Καλημερα σε ολους,
Δε θελω να σας κουρασω αλλα χρειαζομαι καποια γνωμη απο την εμπειρια σας.
Τα προβλημα μου ειναι το εξης: εχω SORA δισκοβραχ. 34-50 (merida Ride 200), κασσετα 11-32 sunrace, με το μικρο προσθιο (34t) ολα καλα σε οτι αφορα τις αλλαγες.
Οταν ομως βαζω τον μεγαλο μπροστινο (50t) παρατηρω ενα τρεμουλο-κραδασμους που γινονται στο δισκοβραχιονα ειδικα στις σχεσεις 50-12 και 50-11.
Γιατι συμβαινει αυτο; ειναι φυσιολογικο;
Παρακαλω τα φωτα σας.
Ευχαριστω!
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Τρέμουλο σαν συντονισμός; Τρέμουλο σα να πηγαίνει
δεξιά αριστερά το μπράτσο του βραχίωνα;
Σε πρώτη φάση πιάσε με τα χέρια σου τα διάφορά μερη
και άρχισε να τα ταρακουνάς να δεις να έχουν τζόγους.
Πετάλια, μπράτσα, δίσκους, κάτι ίσως να θέλει σφίξιο.
Διαφορετικά μπορεί να είναι θέμα με τα ρουλεμάν της
μεσαίας τριβής και να βγαίνει μόνο στα βαρυά πατήματα.
Για να λες > στις τελευταίες σχέσεις,
μάλλον ακουμπά το μπροστά ντεραγιε στην αλυσίδα. Αν είχε θέμα θα ήταν το ίδιο σε όλες τις σχέσεις.
Δοκίμασε να περιστρέψεις μια απο τις δύο βίδες του μπροστά ντεραγιε με ενα κατσαβίδι για να μετακινήσεις το ντεραγιε ώστε να μην ακουμπά την αλυσίδα.
Δοκίμασε αυτό πρώτα, μάλλον αυτό θα είναι.
Στο έκανε από την αρχή; Μήπως θέλει αλλαγή η αλυσίδα, εάν το έχεις καιρό;
Το ποδηλατο ειναι καινουργιο.το μπροστα ντεραγιε δεν ακουμπαει.ισως ειναι ενα απαλο δεξια-αριστερα του δισκοβραχιονα γιατι πατατηρω και η αλυσιδα σαυτες τις σχεσεις αποκτα ενα "τρεμουλο".τι κανω; Υπαρχει καμια ψιλορυθμιση απο μενα η να το παω σε μαγαζι;...σας ευχαριστω για τις απαντησεις.
...ειναι καινουριο, πηγαινε το εκει που το αγορασες, και θα φροντισουν αυτοι να το φτιαξουν. Υποχρεωση τους ειναι.
Το πιο πιθανο ειναι να ειναι θεμα ρυθμισης, η καποιου σφιξιματος, αλλα αν δεν εχεις εμπειρια, καλυτερα πηγαινε στον ειδικο. Δουλεια του ειναι να σου λυσει το προβλημα, ειδικα επειδη το ποδηλατο ειναι καινουριο και αγορασμενο απο αυτον.
Ενδεχομένως να είναι μεγαλύτερου μήκους η αλυσίδα ή να μην την τεντώνει καλά ο οπίσθιος εκτροχιαστής με αποτέλεσμα όταν φορτσάρεις να "παίζει" πάνω-κάτω και να σου δίνει αυτή την αίσθηση τρέμουλου.
ολοκαίνουργιο ποδήλατο....
πρόβλημα στις δύο τελευταίες σχέσεις με τον μεγάλο δίσκο...
χχχμμμμ
..
..
για δοκίμασε το εξής. Στροφάρεις χαλαρά.
Έχεις μικρό δίσκο και κάποιο μεσαίο γρανάζι πίσω.
Ανεβάζεις σε μεγάλο δίσκο.
Αρχίζεις και ανεβάζεις και μικρά γραναζάκια πίσω.
Όταν φτάσεις στα "προβληματικά" γρανάζια, δώσε με το αριστερό χειριστήριο ακόμα "μια", σαν να είχες και ακόμα μεγαλύτερο δίσκο....
Μήπως σταμάτησε το "τρέμουλο"?
Κοινώς. micro-trimming. Όταν από μικρό δίσκο πάμε σε μεγάλο, συνήθως ο μπροστά εκτροχιαστής πάει στην θέση "μισαδάκι"...... (έτσι την έχω μάθει, έτσι την λέω). Που είναι μια χαρά για να μην τρίβεται η αλυσίδα, όταν πίσω έχεις οποιοδήποτε_γρανα΄ζακι_εκτός_των_2_μικρότερων.
Αν πας στα δύο μικρότερα, πρέπει να αλλάξεις θέση στο μπροστά ντεραγιέ να πάει στην "έξω_θέση" του μεγάλου δίσκου...
... δεν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα.... ρώτα - δοκίμασε - δες και πες μας....
Το trim γνωριζω τι ειναι.δε νομιζω οτι ειναι θεμα προσθιου ντεραγιε.η αλλαγη γινεται πολυ γρηγορα,η αλυσιδα δεν βρισκει πανω του,κανενας θορυβος κανενα προβλημα.παρατηρω -ελπιζω μη πω βλακεια-οτι στα γραναζια 12και11 ψιλοχανεται η ευθηγραμιση του μεγαλου μπροστινου με τα μικρα.Να ξεκαθαρισω κατι:λογω κωλοκρυου δεν εχω βγει αυτες τις μερες να το δοκιμασω.ο ελεγχος που κανω ειναι στατικος με το πισω τροχο σε σταντ. Εχω μια ερωτηση: η κασετα που εχω ειναι sunrace,υπαρχει περιπτωση να δω διαφορα βαζοντας shimano; Ρωταω γιατι σε προηγουμενα ποδηλατα που ειχα(megisto και zig-zag),ολα ηταν perfect.
Ελπίζω οι κραδασμοί να μην έρχονται από τον (πίσω) τροχό και να νομίζεις ότι είναι ο δισκοβραχίονας. Αν είναι έτσι, δεν είναι πολύ απίθανο να συμβαίνει με το 50/11 κλπ μια που εκεί περιστρέφεται πιο γρήγορα.
Δε σε καταλαβαινω..ειμαι σχεδον σιγουρος οτι απο πισω ξεκιναει το θεμα. Ετσι μου φενεται ....τι εννοεις;;
Αν ο τροχός έχει κάποιο θέμα και π.χ. δεν είναι συμμετρικός (για παράδειγμα δεν έχει κάτσει το λάστιχο πολύ καλά) τότε δημιουργούνται κραδασμοί οι οποίοι δεν είναι αντιληπτοί σε χαμηλές στροφές του τροχού (και ταχύτητες). Αλλά είναι εμφανείς όταν περιστρέφεται γρήγορα (δλδ με το γρανάζωμα που αναφέρεις).
αν καταλαβα καλα ειναι συντονισμος.δε τριβεται κατι καπου.απλα συντονιζει η αλυσιδα κ κουδουνιζουν οι αποσταστες της για χψ λογους.
λαδωσε την
Ok. πηγα στο μαγαζι και τους ειπα τι με απασχολει.αυτο που εκαναν ειναι απλη ρυθμιση πισω ντεραγιε.Αυτο το "τρεμουλο"μειωθηκε και οφειλεται στο οτι ειναι ο πιο "τσιτα" συνδυασμος γραναζιων και η δυναμη μεγαλη. Ολα κομπλε και φυσιολογικα.
Sorry που σας απασχολησα για κατι που τελικα δεν ηταν σημαντικο.
Σας ευχαριστω για το χρονο και τη διαθεση σας. Thanks!
50-11 και 50-12
....
...
..
.
"δύναμη μεγάλη", ναι οκ, αν εσύ όντως βαράς δυνατά σε αυτό το συνδυασμό, και μάλιστα βαράς δυνατότερα από ότι στους άλλους συνδυασμούς.... (χχμμ...???...΄΄;;;)
"τσίτα συνδυασμός γραναζιών".... χμμμ... δεν νομίζω. Μάλλον κάτι σε 50-22 είναι πολύ πιο τσίτα.....