Έρχονται πινακίδες και για πεζούς στη Θεσσαλονίκη
http://www.thestival.gr/society/item/38071-erxontai-pinakides-kai-gia-pe...
Ώθηση στο περπάτημα, σε μια πόλη απολύτως αφιλόξενη για τους πεζούς, επιδιώκει να δώσει ο δήμος Θεσσαλονίκης. Για πρώτη φορά προωθούνται δράσεις...
ώστε να πειστούν οι Θεσσαλονικείς να αφήσουν τα αυτοκίνητά τους και να αρχίσουν να μετακινούνται με τα πόδια, στο πλαίσιο ενός πακέτου έργων, συνολικού ύψους 3,5 εκατ. ευρώ, που αφορούν την εξοικονόμηση ενέργειας.
Στον προγραμματισμό της αρμόδιας αντιδημαρχίας Αστικού Σχεδιασμού, Πολεοδομίας και Δικτύων για την προώθηση του περπατήματος, που μπορεί να αποτελέσει «ασπίδα» για καλή υγεία, περιλαμβάνεται η τοποθέτηση σε κεντρικά σημεία της πόλης ειδικών πινακίδων, στις οποίες θα αναγράφεται η απόσταση βαδίσματος μεταξύ δημοφιλών προορισμών.
Ειδικότερα, από πλευράς δήμου Θεσσαλονίκης πρόκειται να επιλεγούν διάφορα σημεία που συγκεντρώνουν υψηλή επισκεψιμότητα, όπως είναι ενδεικτικά διάφορες δημόσιες και δημοτικές υπηρεσίες ή τα αθλητικά κέντρα και τα μουσεία της πόλης, και θα μετρηθεί ο χρόνος που χρειάζεται κανείς για να διανύσει τις απαιτούμενες αποστάσεις με τα πόδια.
Σε κομβικά σημεία, σύμφωνα με τον σχεδιασμό της αρμόδιας αντιδημαρχίας, θα τοποθετηθούν έξι έως δώδεκα κατευθυντήριες πινακίδες, οι οποίες θα ενημερώνουν τους πεζούς για την απόσταση που θα πρέπει να διανύσουν, αλλά και για τον χρόνο που θα χρειαστούν, ώστε να μετακινηθούν σε επιλεγμένους προορισμούς. Στόχος του δήμου είναι η συγκεκριμένη πρωτοβουλία να συνδυαστεί και με τη χρήση των διαθέσιμων μέσων μαζικής μεταφοράς, ώστε να μειωθούν στο ελάχιστο οι μετακινήσεις με τα ιδιωτικά αυτοκίνητα ιδιαίτερα στο κέντρο της πόλης.
Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία του δήμου Θεσσαλονίκης, όπως εξάλλου και η επιχειρούμενη επέκταση του δικτύου των ποδηλατοδρόμων κατά περίπου έξι χιλιόμετρα, εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος εξοικονόμησης ενέργειας που έχει καταρτιστεί, με συνολικό προϋπολογισμό 3,5 εκατ. ευρώ.
Πληροφορίες: Εφημερίδα Μακεδονία
Γιατί θα πρέπει να εφαρμόζουμε πάντα τα πιο ΚΟΥΛΑ project,αναρωτιέμαι.
Μακάρι να αρχίσουν να χρησιμοποιούν λιγότερο μηχανοκίνητα μέσα μεταφοράς αλλά αν κάτι δεν έχει άμεσο όφελος στην τσέπη ή στην ψυχολογία τότε δύσκολα δημιουργεί τάση/ρεύμα.
το σώσαμε.
Αν δεν είχε έρθει η κρίση και τα συνεπακόλουθά της (απαγορευτική η κατοχή και χρήση Ι.Χ.), μαζί με τις πινακίδες για τους πεζούς θα έπρεπε να βάλουν και οδηγίες χρήσης για αυτά τα 2 σωληνοειδή πράγματα που κρέμονται δεξιά και αριστερά από τα γεννητικά μας όργανα στην άκρη των οποίων βάζουμε τα παπούτσια.
Γιατί ειναι κουλο να υπαρχουν πινακίδες που να ενημερώνουν για την αποσταση και τον χρόνο;
Ετσι ο οδηγος μπορει να υπολογισει αν αντεχει να διανυσει την αποσταση και αν προλαβαινει να το κανει
ενός πακέτου έργων, συνολικού ύψους 3,5 εκατ. ευρώ