Ακόμα ένας που χάθηκε ...

10 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

καλό δρόμο...προς το άπειρο...

Χάσαμε έναν Οιδίποδα για το φετεινό καλοκαίρι...διεκδικούσε τον παλιό μουσείο της Ακρόπολης, για να τον παίξει εκεί. όπως άκουσα...

Δεν προλάβαμε να δούμε την επανάληψη της παράστασής του πρόσφατα στην Κεφαλληνίας, γιατί μπήκε στο νοσοκομείο...

στο μεταξύ τον πεθάνανε πριν την ώρα του οι καλοθελητές στα blogs...

τον έθαψαν με τις κριτικές τους οι και καλά “θεατές" του Αθηνοράματος, ενώ δεν υπήρχε παράσταση, χωρίς καν να έχουν δει την παράσταση...

αυτή είναι η μαγεία της Ελλάδας...κόποι...δημιουργία...όλα σε δευτερόλεπτα στα σκουπίδια...με μια και μόνη χειρονομία...

κουδούνι...μετά σβύναν τα φώτα...στο απόλυτο σκοτάδι και την σιγή ο νους καθάριζε κι οι αισθήσεις ησύχαζαν...τότε ακριβώς άρχιζαν αυτές οι εικόνες...μια φορά άρπαξε φωτιά ο πολυέλαιος εποχής...όλοι ατάραχοι...όλα συνέχισαν σαν να μη συνέβαινε...η φωτιά έσβυσε με θεατρική τελετουργία...

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Vale
Απών/απούσα

Καραμελένια, τον Δημήτρη τον θυμάσαι;
Οι άγγελοι κάποια στιγμή επιστρέφουν σπίτι τους.

.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Vale
Απών/απούσα

Κι εγώ σ' αγαπώ.

Ιάσονας
Εικόνα Ιάσονας
Απών/απούσα

Get a room...

Vale
Απών/απούσα

.

Ainastros
Απών/απούσα

...γιατί ζαχαρώσαμε..
οι καλά είναι τρελοί..και όλοι οι τρελοί καλά..ακόμη και νεκροί..
το όνειρο ..παράσταση χωρίς σκηνικά..
σε 2 πράξεις

  1. κλασσικό
  2. σύγχρονο
Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Ainastros wrote:
...γιατί ζαχαρώσαμε..
οι καλά είναι τρελοί..και όλοι οι τρελοί καλά..ακόμη και νεκροί..
το όνειρο ..παράσταση χωρίς σκηνικά..
σε 2 πράξεις

  1. κλασσικό
  2. σύγχρονο

Νομίζω καλύτερο υλικό δεν θα μπορούσες να βάλεις. Εγώ δεν τόλμησα τόσο πολύ. Ο όγκος με φόβισε...

Ainastros
Απών/απούσα

δεν είναι δική μου η επιλογή ούτε η περιγραφή..δική του είναι..

εγω είμαι το βλέμμα..και η ατμόσφαιρα..:)

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

κι ο ίσκιος του κάπου στα απόμερα, στις εσχατιές του Α’ Νεκροταφείου, εκεί που, ένα χρόνο πίσω, σχεδόν βυθιστήκαμε στα χωρίς κανένα κενό μεταξύ τους μνήματα των καταραμένων, των αδιάβαστων, αυτών που οι αγαπημένοι τους σήκωσαν στα χέρια κάμποσο ανηφορικό δρόμο, των αριστερών της επαναστατημένης νιότης μας, όπως ο Δρακόπουλος, αλλά κι ο αρχιτέκτονας του θεάτρου της οδού Κυκλάδων, χέρι-χέρι, κάτι μεταξύ προσκυνητών και συγγενών που ψάχνουν τα ίχνη όσων δεν θα δουν ξανά, αλλά θα σκέφτονται με απέραντη αγάπη, σεβασμό κι ευγνωμοσύνη, μεγάλοι πια και πικραμένοι, μερικοί αγνώριστοι μεταξύ μας, αλλά αγαπημένοι και μεστοί ονείρων ακόμα και για πάντα, ως το μνήμα, όπως εκείνος, όσο κι αν ο ζόφος εντείνεται γύρω μας, για να ρίξουμε λίγα αρωματικά κλαράκια μυρτιάς, μέντας, λουΐζας που τόσο αγαπούσε, εκεί μαζί του στο τελευταίο του σπίτι...

Τι να μηχανεύεται για το φετινό καλοκαίρι άραγε, που το Φεστιβάλ του έχει ήδη νωρίς ξεκινήσει τις προετοιμασίες του;

Ο Οιδίποδας θα βρει ξανά το φως του;

Κάπου εκεί στον Κολωνό ίσως ή κάτω απ’ τις ελιές του Βοτανικού;

Στα βράχια της Ακρόπολης από κάτω απ’ τη σκιά της;
Μέσα στο παλιό της Μουσείο όπως τόθελε εκείνος ο οραματιστής;

Στη μαρμάρινη σκηνή του Ηρωδείου, καθώς τα περιστέρια θα γουργουρίζουν στα θεόρατα ορθάνοιχτα παραθύρια του, την ώρα που θα πέφτει το σκοτάδι

κι ενώ το φεγγάρι από ψηλά θα συναγωνίζεται τους προβολείς που χύνουν τα κόκκινα πανιά και τα ξάρτια του πλοίου της Μαντάμα Μπατερφλάϊ, ενώ αυτή διαπράττει το αιμοσταγές της χαρακίρι, απ’ αγάπη προδομένη...

τεράστια κόκκινα και μαύρα χρώματα που λικνίζονται εν πλω, εκεί που πάνε να κοιμηθούν τα περιστέρια και μένουν άϋπνα κι αυτά, και δόστου γουργουρίζουν, καθώς το ερωτικό δράμα ξετυλίγεται με άριες και χορικά...

Που να πλανιέται ο ανήσυχος άραγε; Ο αλησμόνητος;

νν