-Πρωτα απο ολα να πω ευχαριστω στον kktsol που τον ζαλιζω με πμ που περιχουν συχνα ηλιθιες ερωτησεις. Τον vascott που ζαλισα με πμ για σινγκλακι ποδηλατο, μεχρι που μου το κλεψανε και πλεον η δημιουργια που τονιζε οτι εχουν αυτες οι ιστοριες, εκτονωθηκε στην αναρτηση.
-και τον nikko http://www.podilates.gr/node/24582 που θυμομουν το θεμα και για να το βρω εφτασα να γραψω στο google: nikkos αναρτηση.
...
Θα δειχνω και τα απλα για καποιον που δεν ξερει τιποτα οπως εγω και ψηνεται να δοκιμασει.
Αρχικα ελυσα τη δαγκανα του δισκοφρενου
αφου ελυσα τις πλαγιες βιδες του λαιμου, λυνω και την πανω
αφαιρω το τιμονι πακετο με το λαιμο, τους αποστατες και τα υπολοιπα σαψαλακια
βγηκε τελικα, και βγαζω και τα κατω κοκοκοψαρα αλλα προσεχουμε με ποια σειρα και φορα ηταν για να τα βαλουμε ιδια, (με βοηθησε πολυ να τραβηξω φωτο σε καθε βημα για να μην τα μπερδεψω)
αφου το πηρα στα χερια λυνω τα κατω παξιμαδια
και με το γαλλικο κλειδι το κλειδωμα και αφαιρεσα το τσουτσουνακι(τελειωνουν οι χαρακτηρισμοι)
επειδη το αλλο καλαμι ηθελε ειδικο κλειδι που δεν παιζει, παλεψα με το μιτοτσιμπιδο αλλα αρχισα να χαλαω το πλαστικο. Τελικα βγηκε ευκολα οταν εκλεισα το μιτοτσιμπιδο και βαραγα εφαπτομενικα με το σφυρι σιγα σιγα οπως δειχνω στην παρακατω εικονα. Με κατι πιο μυτερο οπως ενα κατσαβιδι θα χαλασετε το πλαστικο οποτε καλο ειναι να ειναι κατι πλακουτσωτο που θα χωραει στα χαρακωματα
βγαζω και τη μπιχλα που εχει πανω της ενα ελατηριο
λυμενα ολα
η μακα που εχει μεσα
αυτο ρωτησα τον kktsol αν το πειραζουμε και σχεδον τρομαγμενος απαντησε οχι. ΣΟυ λεει αυτος δεν εσφιγγε τα φρενα και δεν λαδωνε την αλυσιδα του, τωρα που ξεκινησε θα τα σκισει ολα. Πανω εγραφε μην ανοιγετε nitrogen νομιζω, αλλα αυτο το μην ανοιγετε με ερεθισε να το ανοιξω ομολογω. Τελικα επικρατησε η λογικη και δεν το πειραξα καθολου
Δεν ειχα πλαστικο μπουκαλι να κοψω και αν χαλαγα και ταπερ θα με κρεμαγε η μανα μου οποτε πηρα ενα κουτι με μαγειρικο ναυλον και εβαλα πετρελαιο και ολα αυτα μεσα σε μια λεκανη μην τα κανουμε ολα μπουρδελο. Αν εβαζα πετρελαιο στην λεκανη απευθειας δεν θα τα σκεπαζα τελειως γιατι δεν ειχα αρκετο. Αν το ξαναεκανα δεν θα εβαζα τις ξυστρες και το λαστιχο μεσα απο το ελατηριο γιατι το πετρελαιο θα τα σκληρυνει.
βανδαλιζω το αρκουδακι που εφτιαξα βλεποντας την εκπομπη ουρανιο τοξο, οταν ο ξαδερφος μου ειχε αφησει τις πλαστελινες του. ΜΠαλωνω τις κατω τρυπες και γεμιζω με πετρελαιο. Αντεξε 1-1,5 ωρα η πλαστελινη πριν αρχισει να λιωνει αλλα νομιζω ηταν αρκετα. Αν θελετε να μουλιασετε το εσωτερικο, σφραγιστε το με κατι αλλο και οχι με πλαστελινη οπως εγω, γιατι οταν ελιωσε, ηταν μια αηδια εστω και αν εκανε την δουλεια της
και αρχιζουν οι καραγκιοζιες οταν δεν εχεις το σωστο εργαλειο. Πρωτα τυλιξα σοβρακο με χελωνακια στο σκουποξυλο και μαζεψα τα χοντρα
μετα κολλησα οδοντοβουρτσα σε τσοπστικ και αρχισα να τριβω, αλλα θελει πιο σκληρη τριχα οποτε δεν εκανα πολλα
τελος αποφασισα να σπρωχνω ενα παλιο σφουγγαρι μ,ε το σκουποξυλο μεχρι κατω και με αλλο τσοπστικ απο την τρυπα να το ξαναβγαζω
εχει μεινει σκουρια πανω στα καλαμια οποτε αφου τα ετριψα με λιγο πετρελαιο και ειδα οτι δεν εφευγε ευκολα, εβαλα ξανα το πετρελαιο στο μπουκαλι και το αφησα να μουλιασει μεχρι αυριο αφου αφησα και το ελατηριο να τσουλησει και αυτο μεσα
Σημερα τελειωσε το σερβις και δεθηκαν ολα. Δεν τραβηξα αλλες φωτο γιατι μετα απο ενα σημειο βαλε βγαλε γαντια δεν γινοταν και πασαλειβομουν με πετρελαιο και γρασα. Το πως θα το καθαρισετε ειναι δικο σας θεμα αναλογα και τι εργαλεια εχετε η ειστε διατεθειμενοι να παρετε πχ μια βουρτσα για σωληνες σαν αυτη με σκληρο βεβαια βουρτσακι και οχι μαλλινο θα μου ελυνε τα χερια και θα γλυτωνα τις βλακειες με τα σοβρακα που με εκαναν να βλαστημαω, αλλα ετσι δεν θα ειχε πλακα. Τα περισσοτερα καθαρισαν και στο δεσιμο εβαλα τις ξυστρες στα καλαμια οπως ειχε ο nikkos αφου ειχα δεσει τα 2 πανω κλειδωματα, το ενα με το γαλλικο και το αλλο με τον τροπο με το μιτοτσιμπιδο( Αυτο παει με το χερι και μετα θελει για μια δυο βολτες το χτυπημα που δειχνω στο ξεβιδωμα. Για το σημειο με το χερι θα το βιδωσετε πατητο, γιατι το ελατηριο κοντραρει και βιδωνει δυσκολα). Μετα μπηκε και το καλυμα και δεθηκαν τα παξιμαδια.
- Οι σκουριες εφυγαν, αλλα σε καποια σημεια το νικελ εχει αρχισει να σκαει και λιγο που δοκιμασα εκει ξεφλουδιζε παραπανω οποτε το αφησα.
- Γρασο απλο σε μορφη παστας, παραδοξως, στο πρακτικερ δεν βρηκα, οποτε πηρα απο ενα συνοικιακο μαγαζι
- το ελατηριο αφου το καθαρισα το ψεκασα με wd 40 σαν προστασια για τις σκουριες,δεν ξερω αν εκανα καλα οποτε δεν μπορω να το συστησω.
- στο λαιμο βιδωνουμε πρωτα την πανω βιδα για να σφιξει το συστημα καθετα και μετα τις πλαγιες
- γρασο μπηκε στα καλαμια στις βολτες των βιδωματων και στα bearings του λαιμου
- το σημειο που δυσκολευτικα στο δεσιμο, ηταν να μπουν οι ξυστρες παλι στη θεση τους. (βλεπε θεμα νικκου)
Για καποιο λογο μπηκαν πολυ δυσκολα και επαιξε και λιγο σφυρακι εκει αλλα τελικα μπηκαν εστω και αν εγδαρα λιγο το πλαστικο.
Για να την βυθισω οσο ημουν κατω απο το ποδηλατο επρεπε να πατησω μπορστινο φρενο, οταν πηγα να σφιξω το λαιμο και ασκησα λιγη δυναμη βυθισε, οποτε εχει μαλακαωσει αρκετα αλλα το ποσο θα το μαθουμε μετα απο μια βολτα στο βουνο
Βεβαια, το σοκ των 2.6 κιλων που ζυγιζει σκετη και αγρασαριστη δεν το εχω ξεπερασει αλλα τι να κανουμε.
Βημα βημα φωτογραφια, αν δεν εχετε ξανακανει κατι τετοιο,(οπως εγω). Καποιος τα εβαλε για εμας πριν, οποτε το μονο που εχουμε να κανουμε ειναι να τα βαλουμε με τη σειρα που τα βγαλαμε.
Ελληνική δουλειά
με επιρροες απο κινα
καλά της έκανες!!!!στην επόμενη φάση δίαιτα!!!
Να ρυθμισεις προφορτιση σωστα τωρα και να δεις την διαφορα λειτουργειας. Θα εκπλαγεις.
αφου ανεβω πανω και δω ποσο ειναι το sag
παιζω με το διακοπτη στη μερια του ελατηριου για να το φερω οπως λεει εδω στα 1,5 με 2 εκατοστα?
Trail bike (3- to 5-inch travel): 15 to 20 percent sag.
Θελει δυο ατομα. εναν που θα κραταει το ποδηλατο και τον αναβατη. Η διαδικασια οπως την περιγραφει ειναι σωστη. Προσεξε μονο οτι πρεπει να εισαι σε riding position δλδ οχι καθομαι πανω στο ποδηλατο αλλα στην μαχιμη θεση.
Δεν ξερω αν θα εκπλαγω, εχω αρχισει να σκεφτομαι για τετοιο
γιατι διαιτα που λεει και o pankatsi δεν γινεται,
και να πω την αληθεια ποτε μου δεν την χωνεψα την αναρτηση, ακομα και αν το τερεν σηκωνει αναρτηση οπως στον υμηττο.
Βεβαια το παραδεχομαι, η ανηφορα με νοιαζει στην κατηφορα παω σαν κοτουλα.
Παντως αν βαλω ξερο δεν θα εχω τι να λυνω μετα οποτε μαλλον για γαμο με βλεπω με την suntour
:)
άντε και καλές δουλειές. Αυτές λύνουν εύκολα. το lock out καλό είναι να μην το πειράζεις γιατί αν το ανοίξεις, δεν ξέρω αν ξανα κλείνει σωστά μετά. Συνήθως το αλλάζεις ολόκληρο...δεν ξέρω, και εγώ το έβγαλα, το είδα, και το ξαναέβαλα όπως το βρήκα για να μην έχω ιστορίες :)
μπράβο για το σφαγείο, στο δικό μου rst πάντως είναι πρεσαριστο με αλλά λόγια φωνάζει απο μακριά "δεν ανοίγω ασε με κάτω". Λογικα πάντως θα δεις διαφορά όσο μένει καθαρό εσωτερικα απο σκόνες χώματα κ ελέφαντες
Υπέροχος, μπράβο αδερφέ μου.
Τελικά πιάνουν τα χέρια σου, σαν του @nikkos (παρένθεση / πολλά μπράβο και σ' αυτόν για τα θέματά του). Άρα, το Πολυτεχνείο δεν είναι μόνο βαρετά μαθηματικά, έχει και χέρια. Άντε ρε, και σε μοτόρια.
Σημ. Τώρα που λέτε και για προφόρτιση, (σωστός ο kktsol στις κουβέντες του) / τουλάχιστον, σε μοτόρι / οι ρυθμίσεις πρέπει να γίνονται σωστά. - Η βύθιση / σφίξιμο /ρύθμιση ελατηρίου (δύναμη προς συμπίεση προς ελατήρια κλπ κλπ) στο σωστό βάρος του αναβάτη και στη σωστή θέση σώματος ( για σωστό rider sag) / (ωραίος ο kktsol). Τα ελατήρια πάνω απ' όλα / βασικό / σωστή συντήρηση-ρύθμιση & τα σχετικά, και για καλή γεωμετρία (εσύ που κάνεις καγκουριές στα χώματα).
Δε λέω άλλα για τα ποδηλατικά σας γιατί θα μπλέξουμε μπούτια.
Και πάλι, πολλά μπράβο.
Ελληνική δουλειά, με δυνατό μυαλό & χέρια ;)
Ωραίο θέμα! Μπορώ να κάνω την ίδια δουλειά σε rst 191 από Ideal Freeder?
..
Γενικα ειναι απλη δουλεια,
- ποδηλατικα εργαλεια δεν απαιτει
-και το δυσκλο κομματι που με εκανε να σταματησω και τις φωτο, γιατι ετριβα με μανια, ειναι ο καθαρισμoς , που αυτο εξαρταται απο εσενα και απο το ποτε εχει να ανοιχτει.
-Εχεις 2 σωληνες να τις καθαρισεις μεσα εξω, (τα καλαμια)
-και το καλυμα που εχει 2 σωληνες να τις καθαρισεις μεσα
τα αλλα καθαριζουν πανευκολα.
Βεβαια εμενα ειχαν πιασει δεινοσαυρους μεσα οι σωληνες για αυτο σου λεω οσο πιο γρηγορα το κανεις τοσο λιγοτερο τριψιμο και τοσο πιο ευκολη δουλεια. Τρια χρονια εγω ουτε την ακουμπησα.
Βρηκα και αλλον πραγματικο μερακλη που εκανε πιο σωστη δουλεια ,τσεκαρε τον http://bulletriddenwithvermin.blogspot.gr/2011/02/blog-post_15.html.
Οχι ετσι με τη μια, θα σας βασανισω λιγο πρωτα.


?





Εχθες τελειωσα, την εδεσα και ανεβασα τις φωτο. Δεν κρατιομουν να τεσταρω το αποτελεσμα, αλλα το σωμα δεν μπορουσε μιας και ημουν στο νερο 2 ωρες το πρωι και μετα ηρθε το τριψιμο να με αποτελειωσει μαζι με το μαζεμα του μπαλκονιου.
..
Σημερα βαζω ξυπνητηρι 7 για να γλυτωσω τη ζεστη.
Χτυπαει, σηκωνομαι, το απενεργοποιω
και λεω στον εαυτο μου σε 5 λεπτα σηκωνομαι. Τελικα σηκωθηκα 11 και μιση αν και αυτες οι 4 ωρες φανηκαν οντως 5 λεπτα. Εξω εβραζε ο τοπος οποτε λεω αστο πιο μετα.
-Ρυθμιζω το σαγκινκ οπως λεγαμε χθες. Πηγε 1, υπομονη κανε κατι αλλο.
- το καθαριζω σχολαστικα στα ντεραγιε και στις κασετες και λαδωνω τα παντα. Κανω ενα replay απο βιντεακια στο στο πως τα ρυθμιζουμε και τα ρυθμιζω σχολαστικοτατα.
..
Υπομονη 3 και κατι, μπαινω ποδηλατες χαβαλεδιαζω με το θεμα που σκοτωνονται για τα πολιτικα. Τρωω κατι για ενεργεια
Μπαμ 5, ακομα ζεστη (33) αλλα δεν κρατιομουν αλλο
-Μανα, παω για ποδηλατο, θα γυρισω σε 2.5 περιπου ωρες και θελω καλο φαι να ειναι ετοιμο τοτε (ετσι κανει ο αντρας ο σωστος, )
Την απαντηση που πηρα την παραλειπω καλυτερα. γιατι μου τα κραταγε που εριξα και λιγο πετρελαιο σε μια γλαστρα.
..
και παμε στο ζουμι. Ανεβαινω πανω, (ο κκτσολ ξερει με το λαδωμα ειμαι μαλωμενος στις αλυσιδες), και ηταν αθορυβο μεχρι αηδιας, ειχα ξενερωσει, τα σκυλια παλια με καταλαβαιναν απο το τετραγωνο, τωρα τελευταια στιγμη γυριζαν. Ενιωθα μειωμενες τριβες, η ανρτηση λιγα πραγματα, ακομα ειμαι στην ασφαλτο με πορεια για βασιλικα. Placebo effect, και κανω την πρωτη μου βλακεια σε δρομο, στην κατηφορα πριν απο την πλατεια της βαρυμποπης, οσοι εχουν περασει ξερουν οτι δεν βλεπεις τι ερχεται απο απεναντι.
..
Μπαινω βασιλικα, ανηφοριτσα για αρκετη ωρα, καταλαβαινω οτι το μπροστα περναει πολυ λιγοτερη ωρα στον αερα απο πριν στις ανωμαλιες. Παπ αλλαζω ταχυτητα, ξουραφι η αλλαγη, πριν εκανε γρακα γρακα για 10 δευτερα πριν μπει.
Ερχεται το ορθοπεταλο:
-μαλακα την παραμαλακωσες(η πρωτη μου σκεψη), βυθιζει με το παραμικρο.
Αρνητικο:οταν σουζαρω το μπροστα ακουω ενα κλακ, οχι δυνατο, αλλα υποθετω ειναι ο συνδυασμος σαγκινκ και μαλακου δουλεματος
κατηφορα:
η αισθηση πολυ καλη, τοσο που οποια πετρα βρηκα τη σημαδεψα. θα το στειλω για ακτινολογηση αν συνεχισω ετσι.
ΕΙχα 15 μερες εκτος ελλαδας και ηταν η πρωτη ζεστη μερα που εφαγα στη μαπα. Εκτος απο τη ζεστη εφαγα και πρωτεινες, τα ζουζουνια εχουν αυξηθει υπερβολικα, και αν αφησεις στομα ανοιχτο θα γευτεις ταυλανδεζικες γευσεις.
ΧΕλωνες: πετυχα 10 χωρις υπερβολη, μαλλον με εκδικουνται απο το σοβρακο σταματησα στις 2 πρωτες, μετα ειχε γινει συνηθεια.
γιατι στεκεσαι εκει, που σας εχω πει οτι καθομαστε στα ραλυ?
..
βγαζω μια φωτο πανω στο ποδηλατο στο δρομο για λυκοβρυση πριν μπω στα πιο δυσκολα τερεν. VAle μακρια απο τη μπογια στις στροφες ετσι
..
Πετρωδες τερεν,
σουπερ, σκεφτομαι τι θα γινοταν με ξερο γιατι και 5 κιλα να μου ελεγς οτι ειναι δεν ξερω αν θα την εβγαζα εκεινη τη στιγμη (ειπαμε placebo effect)
..
γυρισμος: βγαζω αλλες 2 φωτο, η ζεστη με εκανε να σταματαω συχνα για νερο.
http://imageshack.us/a/img829/6176/img20130519181859.jpg
γυριζω σπιτι, αριστες εντυπωσεις και με περιμενει μια ακομα μαχη
ΕΚανε το θαυμα της παλι, (χρειαστηκα και μπανανα για να συνελθω)
...
Τελικα, αξιζε,
λαδωστε, γρασαρετε, ρυθμιστε και παλι απο την αρχη.
Πριν το εβλεπα και ελεγα, ελα μωρε με παει αλλη μια βολτα αλαδωτο, αρυθμιστο. Η ευχαριστηση ομως αυξανεται ετσι, χωρις τριγμους και με σωστη λειτουργια στα περιφερειακα
Να δεις πόσες μέρες θα κρατήσει την καλή λειτουργεία.
Ο κολλητός που άνοιξε μια XCM του δούλεψα καλά για
κανά 30ήμερο και μετά πάλι τα ίδια χάλια.
Καλή δουλειά πάντως, αξίζει να γίνεται μια φορά αλλά όχι δεύτερη :)
κοιτα στο δεξι καλαμι εχει αρχισει και σκαει το νικελ, λιγο που ετριψα εκει(αν και το περιμενα γιατι δεν φαινοταν επιφανειακο) εσκασε παραπανω. Οποτε ετσι και αλλιως δεν θα εχει 2η ευκαιρια, οσο παει.
κρυονερι ηταν η περιοχη η λυκοβρυση δεν ξερω πως μου ηρθε..
Εχει περισεψει μισο κουτακι γρασσο, μπορει απλα να το γυριζω αναποδα και να γρασσαρω μετα το καλοκαιρι.
Περισσοτερο για την εμπειρια το εκανα και για τη μουτζουρα
Το επομενο μαλλον θα ειναι ξερο γιατι δεν τη χωνεψα ποτε τη παρουσια της αναρτησης, εκτος αν μου ερθει και βαλω κατι καλο, σε καλη τιμη,που δεν βλεπω να υπαρχει
- γιατι οταν λεω σε μηχανοβιους για 500 ευρω αναρτηση σε ποδηλατο γελανε και μου λενε σας κλεβουν, χωρια οτι το πηρα 400 το ποδηλατο, να βαλω αναρτηση με τα μισα λεφτα δεν μου παει
Όταν τη Φοξ των 600-700 Ευρώ την αγοράζουν 200
τα ποδηλατομάγαζα.... Άστα να πάνε...
Γενικά αν θες να βρεις κάτι καλό σε ελατήριο θα
πρέπει να ψάξεις για παλαιότερα μοντέλα Marzocchi,
προ 2005 όπου έβγαζα καλά κομμάτια τα οποία αξίζει
να τα έχεις και να τα συντηρείς.
α. θα πρέπει να πάμε στο εργοστάσιο να κάνουμε group buy σε φοξ
ή
β. να πάρουμε καλή ανάρτηση ελατηρίου, για να μπορείς να βάζεις χέρι και μόνος σου να τη συντηρείς (καθάρισμα γρασάρισμα, τι άλλο θέλει?) και να την έχεις φρέσκια συνέχεια χωρίς να δίνεις νεφρά για αγορά και συντήρηση.
Και μου λεγε με παθος:
Eχεις δει θερμοσιφωνα να σκαει? ΔΕν σκαει με τιποτα, ΑΛΛΑ αν σκασει...
...
Eτσι και εδω,
δεν προκειται να παμε στο εργοστασιο της fox
ΑΛΛΑ αν παμε θα παμε ετσι
Bumpαρω παλιο ποστ αλλα δεν αντεχω αλλο
Εχω λυθει στα γελια με τις περιγραφες
Θεος ο Δημητρης χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Και ακριβως οτι εψαχνα και στο θεμα της αναρτησης :D
Ευχαριστω για τις οδηγιες και τα γελια :D
..
Να πω οτι ο ιγκλος ειχε δικιο η καλη λειτουργια της κρατησε για λιγο.
2 μηνες περιπου πριν την ξαναγρασαρω. Οι ξυστρες (δεν κραταγαν και πολλα οι ξυστρες εξω)και τα καλαμια τα ειχαν φαει τα ψωμια τους, οποτε ηταν σχεδον βεβαιο οτι θα ξαναχειροτερευσει γρηγορα. Βεβαια η λειτουργια της, αυτους τους 2 μηνες, ηταν αριστη, καλυτερη απο οταν το αγορασα, και μετα με λιγο γρασρισμα βελτιωθηκε παλι χωρις να θελει ολον αυτον τον καθαρισμο. Απλα επρεπε να γινει νωριτερα πολυ νωριτερα το σερβις