Ανάποδα το ποδήλατο, σπρώχνω τη ρόδα και αρχίζει να γυρίζει! Κάποια στιγμή επιβραδύνει και σταματάει αλλά δεν ακινητοποιείται, σα να την παίρνει η κάτω βόλτα και κάνει πως γυρίζει ανάποδα, με μικρή ταχύτητα αλλά ανάποδα! Επιβραδύνει και πάλι και πάλι ανάποδα με μικρότερη φορά. Νομίζω πως είναι στραβός ο άξονας. Από κεί και πέρα, απλώς τον αλλάζω ή μπορεί να είναι μεγαλύτερη η ζημιά;
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Ε αφού γυρνάει πίσω τρίτη φορά, θέλει άλλαγμα και ο σκελετός. Α, και το τιμόνι θα είναι στραβό, να μην το ξεχάσω κι αυτό.
Σιγά βρε παιδί μου, θα κόψει φλέβες κανένας.
ειναι στραβο το πατωμα.πιο συγκεκριμενα μπορει να ειναι ενδειξη ελλειψη στατικοτητας του κτηριου λογω καθιζησης υπεδαφους απο υπογεια κοιτασματα νερου,πετρελαιου,η απολιθωματων δεινοσαυρων.
ετσι κανουν ολες οι ροδες.ειδικα οι φτηνες που δε προκειται να σε προβληματισει αυτο το φαινομενο-ακριβως επειδη ειναι φτηνες-δε προκειται να σε προβληματιζει κ ολας.εχει να κανει με την τρυπα της βαλβιδας.
...και ειχε πλακα, αλλα ο/η zoran δεν ξερω αν καταλαβε.
Πληροφοριακα, ο τροχος στην περιφερεια του, δεν εχει παντου το ιδιο βαρος.
Ειτε χωρις λαστιχο φορεμενο, ειτε ακομη περισσοτερο με λαστιχο.
Στις ζαντες (στεφανια) του τροχου, λογω κατασκευης, απεναντι απο την τρυπα της βαλβιδας(τρυπα=λιγοτερο υλικο=μικροτερο βαρος), βρισκεται παντοτε η ενωση του στεφανιου, και συνηθως εκει λογω υπαρξης ενισχυσεων, το βαρος ειναι μεγαλυτερο.
Οποτε, τροχος χωρις λαστιχο που περιστρεφεται, εχει την ταση οταν σταματαει, η ενωση του στεφανιου να βρισκεται στο κατωτατο σημειο λογω βαρους.
Με το λαστιχο φορεμενο, κι επειδη τα λαστιχα ποτε δεν ειναι τελεια κατασκευασμενα, εχουν σε καποιο σημειο τους περισσοτερο υλικο, οποτε το σημειο αυτο βαραινει περισσοτερο.
Επομενως οταν κοντευει να σταματησει η περιστροφη του τροχου, το βαρυτερο σημειο του τροχου, τεινει να βρισκεται παντοτε προς το κατωτατο σημειο, κι αυτο εξηγει την κινηση του τροχου μπρος-πισω για καποιο διαστημα ωσπου να ακινητοποιηθει. Το βαρυτερο σημειο της περιφερειας του τροχου δηλαδη λειτουργει σαν εκκρεμες, και οταν ο τροχος ακινητοποιειται, αυτο βρισκεται στο κατωτατο σημειο, η πολυ κοντα σε αυτο.
Ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα. Υπάρχει ένα αντανακλαστικό στις ακτίνες το οποίο τελικά παρά του αμελητέου του βάρους αυτό δημιουργεί το φαινόμενο... thanx Colombus!