση να σπάσει κάποια. Θα πάρει κάποιον αριθμό χιλιομέτρων για κάτι τέτοιο όμως.
Εμένα όταν μου συνέβη απλώς μου την έσπαγε όταν πατούσα το φρένο, οπότε και το διόρθωσα όσο πιο άμεσα μπορούσα.
Πληροφοριακά 5€ κάνει και το εργαλείο και σου μένει για πάντα.
ο.κ. σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις και τον χρόνο σας.Αυτό θα κάνω θα πάρω το κλειδάκι και θα το φτιάξω μόνος μου τελικά.
αλλά το δουλεύεις, ρίξε και έναν έλεγχο σε όλες τις βίδες γιατί μπορεί να έχει βγάλει τίποτα μπόσικα (μην αγχώνεσε, λογικό είναι). Όπως λογικό είναι και να χρειαστείς ακτινολόγηση στο δίμηνο. Θα έλεγα να την κάνεις σε ποδηλατά μάλιστα, γιατί μπορεί να χρειάζεται τέντωμα όλος ο τροχός. Κατά τα άλλα, καλά κάνεις και προσπαθείς να μάθεις μόνος σου όπως σου είπαν και τα άλλα παιδιά
Αυτό που λες φίλε vec μου το ανέφερε και ένας φίλος ό,τι δηλαδή χρειάζεται ακτινολόγιση το ποδήλατο όταν είναι καινούργιο για να πάρει τα μπόσικα.Το πιθανότερο είναι να το κάνω μόνος μου γιατί δεν έμεινα όπως έγραψα παραπάνω από την συμπεριφορά ορισμένων ποδηλατάδων.Για τον φίλο παραπάνω που ρωτάει αν έχω το σωστό ποδήλατο είμαι σίγουρος ό,τι έχω το σωστό ποδήλατο.Κάνω cross country με ανηφόρες και κατηφόρες,όχι freeride όχι downhilling.Ευχαριστώ για άλλη μια φορά!