Στην ιστοσελίδα της ΑΜΕΛ, διαβάζουμε οτι "Το μέτρο της μεταφοράς ποδηλάτων των επιβαινόντων στους συρμούς της ΣΤΑΣΥ Α.Ε., που ίσχυε μέχρι τέλος του Οκτωβρίου 2011, συνεχίζει να ισχύει μέχρι νεωτέρας."
Τη φράση "μέχρι νεωτέρας" θα την ακούμε συχνά από δω και στο εξής (μέχρι νεωτέρας).
Λεφτά υπάρχουν... μέχρι νεωτέρας.
Οι συντάξεις θα πληρώνονται κανονικά... μέχρι νεωτέρας.
Η Ελλάδα μένει στο ευρώ... μέχρι νεωτέρας.
Δεν θα υπάρξουν άλλα μέτρα... μέχρι νεωτέρας.
Θα έχουμε ηλεκτρικό στα σπίτια μας... μέχρι νεωτέρας.
Δεν έχουμε κυβέρνηση... μέχρι νεωτέρας.
Έχουμε κυβέρνηση... μέχρι νεωτέρας.
Το "μέχρι νεωτέρας" είναι η φράση της χρονιάς.
Αυτά προς το παρόν... μέχρι νεωτέρας.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
To μεχρι νεωτερας σημαινει ελλειψη προγραμματισμου - συντονισμου. Μπορει να συμβαινει αυτο το πραγμα?
Αν υπάρξουν νεα μέτρα, δεν θα τα φέρω εγώ... μέχρι Νέο Τέρας.
Άλλαξε ο υπουργός κι έβαλε τους φόρους του αλλιώς.
Υπουργός Καυσαεριοκίνησης, κοψοηλεκτρικού και αυθαίρετης φοροεπιδρομής.
......εξυπηρετήθηκα από το μετρό και έκανα ακριβώς τις ίδιες σκέψεις με σένα Filopodaros.
Αυτή, είναι μία πρακτική που χρησιμοποιείται κατά κόρον από το κράτος που φτιάχνει νόμους που δεν εφαρμόζονται αλλά υπάρχουν. Με αυτό το σύστημα ο πολίτης είναι πάντα παράνομος και έχει την ανάγκη ενός καλόβολου υπαλλήλου που θα τον εξυπηρετήσει με το αζημίωτο αλλά και την ύπαρξη του κράτους που θα κάνει τα στραβά μάτια.
Τώρα εφαρμόζεται και από την Αττικό Μετρό με τον ίδιο ακριβώς σκοπό.
Με το μέτρο που ισχύει σήμερα κατεύνασαν τις φωνές που ακούγονταν για την απαγόρευση του ποδηλάτου στο μετρό, αλλά και περιόρισαν στο ελάχιστο τις ημέρες και ώρες.
Σήμερα αφήνουν στον αέρα την νομιμοποίηση του ποδηλάτου στο χώρο όλες τις ώρες (αφού είδαν στην πράξη ότι δεν ενοχλεί) ώστε:
1. να κάνουν τα στραβά μάτια σε ποδηλάτες και να μην μπορεί να πει κανένας ποδηλάτης τίποτε και
2. αν ξυπνήσουν ένα πρωί και αλλάξουν γνώμη να πετάξουν έξω όλους τους ποδηλάτες που δεν τηρούν το ωράριο.
Αυτό που πρέπει να κάνουμε κατά τη γνώμη μου είναι να τους θυμίσουμε ότι χρωστάν μία απόφαση που θα επιτρέπει την εισαγωγή του ποδηλάτου όλες τις ώρες και όλες τις ημέρες. Μοχλός πίεσης για κάτι τέτοιο είναι το επιχείρημα ότι αυτό ακριβώς γίνεται και σήμερα και όλα κυλούν ομαλά.
Ούτως ή άλλως τις ώρες αιχμής δεν μπορεί εκ των πραγμάτων να μπει μέσα το ποδήλατο.
Γιατί να αναγκάζεται αυτός που μπαίνει μέσα στο μετρό με το ποδήλατο τις ώρες μη αιχμής, που στην ουσία απαγορεύεται, να το κάνει με ενοχές ή με φόβο;
Μια στιγμή. Τα ποδήλατα επιτρέπονται όλες τις μέρες και ώρες.
Θεωρώ την ανακοίνωση του Μετρό θετική, και σίγουρα ένα βήμα μπροστά από την έλλειψη αντίστοιχης ανακοίνωσης για τα ποδήλατα στις λεωφορειολωρίδες.
Απλά έκανα κάποια πλάκα με το "μέχρι νεωτέρας".
Όπως είπε και ο προλαλήσας, αυτή η έκφραση σημαίνει "ελλειψη προγραμματισμου - συντονισμου".
Το άλλο θέμα που έθιξες για το "κράτος που φτιάχνει νόμους που δεν εφαρμόζονται αλλά υπάρχουν" είναι διαφορετικό και πολύ μεγάλο. Απαγορεύουμε τα πάντα, αλλά τα αφήνουμε να γίνονται ατιμώρητα για να κάνουμε ο,τι θέλουμε και ο πολίτης να μην έχει ποτέ δίκιο. Απαγορεύονται αλλά επιτρέπονται τα ποδήλατα στις λεωφορειολωρίδες, τα ποδήλατα στα πεζοδρόμια, τα αυτοκίνητα και οι μηχανές στα πεζοδρόμια ("όταν δεν ενοχλούν!"), το κάπνισμα, κ.λ.π. Βλέπουμε στον Κ.Ο.Κ. κάτι υπέρογκα πρόστιμα για παραβίαση STOP, παραβίαση σηματοδότη, παραβίαση προτεραιότητας πεζών, αλλά στην πράξη εφαρμόζονται περιστασιακά ή καθόλου. Πολλές φορές οι πολίτες το χάβουν το παραμύθι και ζητούν ακόμα περισσότερους νόμους και ακόμα μεγαλύτερα πρόστιμα. Αυτό που χρειαζόμαστε είναι λιγότεροι νόμοι, λογικά πρόστιμα και να εφαρμόζονται.
πολύ σωστά!
Είχα χάσει το τελευταίο επεισόδιο του Μετρό.
Επειδή δεν παρακολουθούσα το θέμα, είχα μείνει με την εντύπωση ότι επιτρέπονται μόνο Δευτέρα Τετάρτη και ΣΚ το απόγευμα (ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων) .
Μεταφορά Ποδηλάτων σε συρμούς της ΣΤΑΣΥ Α.Ε.
04-11-11 10:48
Το μέτρο της μεταφοράς ποδηλάτων των επιβαινόντων στους συρμούς της ΣΤΑΣΥ Α.Ε., που ίσχυε μέχρι τέλος του Οκτωβρίου 2011, συνεχίζει να ισχύει μέχρι νεωτέρας.
Υπενθυμίζεται ότι:
Επιτρέπονται μέχρι δύο ποδήλατα εξυπηρετούμενα από την τελευταία θύρα κάθε συρμού, όλες τις ημέρες και ώρες, δηλαδή από ευτέρα έως και Κυριακή, από την έναρξη μέχρι και τη λήξη της λειτουργίας σε όλους ανεξαιρέτως τους σταθμούς.
Ανεξάρτητα από την εφαρμογή της ανωτέρω πολιτικής μεταφοράς ποδηλάτων, εξακολουθούν να έχουν απόλυτη προτεραιότητα τα ΑμεΑ και τα άτομα που χρήζουν ειδικής βοήθειας (ηλικιωμένοι και εγκυμονούσες).
Η μεταφορά των ποδηλάτων των επιβαινόντων στους συρμούς γίνεται αυστηρά και μόνο πεζή. Ειδικά στους σταθμούς του μετρό και του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου, απαγορεύεται αυστηρά η μεταφορά ποδηλάτων με τη χρήση ανελκυστήρων ή κυλιόμενων κλιμάκων.
Γιατί .. έχουν βάλει ράμπες στις σκάλες των σταθμών του μετρό για να κατεβαίνουν τα ποδήλατα; Ή μήπως πιστεύουν ότι όταν κατεβαίνω με τις σκάλες στην τρίτη πλατφόρμα, πάτο, στον Άδη, θα τα καταφέρω και δεν θα μου πέσει το ποδήλατο να πάρει μερικά κεφάλια;; ( έλεγχος πληθυσμού λέγεται αυτό... :P ) . Όταν διαβάζω τέτοιες μαλακίες είναι που τρελαίνομαι...
Παραμένουν μέχρι... νεωτέρας 265 συμβασιούχοι στον Δήμο Αθηναίων
Μέχρι νεωτέρας....
έχω την ατυχία να είμαι για ένα φιλικό πρόσωπο στα νοσοκομεία(δημόσια) αυτές τις μέρες...και παρατήρησα ότι έχουμε περάσει απο το ένα άκρο στο άλλο άκρο...
...δεν υπάρχουν τα πιο απλά....(βαμβάκι,γάζες,φάρμακα...)
...δεν υπάρχουν ιατροί...
...δεν υπάρχουν τραυματιοφορείς...
...δεν υπάρχουν νοσοκόμες...
...δεν υπάρχει σωστό φαγητό...
...γενικώς δεν υπάρχει τίποτα...
και αναρωτιέμαι που θα οδηγήσουν όλα αυτά...
...αλλά μάλλον πουθενά,αφού έχουν ξεκινήσει να αυξάνονται ραγδαία τα κρούσματα ασιτίας στα σχολειά...
...μέχρι νεωτέρας....ΔΥΣΤΥΧΩΣ